Adatok
Tapsi Hapsi
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy szűkszavú kommüniké tudatta 1994. május 1-jén, vasárnap kora este a szörnyű hírt a világgal: „Ayrton Senna, háromszoros világbajnok belehalt az imolai versenypályán, a San Marino Nagydíjáért folyó versenyen elszenvedett sorozatos sérüléseibe. A halál…..
... a bokrot, ami az útjába kerül. Kissé szélesre, de el azért mégsem vette!
A lengyelek korábbi Forma1-es pilótája most a WRC2-ben indult a portugál ralin. Kategóriájában egy negyedik idővel nyitott, majd folyamatosan gyorsult: a második gyorson harmadik időt ment, utána…..
Vannak országok, ahol vannak márkakupák. Vannak márkakupák, amelyek nemzetközi szinten működnek. Nálunk évek óta nincsenek márkakupák, és kupás autókkal sem tömegek versenyeznek. Az Opel azonban úgy gondolja, hogy megéri az Opel Adamból raliautót faragni, és Németországban…..
Közszolgálati percek. megkésett téli autós tanácsok következnek - több évtized távlatából.
"Télen mindig számolni kell kisebb-nagyobb hóakadályok keletkezésével. Kisebb hóakadályoknál lendületet kell venni a gépkocsival, így valószínű az átjutás. Hófúvás, nagyobb…..
Tapsi Hapsi
2013.03.28 11:19:38
@Evil Dragon:
Ott a pont... igaz, hogy biztonságosabbak, de gyorsabbak az autók az emberek meg türelmetlenebbek és figyelmetlenebbek, fáradtak, unottak!
Ha akkor ütköztek általában egyenlő esélyeik voltak, személy a személy, teher a tehergépkocsi ellenében, de ma Suzuki az X5.-ös ellenében vagy a focus a Q7.-es ellenében.
nagy a különbség anyagiakban, súlyban, pénzben és biztonságban... van, aki megtudja fizetni van , aki nem!
Ott a pont... igaz, hogy biztonságosabbak, de gyorsabbak az autók az emberek meg türelmetlenebbek és figyelmetlenebbek, fáradtak, unottak!
Ha akkor ütköztek általában egyenlő esélyeik voltak, személy a személy, teher a tehergépkocsi ellenében, de ma Suzuki az X5.-ös ellenében vagy a focus a Q7.-es ellenében.
nagy a különbség anyagiakban, súlyban, pénzben és biztonságban... van, aki megtudja fizetni van , aki nem!
Komoly indulatokat korbácsolt fel a Red Bull Racing hazájában, Nagy-Britanniában Sebastian Vettel malajziai húzása, amikor a csapat utasításának ellenszegülve megelőzte csapattársát, Mark Webbert, és megnyerte a versenyt. Gerhard Berger szerint a világbajnokokból nem lehet kiölni a…..
Minden idők legnagyobb Forma-1-es tehetsége, versenyzőtársai és millió rajongója szerint (én is ide tartozom) pedig minden idők lenagyobb pilótája, Ayrton Senna da Silva.Méltón meg fogunk emlékezni halálának évfordulójáról, ebben biztosak lehetnek.Addig is emlékezzünk rá ezzel…..
Tapsi Hapsi
2013.03.21 23:57:43
@SzJ1982:
Tiszteletben tartom más véleményét, rajongását!
Elfogadom, hogy a világ egyik, ha nem a legjobb autóversenyzője volt ... a saját kategóriájában!!!
De egy másik világ, másik színvonal ....?
Fangio az 5 címével vagy Lauda a 3.-al ( egyiket sem szerettem ) de minden korszaknak megvannak a nagyjai, ezt el kell fogadni!
De túlmisztifikálni azt azért nem , tisztelni, rajongani lehet... libabőrösen, ahogy igazi vérmes szurkoló teszi, de isteníteni... ennyire talán azért nem kellene, de mindenkinek lelke rajta!
Na nem azért mert Én nem Senna drukker voltam, de sem Piquet, sem Modenát, sem Blundellt, sem Salot, sem Montoyát, sem Webbert nem ismerem emberként, ezért hát kár lenne isteníteni Őket!Ellenben azért így is nekik drukkoltam!
Végezetül.. bocsánat, de nem lehet az évszázad autóversenyzője mert számos más kategória van, ahol nem lett volna ilyen jó!Ha elfogadjuk a dogmát, hogy a F-1 a csúcs akkor igen!Persze nekem nem az, de azért szeretem!
1986.-ban beült egy B csoportos Austin Metro.-ba is és azt mondta utána, hogy ez a fák között 200.-al menni az túl gyors és veszélyes!
Tiszteletben tartom más véleményét, rajongását!
Elfogadom, hogy a világ egyik, ha nem a legjobb autóversenyzője volt ... a saját kategóriájában!!!
De egy másik világ, másik színvonal ....?
Fangio az 5 címével vagy Lauda a 3.-al ( egyiket sem szerettem ) de minden korszaknak megvannak a nagyjai, ezt el kell fogadni!
De túlmisztifikálni azt azért nem , tisztelni, rajongani lehet... libabőrösen, ahogy igazi vérmes szurkoló teszi, de isteníteni... ennyire talán azért nem kellene, de mindenkinek lelke rajta!
Na nem azért mert Én nem Senna drukker voltam, de sem Piquet, sem Modenát, sem Blundellt, sem Salot, sem Montoyát, sem Webbert nem ismerem emberként, ezért hát kár lenne isteníteni Őket!Ellenben azért így is nekik drukkoltam!
Végezetül.. bocsánat, de nem lehet az évszázad autóversenyzője mert számos más kategória van, ahol nem lett volna ilyen jó!Ha elfogadjuk a dogmát, hogy a F-1 a csúcs akkor igen!Persze nekem nem az, de azért szeretem!
1986.-ban beült egy B csoportos Austin Metro.-ba is és azt mondta utána, hogy ez a fák között 200.-al menni az túl gyors és veszélyes!
Tapsi Hapsi
2013.03.22 00:08:30
@asds1988:
Sajnálom, de a lényeg ugyanaz.... Nekem is megvan a könyv, de szándékosan nem másoltam ki... megtetted ezt helyettem Te! :-)
Egyébként meg bántás nélkül miért gondoljuk úgy, hogy 100 év múlva is Őt, Őket tartják majd a legnagyobbnak? Azért mert Mi láttuk versenyezni?
Olyanok, akik nem látták már versenyezni, és nem lesznek olyanok, akik még életükben látták versenyezni már nem fogják értékelni Őt és egy 3 világbajnoki címes legendás pilóta lesz és úgy fognak hozzá állni, ahogy pl.: Fangio 5 címéhez!
Volt, jó volt, de amikor Én kisgyerek voltam és néztem a F-1.et akkor ment X és Y, na Ők voltak az igaziak!
Ilyen az élet!
Sajnálom, de a lényeg ugyanaz.... Nekem is megvan a könyv, de szándékosan nem másoltam ki... megtetted ezt helyettem Te! :-)
Egyébként meg bántás nélkül miért gondoljuk úgy, hogy 100 év múlva is Őt, Őket tartják majd a legnagyobbnak? Azért mert Mi láttuk versenyezni?
Olyanok, akik nem látták már versenyezni, és nem lesznek olyanok, akik még életükben látták versenyezni már nem fogják értékelni Őt és egy 3 világbajnoki címes legendás pilóta lesz és úgy fognak hozzá állni, ahogy pl.: Fangio 5 címéhez!
Volt, jó volt, de amikor Én kisgyerek voltam és néztem a F-1.et akkor ment X és Y, na Ők voltak az igaziak!
Ilyen az élet!
Tapsi Hapsi
2013.03.22 00:12:58
@Majdénmegmondom: Ott a pont!! Valahogy tényleg így van!
Életveszélyes a Senna fanok közé írni mert csak Senna, Senna!
Pont olyanok mint a kedvenc versenyzőjük! Már bocsánat!
De a sor nekem így tejes! Mansell, Prost, Piquet, Senna!
Életveszélyes a Senna fanok közé írni mert csak Senna, Senna!
Pont olyanok mint a kedvenc versenyzőjük! Már bocsánat!
De a sor nekem így tejes! Mansell, Prost, Piquet, Senna!
Nagyon simán nyert Sebastien Ogier Mexikóban. A mezőnyből egyedüliként csak Ostberg tudott közel kerülni a franciához, de neki a második napon véget ért a verseny, így a svéd hó után a mexikói murván is az újonc VW nyert.
Az utolsó napon a „csak” három gyorsasági…..
Javában ássuk a szívómotorok sírját. Nekem hiányozni fognak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Lehet, hogy már volt, lehet, hogy öreg, de annyira szép, hogy ezt sosem lehet elégszer megnézni. Bajunk biztosan nem lesz tőle.
És ha Juha bácsi mondja, akkor kik vagyunk mi, hogy kétségbe vonjuk? Csodás képek, csodás gépek.
..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A mostani kommentátorok meg szakértők, uram bocsá' hozzá képest Nekem gyengék.
Emlékszem pár éve az RTL meghívta szakérteni.
Véleményével keresztbe verte a tutit... aztán a futam után neki lett igaza.... többet nem is hívták!
Kevés nagyon a netről eredményeket nézegetni, versenyzőkről köridő alapján véleményt mondani! Jobban kell ismerni a cirkuszt ennél.
Számomra Ő olyan mint Martin Holmes a raliban.
Örömmel fogadtam a blogot!