Regisztráció Blogot indítok
Adatok
David Bresson

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vitézy Dávid ma a Közlekedési Múzeumot vezeti, illetve újítja meg. Természetesen aktuális terveiről is beszélgettünk vele a Forbes márciusi számában megjelent interjúban, de rengeteg érdekes rész nem fért be a lapba. Ezeket két részletben közöljük itt a blogon, ez az első - többek között…..
David Bresson 2016.03.03 13:35:56
@Normális: "Amúgy, tetszik-nem tetszik, Bp. személyközlekedési teljesítményének még ma is több, mint 60% -át a gépkocsiforgalom produkálja, szóval a "többség"-re hivatkozó melldöngetés bizony hamis..."

Van linked egy az allitasodat alatamaszto statisztikahoz?
David Bresson 2016.03.03 13:38:22
@Sassika: Elolvastad a cikket?
David Bresson 2016.03.03 14:29:14
@Normális: Nagyjabol erre a valaszra szamitottam. :)
budapest.hu/Documents/varosfejlesztesi_koncepcio_2011dec/10_Kozlekedesi_infrastruktura.pdf

6. oldal alja. 2011 lenyegesen nagyobb a kerekparos, igy nem annyira friss, de autosbol biztos nem lett tobb.
Astoria anno Sok bűne volt a megvalósult szocializmusnak, és az egyik legalattomosabb közülük a városok, a városi lét átszervezése volt − a gépjárművek előnyére, a gyalogosok, vagyis az ún. emberek kárára. Lehet, hogy nem hajtott minden várostervezőt és -szervezőt…..
David Bresson 2015.11.26 20:20:53
@zoli_: 'Az most a trendi, hogy ki kell b@szni minden autóssal, hogy növeljék a dugót, és légszennyezettséget. Mert az aztán élhetőbb város lesz.....'

Igazad lenne, ha a szelesebb utakat a forgalom idovel nem kompenzalja a nagyobb forgalom. Lasd Moszkva.

'Nem kellene inkább megépíteni az M0-át? Megépíteni Munkás körutat, visszaépíteni a villamost a Rákóczi útra, és az Erzsébet hídra. De inkább bringautakat kell építeni mindenki kárára.'

Olyan helyeken is veretik a varosban, ahol abszolut relevans alternativa az M0.