Adatok
Micimacko
0 bejegyzést írt és 109 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tele volt a net tavaly ősszel azzal, hogy végre a Magyar Posta szintetlép, és több más újítás mellett kötelezővé teszi a QR-kódot a csekkeken. Juhéjj XXI. század, viszlát sorbanállás! Robi is reménnyel telt szívvel várta a január 1-et, hogy aztán jó nagyot koppanjon.…..
Micimacko
2015.05.12 20:39:07
Én úgy ismertem, hogy nyuszika meg a fűnyíró, de a lényegen nem változtat :) Kitartás! Előbb-utóbb menni fog. (Az Elmű nekem olyat küldött, amiből az első szériát nem lehetett beolvasni... :( ... idővel megjavult)
A német precizitás meg az osztrák pontosság helyett a magyar leányvállalatnak úgy tűnik inkább a komikum az erőssége. Szerencséjére a gigacsomag gazdája inkább érdeklődéssel szemléli, mint idegbajosan várja országjáró pakkja megérkezését. Talán ma sikerült!…..
Micimacko
2015.05.07 12:34:26
@vanek ur: Jaja, csak a "rendszeren belüli hibát" eléggé elnagyolja a cég... "Természetesen belső folyamataink lehetővé teszik, hogy a hiba feltárása esetén javításra kerülhessen a probléma a küldemény sikeres kézbesítése érdekében, de ebben az esetben ez késve történt meg."
Tehát, amikor először jelzést kaptak, hogy valami nem oké, akkor nem néztek utána, hogy mi lehet a gond...
Tehát, amikor először jelzést kaptak, hogy valami nem oké, akkor nem néztek utána, hogy mi lehet a gond...
Micimacko
2015.05.11 10:57:45
@Mr Lampshade: "Természetesen a rendszereünk lehetővé tenné, hogy a sérült csomag miatt kártérítést fizessünk, de megvárjuk, amíg a címzett kitombolja magát, megnyugszik és elkezdi túl sok felé rossz hírünket kelteni ... na majd akkor közbelépünk."
Tékozló Homár
Lakossági fogyasztó-e Zimmer Tercsi és Zimmer Fercsi? FRISSÜLT a hivatal állásfoglalásával
2015.04.30 09:35:00
Hát én nem vagyok jogász, de bármennyire is együttérzek Zimmer Miklóssal, sajnos szerintem a szolgáltatónak van igaza. Legalább is az EDF Démász honlapja szerint (Miklós az EON-nál van, az…..
Micimacko
2015.04.30 11:34:12
@Mérgező Hulladék: Sajnos a helyzet ennél ravaszabb, mert ha kiadod a lakásodat és a közüzemi órákat nem íratod át a bérlő nevére, hanem "csak úgy" a bérlő fogyaszt és a bélrő fizet, akkor a bérlő által kifzetett számla/fogyasztás a bérbeadó szempontjából adóköteles juttatásnak minősül ...
Micimacko
2015.04.30 11:49:02
@Hentes pékné módra: Igen, de nem az áramot adja tovább :) akkor teljesen jogos lenne az EON "felháborodása". Érdekes módon, ha magánszemélyként bérbe adom a lakásomat, akkor ez EON nem "jelentkezik" azzal, hogy ebből nekem pénzem származik. Pedig be is jelentem nekik, mert az órát át kell íratnom ahhoz, hogy ne kelljen még adóznom az adóköteles juttatás miatt. Ebben az esetben is jövedelmem keletkezik, egy panellakás nem passzív ház, tehát áram nélkül azt se lehetne kiadni.
Micimacko
2015.04.30 18:28:12
@Aureliano Buendía: Az Elmű a bérbeadót felhasználónak a bérlőt vevő(fizető)-nek nevezi. De a dolog "újrakezdődik" mert arról is gondoskodnia kell, hogy a bérlő ne végezzen az árammal gazdasági tevékenységet... jelezném: végez :) Amúgyis lehet, hogy ez a pénzbehajtós logika az Elműt még nem érte el (nekik vannak más módszereik). A szolgáltató szemszögéből nem látom a logikát, hogy mi a különbség, hogy 2 hétre adom ki az ingatlant, vagy mondjuk 1 évre...
Olvasónk kezdetben lelkes, aztán csalódott, viszont nyilvánvaló alaptulajdonsága a makacsság és a kitartás. El tudom képzelni, ahogy naponta felhívta a Btelt az ügyével.
Tisztelt Szerkesztőség, Tisztelt Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blog!
Azért írok önöknek, hogy…..
Micimacko
2014.11.17 10:09:41
Naigen, amikor kezd összemenni a cég, akkor igyekeznek több mézet tenni a madzagra...
Csak van olyan is, hogy megnézik, hogy tényleg úgy van-e - ajánlom az alábbi cikket:
www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/osszezuhant_a_magyar_botranyceg.1.206540.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
Csak van olyan is, hogy megnézik, hogy tényleg úgy van-e - ajánlom az alábbi cikket:
www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/osszezuhant_a_magyar_botranyceg.1.206540.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox
Micimacko
2014.11.17 10:31:40
@atpijkamo: Jó a kérdés, mert nem kis rizikó van már önmagában a hűségszerződésekben is. Azt már a nagyszüleink is elmondták, hogy nem mindig a legolcsóbb a legjobb, hogy az ár csak egy - nem elhanyagolható - tényező a vásárlásnál.
Nekem csak érdekes egybeesés volt a két cikket pár perc különbséggel olvasni.
Nekem csak érdekes egybeesés volt a két cikket pár perc különbséggel olvasni.
Azt lehet tudni, hogy milyen célra találták ki a Visa Electron kártyáját? Régen interneten nem lehetett vele vásárolni, most meg autót nem lehet ilyennel bérelni. Naiv ügyfél se Electronnal, se kápéban nem fizethette ki az Avis 200 eurós biztosítékát, tehát nem adták oda neki az…..
Micimacko
2013.08.13 23:46:53
@SadRedBucket: ...(alias chargeback)
igen, alapvetően ez az egyik érv a hitelkártyák mellett, hogy nem az ügyfél fut a pénze után, hanem a bank előlegezi meg a szolgáltatás árát, és ha nem volt szolgáltatás - ügyfél megreklamálta, szolgáltató nem tudta bizonyítani, ügyfelet nem éri veszteség...
Debit/electron kártyák esetében viszont az ügyfél pénze kerül levonásra, és a szolgáltatón neki kell behajtani a jogtalan (vagy annak vélt) terhelést.
igen, alapvetően ez az egyik érv a hitelkártyák mellett, hogy nem az ügyfél fut a pénze után, hanem a bank előlegezi meg a szolgáltatás árát, és ha nem volt szolgáltatás - ügyfél megreklamálta, szolgáltató nem tudta bizonyítani, ügyfelet nem éri veszteség...
Debit/electron kártyák esetében viszont az ügyfél pénze kerül levonásra, és a szolgáltatón neki kell behajtani a jogtalan (vagy annak vélt) terhelést.
Micimacko
2013.08.13 23:57:15
@SadRedBucket: a szabaly a debit kartyakra is vonatkozik. ne teveszd meg a foldi halandokat.
Ad-1 szerintem óriási különbség, hogy ki fut kinek a pénze után!!!
Ad-2 nem teljesen ugyanazok a lehetőségek a debit és credit kártyáknál (eleve egész más szerződést írsz alá).
Ad-1 szerintem óriási különbség, hogy ki fut kinek a pénze után!!!
Ad-2 nem teljesen ugyanazok a lehetőségek a debit és credit kártyáknál (eleve egész más szerződést írsz alá).
Micimacko
2013.08.14 11:33:19
@SadRedBucket: egyezzunk ki annyiban, hogy egy helyi hivas dijat megeri, hogy tegyen egy panaszt a bankjanal az ugyfel, aztan mindenki maga-maga megtapasztalja, hogy mizu ebben a bizniszben.
Persze, akár meg is egyezhetünk még többen is :) tehát fogyasztóvédelem, békéltető testület, pszáf ... DE
minél nagyobb az összeg, minél lassúbb az ügyintézés, annál inkább számít, hogy kinek a pénze hol is van... eladó és vevő minőségi vitájába (nem vagy nem jól teljesítés) a bank alapvetően nem szól bele. Hitelkártyánál nagyobb a tét :) eleve a bank hitelez... A kártyát könnyű megterhelni, emiatt is a használónak garanciákat kell adni, hogy nem fogják megkopasztani ... (ami mindezek ellenére megtörténhet...)
Persze, akár meg is egyezhetünk még többen is :) tehát fogyasztóvédelem, békéltető testület, pszáf ... DE
minél nagyobb az összeg, minél lassúbb az ügyintézés, annál inkább számít, hogy kinek a pénze hol is van... eladó és vevő minőségi vitájába (nem vagy nem jól teljesítés) a bank alapvetően nem szól bele. Hitelkártyánál nagyobb a tét :) eleve a bank hitelez... A kártyát könnyű megterhelni, emiatt is a használónak garanciákat kell adni, hogy nem fogják megkopasztani ... (ami mindezek ellenére megtörténhet...)
József csak azután vette észre, hogy az AXA az ő számlájáról vonta le a fia törlesztőrészletét, hogy 4 nappal a fizetési határidő után saccra befizették az összeget. Az AXA a hitelrészlet sikertelen beszedésének másnapján fordult a kezes szintén náluk vezetett…..
Micimacko
2013.05.06 11:16:50
@vape: " beadsz egy hitelkérelmet, nem jelent szerződést" Oké pontatlanul fogalmaztam: a hitelbírálatra a megkötött adásvételi szerződés után kerül csak sor. Tehát az eladó felé vállalni kell, ha a bank nem ad (elég) hitelt, vevő akkor is fizet...
Micimacko
2013.05.06 11:34:44
@atörökk: "Ha rossz szerződést kötsz,..."
Oké elfogadom, hogy minden hitelszerződés rossz, mert aki pénzt ad, az feltételeket is ad mellé. Tehát az egy adottság volt, hogy a megkötött adásvételi FELTÉTELE a hitelkérelemnek (ez történt 2005-ben, azóta óvakodok az ilyesmiktől). Ez nem ügyvédi kérdés, a bank így ad pénzt (vagy mehetsz máshova...) Erre az ügyvéd annyit ajánl, hogy megfelelő határidőket kell kikötni. A bank arra sem vállal határidőt, hogy mennyi idő alatt bírál el, és a bírálat folyamán joga van a feltételeket alakítani. Tehát esetemben olyat kérni, amiről előtte kétszer is nyilatkoztak, hogy nincs rá szükség.
Ügyfél közvetlenül nem hitelbírálóval kommunikál, a piszkos munkát az ügyintézőre hagyják...
Oké elfogadom, hogy minden hitelszerződés rossz, mert aki pénzt ad, az feltételeket is ad mellé. Tehát az egy adottság volt, hogy a megkötött adásvételi FELTÉTELE a hitelkérelemnek (ez történt 2005-ben, azóta óvakodok az ilyesmiktől). Ez nem ügyvédi kérdés, a bank így ad pénzt (vagy mehetsz máshova...) Erre az ügyvéd annyit ajánl, hogy megfelelő határidőket kell kikötni. A bank arra sem vállal határidőt, hogy mennyi idő alatt bírál el, és a bírálat folyamán joga van a feltételeket alakítani. Tehát esetemben olyat kérni, amiről előtte kétszer is nyilatkoztak, hogy nincs rá szükség.
Ügyfél közvetlenül nem hitelbírálóval kommunikál, a piszkos munkát az ügyintézőre hagyják...
Micimacko
2013.05.06 11:53:11
@atörökk: " Feltételes foglalós szerződésnek hívják. "
Akkor adtunk is el és vettünk is, tehát ültünk az asztal mindkét oldalán. A hitelbírálathoz semmilyen "feltételes" vagy "előszerződést" nem fogadtak el, csak tényleges (földhivatalilag érkeztetett) adásvételit, mely úgy szólt, hogy a vételár utolsó részlete hitelből kerül megfizetésre, ha vevő kevesebb hitelt kap, azt önerőből pótolja...
Akkor adtunk is el és vettünk is, tehát ültünk az asztal mindkét oldalán. A hitelbírálathoz semmilyen "feltételes" vagy "előszerződést" nem fogadtak el, csak tényleges (földhivatalilag érkeztetett) adásvételit, mely úgy szólt, hogy a vételár utolsó részlete hitelből kerül megfizetésre, ha vevő kevesebb hitelt kap, azt önerőből pótolja...
Endre nem értette, hogy miért akar tőle kamatadót az ING, amikor kizárólag veszteséget termeltek neki. Panaszával egészen addig többször elhajtották, míg végül ügyvédi segítséggel nem írt nekik:
Röviden vázolom mi történt az ING biztosítóval. Volt náluk még régről…..
A címben említett összeget Charles63-nak kellett volna kifizetnie, hogy megszabaduljon üdülési jogaitól. Sikerült találnia egy olyan helyet, ahol 10% a jutalék, és csak a felét kérték előre:
Történetemet azért osztom meg a közzel, hogy akik hasonló ügyben keresnek megoldást,…..
Lassan azért kitalálhatna valamit a Vodafone a volt ügyfelei vélt vagy valós tartozásainak kezelésére. Elég béna, hogy nekik is meg kell adniuk nemlétező biztonsági kódjukat, hogy szóba álljanak velük. Ez külföldön is így megy?
Szeretném ha az esetünk nyilvánosságra…..
Naiv ügyfél a szomszédjától értesült arról, hogy a behajtó kereste, miután az E-on több mint 2 évvel azelőtt elfelejtette átirni a nevére elhunyt édesanyja villanyóráját.
A történet rögtön három résztvevős (behajtó, szolgáltató, naiv ügyfél). A Képlet egyszerű:…..
Micimacko
2013.03.24 23:03:12
@uraaam: <<ismét megkérdezem: jeleztétek ügyfélszolga Micikének, hogy a fizető neve és címe más legyen? Nem? Naugye. Nem a rendszer a hibás, hanem az ügyintéző, és a bejelentő IS. Te ezt nem akarod elfogadni.>>
Honnan tudhatnánk, hogy nem jó címet regisztráltak, amikor szerződésben rögzítve van, hogy ki a fogyasztó és a fizető??? Ezt a szerződést a jó címre küldték ki, mint ahogy ezen EGY SZÁMLA kivételével minden egyebet.
Kicsit úgy írsz, mintha SAP-ügynök lennél, én elhiszem neked, hogy a SAP nagyokosságú rendszer, de valahogy felhasználóként NEM ÉRDEKEL, hogy E.on hányféleképpen rögzít, tárol és tart nyilván, nem érdekel, hogy Windowst, Linuxot vagy OSX-et használ. Továbbá azt sem gondolom, hogy a felhasználónak kellene a SAP-hoz igazodnia (sokkal inkább azt gondolom, hogy a SAP-ot kéne itt-ott átprogramozni, no meg Micikét).
Lehet, hogy testvérem nem töltött ki egy rubrikát (mindamellett, hogy elkérték és lemásolták a Halottit és a Hagyatékit), de azért ő ezt nem a rendszernek adta át, hanem egy hús-vér ügyintézőnek. (a fogyasztóvédelmi határozatban erre vonatkozóan is van egy nyakatekert mondat, amiből persze én a magam igazát olvasom ki, de nem vagyok járatos a jogi nyelvezetben, tehát akár tévedhetek is.)
Testvérem 3x írt a rendezés ügyében, de egyszer se azt írták, hogy: „Ja, kösz, bocs, akkor neked számlázunk és kész.” Ehelyett mind a 3x válogatott sablon-marhaságokat nyomtak vissza, eszük ágában se volt megoldani a kérdést.
Az, hogy az átírást követően az elhunyt legyen a vevő, sajnálattal jelentem, engem meghalad (mindamellett, hogy a gázosok *akikre szerinted nem hivatkozhato* találtak erre megoldást). De lehet, még konzultálok jogászokkal és könyvelőkkel ezügyben (már csak EOS miatt is).
Honnan tudhatnánk, hogy nem jó címet regisztráltak, amikor szerződésben rögzítve van, hogy ki a fogyasztó és a fizető??? Ezt a szerződést a jó címre küldték ki, mint ahogy ezen EGY SZÁMLA kivételével minden egyebet.
Kicsit úgy írsz, mintha SAP-ügynök lennél, én elhiszem neked, hogy a SAP nagyokosságú rendszer, de valahogy felhasználóként NEM ÉRDEKEL, hogy E.on hányféleképpen rögzít, tárol és tart nyilván, nem érdekel, hogy Windowst, Linuxot vagy OSX-et használ. Továbbá azt sem gondolom, hogy a felhasználónak kellene a SAP-hoz igazodnia (sokkal inkább azt gondolom, hogy a SAP-ot kéne itt-ott átprogramozni, no meg Micikét).
Lehet, hogy testvérem nem töltött ki egy rubrikát (mindamellett, hogy elkérték és lemásolták a Halottit és a Hagyatékit), de azért ő ezt nem a rendszernek adta át, hanem egy hús-vér ügyintézőnek. (a fogyasztóvédelmi határozatban erre vonatkozóan is van egy nyakatekert mondat, amiből persze én a magam igazát olvasom ki, de nem vagyok járatos a jogi nyelvezetben, tehát akár tévedhetek is.)
Testvérem 3x írt a rendezés ügyében, de egyszer se azt írták, hogy: „Ja, kösz, bocs, akkor neked számlázunk és kész.” Ehelyett mind a 3x válogatott sablon-marhaságokat nyomtak vissza, eszük ágában se volt megoldani a kérdést.
Az, hogy az átírást követően az elhunyt legyen a vevő, sajnálattal jelentem, engem meghalad (mindamellett, hogy a gázosok *akikre szerinted nem hivatkozhato* találtak erre megoldást). De lehet, még konzultálok jogászokkal és könyvelőkkel ezügyben (már csak EOS miatt is).
Micimacko
2013.03.25 10:24:03
@VIC20: Ott van a kutyus elhantolva, hogy mi van akkor, ha az adós az alapkövetelést vitatja. Érdekes módon elég eltérő álláspontok láttak már napvilágot az ügyben. Egyes jogi szakik szerint a megvásárlással valóban átkerül az ügy a kintlevőségkezelőhöz, és nála lehetne ugyanúgy jogorvoslatot kérni, mint az átadó szolgáltatónál.
Ezen a ponton meg EOS Faktor tojik mindenre, őket tényleg SEMMI más nem érdekli, mint az, hogy az adott kintlevőséget KAMATTAL beszedjék. Semmilyen érvet nem fogadnak el, a Hagyatéki végzést mantrázzák.
Ezen a ponton meg EOS Faktor tojik mindenre, őket tényleg SEMMI más nem érdekli, mint az, hogy az adott kintlevőséget KAMATTAL beszedjék. Semmilyen érvet nem fogadnak el, a Hagyatéki végzést mantrázzák.
Sytka és infaustus részletesen bemutatták a nemrég megjelent egyszerű fordítású teljes Bibliát. Most én arról szeretnék itt hírt, adni (kösz viteez!), hogy ez a Biblia olvasható már egy online felületen is, nevezetesen a Biblegateway.com-on. Itt találhatod meg ezt a fordítást.…..
Eddig sem nagyon zavarta a szolgáltatókat, ha a) nem történik tényleges fogyasztás az előfizetés helyszínén, b) az előfizető elhunyt c) az előfizető nem is volt soha. Péteren most 3 havi díjat szeretne behajtani az Invitel, bár se örököse, se lakótársa nem volt…..
Micimacko
2012.12.06 16:59:23
@Csokis: Sokféle megoldás létezik, én a magam részéről preferálom, hogy olyannal érvelni, amit a másik fél már elismert. Aztán persze lehet fokozni a dolgot - felhozni, hogy kimerítik a kegyeletsértést - de remélhetőleg lecsap a HomarPower :) :)
Nándor is beleesett a javíthatatlan telefonok örvényébe. Nála egy Desire S várja, hogy harmadjára jól ragasszák vissza a képernyőt:
Vettem még hét hónappal ezelőtt egy "prémium" kategóriás készüléket (htc Desire S-84000HUF) a GsmHome üzletben, de sajnos körülbelül csak…..
Micimacko
2012.11.07 00:42:05
A Homárnak sem egészen világos, hogyan válthatott jegyet naiv ügyfél smsben, amikor, mint utóbb kiderült, egy másik parkolási társaság automatájáról nézte a telefonszámot, amit ráadásul elütött, bár az is elképzelhető, hogy át volt firkálva. De minthogy az egész parkolási…..
Azt már tudjuk, hogy gyalog jobban járunk, mintha Ryanairrel mennénk, de azért még van hova tovább szinezni az összképet. Naiv ügyfél korábban megfelelő poggyászméretű csomagja ezúttal túl nagynak bizonyult. A pótdíjat telefonon bediktált kártyaadatokkal sikerült csak…..
Micimacko
2012.05.25 11:35:50
@ancsams: azért ennek utána lehetne kicsit járni ... mert ugye mondhatom azt, hogy adok vmi szolgáltatást, de ne nekem tessék átutalni a pénzt, hanem a Panamában élő nagynénikémnek. Én itt azt mondom a NAV-nak, hogy ezer éve nem láttam a nénikét, semmi közöm a számlájához, ő meg ott mondja azt, jahh kérem ez nem az én pénzem, a magyar rokonoké...
Micimacko
2012.05.25 11:45:44
@ancsams: "A repülőtéren is csak "kölcsön adják" a telefont..." szerintem itt van a kutyus elhantolva, hogy a dolog a reptér még belföldi részén történik!!! Az illető cég csak kölcsönadja a számláját, hogy ne kelljen itt adózni - ezt mindaddig megteheti, amíg a NAV nem kezdi el bolygatni az ügyet (valószínűleg találnának ott mást is...)
Micimacko
2012.05.25 11:50:20
A CIB arra kéri tegnapi panaszosunkat, vegyék fel velük a kapcsolatot újra, hátha megoldódik a helyzet:
Az Árfolyamrögzítő Hitel II. termék igénylési folyamata a törvényi környezet kapcsán is igen összetett, és a dokumentum összegyűjtése időigényes, ezt mi is…..
Gábor elkövette azt a végzetes hibát, hogy egyszerre a város két különböző pontján található gázórát fogadott örökbe. Így a Főgáznak jó ha szőkőévente sikerül a Díjneten keresztül rendben levonnia a pénzeket, és akkor sem jelzik, hogy ez sikerült.
Azért írok…..
Attila sérelmezi, hogy bankja a végtörlésztésben megadott határidőig számolja a kamatokat, miközben már ott ketyeg náluk a befizetett 13 millió forintja. Nincs igazság a Földön! Ébredjetek!Vérlázító, hogy a kormány a végtörlesztési "kedvezménye" után is addig…..
Még januárban írtunk arról, hogy a vonat otthagyta az utasokat a peronon. Olvasónk panaszleveléra a mai napig egy sor válasz nem érkezett. Pedig már azóta már eltelt lassan 60 nap is. Bocsánat jött válasz, havonta egy-egy:2010-02-27:"Köszönettel vettük a Társaságunk…..
S.B. munkába menet az utolsó pillanatban érte el a váci vonatot a Nyugatiban, így már nem volt ideje jegyet venni. Mivel nála volt a pár napja lejárt bérlete, és amúgy is már történt vele ilyen, nyugodtan felszállt, hogy a kalauztól vegyen jegyet. Hát nem ez lett a vége, hanem az,…..
Micimacko
2010.03.17 10:26:28
Háát lehet, hogy miattam nem kapsz levelet. Nekem január végén volt egy megírandó esetem [a Máv-blogra is megírtam: megintallunkvazze.blog.hu/2010/02/01/otthagyta_az_utasokat_a_vonat_1
de addig nem akartam idehozni, amíg tényleges választ nem kapok]. Nos a 30. napon kaptam a következő levelet:
"Köszönettel vettük a Társaságunk részére megküldött bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy megkeresésének vizsgálata folyamatban van. A végleges válaszlevelünk megérkezéséig szíves türelmét és megértését kérjük."
És hát erre már nem vonatkozik a 30 napos határidő. Nem tudom, mit kell ezen ennyit vizsgálódni, mindössze arról van szó, hogy a kaller meg a masiniszta felelős azért, hogy úgy indult a vonat, hogy nem lehetett már felszállni rá ...
de addig nem akartam idehozni, amíg tényleges választ nem kapok]. Nos a 30. napon kaptam a következő levelet:
"Köszönettel vettük a Társaságunk részére megküldött bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy megkeresésének vizsgálata folyamatban van. A végleges válaszlevelünk megérkezéséig szíves türelmét és megértését kérjük."
És hát erre már nem vonatkozik a 30 napos határidő. Nem tudom, mit kell ezen ennyit vizsgálódni, mindössze arról van szó, hogy a kaller meg a masiniszta felelős azért, hogy úgy indult a vonat, hogy nem lehetett már felszállni rá ...
Ferenc azt írja, elszámolta magát a hitelintézet, amikor szerződést között velük, ezért most azzal fenyegetik, hogy ha nem fizet másfélszer annyit, mint amire szerződött, akkor leveszik a cascot az autójáról. 2010. januárjában vásároltam egy gépkocsit hitelátvállalással.…..
Micimacko
2010.03.16 22:00:13
@suklemovics: 1. hát az lehet, hogy számszakilag igazad van. 2. Jogilag minimum necces az ügylet ... mármint tudtommal a "rosszul kitett árcédulát" a rosszul kitevő bebukja, és persze gyorsan leszedi és kicseréli. Régi mediterrán gyakorlat volt, hogy a tengerparti éttermeknél krétával volt kiírva az aznapi menü meg az ára, de amikor megtelt az étterem, akkor az ár oszlopot "korrigálták". Szóval ha van egy aláírt szerződés, akkor [hangsúlyozom JOGILAG] Ferencnek van keresnivalója. A 3. szempont, hogy emberileg és az autó használatát tekintve meg kialakul egy olyan helyzet, hogy "igaza van, csak az autót nem tudja használni" tehát mindenképpen valami megegyezéses figurát kellene keresni. Ha ilyen egyoldalú a felütés, akkor lehet, a megegyezéshez 1 ügyvéd azért jól jön :)
Micimacko
2010.03.17 10:13:12
@suklemovics: NÜ a tőketartozást nem is vitatja, no meg a cég sem abból él, hogy a tőkét visszakapja :) Abban teljesen igazad van, hogy az UTOLSÓ BETŰIG el kell olvasni a szerződést, mindent, de nekem simán benne van a dologban, hogy mondjuk 1 évig [vagy ami a papírokból adódik] a cég ezt benyeli, és amikor lehet, akkor emeli a díjat. Munkám során sok ügyvéddel találkoztam [valóban van köztük nagy szórás :) ], arra azért megtanítottak, hogy a "jogilag" az egy kategória és annak időnként semmi köze olyan kategóriákhoz, hogy: emberileg, ésszerűen, méltányosan, felelősen ... Azért az egész sztori olyasmit hoz, hogy veszel egy terméket és még a pénztárhoz se érsz, de már közlik, hogy a termék a tied [vissza nem adhatod], de egy kicsit többet kell fizetni. Azért az valóban nem lenne jó, ha a pénzügyi világban ez a viselkedés elterjedne!!
Olvasónk csütörtökön a 2628-as vonattal utazott. Az első ajtó leszállás közben majdnem rácsukódott. Az egyik legnagyobb bibi az volt, hogy a felszállni már nem lehetett. Az utasokat a vonat egyszerűen otthagyta. Pedig a vezérnek a első ajtónál felszállni próbáló utasokat…..
Már a "jogvégzett kommentelő" jelzős szerkezet miatt is érdemes elolvasni Zs. levelét, akit úgy büntettek meg Mezőtúr főterén, a rokkantaknak kijelölt helyen való parkolásért, hogy a figyelmeztető táblát ellopták, a felfestett jelet pedig, ha nem is teljesen, de…..
Tékozló Homár
Re: Használt telefont adott el újként az Extreme Digital - Az OTP volt a hunyó?
2009.10.09 11:19:06
Zoltán telefont vett online, az ED telefont is küldött neki, csak éppen használtat, mire Zoltán kérte vissza a pénzét, amit kápéban nem kapott meg. Utalást ígértem neki pár napon belülre, ehhez képet eltelt egy hónap, és semmi. A poszt megjelenése után nem sokkal levelet kaptunk…..
Az európai uniós követelményekkel összhangban változik a magyar vasúti szabályozás. A kiemelt célok között szerepel - a nemzetközi vasúti személyszállítás liberalizációja mellett -, a nemzetközi és belföldi utasjogok érvényesülésének hatékonyabb biztosítása, az utasok…..
Micimacko
2009.08.17 23:24:05
@utazóbagoly: semmit nem ér az ellenőrzés - legyen az akármilyen szigorú, ha nincsenek következményei ... Márpedig alulnézetből úgy tűnik, hogy fent többet törődnek azzal, hogy a juttatásaik meg a végkielégítésük meglegyen, semmint, hogy menjen a vasút, az utas meg kiszolgálva érezze magát és ne kiszolgáltatva. Hogy időben és pontosan tájékoztassanak, aha valamit elrontottak azt kijavítsák és ne másra kenjék ... stb.
Micimacko
2009.08.19 09:47:00
@utazóbagoly: láthatóan teljesen egyetértünk a helyzet megítélésében (erősen javításra szorul) és a megoldás irányában is (felülről kellene kezdeni a számonkérést!). Sajnos nem a vasút az egyetlen hely, ahol elkötelezett emberek is elvesztették a lelkesedésüket.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz