Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gondolkodjatok

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egészen elképesztő fordulatot vett naiv ügyfél esete, amikor teljesen átlagosan elromlott mosógépe miatt betelefonált az Auchanba. Kiderült ugyanis, hogy a termékei kiterjesztett garanciáját jegyző AIM Biztosítót január 28.-án a PSZÁF elkezdte felszámolni. Az Auchan pénzügyeit…..
gondolkodjatok 2013.02.10 10:05:30
Komolyan mondom, gondolkozzatok már!!!!
Elolvastam a bejegyzést és a kommenteket is….elég sok dologban sántít maga bejegyzés is, egy-egy komment meg van, de minek?!
Csak, hogy tisztán lássa mindenki a dolgot, megosztanék veletek ezt-azt.
-Az említett hipermarketnél nekem is van az ún. kiterjesztett garanciám és ellentétben sok emberrel én elolvastam, hogy miről szól:
Ez egy szolgáltatás, olyan mint egy életbiztosítás, vagy baleset biztosítás, csak ez nem személyre, hanem a megvásárolt árura vonatkozik. Ezt a szolgáltatást a biztosító, ebben az esetben az AIM nyújtotta (ami igen elismert biztosítónak számított). A biztosítónak semmi köze a forgalmazókhoz (ebben az esetben az Auchanhoz), sem ahhoz a céghez (Oney Mo.-hoz, ami pénzintézet és nem bank), aki a biztosítás formális követelményeiben nyújt segítséget. Szóval a biztosítást, a biztosítóval kötöd meg, nem a hipermarkettel, mivel annak jogosultsága sincs ilyen „terméket” forgalmazni, csak egy biztosítóval partnerként!!!!!
Megához a bejegyzéshez hozzáfűzném, hogy több dologban sántít…..
Először is, ha jól számoltam a mosógép kb 70.000Ft lehetett (mivel állítólag 17.000 fizetett a garanciáért, ami a termék árának negyede!) Na ez az első pont, ami nagyítás. Nincs olyan szolgáltató, aki a termék árának negyedéért, 25%-ért nyújtana egy szolgáltatást, mert akkor soha senki nem venné ezt igénybe….nekem is van ilyen garanciám és bizton állíthatom, hogy az én mosógépem drágább volt és arra nem került ennyibe…
Ez a garancia is úgy számolódik, hogy figyelembe veszik a gyártó által meghatározott garanciát és a termék árát is és százalékban számolják ki, márkától függetlenül. A max évekre is 10-12% a biztosítás ára (nem 25%), ami jelen esetben kb:7000 Ft…és nem 17.000!
Maga a biztosítás meg a termék meghibásodására vonatkozik, hogy nem kell kiszállási díjat fizetned, és ha javíthatatlan a terméked kapsz egy papírt és kicserélik neked a terméket abban az árban….a hipermarketnek ennyi szerepe van a dologban…mert ők cserélik.
És ezt honnan tudom? Mert velem így történt.
Mint tudjuk az az ember, aki megbántottnak és sértődöttnek érzi magát, hajlamos a dolgokat kiszínezni. …na sebaj...hát ilyen „színes világban élünk” Nem az emberrel van bajom, akivel történt az eset, félre ne értsétek, csak felhívom a figyelmet erre-arra!
Nem védeni akarom az Auchant, de nem tarom valószínűnek, hogy (idézem az egyik kommentet: „@Chichén Itza /Quetzalcoatl/:
Tudnak róla. Ők függesztették fel a biztosító működését.”) az Auchan rendelkezne olyan hatalommal, hogy egy biztosító sorsáról döntsön 
Ez a biztosító is csődbe ment- mert gyanítom, azt is rettentően hozzáértő emberek vezették, de ez egy más téma- de nem ez az első, láttunk már példát erre már itthon is (MÁV biztosító).
Biztosan találnak rá megoldást, hiszen az ő érdekük is, hogy maga ez a szolgáltatás tovább éljen, de egy hirtelen csőd után nem biztos, hogy egyik napról a másikra ez megoldódik.
Ehhez az egészhez végszóként hozzáfűzném: (az ügy kapcsán és általában)
Emberek GONDOLKOZZATOK!!! Nem kell mindent elhinni, amit csak hallotok. Aki meg nem tudja, miről van szó, ne kommentáljon baromságot. Ha meg tudod, akkor gyanítom elolvastad azt, amit aláírtál, ha meg nem akkor mi alapján alkotsz véleményt?
Ezért tart ott ez az ország,mert ahelyett, hogy az agyunkat használnánk, a szánk jár 
Ha nem értesz valamit, akkor arra használd a szád, hogy kérdezz!!!
