Adatok
RunOfTheMill
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Múlt hét szerdától elérhető a git repó a SF-on, most már át is szerveztem: egy "Helló, Világ!" szintű Google Protobuf kommunikációs osztályt formálisan betettem a Maven projektbe (lásd a pom.xml-t). Ez lesz az alapja a YANonymous Construct és a YANonymous Puzzle közötti…..
RunOfTheMill
2013.11.19 00:00:21
Csatlakozom az előttem szólóhoz és hozzáfűzném még, hogy az Eden-ben a leggyakoribb a GC, az Old-ban pedig a legritkább abból a megfontolásból, hogy ha már régóta használjuk azt a példányt, akkor talán ez után is szükség lesz rá, így elég lehet ezek között ritkábban gyűjteni a szemetet. Egyébbként a program futása közben is szépen látszik a sávokon, ahogy pakolja az objektumokat egyik kategóriából a másikba.

Elérkeztünk a félév labormunkáját lezáró második védéshez, amely a http://progpater.blog.hu/2013/03/10/kozos_feladatok_allamvizsga_beugro poszt három alábbi feladatának egyike lehet:
[35 pont] 2D grafikus megjelenítő írása a Quantum Consciousness Soccer Simulator -…..
RunOfTheMill
2013.05.25 21:24:21
A (sajnos elég silány minőségűre sikerült) videó, amit ígértem a QCSS megjelenítőmről: www.youtube.com/watch?v=lSIjS9A1Ccw
Összesített pontjaim:
A március 13.-i laboron a hacker howto bináris fára való leképezéséért kaptam 3 pontot,
a március 20.-i gyakorlaton kaptam 7 pontot az LZWBinFás << operátoros kifejezés teljes alakos felírásáért,
20 pontot kaptam az életjátékért,
9 pontot kaptam az XOR-törőért,
50 pontot pedig a védett QCSS megjelenítőért,
Összesen 79 pont.
Összesített pontjaim:
A március 13.-i laboron a hacker howto bináris fára való leképezéséért kaptam 3 pontot,
a március 20.-i gyakorlaton kaptam 7 pontot az LZWBinFás << operátoros kifejezés teljes alakos felírásáért,
20 pontot kaptam az életjátékért,
9 pontot kaptam az XOR-törőért,
50 pontot pedig a védett QCSS megjelenítőért,
Összesen 79 pont.

Mi sarkantyúzna, nagy eszmék miatt,Hogy a muló perc élvéről lemondj?Míg most, jövőd ködön csillogva át,Ha percnyi léted súlyától legörnyedsz,Emel majd a végetlen érzete.S ha ennek elragadna büszkesége,Fog korlátozni az arasznyi lét.És biztosítva áll nagyság,…..
RunOfTheMill
2013.04.23 23:20:04
Készítettem én is egy XOR-törő programot, valamivel talán bizonytalanabb, mint a gyakorlaton bemutatott megoldás. Rövidebb szövegeknél gyakran előfordul hibás eredmény, cserébe viszonylag gyors és hosszabb szövegek esetén nagyrészt megbízható.
Egy képernyőkép, alul a time kimenete: runofthemill.uw.hu/xor.png
Itt pedig a forráskód: runofthemill.uw.hu/xor_crack.cpp
Van továbbá egy életjátékom is rajzolható sejttérrel.
Képernyőkép: runofthemill.uw.hu/eletjatek.png
Itt pedig a projekt fájljai és pár elmentett sejttér: runofthemill.uw.hu/GameOfLife2.tar.gz
Egy képernyőkép, alul a time kimenete: runofthemill.uw.hu/xor.png
Itt pedig a forráskód: runofthemill.uw.hu/xor_crack.cpp
Van továbbá egy életjátékom is rajzolható sejttérrel.
Képernyőkép: runofthemill.uw.hu/eletjatek.png
Itt pedig a projekt fájljai és pár elmentett sejttér: runofthemill.uw.hu/GameOfLife2.tar.gz
Programozó Páternoszter
A negyedik és ötödik labor anyaga - Gyönyör a tömör - C-ből C++-ba
2013.02.24 17:52:10

A laborhoz ajánlott muzsika a Fort Minor - Remember The Name: http://youtu.be/VDvr08sCPOc
A negyedik laborig a kötelező (márc. 11-i)
A KÖNYVből olvassuk el a
a 190-218 oldalt
a 295-301 oldalt
ahonnan 3 olyan dolgot kérdezz meg a binomodtól, amelyet nem, vagy nehezebben értesz, a…..
RunOfTheMill
2013.03.17 19:11:22
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz