Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BGYH

1 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. stratégiai céljának tekinti a fürdők, strandok folyamatos fejlesztését, bővítését, a strandok teljes évben történő igénybe vételének biztosítását, illetve új, a keresleti trendeknek megfelelő szolgáltatások bevezetését. Ennek…..
Még a személyzet sem fogta fel, hogy az áprilisi nyár miatt már mennének az emberek a víz mellé, ezért a nap közepén, délután 2-kor hívtak ki két szippantós autót a legnagyobb medencéhez. Naiv strandolók egy órán át élvezhették az előadást: Fantasztikus élményben…..
BGYH 2013.05.03 19:54:51
Tisztelt Jackyll! Sajnálattal olvastuk, hogy kellemetlenséget okozott Önnek a Dagály Fürdőben történt dugulás elhárítása. Alábbiakban szeretnénk reagálni 2013. május 2-i bejegyzésére. Szeretnénk tájékoztatni, hogy április 30-án a Dagály Fürdő területén a gyermek- és élménymedencéket ürítő csatorna eldugult annak ellenére, hogy ez a csatornaág két héttel ezelőtt, a strandnyitásra való felkészülés jegyében kitisztításra került. A
hiba elhárítása azonnali reakciót igényelt, zárásig nem tudtunk várni, ezért került sor a 3 csatornaszem kitisztítására üzemidőn belül. Ha ezt nem tettük volna meg a probléma észlelésekor, sokkal nagyobb baj következett volna be, azaz a medencevíz
elöntötte volna a strand egy részét. A gyorsabb munkavégzés érdekében, a
magasnyomású mosó mellet igénybe vettünk egy szippantós autót is, mely fentiek értelmében nem fekáliát, hanem medencevizet szippantott. Ennek ellenére
természetesen elképzelhető, hogy a művelet - finoman szólva - nem járt kellemes szaggal. Azonban véleményünk szerint a fürdő területe lehetővé teszi, hogy a látogatók ilyen esetekben egy távolabbi ponton tartózkodjanak a hibaelhárítás idejére. Szeretnénk arról is tájékoztatni, hogy adott napon senki sem jelezte a fürdő munkatársai felé sem szóban, sem írásban észrevételét, panaszát az eljárással kapcsolatban. A jövőben természetesen ilyen esetekben fokozottan figyelünk a vendégek tájékoztatására, informálására. A fürdő dolgozói azon dolgoznak az év 363 napján (hiszen a fürdő mindössze két napon van zárva), hogy a vendégek igényeit maximálisan kiszolgáljuk és a látogatók elégedettek legyenek. Bár igyekszünk elkerülni, sajnos előfordulnak olyan problémák,
helyzetek, amelyeket nem tudunk előre kiküszöbölni, de minden tőlünk telhetőt
megteszünk azok azonnali elhárítása érdekében. Reméljük, hogy levelünkkel sikerült teljes körűen tájékoztatni és a jövőben is vendégeink között köszönthetjük. Üdvözlettel: Budapest Gyógyfürdői Zrt.