Adatok
átvertügyfél
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
János a Somogy megyei Békéltető Testületnek írt, miután a januárban felmondott IPTV-je után 7 hónappal a T-Home váratlanul ki szeretné fizettetni vele a két leadott set top boxát, illetve a routert is: Állásfoglalásért fordulok Önhöz, amelynek tárgya a mellékelt…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
a T- Home továbbra is folytatja az átverést, most , hogy az enyémhez hasonló eseteket olvasom, biztos vagyok benne, hogy mindez szándékos!!!!!!
az egyik kommentelő írja , hogy vannak az örökké panaszkodók és nézzenek magukba, értem , miért írja, de hidd el, ezek most VALÓS esetek...Itt az én esetem:
1.költözés miatt áthelyezést kértem, és fél év után derült ki hogy egyszerre 2 havi díjat számláztak le ,még a régi címre is....Mivel nagyon magas volt a számla, kértem részletezőket, de sohase jött meg, sőt rendes számla sem, így bejártam havonta fizetni az ügyfélszolgálatokra...........már ez gyanús volt. de már értem, ha azonnal küldik a számlát, ill. részletezőket, kiderülhetett volna időben , h. 2 helyre duplacsomagért fizettetnek.
szerintem szándékosan tartották vissza a számlákat.......ebben az ügyben most levelezek a té-vel, majd írok, ha lesz eredmény........
DE van egy ismerősöm, akivel ugyanezt csinálták, h. költözés miatt áthelyeztette a telefonját, és egyszerre 2 címre, 2 telefonelőfizetés után, tehát duplán számláztak neki és ő is most pereskedik.
2.2012 nyarán leadtam a settopboxot,kaptam is átvételi papírt...
DE most jön a lényeg: 2013 februárban leszámláztak 20000 Ft kötbért, mert hogy nem adtam le a settopbox-ot.
( igen, fél év után bírságolni próbáltak, éppen, ahogy az előzőleg felsorolt esetekben... hiszen remélték, hogy úgysincs már meg a hülye ügyfélnél az az átvételi papír)
Bementem személyesen reklamálni, és mondták, h. nem tudják, hogy leadtam-e, mert nincs meg az ő papírjuk róla, az ügyfél digitális adatlapjára meg nem tesznek semmilyen megjegyzést, h. pl. az ügyfél leadta ekkor és ekkor az eszközt!!!!)
Megkérdeztem az ügyintézőt, hogy hova tűnhetett akkor a papír, erre azt mondta, hogy biztos náluk elveszett ,mert ők az iratokat zsákba teszik aztán megy a raktárba........szokott ilyen előfordulni,hogy elvész, biztos valahogy a pakolás-szállítás során....
én mind a kettőn felháborodtam, pont egy kommunikációs cégnél olyan az ügymenet, h. elektronikusan nem tartják nyilván a settopbox-visszavételt, sőt, még el is hányják az egyetlen papírt is???!!!!!
Nincsen erre ügyviteli törvényi szabályozás?????
DE szerencsére otthon megtaláltam a saját példányomat, és a T home ügyintéző azonnal törölte a 20 000 ft kötbért, erről is adtak papírt.
DE: mi van , ha fél év után kidobtam volna, akkor hogy bizonyítom be, hogy nekem van igazam??? és számlázzák tovább, egyre emelve az összeget késedelmi kamattal, büntetésekkel??!!
én nem vagyok az a képzelgős , unalomból kommentelő fajta,most is annyi dolgom lenne, nincs időm ilyenekkel foglalkozni, de ez több mint felháborító, szerintem össze kéne fogni, és följelenteni őket a fogyasztóvédelemnél, és a hírközlési hatóságnál, a médiafelügyeletnél..
a szolgáltatók szerintem arra számítanak, h. ha az ügyfél nem találja a saját példányait, akkor rájön, h. úgyis elveszíti majd a pert, mert nem tudja bizonyítani az igazát, így egyszerűbb,és olcsóbb neki, ha fizet.megússza legalább a perköltséget. VAGY automatikus átutalással fizet, magas a jövedelme, nagy a forgalma a bankszámláján és észre sem veszi, ha pl. 20ezer ft-tal átvágják, vagy havi pár ezer ft-tal magasabb összegeket számláznak.....és a t-home leemeli a számlájáról.
SEWMILYEN SZOLGÁLTATÓNAK NE FIZESSETEK AUTOMATIKUSAN,MINDENT ELLENŐRIZZETEK MINDEN IRATOT ŐRIZZETEK MEG,FÉNYMÁSOLJÁTOK, helyezzétek el ezt a biztonsági példányt legjobb barátaitoknál! -hátha elvész a tietek.
üdvözlettel ABSZURDISZTÁNból.........