Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Egyed Dániel

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség KE-Jetronic szerelés 2013.02.24 06:00:00
- Ezt még berakod, és tutira jó lesz! - biztatott Göbölyös doktor, amikor betettük a vákuumvezérelt gyújtásvezérlőt a Mercibe. A hatás kísérteties volt, kicsit jobb lett, de csak a rámpán sikerült elérni, hogy injektáljon megint. Először csak egy kis torpanás, aztán a…..
Egyed Dániel 2013.02.24 20:48:49
Egyed Dániel 2013.02.24 21:55:20
@kitiltott, de seráfütty: soha nem volt. Porlasztóval volt kis négyhengeres egysoros lánccal (na ez annyira nem volt jó motor), a többi befecskendezős volt. A W201 (190) és W124 ugyan azokat a motorokat kapta, csak a kicsibe raktak egy 1,8-ast is. De felépítésében megegyezik a 2.0 és 2.3 kivitelekkel, egyébként nem rossz motorok, 1982-1993-ig (300E 4Matic-ként 1996-ig) készültek, tehát legfiatalabb is elmúlt 17 éves. Az ilyen injektor hibák kijavítása után vállalható dinamizmussal (1.8, 2.0) és elfogadható fogyasztással (3.0) évekig használhatóak, persze ha a szükséges karbantartásokat elvégezték rajtuk.
Egyed Dániel 2013.02.24 22:43:30
@Józsi a guminagykeres: félreérthető volt az írásom, igen, a porlasztóval szerelt M102-vel nem szeretnék találkozni, mert volt, W201, lambda szondás, automata. Nincsenek szép emlékeim vele kapcsolatban... A bruttó kisker kb. 15000Ft-os egysoros lánc pedig kibírható 200.000 km-enként, a 2.3 szerintem egy kellemes motor, nyomatékos, elviselhetően fogyaszt, tartós.