Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BLori

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Döntött kanyar Las Vegas-i teszt 2013.03.08 13:58:44
Denny Hamlin megjegyzésétől (lejjebb), illetve a NASCAR által erre kiszabott 25 rugós büntetéstől volt hangos a paddock a tegnapi vegasi teszten. Miközben utánaolvastam a dolgoknak, megtaláltam Hamlin reakcióját is a büntire, ami kb. egyezik az Index-fórumon kifejtett…..
BLori 2013.03.08 18:50:50
@Atticvs: Nyilvánosan is megengedett csak szabályellenes ezért büntetés jár érte amit jótékonysági célra fordítanak,a cenzúra amit emlegetnek ez teljesen más,sőtt már Sztálinizmust is láttam :D
BLori 2013.03.08 19:15:51
@Atticvs: Igaziból a 3-asban is kell fékezni,az ilyen pályákon azt lehet mondani hogy a gumi és a fék nyeri meg a versenyt azzal a különbséggel hogy a fékpofát az egész távra való tekintettel kell kimélni

Ami az ovált illeti,nem kell a vonalvezetést megjegyzésén sokat fáradozni de azt a gyakorlatilag 2 kanyart akkor is a határon kell teljesíteni,te mint F1 szurkoló elég ha csak arra gondolsz milyen típusú kanyarok jelentik ott e legnagyobb kihívást és voltak a leghíresebbek :)
Döntött kanyar Y u no overtake? 2013.02.26 19:30:23
Az amerikai fanok többségének kedvenc céltábláját, a tandemet száműzték a Sprint Kupából; a kocsik legtöbbször össze-vissza táncolnak a legkisebb érintésre is. Előzni sem olyan egyszerű, mint tavaly, a kocsik kisebb előnyt szereznek szélárnyékban. Utóbbi elméletben…..
BLori 2013.03.04 17:44:40
@victor vacendak:
Én úgy látom hogy csak félreérthetően fogalmazott hiszen ez a bejegyzés,kimondottan a RP versenyekről,Daytona-ról szól.
A gen6 autót valóban nem azért fejlesztették hogy visszahozzák a régi versenyzést mert régen is arról szólt mint most de a RP pályákon igen is azt akarták elérni hogy a klasszikus "régi" pack legyen a tandem helyett és szerintem erre akart célozni :)

Nekem is lenne egy kérdésem,a szénszálas motorháztető miért rosszabb leszorító erő szempontjából mint a régi ?
Egyikük sem feltűnősködött úgy igazán a versenypályán idén Daytonában, a január közepi tesztektől kezdve, a Speedweeks-en át, egészen a Daytona 500 utolsó kb. 20 köréig. Akkor azonban a 2012-es bajnoki versenyfutás két főszereplője, Brad Keselowski és Jimmie Johnson első és…..
BLori 2013.02.26 19:40:44
Elnézést a kellemetlenségért de nem magyar billentyűt használok és elmulasztottam itt megkérdezni hogy zavar-e valakit ha így írok mert ha átváltok magyarra eléggé macerás de azért mint látható meg tudom oldani.

Itt a pénzen van a lényeg,az hogy Danica nem egy gyapotfeldolgozóban szerzi meg a pénzt a versenyzésre csak részletkérdés mert változnak az idők és most a szponzor meg a média fizet azért hogy valaki versenyezni tudjon.

A hőskorban is pénz kellett a versenyzéshez és ha egy tehetségnek nem volt akkor nem tudott rajthoz álni,tulajdonképpen abban az időben minden a pénz körül forgott,a pontok nem nagyon érdekeltek senkit :D

Na most ha akkor Danica egy gyári munkás vagy prostiként tett volna szert pénzre akkor abból pont úgy versenyezhetett volna mint most a GoDaddy által fizetett pénzbő mert így értettem hogy az övé.Tehát ezzel semmiféle tradició nincs meggyalázva,sőtt a NASCAR egyik nagy erénye pont az hogy "mindenki" számára lehetőséget ad.

Az szerintem egy különálló jelenség a NASCAR-tól hogy a pénz az úr,elvileg csinálhatnának ez ellen mindenféle szabályokat de azzal saját maguk alatt vágnák a fát és ugye még Daytona portása is jól szeretne keresni.
Ezzel nem azt akarom mondani hogy mindeki szeresse Danica-t,lehet utálni is de ennek a jelenségnek nem ő a szellemi atyja,akarom mondani anyja :D

Abban mi a stósz hogy valaki a legjobb autóval nyer versenyeket,bajnokságokat,vagy azt akarod mondani hogy egy Danica miatt esélyt nem kapott tehetség egy S&P-al is nyerne? ;)
Azt hiszem mind a versenyzők, mind pedig én sokat tanultunk a tegnap esti Budweiser Duelekből. A drasztikusan változó pályahőmérsékletekből én azt, hogy ez pontosan hogyan hat a kocsik viselkedésére, ők meg azt, hogy mennyire érzékeny erre a Gen-6. A sucker hole-ból azt, hogy hogyan…..
Napok óta úgy érzem, hogy azután a felhajtás után, amit azért kapott, mert ő lett az első nő, aki meg tudta szerezni az első rajthelyet a Daytona 500-on, egy valamirevaló NASCAR-blognak mindenképpen illene megemlékeznie Danica Patrick történelmi teljesítményéről. És miközben az…..
Tudjátok, vannak az ilyen oldalak, mint a wikiHow, meg az About.com, ahol sok-sok semmitmondó útmutató mellett néha-néha belebotlasz egy-egy gondolatébresztő leírásba. Nemrég rátaláltam erre, és mivel elég szerteágazónak találtam, azonnal eszembe jutott, hogy kicsit rendszerezve…..
BLori 2013.02.21 00:25:23
@Lándzsa Erőskar: Az egész versenyzés a pénz miatt van,az hogy milyen szabályok szerint zajlik csak részletkérdés,ha szerinted így is úgyis oda fejlodik a vége akkor meg nem mindegy hogy milyen szisztéma van?
A bajnokságot a chase-ben is az nyeri aki a legtobb pontot szerzi,nézd csak meg a táblázatot,a NFL bajnoka is az aki megnyeri a Super Bowl-t és hiába lobogotaja egy csapa hogy de én addig mindent megnyertem és egy szemfényvesztéses pénz korul forgo meccs miatt buktam az egészet úgy hogy nincs lehetoségem még visszavágásra se,ez senkit nem érdekel az adott csapat frusztrált szurkolóin kivul,de talán még azokat se,pont úgy mint egy Cup versenyzo egész évben megszerzett pontjainak számát,kitorolheti vele a hátsóját ;)

Egyébként nekem a chase egyáltalán nem hiányzik,ha megszunne nem számolgatnám hogy mi lett volna ha,van egy szabály ami mindenkire érvényes és egyforma feltételeket szab,szerintem ezt kell szemelott tartani :)
BLori 2013.02.23 18:55:11
Nem kell moderálni,én nem vagyok sértodos,sott,amikor valaki ilyen érvekkel jon az onmagáért beszél.

Nem lelkendezek csak azt a kijelentést vonom kétségbe hogy a chase nem vált be mert nem támogatja a gyoztest,a chase rendszer nem foglalkozik a versenyen kiosztott pontokkal hanem azok osszegzésén változtatott,ha ma megszunne a chase a gyoztesek jutalmazása attól még nem változna és fordítva :)
Azt a kijelentést is kétségbe vonom hogy a chase azért lett hogy az utolsó versenyeken doljon el a bajnokság és a minél tobb versenyt nyerot részesítse elonyben,ez onmagában hulyeség mert aki egy kicsit is tud számolni tudja hogy a chase-t is megnyerheti valaki gyozelem nélkul.
Azt is kétségbe vonom hogy a chase 12 versenyzojének pont annyi esélye van mint a chase nélkul a bajnokság elso 12 helyén állónak a végso gyozelemre.
Azzal a fo céllal lett bevezetve hogy a NFL szezon kezdetén garantáltan tobb versenyzonek legyen esélye a végso gyozelemre abból kiindulva hogy így 12 versenyzo szurkolói számára lehet érdekesebb a bajnokság ezen szakasza és igen azért hogy tobb pénzt keressenek mert ugye 2003-ban teljesen ingyen mukodott minden senki nem keresett semmit :P
Az is hulyeség hogy a chase miatt egy gyenge csapat autója tonkreteheti valaki bajnoki címét,nézzuk csak meg a híres 92-es Atlanta-i szezonzárót,43 autó indult és bármelyik miatt kieshettek volna a bajnokságra esélyesek tehát eldonthették volna.

Nem tartom helyesnek azt hogy valaki a saját kedvence sikertelensége miatt a mások eredményeit vagy a egész szériát próbálja lejáratni azzal a céllal hogy annak régi eredményeit magasabb szintre emelje.
Hogy valaki a chase kritizálásánál a tradiciókkal jon majd ugyanakkor koveteli a gyoztesek nagyobb jutalmazását tehát a tradíciók megváltoztatását.
Onmagába már az is mulatságos ha egy JG szurkoló a tradíciókról papol :P

Azt hogy ez lelkes csaholás-e a két barom dontéseire az olvasókra bízom :)
Egy röpke kormánymozdulat balra. Ahogy az előző napon, úgy ismét célba vette az alsó sávot, pedig akárcsak akkor, eleinte ezúttal sem tűnt jó ötletnek. Az évadnyitó nem pontszerző futam, a Sprint Unlimited 15. körében Kevin Harvick bő 24 órán belül már másodszor találta…..