Adatok
Tóta W. Árpád
657 bejegyzést írt és 11441 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A következő bolygón a Nemzeti Ügyek Kormánya lakott.
- Lám, lám! Meglátogat egy csodálóm! – kiabálta messziről a Nemzeti Ügyek Kormánya. Ahogy a kis herceg közelebb vitorlázott, már azt kurjongatta: Hohó, itt egy alattvaló!
A kis herceg óvatosan leszállt. Körülnézett,…..
Tóta W. Árpád
2011.08.10 05:52:31
bevallom.
Tóta W. Árpád
2011.08.10 07:06:04
Tóta W. Árpád
2011.08.14 12:08:13
@biohouse: Nem is voltam a homeopátiás demonstráción.
Ez volt az utolsó cikk ezen a blogon. Szeptemberben jelentkezem, addig legfeljebb a Facebook-oldal üzemel. Az Indexnek és lakosságának sok sikert, kitartást, erőt és egészséget kívánok, és köszönöm az elmúlt tizenegy évet.
Te választottál engemet,
te bamba,…..
Az elmúlt egy év előtti nyolc évben Magyarországot a Strabag Demokraták dúlták; hamarosan minden óvodás tudni fogja, miféle rablóbanda volt az. Nem csoda, hogy írmagjuk se maradt. Strabag Demokratáknak pedig azért hívta az SZDSZ-t többek között Tarlós István és Kövér…..
Tóta W. Árpád
2011.08.03 08:16:15
Sem Sukoróból, se semmi másból nem sikerült előállítani az ügyet, amivel végre le lehetne csukatni Gyurcsányt. Ahhoz képest, mekkora sátánként írta le őt a Fidesz ellenzékben, még mindig megilleti az ártatlanság vélelme. Az elszámoltatás tök eredménytelen, a szocik…..
Tóta W. Árpád
2011.08.01 06:53:39
Már megint ott vagyunk, hogy van élet Európán kívül is. Sőt, a nyugat nekünk mindig is kényszerlakhely volt. Kényszerlakhely, bazmeg, ilyet szól. Van magyarázata annak, hogy minek beszél ekkora eposzi hülyeségeket, még ha úgy is tűnik, hogy simán csak ittas. Ott ül a…..
Tóta W. Árpád
2011.07.25 08:39:03
A rövidlátó baloldaliak és liberálisok bizonyára farkast kiáltanak a Népszava elleni határozott fellépés láttán. És velük béget majd a panelprolik csürhéje. Az igényesen gondolkodó, felelős polgárok azonban átlátják a magasabb rendű összefüggéseket, vagy ha eddig nem,…..
Tóta W. Árpád
2011.07.12 07:15:29
Tóta W. Árpád
2011.07.12 07:22:18
@Rodeo36: én senkinek nem vagyok partnere a szociális demagógiában.
mindazonáltal a közhiedelemmel ellentétben egyébként nem tartozom a nullaállamista vonalas libertariánusok közé, egyáltalán nem akadok fenn azon, hogy van hajléktalanellátás és özvegyi nyugdíj. a szociális nyugalom jó az üzletnek.
de ezek nem ebbe fognak belebukni, hanem abba, amibe a szocializmus. abba az új osztályba, amit milovan gyilasz két rendszerrel korábban leírt. a felkapaszkodott köcsögök indokolatlan, érdemtelen és ugyanakkor az egész országra kiterjedő kényuralmába.
el fog jönni az idő, amikor elsötétül az ég az Argentínába tartó repülőgépektől. a légierőnek készen kell állnia erre a helyzetre.
mindazonáltal a közhiedelemmel ellentétben egyébként nem tartozom a nullaállamista vonalas libertariánusok közé, egyáltalán nem akadok fenn azon, hogy van hajléktalanellátás és özvegyi nyugdíj. a szociális nyugalom jó az üzletnek.
de ezek nem ebbe fognak belebukni, hanem abba, amibe a szocializmus. abba az új osztályba, amit milovan gyilasz két rendszerrel korábban leírt. a felkapaszkodott köcsögök indokolatlan, érdemtelen és ugyanakkor az egész országra kiterjedő kényuralmába.
el fog jönni az idő, amikor elsötétül az ég az Argentínába tartó repülőgépektől. a légierőnek készen kell állnia erre a helyzetre.
Tóta W. Árpád
2011.07.15 06:56:22
Mostanában erősek vagyunk. Osztjuk a kokit meg a sallert, nem ijedünk meg holmi Európától vagy Amerikától, se sztrájktól, se tüntetéstől. Senkitől. Kivéve a dohánylobbit. Az ugyanis erősebb a Nemzeti Ügyek Kormányánál. A történelem furcsa fintora, hogy a kormányt, amely…..
Tóta W. Árpád
2011.07.12 07:10:05
Természetes reflex, hogy a közmédiumok kisöprését politikai tisztogatásként értelmezi az ellenzék, maguk az elbocsátottak, sőt szinte mindenki, aki a kormánnyal nem szimpatizál. Azért természetes, mert már mindenkinek bebizonyították, hogy bárkit lecserélnek egy kényelmes…..
Tóta W. Árpád
2011.07.08 06:03:07
"A KDNP világnézeti párt, a horgony a csapkodó hullámokban, a Fidesz szerepe a mozdonyé." – Harrach Péter a Fidesz-kongresszuson A csapkodó hullámokban lehorgonyzott mozdonyból előbb dühödt toporzékolás és káromkodás hallatszott, aztán…..
Tóta W. Árpád
2011.07.05 05:08:20
Kísérleti jelleggel ennek a kommentjei a Facebookon helyezhetők el, itt:
www.facebook.com/Wblog
Olvastam a jogászatot, csak a jogászatba vetett bizalom, az egy kicsikét alábbhagyott, mert például mi van akkor, ha visszamenőleg nyolcvan évre titkosítanak egy rettenetes bosskommentet, aminek alapján viszont mégis ki lehet szabni a húsz év helyszíni bírságot. Egy lehorgonyzott mozdonyon bármi megtörténhet.
Ha nagyon nem válik be a Facebook, akkor nem lesz erőltetve. Akit zavar az azonosíthatóság, az csinálhat ott is álnevet, amennyi jól esik. Sorry a bloghu-s törzsgárdának a kényelmetlenségért.
www.facebook.com/Wblog
Olvastam a jogászatot, csak a jogászatba vetett bizalom, az egy kicsikét alábbhagyott, mert például mi van akkor, ha visszamenőleg nyolcvan évre titkosítanak egy rettenetes bosskommentet, aminek alapján viszont mégis ki lehet szabni a húsz év helyszíni bírságot. Egy lehorgonyzott mozdonyon bármi megtörténhet.
Ha nagyon nem válik be a Facebook, akkor nem lesz erőltetve. Akit zavar az azonosíthatóság, az csinálhat ott is álnevet, amennyi jól esik. Sorry a bloghu-s törzsgárdának a kényelmetlenségért.
Ven Csia-pao igazán elégedetten távozhatott Magyarországról. Tárgyalásai sikerrel jártak, és legalább annyira otthon érezhette magát, mint Csao Ce-jang 1987-ben. Igaz, hogy Magyarország azóta demokratikus ország lett, de megkíméltük Vent attól, hogy ezzel szembesülnie kelljen.…..
Tóta W. Árpád
2011.07.01 22:04:09
@maskep: Az Index nem, most is épp kommentelsz. A cikkeknél eddig se volt bevett szokás.
A Velvet külön egység, ők így döntöttek.
A Velvet külön egység, ők így döntöttek.
Tóta W. Árpád
2011.07.01 23:01:13
@a szív fészkei: Petőfi is jó, őt konkrétan cenzúrázták március 15-én, mert mindenféle sajtószabadságról szólt volna a vers, ha nincs az ÉBERSÉG.
Tóta W. Árpád
2011.07.02 01:03:47
@knausz: nézze, jelenleg a médiatanács kevésbé nyomaszt, mint maga.
Ha talán nem is mindenki, e blog olvasói biztosan tudják, hogy az új médiatörvény július 1-től már alkalmazható az internetes és nyomtatott sajtótermékekre is. A reakciókat látva, most megpróbálunk tisztába tenni néhány dolgot az új szabályozással kapcsolatban.Abban…..
Tóta W. Árpád
2011.07.01 16:39:57
Tóta W. Árpád
2011.07.01 16:40:59
Rendeletben határozná meg a kormány, mennyi az elvárható fizetésemelés a magánszektorban. Nincsen az embernél csodálatosabb. Olyan figurák, akik a cipőjüket is alig tudják bekötni, hirtelen arra vállalkoznak, hogy egy egész ország gazdaságát megtervezzék. Nem kell többé a…..
Tóta W. Árpád
2011.06.22 23:40:44
@knausz: "messzebbre merészkedett, mint azt katolikus újságíró eddig valaha megtette"
olyannyira, hogy református!
olyannyira, hogy református!
Tóta W. Árpád
2011.06.26 03:14:48
@szorokin: ezt én csináltam, nagy örömmel :)
nem tértem még magamhoz annyira, hogy erről írjak, de majd hétfőre.
nem tértem még magamhoz annyira, hogy erről írjak, de majd hétfőre.
Tóta W. Árpád
2011.06.26 03:15:23
A Tesco vállalat mindössze kilencven éve foglalkozik kiskereskedelemmel, így kevés fogalmuk van arról, hogy hova érdemes új áruházat építeni, mekkorát, és kell-e egyáltalán. Bizonytalanságukat azzal próbálják leplezni, hogy a forgalmukra mutogatnak, mondván, hogy a magyarok…..
Tóta W. Árpád
2011.06.10 22:10:03
@Senkifia: oké, akkor te menj a cba-ba. tudtommal egyik politikai erő sem készül arra, hogy megakadályozza a további cba-k nyitását. ennyi, a többihez meg nincs közöd.
Tóta W. Árpád
2011.06.10 22:12:41
@okostojgli: nem, ő feltétlenül annak a genny auchannak akarja eladni :D
lehet, hogy a sarki zöldséges sem fizet érte eleget?
lehet, hogy a sarki zöldséges sem fizet érte eleget?
Tóta W. Árpád
2011.06.10 22:36:57
@Joaquin: Nem, nézd meg náluk, hogy mit terveznek az újszabályozásban.
lehetmas.hu/sajtokozlemenyek/26057/gyakran-ismetelt-kerdesek-plazastop/
Bizony az a cél, hogy korlátozzák a versenyt. Az csak bónusz, hogy a Fidesz meg pénzt lát benne.
lehetmas.hu/sajtokozlemenyek/26057/gyakran-ismetelt-kerdesek-plazastop/
Bizony az a cél, hogy korlátozzák a versenyt. Az csak bónusz, hogy a Fidesz meg pénzt lát benne.
Van néhány toposz, amihez szívesen menekül a jobboldal, amikor elbizonytalanodik: a kereszténység, a történelmi sérelmek, és a nemzeti szuverenitás. Ezekben a jelmezekben úgy érezhetik, hogy mégis igazuk van, mert aki őket támadja, az ezeket a nagyszerű és vitathatatlan értékeket…..
Tóta W. Árpád
2011.06.09 01:37:21
@de Karatna: eh. ennyire fussa?
Tóta W. Árpád
2011.06.09 09:58:42
@Waldi!: így van. nem azt írtam, h az államnak ki kell találnia, ki mitől lesz boldog. a biztonság egy feltétele ennek, amit valóban garantálni kell, amúgy meg a lehetőség biztosítása a feladat. aki annak örül, hogy korbácsolhatja magát Isten nevében, az tehesse, aki meg inkább bulizna, az is.
Tóta W. Árpád
2011.06.09 23:32:19
@a szív fészkei: zsidózásra homeopátiával? erre még nem gondoltam.
A rendvédelmisek tiltakozása egyelőre nem erőszakos, csak ráutaló magatartással hívják fel a figyelmet. A követeléseik sem annyira elszálltak, mint amit a Kossuth tér nemzetgyűlése adott elő, nem a középkorba próbálnak visszamenekülni. Csak annyit akarnak, hogy maradjon minden…..
Tóta W. Árpád
2011.06.04 19:52:06
@hhh.: Én élveztem. A hazaárulás témát még érdemes kifejteni külön is, van benne anyag.
Tóta W. Árpád
2011.06.04 22:17:39
@Mi a Mano: elvileg erre van a TEK.
Tóta W. Árpád
2011.06.05 18:23:39
@gömbgiliszta: b+ nem én találtam ki. ahogy a nemzeti együttműködés rendszerét sem.
Trianon olyan a jobbosoknak, mint másoknak a meztelen nő. Legalábbis így gondolta Papcsák Ferenc, és beszállt a kis magyar holokausztiparba.
..
Tóta W. Árpád
2011.06.03 01:23:55
@a szív fészkei: jó jó, hát nem lettek attól _kisebb_ bunkók, hogy ebben a kérdésben igazuk van, de attól még igazuk van.
Én sem emlékszem, mit is csinált Gyurcsány, valami rémlik, hogy direkt elvesztett egy kislányt, vagy ilyesmi. Vagy talán csak komcsi származású volt.
" a házával szembeni volt BM-óvódát mire akarják már használni és főleg ki?"
Gyerekkatonák fogják őrizni!
Én sem emlékszem, mit is csinált Gyurcsány, valami rémlik, hogy direkt elvesztett egy kislányt, vagy ilyesmi. Vagy talán csak komcsi származású volt.
" a házával szembeni volt BM-óvódát mire akarják már használni és főleg ki?"
Gyerekkatonák fogják őrizni!
Tóta W. Árpád
2011.06.03 14:32:33
@Waldi!: Nem a rendőröket bohócozta le, hanem a szakszervezetet. Nekem sincs ennél jobb véleményem a szakszervezetekről általában.
@zeno18:
Tudom, hogy a korai nyugdíj tkp cafeteria, írtam is erről egy cikket éjjel, csak még szerkesztgetnem kell, úgyhogy majd holnap megy ki. Az fix, hogy simán elvenni nem deal, 110 ezer forintért senki se akar (jó) rendőr lenni.
@zeno18:
Tudom, hogy a korai nyugdíj tkp cafeteria, írtam is erről egy cikket éjjel, csak még szerkesztgetnem kell, úgyhogy majd holnap megy ki. Az fix, hogy simán elvenni nem deal, 110 ezer forintért senki se akar (jó) rendőr lenni.
Tóta W. Árpád
2011.06.03 22:02:42
@zeno18: LOL. ezt mindjárt megnézem, és kirakom facebookra vagy valahova. annyira tudtam, h el fog jönni a nap, amikor kisütik, h a miniszterelnök mint olyan eleve tiszteletet érdemel.
tényleg azt hiszik szegény hülyék, hogy senki sem emlékszik semmire, nincs videó, nincs írásbeliség, csak a jelenidő. retardált, nyomorult, lúzer faszok.
tényleg azt hiszik szegény hülyék, hogy senki sem emlékszik semmire, nincs videó, nincs írásbeliség, csak a jelenidő. retardált, nyomorult, lúzer faszok.
Magyarországot, hála istennek vagy ellenlábasainak, javarészt elkerülte a kereszténységnek (vagy bármilyen vallásnak) a növényszintre butított, szó szerint értelmezős, ultrabigott változata. Az Egyesült Államokban domináns fetrengős-karizmatikus, a mindennapos csodákat hirdető…..
Tóta W. Árpád
2011.05.25 01:50:21
@Pantagruel: annyiban van okunk kételkedni, hogy az egyébként grafomán rómaiak nem említik, csak jóval halála után, és akkor is mint az addigra felduzzadt keresztény mozgalom alapítóját. az őt említő források viszont ugye tele vannak nyilvánvaló képtelenségekkel, úgyhogy a hitelességük ingatag.
Tóta W. Árpád
2011.05.25 01:54:51
@Pantagruel: történelmi személy vs mítosz témában érdekes és viszonylag friss példa Pável Morozov:
en.wikipedia.org/wiki/Pavlik_Morozov
aki valóban létezett, csak nem úgy, nem akkor, nem azért...
vagy Sztahanov.
en.wikipedia.org/wiki/Pavlik_Morozov
aki valóban létezett, csak nem úgy, nem akkor, nem azért...
vagy Sztahanov.
Tóta W. Árpád
2011.05.25 01:55:23
@szorokin: ott van ráírva a bolygóra, hogy ITT NYÍLIK.
Megjött Roosevelték levele. (A teljesen hülye olvasóknak itt jelzem, hogy nem azonosak a Rotschildokkal, úgyhogy a zsidózás legfeljebb áttételesen alkalmazandó.) Roosevelték amiatt siránkoznak, hogy megszűnt az elnökről elnevezett tér Budapesten. Nem kell emiatt cidrizni amúgy,…..
Tóta W. Árpád
2011.05.20 19:45:38
@orica: Mivel egy másik könyvet nyáron be kell fejeznem, biztos lesznek szünetek, de hosszabb remeteség nem valószínű.
Tóta W. Árpád
2011.05.23 02:38:07
@szorokin: ezen agyaltam mostanában én is, el is kezdtem egy cikket, csak nem lett befejezve. igen, egyértelműen üdvözlendő, hogy nem vagyunk felügyelet nélkül, akkor szarabb lenne. é-korea is kurvára szuverén, csak ott élni nagyon szar.
Tóta W. Árpád
2011.05.23 23:22:45
@szorokin: "azaz azt h a NATO, EU tagjaként nem kell háborúra készülnünk, nem ez az elsődleges preferencia az országban"
Nem elsődleges, de a NATO ponthogy előír bizonyos védelmi képességeket, sőt elvileg a védelemre fordítandó GDP-százalékot is, amit mi rég leszarunk. Ezenkívül részt kell vennünk a NATO nemzetközi műveleteiben, mert attól szövetség. Harmadrészt a szövetség szép dolog, a NATO pláne gyönyörű, de a területvédelmet helyben kell megoldani.
Nem elsődleges, de a NATO ponthogy előír bizonyos védelmi képességeket, sőt elvileg a védelemre fordítandó GDP-százalékot is, amit mi rég leszarunk. Ezenkívül részt kell vennünk a NATO nemzetközi műveleteiben, mert attól szövetség. Harmadrészt a szövetség szép dolog, a NATO pláne gyönyörű, de a területvédelmet helyben kell megoldani.
Tisztelt választók, kedves fiatalok! Adminisztrációs és politikai hibák következtében olyan plakátok és hirdetések jelentek meg a sajtóban és a köztereken, amelyek az abortusz alternatívájaként a gyermek megszülését és azonnali örökbe adását jelölik meg. Csak a kampány…..
Tóta W. Árpád
2011.05.17 04:00:00
@Rodeo36: 91 óta is eltelt 20 év, és Németország azóta sem nacionalista irányba mozdult. nekem is furcsa volt felfogni, hogy a német-francia szembenállásból csak nyomjelző izotópok maradtak, de ez történt. a szabad világban ezek a szövetségek és összeolvadások sokkal maradandóbbak, mert grassroot szinten is megtörténnek, mint mondjuk egy egyiptomi-szír kisantant (EAK). az csak a top level játéka, ez viszont népmozgalom.
Tóta W. Árpád
2011.05.19 03:28:23
@Rodeo36: 1. a heroin állítólag egy rövid időre eufóriát okoz, a magyar múltba révedés viszont a depivel nyit, és úgy is marad. nagy különbség.
2. Azért azt erős túlzásnak érzem, hogy Magyarországról Afrikába lenne tanácsos menekülni. vagy Dél-Amerikába. nagyon pontosan kiszámított egyéni stratégiával, speciális képesítéssel esetleg megéri, de senkinek/sima polgárnak/külföldinek lenni itt biztosan jobb, mint ott.
2. Azért azt erős túlzásnak érzem, hogy Magyarországról Afrikába lenne tanácsos menekülni. vagy Dél-Amerikába. nagyon pontosan kiszámított egyéni stratégiával, speciális képesítéssel esetleg megéri, de senkinek/sima polgárnak/külföldinek lenni itt biztosan jobb, mint ott.
Mielőtt a nyugati civilizáció erkölcsi összeomlását készpénznek vennénk, érdemes Dominique Strauss-Kahn esetét egészében vizsgálni. Ugyanis pont az ellenkezőjét bizonyítja. D. S. K. lehet, hogy molesztálta a szobalányt, de még nem biztos. Mivel van rá esély, hogy igen, D. S.…..
Tóta W. Árpád
2011.05.18 15:27:17
Tóta W. Árpád
2011.05.18 18:54:52
@kispotzak: Mi a kérdés? Hogy helyeselném-e, ha vmi magyar főméltóság belebukna egy ilyen ügybe? Hogyne helyeselném.
Btw a cikk írásakor még ott tartott az ügy, hogy DSK mindent tagadott, ezért se rugóztam ezen.
Btw a cikk írásakor még ott tartott az ügy, hogy DSK mindent tagadott, ezért se rugóztam ezen.
Tóta W. Árpád
2011.05.19 03:24:58
@klacus: miért, te nem látod a párhuzamot? hát ennél egyértelműbb párhuzamot már nem tudok rajzolni!
nem is Sing-Sing kellene, hanem egy egész börtönsziget pedofiloknak, saját törvényekkel, mindennel. az olyan lenne az egyháznak, mint a zsidóknak Izrael újraalapítása.
nem is Sing-Sing kellene, hanem egy egész börtönsziget pedofiloknak, saját törvényekkel, mindennel. az olyan lenne az egyháznak, mint a zsidóknak Izrael újraalapítása.
Unott legyintéssel nyugtáztam, amikor megtudtam, hogy az RTL Klub újra előáll a valóságshow műfajával, ráadásul lényegében változatlanul akarja előadni a néhai Való Világot. So 2002. Túl vagyunk rajta háromszor, és nincsenek sehol az egykori főszereplők, zsákutca, senkit nem…..
Tóta W. Árpád
2011.05.09 22:43:10
@okostojgli: héló, ez itt nem az Index recepciója. a Funky feedbackjét abba a blogba írjad.
Tóta W. Árpád
2011.05.16 15:01:13
@szorokin: látom, de nem értek ezzel egyet. ha minden jellemhibára kitalálunk egy szindrómát, akkor bárkit fel lehet menteni. hadd ne mondjak ismert történelmi példákat.
én már a depresszióban se nagyon hiszek. magyarul az nyavalygás.
én már a depresszióban se nagyon hiszek. magyarul az nyavalygás.
Tóta W. Árpád
2011.05.16 16:40:21
@FuturesAngel: igen, de ha konstruálunk egy ilyen betegséget, miszerint mondjuk a faszparasztkodás vagy a szexuális zaklatás voltaképpen az egyénen kívül álló okokból ered, és szegény annak csak elszenvedője, akkor attól fogva minden ilyen alak erre fog hivatkozni. végül is minden tolvaj lehet kleptomán, és akkor már nem is rajta múlt. kénytelen volt megtervezni, hogyan tudná drótkötéllel meglovasítani az ATM-et.
Kibökte végre Gyurcsány Ferenc, hogy ő itt még mindig szeretne lenni valaki, avagy az ő olvasatában: tenni valamit az országért. Mindenekelőtt elősegíteni Orbán Viktor leváltását. Azt most sem mondta, hogy a miniszterelnöki székbe akar visszakapaszkodni, de a pártelnökségre már…..
Tóta W. Árpád
2011.05.10 17:55:36
@szerénységem: " kell találnia maga helyett kormányfőnek egy Bajnait 2014-re, és akkor 20-25 százalékra jó lesz a pártja."
ennél többet érne, ha Bajnai - vagy hozzá hasonló (pártonkívüli, szakértő, szelídszolid, nyugis arc) figura - nem az MSZP (ZPB) jelöltje, hanem őmögé parkol be a párt, nyitva hagyva a csatlakozás lehetőségét mondjuk az lmp-nek és bárkinek.
A Jobbik külön téma, ők nem a ballib tömegen fognak osztozni, hanem a Fidesz táborán.
ennél többet érne, ha Bajnai - vagy hozzá hasonló (pártonkívüli, szakértő, szelídszolid, nyugis arc) figura - nem az MSZP (ZPB) jelöltje, hanem őmögé parkol be a párt, nyitva hagyva a csatlakozás lehetőségét mondjuk az lmp-nek és bárkinek.
A Jobbik külön téma, ők nem a ballib tömegen fognak osztozni, hanem a Fidesz táborán.
Tóta W. Árpád
2011.05.10 19:19:14
@z_kovacs: "a szegediek"
Tóta W. Árpád
2011.05.10 19:34:16
@szerénységem: Ennek viszont megvannak a saját buktatói. Ld cseh, szlovák permanens kormányválságok.
Konkrétan Gyurcsánnyal még van egy olyan is, hogy Medgyessy példáján okulva vsz senki se látná szívesen a háta mögött.
Konkrétan Gyurcsánnyal még van egy olyan is, hogy Medgyessy példáján okulva vsz senki se látná szívesen a háta mögött.
Velünk nem lehet baszakodni – ez az üzenete Oszama bin Laden kivégzésének. Kedvemre való üzenet ez magyarként és felelős hazafiként. Hiszen ebben a konfliktusban egy kicsit mi vagyunk az a cowboy, aki végül lelőtte a gonoszt. Legalábbis inkább, mint a másik, a halott cowboy.…..
Tóta W. Árpád
2011.05.06 22:08:28
Tóta W. Árpád
2011.05.06 22:41:51
Tóta W. Árpád
2011.05.10 07:11:03
@Rodeo36: bocsika, de itt az ugaron ezt nem lehet lejátszani (EMI copyright)
Miután végre nyomdába került az ígért két pofonból az első, a milicistakérdés le is van tudva, így most megint arról lesz szó hetekig, hogy náci gárdát alakítani sem szép dolog, de talán ha a cigányok abbahagynák a cigánykodást, akkor eleve nem lennének gárdisták se. Ezt…..
Tóta W. Árpád
2011.05.03 03:23:15
@Rodeo36: "a multitasking az nekem életelemem, egyszerre 4-6 dolgot tudok csinálni és nem fáraszt sőt!!!!"
tehát nő vagy.
tehát nő vagy.
Tóta W. Árpád
2011.05.03 03:33:46
@Rodeo36: educated guess, de vannak kivételek minden irányban. a személyes tapasztalatom az, hogy a nők sokkal alkalmasabbak arra, h sok mindenre egyidőben figyeljenek. férfiak inkább egyvalamire, de nagyon. persze bejátszik, hogy én is ilyen vagyok, de statisztikailag is megfigyelhető olyan pályákon, ahol ez alap. pl tanítás. volt sok jó férfi tanárom, de azok inkább felsőbb iskolákban, ahol tolható a frontális előadás mint módszer, és aki nem jegyzetel, az majd megszopja. kisebb gyerekeknél mindegyikkel kontaktot kell tartani, nem megelégedni azzal, hogy az öt legokosabbnak magyarázol, meg az óraterv, közhangulat, fegyelmezés ideje és eszköze, plusz türelem. ezek inkább női erények imho.
Ha volna Orbán Viktor környezetében csak egyetlen mélyen vallásos ember, már szájon kapta volna. A szentségnek nem az a legfőbb ellensége, aki nem hisz benne, hanem aki a krumplilevesét melegíti rajta. Krisztus feltámadt! Ugyanott Wartburg eladó. Én például legfeljebb…..
Tóta W. Árpád
2011.04.28 22:55:06
Tóta W. Árpád
2011.04.28 23:19:29
@kispotzak: és úgy értetted, hogy mi mint index szerkesztjük, vagy Lázár és én? egyik se valószínű. mindenesetre ha ebben lesz előrelépés, akkor egy kurvanagy pirospontot fogok bevésni Lázár ellenőrzőjébe.
mindazonáltal az eddigiek alapján azt tippelném, hogy megint vmi sunyiság lesz a vége.
@malacz69 eurofanyalgó:
na de várj, akkor miért hiszel neki most?!
mindazonáltal az eddigiek alapján azt tippelném, hogy megint vmi sunyiság lesz a vége.
@malacz69 eurofanyalgó:
na de várj, akkor miért hiszel neki most?!
Tóta W. Árpád
2011.04.29 02:47:02
@Neel Armstrong: elszomorítasz. azért lettél kirakva egy napra, mert nekiláttál ennek a körkörös vagdalkozásnak, konkrétan mint egy részeg fasz a házibuliban.
emellett tájékoztatlak, hogy a nickedre kattintva bárki végignézheti a munkásságodat. átlag minden második komment zsidózás. kurva sokszor túlestem már ezen a vitán, úgyhogy nem nyitom meg újra: itt ez nem megy, és kész.
emellett tájékoztatlak, hogy a nickedre kattintva bárki végignézheti a munkásságodat. átlag minden második komment zsidózás. kurva sokszor túlestem már ezen a vitán, úgyhogy nem nyitom meg újra: itt ez nem megy, és kész.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz