Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Energiatakarék (törölt)

0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Előző cikkünkben átfogó képet próbáltunk adni az alsó kategóriás drónok piacáról, milyen árfekvésű multikopterekkel lehet találkozni, milyen buktatókat érdemes elkerülni. Ezek a drónok elsősorban abban különböznek a félprofi/komolyabb hobbidrón kategóriától, hogy…..
Energiatakarék (törölt) 2015.01.12 18:08:22
@vinersniccel: Ez jól néz ki, kösz!
Energiatakarék (törölt) 2015.01.12 18:10:55
@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Nem vitatom, hogy a többség így csinálja, de ez még nem jelenti azt, hogy ez a helyes megoldás. Normális repülő eszköz nem megy messzebb, mint ahonnan még vissza tud jönni, és ha van esze, vissza is jön, mielőtt elveszti a cselekvőképességét. Amit legutóbb próbáltam, egy CX-11 miniatűr eszköz, az ha vissza nem is jön, de legalább szól, hogy már ideje lenne.
A Gawker-birodalom egyik blogján jött le tegnap este ez a káprázatosan kínos felvétel, amin Carey művésznő hangsávját kiemelve mutatják meg, mennyire szarul énekel a nő. Csöcs ide csöcs oda, ezzel a teljesítménnyel lent maradna a Rising Star fala, és az X-Faktorban sem jutna…..
Véletlenül sikerült megörökítenem a helyhez/időhöz/fényhez kötött fotósok mumusát, a fotófelhőt! Igazából csak egy "throw-away" videót akartam csinálni a Villamosnap nosztalgiái közt elrobogó menetrend szerinti ipari csörömpölőről, de a felhők nem tudták, hogy hiába…..
WinMagazin Oda a Kezdőképernyő? 2014.07.03 08:00:00
Ugye mindenkinek megvan az a pillanat, mikor a Windows 8 bejelentésekor közölték: „Oda a start menü, tessék itt egy komplett kezdőképernyő helyette!" Talán ez az egyetlen dolog a jelenlegi verzióban, ami megosztja a tömegeket. Jogosan, hisz a Windows 95 óta bent lévő, és jól…..
A nyár legforróbb napjának reggelén a Bajcsy-Zsilinszky út 18. és 24. számú házak lakói felkerekednek, és blokád alá helyezik a házuk melletti buszparkolót. Nem törődnek a nyúló aszfalttal, a negyven fokos levegőben fojtogató benzinbűzzel, és egyetértés van a szomszédok…..
Energiatakarék (törölt) 2013.08.09 10:59:20
@szekertabor: A Kossuth téren pont most építenek egy nagy föld alatti parkolót. Na ott kell parkoltatni a turistabuszokat, a Parlament összes dolgozójának úgyis ingyen bérletet fizetünk, nekik nem indokolt a garázs.

Sajnos a járó motorral parkoló buszok és taxik súlyosan rontják a város élhetőségét. Hiába az euró akárhányas címke, ezek büdösek, zajosak, és ami még rosszabb, fűtik a környezetüket, mint egy kályha. Járómotórúbusz-parkoló mellett tényleg nem lehet élni. A problémát valahogy meg kell oldani, de nem úgy, hogy egy lakóház lakói nyeljenek.

A Gellérthegyre, a Citadella mellé sem lehet már sétálni menni, mert járó motorral álló buszok okádják folyamatosan a zajt, a bűzt és a forró levegőt.

Süllyesztett-fedett parkolókra van szükség, ahol a hűtött levegőt vásárolhatja a busz üzemeltetője. Vásárolhatja egy olyan rendszerből, ami nem belsőégésű motorok folyamatos járatásával hűt.

Olyan buszparkolókat kellene kiépíteni, ahol árnyék, megfelelő kapacitású vécé van, a busz vizet, áramot és hűtött levegőt tud vételezni, és fizet azért. Ha turistákat akarunk fogadni, muszáj ilyen infrastruktúrát kitalálni és megvalósítani.
A Guardian újságírója elmerengett azon, hogy milyen csúnya a Pennsylvania Station New Yorkban és ha már így tett, gyorsan összeszedte a világ 10 legrondább pályaudvarát. Közéjük sorolva a budai Délit is (meg mint idő közben a tájkertes Aesculus felhívta a…..
Energiatakarék (törölt) 2013.07.26 16:30:00
A Déli Pályaudvar nem az épülettől ronda, hanem az egész országot átható gondozatlanságtól, gazdátlanságtól, áporodott depressziós hangulattól, és az olyan intézkedésektől, mint a kerítés az állomás területén, amit orkok őriztek, ha átjutottál rajtuk, többé nem állhattál be az esőbeálló alá.

Az épület egy kor stílusát képviseli, ez a stílus a világon mindenhol volt, és érdemes lenne megőrizni egyes képviselőit, a Déli pályaudvart is. A stílus ugyanakkor egy kamu stílus, minden épület és művészet akkor jó, ha sikerül megtalálni a forma és a tartalom, a funkció és az anyagok egységét, harmóniáját. Itt azonban az a helyzet, hogy a fényűzést kamuzó, márványnak tűnő műkőlapokat elképesztően rossz minőségben megépített, inkább gányolt betonra aggatták rá, mondván, ami nem látszik, azt mér csináljuk meg szépen. Ezért nekem jobban tetszenek a kornak azok a beton épületei, amelyek vállalják a betonságukat, és meg tudják mutatni, hogy a betont is lehet igényesen elkészíteni.

Ami a vécéket illeti, azokat speciel betervezték és beépítették, a váró rész Vérmező felőli oldalán akkor egy exkluzívnak számító étterem, és a kor minden hazai sztenderdjét felülmúló vécé volt, igaz, fizetni is kellett érte.

Könnyen meg tudom érteni azt, aki a világ tíz legrosszabb pályaudvara közé sorolta, és azt gondolom, sorolhatta volna ugyanezt az épületet és tereprendezést a tíz legjobb közé is, mert a várost a lakói teszik ilyenné vagy olyanná. Sajnos tudomásul kell vennünk, hogy mi ilyenné tesszük, erre vagyunk képesek. Nem az építészen múlt...
Húsz éve vezetek, azóta nem tudok rájönni, mi lehet annyira sürgős, hogy csakis egy magányos jármű előtti átrohanással oldható meg? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Energiatakarék (törölt) 2013.05.03 12:50:48
@kuroi inu: Bár szerintem sem helyes kerékpáron áttekerni a zebrán, nem találom, hol tiltja ezt a kresz. Szerintem nem tiltja. Csak nem mondja, hogy a kerékpárosnak is elsőbbsége lenne ottan.
Energiatakarék (törölt) 2013.05.03 12:54:56
@TSiga: Igen, valóban a posztnak és a kommenteknek a gyalogos átkelőhelyre vonatkozó részére reagáltam. Ahol nincs elsőbbsége a gyalogosnak, ott nem zavarhatja a közút forgalmát. Ott is átkelhet (ha nincs a közelben átkelő, alul- vagy felüljáró), de nem zavarhatja a forgalmat.

Ettől függetlenül aki ezt nem tartja be, azt sem szabad megölni, de még csak elütni sem.
Energiatakarék (törölt) 2013.05.09 07:05:04
@Szakadás: Ezt az 54. § (4) b)-t egyszerűen nem értem. Hogy lehet egy útról a vele p á r h u z a m o s útra b a l r a bekanyarodni? Valaki, aki érti, magyarázza má' meg légyszi! (Az én egyszerű logikám szerint miután egy útról balra bekanyarodok, korábbi haladásommal többé nem párhuzamos, hanem arra merőleges leszek. Mire gondolt itt a jogalkotó?)
A Rákóczi út felüljáróra vezetve, a Duna felől nézve (támpontot a New York-palota tornya adhat) - forrás: Autó-Motor, 1965 via John Howard. Nagyításért katt  ide vagy a képre! Néhány évtizede még az volt a trend, hogy igyekezzünk mindent külön szinteken, kereszteződés…..
Energiatakarék (törölt) 2013.04.13 20:14:48
@goodjohnwin: Kesves Goodjohnwin, először azokat a funkciókat kellene kiszervezni Budapestről, amik miatt oda megy a forgalom. Nagy az ország, minisztériumok lehetnek Békéscsabán is, egyetemek Salgótarjánban. Aztán felszámolni a közlekedésben a Budapest-központúságot. Új vasúti és közúti csomópontokat, egy északi elkerülőt, a pesti oldaloon egy Budapesten (vagy mellette) átsuhanó vonatot. Fejállomásokat megszüntetni. Így lassan megszűnne az ok és a kényszer, amiért az olyannyira gyűlölt közlekedők most Budapestre utazni, és azon áthaladni kényszerülnek.

Egyébként az ország is boldogabb lenne, ha Budapestet ki lehetne hagyni, és az EU támogatások közvetlenül a régiókba érkeznének. A nyakkendős-limuzinos társaság meg be lenne zárva az első és az ötödik kerületbe, és ellenne magában, békén hagyná az országot. Ideális állapot lenne a közlekedőket ma pokolba kívánó, és elébük akadályokat emelő belvárosiaknak, akik a felszabadult, Budapest-mentes országba eztán csak vízummal léphetnének.