Adatok
janeszxd
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mindenki megvárhat egy autót, nem igaz? Várjon csak türelemmel, mert én éppen másra koncentrálok. A telefonomra.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Hát, feladtam a küzdelmet. Megvettem, imádtam, megadtam neki mindent.
Elszédítetted a fejemet, S én eléd szórtam mindenemet. Sálat, pulcsit, nejlon harisnyát, És csuda, csuda gyöngyöket. (Hungária - Ciao, Marina)
Egy ideig ennél csak rövidebb motorom lesz
Persze eljön az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azért azt nem mondhatjuk, hogy a mai autókban nem jelennek meg fejlett, innovatív technologiák ezen a területen. Egyszer próbáljatok ki egy komoly gyári rendszert, pl. iDrive. Meg fogsz lepődni, én pl.pik-pak úgy kikeresk neked egy nevet. Nem beszélve a gyors billentyű funkcióról,ráprogramozol 7 tel számot amit gyakran szoktál hívni és oda se kell nézni,nem beszélve a hangvezérlésről. Igaz, hogy az német vagy angol.
Nekem pl. van olyan ismerősöm, akinek igazán az jelentette a problémát amikor megcsörrent a telefon, akkor teljesen összezavarodott,beállt az: - Úristen megszólalt a telefon, most mi lesz! Berakatott egy bluetoth-os kihangosítót, automatán felveszi a második csörgésre és kész, nyugalom van.
Azóta többször jártam úgy vele kapcsolatban, hogy amikor hívtam a kihangosító automatán felvette, ő meg beleszólt: Szia, éppen parkolok, visszahívlak! Ennyi. Senkinek nem emelkedett 1 mbar-t se a vérnyomása, ő is tudott koncentrálni a pakolásra, 5 perc múlva visszahívott. Mindenki boldog! Mindezt egy 6900.-HUF értékű legegyszerűbb berendezéssel. Csak megtanult alkalmazkodni a világhoz, ahol beköltözött a mobiltelefon a zsebünkbe és ezzel együtt beülünk az autónkba.