Adatok
psuba
39 bejegyzést írt és 54 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!
Kedves Mt olvasók!
Az emberi aljasság nem ismer…..
psuba
2011.07.12 22:51:10
@¿Qué tapas hay?: Ne haragudj, de akkor nem jól csináltad mint munkaadó. Ha tanulmányi szerződést kötöttél volna, akkor pl. visszafizettethetted volna vele a képzése árát, ha túl hamar akar elmenni. Az úgy korrekt lehet.
Megfogadtam, hogy ezen a blogon márpedig nem fogok politizálni. Az egyik aktuális gumicsont, amire az otthoni média egy része és jó néhány blog mostanában rákattant, mélyen érint, ezért nem tudom megállni, hogy ne szedjek össze 1-2 gondolatot a témában.A fenti linken olvasható, de…..
Kedves Murphy! Remélem nem bánod, hogy ezúton juttatom el Hozzád levelem. Sajnos nem hagytál elérhetőséget, s a központi tudakozók sem igazán tudtak segíteni a levélcímedben. Mi több, még az Interneten sem találtam meg az elérhetőségedet, ami a mai világban felettébb furcsa,…..
Haldokló pelikánok; fekete, olajjal áztatott tengerpartok; munkanélkülivé vált halászok – csak pár emlékezetes és egyben megdöbbentő címlapfotó és főcím arról, hogy a British Petrol olajkonszernnek sikerült összehoznia a legnagyobb környezeti katasztrófát Csernobil óta…..
psuba
2010.08.08 13:59:17
"a legnagyobb környezeti katasztrófát Csernobil óta a Mexikói-öbölben" - Nahát nem is tudtam, hogy Csernobil a Mexikói-öbölben van...
"A British Petrol az elmúlt hónapokban a szerencsétlenségből azonban semmit nem tanult. A konszern ugyanis néhány hét múlva neki fog állni földközi-tengeri mélytengeri fúrásoknak" - Tehát a megfelelő tanulság levonása az lenne, hogy soha többet sehol ne fúrjon... Fura logika
"(...) olajforrás 1750 méterrel a tengerszint van – 250 méterrel mélyebben mint a Deepwater Horizon!" - A Deepwater horizon jelenleg 0 méterrel van mélyebben, mint a Deepwater horizon. Ugyanis ez utóbbi az úszó fúrőtorony volt, amíg ki nem gyulladt, majd el nem súllyedt. Ha neveket akarnál használni, akkor már Macondo (ami a kút, továbbra sem az olajforrás - amit Tiber-nek hívnak).
Forrás: en.wikipedia.org/wiki/Deepwater_Horizon
"A British Petrol az elmúlt hónapokban a szerencsétlenségből azonban semmit nem tanult. A konszern ugyanis néhány hét múlva neki fog állni földközi-tengeri mélytengeri fúrásoknak" - Tehát a megfelelő tanulság levonása az lenne, hogy soha többet sehol ne fúrjon... Fura logika
"(...) olajforrás 1750 méterrel a tengerszint van – 250 méterrel mélyebben mint a Deepwater Horizon!" - A Deepwater horizon jelenleg 0 méterrel van mélyebben, mint a Deepwater horizon. Ugyanis ez utóbbi az úszó fúrőtorony volt, amíg ki nem gyulladt, majd el nem súllyedt. Ha neveket akarnál használni, akkor már Macondo (ami a kút, továbbra sem az olajforrás - amit Tiber-nek hívnak).
Forrás: en.wikipedia.org/wiki/Deepwater_Horizon
Így a karácsony-újévi szabadságolási időszakban az utóbbi pár évben lassan már megszokott az évente megtett zarándok utam Bournemouth-Budapest viszonylatban, autóval. Ez uszkve 1800 km, megspékelve a Csatornán való valamilyen átkeléssel és hangulattól-elérhetőségtől…..
Vigyázat, nehéz olvasmány!Megjött a proof a jövő héten a BCS 2009 kiadványban megjelenő, IT Service Management-tel, azon belül a szolgáltatásmenedzsment megtérülés számításával foglalkozó cikkemről. Érdeklődők letölthetik és elolvashatják (angolul)…..
Röviden azért idézzük fel a számunkra fontosabb történéseket, aminek apropóján rászántam magam, hogy még az idén folytassam a blogot.A mai napon éjjel 2 óra előtt valamivel a T-Mobile szolgáltatásainak egy része gyakorlatilag gajra ment, és a szolgáltató szerint ezt kb.…..
psuba
2009.12.04 23:18:12
@SzZ: Ja, ami a hibát illeti - hát igen, ilyen jellegű hiba esete az, amikor a következményekkkel nehezebb megbírkózni, mint az eredeti hibával.
Az más kérdés, hogy vajon nem kellene-e felkészülni hasonló esetekre, pl. tartalék eszközzel, ami túlterhelés esetén ideiglenesen beállítható. Ez persze pénz kérdés, így kívülről nem megítélhető, hogy indokolható költés lenne-e ez.
(ha mindenképpen ITIL terminológiához kell nyúlnom, akkor ez Kapacitás Menedzsment ill. V3 környezetben PBA (Patterns of Business Activity) témakör)
Az más kérdés, hogy vajon nem kellene-e felkészülni hasonló esetekre, pl. tartalék eszközzel, ami túlterhelés esetén ideiglenesen beállítható. Ez persze pénz kérdés, így kívülről nem megítélhető, hogy indokolható költés lenne-e ez.
(ha mindenképpen ITIL terminológiához kell nyúlnom, akkor ez Kapacitás Menedzsment ill. V3 környezetben PBA (Patterns of Business Activity) témakör)
psuba
2009.12.07 12:43:18
@SzZ: Nem először találkozom azzal a hozzáállással, hogy elvileg működik együtt, de gyakorlatilag nem. Bármit olvasok azt látom, hogy igenis tud működni együtt a gyakorlatban is - csak M.o.-n még senki nem látott ilyet, ezért a szkepticizmus. Ez most már kezd bosszantani, úgyhogy el fogok mélyedni a dologban, kollegáknak van nagy mennyiségű eTOM anyaguk, úgyhogy remélhetőleg komolyabb érvekkel is fogok tudni majd szolgálni, mint hogy "de működik".
Alapvetően azt gondolom, hogy a világ nem abba az irányba megy, ahol külön lehet tartani hosszú távon a telecom és az IT világot. Vannak persze alapvető különbségek az alacsony szintű technológiában, és az ebből adódó reakciók és dolgok sokszor különböznek. Ennek ellenére a telecom és az IT egyre inkább összefolyik - mind az eszközök, de legfőképp a menedzsment rendszerek és módszertanok, valamint a szervezet szintjén.
A menedzsment szempontjából pedig teljesen érthető - az üzletet támogató technológiáról van szó, egyre nehezebb megindokolni, hogy miért más az egyik kütyü mint a másik. Ráadásul ugyanolyan magas szintű kontroll elvárások vannak (lásd CoBIT), így szerintem hosszú távon nehezen indokolható, hogy miért kell a szervezet két részében két különböző frameworköt kvázi egymástól elválasztó falként használni.
Véleményem szerint amúgy sem ITILt vagy eTOM-ot kell "bevezetni" valahol, hanem az üzletet megfelelően támogató ITSM kultórát kialakítani - és ez azt jelenti, hogy a legfontosabb területeken megfelelő, az adott cégre szabott folyamat- eszköz- információ- stb. rendszert kell kialakítani. Amit az összes vonatkozó fontosabb keretrendszert figyelembe véve célszerű (de nem kötelező) csinálni.
Eddigi pályafutásom sok általam hallott emlékezetes kijelentése közül talán a leghajmeresztőbb számomra az volt, mikor egy (egyébként nagyon korrekt és normális) cégvezető akivel dolgoztam, közölte a jelenlétemben egy beosztottjával, hogy márpedig "nekem kell az ITIL"... ez volt az a pont amikortól tudtam, hogy rá nem számíthatok a megvalósításban...
Alapvetően azt gondolom, hogy a világ nem abba az irányba megy, ahol külön lehet tartani hosszú távon a telecom és az IT világot. Vannak persze alapvető különbségek az alacsony szintű technológiában, és az ebből adódó reakciók és dolgok sokszor különböznek. Ennek ellenére a telecom és az IT egyre inkább összefolyik - mind az eszközök, de legfőképp a menedzsment rendszerek és módszertanok, valamint a szervezet szintjén.
A menedzsment szempontjából pedig teljesen érthető - az üzletet támogató technológiáról van szó, egyre nehezebb megindokolni, hogy miért más az egyik kütyü mint a másik. Ráadásul ugyanolyan magas szintű kontroll elvárások vannak (lásd CoBIT), így szerintem hosszú távon nehezen indokolható, hogy miért kell a szervezet két részében két különböző frameworköt kvázi egymástól elválasztó falként használni.
Véleményem szerint amúgy sem ITILt vagy eTOM-ot kell "bevezetni" valahol, hanem az üzletet megfelelően támogató ITSM kultórát kialakítani - és ez azt jelenti, hogy a legfontosabb területeken megfelelő, az adott cégre szabott folyamat- eszköz- információ- stb. rendszert kell kialakítani. Amit az összes vonatkozó fontosabb keretrendszert figyelembe véve célszerű (de nem kötelező) csinálni.
Eddigi pályafutásom sok általam hallott emlékezetes kijelentése közül talán a leghajmeresztőbb számomra az volt, mikor egy (egyébként nagyon korrekt és normális) cégvezető akivel dolgoztam, közölte a jelenlétemben egy beosztottjával, hogy márpedig "nekem kell az ITIL"... ez volt az a pont amikortól tudtam, hogy rá nem számíthatok a megvalósításban...
psuba
2009.12.07 13:35:20
@SzZ: Na a nagy lélegzetben kimaradt a tartalékeszközökre szánt válaszom. A gyakorlatban tudom, hogy a legegyszerűbb spórolni az üzemeltetésen. Azt gondolom, hogy nincsen semmi probléma azzal, ha a vezetés úgy dönt, hogy bizonyos dologokra (pl. ilyen jellegű kapacitásra) nem ad pénzt - de csak akkor, ha ez a döntés a rizikók felmérése alapján, a potenciális következmények ismeretében történik meg. A mérnökök szintjén ez persze frusztráló, ilyenkor jön az "Én ugye megmondtam" és az átkozódás amiért sokáig bennt kell maradni tüzet oltani. (Én is voltam már ilyen pozícióban).
Ahogy az angol mondja "sh*t happens", nem lehet mindenre felkészülni, mert ahhoz semmi pénz nem elég. De az fontos, hogy a vezetőség tudatosan hozza meg a döntést, hogy mire készül fel és mire nem (vagy másképp készül).
Amit nem lehet kívülről megítélni, hogy ez a spórolás tudatos, átgondolt kockázatvállalás volt-e ("nem kötök CASCOt"), vagy pedig könnyelmű költségtakarékosság.
Ahogy az angol mondja "sh*t happens", nem lehet mindenre felkészülni, mert ahhoz semmi pénz nem elég. De az fontos, hogy a vezetőség tudatosan hozza meg a döntést, hogy mire készül fel és mire nem (vagy másképp készül).
Amit nem lehet kívülről megítélni, hogy ez a spórolás tudatos, átgondolt kockázatvállalás volt-e ("nem kötök CASCOt"), vagy pedig könnyelmű költségtakarékosság.
Normális országokban kárpótolják az utasokat a vonatkésés miatt, nálunk lehúznak róluk még egy bőrt, innen látszik, hogy mi egy beteg országban élünk. Olvasónk a vonat késése miatt lemondott az utazásról, inkább autóval ment. Később szerette volna visszaváltani a jegyet, de…..
psuba
2009.08.06 10:20:53
@tiborc2008: Most erre mit mondjak? A Te hited a Te dolgod, a tények meg tények. Nem hasraütésből mondtam az árakat, hanem napi tapasztalatból. De nem muszáj nekem hinni, nézz utána a www.nationalrail.co.uk oldalon. Sajnos az árak ott ugranak meg, hogy 1. Londonba bemész és 2. munka céljából (azaz 10 előtt érsz oda). A londoni közlekedési helyzet miatt az emberek nagy része vonattal utazik be, Magyarországgal ellentétben itt tipikusan ingáznak be 50-100 km-ről és ilyen árak mellett is tele vannak a vonatok (igaz a munkába járók jó részt bérlettel utaznak, úgy azért olcsóbb).
És bár persze az angolok rendszeresen panaszkodnak a vonataikra, és nem Japán vagy svájci szinvonal, de azért fényévekkel jobb minőségű a magyarnál, egyébként nem használnák ennyien.
És bár persze az angolok rendszeresen panaszkodnak a vonataikra, és nem Japán vagy svájci szinvonal, de azért fényévekkel jobb minőségű a magyarnál, egyébként nem használnák ennyien.
psuba
2009.08.06 10:40:24
@vonat blog: a visszaélésekre lehetőséget adó szabállyal kapcsolatban: szerintem a legnagyobb gond M.o.-n az, hogy mindenkiről mindíg azt feltételezik, hogy vissza fog élni, és ezzel párhuzamban sokan (de nem mindenki) azt mondja, hogy hát ha úgyis feltételezik rólam, akkor próbálkozom. Ez tyúk és tojás esete, de valahol szerintem el kéne kezdeni a változtatást, akár pl. azzal, hogy NEM feltételezzük alapvetően, hogy mindenki csalni akar majd. Akiről meg kiderül, akkora büntetést kell a nyakába varrni, hogy az legyen a hír az újságokban. Így ugyanis nem büntetnék azokat, akik tisztességesek, csak valamiért mondjuk akadályoztatva vannak. És ez tényleg utas/ügyfélbarát lenne.
Na jó, veszem ki a kezem a biliből...
Na jó, veszem ki a kezem a biliből...
psuba
2009.08.06 10:53:11
@DragonZ: Egyetértünk azzal, hogy kellene egy tisztességes, jól működő informatikai rendszer, bankkártyás fizetéssel stb.
De azért ennek a nehézségeivel és költségeivel kapcsolatban nagyon el vagy tévedve, ha azt hiszed, hogy ez egy egyetemi évközi feladat szintű dolog, meg hogy elég hozzá egy szerver, egy kliens és "egy felhasználói felület" (megjegyzem utolsó állítás kb. annyira pontos megfogalmazás, mint hogy "az űrutazáshoz csak egy rakéta kell").
Maradjunk annyiban, hogy ez a rendszer M.o. legbonyolultabb rendszerei közé tartozna. (foglalkoztam pár ilyen méretű rendszerrel, és pl. a szakmámban a kiadáskezelési példáknál mindíg a MÁV-os példán szoktam csámcsogni: egy menetrend/jegyár változtatást egy szűkös kiadási időablak alatt kell lerendezni az egész országban, több ezer gépen úgy, hogy nincs egységes PC park, hálózati kapcsolatok, sok helyre CD-n kell vinni az új szoftvert stb. - miközben mindíg szem előtt kell tartani, hogy be kell fejezni az egészet a rendszer újraindulása előtt (mert mi az, hogy nem lehet jegyet venni karbantartás miatt...), és nem lehet olyan pillanat, amikor Nyíregyházán más összegért adják el ugyanazt a jegyet, mint Kiskunborzasztón)
Egyszóval: Nem egyszerű. De ettől még egy ilyen cégtől elvárható.
De azért ennek a nehézségeivel és költségeivel kapcsolatban nagyon el vagy tévedve, ha azt hiszed, hogy ez egy egyetemi évközi feladat szintű dolog, meg hogy elég hozzá egy szerver, egy kliens és "egy felhasználói felület" (megjegyzem utolsó állítás kb. annyira pontos megfogalmazás, mint hogy "az űrutazáshoz csak egy rakéta kell").
Maradjunk annyiban, hogy ez a rendszer M.o. legbonyolultabb rendszerei közé tartozna. (foglalkoztam pár ilyen méretű rendszerrel, és pl. a szakmámban a kiadáskezelési példáknál mindíg a MÁV-os példán szoktam csámcsogni: egy menetrend/jegyár változtatást egy szűkös kiadási időablak alatt kell lerendezni az egész országban, több ezer gépen úgy, hogy nincs egységes PC park, hálózati kapcsolatok, sok helyre CD-n kell vinni az új szoftvert stb. - miközben mindíg szem előtt kell tartani, hogy be kell fejezni az egészet a rendszer újraindulása előtt (mert mi az, hogy nem lehet jegyet venni karbantartás miatt...), és nem lehet olyan pillanat, amikor Nyíregyházán más összegért adják el ugyanazt a jegyet, mint Kiskunborzasztón)
Egyszóval: Nem egyszerű. De ettől még egy ilyen cégtől elvárható.
Egy jól működő országnak elengedhetetlen feltétele az állam ellenőrzése, az állam nevében eljárók számon kérhetősége, felelősségre vonhatósága, hasonlók. Hogy a legkevésbé azok állnak a törvény felett, akik azt képviselik. Példamutatás, vagy mifene. Van itt minálunk…..
Egyik legjobb barátom szerint amivel én foglalkozom arra a legjobb elnevezés a "Management bullshit". Ezzel azt akarja mondani, hogy földi halandó által érthetetlen kifejezéseket használunk és olyan dolgokkal (IT Szolgáltatás Menedzsment) töltünk egy csomó időt, illetve…..
Igaz, nem vagyok a legaktuálisabb, de ezt most nézzétek el nekem.A múlt héten attól volt hangos a brit sajtó, hogy 18 éve a legkeményebb havazás bénította az ország közlekedését.Ez nagyjából így is volt, konkrétan leállt rendszeresen pár repülőtér - mint az alábbi kép is…..
Korábban voltam olyan merész és kritizáltam például "A" londoni magyar éttermet azzal, hogy alig van náluk magyar bor, miközben milyen sok jó bor van Magyarországon. Az a helyzet, hogy hippolit (vagy hippodrom? valami ilyesmi...) lennék, ha nem használnám ki magyarországi…..
psuba
2009.01.14 18:03:31
Mire való a "szerkeszt" gomb?
Amúgy az Áldás vs. Merengő kérdéskör úgy látom nézőpont kérdése: borteszt.blog.hu/2008/04/28/st_andrea_aldas_2007 ez ellen: borteszt.blog.hu/2008/03/23/st_andrea_merengo_bikaver_superior_2006
A royal Cuvée-nek majd mondjuk ezen vagy a jövő hét végén nekiesünk, egy vörösboros marhapörkölt társaságában.
Amúgy az Áldás vs. Merengő kérdéskör úgy látom nézőpont kérdése: borteszt.blog.hu/2008/04/28/st_andrea_aldas_2007 ez ellen: borteszt.blog.hu/2008/03/23/st_andrea_merengo_bikaver_superior_2006
A royal Cuvée-nek majd mondjuk ezen vagy a jövő hét végén nekiesünk, egy vörösboros marhapörkölt társaságában.
Mindenhol szajkózzák, hogy nehéz a pályakezdők helyzete, ők maguk meg érzik a saját bőrükön rendesen. Egyre több kirohanás tapasztalható (nem csak luggeriano olvasónkra gondolok), főleg most, amikor amúgy sem vesznek fel embert a cégek - mennyire lehetetlen a cégek magatartása:…..
Az alábbi történet szépen bemutatja a szcientológusok által közkedvelt, kapcsolatmegszakításnak nevezett intézményt. Ehhez - állítólag - csak akkor folyamodnak, ha már semmilyen más megoldás nincs egy konfliktus kezelésére. Saját tapasztalatom viszont az, hogy elég könnyen…..
psuba
2009.01.12 19:03:11
Szomorú.
Az idézett honlapokra sok időt nem vesztegettem (szánalmas), de mint mérnökember, kíváncsi lettem, hogy szerinte hogyan is tervezek? otletgazda-bt.5mp.eu/web.php?a=otletgazda-bt&o=mrVLBOf3YM
Háááát... nem is tudom hol kéne kezdeni a problémák sorolását.
Nekem annó egyszer egy barátnőmnek sikerült tudatlanul elkezdeni dolgozni valamelyik "fedőszervezetnél". Ment vagy 2 hónapig, de a dolog egyre jobban bűzlött mint munkahely (mindenki nagyon kedves volt hozzá, csak éppen pénzt nem lehetett keresni vele), végül meggyőztem, hogy hagyja ott. Utólag derült ki mindkettőnknek, miből is menekült meg... szerencsénk volt.
Az idézett honlapokra sok időt nem vesztegettem (szánalmas), de mint mérnökember, kíváncsi lettem, hogy szerinte hogyan is tervezek? otletgazda-bt.5mp.eu/web.php?a=otletgazda-bt&o=mrVLBOf3YM
Háááát... nem is tudom hol kéne kezdeni a problémák sorolását.
Nekem annó egyszer egy barátnőmnek sikerült tudatlanul elkezdeni dolgozni valamelyik "fedőszervezetnél". Ment vagy 2 hónapig, de a dolog egyre jobban bűzlött mint munkahely (mindenki nagyon kedves volt hozzá, csak éppen pénzt nem lehetett keresni vele), végül meggyőztem, hogy hagyja ott. Utólag derült ki mindkettőnknek, miből is menekült meg... szerencsénk volt.
Igen, nem tévedés, hosszas hallgatás után újabb bejegyzés. A szünet okait nem firtatva (mondom NEM firtatva! Na jó, lusta voltam... illetve nem, de a többi az kifogás vagy senkit nem érdekel) maradjunk annyiban, hogy az újévi fogadalmam viszonylag egyszerűen kitalálható.... lenne, ha…..
psuba
2009.01.12 12:18:18
Na tessék...
index.hu/politika/belfold/budapest/bkv7424/
Nem akarok hosszan elmélkedni, mert a cikkben idézett számok összefüggéseit nem ismerem, de az egyértelműen látszik, hogy egy ilyen bonyolult átalakításról ennyiből nem lehet megállapítani, hogy vajon jó ötlet-e. Azt mondjuk kifejezetten idegesítőnek tartom, hogy látszólag sokat mondanak (sok-sok szám), csak azért, hogy az állításukat ("ettől majd jobb lesz!") látszólag alátámasszák. Mert mi más értelme lenne a számok közlésének? Csakhogy a számok éppen ezt nem teszik meg, mert összefüggéstelenek, és főleg az alapállítást nem igazolják (igaz, cáfolni sem cáfolják)... Lásd még a korábbi cikkem a tánc és olimpia kapcsolatáról és az olasz szövetségről.
Ezért sztrájkoltak a BKV-nál? Hogyan fogják ezt eldönteni?
index.hu/politika/belfold/budapest/bkv7424/
Nem akarok hosszan elmélkedni, mert a cikkben idézett számok összefüggéseit nem ismerem, de az egyértelműen látszik, hogy egy ilyen bonyolult átalakításról ennyiből nem lehet megállapítani, hogy vajon jó ötlet-e. Azt mondjuk kifejezetten idegesítőnek tartom, hogy látszólag sokat mondanak (sok-sok szám), csak azért, hogy az állításukat ("ettől majd jobb lesz!") látszólag alátámasszák. Mert mi más értelme lenne a számok közlésének? Csakhogy a számok éppen ezt nem teszik meg, mert összefüggéstelenek, és főleg az alapállítást nem igazolják (igaz, cáfolni sem cáfolják)... Lásd még a korábbi cikkem a tánc és olimpia kapcsolatáról és az olasz szövetségről.
Ezért sztrájkoltak a BKV-nál? Hogyan fogják ezt eldönteni?
... (ide NAGYON kívánkozik vagy a Future, vagy a USSR, de sem a film, sem a zeneszám nem bír semmilyen relevanciával, úgyhogy...) UK.3 hét után ismét Angolföldön, és a legfontosabb mondandóm: jó volt Veletek! Mindegyikőtökkel akivel találkoztam, jó volt és többet szerettem volna.…..
Hölgyeim és uraim! Szenzáció! Csak most, csak itt, csak Önöknek! A világhírű, a csodálatos, eddig soha nem látott... most itthon! Igen, London után és Párizs, Peking, New York előtt önöknek is lehetősgük van meghallgatni, hogy hogyan segíthet az IT szolgáltatásmenedzsment a…..
A recept viszonylag egyszerű. Hazudni kell.
Először is hazudunk a hitelbírálatnál. Nem is kell oda annyi papír, meg kötelezvény, meg biztosíték, vagy fedezet. A lényeg az, hogy pénz legyen. Jutalék, tudniillik.
Aztán hazudunk a hitelminősítésénél. Megkenjük a…..
Közkívánatra!Jön! Jön! Jön!Itt van!Elment... Vasárnap Imperial Championships, jövő héten kedd-szerda-csütörtökön International Championships. Előbbi inkább bemelegítés (minde nekem, mind a pároknak) az utóbbira, amely (táncvilágban nem járatos ismerőseim kedvéért)…..
A helyzet az, hogy tudtam én, hogy mekkor fába vágom a fejszémet. A multkor már emlegettem, hogy a heti két, Londonban töltött éjszaka lehetőséget ad arra, hogy kirpóbáljak minél több éttermet. Már akkor tudtam, hogy előbb-utóbb el kell jönnie a mai estének. A múlt heti…..
Nagy dilemma. Valaki ad neked egy feladatot, amilyet eddig még nem kaptál az illetőtől. Mihez kezdesz? Megérteted vele, hogy ezt nem szeretnéd csinálni? Megcsinálod, mert muszáj? Vagy őrült maximalista módjára teljes erődből arra koncentrálsz, hogy a lehető legjobb eredményt hozd…..
... azok mind Ti vagytok. Illetve legyetek. A Mechanic Turk az Amazon egy szolgáltatása, bővebben ott - de a lényeg mégiscsak az, hogy amit nem tud a gép elvégezni, azt végezzék el emberek az Interneten keresztül. Itt most képzeljetek el körülbelül 2 bekezdésnyi részletes…..
Őrült maximalizmusom következtében a múlkori szörnytettem (amikor az egyetlen angol magyar étteremnek 5-ből 3 pontot szavaztam meg) után felmerülhet a kérdés, hogy akkor vajon mi az öt pont? Hát nem kellett sokat várni, mert ez az.Ma az egész világon az angol időjárás…..
Nos amint azt már korábban beharangoztam, a hét végén Venyerin barátom meglátogatott frissen sült nejével, a Bournemouth Air Show alkalmából. Amint a szöveget körülölelő képek mutatják, ki is használtuk az alkalmat, hogy régi-régi közös szenvedélyünknek hódoljunk, azaz volt…..
Nem szeretnék olyan világban élni, ahol a közszereplőket nem lehet kritizálni. Számomra teljesen mindegy, hogy államelnökről, miniszterelnökről - saját vagy más országéról - van szó, és még az se hat meg különösebben, hogy ha valaki már azon elkezd pörögni, hogy én a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz