Adatok
CaviarLaid
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szszab kétségbeesésében fordult a T. fogyasztókhoz költői kérdésével, miután körülbelül 7000 forintért fennakadt a callcenteres robotokon.
Kíváncsi lennék egy gyorsfelmérésre: létezik olyan élő ember, akinek sikerült már beszélnie a magyar Ryanair ügyfélszolgálattal?…..
Azt hiszem nem kell túlságosan hosszan ecsetelni, miért ellenkezik sikoltozva az emberi logikával a repülőgépre szabad ég alatt történő várakozás. Naiv ügyfél és utastársai 30 percig áztak, mielőtt elindultak Stockholmba.
Hello Homar, Láttam a három héttel ezelőtti…..
CaviarLaid
2013.02.05 17:53:50
vista.hu/ryanair-utas-voltam---egy-utasunk-levele.html
És még az ő apja f@szát - írták kommentben az utaskísérők...
És még az ő apja f@szát - írták kommentben az utaskísérők...
Soha nem voltam oda az Invázió üzletláncért, a klapkás hirdetés pedig feltette az i-re a pontot: valószínűleg csak a top10 leggázabb reklám ever kategóriában indulhatna jó esélyekkel. Monca panaszlevelével sem lettek szimpatikusabbak. Mint ő is írja, nem egyszeri és történelmi…..
CaviarLaid
2013.02.05 17:45:48
@: Ja...ez itt a reklám helye, vagy a reklám hülye? Fél éve beregeltem egy aliassal, aztán összeraktam egy jó kis hálózatot. Egy huncut buznyákot sem kerestem.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tárgy: A Jolanta Szczebiot, lengyel állampolgár által benyújtott 0762/2009. számú petíció a Ryanair légitársasággal kapcsolatos problémáiról
www.europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/peti/cm/800/800222/800222hu.pdf