Regisztráció Blogot indítok
Adatok
No_Name01

87 bejegyzést írt és 1733 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Állapította meg a témában végzett összegző vizsgálat. Egy 1999-ben kelt tanulmány alapján a tudomány egységesen elfogadott álláspontjává vált, hogy a nők peteérésük alatt, termékenységük csúcsán, főként rövid távú kapcsolatra a férfiasabb vonású és agresszívebb, határozottabb, dominánsabb…..
No_Name01 2016.04.29 19:49:19
@ogyebogye: De ez csak ökörködés. Ha senki nem érvel normálisan, abból sose lesz normális vita.

Ami néha tényleg nem baj, csak akkor a vitázó ne is vegye komolyan magát, mint AI pajtásotok. Black, Nico és te legalább nem teszitek, ahogy elnézem.

"A gyakorlatban nem sok sakkvilágbajnok nő van."

A gyakorlatban túl sok "férfiaggyal" rendelkező sakkvilágbajnok férfi sincs. :)

onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/ejsp.440/abstract

Akkor lehettek jobbak a nőknél, ha elhitetitek velük, hogy tehetségtelenebbek a sakkhoz.
Például, ha a kislányokat ebben a tudatban nevelik fel.
Nem objektív értelemben vagytok tehetségesebbek. Ha nőnek hisznek benneteket, nem játszanak nálatok rosszabbul.

Ezért van szüksége a patriarchátusnak arra, hogy már óvodás, kisiskolás korban "hagyományos" (és tényleg természetellenes) nemi szerepekre kondicionáljon.

A cikkben szó van a Polgár lányokról is.
"Véletlenszerűen" kiválasztott fiútestvéreket nehezen tudtak volna olyan szintre felhozni, pusztán szorgalommal és kitartással, mert a férfi-agy kötöttebb. Pedig sok szülő próbálkozik a fiaival.

Azt meg neked kellene leginkább megértened, miért "szexcentrikus" és könnyen elbutuló a férfi, miért nincs ALAPBÓL civilizációépítő hajlandósága, alkotóvágya és miért elégszik meg azzal, hogy "szextárgyként" funkcionál, ha dúskálhat a punciban. :)
Hiszen te sem hiszel abban, hogy a férfiakban élnek utódgondozó ösztönök.
Hozzáfűzöm, hogy veled ellentétes állásponton vagyunk: kialakulni kialakulhatnak, de erre a zavaros, hagyományos nemi szerepek ("a nő eladja a szexualitását a férfi erőforrásaiért, a férfi eladja az apaságát a nő szexualitásáért") a legalkalmatlanabbak.

A nőnemet az utódgondozó ösztön (alkotó-teremtő minőség) kondicionálja hosszútávú célokra.
A nő önmagában megálló, alkotó, teremtő princípium. Akkor is, ha nem garantált neki a férfi, a komoly kapcsolat, vagy ellenkezőleg: bármikor hozzájuk férhet.
Őt nem "biológiai élősködőnek" tervezték.
A nőnek nem kell külső jutalom vagy motiváció, mivel a természet minden szintjén nem csak magáért, hanem az utódaiért is felelősséggel tartozott. És ezt SOHA, SENKI nem vette le a válláról: nem rakhatta bele senkibe a sejtjeit és nem állhatott tovább.

A férfi is elérhetne erre a szintre, de ebbe egyelőre évszázadok-ezredek óta közbeékelődik, hogy ő "a nőnek, a nő helyett" akar "akármilyen" lenni, hogy szexet vegyen azért, amiből a nőt kiszorította és amire a nőnek szüksége van a GYEREKEI felneveléséhez, akikben továbbadja magát. :)

Arra értik fentebb, hogy a hagyományos szerepekben (klasszikus férfikép) senki nem a helyén van, hogy a nő a "mozgató", a célok az ő céljai. A férfi csak szexet akar és csak azért és akkor nem "biológiai élősködőként" valósítja meg, ha nincs rá lehetősége.
Ha van, a férfiak maguk állítják, hogy nem válik belőlük semmilyen tehetséges, magasztos, alkotó, szellemileg is kimagasló, vagy egyáltalán "emberi" jellem. Ezzel meg is bukik az összes fejtegetés, ami a nőt rendeli a férfihez, mert NINCS KIHEZ.
Ezzel a logikával csak a férfi tartozhat, rendelődhet a nőhöz, mert neki vannak céljai a férfi nélkül is. A férfinek nő nélkül nincsenek, ő csak egy "darab hús". :)

Ám a hagyományos kapcsolatban a célok hiába a nő céljai, "nem szabad" közvetlenül elérnie őket, hogy elég kiszolgáltatott legyen, így "megvehessék" tőle céljai megvalósításáért a szexet. A nő a "férfin keresztül él", a férfi meg egy "báb" (lásd Esther Vilar), akinek végtelenül terhes a vezetői szerep (emiatt kell érte "jutalom" is).

Mozog, de csak a nő kedvéért. Számára az egész csak "csereeszköz", árucikk, lelki prostitúció. A helyzet mindkét félnek méltatlan.

A nő ezt érzi és még jobban frusztrálja, hogy egy olyan embertől függ, akinek nem "közvetlenül" fontosak a saját gyerekei, hanem egy ösztönlény kiszolgáltatottságával vegetál mellette, DE őt mégsem "engedi" irányítani, közvetlenül alkotni, megvalósítani, hisz tart tőle, hogy nem lesz biztonságban a "női test birtoklása".

Mert semmi gond, ha a férfi kiszolgáltatott, vegetáló ösztönlény, csak ne bonyolítsa meg a dolgokat azzal, hogy a nő "helyére" tör, miközben azt is elvárja tőle, hogy "rugdossa" vagy "vesztegesse" meg, hogy jól csinálja és elég motivált legyen arra, amire a nő ALAPBÓL az lenne.

Bár a legjobb, ha társ, aki eljutott arra a szintre, hogy NEM a nőnek kell bármit is adnia, hanem az utódainak. A nőnek elég, ha annyira vonzó testileg-személyiségre, mint ő neki.

@Kalechtor: Azért mindig én figyelmeztetlek, hogy a hagyományos férfiakat mérd a saját mércéjükkel, ha egyszer elismered, hogy gyengébbek.

"A "férfifüggetlenség" végetér ott, hogy a legnagyobbak is mániákusan függtek a "hozzájuk tartozó, nekik szülö, értük élő" nő képétől.

Míg te vállat vonsz a "nőtől független" férfire, mert önmagadban is meg tudsz állni, addig egy férfi sosem lesz elég független és önmagában megálló ahhoz, hogy vállat vonjon a férfiaktól független nőkre. Az a nő tőle a puszta létével már el tudott venni valamit, megkárosította, hiányt okozott."
No_Name01 2016.04.30 13:51:54
@ogyebogye: Akkor miért az jött ki, hogy a nőknél a képzettség, saját egzisztencia, saját státusz, gazdagság növeli a szexuális elégedettséget és a hetetoszexualitás esélyét?

Férfiaknál az elégedettséget tekintve nem volt korreláció, a homo és biszexualitást tekintve pedig fordított volt.

Az ok, hogy hiába kap férfit a nő, ha nincs önrendelkezése: nem érzi magát nőnek és a férfit sem tudja férfinek látni.

Ezért panaszkodnak a hagyományos férfiak és értenek egyet Esther Vilarral abban, hogy a nőknek csak pénz kell, nem szeretik igazán a férfiakat, csak kihasználják őket, hidegek, számítók.

Persze, ha "természetellenes" nemi szerepet várnak tőlük és a férfi sem úgy férfi, ahogy a női ízlésnek megfelelne.

Ez az oka annak is, hogy a vonzó, fiatal férfiak alacsonyabb pénzügyi kockázatot vállalnak. Nincs szükségük rá. Fordítottan arányos a férfi fizikai vonzerejével a kockázatvállalói hajlandóság.
A nővel ellentétben az ő szexuális életét nem teszi tönkre a "sikertelenség" (a nők nem fogják elnyomni, bezárni és birtokolni, mert nem tud szülni "nekik"), ezért a vonzó férfiak fütyülnek rá, hogy "nagyra törjenek".

Hiába elmélkedett Popper Péter ábrándozó szemű pipikről, szerinted a fiatal lányok róla vagy valamelyik "férfimodellről" fantáziálnak? :)
És itt jön a fordulópont: a lány saját státusza, anyagi függetlensége dönthet majd, hogy egy vonzó férfivel élvezheti e az életet vagy el kell adnia magát a boldogulásért egy "popperpéternek".

A patriarchális társadalomra azért lenne szükség, hogy lenyomja a nők torkán ezt az egyébként cseppet sem vonzó szerepet és viszonyulást. Részben Esther Vilar is rámutatott, amikor a férfi tárgyiasítása és hasznossága mellett érvelt ahelyett, hogy vonzódnak hozzá és családfőként, vezetőként felnéznek rá.
Annyira szereted te is meg a társaid is, mégsem hisztek neki?

Őszintén, hány hagyományos férfitől hallottad már, hogy a nők érdekvezéreltek, frigidek, nem szeretik a szexet, képtelenek szerelembe esni, vagy leszbikusak?
Ezek a vélemények a hagyományos férfikép vonzerejét mutatják. Az ilyen férfit ennyire látják "férfinak".
Hogy mivel rontja el, változó lehet.

Erre szokta azt mondani Black, hogy egy vonzó, akár nincstelen, huszonéves fiút kérdezz meg arról, aszexuálisak és anyagiasak e a lányok.

Az agyról általad írt meg tudománytalan.
A nagyobb variancia csak genetikailag lehet igaz, de ez a kutatás nem erre vonatkozott. Épp azt bizonyították be, hogy az agyfelépítés kötöttebb a férfinél.

A nagyobb genetikai variánsba viszont beleszámít, hogy sok férfi születhet "női aggyal". :)
No_Name01 2016.09.10 14:12:05
@ezanevjelenikmegablogokban: Te miről beszélsz?

kepfeltoltes.hu/view/160910/Clipboard02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

@Kalechtor: Te meg mit csináltál már megint véletlenül?

@jefoo: Nagyon remélem, hogy csak a számfétis. :)
Cikkválogatás: Mégsem macsókkal lépnek félre a nők... Miért a buta nőket szeretik a férfiak?- I. rész Miért a buta nőket szeretik a férfiak?- II. rész Egyesült Arab Emírségek: reál tudományokban tarolnak a lányok Hódítanak a modern "csajozós technikák" Hogyan hatnak a reklámok a…..
No_Name01 2016.05.24 09:51:21
@ezanevjelenikmegablogokban: Ez az a "nőkomplexus", amiről Black írt: hogy ti nem fogadjátok el a nő nőiességét, hanem megfosztva a személyiségétől saját magatok egy részévé akarjátok tenni, puszta testként, testrészként beolvasztani az életetekbe a nőt. Nem a férfi ilyen hanem a klasszikus hozzáállás.

Ezért nem tetszik nektek, ha egy nőnek van "saját élete". A férfinek a nő nélkül nincs. Állítod itt makacsul, hogy nincs semmije. Mi is ezt látjuk. Még a nőket elutasító férfiak legnagyobb hobbija is változatlanul a nőkkel való foglalkozás.
Ezért el kell venni a nőtől is, mert nekik csak úgy lehet. Ha a nőnek is van, nem tudják beolvasztani a sajátjukba, inkább elvitatják tőle és nekiállnak helyette "fénymásolat célokat" megvalósítani.

@ogyebogye: "Hogy lehetne már jó munkaerő, aki sokat marad távol, vagy egyéb feladatai vannak? Ezzel megint önmagadnak mondasz ellen, mert máskor meg azzal jössz, hogy a gyereknevelés milyen sok időt, energiát igénybe vevő tevékenység. Két gyerek nevelése még nagyobb. Ha ez mellett valaki jobb munkaerő, mint akinek nincs gyereke, akkor mégsem lehet akkora munka a gyereknevelés."

Te is rájöhetnél arra, amire ez a robopasmeet: hogy nem várhatod egyszerre, hogy a férfinek apaként gyereket se kelljen nevelnie, családfenntartóként, sikeres munkaerőként mégis a nő funkcionáljon jobban.

Nézd milyen ügyes. Milyen szépen utal rá, hogy annak, hogy a családok jelentős részénél a férfi keres többet, nem a hipergámia az oka, vagy a nők lustasága, hanem a ti élősködő, magszóró hozzáállásotok: hogy nem akarjátok kivenni a részeteket a gyereknevelésből. A nők amiatt lehetnek rosszabb munkaerők.

Mi már ezt régóta mondjuk. Ha még mindig nem tetszik, menj és vitasd meg roboval. :)

"Ez a rész viszont igaz. Ezért törvénykezés helyett inkább arra kéne fókuszálni, hogy a nők önállósodásra legyenek szoktatva, és időben kiléphessenek a bántalmazó kapcsolatból. (A férfiak többnyire így is tesznek, mert a szocializációjuk okán nem törekszenek a másoktól való anyagi függés kialakítására. Ez is felhozható okként, az eltérő nemi arányú klinikai mintákra)"

Ez megint egy aranyköpés robotol. :)
Akkor kinek is érdeke, ha "élősködésre" szocializálják a nőket?
Csak nehogy azt mondd, hogy a nőknek, akik ezáltal jobban ki vannak szolgáltatva a bántalmazásnak, a másik akaratának, mint egy anyagilag önálló férfi.
No_Name01 2016.05.24 10:16:13
@Oliva76: Van egy másik lehetőség, amikor nem hiszed el nekik ezt a sok sületlenséget. Ekkor leszel elnyomó genderista, aki elvitatja tőlük a természetüket, szexualitásukat, erőszakkal "semleges neművé" változtatná őket vagy egyenesen feminizálná.

Ezzel szemben áll a módszer, mikor logikailag (de személy szerint semlegesen viszonyulva) kikényszeríted a belátást, hogy ellentétes dolgok nem állhatnak fenn egyszerre. Például az Idomított férfiben írtak a férfi vezető szerepével párhuzamosan. Akarni sem akarhatnak egyszerre ellentétes dolgokat. Például hogy a nőnek ne legyen saját érdeklődési köre, élete, mégse legyen elváró, túl ragaszkodó és unalmas.
No_Name01 2016.06.26 19:46:03
@Nico3: Biztos, mert ezt én engedtem be.

@jefoo: Meg gondolom nem csak a sokat hangoztatott "korrektség", hanem hogy nehogy azt higgyék, az ő gyártmánya az a tartalom.
Tegyük hozzá, hogy jogos az óvatosság. Ebből a szempontból tényleg üldözi a sors, rendszeresen másokkal keverik össze, neki tulajdonítják amit nem ő csinált, ő marad bajban ha segíteni akar valakinek. És bár a végén mindig ő jön ki jól is a dolgokból, addig amibe csak lehet, mindenbe belekeveredik. :D

Látom ezt a Roller gyereket is sikerült kiakasztania.
Lassan senkivel nem tud játszadozni, mert aki a közösség által tolerálható kategória, az megsértődik ha ezt csinálja vele.

Ogyit meg miután bebarátzónázta, a kis barátnőjével lóg inkább, ami érthető. Pedig őt se tudná már jobban elrontani.
- avagy az ösztönök harca - A tudósok szerint evolúciósan hajlamuk van rá, hogy őket vegyék feleségül. Noha ösztönösen vonzódnak az okosakhoz is. Jó kis ellentmondás, ugye? Kezdjük rögtön az elején. Eddig a nőkről hitték, hogy hajlamosak fogni maguknak egy megbízható társat, aki jó apa, s amikor…..
No_Name01 2016.05.16 14:55:40
@ogyebogye: Vigyázz, mert a hülye mémes játékuk miatt össze vissza üzengetnek.

"Ellenben ügyes voltál a másikban, hogy rámutattál: amennyiben a férfiak a nőket tartják megbízhatatlanabb szülőnek, rég azért kellene harcolniuk, hogy ők maradhassanak otthon a kicsi gyerekeiket pelenkázni... ellátni, nevelni, etc.

Ogyi válasza meg ismételten jól félrement, hiszen mondtuk már neki, hogy úgy őt is "eltartanánk", ahogyan egy átlagfószer a feleségét: dolgozik, miközben pár tízessel keres kevesebbet nálunk, emellett házimunkázik és gyereket nevel helyettünk is.

A másik projekciójáról nem is beszélve: épp a (hagyományos) férfiak vágynak arra, hogy se eltartani ne kelljen a nőt (ez esetben "elvetemült golddigger"), se megosztozni vele a gyereknevelésen, házimunkán, miközben sikeresen eltartja magát (ilyenkor meg "szemét feminista" :)

Egyedül az utolsó, filozófia szál ér valamit a kommentjében, bár még azt is sikerült benéznie. Az ellenségeskedés önmagában nem egyértelmű jele a vonzalomnak - hisz akkor elmondhatnánk, hogy AI és bandája belé is olthatatlanul szerelmesek. ;)"

Ezek tesznek az egész blogra, csak ez a butaság érdekli őket.
Méghogy "kifinomult, szellemi inspiráció". :(

Az ellenvetésekkel viszont egyetértek. Sőt! Olyan eltartást érdemelnél, amilyet a nők a patriarchátusban kaptak, mivel annyit hivatkozol rá. Egész napos robot, hat gyerek mellett! :)
No_Name01 2016.05.16 15:24:57
@jefoo: @Nico3: A pénisz öregedése (amit ti "kopásnak" hívtok) 30 felett kezdődik. Annyiról van szó, hogy a pénisz nem izomszövetből áll, ezért nehezebben lehet tenni a folyamat ellen. Nem lehet "edzésben tartani", hogy magyarul fogalmazzak.

Black egyszer hozott valami tudományos leírást, hogy a "használat" talán valóban "árt" a szöveteknek, de olyat is olvastam, hogy a vérbőség használ. Nem tudni pontosan.

A hüvelynél az izomszövetek akkor mennek tönkre leghamarabb, ha nincsenek "használva". Az izomszövet használata viszont nem mindig fedi egymást a szexuális aktussal. Ha a nő nem élvez el és nem szorít rá, a szex ártalmasabb lehet mint a "semmi", mert valóban lazítani fogja a szöveteket, amik így "elhasználódnak". Ellenkező esetben (rászorítás, elélvezés) azonban egyre erősebbé válnak.

De erre a célra a maszturbáció, a vibrátor, a gésagolyók is megfelelnek.

És bingó: igaza van a cikknek. Az izmok lazulása és gyengülése épp úgy bekövetkezik a szexmentes életmódot választó nőknél is, mint az élvezetmentes szexet folytatóknál. Emiatt egy szűz nő hüvelyizomzata, ha sosem volt férfivel, nem is maszturbált és semmilyen módon nem voltak orgazmusai, sokkal gyengébb lehet egy nagyon aktív szexuális életet élő, partnereit gyakran váltogató nőénél. A partnerek száma amúgy itt is irreleváns, mert teljesen mindegy, hogy "egy farok vagy több farok" edzi vagy tágítja.

Az izomszövet egyébként is csak egy bizonyos pontig fejlődik magától, utána a ráfeszítés formálja. Emiatt olvashatunk olyan történeket, hogy sok férfi szűz lányok hüvelyét is "laza szerkezetűnek" érzékelte.

"Ám ha másképp tették fel a kérdést és nem nyíltan kellett reagálni, mégis azokat a nőket találták "vonzóbbnak", akiknek bár több partnere is volt, de csak "akkor és úgy" szexeltek, ahogyan ők is élvezték, nem engedtek meg mindent és nagyon magas volt a szexuális igényszintjük, a szex folyamatát illetően is. Róluk azt is olvashatták, hogy a férfiak nem "szétkúrták" őket, hanem majd megvesztek azért, hogy kielégíthessék. :)))"

Ezzel nem is lenne baj, de a pszichopata nőkhöz is jobban vonzódnak (a nők ösztönösen nem vonzódnak a pszichopata férfiakhoz, emiatt kell az ilyen férfinek "megnyerőnek" lennie).

digest.bps.org.uk/2016/01/how-do-people-with-dark-triad.html

"For women (but not men) scoring higher in psychopathy also went hand-in-hand with receiving more favourable ratings as a potential one-night stand.

Intriguingly, the reasons for male and female narcissists' allure in speed dating seemed to be different. For men, it was entirely explained by extraversion. Male narcissists tended to score higher in extraversion, and once the appealing influence of extraversion was factored out, narcissism offered nothing more. By contrast, for women, narcissism correlated with physical attractiveness (as rated by four judges who didn't take part in the dating), and once the appealing influence of physical attractiveness was controlled for, narcissism added nothing. Ditto for women's psychopathy – the appeal was all down to the fact that psychopathy correlated with physical attractiveness.

In short, it seems that narcissism (for men and women) and psychopathy (for women) make people more attractive in the mating game, at least in the context of speed dating among young people, which helps explain the advantage that these traits provide."

Utána meg jön a sirám, hogy "a nők többet bántalmazzák a partnereiket". :)
No_Name01 2016.05.16 15:45:50
@ogyebogye: Dehát most is mindenki arról beszél, hogy a nőknek, anyáknak kötelességük a gyereknevelés. Illetve CSAKIS az ő kötelességük. :)

"hogy micsoda szemétség, hogy a nők az apák helyett nem akarnak pénzt keresni, házimunkázni, miután elváltak tőlük"

Miért? Az elvált apák elmennek minden nap a volt feleségükhöz és kimossák rá a koszos fehérneműt, bevásárolnak helyette, kivasalnak, elmosogatnak? :)

Miért kellene az "apák helyett" házimunkázni?
A férfi se házimunkázik az anya helyett. Az anya házimunkázik a gyerekre helyette is. Igaz, ez a legtöbb helyen a válás előtt is így volt.

Gyerektartást meg az anyáknak is fizetniük kell, ha az apáknál marad a gyerek. De a gyerektartást egyik szülő se a "másiknak" fizeti: a gyerekek kapják.

Azt támogatnám, hogy ha nem tud fizetni az a fél, aki nem neveli a másik helyett is a gyereket, vállalja fel, hogy házimunkában ledolgozza a gyerektartás összegét. :D

"A gyerek természetesen a férfinél maradna, ezzel járna a házban való lakhatási jog is."

Ehhez előbb követeljetek kvótát a gyereknevelésre fordított időben. Ne a célnál akarjatok egyenlőséget, hanem a rajtvonalnál. :)

(Te még szoktál is erről beszélni, de kedves férfitársaid ellenkezőleg: ők ezt egészében sóznák az anyákra, nőkre.)

"És, a lecserélt nők házimunkaázásra és törvényben meghatározott idejű ingyenes babysitterkedésre kötelezhetőek legyenek a közös gyerekek legalább 25 éves koráig."

Azért van neked eszed. :D
Látod te se a gyerektartást választanád az elvált szülőtől "juttatásként", hanem a sokkal értékesebb házimunkát, gyereknevelést.

Az eszedbe sem jut, hogy az elvált anyák gyakorlatilag MOST IS ezt csinálják, az apák meg visszanyerik a szabadságukat.

Elhiheted, sok nő is ezt választaná, ha a férfiak hajlandóak/alkalmasak lennének rá, mert ez jobban megkönnyítené a feladataikat.
Bár ha az apák ezt már válás előtt bevállalták volna, jó eséllyel a válás maga sem következik be.

A példád meg már csak azért sem jó, mert arról írsz, hogy a férfi is nevelte a gyereket. Ebben az esetben a nőnek is lenne lehetősége előrejutni a szakmájában és tudna gyerektartást fizetni a férfinek, ha a gyereket mégsem neki ítélik.

"Valamint, az apáknál figyelembe kéne venni a nyugdíjszámításnál az apasággal töltött időt is, akkor is, ha apasága alatt nemnagyon dolgozott."

Ez teljesen természetes. A gyereknevelés nem könnyű munka. Vagy mindkét nemnél vegyék figyelembe, egységesen, vagy egyiknél sem.

Egyébként úgy tudod, most férfiaknál nem veszik, ha ők maradnak otthon? Ha így van, ideje felzárkóznunk a "feminista nyugathoz". :)
- pornóelemzés a tudomány tükrében - (18+) Nem telhetett el úgy a 2014-es év, hogy betekintést ne nyerjünk a nők és férfiak erotikával kapcsolatos ízlése és preferenciái közötti különbségekbe- vagy épp hasonlóságokba- is. Következzék egy összefoglalás most erről. A két nem szexuális ízlését…..
No_Name01 2015.11.07 22:23:33
@jefoo: Megnéztem jobban, nem csak rovaroknál, és kicsit komplikáltabb, mint gondoltam, mert két dologról beszélhetünk. Az egyik a szűznemzés.

www.ng.hu/Termeszet/2009/01/Inbox_Megtermekenyites_nelkul_szuletett_capautodok

A másikra példa a méhek, náluk csak hímek keletkezhetnek apák nélkül.

hu.wikipedia.org/wiki/Ivart_meghat%C3%A1roz%C3%B3_haploid-diploid_rendszer#A_h.C3.A1zim.C3.A9hek_ivar.C3.A1nak_meghat.C3.A1roz.C3.A1sa

Ez meg menet közben jött. :)

mno.hu/tudomany/ha-megeszi-a-himet-egeszsegesebb-az-utod-1040056

Jó, hogy az embernél nem kell ilyet, én sajnálnám az enyémet. :(
No_Name01 2015.11.08 21:53:24
@Kalechtor: "itt mindenki tudni fogja, mire gondol a szerző/műkedvelő"

Már megint ez a hülyeség. :) Még az előzőt se értettem meg.
Dehogy fogja tudni mindenki, lehet, hogy senki se fogja tudni. Néha még a tudományban se tudják pontosan, vagy a filozófiában se, és csak azért vitatkoznak, mert másképp akarják kifejezni ugyanazt. De örömmel veszem észre, hogy később már te is elértél még az emberi nyelvnek, mint korlátozott jelrendszernek a meghatározó voltához is.
Elárulhatnád, melyik álláspontot képviseled? Egyszer azt mondod, még abban se lehetünk biztosak, hogy a másik embernek van tudata, mert csak a sajátunkról tudunk biztosan. Máskor meg még azt is tudjuk, mire gondol a művész? :)

Egyszer megkérdeztek vagy tíz embert, hogy mit akart mondani a festő a festményével. A tíz ember tízféleképpen nyilatkozott. Valószínű, hogy arról beszéltek, amit ők magukból kiindulva láttak azon a festményen. :)
No_Name01 2016.05.12 23:26:33
@Nico3: @Oliva76: @jefoo: @Kalechtor: Nem ússzuk meg pedig az életvezetési besorolást. :)

A startlap keresője eddig is nagyon szeretett bennünket, ami nem baj.

Viszont most tűnt fel, hogy a hozzá tartozó, nőknek szánt "noi.lap.hu"-ról is sok kattintás érkezik.

Két cikket is belinkeltek.

"Mégsem macsókkal lépünk félre"
"Mit számít a férfitest"
A jelenség okairól és az elért sikerekről az ottani robotikai intézet igazgatója, Dr. Lakmal Seneviratne nyilatkozott. Bár a robotika a nyugati világban sem áll annyira távol a nőnem tagjaitól, mint a több évtizede „férfiasnak” számító területek, tőlünk keletebbre meglepő módon nagyságrendekkel…..
No_Name01 2016.01.13 12:54:13
@Oliva76: Köszönet ezért a kommentért, mielőtt végleg belevesznénk a cuckoldfantáziák világába. :)
No_Name01 2016.04.10 16:58:16
@ogyebogye: Te válaszolnál például arra a nagyon jó kérdésre, hogy amely fajoknál, emberi társadalmaknál a nőstények, nők teljesen szabadon választanak, ott miért figyelhető meg, hogy a hímek, férfiak egyenlően oszlanak el köztük? Nico kérdezte tőled, ha emlékeim nem csalnak.
De ezt már genetikailag is kimutatta talán Gowaty, aki Angus John Batemannel ellentétben nem egy mítoszgyártó volt.

Vagy az apai utódgondozást akarod nagyon tagadni az elméleteiddel és megindokolni, miért "kellett" rákényszeríteni a férfiakra, vagy a saját felelősségedet és döntésedet abban, amiért nem szexeltél (eleget) a nőkkel. Vagy nem téged választottak, amit arra fogsz, hogy nem voltál egy izomjóska, pedig inkább a gyerek és apaság-ellenességedről lehetett szó. De ezt neked kell tudnod, abba is hagytam. :)

Elolvastad ezzel a kutatással kapcsolatban azt is, hogy a nők pont a nagyon attraktív férfiakat kerülik jobban a társkeresőkön és szívesebben ismerkednek a középszerűekkel?

Ez abból a női ösztönből fakadhat, hogy a nő nem szeret "kiszolgáltatott" helyzetben lenni egy nála értékesebb férfi mellett.

"És, hiába berzenkedsz, a testépítők, adoniszok jól elvannak a háremükkel."

Ezt is biztos most látod először.

www.dailymail.co.uk/femail/article-2857348/Women-attracted-groomed-men-Tinder-gym-bunnies.html

Ha már társkeresős kutatásokkal jössz, sose olvastam, hogy egyetlen kukkot is írtál volna erre magyarázatként. :)

@jefoo: @Nico3: Látom rájöttetek, hogy érdemesebb a saját súlycsoportotokkal kezdeni. :)
De 200-as IQ-ja azért nincs, ne túlozzunk.

Először azt se értettem, mit akartok azzal a szerencsétlen alfaözvegyes cikkel, de már kezdem összerakni.

@Kalechtor: Újabban "izomjóskákat" haragítasz magadra, te pokolfajzat? :)
Mélyen el kell gondolkozniuk a szaúdi férfiaknak a legújabb statisztikák és kutatások eredményein. A szaúdi nők körében bekövetkező népszerűség-csökkenésük ugyanis arra mutat rá, hogy mégsem vált be a több ezer éves, "nőelnyomó" minta, ami szerintük a jól működő, erkölcsös társadalmat, jólétet és…..
No_Name01 2016.04.03 23:19:31
@ogyebogye: "Annál az egyszerű oknál fogva, hogy az erős nő sem pátyolgatja a férfit, intézi helyette az ügyeit, hárítja el előle az életben felmerülő problémákat, tartja el a gyerekeivel együtt az apaságért."

"a szerinted "pátyolgatott" nő is rendesen megszívja (lásd fentebb) - csak te ezt "férfiésszel" és "ösztönökkel" nem látod át (a férfiak nem eshetnek teherbe, továbbá mindig biztosak lehetnek abban, hogy még egy karrierista nőnél is rendben lesznek az anyai érzelmek és nem kell pénzt kuncsorogni tőle a gyerek ellátására/nem lép le egy fiatal férfivel, _otthagyva_ őket a gyerekkel, egyedül, nincstelenként; továbbá a férfiszexualitás a nők felé evolúciósan "plasztikusabb", emiatt számotokra nem akkora érvágás, ha a nő irányít és bizonyos dolgokat elvár tőletek)
az egyedüli "para" a hűtlenkedésre való hajlam a nőnél, de ha a bizonytalan apaság (és a saját hűtlenkedésre való lehetőség megtartásának vágya) nem állna fenn, a legtöbb férfi tenne rá, hogy ő anyagilag kiszolgáltatott és az asszony dönt helyette az életéről (férfiak mesélték ezt is - akiknek egyetlen érve a dolog ellen visszatérően a "női hűtlenség"/válás volt)"

Szerintem még a "gyenge" nőtől is elvárják, hogy "pátyolgassa" a férfit.
A férfiak a legtöbb családban hagyományosan (!!!) olyanok, mint a "nagyra nőtt gyerekek". Emiatt kell modern családból való férjet választani, mert a hagyományos patriarcha helyett mindenhol a felesége intézi a számlák befizetését, a gyerek iskolai ügyeit, a nyaralás, meg az egész család életének megszervezését, a beteg családtagok gyógyszerét, ruhavásárlást, pénzbeosztást (amivel el van számoltatva és ami ki van neki centizve, de minimum állandó vitatéma, ám ha azt mondja: gyere, intézzük együtt, azért is fanyalgás van), tartja fejben az elintéznivalóit, ügyeit.
És még ezen kívül van a házimunka, gyereknevelés, ami nagyon sok IDŐ, mert a gyerek mellett nincs robot, amin benyomsz egy gombot és érte megy, tanul vele, otthon marad vele ha beteg.

Ha hagyományos a család, ezek a kötelességek attól se igazán függenek, hogy ki mennyit keres. Ha a férj keres kevesebbet, mert fizikai munkás, csinálja azért a nő, mert ő kevésbé fárasztó munkát végez. Ha fordítva van meg csinálja azért, mert kevesebbet keres. Vagy egyszerűen csak mindenképpen "női princípium", az olyan hangzatos jelszavak alatt, mint "a meleg otthon megteremtése", a "család összetartása". Nekünk ki teremt meleg otthont? Egy nőnek is az esik jobban, ha kávét főznek neki, vagy süteményt sütnek (még a szexuális izgalmat is ez növeli), nem az, ha félévente megszerelik a lefolyót. Az meg ennél is jobban esik, ha az apa MAGÁTÓL igényt tart a gyerekkel való foglalkozásra.
Az is mindegy, vidékiek vagy városiak, mert vidéken még csak-csak megoszlik a ház körüli munka. De városon az új típusú háztartási gépek, zárak meghibásodásához már szerelőt hívnak, a férjeknek egyre kevesebb a munkájuk vele.

És ez még csak nem is a feminizmus hibája. A világ már nem úgy működik, mint régen.

A feleségeknek ennek ellenére nem hívnak szakácsnőt ha ebédet kell főzni és arra se hivatkoznak, hogy az üzemi konyhákon nők dolgoznak, az óvodákban is, az ápolók közt is több a nőnemű, ezért a nők már elvégezték ezeket a feladatokat a társadalomnak (mint ahogy az otthon már SEMMIFÉLE férfimunkát nem végző férfiak néha bedobják, hogy a szerelők meg bányászok többsége férfi).

@jefoo: "Csakhogy a nők már azzal is tisztában vannak, hogy dolgozni így is, úgy is kell. Mellette jó eséllyel még házimunkázni is kellene a másikra, no meg szexelni vele annak ellenére, hogy nem tetszik. Mindezt azért, hogy a néha-néha túlórázó, elvileg nyolc órás állását lecserélhesse egy alacsonyabb státuszú nyolc órásra - ami talán még fizikailag is megterhelőbb. :) (illik is lecserélnie - sok férfit egyenesen sért, ha az asszony a sikeresebb; bedurciznak és elvárják, hogy ne építse tovább a "karriert", inkább robotoljon)

Vagy középvezetőnek lenni több száz rugóért talán kizsigerelőbb, mint tesco pénztárosnak, ápolónőnek, vagy pincérnőnek?
Nővérnek lenni és ágytálat hordani kevésbé fárasztó, mint karriert csinálni orvosként?"

A nőknek nagyon kis része a valóban eltartott. És ők is súlyos árat fizetnek.
Az a néhány százalék jóval idősebb férfi mellett van "mutatóba" és nekik valóban nem kell dolgozniuk.

De a többiek, a munkájuk hasznosságától függetlenül lehúzzák a műszakot, hogy megéljenek, megéljen a család.
És tényleg ott a választás, már fiatalon, hogy:

- Keresel egy nagyon gazdag és idős férfit, és beáldozod magad.
- Keresel egy karrierista férfit, aki mellett azért már illik valamit csinálni és folyamatosan alkalmazkodol.
- Keresel egy alig többet kereső férfit és ROBOTOLSZ.

Mindegyiknél ki kell egyezni a külsővel, életkorral, apai minőséggel.

Vagy:

- A sarkadra állsz és megteremted a saját egzisztenciádat. Nem ápolónő, titkárnő leszel, hanem orvos vagy vezető. És a titkár/titkárnő a te ügyeidet menedzseli, ami sokszor fárasztóbb és pepecselőbb munka lehet annál amit te csinálsz.
No_Name01 2016.04.03 23:25:20
@jefoo:
- Keresel egy nagyon gazdag és idős férfit, és beáldozod magad.
- Keresel egy karrierista férfit, aki mellett azért már illik valamit csinálni és folyamatosan alkalmazkodol.
- Keresel egy alig többet kereső férfit és ROBOTOLSZ.

Elfelejtettem hozzáírni, hogy ha ezeket a lehetőségeket választod nyilván golddigger vagy, maradj nyugton, ne akarj még magadról se dönteni, legyél szexuálisan készséges és alkalmazkodó, és ne érezd magad egyenrangúnak.

Ha nem ezt választod meg jön a "feminista" szitokszó, de ha mindkettő miatt szidnak és az előző nagyobb szívás? :)
No_Name01 2016.04.03 23:40:35
@jefoo: Benéztem. Tudom, hogy csak a mémek miatt nézitek, mármint a kulcsszavas mémek miatt a játékban. De most valami krimi bontakozik ki épp. Már nem lehet tudni, hogy krimi vagy szexfilm, vagy vígjáték zajlik e. :)
Nem is gondolnánk, mivel lehet legkönnyebben „megszerezni” egy nő telefonszámát. Aki eddig minden trükköt olvasott, most megkapaszkodhat. Egy 2014-es vizsgálat nem kevesebbre vállalkozott, mint hogy manipulált kutatással tesztelje, milyen hatással van a nőkre egy kisgyerekkel mutatkozó férfi. A…..
No_Name01 2016.01.13 12:46:36
@Oliva76: Nem a kisfiús tetszik neki, hanem a törékeny, ami nekünk kisfiús. :)
Az a kigyúrtság, ami a férfiak számára elérendő cél viszont tényleg csak a nők 1-2 százalékának vonzó. És a férfiakat ez nagyjából annyira (nem) zavarja, mint minket az, hogy nekik nem tetszik az egzisztenciánk. :)
Nagyban befolyásolja egy férfi viselkedésének megítélését, mennyire találják vonzónak a külsejét a nők- derül ki egy új kutatásból. A tanulmány alapján az "első benyomás" kiemelkedően fontos, és a fizikai megjelenés észrevétlenül dönt a továbbiak tekintetében- így közvetve abban is, mennyire lehet…..
No_Name01 2015.10.30 15:51:13
@Nico3: De az, hogy egyáltalán léteznek ilyen apák, egyvalamit legalább bizonyít: ha egy férfi "igazi apaként" viselkedik, neki is ugyanakkora esélye van arra, hogy hozzá kerüljön a gyerek. És ilyenkor hirtelen ráeszmélnek, mennyivel több munka van ezzel, mennyivel nagyobb "áldozat" (még ha nem is érzi tehernek), mint az a kis gyerektartás, amit máskor a legnagyobb kizsákmányolásnak éreznek.

Az meg, hogy "hasra esnek előtte" szerintem csak abból fakadhat, hogy a patriarchizmus szerint a férfinek bevallottan csak "szexuális ösztönei" vannak. Nála ezért válik érdemmé az is, ha hajlandó a saját gyerekét eltartani, az is, ha hajlandó nevelni. Ezért gondolják nagyobb érdemnek, ha férfi létére egyáltalán akárhogyan is képes vagy hajlandó rá. Amelyik férfi tudat alatt nem ebben hisz, az nem is esik hasra.
Pár ezer éve az emberiség nagy része még hitt benne, hogy az ősök dicsősége, kudarcai, hőstettei és bukásai generációról generációra vándorolnak tovább. Spirituális tanok beszéltek róla, hogyan határozzák meg sorsunkat az előző életek. Szent könyveinkben olvashattuk:…..
No_Name01 2015.12.14 17:20:06
@Kalechtor: @Nico3: El vagyok akadva ott, hogy ezek most a saját gyerekeiknek se akarnak igazi apái lenni, vagy még a nők helyett is lennének anya? (Apa?)

@Oliva76: Minden országban összefügg a nők iskolázottsága és a gyerekek egészségi állapota, jóléte, általános intelligenciája. De ez különösen jó tanulmány, mert adott országon belül vizsgálja a jelenséget.
No_Name01 2015.12.20 15:25:33
@jefoo: @Nico3: Az "érdemekek" fel se tűnt senkinek? :)

"Logikai feladvány Jefoo! :)))"

Ez már szemtelenség. :) Még csak nem is linkeled neki? Meg gondolod, ha annyi férfi képtelen volt rájönni, ő azonnal átlátja majd? :)

Egy matekos fiú oldotta meg kb. Blackkel párhuzamosan, hogy a "női szakmákban" az egyszerűbbekre is diploma jár (nagyobb fizetés nem feltétlenül, de az eredményt azért torzítja), ami le fogja húzni a női átlagot.
Ha a férfiaknál is járna diploma az egyszerűbb szakmákban dolgozóknak, az ő (egyébként nagyon pontatlanul megsaccolt) intelligenciaszintjük is jóval alacsonyabban lenne. A grafikon a szakmákat úgy kategorizálta, mint például: "egészségügyi, gyógyászati/biológiai diplomával" rendelkezők. Ide tartozott a gyógypedagógus, gyógyszerész, asszisztens is, de ide tartozna Nico is, meg talán a zseniális Melissan Wilson Sayres, a férfi y kromoszóma megmentője is. És a fél klinikányi, műméhet fejlesztő kutatónő. :)

A férfiaknál hasonló módon jöhetne a mérnökökhöz a kőműves.

A másik hiányossága volt az ábrának, hogy a SAT tesztből (amiben pont akkor fordított a szórás, ha nagyon jó az átlagos teljesítmény) csak a "reál" eredményeket vette figyelembe, a verbális készségeket és az ahhoz szükséges IQ-t teljesen kivonta. Nem találom a fiú blogját, de le is vezette ott, hogy micsoda kontármunka volt az egész. Belekerült az intelligenciával alig összefüggő térérzékelés eredmény, de nem kerültek bele a nyelvi készségek. Ez a kettő pedig azt a látszatot eredményezte, hogy a nők átlagban olyan "szakmákat" választanak, amihez alacsonyabb intelligenciaszint kell.

Szólj ha nem érted, Jefoo. :)
Az egészségügyi-biológiai diplománál hiába üt ki minden férfitudóst a fiatal Wilson-Sayres, ha az egészségügyi diplomákhoz szükséges "átlagos IQ szintet" lehúzzák a gyógypedagógiához és egyszerűbb szakokhoz szükséges értékek.

Utána kicsit megbeszéltük. .)

nokesferfiak001.blog.hu/2014/12/30/a_tizeneves_zsenilanyok_2014-ben_is_taroltak/full_commentlist/1#c26506015

"Pontosan. Ha emlékeztek arra az érdekes ábrára, ami Niconak annyira szemet szúrt és ami pár hónapja végigment a neten azzal a szöveggel, hogy a nők hajlamosabbak az alacsonyabb IQ-t igénylő foglalkozásokat választani, nos- abban egyet kell értenem, hogy az ábra valóban tökéletesen szemléltette a férfiak IQ-ját. Azokét, akik kritika nélkül vették be ezt a baromságot. ;)

A SAT tesztről először is tudni kell (nem saját érdem- ebben beelőztek), hogy egyoldalúan emelték ki bizonyos részeredményeit, s pontosan azokat (mily meglepő), amelyek a férfiak által előnyben részesített pályákhoz kapcsolódtak. A SAT teszt tekintetében ugyebár már maga a mintavétel sem reprezentatív, egy kiemelt részeredményt "átfordítani" az intelligenciára viszont egyenesen barbármunka volt... de ha előbbi nem volna elég érv, matekozhatunk is kicsit.

Ma több a diplomás nő, mint a diplomás férfi; a területeken pedig átlagoltak és részterületeket vontak össze, ami annyit tesz, hogy egy gyógypedagógust is ugyanúgy az egészségügyi diplomával rendelkezők közé soroltak, mint egy orvost. A nők által "uralt" tudományos pályák esetén ugyanígy, pl szvsz egy gyógyszerész is odaszámított a molekuláris biológusok közé. A "férfipályák" terén a diplomák aránya másképp alakul, nem kap diplomát a mérnökhöz hasonlóan a kőműves... aki (legyen egyéb szempontból bármennyire is értékes ember) IQ szempontjából valószínűleg "lehúzná" az átlagot."
No_Name01 2015.12.20 16:51:13
@jefoo: Nyugaton nem az alacsony részvétel az igazán érdekes, hanem ezek a kiugró fizikai eredmények. Ha a nemek arányát veszed alapul a fizikában, akkor ezeket az eredményeket éppen férfiaknak kellett volna (valószínűségi alapon) elérniük.
Van egy elmélet arról is, hogy a "zsenik" között több a férfi, mivel a kisfiúk a kimagasló intelligenciát anyai ágról örökölhetik (az X kromoszómával) és tisztábban nyilvánulhat meg bennük. A kislányoknál az anyai és apai X kromoszóma "összeadódik" és egy "átlagosabb" intelligencia keletkezik belőle. Viszont, bár a nők aránya a zsenik között kisebb, a legnagyobbak mégis nők lesznek, mert ritka esetben előfordulhat, hogy a kislány anyai illetve apai részről is olyan X kromoszómát örököl, amelyek képesek felerősíteni ezeket a képességeket. Olyan ez, mint nyerni a lottón: nagyon valószínűtlen, mégis, ha sikerül, az ilyen nő okosabb lesz az egy X kromoszómás, "zseni" férfiaknál.

Biztos hallottál már te is Marylin Vos Savantról. Ma egyre több ilyen Savant sorakozik fel. Ezért nem mondanak semmit a nemekről a tudományt jellemző arányok.

priceonomics.com/the-time-everyone-corrected-the-worlds-smartest/

Még azzal sem lehet kísérletezni, hogy két zseni házasodik össze, mert valamelyik genetikustól olvastam, hogy a zsenik "keresztezéséből" inkább átlagos képességű gyerekek születnek. A genetika ilyen szinten kiszámíthatatlan. :)
Mindkét nem számára értékesebb és vonzóbb a másikban a „háziasság”, mint a klasszikusan "férfias" tulajdonságok - erre az eredményre jutott egy agyi válaszreakciókat mérő, ausztrál kutatás. A meglepetést főleg a nők reakciói okozták. A 20 pár részvételével végzett kutatásra a megbízást a Sunbeam…..
No_Name01 2015.12.14 16:48:46
@Nico3: Ne hagyd, hogy rajtad teszteljék a helyesírás ellenőrzőt. :)

@tiller foch: "Azt írtam, hogy öregecskedő feleség helyett mindenki jobbat érdemel."

Meg az öreg férjek helyett is. Meg a csúnya férjek helyett. Meg a szegény férjek helyett. Meg az ügyetlen férjek, továbbá a nőkön uralkodni akaró férjek helyett. Nem? :)

"Jobb az sok dolgot jelent: fiatalabb, !nem feleség!, hanem barátnő, nem kell eltartani, nem szül, ha szül akkor előtte megbeszéljük, nem ám csak bevemhesedik, hogy pasit fogjon,"

Ha nem problémáznátok az önálló, erős nőkön, kevesebb lenne, aki erőszakkal akar magához láncolni egy erős (?) férfit. És mennyivel kevesebb lenne a házasságpárti nő. Egyszerre akartok ellentmondásos dolgokat. Ne legyen önálló, függjön tőletek, mégse akarjon magához láncolni.

Vagyon: nem viszi a tiedet, ha lehet sajátja. Fogadd el, ha sikeres akar lenni a munkaerőpiacon. Megértheted, hogy válásnál se kifosztani nem akar, se pucér fenékkel utcára kerülni. Erre az az egyetlen megoldás, ha a sajátját viszi.

Bár ha "tudja hol a helye", a tiedet is vinni fogja. Mindig ára van, ha szembemegyünk a természettel. A pornószínésznőknek több milliót fizetnek egy-egy szubmisszív szerepért. :)

A nőktől csak az van ingyen, ami nem idegen a természetüktől. Társként közösen egzisztenciát teremteni, gyereket nevelni, vonzó férfiakkal szexelni, nyomásgyakorlás nélkül gyereket vállalni. Ha ilyen nincs, jobb az egyedülálló anyaság.

Neked egyébként nem gyanús, hogy a válásoknál a feleségek elvesztenek egy férfit és apát, akivel társként kellett volna egymás mellett állniuk? Vajon miért értékesebb nekik ennek a férfinek a hiánya? Hogy hogy nem ragaszkodnak hozzá, mint emberhez, apához, társhoz, szexuális partnerhez?

Mindeütt arról írnak, hogy a nő a társfüggőbb, mégis elég volt a válások számának megemelkedéséhez egyszerűen annyi, hogy már nem áll gyámság alatt, a munkájáért már fizetést is kap, és már el tud válni. A feleségszerep nem státusz többé (mert néhány éve még ebbe tudtak kapaszkodtak a férfiak.)
A férjjel már nem lehet dicsekedni, kiváltotta a diploma, a szakma. A férfit már férfinek akarják látni a nők, már az "ember" kellene, nem a gyám, a munkahely, vagy a vásárló. Ha meg a nő munkája tényleg a férfi, ne lepődjetek meg, ha olyanná akar formálni, ahogyan legkönnyebben felhasználhat majd erőforrásként. De szeretni is csak így fog, erre jobb, ha felkészülsz. Ha már nem tud tovább használni, kidob, lecserél. :)

Egyszerű volt akkor nektek az élet, de most az igazi érték mérettetik meg. És látszik a statisztikákból, mennyit ér az önmagára sem házimunkázó, még a saját gyerekét sem nevelő, hagyományos férj. Ha ő az, aki úgy dönt, hogy csak a pénzét adja a családba és csak a szexet veszi el, tényleg saját magának írja a sorsát.

Kakukkfiókák: Miért, talán nem érdemel minden nő a béta férje helyett alfa spermadonort? :)

Ha ilyen értelmes vagy, erről a két cikkről is mondhatnál véleményt.

www.hrportal.hu/hr/nepessegcsokkenes-lehet-a-megoldas-a-munkanelkulisegre-20130218.htmlhtml

www.telegraph.co.uk/news/uknews/1569444/Single-women-over-60-happier-than-single-men.html

Lehet az MGTOW életformára szavazni, csak előtte váljatok egy kicsit nőiesebbé, hogy később is élvezni tudjátok.
No_Name01 2015.12.15 10:53:35
@Nico3: Csak az ábrák maradtak le. :)

m.cdn.blog.hu/no/nokesferfiak001/image/83cf6510455cadc7aa02955943cb82d2.png

s16.postimg.org/rcipn6ot1/hg_szt_n_k.jpg

Ha a hipergámiában hisznek, először győzzék meg a fizikailag vonzó férfiak és anyagilag nem kiszolgáltatott nők ösztönvilágát. :)
No_Name01 2015.12.15 11:04:54
@jefoo: Mert nincs rá nekik kedvező válasz. :)

A másik is kimutatható: ahol magas népszaporulatot akarnak, ott a hatalom nem ad önrendelkezést a férfiaknak. Lehet, hogy a nőknek sem, de a férfit is tudatlanságban, kiszolgáltatottságban kell tartani. A férfiak megnövekedett önrendelkezése, az internetes tartalmakhoz való hozzáférés, a megemelkedő jólét néhány közelkeleti országban a női önrendelkezés nélkül kezdte csökkenteni a születések számát.

Az ottani elitnek is felesleges már a sok ember. Ahol kicsit is beindul a fejlődés, ott a robotoló tömegek értéktelenné válnak. Inkább csak problémát okoznak, mert ahogy csökken az egyszerű, fizikai foglalkozások aránya, nem tudnak munkát biztosítani nekik. Etetni viszont kellene őket.
A kislány kicsit nyers, de a videón ennek ellenére érdemes elgondolkozni. Egy kis adalék hozzá. "Az előítéletek azonban valószínűleg ennél szélesebb körben érvényesülnek. A kilencvenes évek végén végeztek az USA-ban egy kísérletet, amelynek során ugyanazt az önéletrajzot…..
No_Name01 2013.04.21 20:16:24
@Dave(dkovari): Én úgy látom, mindkét nem le van szólva, ha rossz, csak nem ugyanúgy.

"A fiúk szintúgy hallgatják, hogy nem szabad rosszalkodniuk. Csak másképp."

Fiúknál: "Ti fiúk folyton rosszalkodtok!" (tehát ellenzi, de egyben természetesnek is veszi).

Lányoknál: "Lány létedre nem szabad rosszalkodni!" (szintén ellenzi és természetellenesnek veszi, míg a fiú úgy fiú, ha rossz, tehát a rosszfiú is fiús maradhat, addig a lány esetében nem csak emberi elmarasztalás történik, hanem arra való utalás is, hogy ő valami természetellenest tesz "lány létére", mert "a lány = jó")

Az oktatás színvonala csökken, hígul az egész, ennek megvannak a maga okai.
No_Name01 2013.04.21 23:07:28
"De ez a mentalitás sajnos elég sok nőben megmarad. A fiú, a férfi a rossz....."

Igen, de ez mindkét nemen múlik.
A férfiak azért erőltették, hogy a nő "jó", hogy vissza tudjanak élni ezzel.
Tudod: "drágám, te jó vagy, elnézed, ha megcsallak, ha részegen megyek haza, ha néha kicsit goromba vagyok... hisz ti nők angyalok vagytok! Engedsz, belemész abba is, ami neked nem olyan jó, hiszen ti olyan önfeláldozók vagytok, jóságosak, önzetlenek!"- erről szól kb. az egész anyáknapja, nőnap, stb.
Ügyes manipuláció.

Mit tehetett a nő? Belement, de elkezdte a férfi ellen fordítani. Épp olyan rossz, önző, érzéketlen tud lenni, de angyali mosollyal az arcán kibújik a felelősség alól. A kislány is épp úgy rosszalkodik, de aztán bájosan elmosolyogja magát, "én nem akartam! a Pistike vitt bele!"- és máris neki hisz mindenki.

"Tehát már kis korában is inkább az állam neveli a gyermeket. És így lesz a "nevelőből" csak "szülő"."

Ennek ellentmond, hogy nekem mindkét szülőm dolgozott, mégsem igazán tudtak belőlem tucat, szabvány embert csinálni. Én mindig kilógtam a sorból, hiába akartak tipikus kislányt faragni belőlem is. És azok a barátnőim váltak a leginkább a média, stb. áldozataivá, akiknek háztartásbeli volt az anyukájuk. :)

A nevelés minősége NEM (csak) az együtt töltött idő függvénye. :)
Körülbelül 2 órát töltöttem minden nap, mindkét szülőmmel, többnyire este.
Hétvégén egész napokat, mindkettővel ugyanannyit, nagy beszélgetések, séták, igazi nevelés, kérdezhettem tőlük, értelmes válaszokat kaptam.
No_Name01 2015.08.29 07:22:56
@ogyebogye: "Hiszen a mai rendszer szerint ők a KÍNÁLAT, azt akarják, hogy a KERESLET megvegye őket, és élethosszig tartó eltartásra legyenek jogosultak."

Tökkelütött.

Hiú ábránd. Ez még sose sikerült nekik. :D Kívánom, hogy tényleg éljél meg te annyi pénzből, mint amennyiből szerinted az eltartott nők. Azt is kívánom, hogy csak annyit kelljen dolgoznod egész életedben mint az átlagos magyar kitartott feleségeknek. :)
- avagy az ösztönök harca - A cikk első része Térjünk vissza azokra a kutatásokra, melyek oly egyértelműen állítják, hogy együttélésre feminimebb, míg legtermékenyebb napjaikon, utódaik apjául magas tesztoszteronszintű, maszkulinabb, domináns férfiakat választanak a nők. Mit kell egyáltalán…..
No_Name01 2015.06.04 14:46:24
@Nico3: Hát ez az. Ha a nemi erőszakolót bármilyen értelemben is felmenti, hogy ő csak elvette a tiltakozó nő által kipakolt "árut", mint egy előhagyott értéktárgyat, a szeretőjével félrelépő nőt miért nem menti fel, hogy őt csak ellopta az a másik férfi? :)
No_Name01 2015.06.04 15:44:55
@Oliva76: "Mikor itt láttam azt a másik tudósnő által feltalált valamit, anyagot, ami önmagát hajtogatja össze"

Megkerestem, biztos ez volt az.

robohub.org/cell-origami/

Az ő munkája.

www.gelrobot.net/author.html

Én is úgy sejtem, hogy ha nem lehetne a "szociális", "társadalmi", "egészségügyet segítő" jelzőkkel takarózni, a robotikában sem fordulhatna elő annyi, vagy több (?) nő, mint férfi. Már gyerekkortól sztereotipizálnák őket. Mert a matematika, a harcászat, a technika, az "férfiterület", át kell engedni szegény fiúknak, ne ügyetlenkedjenek ott a nők, meg amúgy se foglalják el. :)

Roma gyerekek gyerekkori álmairól olvastam egy cikket, nem tartozik szorosan a robotika témájához, de a roma kislánytól, aki a bátyjaihoz hasonlóan arról álmodozott, hogy rendőr lesz, volt képe megkérdezni a riporternek, hogy "az nem túl fiús pálya egy lánynak"? A kislány ügyesen kivágta magát a szituációból, aminek örültem. Az évszázados agymosás elleni küzdelem mégis halad valamerre. :)
No_Name01 2015.06.06 13:53:59
@Kalechtor: "Sajna ha korrekt vagyok (márpedig elsősorban magamat verem át, ha nem vagyok), azt kell mondanom: a pávafarok szemekre emlékeztet, ami jobban vonzhatja a ragadozókat, mintha össze-vissza-mintájú volna. :)"

www.dailymail.co.uk/health/article-2402553/Why-women-really-stronger-sex-Research-suggests-testosterone-weakens-immune-means-man-flu-actually-real.html

"Women seem to have two more things going for them. First, they keep their immune system troops on active duty for longer.

A large study by Japanese researchers recently found that although we all produce fewer B-cells and T-cells — key players in the immune system — as we get older, the decline is more rapid in men than women.

Women also seem to be getting added protection from having two X chromosomes — which is what makes them women — while men have an X and a Y."

www.psmag.com/health-and-behavior/girls-immune-systems-rule-boys-drool-73250

"THE ANSWER MIGHT BE that this is one of those odd outcomes that follow from the perverse incentives of evolutionary logic. In 1992, a pair of biologists at the University of Tromsø in Norway proposed the "immunocompetence handicap hypothesis," which essentially says that males will perform dumb, dangerous stunts to impress females. The idea behind the immunocompetence handicap hypothesis is that, in order to prove their genetic fitness to potential mates, males make a trade-off between a robust immune system and a set of elaborate, testosterone-driven secondary sex characteristics, like brightly colored plumage in tropical birds. Those males with the best immune system genes will be healthy despite a big testosterone handicap. The males who can tolerate the highest testosterone levels will have the most exaggerated sex characteristics, and therefore, sex characteristics will be a reliable visual indicator of genetic fitness.

The immunocompetence handicap hypothesis has been provocative and controversial. The evidence for it is decidedly mixed, but the idea has spawned more extensive research into the question of what visual cues signal robust health in humans. Is men's sexual attractiveness related to the performance of their immune systems? In a study published last year, an international team of scientists attempted to answer that question. The authors hypothesized that masculine features in young male volunteers would be rated more attractive by women and signal the possession of good immune system genes. It turns out that the body feature most closely linked to attractiveness and immune system performance is fat—as you might expect, having too much or too little is less attractive and less healthy.

Whether human males handicap their immune systems for the sake of sexual attractiveness is an unresolved question, but the consequences of sex-based differences in immunity are large, for both men and women. Medical researchers hope that a better understanding of the causes will help them tailor vaccines, drugs, and other treatments to the distinct needs of men and women."

www.zmescience.com/medicine/women-live-longer-than-men-immune-system-05423/

"Many theories have been proposed in attempt to explain this gap. In fact, it turns out the females of most species live longer than males, which might mean that the life expectancy gap might be deeply rooted in our biology."

Vagy a többi fajnál is elnyomta őket a feminizmus. :(

A megfelelő reakció nem a tagadás, a feminizmusra mutogatás lenne, hanem a különbségek felismerése és kompenzálása. Fordítsunk időt, pénzt, energiát immunerősítő gyógyszerekre férfiak számára, ahelyett, hogy kárpótlásul újra a macsó társadalmat követelnék, amiben még alacsonyabb az átlagéletkoruk.
Sophie Healy-Thow, Emer Hickey és Ciara Judge- ők nyerték meg a Google Science Fair globális tudományos verseny első díját, saját fejlesztésüknek köszönhetően, amely hosszabb távon akár a föld élelmezési válságának enyhítésére is irányulhat. A három tinilány a világ egyik legbefolyásosabb…..
No_Name01 2015.03.24 14:11:19
@Kalechtor: A fentebbi SAT összefoglalóról jutott eszembe, hogy valahol megtaláltam a megfejtését. :)
No_Name01 2015.03.24 15:05:09
@Kalechtor: Jobb ha meg se kérdezem, miről van szó.
No_Name01 2015.05.05 10:57:41
@Nico3: Ez jó. De miért nem férfirobotot gyártott a nő, miért saját magát formázta meg? Igaz, a férfi is megformázta robotként magát.
Rövid összefoglalónk első részében néhány olyan tehetséges, fiatal feltalálót, kutatót mutatunk be, akik fejlesztéseikkel, találmányaikkal, újításaikkal megpróbálják jobbá tenni a világot, legyen szó akár egy hétköznapi technikai eszközről, vagy valami olyasmiről, ami valamikor majd emberéleteket…..
No_Name01 2014.10.27 08:33:54
@Nico3: Jaj de jó! Belenéztem. Mégsem kell durván korlátozni a férfiak jogait annak érdekében, hogy a nők motiváltak legyenek a házasságra és a gyerekvállalásra!

@Kalechtor: Azt hiszem, nagy kő eshet le a szívedről. :) Semmi erényöv, semmi apasági teszt tiltása, semmi mesterséges megtermékenyítés!
No_Name01 2014.11.03 16:47:50
@Kalechtor: "Igazság szerint nőként kissé nehezebb a dolgunk."

Nem vagyok erről meggyőzve. A férfiak egy részének valahogy egyszerre nem jó az összes fajta nő és azok ellenkezője. :) Tehát még ellentmondásmentes elméleti elképzelésük sincs róla, milyen nő lenne jó nekik. :)

Nem tudják megmondani, hogy olyan nőt akarnak, aki imádja a szexet, vagy olyat, aki nem szereti. Olyat, akivel akármit meg lehet tenni, vagy olyat, aki feltételeket szab. Olyat, akit el kell tartani, vagy olyat, aki eltartja magát. Olyat, aki kifizeti a saját számláját, vagy olyat, akit meghívhatnak és függ a pénzüktől. Olyat, aki vagány, egyszerű lelkivilágú, nem lelkizős, önálló, vagy olyat, aki egész nap utánuk síró cicababa.

„Erre vonatkozhat az is, hogy a "férfiak" a saját szexualitásukkal kínlódnak. Már amelyik megmaradt ösztönszinten. A férfiösztön ugyanis nem törekedne többre a szexuális aktusoknál, a férfi ösztönszinten(!) szexuális lény. Ha nem emelkedik tudatos szintre (és nem jut el addig a hozzáállásig, hogy az életben tenni is kell a dolgokért, ahogyan a nők is tesznek érte, hogy egészséges utódaik legyenek- kezdve az utód puszta kihordásának momentumától), ennek tudatos lecsapódása számára kifejezetten kínzó, mivel szíve szerint semmi mást nem csinálna a szexen kívül, ám a női szexualitással mégsem tud mit kezdeni, mert az a végén sehogyan sem lesz neki jó.

- ha a nő akármikor, akárhogyan lefekszik vele, akkor a többi férfivel is le fog -> a nők "ribancok", nem biztos az apaság

Ennek megoldása lehet:

- ha a nő feltételeket szab; ám ekkor már azért panaszkodhat, hogy ezeknek kell megfelelnie (a kapcsolatban, a szexben) -> pl vonzó, jó az ágyban, normális, segít felnevelni a közös gyereket, stb.

Elsőből fakad a férfiak versengése, az apaság biztos voltáért/minél több utódért.

Aminek részbeni következménye a második pont, kiegészítve azzal, hogy a férfi tíz körömmel ragaszkodna az általa jobban befolyásolható tényezőkhöz, úgy mint pénz, izomzat (a jó test, jó külső helyett)- előbbiek ráadásul a női test fölötti hatalmat is inkább biztosíthatják- legalábbis látszólag- mint a szexi külső, a nő kielégítésének képessége vagy a gyerekszeretet.”

Idézet vége.

Már az elég nagy önellentmondás, hogy a férfiak, akik leginkább minél könnyebben, minél több szexet akarnak kapni minél több nőtől, kénytelenek egyidejűleg vágyni arra is, hogy a nők ki legyenek nekik szolgáltatva, függjenek tőlük, gondoskodást várjanak, és/vagy feltételeket szabjanak nekik.

Szerintem ebből a lelki hozzáállásból fakad, hogy egyformán rossz lehet a könnyen és nehezen kapható nő, a háziasszony és a karrierista, az igényes és az igénytelen, a független és a függő. És egyetértek vele, hogy ennek kivetítése a nők különböző skatulyákba sorolása, ami abból a szempontból nem is igazán számít, hogy tökéletesnek úgysem láthatják egyiket sem. :)
No_Name01 2014.11.06 10:45:54
@Kalechtor: Jegyzetelek. Mióta feltetted a kérdést, hogy a térlátással kapcsolatos feladatoknak egyáltalán mi közük az intelligenciához (kb. annyi, mint a színlátással kapcsolatosoknak) és mit keresnek az IQ tesztekben, az egyik legjelentősebb gondolat, hogy miért épp a gyerekvállalás után közvetlenül romlik meg a kapcsolatok többsége? Ha a nők valóban hipergámok, ebben a helyzetben kellene a legnagyobb vonzalmat érezniük a férjeik iránt. Pár évig teljes egészében a férfitől függ az egész család biztonsága, ő hozza haza az összes pénzt, az ő státusza emelkedhet a munkaerőpiacon.

Mégis azt mutatják a felmérések, hogy a legtöbb párnak itt ér véget a szexuális élete.
Nemrég jelentették be: tudományos áttörést jelenthet egy új, férfiak számára kidolgozott fogamzásgátló tabletta. Abban talán mindenki egyetért, hogy a fogamzásgátlás, a nem-kívánt, vagy akár a kívánt terhességhez hasonlóan - két ember közös felelőssége. Egyesek szerint…..
No_Name01 2013.12.20 10:45:21
@Nico3: "de ha a férfi gyerekügyben ennyire érdektelen és önző, az a minimum, hogy ő se akarjon állami propagandákkal arra kényszeríteni bennünket, hogy egy két gyereknél többet vállaljunk és mindezt túl fiatalon tegyük."

Így van, a minimum, hogy az ilyenek hagyjanak békén. Ne várják, hogy házasság után is folytatják az addigi agglegényéletüket, építik a karriert, hajtják a pénzt, szabadon szórakoznak, eljárnak, utaznak, a nő pedig részben miattuk is lemond mindenről és az otthonához van láncolva. Ha a férfinek nem célja a család, ne várja a nőtől sem, ne okolja a nőt miatta.
No_Name01 2014.02.11 10:46:14
@Nico3: Az egyik indexes cikk beismeri, hogy a férfiak lényegében a nőkön élősködve tudnak többet túlórázni és magasabb pozíciókba, jobb fizetéshez jutni:

"A férfiak AKIK KEVESEBB IDŐT TÖLTENEK A GYEREKEIKKEL ÉS AZ IDŐSEBB ROKONAIKKAL (+ a HÁZIMUNKÁVAL), sokkal rugalmasabban állnak a munkáltatóik rendelkezésére."

Jah kérem, ha nekem is kimossák otthon a bugyimat és este, napi másfél órában is elég jófej, szeretetteljes anyukának lennem, megy a karrier. :)
A nők várható élettartama a föld minden táján hosszabb, mint a férfiaké. Mindez azért is érdekes, mert a nők egészségügyi ellátásától és életkörülményitől többé-kevésbé független tényről van szó. Mindegy, hogy egy afrikai törzsben dolgoztatják-e őket szinte rabszolgaként, vagy Indiában, elmaradott…..
No_Name01 2014.08.17 19:03:19
@Kalechtor: Eszembe jutott ez a beszélgetésünk. :) Folyton felhozod, hogy a férfi kevésbé tud "önmagában megálló tölgyfává válni", nekem meg folyton eszembe jut ez, amit régen írtál. Itt is csak idéztem.

nokesferfiak001.blog.hu/2014/03/24/miert_elnek_tovabb_a_nok_849/full_commentlist/1#c23739683 - 2014.07.08. 00:30:18

"Egyeseknél- nem mindenkinél- talán ebből fakadhat, hogy csak akkor érzik férfinak magukat, ha birtokolnak egy nőt, ha a nő függ tőlük, ha hatalmuk van felette, ha követi őket. Míg nekem semmi szükségem egy férfi birtoklására és a felette való hatalomra ahhoz, hogy nőnek érezhessem magam, s a nyakamat rá, hogy nem vagyok vele egyedül.

Általában erre értem, hogy bármennyire is kapcsolódjon a két fogalom egymáshoz, a nő számára a függetlenség az, ami a férfi számára a hatalom."

Én már kezdem érteni, hogy mi a különbség. Ami részben azt is magyarázza, hogy a férfi miért hajlamosabb arra, hogy főnök legyen, míg a nő arra, hogy vezető. Hogy a férfi miért viszonyít és a nőnek miért elég a tudat, hogy hatalma van önmaga felett. Azt mondtad egyszer, a jó vezető nem alattvalókat akar, hanem tanítványokat. :)
No_Name01 2014.09.18 15:56:35
@Barbaarb: "Szerintem fontos mondatok:

"a statisztikák előtt javarészt rejtve maradt: őket hol segítő családtagokként, hol eltartottként írták össze a népszámlálások."

"Fizetett munkát azonban ebben a korban a nők általában csak életük egy rövid szakaszában, jellemzően 15-25 éves koruk között, házasságkötésük előtt végeztek."

"Fizetett munkára a kevés földdel bíró vagy földnélküli családok leányai és asszonyai szorultak. "

"folytonosan dolgoznak, vagy legalább munkásságot színlelnek, azon okból is, mivel az öreg asszonyok a leány dolgosságáról mérik asszonyi képességüket"

"Általában segédmunkásként vagy napszámosként alkalmazták őket, ennek megfelelően alacsony bérért. "

"század utolsó harmadától „úrinők” is mind nagyobb számban kényszerültek kenyérkereső munka végzésére. A középosztály kiszélesedésével együtt járt ugyanis a viszonylagos anyagi gyengülés, a modernizációval pedig meglazultak a rokonsági kötelékek"

"A technikai fejlődés és a munkaszervezet differenciálódása is teremtett újabb munkalehetőségeket a nőknek. "

Ha jól értelmezem, te most azt idézted ide nekünk, hogy a nők dolgoztak, de a munkájuk rejtett volt. A következő idézet arról is tanúskodik, hogy fizetett munkát csak házasság előtt vállaltak, ami rögtön kiegészül azzal, hogy folyamatosan dolgoztak, vagy munkásságot színleltek, mert ez volt feléjük az elvárás. A legfontosabb idézet mégis az, hogy a kevés földdel bíró, vagy földnélküli családok leányai és asszonyai nem csak otthon tették ezt, hanem másoknál munkát vállalva is. Bele tudsz gondolni, hány embernek lehetett akkor sok földje? És abba, hogy a sok föld mennyi munkával és erőforrással járt? Mennyi jószággal, amikről nő és férfi közösen gondoskodott? A jelentős földterülettel rendelkező férfiak vajon elmentek fizetett munkát vállalni? És ha igen, ki művelte addig a földet? A feleség otthon fejte a tehenet és rendben tartotta a házat, az is elég nagy munka volt akkoriban. Az idézeteid maguk említik, hogy a középosztály kiszélesedett, előtte tehát nem volt olyan számottevő, mint később. Sok volt a nagyon szegény ember. És éppen úgy voltak nagyon gazdagok is, mint most. A nők pedig tényleg végigdolgozták az életüket, leszámítva azt az időszakot, amikor éppen a férfitől fogant gyerekeket szülték. Nem eltartott volt a nő, lassan eszmélek rá én is, hogy a gyereknevelésért nem kellene fizetnie az államnak, mert az anyaság szerep és nem hivatás, a gyerekeket meg magunknak neveljük, de ez is pontosan olyan erőforrás, mint a föld megművelése. Ha a nő nem csinálta volna, a férfinak kellett volna azt is. Nem a nőt tartotta el. Legfeljebb a családját, a nővel közösen, aki lehetővé tette ezt számára, azáltal, hogy a házban és ház körül végzett nem elhanyagolható munka mellett a közös gyerekekre is felügyelt.

Akkor valószínűleg ez volt a legpraktikusabb, de most nem értem, miért rugdosnának ki bennünket a férfiak a munkaerőpiacról, annak ellenére, hogy mindig dolgoztunk? Most, a történelemben először lenne lehetőség arra, hogy az apák is normálisan együtt lehessenek a családjukkal. Ehhez társadalmi változások kellenének, de ezen jelenleg egyedül a feministák törik a fejüket. A férfiak közül sokan egyszerre emelnek szót az ellen, hogy nehogy nekik kelljen otthon maradni a gyerekekkel, akárcsak egy évig is, mert az természetellenes, a kisfiúk már az oviban se babáznak, inkább harcolnak, verekednek, építenek. És az ellen is, hogy a nők (akik le vannak beszélve az egzisztenciateremtésről) kiszipolyozzák őket azzal, hogy bennük keresik az anyagi biztonság lehetőségét, mert felnövekedve érdekes módon mégis emiatt lesz a harcolgató, verekedő, építőkockázó férfiak tömegeiből háborúban elesett áldozat, feláldozható építőmunkás, kőműves, aszfaltozó. Nem pedig azért, mert már az oviban is "lenézték" a babázó kislányokat és gyengének tekintették őket, mert sírnak és panaszkodnak. Ha nem teszik, meg fiúsnak.

Te is folyton a patriarchátust akarod igazolni, de nem értem, miért magyarázzuk utólag a múltat? A múlt nem jöhet vissza, több lehetőséget meg nem tudunk felkínálni nőként nektek.
No_Name01 2014.09.27 14:37:06
@Nico3: Én már nem mindig tudlak követni téged és Blacket. A nő és a férfi együtt nevel utódokat, ezért van egzisztenciateremtő vágyuk. Nem a nő miatt. A nőnek a férfi miatt van gyerekkihordási és megszülési vágya?

Sokan állítják amit írsz, maga Black is leírta. De szerintem nagyon káros szemlélet. Azt is leírta, hogy ha így van, alkalmatlan családfőnek a férfi, meg, hogy azonnal a kezébe kell nyomni a babát, maradjon ő is otthon vele, ne azt érezze, hogy a nőre és annak gyerekére dolgozik. Legalább megtudja, hogy az utódaink nevelése mekkora erőforrás.

A szexszel nincs semmi baj, ha jó a kapcsolat, a nők is rendszeresen igénylik. :) Keressen a férfi jó kapcsolatot, vagy olyan kalandokat, amikben nagyon vonzónak látják őt.

Kevinnek össze szokott jönni. :)
Ahol nem söpört végig a feminizmus romboló ereje… Szeretet, Őszinteség, Béke, Kölcsönös megbecsülés és megbecsültség? Szemben az elszabadult, vad liberalizmussal, a lezülléssel, prostitúcióval? Sok fiú (sőt, néha sok lány?) irigykedve vágyódik el olyan országokba, melyekben még "nő a nő és férfi a…..
No_Name01 2014.04.14 16:21:54
@Xylan: @Oliva76: Most volt időm elolvasni ezt a két kommentet, mindkettőhöz gratulálok.

Aki nem érti, annak meg marad az MGTOW. Nem ítélem meg érte, az is lehet egy szép, teljes életforma, csak tudni kell hozzá végleg leszállni a nőkről.
No_Name01 2014.05.14 11:46:06
@Nico3: Ezekben az országokban még meg sem védhetnéd magad. Egyre több nő tanul önvédelmet, de míg nem változik a törvénykezésük, szinte felesleges.

itthon.transindex.ro/?cikk=4176

"Az Iránban érvényes iszlám törvények szerint ugyanis aki megöl egy másik személyt, „vérpénzt” fizet az áldozat családjának. A tarifa az elismert vallási kisebbségek – zsidók, keresztények és zoroasztriánusok – tagjai esetében is ugyanannyi: vagyis az AFP április 11-i jelentése szerint jelenleg 28 700 dollár. Ha viszont nő az áldozat, ennek az összegnek csak felét kell kifizetni."

A férfiak úgy élnek vissza az erejükkel és a szavukkal, ahogy akarnak.
Több ízben is szó esett már arról, mi vonzza a nőket a férfiakban (I., II., III., IV., V., VI., VII.). A kérdés természetesen összetett, s előfordul, hogy sokféle szempontot kell mérlegelni, azonban úgy tűnik, bizonyos prioritások szinte minden esetben megfigyelhetők. Olyanok,…..
No_Name01 2014.01.26 16:29:40
@__________________: Elgondolkoztam egy mondaton. Egyáltalán, miért törekednének a nők a férfiak "kiirtására"? Néhány beteg csoportosulástól eltekintve, akiket nyilván valamilyen trauma érhetett előtte.

Milyen érdeke fűződne ahhoz a nőnek? Ennek a feltevésnek az egész feminizmusra való kivetítése minimum beteges. Kétségbe vonja, hogy a férfi adhat olyat, amivel boldoggá teszi a nőt és a nő is viszont adhat ilyet a férfinak. Vagy annyira nem akarják ezt a nőknek is kedvező módon, hogy inkább a puszta létét is letagadják a modern szerepek működőképességének.

Próbálná csak valaki kiirtani bármelyik férfit, aki fontos nekem. Vagy továbbmenve, bármelyik férfit, akit ismerek és semmi bajom velük. Még tovább: bármelyik férfit. Ha bárhol ilyet vezetnének be, akkor az én páromat is veszély fenyegethetné, és majd a fiamat is.

Nekem ez is eszembe jut, ahogy remélhetőleg a normális férfiaknak az, hogy mi lenne a feleségükkel, lányukkal, anyjukkal, nővérükkel, húgukkal, ha újra megvalósulna néhány ősi patriarchális elv.

Persze tudom, hogy a feminizmus áztatásán kívül semmi másra nem jó ez a férfiirtásról szóló para. Ha eddig bárki is irtotta őket, azok a saját "nemtársaik" voltak, nem a nők, hisz mind egyedüli "alfahím" akart lenni. A nők, köztük a feminista nők is nagyon jól megférnek a férfiaktól, ha azok nem támadnak nyíltan ellenük és nem próbálnak természetellenes dolgokat rájuk erőszakolni.

Nem tudom, hogy gondolják ezt? Hacsak nem ért egy nőt valami helyrehozhatatlan trauma a férfiak által, nem fog terrorista csoportot szervezni a szomszédjában békésen éldegélő tisztes családapa, vagy magányos agglegény, vagy egyetemista fiúcsoport, nyugdíjas Pista bácsi, vagy akárki ellen. Egy férfit még birizgálhat és bosszanthat is a csinos szomszédnő, ha nem fogadja a közeledését, de egy nőt ugyan mi bosszantana egy őt békén hagyó férfiban?
No_Name01 2014.01.26 16:35:55
@Oliva76: Inkább ráérős típus. :)
No_Name01 2014.04.24 15:03:34
"Jóképű férfiak életképes spermával

Spanyol kutatók bebizonyították, hogy az arc formája és a nemzőképesség között igenis van összefüggés.

A kutatás során a Valencia Egyetem kutatói azt vizsgálták, a nők képesek-e helyesen dönteni, amikor az utódlásról van szó. A felmérésbe bevont 66 férfi arcáról szemből és profilból készítettek fényképeket, majd odaadták a képeket ugyanennyi nőnek, azzal az utasítással, hogy minősítsék szépség és vonzerő szempontjából a képeken látható urakat. Az eredmény nem volt meglepő, a várakozásoknak megfelelően a nők a szimmetrikus arcú férfiakat vonzóbbnak ítélték meg, mint szabálytalan arcú társaikat.

Közben a férfiak spermáját is vizsgálat alá vetették a kutatók, amely során azok életképességét, mozgékonyságát elemezték. Ennek a kutatás második fázisában volt jelentősége, amikor a nőket arra kérték: próbálják meg kitalálni a fotók alapján, kinek van kitűnő, normális, illetve rossz spermája. A nők ösztönösen ráéreztek a férfiak utódlási képességeire, amikor a jóképű férfiaknak virgonc és formás spermát gondoltak. A kutatás szerint az egyetlen, ami nem hozható összefüggésbe a spermium és az arcforma kapcsolatával, az a spermakoncentráció.

Nem véletlen tehát, hogy a nők a jóképű férfiakat részesítik előnyben, amikor párválasztásról és utódnemzésről van szó, az esztétikai élményen túl a fajfenntartás is biztosítottabbnak látszik egy sármos férfi esetében. Csak ezek után jönnek a "kézzelfoghatóbb" előnyök - no nem kell semmi rosszra gondolni, csupán a szociális, szellemi és egyéb tulajdonságokról van szó.

És hogy mi a helyzet a nők arcával? Brit kutatók a hang és az arc összefüggését vizsgálták, az eredmény szerint a férfiak a legszebb arcú hölgyekhez párosították a lejátszott csábos hangokat."
Manapság is gyakran hallhatjuk a munka és család összeegyeztetése miatt ideiglenesen problémákkal küzdő, megoldást nem találó nőktől, mennyivel kívánatosabb lenne háztartásbeliként élni. Hisz milyen jó lehetett régebben, amikor a férfi tartotta el a családot (hogyisne, javaslom a történelemkönyvek…..
No_Name01 2014.04.22 09:56:55
@Kalechtor: Egy nő szingliként, még akár milfként is tényleg olyan szexhez jut, amilyet akar. :)

Nekem így egyenesen paradox, amikor a szerencsétlen nők éppen a házasságban vannak ettől megfosztva.

A patriarcha férj inkább púp a nő hátán, ha még ezt a minimumot is inkább elveszi és a saját alsóneműjét se képes kimosni. Mit ad? Semmit. Mit vesz el? Mindent. Megéri? Nem.

Megint egyetértek. :)
No_Name01 2014.04.24 08:46:38
@Oliva76: Örülök neki Oliva, hogy sikerült társra találnod. Emlékszem az első kommentjeidre arról, hogy te már soha többé nem akarsz férfit. :)
Érdekes jelenség ütötte fel a fejét az iszlám világban- már ha újnak mondható egyáltalán. Az utóbbi években ugyanis egyre több esetben derült fény arra, hogy bár a harcot kizárólag "férfidolognak" tartják, az utódlás szempontjából értékes nőket is készek feláldozni a…..
No_Name01 2014.04.18 09:57:46
@Nico3: Inkább nézz szét máshol is. Black most nyert tőled egy újabb üveg whiskey-t. :)
No_Name01 2014.04.18 12:04:05
@Kalechtor: A férfi, mint hatalom feláldozza a többi férfit? Nekem hihető, de mások ebbe kötnének bele elsőnek.
Több cikkben is érintettük már a pornó témakörét, amely gyakran próbálja meg valóságnak beállítani azt is, ami nem több filmes trükknél, ahogyan mondjuk egy sci-fi esetében is történik. A mostani gyűjteményben a leggyakoribb fogások kerülnek bemutatásra kicsit arra vonatkozóan, miért ne próbáljuk ki…..
No_Name01 2014.04.14 12:58:08
@bALFAszHÍM: Nocsak, mi az, hogy sajnos? Azt hittem még egy három mellű csernobili nő is jobb lenne a fennhéjázó kínai milliárdos asszonyoknál! :O

Arra jutottam, hogy rád gyerekkorodban talán nem figyeltek eléggé, vagy amennyire szeretted volna. Ezért megszoktad, hogy rosszalkodni kell ahhoz, hogy valaki foglalkozzon veled. Az se baj, ha büntetést kapsz, csak figyeljenek rád végre. :(
No_Name01 2014.04.14 16:38:13
@bALFAszHÍM: Nem vagyok gonosz. Inkább te tűnsz annak. Vagy tényleg azt akarod elérni, hogy megutáljanak és büntessenek vagy elkerüljenek a nők. El kellene menned valami önbizalomnövelő tréningre (ha kell, saját zsebből fizetem), mert ez így nagyon nem jó. Nem áll jól ez a folyamatos hőbörgés és ezt komolyan írom.

Nézd meg, belinkeltünk egy cikket, hogy a htb. nőknek nagyobb az esélyük arra, hogy tönkremenjenek, mint azoknak, akik fenntartják magukat, dolgoznak a gyerekükért, családjukért. Erre te egy szót se ejtesz a cikkről, hanem abba kötsz bele, hogy mindenki a "mi kell a nőnek" kérdést teszi fel.

Persze, hogy azt, amikor a férfi még mindig úgy érzi, joga van megkapni, amit gyerekfejjel akar, akkor is, ha abba nem is egy, hanem két ember, vagy egy egész család megy hamarosan tönkre. Ti fűtitek a feminizmust. Nektek tízszer ennyi kutatás se elég ahhoz, hogy elfogadjátok ezt a semmiséget.

nokesferfiak001.blog.hu/2013/05/30/azok_a_csodas_meg_letezo_patriarchalis_tarsadalmak/fullcommentlist/1#c22491154

Nem lenne jó a béke, ugye? A szeretet, a boldogság, az egyenlőség, a kölcsönös megbecsültség. Szenvednél, nem találnád a helyed. Inkább nézz magadba, hogy miért.
No_Name01 2014.04.14 17:04:59
@Kalechtor: Persze. :) Azért szapulja valaki egyfolytában a nőket, mert fél tőlük a speciális fantáziái miatt.

Ha ez valóban így van, sok embert kell megmentened.

fc01.deviantart.net/fs71/f/2011/241/2/f/itachi_no_facepalm11_8dd_by_tayui-d48957n.png
Ki ne tette volna még fel magának a lassan közhelyessé váló kérdést-  mi a tartós, boldog, és nem utolsósorban kölcsönös hűségen alapuló párkapcsolatok titka? Mennyire fontos a hűség? Fontos-e egyáltalán? Ki az, aki hajlamosabb a félrelépésre és mi okból teszi? A nő,…..
No_Name01 2014.03.28 14:54:57
@Kalechtor: Sajnos elvesztettem a fonalat. Te kicsit elvont vagy ettől a programírástól. Mi a 19,2?

A 4 aránylik az 5-höz értelmezhető, mert az 25 százalék. A 19,2 százalékot én nem igazán értem. A gének szintjén kalkuláltad vagy hogy? Nem tudom visszafordítani, hogy ebben mi aránylik mihez és hogy.
No_Name01 2014.03.29 15:51:38
@Kalechtor: "Egy olyan, beszélgetések során leszűrt tapasztalatról van szó, amiben valahogy eddig még nem cáfoltak a tömegesen rám záporozó ellenvélemények."

Engem sem. De nem mindenki ilyen és aki nem ilyen, az is mondhatja néha tévesen. Azt szerintem se szabad elfogadni, hogy az egzisztenciateremtés a férfi dolga, mert vagy el kellene fogadni vele azt is, hogy nincs válás, vagy egy férfiak szerint igazságos társadalomban váláskor le kellene mondani a gyerekekről, annak ellenére, hogy addig szinte kizárólag te nevelted őket. Vagy ami ennél is rosszabb, nevelni kellene őket tovább munkanélküliként, hisz addig se volt a nőnek jövedelme és ezt a FÉRFI AKARTA. Mindezt gyerektartás nélkül, mert mi az, hogy ő fizessen? Hiába az ő igénye volt, hogy a nő egy életre feladjon mindent az anyaságon kívül.

Mindenkinek meg kellene érteni, hogy ez egy súlyos, következményekkel járó döntés, ami nem csak pár évre határozza meg az életüket. A gyerekeknek fel kell nőniük, nem lehet őket csak úgy otthagyni a kiszolgáltatottá tett anyjukkal. De még az sem várható a kiszolgáltatottá tett anyjuktól, hogy a végtelenségig alkalmazkodjon.
Vagy azt kell elfogadni, hogy a nők stabil szakmai háttérrel, nagyjából biztos munkahellyel, saját jövedelemmel felvértezve, 30-nál előbb semmiképpen nem akarnak szülni. Nem ítélkeznék ebben, csak fenntartásokkal jelentem ki, hogy egy gyereket nem lehet kitenni a férfiak biológiai szeszélyeinek, hogy ők majd úgyis tudnak maguknak újabb gyerekeket csinálni, az anya meg oldja meg az előzőek sorsát. Persze a felelősség mindkét felet terheli, a nőknek is észnél kell lenniük, hogy az erősödő propagandák ellenére se sétáljanak bele egy ilyen csapdába.
No_Name01 2014.03.30 17:55:56
@Nico3: Én azt szoktam mondani, hogy majd akkor végzem egyedül a házimunkát a munkám mellett, ha a férfi a munka után kint hasogatja a fát, műveli a kertet, neveli a teheneket, a lovakat, esetleg eljár a mezőre. Ez elég hatásos érv. :) Nem a páromnak, mert neki semmi baja azzal, hogy megcsinálja.

Ha a férfiak által elvégzett zárszerelést, polc összerakást, falfestést hozzák fel, amik többségét magam is megoldom, közlöm, hogy rendben, majd félévente egyszer főzök én is valamit, az év második felében meg elmosogatok. :) Ezek ugyanis időszakosan előforduló feladatok.

Nálam volt olyan férfi, akivel ezen vesztem össze az első randin. Én is felálltam és egyszerűen elsétáltam. Elég családot láttam már, ahol az anyuka idegesen pisszeg a gyereknek a halom mosatlan között, hogy maradjon csendben, mert apuka nem hallja rendesen a tévét. Persze míg anyuka el nem válik, mert rá nem jön, hogy jobban jár, ha változatlanul ő mosogat és vigyáz a gyerekre, de pisszegni legalább senki miatt nem kell.
H. Nikolett a japánban tapasztalt népességcsökkenésről és a nemek elidegenedésének okairól írt kommentjét hozzájárulásával tesszük közé. A jelenségről: "Újabb lökést ad a japán népesedési válság mélyülésének, hogy egy friss demográfiai jelentés szerint a helyi fiatalok jelentős részét nem érdekli…..
No_Name01 2014.03.20 10:55:53
@Nico3: Pedig pofonegyszerű.

Ha egy férfi önellátó, önmagát eltartani tudó nővel köti össze az életét, akivel közösen neveli a gyerekeket és megosztja a házimunkát, ott minden egyenlően oszlik meg és váláskor a gyerekek is nagyjából ugyanakkora eséllyel kerülhetnek bármelyik szülőhöz, ha nem egyenesen ugyanannyi láthatást ítélnek meg mindkettőnek.

Ha a férfi ragaszkodik ahhoz, hogy a felesége maradjon otthon, vagy részmunkaidőben dolgozzon, akkor a nő a férje helyett is végzett ingyenmunkával, gyerekneveléssel és a lemondásával tesz be a közösbe. Ennek is ára van, mivel erőforrás. A férfi se tudna enélkül túlórázni és sokat keresni. A gyerek azért kerül az anyához, mert előtte is ő nevelte.

Végül, ha egy nő se nem dolgozik, se nem ingyenmunkázik, ezt a férfi valószínűleg már az elejétől tudta és ennek tudatában kötött vele házasságot. Saját akaratából törekedett arra, hogy ő majd a pénzével hódít meg egy "kitartott úrinőt". Talán azért, mert a pénze nélkül nem ment volna, talán mert úgy gondolta, így a legbiztosabb, mindegy is. Dönthetett volna másképp. De ezzel vállalta, hogy megosztja a nővel a javait, pusztán a nő szépségéért. Ha később mégis panaszkodik, azt nagyjából oda tudom sorolni, mint amikor a nők utólag bánják meg a szexet, ami "közben nagyon jó volt" és feljelentik a partnerüket nemi erőszakért. (Ha egyáltalán van ilyen.)
Hogy a gyerek ebben az esetben kihez kerüljön, jó kérdés, de még itt is hajlok arra, hogy ahhoz, aki többet és jobban foglalkozott vele.
No_Name01 2014.03.20 20:23:29
@Kalechtor: Attól tartok, eddig rossz felé keresgéltünk!

A természetük szerint instabil patriarcha típusú férfiakat valószínűleg a hüllő faj irányította az űrből, hogy a patriarchizmus intézménye által szívják le férfiak, nők és gyerekek pszichés energiáját. Ez az egyetlen ésszerű magyarázat. Civilizációnk vívmányait is ők telepítették a földre.

Azóta meggyengültek, és a feministák képesek voltak kiszabadítani a befolyásuk alól a legerősebb férfiakat, akiknek döntéséből tisztán látszik, hogy a férfi külső befolyás nélkül egyáltalán nem törekszik semmiféle "egyenrangúságra", inkább lesz metroszexuális pojáca, vagy vagyonából kiforgatott lúzer. :)
No_Name01 2014.03.24 10:40:17
A tömeghisztériakeltés újabb példája egy természetes női tulajdonság miatt, amely ráadásul azt mutatja, hogy a nők édesanyává válhatnak majd.

disrupt.blog.hu/2014/03/22/egy_kultura_ahol_a_nok_vere_mergezo

"Ebben a mára eltorzult babonás rendszerben a nők a vérzésük ideje alatt egyáltalán nem, vagy csak nagyon korlátozottan hagyhatják el a ghot-ot. Ilyenkor a státuszuk még az állatokénál is alacsonyabb. "Az állatok miatt már elég mocskos itt minden. Nem engedhetjük be még ezeket a (menstruáló) nőket is." - hangzik el a felvételen."

Attól tartok, ezekben a kultúrákban az ilyesmit kiagyaló férfiak az igazi állatok.
Közeledik a karácsony. Magunkba szállunk, befelé tekintünk, aminek hatására kívánatos, hogy még az oly békés és nyugodt emberek is békésebbekké, nyugodtabbakká, emberszeretőbbekké váljanak.  Próbálva félretenni a nemek közötti ellentéteket is, kivételesen nem arra keresünk rá jól megérdemelt év…..
No_Name01 2013.12.24 11:19:34
@Nico3: Nem volt kicsit korán, mikor ezt írtad? :) Csak azért ne írj kommentet, hogy beleköss.

Most értem a végére. Ez tényleg olyan ütődött, mint Songoku volt a Dragon Ball-ban. Varázsbabot ad az ellenfélnek miután kiütötte. :)
No_Name01 2013.12.27 21:37:34
@Krajcs: Még azon is el kellett gondolkoznom, hogy egyáltalán mit válaszoljak erre. :) Itt nincs olyan, hogy off, nem is volt és valószínűleg nem is lesz. A blog alapelveire ennyit találtam legjobb összefoglaló gyanánt.

nokesferfiak001.blog.hu/2013/11/26/nepszeru_tevhitek_nokrol_es_ferfiakrol-_kulonbsegek_es_hasonlosagok/fullcommentlist/1#c21192268

Fegyvertelen emberre nem lövünk, nem beszélünk ki másokat és nem erőltetünk idegen gondolatokat, annak ellenére, hogy a másik többször is leírta, hogy nem ért egyet velük. :) Bár még ezzel az utóbbival kapcsolatban is elég nagy a türelem.

A blogodhoz őszintén gratulálok! Remélem egyszer nyomtatott könyv formájában is találkozhatok vele. :)
Válassz sikeres férfit! – záporozik ránk szinte mindenhonnan a jótanácsok tömege. Ő az igazi férfi! Minden nő a lábai előtt hever, nagykanállal falja őket. Megvan mindene: lakás, autó, egzisztencia. S ami a legelengedhetetlenebb: társadalmi státusz! Önbizalma teljében, férfiasságának teljes…..
No_Name01 2013.12.15 16:18:16
@Nico3: Én sem látok ellentmondást abban, amit írtok, de te túl naiv vagy. :) Az ilyen férfiak pontosan állandó, az ő feltételeik szerint zajló szexet akarnak vásárolni az "egzisztenciájukkal". Kötelességszexet.

Amit te írsz, hogy a nő szinte egyedül gondoskodik a gyerekekről, egyedül végzi a házimunkát, mellette pénzt is keres-ezt ők nem értékelik, nem veszik figyelembe, szerintük magától értetődő női kötelesség, vagy női hobbi este 11-kor mosogatni a halom koszos edényt, hiszen a nők erre születtek, erre vannak beállva. Mindez attól a pillanattól válna hatalmas áldozattá, mikortól nekik kellene megcsinálni.

Tehát számukra nem hasonlítható ahhoz, hogy tegyük fel ők hajlandóak nagyvonalúan invesztálni a saját gyerekük nevelésébe (válás után néha már nem, mintha a gyerek csak addig lenne az övéké- a láthatás ellenére- míg együtt vannak a nővel).
No_Name01 2013.12.16 14:57:11
@KevinT: Semmilyenről. Az illető hímnemű. Úgyhogy téged remélhetőleg már nem is érdekel. :)
No_Name01 2013.12.24 11:54:53
@Nico3: Leszedte az egyik képet a modelles cikkből, mert kicsit szőrös volt a fiú hónalja. :)