Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Diavoletto

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
MKK-blog Akkor együnk egy kicsit! 2017.05.04 11:13:32
Miért jó az étkezőkocsi? Az étkezőkocsi lényegében a vasúttal egyidős, hiszen természetes igény, hogy a hosszú utakon, amelyek jelentős része reggeli/ebéd/vacsoraidőre esik, lehessen éttermihez hasonló körülmények között étkezni, vagy legalább valami egyszerűbb harapnivalót, vagy italt venni.…..
A magyar közösségi közlekedés jelenlegi jegy- és bérletrendszerére nehéz kellően negatív kifejezéseket találni. Az csak az egyik dolog, hogy az értékesítés technológiája is csigalassan fejlődik (ld. budapesti e-jegyrendszer), ennél sokkal nagyobb baj, hogy az egész tarifarendszer logikája is elavult…..
Forrás: homologue.hu Alakulnak a Rákóczi tengely csomópontjai. A Ferenciek teréről már tudjuk, hogy fog kinézni hamarosan, az Astoria kaputérsége félig készen van és a BKK már a Baross térről is kidobott egy látványtervet nem is olyan rég:    Katt a…..
Diavoletto 2013.02.12 18:58:29
@Oszvald Zoltán: Értem én az autósokat is, én a munkámból sokat autózom, de éppen úgy sokat kerekezem is, s számomra az is fontos, hogy legyen elég kerékpársáv. Mikor autóval megyek, sajnos éppen ugyanúgy állok a dugóban, mintha egy sávval kevesebb lenne, s akkor elmennék másfele. Mert manapság ezt teszem, hiszen ismerem Budapestet, van egérút csak sokan nem használják az alternatívákat.
Balatoni idényben nekem bevált, hogy nem a csúcsban indulok neki péntek délután, hanem szombat hajnalban, s érkezni is jobb reggel, délelőtt, mint este. De ez már más téma. :)
Diavoletto 2013.02.12 20:58:59
@Oszvald Zoltán:
A forgalom nagyon nagy így is, ezt valami módon csökkenteni kell. Komolyan rémisztő az az autóáradat, ami van. A belváros kellős közepén halad át annyi autó, amit szerintem csak cipőkanállal lehet oda bepréselni. Megoldást kell találni ami mindkét félnek jó. Dugódíj, egyik járdából lecsippenteni kerékpársávnak, lámpákat összehangolni, vagy a kereszteződéseket kizárólag aluljárósítani, s akkor folyamatos lenne a forgalom, nem lenne dugó, s akkor simán egy autósáv is elegendő lenne. A baj a sok lámpa, amik a semmit "engedik" el sok esetben, s a dugó csak nő. Kerékpárosnak sem jó, betekerni a gépet, majd megállni, s ezt csinálni egy kilométeren át minden lámpánál. Gyalogosokat aluljárós átkeléssel megszabadítani a felszíni gondoktól, a kereszteződéseket felszámolni (mint a vasútnál, az egyik alul megy, a keresztező felül).
Diavoletto 2013.02.12 21:35:40
@Kimura: Igen, ez a kép mindennapos, s hát egy autópályát úgy komplett bevezetni a belváros közepébe, nem a legjobb dolog. Kerülő utak kellenének, vagy amit már említettem.