Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Howl101

0 bejegyzést írt és 40 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Naiv ügyfél úgy gondolta, hogy retúrjegye jó lesz visszafelé, ha odafele nem használta. Tévedett. A törölt jegy árát nem térítették vissza, sőt egy újat vetettek vele 500 fontért.Szeretném megosztani az óvatlan és becsületes, leendő utazóval az alábbi kis történetet. Igen…..
Howl101 2012.01.12 17:14:39
Elnézést, ha valaki előttem már élt volna a lehetőséggel, hogy "szakmai" szempontok alapján indokolja a KLm döntését, nem olvastam végig az összes kommentet.
Szóval. Utazási irodában dolgozom, többek között repülőjegyet is értékesítünk. Mint ilyen tanulunk, tanultunk repülőjegy tarifálást. Azt, amit ma a helyfoglaló rendszerek automatikusan megtesznek a utazási irodai dolgozók helyett. A lényeg: adott városokból induló járatokra (menetrendszerinti járatokról beszélünk, nem low cost - fapados)más és más árakat adnak ki, kalkulálnak és töltenek a rendszerben a légitársaságok. Szinte mindennapos történet, hogy egy Budapest-Bécs-New York-Bécs-Budapest járat mondjuk olcsóbb (Budapesten eladva és kiállítva), mint a Bécs-New York-Bécs járat Bécsben eladva és kiállítva. Ha a taktikus utas, mondjuk rájön (mint ahogy sok évvel ezelőtt egy bevált gyakorlat volt) hogy egy elég megvennie a Budapestről induló jegyet, majd felszáll Bécsben és megspórolt egy csomó pénzt, akkor a légitársaságnak kárt okoz(ott), hiszen nem a Bécsre kalkulált - akár kedvezményes árú - jegyet vette meg, hanem más piacra vonatkozót. Na ezt unták meg a légitársaságok, és egységesen azt mondták, hogy - ritka kivételtől eltekintve pl egyéni engedély, vagy full fare jegy -a továbbiakban ha valaki az első szakaszt nem repüli le (mindegy hogy csak egy része az odaútnak, vagy a teljes odautat) akkor törlik a jegyet. Ha utazási irodában veszel jegyet, és rákérdezel erre, akkor erre felhívják a figyelmed. Ha neten veszel jegyet, akkor olvasd el a feltételeket..

Ennyi...
Boros Lajos a Saty-Rock nevű egyszemélyes zenekarával 30 éve énekelte a "Ne dőlj be" című számot, aminek a refrénje közben hanyatt vágta magát a színpadon és mint egy hintaló, úgy dőlt be minden "nedőljbe" közben. Szeretnék most én is bedőlni és úgy…..
Howl101 2011.12.07 22:14:23
@max val, a bircaman: gratulálok! Nem csak okos, és figyelm felkeltő volt a hozzászólásod, hanem egyszerre vicces és kreatív. Kérlek ne fossz meg bennünket a hasonló sziporkáidtól. Ha még a tarsolyodban, akkor hajrá...
Howl101 2011.12.07 22:16:37
@penelope garcia: erőteljesen gondolkodom, hogy honnan ismersz? Mert jómagam nem tudok róla, hogy egyetlen egy MLM rendszerben is dolgoznék, de ezek szerint Te ezt jobban tudod nálam. Történetesen vállalkozó vagyok, egy hagyományos kereskedelmi céget vezetek, és feltételezem, hogy nem erre céloztál, amikor azt írod, hogy becsapom az embereket...Ha ige, akkor várlak szeretettel...Az olyan ostobákat mint Te szívesen megfejem...
Howl101 2011.12.08 09:03:22
@Megszívtuk-Waze: Lehet, de legalább nem hirdetem, mint Te..
Nem akarok hinni a fülemnek! Őszintén remélem, csak rosszul értettem Zám Tibort, a Best Reisen ügyvezetőjét, amikor az egyik rádióban azt nyilatkozta, hogy a balesetet szenvedett busz utasai közül többeknek nem volt utasbiztosítása, ezért nekik ki kell fizetniük a kórházi…..
Howl101 2011.11.08 09:28:43
@igazságos: a kérdés nem az, hogy van-e felelőssége a BR-nek, és hogy perelhető-e kártérítésért...vegyük már észre...!
A kérdés az, hogy a jelenlegi szakaszban kötelezhető-e a kórházi költségek fizetésére azok esetében, akik nem rendelkeztek utasbiztosítással! Erre pedig egyértelműen NEM a válasz! Ha a korházi költségeket kifizették azok, akik nem kötöttek biztosítást, természetesen élhetnek kártérítési igénnyel, amiben a kórházi számlákat is benyújthatják, aztán majd a bíróság hozzáértő vezetője eldönti, hogy mekkora kártérítés jogos. Ennyi. De most, senki és semmi nem kötelezheti a BR-t, hogy fizessen kórházi számlákat, maximum a jóérzés, és saját jól felfogott érdekéből ami a cég PR-ját illeti. De jogilag semmi. Ezt értsétek már meg....
Howl101 2011.11.08 10:53:10
@lazarjozsef75: de ha szar lakást építesz, rám dől a fal, és kórházba kerülök, azért nem fogok a kórházi számlámat kifizetni az ugye egyértelmű...persze utána beperellek, és lehet hogy vissza tudom a pénzem szerezni, de nincs az a rendőr aki elcibál Téged és Juszufot a kórházba, hogy fizessen helyettem...(ha nincs TB-kártyám mondjuk..
Howl101 2011.11.08 10:53:38
hogyvolt VV4 - 4X50 2011.02.03 10:15:00
Könyv, toll, tinta, ceruza, rontom-bontom, kezdődik az iskola, csak aszondom! Meg azt, hogy jubilálunk, ez az ötvenedik poszt a VV-ről a hogyvolton! Gratulálok minden itt eszetlenkedőnek, örülök nektek, ovuláció és vastaps! Ahhoz képest, hogy Gigi azóta diétán van, mióta…..
Howl101 2011.02.03 11:27:14
@Trollseprű 9: Hát ezen olyan szinten nyerítettem be, hogy azt kell hinnem szánt szándékkal voltam folyásolva..be.
:))))
hogyvolt VV4 - 4X40 2011.01.24 10:30:00
Még ma reggel sem tudom eldönteni, hogy Lilu ruhája egy félresikerült kimonó, egy átszabott otthunka vagy a Vörös Sárkány kínai áruház által felajánlott pongyola feltuningolva, de nem is érdekes, a műsor felénél már úgyis sokkal jobban dühít, hogy belemagyarázza az arcomba,…..
Howl101 2011.01.24 16:28:11
Én tényleg nem értem azokat, akik nyakra főre osztják az észt, és frankón megmondják, hogy ki, miért jobb, mint a másik? Nagyon kíváncsi lennék, hogy ha ők laknának bent, akkor a napi események belőlük mit hoznának ki? Emberileg - számomra, szigorúan szubjektív alapon - nem kérdés, hogy az újonnan alakult hatos fogat a szimpatikusabb. A TV-t nézve, akció, élmény, cselekvés alapján viszont nyilván a quartett hoz nagyobb élményt. De azért ne keverjük a szezont a fazonnal. Azért mert az ember többsége a Tv előtt ülve jókat röhög azon, hogy hogyan stuffol 6 embert 4 másik, még nem biztos, hogy ez ugyanolyan szimpatikus lenne, ha vele csinálnák. Olivér nagy taktikus, elnézem én szívesen hogyan variál, de ha velem csinálná ezt, valszeg már megmártottam volna az ananászát a barátnője fotójával együtt a WC-ben...Aztán meglátjuk kinél szakad el előbb a cérna? Éva messze a legnagyobb tárgyi tudással bír, de annyira szánalmasan buta, hogy azt sem veszi észre, hogy a két haverja vele végezteti el a többiek basztatásának piszkos munkáját. Szandika próbál kaparni "az én más vagyok, mint amit a külsőm diktál" címért, de azért néha kijön belőle az állat. Ezzel együtt vállalható, Tv-n keresztül. Ha ott lennék mellette, és ott kommandírozna, a teflon serpenyővel azért megcirógatnám azt a vizilós száját. Alekosz meg...hát, erre a kategóriára nehéz mit mondani: néha röhög rajta az ember, néha inkább sírna, de amúgy szórakoztató. Itthonról. Szóval urak és hölgyek! Tessék minden egyes kritikai megjegyzés kapcsán elgondolkodni: amit én a TV-n keresztül poénnak élek meg, max 1 órában, az nem biztos, hogy a nap 24 órájában is olyan fasza dolog. Nagyon kíváncsi lennék azokra az emberekre egy hasonló műsorban, akik most istenítik a kavarósokat...
Hajni drága kézcsók! Isteni a blogod...mindegyik:)
Amy az Anubis Travellel utazott Krétára, hogy aztán onnan tovakiránduljon álmai szigetére. Úgy látszik, annyira mégsem volt csudálatos, hogy a 4 órásra tervezett kirándulásból 3 nap lett, különben biztos nem panaszkodott volna. Ja, hogy a család fele Krétán maradt? 2010…..
Howl101 2010.07.14 13:30:20
Utazási irodával nem azért utazik az ember, mert önállóan nem lehetne leszervezni...(nyilván van akinek nehezebb, van akinek könnyebb a weben böngészve mindent összerakni, de tény: le lehet egyedül is szervezni a legtöbb utat)Ha viszont utazási irodával utazol, akkor kapsz valamit, amit egyedül, hááát...nem biztos. Jogsegély. Van egy aláírt utazási szerződésed, ha valami nem stimmelt, akkor ez alapján jogosult vagy kártérítésre. Hogy ez most mennyire macerás, vagy végrehajtható azt hagyjuk, nyilván mindenki tud rengeteg példát, amikor nehézkes, vagy kivitelezhetetlen. Ezzel együtt, a legtöbb esetben, még pereskedés előtt megoldható a probléma. Ha egyedül foglalsz a neten, akkor ez egy kicsit másként fest. Nyilván sokan közületek nemzetközi jogász diplomával, ügyvédi iroda tulajdonosaként utazik, de aki nem, attól nem irigylem, ha mondjuk a thaiföldi Amari Hiltonnal kell pereskednie, mert valami nem tetszett a szolgáltatással kapcsolatban...Félretéve az extrém és szélsőséges eseteket, a képlet egyszerű: egy szolgáltató (légitársaság, szálloda stb.) hamarabb fog szóba állni egy évente 2-3000 vendégéjszakát foglaló és eladó utazási irodával ha probléma van, mint Kovács Józsival Kazincbarcikáról, aki amúgy mindent faszán lefoglalt a neten...
Ez van. Az már persze egy más kérdés, hogy egy-egy problémás esetén mennyit tud elvenni, vagy hozzátenni az adott iroda hozzáállása a probléma kezeléséhez, de hát ezért vannak az ilyen oldalak, ahol lehet tájékozódni..
Remélem - egyszer - megszületik majd az az iroda, ahol listázva minősítik az irodákat, és akkor nem kell ezer millió hozzászólásból kisakkozni, hogy érdemes-e az Anubis-al utazni, vagy sem...(a név megvan???? mikor adnál a cégednek nevet a halottak istenéről???)
Howl101 2010.07.14 13:44:00
@Rosszindulatú Vászka: ja, hát végül is mondhatják, hogy ők jelezték előre, hogy miben utaznak:)
Újabb aerovivás történettel kedveskedik egy naiv ügyfelük, akinek egy hetet kellett volna várnia, hogy repülővel hazajusson Isztambulból. Végül a kitelepített idegenvezető rakta fel őket egy német utazási iroda mentőbuszára: Most olvasom éppen az Aeroviva szívatását a…..
Howl101 2010.04.24 18:33:45
Kedves Ingrid,

Köszönöm a kérdést, kissé eltöprengtem, hogy mit is írhatnék. Igazság szerint egy ilyen "felkérésre" nehéz azt mondani, hogy nem sok értelme van kifejteni, hiszen épp
itt a remek alkalom, hogy bebizonyítsam mennyire kiváló iroda a miénk, és jómagam hogyan is gondolkodom a témáról. Ez azonban, azért sem lenne korrekt, mert kvázi külsősként, ellenőrizhetetlen háttérrel és indentitással azt mondhatok/mondhatnék amit akarok, aztán vagy igaz, vagy nem...Minden eset más, minden szituáció magában hordoz egy sor olyan dolgot, amire előre nagyon nehéz felkészülni, és minden jó szándékom ellenére tudom, hogy én magam is (vagy mondhatom azt, hogy mi is) követtünk már el olyan hibákat, amit utólag máshogy csináltam volna. Ezzel együtt, ha megengeded elmesélek egy rövid történetet (remélem így ismeretlenül is megtisztelsz azzal, hogy a történet valódiságát elfogadod) és pár sort fűzök még hozzá:
Tavaly történt, hogy az egyik utasunk egy fapados (diszkont) légitársaságra kért tőlünk foglalást. (Mielőtt megkérdeznéd, hogy miért nem saját maga készítette, elárulom, hogy az egyik céges parterünk utazója volt, így minden, még a privát utazásokkal kapcsolatos kérdésekben is mi segítettünk nekik)Lefoglaltuk. Kifizettük - a saját céges bankkártyánkkal - utas pedig átutalta nekünk a pénzt.Utazás előtt pár nappal a légitársaság (azóta becsődölt, így nem nehéz kitalálni, hogy melyik lehet)a járatot törölte. Felajánlották - e-mailben - hogy vagy átfoglalják másikra járatra az utast, vagy visszafizetik a pénzt. Utas döntött, később nem tud repülni, aznapra foglaltunk másik járatot és kértük a jegy visszatérítését. Légitársaság nem csinált semmit. 1 hét után eluntam a levelezést, és megkértem a pénzügyünket, hogy függetlenül attól, hogy nekünk mikor utalnak, az utasnak azonnal küldjük vissza a pénzt. Nem volt horrorisztikusan nagy tétel, kb 70.000 Ft. Nem húzom tovább, természetesen a légitársaság azóta sem fizetett nekünk egy petákot sem. Ott szépen bebuktuk a teljes menetdíjat. És amit gondolok a történetről: nyilván köthettük volna az ebet a karóhoz, hogy amíg mi nem kapunk pénzt, addig mi sem adunk, vagy elküldhettük volna az utast reklamálni direktben a légitársasághoz (hányan, de hányan csinálják ezt..)de én azt gondolom, hogy az utas velünk áll, állt kapcsolatban, semmi köze hozzá, hogy nekem mennyit kell tépnem a számat, mennyit kell esetleg üvöltöznöm azért, hogy az ő jogos járandóságát visszakapjuk. Nekem nem lehetőségem, hanem KÖTELESSÉGEM az utast úgy kiszolgálni, hogy ő maximálisan azt érezze, minden probléma ellenére a lehető legnagyobb gondossággal igyekszem a felmerült kihívásokat kezelni. Ez egy tisztán bizalmi állapot. Az utas elhiszi rólam, hogy én érte, miatta dolgozom, ezért esetenként látatlanban kifizet nekünk több százezer forintot a nyaralására, pihenésére. Ha bármilyen probléma adódik, és én magára hagyom, hivatkozva utazási szerződésre, vis major-ra, elfoglaltságra, nyitva tartásra, fejfájásra, vagy bármi egyébre, akkor a bizalomnak lőttek és nem csak az utast hagyom cserben, hanem a saját, hosszú évekig épített renomémat csapom agyon egy jól irányzott sallerrel. Szeretném kihangsúlyozni: ezzel az állásponttal nem vagyok egyedül a szakmában, tudom jól, hogy sok iroda tisztességesen, becsületesen, és valódi szolgáltatást nyújtva dolgozik. Csak, mint mindenütt, a pozitív dolgoknak általában kevesebb reklám jut, ellenben a rosszra egyből mindenki ugrik. A magam részéről tehát azt gondolom, hogy az az iroda, aki nagyvonalúan átnéz bármely utazója problémáján, és azt gondolja, hogy ha becsukja szemét, fülét, akkor meg sem történt, az nem csak a utasával szemben inkorrekt, hanem saját és az egész szakma tekintélyét kockáztatja....
Sajnos Magyarországon nincs olyan megfelelő szakmai képviselet, mely alkalmas lenne az "ilyen" vadhajtások időben történő végleges kezelésére. Sok problémától megvédené nem csak az utasokat, hanem a többi irodát is. Őszintén remélem, hogy idővel - hiszen csak 50-60 évvel vagyunk lemaradva a polgárosodott nemzetek kultúrájától - ez is változni fog, és az amiről fent írtam, az annyira magától értetődő lesz, hogy említést sem fog érdemelni..
Addig meg kitartás..:)

Elnézést ha nagyon hosszúra sikerültem..
G
zugfirkász Allah nem ver bottal 2009.11.26 17:40:00
A technikai részleteken még lehet vitatkozni, de Dubai lényegében csődbe ment. Teljesen jogosan, és végre-valahára. Amit az arab világnak azon a részén műveltek, egyszerűen nem érdemelt mást, mint egy irgalmatlan sallert. Szerencsére a totálisan értelmetlen és improduktív…..
A BKV által sportból alkalmazott mentális betegek a legjobban az érvényes bérlettől vadulnak be. Ismerkedjenek meg Dáviddal, aki szerette volna, ha köszönnek neki, ezért kihívták a hóra. vagyis a sarjadó gyepre. Nekünk amúgy rokonszenves a BKV koncepciója, miszerint csak az…..
Hosszas levélváltás és fenyegetőzés után megérkezett hozzánk az öt napja késő sofőr ügyfelének írt válasza. Azon a rosszemlékű éjszakán fájdalomcsillapítótól kiütve hibázott, ezt elismeri, de az ügyfél panaszkezelési módszerét kikéri magának. (És most hagyunk egy…..
Howl101 2008.04.17 16:00:47
Az a baj, hogy tulajdonképen mindkét fél mondandója érthető és akceptálható, ezzel együtt a morcos utas stílusa, illetve az amúgy nyilván korrekt szolgáltató tevékenysége néhol hibádzik...

Én is fel tudom magam húzni, ha számítok valamire/valakire és nem igazán klappolnak a dolgok, azonban ha S már meghozta a döntést, hogy nem állja meg szó nélkül a vérlázító sérelmet és reklamálni fog, akkor illet volna első körben talán a szolgáltatóval felvenni a kapcsolatot (mondjuk másnap, a fodrász búra alatt bögyörítés közben...). E nélkül kissé túlreagáltnak tűnik a dolok, még akkor is ha alap megközelítésben igaza van. (Ezzel együtt a "kár" számolgatást felesleges folytatnia, mert nincs az a bíróság aki elfogadná a soknullás végösszeget az alapján amit ő kitalált...)

Szolgáltatóra vonatkozóan azt kell mondjam, hogy amilyen korrekt a válaszlevele, olyan idióta hülyeségre hivatkozik....El nem tudok képzelni egy olyan - budapest szinten elérhető - szolgáltatást, ahol a "diszpécser" munkaidőben szétnyugtatózza az agyát, majd szarik a további munkára...Sajnálom kedves barátom, de a válaszlevélben oly nyomatékosan megfogalmazott vis majorhoz ennek semmi köze. Ha letámad este két álarcos, és addig gyötör amíg lumbágót nem kapsz, majd a versenyzongorát a hátadról levéve az aranyhörcsög kalitkájával addig fojtogat, amig le nem nyomsz két levél valiumot, miközben intravénásan bekötnek neked egy jó 1,5 literes seduxenre gyúrt infúziót, akkor lehetne példálózni a vis majorral...szóba jöhetne még egy belvárosi cunami, megspékelve egy 5 erősségű tornádóval, de ez viszonylag ritka kis hazánkban szóval egyszerűbb let volna azt mondani, hogy benyakaltál 1 rekesz sört, megtöcskölted az asszonyt a dr hause szünetében, és mire elmúlt a viagra hatása, olyan álmos lettél, hogy abszolult nem voltál képben kinek mit mondasz...
Az általa(d) leírtak minden lépése előtt lett volna józan döntési lehetőség, aminek segítségével elkerülhető lett volna ez a kis baki...ezzel együtt elismerem, korrekt nagyon a hozzáállás.

Szerintem kezdjétek előlről. S iszik, majd - bölcsen - nem vezet, szolgáltató meg fuvaroz. Anyázást elfelejteni, tessék úriemberek módjára vislekedni!
Gyerekek, tudom, ma este van a buli a Parázsban, jó mulatást nektek, érezzétek jól magatokat, míg én Szombathelyen húzom majd az igát. DE: van itt valami, amiről muszáj beszélnünk, és mivel egy nagy szerető családként tekintek önnön magunkra, ezért vitára bocsátom a…..
Végre egy olvasó, aki tisztában van azzal, hogy ő igazán értékes. A gyári szalagmunka nem csak az Egészséges erotika alkotóját, Tímár Pétert ihlette meg, hiszen kevés szexuálisan vonzóbb dolog van egy ennyire kötött munkánál, amiben az érzelmeket és a testiséget teljesen a…..
Büntetlenül elérhető kellemes érzés, amikor az embernek igaza van. Az adrenalinszint megemelkedik, bizsergető melegség tölti el, amitől percekig peckesen járkál fel s alá a bőrfoteles irodájában. Ilyesmit érezhetett Zám Tibor, amikor papírra vetette alábbi levelét naiv ügyfél…..
Van-e idegesítőbb annál, amikor mások b*sszák el az ember idejét? Például, ha a telelésre szánt 8 napból hármat eltesz a Best Reisen utazási iroda kft, mint ahogy az levélírónk esetében összejött: Történt, hogy barátainkkal összebeszélve októberben, késő nyári elmaradt…..
Howl101 2008.02.15 10:58:25
Szép napot mindenkinek!

Ha megengeditek pár gondolatot fűznék a postokhoz. (Idegenforgalomban dolgozom 11 éve, ezt csak azért tenném hozzá, hogy a "laikus barom" megjegyzéseket kerülhessük)

1, Ha van időd, energiád, szereted a kalandokat, és beszélsz angolul soha ne utazz utazási irodával! Neten mindent megtalálsz, legfeljebb egy kicsit tovább tart megkeresni. Egy komplex utazásánál nem biztos, hogy nagyságrendekkel olcsóbb lesz az ár amit találsz, de elképzelhető. Önnálló szolgáltatásnál (csak repjegy, vagy csak szállás) viszont szinte biztos.

2, Nem beszélsz angolul, nincs időd, nincs neted, és nincs barátod akinek ideje, nete, és angol nyelvtudása van: utazz utazási irodával. Egy dolog nagyon fontos: mint mindenhol a világon, a minőséget meg kell fizetni! 39.900 Ft-os 1 hetes Jordánia repjeggyel, szállással, kutyafa...*-val szinte biztos, hogy nem az amire vágysz! Ha nyugodtan szeretnél pihenni, és valóban szeretnéd elkerülni a fenti malőröket, akkor kérd be 3-4 iroda ajánlatát ugyanarra a desztinációra, és még véletlenül se a legolcsóbbat válaszd.

3, Charter utak esetén kiváló alternatíva a már említett nagy angol és német tour-operatorok valamelyike. (Thomas Cook, Meiers, stb.) Van magyarországi képviseletük is, de lehet, hogy olcsóbb ha a kintiekkel veszed fel a kapcsolatot. Ez esetben némi utánjárást és idegennyelv tudást fog ugyan igényelni a dolog, de valszeg árban megtérül.

4, Még a legjobb utazási iroda sem mindenható. Ha gond van, akkor viszont sokat számít, hogy mit és hogyan segítenek. Nem árt előre felkészülni olyan kérdésekkel, hogy például hétvégén elérhetőek-e? Vagy sokat olvasgatni szakmai(jellegű) forumokat és leszűrni a megfelelő konzekvenciákat..Van egy-két iroda akiről kiváló és testközeli információk vannak. Jó is, és rossz is. Érdemes ezeket átböngészni.

Összeségében ennyi...remélem elhiszitek, hogy csak a jószándék vezérelt...MIndenkinek jó utat!

Ha versenyt írnánk ki Magyarország turisztikai szlogenjéért, a címben látható kifejezés biztosan az elsők között végezne. Nóra ezzel a friss aerovivás élménnyel erősíti most ezt a sajnálatos sztereotípiát: Kis társaságunk ugy gondolta hogy a több éves nonstop munkák után…..
Howl101 2008.01.18 15:39:49
Egy érdekes cikk: index.hu/politika/bulvar/zanzi6305/

Rák Attamtan: Rég mulattam ilyen jót, bár "sajnos" igazad van.....
Howl101 2008.01.24 11:45:31
Szép Napot Mindenkinek!

A cikk megjelenése óta olvasgatom a kommenteket, és bár pár sorban elmondtam a véleményemet, az azóta megjelent újabb részletek kapcsán nem tudom megállni, hogy újból ne szóljak hozzá...(Igérem rövid leszek)

Bár lehet, hogy Tiboldi Laci (alias LaccPacc) beváltotta fenyegetését és valóban törölte a regisztrációját, azért ha nem gond elsősorban az ő hozzászólásaira reagálnék.

Kedves Laci!

1, Az a baj, hogy még mindig nem látod (vagy nem akarod látni) a lényeget. Az arányok. Igen az arányok. Biztos vagyok benne, hidd el, hogy ha Nóra vagy bárki más akár interneten, akár telefonon, akár személyesen lefoglal nálatok egy utat (ó tudatlan, balga lelkek...)mondjuk 100.000Ft-ért, majd kiderül, hogy valamely huncut probléma okán, csak 110.000 Ft-ért kaphatja meg, akkor valszeg szó nélkül meg fogja vásárolni. Ha viszont - ne adj' isten - kiderül, hogy 300.000 Ft-ba fog neki fájni, akkor könyörgöm had legyen már jogos az értetlensége. Ha ezt az aránybeli tévesztést nem érted, akkor azt kell mondjam, nem értem mit keresel a szakmában. Erre az aránytévesztésre felesleges olyan érveket puffogtatni, hogy "de hát, kapott másik ajánlatott" mert ha Te elmennél egy hirdetés kapácsán Suzukit vásárolni 2.000.000 Ft-ért, valszeg téged sem vígasztalna, ha azt mondanák neked, hiába igértük meg, hogy lesz, és hiába igazoltuk vissza , sajnos csak 8.000.000 Ft-ért tudunk adni Audit...Kösz. Szóval első körben azt ajánlanám, próbáld végre megérteni, hogy mi a probléma lényege. Ráadásul azért sem értem, hogy miért esik ennyire nehezdre ezt átlátni, mert korábbi munkahelyeden (CWT) ahol cégeket szolgáltál ki, nem hogy 2-3 szoros tévedést, de még 1000 Ft-os korrekciót sem hiszem, hogy benyelt a céges partner. Ha az AJÁNLATBAN megadtál egy árat (kivéve illeték, ami valszeg kb. volt) és később jöttél rá, hogy mondjuk rosszúl áraztál, vagy elnézted a jegykiállítási határidőt stb. azt be kellett nyelnie az utazási irodának. A Te múltaddal ezt tudnod kéne...Sajnálom, hogy jelenlegi cégednél ilyen könnyen felejtesz.

2, Könyörgöm. Ne gyere már örökké azzal a nyilvánvalóan kretén péládval, hogy milyen marha jó fej voltál, amikor számla nélkül módosítottál/visszatérítettél egy repülőjegyet az utasodnak, mert ugye a cipőbboltban meg nem teszik ezt meg...Ott van az utas kezében a jegyetek. Marha nagy betűvel rá van írva a neve (szem igazolvánnyal mondjuk igazolja magát ha kétségeid támadnak), ott van a jegyen, hogy Ti voltatok a kiállító iroda, ráadásul előkapjátok a rendszerből a pozíció számra legyártott számla másolatát, tehát egész egyszerűen minden a rendelkezésedre áll a beazonosításhoz és egyeztetéshez, ellentétben egy cipőbolti vásárláskor, ahol valszeg csak blokkot kapott a szerencsétlen vevő, és a a vásárolt cipőt minden második boltban megveheti....
Értem, hogy ez a hasonlat neked tetszett, és milyen jól el lehetett sütni a laikus olvasók előtt, de ne nézd már őket hülyének pls.

3, Sajnos bármennyire is igyekeztem korábbi és mostani kommentemben is korrekt és érzelem mentes lenni, egyre inkább zavar, hogy a saját korlátolt és kompromisszum képtelen hozzáállásod miatt nem vagy képes elrugaszkodni a nyilvánvalóan ártó (az egész szakmát minősítő) és káros meglátásodtól...Ez úton szeretnélek megkérni, tegyünk pontot az ügy végére, fogadd el, hogy Norát (és sokakat másokat) nagyon kellemetlenül érintett az ügy, és pont. Ne magyarázkodj, ne kérj bocsánatot, ne példálózz, elég ha saját munkáddal bizonyítod nap mint nap, hogy mennyire ügyfélcentrikusan tudsz foglalkozni az emberekkel. Hidd el, sokkal többet tehesz így, mint ha napjában többször kezdenél újra és újra magyarázkodni.
Ja és még valami, kérlek ne példálózz azzal, hogy az eset egyedi, és hogy sok millió ügyfél elégedett, Nóra csak kivétel, stb.stb. Egy ember is számít, ráadásul pont az Aeroviva az, akiről ha kell óraszám tudna a szakma nem éppen kellemes tapasztalatokról mesélni...Szerintem ezt senki sem szeretné, maradjunk ennyiben...

Hmm..most látom, hogy mégsem sikerült rövidnek lennem, elnézést...

További szép napot mindnekinek!
H
Vadkapitalizmusban nyilván a Mikulás sem a régi. A kéményen kommandózás helyett másfél órát késik, elhagyja a jó és rossz gyerekek listáját, aztán a végén még azt is bedobja, hogy nem tud visszaadni húszezresből, ahogy András tapasztalta:Bár a mai nappal egy évre,…..
Howl101 2007.12.06 17:16:10
Kedves Ms/Parapali/Schokobanane/Gelsystem/Avatatlan/Pepin/Movhu!

Én vagyok az az állat - most már mondjuk ki őszintén - aki egyrészt megrendelte a bejegyzésben szereplő szolgáltatást, másrészt volt olyan barom, hogy mérgében elküdte ide. Nem is tudom mire számítottam, olyan okos és intelligens uraktól (esetleg hölgyektől) mint Ti. Ha picit is gondolkodtok, akkor láthatjátok, hogy kb 10-15 családra oszlott szét a teljes összeg, tehát max 1.500 - 2.000 Ft-ba került, hogy egy - elméltileg - profi szolgáltatást kaphassunk egy olyan embertől, akinél nem fenyeget a felismerés veszélye. Sajnos, nálunk idén nem volt kivitelezhető, hogy családon belül, esetleg barátok közt találjunk megoldást erre a kérdésre, ezért mertünk ilyen istentől elrugaszkodott dologhoz fordulni. Persze azért mert a többség nem hallott róla, vagy még nem élt vele, nyilvánvalóan hülyeség ezt nem kétlem. Kedves kommentálók, én nem iszom, nem dohányzom, nincsenek drága hobbijaim, viszont munkát adok 10 embernek és tisztességesen és valószínüleg többet dolgozom mint a többségetek. Megkockáztatom rendszeresebben és többet adakozom is...(ha már felmerült) Éppen ezért nem érzem, hogy szégyellenem kéne magam, azért, mert ahelyett hogy a napi kávémra, sörömre, cigimre basznám el a pénzt, pár hasonló gondolkodású emberrel együtt nem sajnálok 1-2 ezer Forintot a lányomra. A fantáziátlan, primitív és idétlen hozzászólásokkal csak azt bizonyítjátok, hogy rátok hatványozottan igaz, ami kicsiny hazánkban a legtöbb emberre: a legnagyobb örömét a másik fikázása és annak bánatának kifigurázása jelenti. Ez úton is kívánom nektek, hogy ez legyen a legnagyobb örömötök az életben. Én meg levonom a tanulságot, és elfelejtem, hogy ebben az országban van-e létjogosultsága saját problémáinkon keresztül megpróbálni segíteni másokon. Oda se neki. Majd más is belefut hasonlókba....

A

Howl101 2007.12.06 23:53:17
Miután kevés kivételtől eltekintve (thnx Secnir) újabb rendkívűl okos és valóban az eredeti történethez kapcsolódó hozzászólást voltatok kedvesek postolni, még egyszer és utoljára megpróbálom összeszedni, hogy miért írtam:

1. Bár lehet, hogy sokak figyelmét elkerülte, a levél nem arról szól, hogy éppen Mikulást/Télapót (ki hogy szereti) szeretnénk a gyereknek hívni, ugyan osszátok már meg velem a véleményetek, ez jó ötlet-e???

2, Talán nem volt elég egyértelmű, de rájöttünk magunktól is: Nem volt jó ötlet! Sőt! Olyannyira ezt gondolom, hogy saját hülyeségünket meg is írtam, nehogy valaki hasonló kellemetlen szituációba kerüljön.

3, Fentiek okán, azt bizonygatni, hogy barom, műveletlen, sikertelen, hülye vagyok, finoman szólva is kb. olyan, mintha valaki pofára esik a jégen, majd szól neked, hogy Te ne menj rá, mire Te kiröhögöd, hogy mekkora állat, hogy elesett....Mondjuk úgy: nem elegáns! Bár tudom, hogy a kritizálók többsége ezt a szót, és jelentéstartalmát még hírből sem ismeri...

4, Azt meg kifezetten örömmel látom, hogy a többség itt annyira tökéletes, hogy miután rájött, a saját életében soha, semmilyen hibát nem talál, a legnagyobb élvezettel kritizál olyat, ami egyrészt magánügy, másrészt nem tárgya a levélnek (aki most azt írná, hogy mi a bánatnak írtam akkor levelet, annak ajánlom szíves figyelmébe az első és második pontot)

5, Mindentől függetlenül, azt gondolom, hogy írhattam volna bármit, valszeg így is, úgy is lett volna pár "jófej", aki elemi szükségét érzi az isteni kinyilatkoztatásoknak.

Részemről az ügy le van zárva, akit a levél bármilyen szinten zavar, az nyugodtan higgye azt, hogy én abba a kisebbségbe tartozom, aki idióta és barom ötletekkel igyekszik a gyereke (és sajátja) életét nap mint nap megkeseríteni....Ez van.

Végezetül, mindenkinek (őszintén) Kellemes Ünnepeket Kívánok!

A