Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Háhner Petra

89 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szerdán este adták át a Televíziós Újságírók Díját, amelyet a 2017-es év legjobb tévés produkciói, a legjobb teljesítményt nyújtó szakemberek, műsorvezetők és színészek nyertek el. Ördög Nóra könnyezve vette tudomásul, hogy negyedik alkalommal is a legjobb női műsorvezetőnek választották, a férfi…..
Az újságírásban számos komoly változás következhet be 2018-ban a Nieman Journalism Lab összeállítása szerint. Az egyik legfontosabb az üzletimodell-váltás, aminek köszönhetően az olvasói (digitális) előfizetések versenyre kelnek a régóta domináló hirdetési bevételekkel. Várhatón idén is sok szó esik…..
A #metoo a zaklatási botrányok szimbólumává vált, és sosem látott comingout-hullámot indított el az áldozatok körében. De vajon hagy-e jelentősebb nyomot egy ilyen hashtag az offline világban? Mik a hasonlóságok és a különbségek a 2015-ös #JeSuisCharlie-val összevetve? E kérdések mellett az ügy…..
Hogyan teheti magát vonzóvá egy IT-profilú cég a lehetséges munkavállalók szemében? - erre a kérdésre adott választ a DreamJo.bs keddi szezonnyító meetupja, amelynek témája az employer branding volt. A TransferWise észt fintech cég hr-vezetője és a Wanari szoftvergyártó cég marketingese meséltek…..
Az újságírókhoz naponta érkező sajtóközlemények százai tanúskodnak arról, hogy sok cég nagyon igyekszik, hogy szerepelhessen a médiában. Ez nem csoda, hiszen egy-egy megjelenés nemcsak presztízst jelent, hanem növeli az ismertséget, és még számos más pozitív hozadéka is van. De mi kell ahhoz, hogy a…..
Tavaly december elsejéig a Dunántúli Napló főszerkesztője és a lapot kiadó Mediaworks Hungary Zrt. regionális üzletágának igazgatója volt. Szinte az egész ország tudja róla, hogy ma már kolbászt árul egy pécsi üzletház parkolójában. Korábbi pozíciója megszűnt, és úgy látja, a mostani struktúra valós…..
Több mint tíz évvel ezelőtt tűnt fel a köztévén, ahol meghatározó közéleti személyiségekkel készített interjúkat, két éve pedig a Hír TV-n teszi ugyanezt a nevével fémjelzett műsorban. Szerinte, ha valahol nem lehet szabadon dolgozni, akkor fel kell állni, de nem ítélkezik mások felett. Viszont…..
Újra kitárta kapuit a 2000-ben bezárt Pannónia Filmstúdió, a magyar animáció egykori fellegvára. Olyan több generáció által kedvelt rajzfilmek készültek itt a rendszerváltás előtti időszakban, mint a Lúdas Matyi, a Szaffi vagy a Vuk. Ezeket mind a hazai rajzfilm-gyártás fontos alakja, Dargay Attila…..
Az álhír (angolul fake news) jelenség a tavalyi amerikai elnökválasztás után vált forró témává világszerte. Az elmúlt néhány hétben Magyarországon is központi kérdés lett a dezinformáció és a propaganda, amely eluralta az egyre durvább eszközökkel operáló, kormányérdekeket kiszolgáló sajtót. Van…..
"Ti dolgoztok. Ők lopnak." - a dolgos állampolgárok vs. bűnöző oligarchák tipikus esete. Egyértelmű az üzenet, hiszen olyan világrendet mutat be, amiben mindenki másodpercek alatt el tudja helyezni magát. A Jobbik rágalmazással vádolt plakátkampánya jól ki van találva, még akkor is, ha egy hiba…..
Az elmúlt néhány hónapban robbanásszerű változások történtek a magyar médiapiacon, azon kívül is, hogy Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester az ország első számú médiamoguljává lépett elő. Az Origo és a TV2 továbbra is robog lefelé a lejtőn, de már a Világgazdaság, a megyei napilapok többsége, az…..
Két napja debütált a CBA Facebook-oldalán a magyar áruházlánc új imázsvideója Kasszás Erzsi főszereplésével, aki énekel, táncol és imádja kiszolgálni a vásárlókat. A megosztó videó bejárta a magyar internet minden bugyrát, de az még nem derült ki, miért épp ezzel rukkolt elő a konzervatívnak tartott…..
Ha szerelemről és a randizásról van szó, a legtöbb ember szemérmes, a társkereső szolgáltatásoknak mégis minél több embert el kell érniük, és új felhasználókat kell toborozniuk a sikeres működéshez. Miben speciális marketingkommunikációs szempontból egy ilyen szolgáltatás? Mely célcsoportok…..
Pályakezdőnek lenni minden területen nehéz, hiszen az ember még nincs teljesen tisztában a munka-erőpiaci elvárásokkal. A kommunikáció mint iparág szerteágazó területeket fed le, így minimális tapasztalattal különösen nehéz kiigazodni az igényeken, amelyek ráadásul folyamatosan változnak. Milyen…..
A magyar ember nem szeret a pénzről beszélni, és sokszor még az adományért is vár valamit cserébe – derült ki kedden a Média 2.0 idei utolsó meetupján, ahol a civil szervezetek kommunikációja volt téma. Négy magyarországi alapítvány vezetője beszélt arról, hogy hogy válik kedvelt márkává egy civil…..
A szex mindenkit foglalkoztat, mindenki életében jelen van, mégsem igazán tudunk őszintén beszélni róla. Ez részben érthető, hiszen intim téma, mégis igaz, főleg a magyar társadalomban, hogy a tisztázatlan kérdések szorongáshoz, rosszabb esetben krónikus szexuális zavarokhoz vezetnek. A gyerekek a…..
Friderikusz Sándor a napokban interjút adott az Indexnek, amiben részletesen elmeséli, hogy milyen siralmas dolgokat lát, tapasztal a mai magyar médiában: a TV2-nél, az ATV-nél és általában hogyan csúszik le a magyar televíziózás a Fidesz térnyerése miatt. Till Attilának és Hajós Andrásnak is…..
Szombaton reggel a Mediaworks kiadó felfüggesztette az egyik legnagyobb ellenzéki napilapot, a Népszabadságot, amit a szerkesztőség tagja - Murányi András főszerkesztővel együtt -, és az egész kommunikációs szakma döbbenettel fogadott. Aznap több ezer fős tömeg tüntetett a Kossuth téren a sokak…..
John Oliver tévés-humorista vasárnapi esti talkshowjában (Last Week Tonight with John Oliver) az újságírás jövőjével foglalkozott, ijesztő jövőképet felvázolva, amin érdemes elgondolkodni újságíróként és olvasóként is. A kattintáshajhászat mellett előkerül a nyomtatott lapok szerepe és a minőségi…..
Egy sportolónak a tehetség és a szorgalom mellett ma már jó kommunikációra és üzleti érzékre is szüksége van ahhoz, hogy kiemelkedővé váljon. Király Gábor, a magyar válogatott kapusa – az egyik legnépszerűbb magyar focista – először azzal robbant be a nemzetközi közvéleménybe, hogy profin védett az…..
Az utóbbi hónapok egyik legtöbbet vitatott kérdése, hogy Nagy-Britannia az Európai Unió tagja marad-e, vagy a britek a kilépés (brexit) mellett döntenek a csütörtöki népszavazáson. A legnagyobb példányszámban eladott újságok és a legnépszerűbb bulvárlapok is belevetették magukat a kampányolásba, és…..
A médiaértékesítésben az online sokáig követte az offline hagyományokat, de ahogy egyre több médium lett, muszáj volt hatékonyabb megoldásokat keresni. Az automatizált rendszerek ma már lassan uralják a digitális médiaköltéseket. Offline térben is igény lenne hasonló forradalomra, mert jelenleg…..
Az UNICEF Magyar Bizottság tavaszi, adó 1 százalékos kampányában a gyerekbántalmazás elleni küzdelmét hangsúlyozta. A kampány azonban pillanatok alatt az elmúlt év egyik legvitatottabb társadalmi célú reklámja lett. Miért készültek a kritikusok szerint a gyermekbántalmazás problémáját bagatellizáló…..
A natív hirdetés most az egyik legdivatosabb kifejezésnek számít a marketingben, így az idei Media Hungaryn sem lehetett kikerülni a témát. Már a legnagyobb hazai szerkesztőségekben is felütötte a fejét ez a hirdetési forma, de mitől lesz jó egy natív hirdetés, és kinek a feladata megírni? Több…..
Nagy bejelentések, egy kis szócsata a TV2 és az RTL Klub között, emészthetetlen mennyiségű programcunami néhány izgalmas és még több felejthető szakmai előadással – ez volt nagyon röviden az idei Media Hungary. Bár főleg a kapcsolatépítési lehetőség miatt volt érdemes egy helyen lenni másik…..