Regisztráció Blogot indítok
Adatok
RB9

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sebastian Vettel otthoni versenynaptárán egy újabb helyszínt kipiálhatott, hiszen hétvégén életében először megnyerte hazai nagydíját. A Red Bull háromszoros bajnoka a Formula-1 hivatalos weboldalán arról mesélt, hogy mennyire különleges és felejthetetlen volt a nürburgringi…..
RB9 2013.07.09 21:46:52
A Pirelli abroncsai ismét központi kérdéssé váltak a Spanyol Nagydíjon, azt követően, hogy az olasz cég engedve bizonyos nyomásnak, négy nagydíjat követően megváltoztatta a kemény keverékű abroncsok összetételét. Az első két szabadedzés alapján ugyan még nem egyértelmű,…..
RB9 2013.05.13 18:50:41
Azért jöttem ide kommentelni, mert az ide leírt szöveget minden bonyodalom nélkül el lehet küldeni, minden esetben elmegy. A fenti cikk számomra teljesen érdektelen, nem lehet tudni, hogy a szerző mit akart vele elérni, miért példálózott Vettel köridejeivel, bizonyára valamit sugallni próbál, de félek, hogy az állta hitt igazság messze van a valós igaztól. A tegnapi futam után megfejtettem a Pirelli titkát. (Mivel Red Bull és Vettel rajongó vagyok ezért természetesen elfogult is, és nem tisztem tárgyilagosnak lenni.) A történet 2012-ben kezdődött, amikor is Stefano Domenicali többször megfenyegette, zsarolta a FIA-t, és Ecclestone-t is, miszerint, ha nem változik a helyzet - a Red Bull dominancia és az, hogy nem képesek világbajnoki címet szerezni,- kivonulnak a Forma 1-ből. Mivel ez sem a FIA-nak, sem Berninek,és a Ferrari rajongóknak sem érdeke, elhatározták, hogy megoldják a problémát egy hatalmas csalással, amelynek legfőbb kivitelezője a Pirelli lesz. Tehát a gumi gyártót is bevonták az összeesküvésbe és a 2013-as abroncsokat egyszerűen a Ferrarira fejlesztették. Kimi sajnos iszonyú nagy tévedésben van, amikor azt gondolja, hogy az Ő zseniális gumikezelése és szuper autója miatt versenyképes és a többi csapat, csak affektál és képtelenek megoldani a gumikezelési problémáit. A történet tehát két szálon fut. 1. Kimi azért bánik jól a gumikkal mert azt a Lotus 2010-es modelljével fejlesztették (anno Petrov vezette azt az autót). Kimi a naiv lélek bizonyára elcsodálkozna rajta, hogyha a többiek is az Ő autóját vezetnék, ugyan olyan jól bánnának a gumikkal mint Ő. Mivel jelenleg Ő és a Lotus az egyik kedvezményezett, mondja is a véleményét a hat kiállásról (Mármint, aki nem tudja óvni az abroncsait, cseréljen kereket hatszor.)
Valószínűleg Ő nincs tisztában a kettes azaz a Ferrári szállal. Tehát összeesküvést szőtt a FIA, Ecclestone, a Ferrari,és a Pirelli a fent cél megvalósítása érdekében.A szereplők részéről több reakció van, amely ezt támasztja alá. 1. Bernie nagyon elégedett a Pirellivel, dicséri. 2. A FIA eddig semmilyen véleményt nem fejtett ki a témában, holott kutya kötelessége lenne felemelni szavát a biztonságos versenykörülmények betartásáért. A mostani abroncsokról minden el lehet mondani, csak azt nem hogy biztonságosak. Azért, hogy erről a Pirelli blamáról, csalásról eltereljék a figyelmet, bedobták a köztudatba a büntetőpont témát. 3. A Ferrári mélyen kussban van, a gumikra nézve nincs véleményük (Massa kimaradt a csalásból, neki van véleménye). Pirelli, hogy tessék lássék tegyen valamit, változtatott a kemény abroncsokon, holott a Red Bullnak és a többieknek is lágy és a legfőképpen a szuper lágy gumikkal volt problémája (tenyérnyi futófelületek váltak le róla). Az ostoba emberek és a média szerint ezzel a Red Bullnak kedvezett, hétvégén azonban kiderült, ezzel a változtatással még inkább a Ferrárinak segített a Red Bulla szemben. Ha pontosan kielemezzük az öt futam után a csapatok gumimizériáját, látható, hogy mindenkinek volt vele komoly problémája, kivéve a Lotust. Tegnap a Pirelli még Alonso defektjét is benyögte, hogy terelje magáról a gyanút. Azonban a Red Bull és még mások is tisztában vannak az eseményekkel, már csak azért is mert elvileg Ők is jó viszonyt ápoltak Ecclestone-nal, akit azonban Domenicali megzsarolt. Nyilván ilyen hatalmas összejátszásnál,amelyben ennyi szereplő részt vesz, bizonyítani nem lehet semmit és nem is érdemes , mert addigra vége a bajnokságnak. Ezért a Red Bull kénytelen más utat választani, ha ebben az évben még sikeres akar lenni és nem akar a csalás áldozatává válni. Egyrészt Vettel olyan nyilatkozatokat tesz, amelyek felhívják erre a figyelmet, és a sorok között is lehet olvasni (- a Ferrárinak lassabb a tempója mint a Red Bullé, csak jobban bánik az abroncsokkal - .) A tavalyi gumikezelési problémáikat Önerőből nem tudták, csak a Pirelli hathatós segítségével megoldani.) Másrészt Deitrich Mateschitz tulajdonos, egyre keményebben fogalmaz, a mai napon 45 percet beszélgetett Ecclestone-nal (mivel tudja, hogy Ő az egyik főkolompos)aminek a témája szerintem, egy másik zsarolás volt, miszerint ha nem változik a gumi helyzet a Red Bull vonul ki a F1-ből, és leleplezi a csalást, - én legalább is ezt mondanám. Ebben a szituációban a Pirelli nagyon rosszul járt mert megegyezett a fentiekkel és ebből kilépni ki tudja, hogy lehet-e? Másrészt a saját és a Forma 1 jó hírét annyira lejáratta, hogy előbb utóbb , bár szerintem már megtörtént, a Pirelli céget is befuccsoltatja. Legegyszerűbb lenne visszatérnie a tavalyi gumikhoz, azt már mindeni jól képes használni, viszont ez nem kedvez a Ferrárinak. Lehetséges, hogy egy igen komoly balesetnek kell bekövetkeznie, ahhoz, hogy feladják a csalást? Várom a sárba taposást, ami viszont nem érdekel.
Igen érdekes kijelentéssel hívta fel magára a figyelmet Spanyolországban a Red Bull háromszoros világbajnoka, Sebastian Vettel. A 25 éves német bajnok csapattársa, Mark Webber honfitársának, Alan Jonesnak intézte megjegyzését, aki a barcelonai futamon, mint egykori Formula-1-es…..
A folyamatos kritikák hatására a Pirelli már Barcelonától kisebb változtatást hajt végre az idei kemény gumik összetételén, ám a Red Bullnál úgy gondolják, ez a minimális változtatás nem elegendő.  Az elmúlt négy verseny folyamán a Formula-1 gumiszállítóját…..
RB9 2013.04.30 23:07:17
Kedves Red Bull, kedves Helmut Marko!
Azt gondolom, hogy a Pirellivel kapcsolatos kommunikációjuk teljesen rossz. Ezentúl a csapat
a kemény keveréket kezdje el nagyon határozottan kritizálni: a gumi nagyon szűk hőmérsékleti tartományban működőképes, az amortizációja néhány kör után rendkívül erős, a futófelület részleges leválásakor látványosan röpköd a pilóták feje körül, szinte semmilyen tapadást nem lehet vele elérni, élettartama csak néhány kör, az autó teljesítményének mindössze 50%-át lehet vele kiaknázni, minden körben 2 mp-et romlik a köridő. Ezzel egy időben a lágy és a szuper lágy abroncsokat alaposan meg kell dicsérni: rendkívül gyorssá teszik az autót, az ideális működési tartományt egy körön belül el lehet velük érni, tartósak (akár 15 kört is kibírnak), nagyszerű tapadást biztosítanak, az RB9-nek fekszik a futófelület, az autó teljesítményének csaknem 100% elérhtő velük stb. Garantált, hogy a Pirelli a következő futamokra a lágy és a szuper lágy gumikat úgy módosítja, ahogy az a Red Bullnak megfelelő, a kemény keverékhez pedig nem fog hozzá nyúlni. Mivel 2012-ben a technikai szabályokat, 2013-ban az abroncsok összetételét változtatták meg a Red Bull számára kedvezőtlenül (a cél a dominancia megtörése volt), a csapat fordított taktika bevetésével tudna magának kedvező változásokat elérni. Lehetőleg azt, hogy a jelenlegi F1-ben a pilóták versenyzésre alkalmas gumikkal és nem kémiai nóvumokkal vagy kísérletekkel küzdjenek meg egymással. Hajrá! A Pirelli számára viszont egy remek ötlettel szolgálhatok. Ezentúl minden versenyző abroncsait lássa el olyan mintázattal amely teljesen befedi azt, és maga a minta a pilóta sokszorosított aláírása, dedikációja legyen. Így a futam végén a versenyre kilátogató szurkolók maradandó emlékhez jutnának a kedvenc pilótájukkal kapcsolatban. A rajongókat eszméletlenül boldoggá tenné, hogyha a pálya szélén található törmelék tengerből kedvencük dedikált abroncsait
szednék össze különböző kategóriákban - lágy, szuper lágy, köztes stb. ( Az ötletet levédetem)
Sebastian Vettelt még az elmúlt hétvégén, Bahreinben is a malajziai engedetlenségéről és annak esetleges következményeiről faggatták, és a német bajnok ezúttal a NBC-nek adott interjúban többek között arról beszélt, hogyan lehet feldolgozni a hirtelen rázúduló…..
RB9 2013.04.28 18:40:34
Sebastian Vettel zseniális fiatalember,jó adag filozófiai hajlammal megáldva. Tehetségével és értelmi szintjével kimagaslik a mezőnyből. A fenti nyilatkozatával úgy küldte el az Őt megítélő rosszindulatú, frusztrált, a sikereit elfogadni képtelen, utálkozó szurkolókat melegebb éghajlatra,hogy észre sem vették, ugyanis értelmi színvonal tekintetében ezek az emberek mérhetetlenül alatta tanyáznak. Ők attól érzik jobbnak az életüket, ha utálhatják Vettel, megérteni soha nem fogják amit mond.Kínában sok mindent elmondott, és az aki nyomon követi a Red Bull F1-s pályafutását, a sorok között olvasva megértette az üzenetet.- Mark Webber nem érdemelte meg, hogy győzelemhez segítse - tavaly Interlagosban minden érdekében állt csak az nem, hogy Sebastian behúzza a 3. VB címét, mert ezzel saját tehetségtelensége, sikertelensége még nagyobb kontrasztot kapott volna. Ezért megfontolt szándékkal leszorította Őt és hagyta, hogy a Ferrarik elmenjenek mellette. Pedig Christian Horner kérte (Őt utasítani nem lehet,de kérni sem), hogy ne támadja Sebastiant. Ezzel szemben majdnem sikerült elintéznie, hogy Alonso nyerjen. Egyrészt ezért a tényért sem érdemelte meg, hogy hagyja nyerni, másrészt: Seb a futamnak abban a szakaszában úgy állt, hogy megnyerje, friss gumikon volt, megfelelő üzemanyag mennyiséggel, szemben Webberrel, akinek azért kellet spórolnia az üzemanyaggal mer a futam addigi részében elhasználta azt, azért tudott az élre kerülni. Más taktikán voltak, Sebastiáné úgy lett beállítva, hogy a végén legyen nagyon gyors. Webber autójának a teljesítménye nem csökkent, ez a köridőkből világosan kiderült, tehát akkor ott nem vett vissza.Seb megelőzte mert minden tekintetben jobb volt. A hibát alapvetően nem Ő követte el, hanem CH aki kiadta a Multi 21-t. Ha a valós helyzetet veszi figyelembe, amely igazságos, akkor azt mondja, - Mark, Seb jóval gyorsabb, előzni fog, ügyeljetek egymásra. Horner nem ezt tette mert félt Mark felháborodott reakciójától, a kettes számú pilóta témakörben. Azt gondolta, hogy Sebastian torkán nyomja le a csapatsorrendet, ezzel kettes számú pilótává téve Őt, de ez sem sikerült neki. Abban a szituációban a csapat hibázott nagyot, de "korrektül" z felelőséget Sebastianra nyomták rá. Ezzel a világ legidiótább sajtóját és szurkolóit uszították rá. Kínában nem panaszkodott a rossz csapatutasításra, Christian Hornerre,Mark Webber brazíliai, abu dhabii kis magánakcióira,(amelyek azóta sem lettek érdemben kitárgyalva, a sajtó és egyes szurkolók úgy siklottak el felette mintha kötelező lett volna Webbernek keresztbe tennie csapattársának) pusztán csak azt mondta, hogy - Mark nem érdemelte meg a győzelmet, továbbá hogy a fenti események tudatában valószínűleg legközelebb is megtenné. Ezzel magára húzta azt a véleményt, hogy arogáns, de a tények ettől tények maradnak.