Adatok
Nagy László 0
0 bejegyzést írt és 168 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Média Panda
Kulka János nyílt levélben fordul Orbán Viktorhoz a "buzilobbit" emlegető Kerényi ellen
2014.05.26 12:34:09
Kerényi Imre miniszterelnöki megbízott a múlt héten elég durva, sőt, megdöbbentő állításokat fogalmazott meg a színészek, dramaturgok és a színház világára vonatkozóan: egészen lefitymálóan, sőt sértően beszélt sokukról, a ledurvább azonban talán mégis az volt, hogy…..
Nagy László 0
2014.05.26 13:43:42
@Barbaarb: ha nem tetszik az a színház, nem kell abba a színházba járni, vagy csinálni kell másikat.
ha nem tetszik hogy hollywoodban erősen felülreprezentáltak a zsidók és a melegek, akkor nem kell hollywood-i filmet nézni. csinálni kell független filmeket, vagy létrehozni egy másik filmes világot.
de ez nem úgy működik ahogy az egyszerű faszparaszt gondolja, hogy ő mostantól trafikot akar, és törvényt változtatunk, lenyúljuk a másét.
buzizás ide vagy oda, ez nem kell.
ha nem tetszik hogy hollywoodban erősen felülreprezentáltak a zsidók és a melegek, akkor nem kell hollywood-i filmet nézni. csinálni kell független filmeket, vagy létrehozni egy másik filmes világot.
de ez nem úgy működik ahogy az egyszerű faszparaszt gondolja, hogy ő mostantól trafikot akar, és törvényt változtatunk, lenyúljuk a másét.
buzizás ide vagy oda, ez nem kell.
Nagy László 0
2014.05.26 13:44:31
@maxval a gondolkodó birca: azt tudom, de amikor kijössz a virtuális valóságból, szívesen leülnék veled egy vidéki kocsmában.
Igenis ki lehet sajtolni kártérítést a légitársaságoktól, csak nem szabad hagyni, hogy rögtön az első levéllel lerázzanak. Nem naiv ügyfél rátalált az EUclaim behajtócégre, ami pont az ilyen esetekre szakosodott. Sikerdíj fejében be is perelték a nevében a Wizzairt. Végül…..
Orosz lapok szivárogtatták ki, hogy a magyar és az orosz kormány – Magyarországon legalábbis – teljes hírzárlat mellett aláírta a 10 milliárd Euróra rúgó szerződést, melynek keretében hazánk azért vesz fel hitelt Oroszországtól, hogy megkezdődhessen a paksi atomerőmű…..
Nagy László 0
2014.04.03 12:14:26
@Rezsicsökkentő Hapcibenő: 767111-et fizetik ezért. gondolom kap egy nyugis állást meg nettó 2 kilót, azért egy jó fideszes már akár tehénszart is enne. ez se jobb...
Szinte már mesébe illő az elmúlt hónapok azon eseménysora, mely a napnál is világosabban mutat rá a jelenlegi kormánypárt és szavazótáborának elképesztő morális sekélyességére. Az eddig is nyilvánvaló volt, hogy a Fidesztől nem áll távol a különböző eszmerendszerek…..
Nagy László 0
2014.03.07 16:40:13
@unionista: nem lepődnék meg ha az európai unió egy az USA-hoz hasonló szövetségi államok közösségévé transzformálódna, és ez annak egy lépése lenne.
talán putyin megtudott valamit, és a határokba gyorsan még bele akart szólni...
talán putyin megtudott valamit, és a határokba gyorsan még bele akart szólni...
Nagy László 0
2014.03.07 16:48:10
@bkkzol: az usa nem bukik be :) mégis hogy tudna bebukni?
azok csak számok. azok csak a kicsikre vonatkoznak. ha gond lenne, akkor lennének helyettük új számok, és az új számok kiválasztásánál azok döntenének, akiknek a legtöbb fegyverük van.
azok csak számok. azok csak a kicsikre vonatkoznak. ha gond lenne, akkor lennének helyettük új számok, és az új számok kiválasztásánál azok döntenének, akiknek a legtöbb fegyverük van.
Nagy László 0
2014.03.07 17:04:46
@bkkzol: várjál, te most idealista vagy és becsületet meg elveket keresel egy egyértelműen vadálatti, élősködő és elnyomó fajnál, az embernél?
nem mi osztjuk a lapokat, maximum abban dönthetünk, hogy kényelmesen élünk és iphone-al butítanak el minket (kapitalizmus és [látszat]demokrácia), vagy apróért szétdolgozzuk magunkat és a nagyvezér falon függő képe, illetve az éjszaka ház elé beguruló fekete autó hoz megnyugvást.
csak hogy így töröljünk egyet azon a szemüvegen.
nem mi osztjuk a lapokat, maximum abban dönthetünk, hogy kényelmesen élünk és iphone-al butítanak el minket (kapitalizmus és [látszat]demokrácia), vagy apróért szétdolgozzuk magunkat és a nagyvezér falon függő képe, illetve az éjszaka ház elé beguruló fekete autó hoz megnyugvást.
csak hogy így töröljünk egyet azon a szemüvegen.
Torkig vagyok azzal az egyre terjedő itthoni közvélekedéssel, mely szerint a hanyatló Nyugatot, amerikástul és európai unióstól lassan megelőzi, kiüti, lenyeli, legyőzi, lehagyja a putyini Oroszország. Mely szerint nekünk lihegve ki kéne szolgálni Vlagyimir nagyurat, mert a jövő…..
Nagy László 0
2014.03.06 15:13:18
@Siri Keeton: csodás, de ez jelenleg nincs kész és nincs az oroszoknál.
Nagy László 0
2014.03.06 15:22:57
@A megvalósult amerikai ólom..: a délkelet-európai országokat írtam a haderejükkel együtt, nem az oroszokat.
aztán, mint lejjebb írtam, az amcsi anyahajó csak pr. nyilván nem érdekük háborúzni.
ezt a szuper orosz haditechnikát meg hagyjuk már. biztos hogy fejlődtek, biztos, hogy szuper dolgaik vannak, de most komolyan gondolja bárki, hogy van bármi esélyük az EU és az USA ellen?
aztán, mint lejjebb írtam, az amcsi anyahajó csak pr. nyilván nem érdekük háborúzni.
ezt a szuper orosz haditechnikát meg hagyjuk már. biztos hogy fejlődtek, biztos, hogy szuper dolgaik vannak, de most komolyan gondolja bárki, hogy van bármi esélyük az EU és az USA ellen?
Nagy László 0
2014.03.06 15:45:08
@kvadrillio: méghozzá én! :D
Legkedvesebb Orosz Medvénk éppen bemutatót tart a világnak és nekünk, mennyire veszi komolyan: 1: a nemzetközi szerződéseit, 2: olyan faszságokat, mint államok szuverenitása meg hasonlók. Kárpátalján már mozgósítanak, keleti végeken lakó barátok szerint elindult a menekültek…..
Nagy László 0
2014.03.03 13:24:30
Nagy László 0
2014.03.03 13:31:02
Nagy László 0
2014.03.03 13:37:06
@DarthVader: de valami elképesztő ez az EU-ellenes felhang meg az oroszbarát szöveg.
az orosz megszállás MINIMUM 50 évvel lőtt vissza minket (vagyis konzervált) a demokrácia útják.
20 éve azért van szívás, mert az embereknek nincs tapasztalata, mert el voltak sötétítve, és az a folyamat amin átmegyünk, átmehettünk volna már 50 évvel korábban is. és akkor most egy kultúrált szinten lennénk.
erre most amikor a balfasz medvelovas nekiáll az árnyakkal fénykardozni a sztyeppe közepén, nem mernek beszólni neki, hátuk mögött a NATO-val?
mellesleg putyinnak ez mér kellett? elcseszték az olimpiát, a világ röhögött rajtuk, majd elcseszték a ukrán válság kezelését is. na de dühből nekiállni vagdalkozni európa határán azért eléggé merész még putyintól is.
az orosz megszállás MINIMUM 50 évvel lőtt vissza minket (vagyis konzervált) a demokrácia útják.
20 éve azért van szívás, mert az embereknek nincs tapasztalata, mert el voltak sötétítve, és az a folyamat amin átmegyünk, átmehettünk volna már 50 évvel korábban is. és akkor most egy kultúrált szinten lennénk.
erre most amikor a balfasz medvelovas nekiáll az árnyakkal fénykardozni a sztyeppe közepén, nem mernek beszólni neki, hátuk mögött a NATO-val?
mellesleg putyinnak ez mér kellett? elcseszték az olimpiát, a világ röhögött rajtuk, majd elcseszték a ukrán válság kezelését is. na de dühből nekiállni vagdalkozni európa határán azért eléggé merész még putyintól is.
Végre itt a friss kutatás, s ahogy azt várni lehetett, szarik a nép magasról Paksra is, profin időzítették a lopós Simont, Viktor előnye még nőtt is. Ez a választás rég eldőlt, regéltünk már róla párszor, de nagyjából most vált az eredmény biztossá. És ez így van jól,…..
Nagy László 0
2014.02.14 12:29:30
@ursus artos: téééényleg:) meg a nemzeti!
Nagy László 0
2014.02.14 13:15:08
@DarthVader: köszönöm!
egyébként 20 db ilyen videóra és vagy 20 féle ehhez hasonló plakátra kell építeni a kampányt.
egyébként 20 db ilyen videóra és vagy 20 féle ehhez hasonló plakátra kell építeni a kampányt.
Nagy László 0
2014.02.14 15:07:59
@$$$=$$$: azért érdekes módon nem nagyon láttam még tömegrendezvényen értelmes fideszes szavazót nyilatkozni bármiről. ugyanaz a megvehető nyugger réteg és a félhülyék vonulgatnak fel mögöttük is.
ez persze nem változtat a fentebbi tényen.
ez persze nem változtat a fentebbi tényen.
Képzeljük el azt a forgatókönyvet, hogy az április 6-i választásokon az Összefogás megtorpan 14.98 százalékon, az LMP és a 4K! pedig külön-külön is megugorja a bejutáshoz szükséges 5 százalékos küszöböt. Ebben az esetben az összefosás Gyurcsánytól Szanyiig, Oszkótól…..
Nagy László 0
2014.02.13 15:57:56
@Karmadealer: biztos vagy benne, hogy ha kiesne a parlamentből a "baloldal"-nak nevezett akármi, akkor 2018-ban valóban demokratikus választás lenne?
Nagy László 0
2014.02.13 16:30:09
@Karmadealer: nem a garancia miatt mondom, egyszerűen azt gondolom, hogy ha eltűnik a "baloldal" a süllyesztőben és méginkább egypólusúvá válik a parlament, akkor a következő igazi választás már nem demokratikus lesz. akkor egyszerűen csírájában lesznek elfojtva és ellehetetlenítve az új "pártok", és bár lehet, hogy lesznek látszatválasztások, de akkor valamikor később jönni fog egy bazinagy összeomlás. annak meg megjósolhatatlan a vége.
Nagy László 0
2014.02.13 16:52:17
@sanyix:
miért, a magyar nép 89-ben és azóta is folyamatosan azt mutatja, hogy kergetni szeretne? inkább lenyeli.
miért, a magyar nép 89-ben és azóta is folyamatosan azt mutatja, hogy kergetni szeretne? inkább lenyeli.
A magyar kereskedelmi televíziózás történetében soha nem tapasztalt gyűlölethullám közepette indult útjára a Való Világ hatodik szériája. Hihetetlen, milyen érzelmeket képes felkorbácsolni a műsor, tessék csak nézni:
Ez csak a jéghegy csúcsa, a magyar…..
Nagy László 0
2014.01.14 12:02:49
@sixx: igen, ha nem nézik elegen. de nézik, bőven elegen és pontosan azért, amiért egy ilyen kormány és az ellenzék létezni bír ebben az országban. mert a média olyan amilyen.
szóval ha a fogyasztó szájába sz@rt tömünk, majd leoktatjuk, hogy ne nyelje le ha nem akarja de ne sírjon hogy büdös, egy kicsit álszent. nem? tényleg nem?
szóval ha a fogyasztó szájába sz@rt tömünk, majd leoktatjuk, hogy ne nyelje le ha nem akarja de ne sírjon hogy büdös, egy kicsit álszent. nem? tényleg nem?
Büszkén számol be a police.hu, hogy a készenléti rendőrök elkaptak egy nagyon súlyos bűnözőt, aki Nagykörű külterületén, "a Tisza gát partján lehullott faágakat gyűjtött össze és tulajdonított el". Nincs is szebb annál az államnál amely a legszegényebbeket cserben hagyja,…..
Nagy László 0
2013.12.09 16:19:14
@Blogger Géza: te mekkora egy empátiamentes surmó vagy...
ráadásul amiket leírsz, azok csak szavakban igazak, a gyakorlatban pontosan olyan kamu, mint a kenyéradó gazdád összes tevékenysége.
de kívánom neked, hogy sose szorulj rá egyikre se. és szégyelld magad.
ráadásul amiket leírsz, azok csak szavakban igazak, a gyakorlatban pontosan olyan kamu, mint a kenyéradó gazdád összes tevékenysége.
de kívánom neked, hogy sose szorulj rá egyikre se. és szégyelld magad.
Néhány percig már-már azt hittem, hogy ha egy európai értékeket vallónak nem is nevezhető, de majdhogynem államférfit látok egy nemzeti ünnepen szólni a nemzethez. Mert a feléig - hosszú idő után először - Orbán valóban arról beszélt, amiért odament. 1956-ról. A feléig azt…..
Nagy László 0
2013.10.25 10:56:49
@kasu: miért, szerinted mi a valóság?
a minden weboldalon és médiában futó reklámgifek, hogy milyen mutató mennyire felfelé mutat?
ráadásul: azt mondod, hogy a fidesz táborának egy része az előző rendszer elszenvedői vagy azok családjai közül kerül ki. oké, elfogadom. csakhogy ezután beállnak végighallgatni (és egyetérteni) egy olyan beszédet, ami arról szól, hogy köztünk van az ellenség, és győzzük le őket?
tehát akkor azt mondod, hogy a szocializmus elszenvedőinek most jár az, hogy a másik oldalon legyenek, és elszenvedtessék azokat, akik őket - szerintük - korábban elszenvedtették.
és ezt az egészet BÉKEmenetnek nevezzük?
te most ugye viccelsz velem? :)
a minden weboldalon és médiában futó reklámgifek, hogy milyen mutató mennyire felfelé mutat?
ráadásul: azt mondod, hogy a fidesz táborának egy része az előző rendszer elszenvedői vagy azok családjai közül kerül ki. oké, elfogadom. csakhogy ezután beállnak végighallgatni (és egyetérteni) egy olyan beszédet, ami arról szól, hogy köztünk van az ellenség, és győzzük le őket?
tehát akkor azt mondod, hogy a szocializmus elszenvedőinek most jár az, hogy a másik oldalon legyenek, és elszenvedtessék azokat, akik őket - szerintük - korábban elszenvedtették.
és ezt az egészet BÉKEmenetnek nevezzük?
te most ugye viccelsz velem? :)
Nagy László 0
2013.10.25 12:36:37
@barli: mondtam én hogy a többi rendezvényen nem nyugdíjasok vannak?
én csak azt mondtam, hogy a békemenet 90%-a nyugdíjas.
a 2006-os tömegbelövetős dumát meg ki veszi már be? :D
én csak azt mondtam, hogy a békemenet 90%-a nyugdíjas.
a 2006-os tömegbelövetős dumát meg ki veszi már be? :D
A tegnapi nap után nehéz bármit is mondani. Egyik oldalon az érte talpalókat hadba hívó Orbán, a másikon egy vezéri álmaiba omlasztott Mesterházy, egy feltámadni látszó Gyurcsány és az asszisztensek, Bajnaitól Bokroson át Fodor Gáborig. Unásig ismételt szólam hegyek, utólag…..
Nagy László 0
2013.10.25 09:49:55
@vitéz Thapóccay néma bárány: az is baromság, hogy kultúr országokban nem használnak gumilövedéket sem.
túl van az egész lihegve. ha az ember látja, hogy autókat gyújtogatnak és utcaköveket dobálnak, nem megy le este 11-kor ásványvízért a boltba, ha viszont lemegy, ráadásul még hőbörög is, nem lepődik meg, ha a felfokozott állapotban egy rendőr fejbeveri gumibottal.
de tudom, ebben a fostenger országban a "jogom van" szöveget mindenki mantrázza...
túl van az egész lihegve. ha az ember látja, hogy autókat gyújtogatnak és utcaköveket dobálnak, nem megy le este 11-kor ásványvízért a boltba, ha viszont lemegy, ráadásul még hőbörög is, nem lepődik meg, ha a felfokozott állapotban egy rendőr fejbeveri gumibottal.
de tudom, ebben a fostenger országban a "jogom van" szöveget mindenki mantrázza...
..
Nagy László 0
2013.10.21 09:32:49
@barli: pontosan erről van szó...
ezután bármi előkerül, csak rá kell mutatni az mszp-re és azt mondani, hogy ezt a kártyát már eljátszották.
persze, továbbra is elhihetjük a nyilvánvalót, és közben oltogathatjuk a többieket, hogy a komcsik lebuktak.
ezután bármi előkerül, csak rá kell mutatni az mszp-re és azt mondani, hogy ezt a kártyát már eljátszották.
persze, továbbra is elhihetjük a nyilvánvalót, és közben oltogathatjuk a többieket, hogy a komcsik lebuktak.
Nagy László 0
2013.10.21 09:37:16
@eßemfaßom meg áll: akkor jó, gondolom akkor ma már inkább meg se szólaljak:)
Nagy László 0
2013.10.21 10:02:55
@eßemfaßom meg áll: gondolom te is ebből az alapból kiindulva beszélsz :D
Fene tudja mennyire jó ómen A Dinasztiába beházasodva mindjárt egy ilyen ügybe keveredni. Ha a tükröspusztai favágást elnézi az ember azonnal adja magát a kérdés, hogy a legifjabb oligarcha generációt látjuk éppen felnőni, vagy csak egy orbitális paraszt pofátlanságát…..
Van mikor az ember agya eldobja a szíjat, és csak annyit kíván mondani: menjetek ti a büdös picsába mind! Igen, ti, mindannyian, a magyarázkodó Hoffmann Rózsával és a szavazástól tartózkodó jobbikosokkal együtt. Igen, ti, akik állítólag megvéditek a Pető Intézetet, aztán most…..
Acsarkodók rontják a magyar korrupció nemzetközi díjakkal elismert színvonalát: rombolják a hírnevét, feljelentésekkel gátolják az üzletmenetet, és persze oda akarnak pisilni, ahova nem lehet. Mong Attila lapszemléje.
Miközben a magyar korrupció csodájára jár a világ,…..
Nagy László 0
2013.07.15 17:30:27
@CSENDES: én nem lennék a helyükben:)
Nagy László 0
2013.07.15 17:40:05
@CSENDES: arra célzok, hogy undorító és gerinctelen meló, amit én nem csinálnék sok pénzért sem. persze vannak akiknek ez nem okoz problémát.
Nagy László 0
2013.07.15 17:42:34
@horgi1: nem téged minősít, mellesleg a fidesz "ellenségei" leginkább azért nem érnek rá fröcsögni, mert dolgoznak és adóznak azért, hogy az ő haverjaiknak adhassa a pénzt.
majd nagyon meg fog lepődni, amikor ezek az emberek megunják és elmennek.
majd nagyon meg fog lepődni, amikor ezek az emberek megunják és elmennek.
Megint fontos dolgokon rágódnak az interneten, a 444.hu, és mások. Most azon, hogy egy fesztiválon látták táncolni a miniszterelnök két lányát, Ráhelt, és Sárát. Az "eseményről", mely szerintem nem kivételes eset a korosztályukban, le is videózták, és a Youtube-on közzé…..
Nagy László 0
2013.07.15 15:08:29
@Mrs.Columbo: gondolod hogy ez a bejegyzés központi kérés? szerintem csak egy békemenetes egyéni akciója, amekkora sületlenség:)
és amúgy tipikus. a fideszes ellop egy almát, majd az egész fidesz azt üvölti hogy bajnai. ez meg azt üvölti, hogy gáz, hogy buliznak a csajok.
dehogy gáz, csak bajnai!
és amúgy tipikus. a fideszes ellop egy almát, majd az egész fidesz azt üvölti hogy bajnai. ez meg azt üvölti, hogy gáz, hogy buliznak a csajok.
dehogy gáz, csak bajnai!
Nagy László 0
2013.07.15 17:11:27
@vacsad: ezért semennyit, ez hazafias lendületből íródott :D
A kormányzati siker sztori megtorpanni látszik ha az ember azokat a számokat figyeli amelyek a nagyvilágból érkeznek hozzánk, de csak adni kell egy kis időt a kormánypárti médiakutyáknak, hamisítanak azok ebből is olyan gazdasági szabadságharcos, nemzeti önállóság ára…..
Nagy László 0
2013.07.12 15:16:24
@Makkasz:
1) le-ingyenélőzni az átlag alatt keresőket eléggé gáz
2) az egykulcsos adót nem most kellett volna bevezetni, de alapvetően igazságosabb, ez tény
3) nem kellene összevissza változtatni az adózási szabályokat, külön sarcokat bevezetni
4) a különadókból befolyó pénzt nem "stadionokra" (és sokminden más látványintézkedésre) kellene költeni
5) nem kéne látványosan tömni a haverok zsebét
6) nem kéne látványosan hülyének nézni az embereket
...
X) és nem kéne csodálkozni, amikor a feldühödött tömeg a jövőben iszonyatosan seggbeb.sz
1) le-ingyenélőzni az átlag alatt keresőket eléggé gáz
2) az egykulcsos adót nem most kellett volna bevezetni, de alapvetően igazságosabb, ez tény
3) nem kellene összevissza változtatni az adózási szabályokat, külön sarcokat bevezetni
4) a különadókból befolyó pénzt nem "stadionokra" (és sokminden más látványintézkedésre) kellene költeni
5) nem kéne látványosan tömni a haverok zsebét
6) nem kéne látványosan hülyének nézni az embereket
...
X) és nem kéne csodálkozni, amikor a feldühödött tömeg a jövőben iszonyatosan seggbeb.sz
Nagy László 0
2013.07.12 16:00:10
@Makkasz: nagyon egyetértek ebben veled, csak sok ismerősöm van, aki 100 nettó alatti fizetésből él, és fizet adót, de nyilván abból a pénzből szinte semmit. és nem adócsaló, hanem rendes munkás emberek.
mellesleg elhiszed nekem, hogy sok embernek nem az a baja az áthárított különadókkal, hogy vannak, hanem hogy látványosan a holdudvar zsebébe vándorló felesleges pénzkidobásra kell pénzt adni?
továbbra is ugyanazt mondom mint eddig, ami nem népszerű, hogy bizony nem segélyt meg mindenféle kártyát-jegyet kell adni, hanem ételt, és kifizetett rezsit. a nyugdíjasnak, rászorulónak, mindenkinek, napi 3-5xi étkezés, egy normálisan megállapított gáz-villany-főtáv fogyasztás, mellé esetleg egy mindigtv szett, és ezen felül a nyugdíjasnak a maradék nyugdíjat, a többet befizetőnek többet. és kész.
és nem azért, mert utálom őket, hanem mert erre van pénz.
ja, emellett teljes és tökéletes transzparencia az állam pénzek elköltéséről. mindent kereshetően, turkálhatóan, interneten.
csak ez fog valaha valahova vezetni.
mellesleg elhiszed nekem, hogy sok embernek nem az a baja az áthárított különadókkal, hogy vannak, hanem hogy látványosan a holdudvar zsebébe vándorló felesleges pénzkidobásra kell pénzt adni?
továbbra is ugyanazt mondom mint eddig, ami nem népszerű, hogy bizony nem segélyt meg mindenféle kártyát-jegyet kell adni, hanem ételt, és kifizetett rezsit. a nyugdíjasnak, rászorulónak, mindenkinek, napi 3-5xi étkezés, egy normálisan megállapított gáz-villany-főtáv fogyasztás, mellé esetleg egy mindigtv szett, és ezen felül a nyugdíjasnak a maradék nyugdíjat, a többet befizetőnek többet. és kész.
és nem azért, mert utálom őket, hanem mert erre van pénz.
ja, emellett teljes és tökéletes transzparencia az állam pénzek elköltéséről. mindent kereshetően, turkálhatóan, interneten.
csak ez fog valaha valahova vezetni.
Nagy László 0
2013.07.12 16:47:25
@Makkasz: ezért mondtam, hogy az étkezési és rezsi-ellátással kapcsolatban nem lennék népszerű.
a rászoruló, szerintem, ha "kosztot és kvártélyt" kap, az nem feltétlenül rabszolgatartásnak minősül. nyugdíjasok esetében sem. én nem azt írtam, hogy minden nyugger kapjon kaját és kussoljon, hanem azt, hogy azok, akik rászorulók, ne pénzt kapjanak, amit apuka eliszik vagy elkölt, hanem melegételt, amit nem tud eladni, illetve gázt, amit vagy beoszt, vagy fázik.
egyetértek azzal, hogy bánjunk emberségesen a rászorulókkal, de azzal nem, hogy hagyjuk, hogy kihasználják a rendszert az ügyeskedők.
az ellátáson felül persze a nyugdíjas is kaphat pénzt, sőt a rászoruló is kaphat további pénzt, de így legalább biztosan megenni fogják az ételt és fűteni a gázzal, nem pedig eladni azt.
egyre többen vagyunk a Földön, egyszerűen nem érvényesek az 50 évvel ezelőtti szabályok már, a népesség öregszik, a képzés csökken, a munkaerőpiac beszűkül, egy általános iskolás is ki tudja számolni, hogy egyre kevesebb ember tart el egyre többet, és ez nem vezet jóra.
a politikusi nyúlással kapcsolatban pedig erős példák kellenének, nem ilyen kispályások mint a BKV-ban, hanem a felső réteg, mert ők lopják a legtöbbet.
kíváncsi lennék, mernének-e a jövő politikusai ilyen szemét módon lopni, ha 20 év börtön járna érte, és nem fél év felfüggesztett és 2-3 év közügyektől eltiltás.
a rászoruló, szerintem, ha "kosztot és kvártélyt" kap, az nem feltétlenül rabszolgatartásnak minősül. nyugdíjasok esetében sem. én nem azt írtam, hogy minden nyugger kapjon kaját és kussoljon, hanem azt, hogy azok, akik rászorulók, ne pénzt kapjanak, amit apuka eliszik vagy elkölt, hanem melegételt, amit nem tud eladni, illetve gázt, amit vagy beoszt, vagy fázik.
egyetértek azzal, hogy bánjunk emberségesen a rászorulókkal, de azzal nem, hogy hagyjuk, hogy kihasználják a rendszert az ügyeskedők.
az ellátáson felül persze a nyugdíjas is kaphat pénzt, sőt a rászoruló is kaphat további pénzt, de így legalább biztosan megenni fogják az ételt és fűteni a gázzal, nem pedig eladni azt.
egyre többen vagyunk a Földön, egyszerűen nem érvényesek az 50 évvel ezelőtti szabályok már, a népesség öregszik, a képzés csökken, a munkaerőpiac beszűkül, egy általános iskolás is ki tudja számolni, hogy egyre kevesebb ember tart el egyre többet, és ez nem vezet jóra.
a politikusi nyúlással kapcsolatban pedig erős példák kellenének, nem ilyen kispályások mint a BKV-ban, hanem a felső réteg, mert ők lopják a legtöbbet.
kíváncsi lennék, mernének-e a jövő politikusai ilyen szemét módon lopni, ha 20 év börtön járna érte, és nem fél év felfüggesztett és 2-3 év közügyektől eltiltás.
A ki alatt volt olcsóbb a tojás? emlékezetes mémje óta Bajnai Gordon legtechnokratább támogatói sem mondhatják, hogy a nemjobbikos ellenzék reménybeli Neója és szövetségesei mentesek lennének a demagógiától. A tojáshelyzet Orbánra kenésén túl most újra kiakadt a…..
Nagy László 0
2013.07.10 09:52:25
@Parajpuding:
nem, te nem érted eléggé!
amit orbán mond, azt gondolja az egész magyar nép, hiszen 2/3-ot szereztek, ami valójában 52.73%, ami valójában 2.706 millió ember, ami valójában a lakosság negyede, vagy másképp, a szavazóképes 8.025 millió ember 33.71%-a. arról ne beszéljünk, hogy ennek kb a fele az mszp ellen szavazott, nem a fidesz mellett.
tehát minden harmadik felnőtt szavazott rájuk, így nyugodtan beszélhet minden magyar nevében.
és punktum.
:D
nem, te nem érted eléggé!
amit orbán mond, azt gondolja az egész magyar nép, hiszen 2/3-ot szereztek, ami valójában 52.73%, ami valójában 2.706 millió ember, ami valójában a lakosság negyede, vagy másképp, a szavazóképes 8.025 millió ember 33.71%-a. arról ne beszéljünk, hogy ennek kb a fele az mszp ellen szavazott, nem a fidesz mellett.
tehát minden harmadik felnőtt szavazott rájuk, így nyugodtan beszélhet minden magyar nevében.
és punktum.
:D
Nagy László 0
2013.07.10 13:43:20
@konrada: engem perpill csak a fideszé irritál... van ez így;)
Nagy László 0
2013.07.10 14:22:09
@is: orbánból inkább egyfajta csatáry lesz... :D
Örök dilemma, hogy most kinek a felelőssége az egyén jóléte, sőt, merném azt mondani, hogy túlélése. A Fidesz nem tököl, megtakarításainkat (MaNyuP, takarékpénztárak, pénzügyi transzferek) szépen államosította, illetve megvámolta, ergo most, hogy már társadalombiztosítás…..
Nagy László 0
2013.07.08 13:58:54
@Cinkes: azért nem érne semmit, amiért a különböző társadalmi érdekcsoportok tüntetése.
ha egy érdekcsoport (pl. trafikosok) tüntetnek a városban félpályás lezárással, mindenki utálja őket, hogy a dugóban kell állnia 15 percet.
nincs összefogás, orbán (vagyis a tanácsadói) ezt remekül felismerték, innentől bármit csinálnak, amíg rotálják a kisemmizett társadalmi csoportokat sorban, addig mindig lesz egy aktuálisan nagyobb rész, aki röhög, hogy nem őt sarcolták meg.
ilyen a magyar, így teljesen jogosan ezt érdemli.
ha egy érdekcsoport (pl. trafikosok) tüntetnek a városban félpályás lezárással, mindenki utálja őket, hogy a dugóban kell állnia 15 percet.
nincs összefogás, orbán (vagyis a tanácsadói) ezt remekül felismerték, innentől bármit csinálnak, amíg rotálják a kisemmizett társadalmi csoportokat sorban, addig mindig lesz egy aktuálisan nagyobb rész, aki röhög, hogy nem őt sarcolták meg.
ilyen a magyar, így teljesen jogosan ezt érdemli.
Nagy László 0
2013.07.08 15:19:41
@Blogger Géza:
hisztériát kelteni? minek, kedves barátom? :)
legrosszabb esetben pakolok, és megyek nyugatra egy normális társadalomba dolgozni, több pénzért, jobb körülmények közé.
ha így folytatódik a dolog, az életrevaló réteg elmegy külföldre, az életképtelen seggnyalók, a munkanélküliek és a nyugdíjasok pedig itt maradnak bólogatni a nagymesternek.
csakhát, a nagymester étvágya csillapíthatatlan, és míg most van egy réteg, akiről tépheti a bőrt lefelé, akkor nem lesz. vagyis, aki marad, az korábban azt hitte, hogy ha elég hangosan skandálja, hogy fidesz, akkor örök időkre kegyelt maradt.
ezt hitte csányi és demján is... :D
hisztériát kelteni? minek, kedves barátom? :)
legrosszabb esetben pakolok, és megyek nyugatra egy normális társadalomba dolgozni, több pénzért, jobb körülmények közé.
ha így folytatódik a dolog, az életrevaló réteg elmegy külföldre, az életképtelen seggnyalók, a munkanélküliek és a nyugdíjasok pedig itt maradnak bólogatni a nagymesternek.
csakhát, a nagymester étvágya csillapíthatatlan, és míg most van egy réteg, akiről tépheti a bőrt lefelé, akkor nem lesz. vagyis, aki marad, az korábban azt hitte, hogy ha elég hangosan skandálja, hogy fidesz, akkor örök időkre kegyelt maradt.
ezt hitte csányi és demján is... :D
Van az a nagyon híres jelenet, amikor Hruscsov a cipőjével csapkodja az asztalt az ENSZ-ben... Nem lennék meglepődve azon, ha ugyanaz a lábbeli előkerülne egy zártkörű Fideszes "gyerekek ennek a Tavares zöld embernek adjunk valahol trafikot csak fogja be a pofáját" rendezvényen,…..
Nagy László 0
2013.07.03 16:36:47
"Aki a szolidaritás elve szerint elvárható feltételekkel nem ért egyet, az akár el is mehet innen" - mondta Semjén Zsolt a Heves Megyei Hírlapnak adott interjúban. (Az interjút a heol.hu-ra nem tették fel.) A miniszterelnök-helyettes mondatát azoknak a külföldi szolgáltatóknak…..
Nagy László 0
2013.07.01 15:23:32
@Peterpapo: fideszest hiába faggatsz, ha elfogynak az érvek (ami elég hamar megtörténik), marad a végén a komcsizás és a gyurcsányozás, a tetején egy kis por alakú elmúltnyóccévezéssel.
nem értenek hozzá, de ha a vezír értelmesnek tűnő (pedig sokszor orbitálisan orstoba) mondatokat mond, ő azt gondolja, hogy az helyes.
a fideszes többnyire ostoba.
nem értenek hozzá, de ha a vezír értelmesnek tűnő (pedig sokszor orbitálisan orstoba) mondatokat mond, ő azt gondolja, hogy az helyes.
a fideszes többnyire ostoba.
Egy korábbi bejegyzésben ígéretet tettem arra, hogy leírom, miért gondolom azt, hogy Magyarország öles léptekkel halad egy olyan világ felé, amit Örményországban felnagyítva, a maga brutalitásában látok. Az ország gyakorlatilag 20 éve, a Szovjetúnióból való kiválás…..
Nagy László 0
2013.06.14 14:18:29
@szvsz:
a fideszes a következőt csinálta az elmúlt 3 évben. először örült, minden problémát ráfogott a "komcsikra", utána az eu-ra, utána meg már bárkire.
manapság ezeket már nem lehet komolyan venni, mert elkoptak.
ma már sok korábbi fideszes felismeri, hogy gáz van, de azzal érvel, hogy a szocik még gázabbak, illetve egyre többször a "mindkettő ugyanolyan rossz".
fel kellene fogni, hogy 3 éve nincs ellenzéki munka, valójában nincs ellenzék sem, és ami történik, az csak és kizárólag a fidesz műve. semmilyen mentségük nincs és nem lehet a jövőben sem semmire, mert övék a kormány és az önkormányzatok is.
ha valami csoda folytán mégis mennének a levesbe, és egy tökös kormány 1-5-9, de akár 13 év múlva börtönbe akarná b@szni az egész társaságot, nem lesz nehéz.
13 év múlva orbán még csak 63 éves lesz. 10-15 év sitten, hogy mindennap a fajtájából a fiatalok seggberakják, és erre csak 13 évet kell várni? JÖHET!
a fideszes a következőt csinálta az elmúlt 3 évben. először örült, minden problémát ráfogott a "komcsikra", utána az eu-ra, utána meg már bárkire.
manapság ezeket már nem lehet komolyan venni, mert elkoptak.
ma már sok korábbi fideszes felismeri, hogy gáz van, de azzal érvel, hogy a szocik még gázabbak, illetve egyre többször a "mindkettő ugyanolyan rossz".
fel kellene fogni, hogy 3 éve nincs ellenzéki munka, valójában nincs ellenzék sem, és ami történik, az csak és kizárólag a fidesz műve. semmilyen mentségük nincs és nem lehet a jövőben sem semmire, mert övék a kormány és az önkormányzatok is.
ha valami csoda folytán mégis mennének a levesbe, és egy tökös kormány 1-5-9, de akár 13 év múlva börtönbe akarná b@szni az egész társaságot, nem lesz nehéz.
13 év múlva orbán még csak 63 éves lesz. 10-15 év sitten, hogy mindennap a fajtájából a fiatalok seggberakják, és erre csak 13 évet kell várni? JÖHET!
Kettős Mérce
Miskolci Fideszes önkormányzati képviselő magának 12 trafikot és 76 millió forint, választóinak 20 milliót szerzett
2013.06.13 11:23:07
Ma jelent meg a Blikkben Takács Gábor Fideszes önkormányzati képviselő üzleteiről egy cikk. Eszerint a politikus felesége, anyósa és testvére fejenként négy dohánykoncesszióhoz jutott Miskolcon, cégei pedig 15 millió forintos támogatást kaptak idén tavaly pedig…..
Nagy László 0
2013.06.13 15:50:50
@ob.szerver: nem naiv gondolkodás azt hinni, hogy nyerhet más, mint csak-a-fidesz?
MINDEN az ő kezükben van, komolyan gondolja valaki, hogy ne tudják elcsalni a választásokat?
akkor nem tudnák, ha óriási lenne a hátrányuk, mert akkor nagyon kilógna a lóláb. a mostani helyzetet tekintve bőven elég lesz kisebbet csalni, és máris ők nyernek, legrosszabb esetben csak egyszerű többséggel. de addigra majd úgyis keresztülnyomják az összes olyan törvényt, amiben egyszerű többséggel is teljhatalmuk lesz.
vagy te másképp gondolod? ;)
MINDEN az ő kezükben van, komolyan gondolja valaki, hogy ne tudják elcsalni a választásokat?
akkor nem tudnák, ha óriási lenne a hátrányuk, mert akkor nagyon kilógna a lóláb. a mostani helyzetet tekintve bőven elég lesz kisebbet csalni, és máris ők nyernek, legrosszabb esetben csak egyszerű többséggel. de addigra majd úgyis keresztülnyomják az összes olyan törvényt, amiben egyszerű többséggel is teljhatalmuk lesz.
vagy te másképp gondolod? ;)
Nagy László 0
2013.06.13 16:09:31
@xvxvxv: aztán majd egyszer, valamikor a jövőben lesz egy rendszerváltás, és a tarkójukban köt ki egy csákány.
így van ez, így volt mindig, így is lesz.
van, aki elég ostoba, hogy elhiszi, hogy majd megússza, de én biztos nem örülnék, ha 30 év múlva nyugdíjas koromban leköpnének az utcán, esetleg megvádolnának hazaárulással.
mert a kérdés nem az, hogy ez lesz-e, hanem hogy mikor. lehet, hogy csak 50 év múlva.
egyébként meg, a nagy fidesz-ellenesek elhihetnék, hogy jobb nem nyerni 2014-ben kis többséggel, utána ugyanis beindulna a fidesz-ellenzék, és mindent lehetetlenné tenne.
nyerjen csak a fidesz, nullázza le az országot, jöjjön az a csákány, aztán majd az unokáink már talán egy normális országban ébrednek. talán.
így van ez, így volt mindig, így is lesz.
van, aki elég ostoba, hogy elhiszi, hogy majd megússza, de én biztos nem örülnék, ha 30 év múlva nyugdíjas koromban leköpnének az utcán, esetleg megvádolnának hazaárulással.
mert a kérdés nem az, hogy ez lesz-e, hanem hogy mikor. lehet, hogy csak 50 év múlva.
egyébként meg, a nagy fidesz-ellenesek elhihetnék, hogy jobb nem nyerni 2014-ben kis többséggel, utána ugyanis beindulna a fidesz-ellenzék, és mindent lehetetlenné tenne.
nyerjen csak a fidesz, nullázza le az országot, jöjjön az a csákány, aztán majd az unokáink már talán egy normális országban ébrednek. talán.
Nagy László 0
2013.06.13 16:17:36
@Távmunka blog: közvéleménykutatás sokat nem ér még ilyenkor, főleg ilyen magas bizonytalan-arány mellett.
jelen helyzetben az ostobák és a gerinctelenek a fidesz biztos szavazóbázisa, előbbi tudatlanságból, utóbbi nyereségvágyból szavaz rájuk. őket nem tudod eltántorítani egyszerű negatív üzenetekkel.
aki ellenük szavaz, ott is vannak ostobák, de ott inkább a fideszt biztosan leváltani akaró réteg húzódik meg.
a bizonytalanok pedig ész érvekkel meggyőzhetőek. ha nem így lenne, ott az egyszerűbb út, a gerinctelenség, és a biztosak közé tartozás.
viszont a biztos fidesz szavazók pontosan olyanok, mint az előző rendszer önkéntes bérencei, szeretnek nyalni, de csak a hatalomnak, és szeretnének ebből előnyt kovácsolni. jellemzően, ha rájuk ijesztesz, összerosálják magukat, letagadják hovatartozásukat, és helyezkednek. ha érzik a vezér vesztét, biztosan kiállnak a háta mögül, de ahhoz meg az kell, hogy a bizonytalan réteg egyértelműen és nagy számban az ellenzékre szavazzon.
röviden: szerintem a 2/3 nem lesz meg, de a határon túliak trükközésével egy egyszerű vagy akár kényelmes többséget kihoznak, rosszabb esetben lesz egy fidesz/jobbik koalíció.
jelen helyzetben az ostobák és a gerinctelenek a fidesz biztos szavazóbázisa, előbbi tudatlanságból, utóbbi nyereségvágyból szavaz rájuk. őket nem tudod eltántorítani egyszerű negatív üzenetekkel.
aki ellenük szavaz, ott is vannak ostobák, de ott inkább a fideszt biztosan leváltani akaró réteg húzódik meg.
a bizonytalanok pedig ész érvekkel meggyőzhetőek. ha nem így lenne, ott az egyszerűbb út, a gerinctelenség, és a biztosak közé tartozás.
viszont a biztos fidesz szavazók pontosan olyanok, mint az előző rendszer önkéntes bérencei, szeretnek nyalni, de csak a hatalomnak, és szeretnének ebből előnyt kovácsolni. jellemzően, ha rájuk ijesztesz, összerosálják magukat, letagadják hovatartozásukat, és helyezkednek. ha érzik a vezér vesztét, biztosan kiállnak a háta mögül, de ahhoz meg az kell, hogy a bizonytalan réteg egyértelműen és nagy számban az ellenzékre szavazzon.
röviden: szerintem a 2/3 nem lesz meg, de a határon túliak trükközésével egy egyszerű vagy akár kényelmes többséget kihoznak, rosszabb esetben lesz egy fidesz/jobbik koalíció.
Ezer szál füstölgő bűzrúd, megjöttünk! Itt vagyunk, hurrá, ez már a kolbászkerítés cigarettaszál mennyország, ahol a minden hű barát, támogató és kiterjedt rokonsága megkapja a részét a boldogságból. Ugye, hogy érdemes volt hinni?! Ugye, hogy érdemes volt…..
Nagy László 0
2013.04.24 09:21:55
@Jaffar: 10-20 év múlva egyértelmű lesz, kiket kell felelősségre vonni :D
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
mit szólsz? :)