Adatok
fopa
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A könyökén jönnek ki az orosz, meg kínai belsőkamerás videók? Azt hiszi, hogy mi már bunkókból sem tudjuk a nemzetközi átlagot hozni? Egy budapesti buszsofőr helyrebillenti a nemzeti büszkeségünket: mi is tudunk legalább olyan ökröket mutatni, mint a keleti…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
20 éve van jogosítványom, kb azóta vezetek is napi szinten. Balesetet nem okoztam, viszont baleset elszenvedője voltam már Akkor még nem volt jogsim és bicajoztam. szabályosan közlekedtem, rám tolatott egy skodás (mozgássérült). Nagyon sajnálta a dolgot. Sűrűn bocsánatot kért. Felálltam, leporoltam magam, a bringa látszólag nem sérült. Beszólás nélkül mentem tovább dolgomra. Másnap darabjaira hullott a váltóm. Fél évig naponta gyalogolhattam 4 km-t a suliba és vissza, mert akkoriban a zsebpénzből nem futotta új váltóra.
Duzzogtam is minden nap, hogy az ilyen nyomorékokat ki kellene tiltani a forgalomból. Ma már egy kicsit másképp gondolom. Visszagondolva, megállhattam volna, amikor láttam, hogy tolat, de én inkább gyorsítottam, mert bizonytalankodott. Ha ő az eredeti tempóval tolat, messze jártam volna mire kiér. Viszont közben ő is felgyorsult. Pont akkor értem oda. Boldog lehetek, hogy nem szívrohamot kapott, hanem fékezett. Egy kövér gázzal a 105-ös skoda is vidáman átmegy egy fekvőbringáson. Másrészt lehet, hogy pont dialízisre ment, ki tudja. A tömegközlekedés helyett én is az autót választanám.(persze választhatná a betegszállítót is) Ezer oka lehet, hogy miért éppen az adott közlekedési eszközt választja valaki. Mint ahogyan a bicajos bácsi 5km/h-val a videón. El szeretne jutni A-ból B-be. lehet, hogy ahova megy nem tud eljutni tömegközlekedéssel (mondjuk egy megállón belül van: pl a sarki patika). Gyalog viszont alig mozog, a bicaj vízszintes terepen sokkal kevesebb energiát igényel mint a járás. Nincs senki, aki elmenne helyette a gyógyszerért. Autóba nem szívesen ül, mert tudja, hogy egy szívroham esetén nem tudná megfékezni a trabit és letarolhatna egy uszodába igyekvő lelkes felsős ovis csoportot. Aki bicajozott már valaha az tudja, hogy amíg gurul a drótszamár, nincs nagy gond az egyensúllyal. Viszont a megállás, elindulás a problémásabb. A bácsi sokkal nagyobb késés kockázatának tette volna ki az utasokat, ha megpróbálja elengedni a buszt, mint így, hogy komótosan, kiszámíthatóan továbbgurult. Ő is résztvevője a közlekedésnek, ő is tagja a társadalomnak. Nem miatta kési le az utas a HÉV-et. Ezt egy rendőrtől tudom. Amikor a megengedett sebesség túllépésére felhívta a figyelmemet, azzal védekeztem, hogy azért kellett gyorsabban mennem, mert lekésem a vonatot. Erre azt mondta, hogy azért voltam talán kénytelen gyorsabban menni, mert nem indultam el idejében. Végül azért késtem le a vonatot, mert volt még némi papírmunka a közeggel. Vagyis minden relatív. Majd folytatom az eszmefuttatást a sárga kis sport kabriómról, a 2,8-as JTD-s fehér furgonomról, de most felébredtek a srácok és vinnem kell őket az oviba, az 1,4-es hihetetlenül komótos fókával (de van benne egy rakás légzsák, ABS, digit klíma, meg természetesen 5pontos gyerekülések).