Adatok
ani78 (törölt)
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A mai poszt valójában egy kísérlet, hiszen igencsak elüt a blogban megszokottaktól. Mégis kiteszem, vállalva a bukás kockázatát is, mert nagyon érdekesnek tartom és nagyon kíváncsi vagyok a kommentekre. A történet röviden annyi, hogy a levél írója, Rebecca több mint három…..
Ahhoz képest, hogy népautónak indult, a VW Bogár modernkori változata már nehezen lenne olcsónak nevezhető. Még ez is semmi ahhoz képest, amit a Black Eyed Peas énekese, will.i.am művelt az autójával.
Az amerikai zenész komoly autórajongó, közismert tulajdonosa egy csekély…..
ani78 (törölt)
2013.02.23 20:49:00
"A magyar élet ára, a szovjetek halála" - virított a jelszó a Tábori Posta levelezőlapjain - nem jött be, a magyar hadsereg történelmének legsúlyosabb vereségét szenvedte el a II. világháborúban. De vajon mennyire vették komolyan a korabeli propagandát a ma már egyre…..
ani78 (törölt)
2013.02.22 22:36:55
@Ches Desmond: hát bizony, nem mindegy, hogy partizánvadászat folyik, vagy pedig abszolút civilek megerőszakolása
A régiós országokban, egy kivételével, mindenhol kevesebbet kell dolgozni egy liter üzemanyagért!
Magyarországon drága az üzemanyag, legyen szó akár a benzin, akár a dízel áráról, minden tankolásán úgy érezzük, hogy ez vagyont hagyunk ott a benzinkúton. A blokkon…..
ani78 (törölt)
2013.02.23 16:09:06
@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Az autó maga nem luxus, csak az üzemanyaga kezd az lenni.
Volt kb egy 40 éves időszak, amikor az autó nem volt luxus a fejlett nyugaton, de nálunk akkor pont nem lehetett könnyen hozzájutni. Szóval mi kimaradtunk a jóból, de azért ne akarjunk egy 40 éves nyugati modellt követni és autózni orrba-szájba.
A tömegközlekedést kellene fejleszteni erősen. Az autót meg ésszel kellene használni.
Napi összesen kb 5 kilométeres sík utakon pedig verhetetlen a kerékpár. Maga a jármű ára, parkolás, üzemanyag, karbantartás stb. elenyésző költség.
5 kilométer felett tömegközlekedés, végső esetben pedig autó.
Az áruszállításban persze kellemetlen a magas üzemanyagár és ezt mindenki megérzi.
Volt kb egy 40 éves időszak, amikor az autó nem volt luxus a fejlett nyugaton, de nálunk akkor pont nem lehetett könnyen hozzájutni. Szóval mi kimaradtunk a jóból, de azért ne akarjunk egy 40 éves nyugati modellt követni és autózni orrba-szájba.
A tömegközlekedést kellene fejleszteni erősen. Az autót meg ésszel kellene használni.
Napi összesen kb 5 kilométeres sík utakon pedig verhetetlen a kerékpár. Maga a jármű ára, parkolás, üzemanyag, karbantartás stb. elenyésző költség.
5 kilométer felett tömegközlekedés, végső esetben pedig autó.
Az áruszállításban persze kellemetlen a magas üzemanyagár és ezt mindenki megérzi.
Kapaszkodj jól, mert Sanyi úgy bele visz egy másik dimenzióba, hogy onnan orvosi segítséggel sem jössz vissza! STAR TV BIG BANG BULI!
..
PolMa Progresszív
Balczó Zoltán: a szimpátiában a biztos első hely fontos megerősítést jelentett
2013.02.22 08:00:00
A napokban jelent meg a Belvedere Meridionale kiadó gondozásában a Racionálisan Lázadó Hallgatók első tanulmánykötete. A pártok támogatottságát elemző kutatócsoport arra a következtetésre jutott, hogy a biztos pártválasztó egyetemi hallgatók körében a Jobbik támogatottsága…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Betegbiztosítás tényleg fillérekbe kerül.
Aki meg irtózatos várakozási időkről beszél, az még nem volt nyugaton eü-ben kezelve. A kőgazdag Skandináviában tapasztalta egy ismerős, hogy mekkora várólisták vannak.
Továbbá, ha olyan bajod van, ami gyógyíthatatlan, azt sehol nem fogják tudni meggyógyítani. Rák, övsömör, ízületi kopás és degeneratív betegségek. Sajnos ezeken se az alternatív, se a hagyományos orvoslás nem fog segíteni. A halál, a leépülés elkerülhetetlen. Ezt pedig sehol nem nagy öröm átélni.
Kultúra csak Budapesten van, máshol nihil. Pláne az idősebb korosztálynak.
Balaton északi partja és a Duna-kanyar, ami még említésre méltó, illetve Sopron, Győr, Mosonmagyaróvár, ha Bécs közelsége fontos. Az Őrség, ha a természet.
Még egy politikailag cseppet sem korrekt szempont: ne legyenek cigányok a környéken, de lgalábbis ne legyen elcigányosodott. Sajnos ezt is kendőzetlenül le kell írni, mert akármennyire is tiszteljük a másságot, a bűnözés szerintem nem lehet egy elfogadható kulturális különbség.
Áltudományokat (akupunktúra, homeopátia) már sajnos a magyar orvosok is gyakorolják, mert amiért valaki fizet, azt megcsinálják. Elképesztőnek tartom, hogy természettudományos alapú orvoslásból diplomázott emberek ilyen áltudományokra is hajlanak kis pénzért.
Lakást bérelni és vásárolni is érdemes, mert most alacsonyak az árak.
Autó: attól függ mennyit és merre akar járni.
Ha csak Budapest belvársában mozogna, akkor bizony nem érdemes.
Anyagiak: két embernek már 300.000 elég, ha nem luxus életet akarnak élni. Ebbe minden belefér. Ha persze évente kétszer Thaiföld, Peru, franciaországi síelés, mittudomén, akkor kevés.
Bio boltok, termékek mindenütt vannak. Termelői piacok is, GMO mentes cuccok. Szerintem nem probléma, mondjuk nem egy német szinten, de simán meg lehet venni mindent. Mellesleg a német piacot is részben innen látják el mindenféle bio élelmiszerrel.
Rengetegen élnek külföldiek Magyarországon és jól érzik magukat. Van aki egyetemre jön és angolul beszél csak, mégis jó döntésnek tartja. Sok már az orosz is, akik jól kerestek otthon és nyugdíjasként leköltöznek Mo-ra. Összehasonlíthatatlanul olcsóbb, emberibb, mint Moszkva vagy Szentpétervár. Én ismerek franciákat is, akik multiknál melóznak, nekik nagyon bejön Magyarország. Nyugati vagy ahhoz közeli fizetések, magyar árak, messze jobban élnek itt, mint Párizsban vagy akárhol Franciaországban.
Egy a lényeg, ne magyar nyugdíjat kapjon az illető. Magyarország egy nagyon jó hely, ha nem itteni fizetésből, nyugdíjból akar valaki megélni.