Adatok
Simanix
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Rába magyar beszállítókat keres a Volvóval közösen gyártandó városi és elővárosi buszaihoz. A mai sajtótájékoztatón megnevezték a közösen gyártandó típusokat is, ezek 7900-as és a 8900-as buszcsaládok.
A korábbi hírek ellenére úgy tűnik, hogy gőzerővel folyik a…..
Simanix
2013.03.20 19:48:30
@Matróz Kommandó:
El vagy tájolva. Ha egy állami tömegközlekedési cég akar buszt venni, akkor simán kap hitelt Kravtex-re, Ikarusra, S91-re akármire - hisz eddig is így volt, nem véletlenül közlekednek Credo buszok tucatjai a különböző Volán társaságoknál.
A Széles Gábor féle VT Transmann viszont nem állami cég, nincs mögötte állami garancia, ezért nem kaphatott volna hitelt olyan buszra, amit nem lehet akárhol eladni, ha esetleg 2014-ben más nyeri a választásokat és a BKV már nem tőlük akar majd buszt rendelni. Ezért támogatja inkább a Nemzeti Ügyek Kúrmánya a magyar helyett a német ipart. Minderre természetesen semmi szükség nem lett volna, ha a BKV vette volna meg ezeket a buszokat, de nálunk valamiért minden fordítva működik: A világon szinte mindenhol állami/önkormányzati kézben lévő tömegközlekedést magáncégekre bízzuk (persze nem akárkijére), miközben a tipikusan magánszektorba tartozó ágazatokat a járműgyártástól a mobilszolgáltatásig államosítani akarjuk, mer' az a jó.
El vagy tájolva. Ha egy állami tömegközlekedési cég akar buszt venni, akkor simán kap hitelt Kravtex-re, Ikarusra, S91-re akármire - hisz eddig is így volt, nem véletlenül közlekednek Credo buszok tucatjai a különböző Volán társaságoknál.
A Széles Gábor féle VT Transmann viszont nem állami cég, nincs mögötte állami garancia, ezért nem kaphatott volna hitelt olyan buszra, amit nem lehet akárhol eladni, ha esetleg 2014-ben más nyeri a választásokat és a BKV már nem tőlük akar majd buszt rendelni. Ezért támogatja inkább a Nemzeti Ügyek Kúrmánya a magyar helyett a német ipart. Minderre természetesen semmi szükség nem lett volna, ha a BKV vette volna meg ezeket a buszokat, de nálunk valamiért minden fordítva működik: A világon szinte mindenhol állami/önkormányzati kézben lévő tömegközlekedést magáncégekre bízzuk (persze nem akárkijére), miközben a tipikusan magánszektorba tartozó ágazatokat a járműgyártástól a mobilszolgáltatásig államosítani akarjuk, mer' az a jó.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
index.hu/gazdasag/2013/03/20/szlovakia_autogyarto_nagyhatalom_lesz/
Köszönjük Viktor! Egész konkrétan hány beruházást sikerült idehozni az eltelt 3 év alatt? Mi balfaszok csak államosítgatunk, hogy Orbán oligarchái gazdagodjanak, döngetjük a mellünket a kurva nagy nemzetieskedésre, eközben a régió elhúz mellettünk és pofánkba röhög.
Kíváncsi vagyok, milyen mélységekben lenne most a
magyar recesszió (Fidesz hívőknek: tündérmese), ha a büdös-mocskos-emútnyócév Gyurcsányék nem hozzák ide legalább a Mercedest.