Adatok
Rapid136
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az egésznek az okozója Lacus barátom, aki megdobott egy levéllel valamikor január végén. Mert mint minden, a végén beláthatatlan következményekkel járó projekt az életemben, ez is ilyen ártatlanul kezdődött, hadd idézzem: „ha már azért vettem motort, hogy együtt menjünk…..
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
Rapid136
2013.01.30 09:32:10
@Csikós Zsolt:
Most már szenzációs lenne, ha kiderülne, hogy ugyanarról a Puchról beszélünk, mert gyermekkorom kedves epizódja volt az, amikor édesapám a "puchos-korszakról" mesélt.
Sok történet előkerült este a behozatala, vámolása körüli hercehurcától kezdve az európai körúton és rallye túrán át az eladásáig, de beazonosításra alkalmas adatot még nem leltem fel.
Édesapám neve dr. Keszthelyi Csaba és nem 1963-ban, hanem '64 tavaszán hozta be Magyarországra.
Elmondása szerint akkoriban a Hollós István tömörítette Puch-klubban kb. 20-25 Steyr-Puch volt, de vászontetős mindössze pár darab, ezért is gondolom, hogy van esély arra, hogy ugyanarról beszélünk.
A rendszámot megkérdezem, hátha így beugrik neki.
A történeteket meg majd úgyis leírom, mert ha mégsem édesapám Puchja, legalább a gyerkőceimnek legyen elképzelése arról, milyen volt az autózás "hőskora" Magyarországon.
Most már szenzációs lenne, ha kiderülne, hogy ugyanarról a Puchról beszélünk, mert gyermekkorom kedves epizódja volt az, amikor édesapám a "puchos-korszakról" mesélt.
Sok történet előkerült este a behozatala, vámolása körüli hercehurcától kezdve az európai körúton és rallye túrán át az eladásáig, de beazonosításra alkalmas adatot még nem leltem fel.
Édesapám neve dr. Keszthelyi Csaba és nem 1963-ban, hanem '64 tavaszán hozta be Magyarországra.
Elmondása szerint akkoriban a Hollós István tömörítette Puch-klubban kb. 20-25 Steyr-Puch volt, de vászontetős mindössze pár darab, ezért is gondolom, hogy van esély arra, hogy ugyanarról beszélünk.
A rendszámot megkérdezem, hátha így beugrik neki.
A történeteket meg majd úgyis leírom, mert ha mégsem édesapám Puchja, legalább a gyerkőceimnek legyen elképzelése arról, milyen volt az autózás "hőskora" Magyarországon.
Rapid136
2013.02.02 07:53:06
@Csikós Zsolt:
Korábbi cikkedben utaltál az autó alvázszámára. A szám előtt vagy után betűkombináció nincs?
Ha küldenék képet, azt is a blog.hu-s email címre küldhetem?
Korábbi cikkedben utaltál az autó alvázszámára. A szám előtt vagy után betűkombináció nincs?
Ha küldenék képet, azt is a blog.hu-s email címre küldhetem?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ők sem ijedtek meg egy kis emelkedőtől, pedig az Alpokban azért a Bikás-dombnál nagyobb kupacok is találhatók és '66-ban még nem voltak mindenhol mindent "kisimító" autópályák.
Szóval elég a 24 ló: hajrá!
Egyébként apámék nagy valószínűséggel azzal a Puchhal voltak, ami most Zsoltnál alussza Csipkerózsika-álmát... De ez egy másik történet.