Adatok
MisterD
1 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elég sokat vagyok autómániás emberek között, tehát már ezerszer szóba került a Mazda MX-5-ös. Jó autó meg könnyű meg szép a forma. Tudom, tagadnom kellene, de a forma miatt vettem meg. Soha nem vezettem, soha nem ültem benne, nem tudtam, milyen, viszont nagyon tetszett. Régóta…..
Különösebb kommentár nem kell hozzájuk, indulhat a mémgyár.
..
MisterD
2015.02.27 11:54:10
A szlogen kitalálója sokat nézte a Szálkát. Akkor. Amikor. És úgy. Ahogy.
www.youtube.com/watch?v=79bMpoL7fyE
Egyébként ez az utolsó 5 év legnézhetőbb műsora volt ott. És nem máshol.
www.youtube.com/watch?v=79bMpoL7fyE
Egyébként ez az utolsó 5 év legnézhetőbb műsora volt ott. És nem máshol.
Úgy tizennégy éves lehettem, amikor édesapám elmesélte, hogyan szedte rendbe első Zsiguliját. Komoly felújítás volt az, lecsupaszított bódéval, darabokra szedett motorral. Kerültek bele színezett üvegek, volt sportkormány, homokszínű fényezés. Én nagy örömmel hallgattam a…..
MisterD
2014.12.29 21:14:17
Lassan csiszolódik-csiszolódik, nem kerget a tatár, ráérünk
Ez a poszt nem akar rábeszélni az öregautózásra. Ne tedd, ne csináld, sokkal okosabban is eltöltheted az idődet, sokkal hasznosabban, tényleg. Ha eddig nem kezdted el, most már ne vágj bele, mert az autózásnak sajnos…..
MisterD
2014.11.26 11:25:16
Nem tudom, hányan emlékeznek még a régi 124-es Merci kombimra, amit jó hét éve adtam el. Született is belőle egy cikk anno, Intergalaktikus lúzerszopás fénysebességgel címen. Mert az volt. Az eladás is, az autó is.
Egy vagyont költöttem rá, hogy ilyen legyen
Hogy…..
MisterD
2014.11.24 16:11:51
Elég nagy port vert fel Zách Dani legutóbbi riportja, melyben egy látszólag naiv és jóhiszemű ügyfél kanosszáját dolgozza fel, melynek végén rengeteg kidobott pénz és egy működésképtelen autó állt. A cikk után temérdek levelet kaptunk, nem csak a konkrét szerelővel…..
MisterD
2014.11.11 17:15:23
MisterD
2014.11.11 17:52:26
@Winkler Róbert: Persze.. a börtönben is csak ártatlanok ülnek :) Na nem akarok háborút, ez tényleg vicc volt. Igazából ezzel a populistakommentgenerátor poszttal az a bajom, hogy akkor érdekel a másik ember kínja, ha érdekes megoldása is van hozzá.
Szezonnyitó műsorunk kicsattan a nyomatéktól és a hatalmas erőtől. Titkos receptek Ingolstadból és csoda Maranellóból...
MisterD
2014.11.07 16:52:09
András, az Iveco PR-ese azt mondta, szerinte közepes, mármint méretre, de érdemes megnézni. Amikor kijöttünk, megkértem, hogy ha legközelebb valaki megkérdezi, nyugodtan mondja csak, hogy nagy, és bár Olaszországban van az UNESCO-világörökség kétharmada, és a Torinói…..
Ez a blog a kedvenc autóimról és az autózásról fog szólni, természetesen a saját perspektívámból. Most ennyi!
..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"jó az üléspozíció és az okosan hangolt szívócső kellemes hangot ad a négyhengeresnek"
Szerintem az MX5 még egy 183cm magas embernek is kicsi. Be tudok ülni, de a látóterembe lóg az ablakkeret, szerintem neked is. És biztos nem tudsz kényelmesen ülni (csak hajlított lábbal,mint egy Trabantban), mert ha normálisan szeretnél ülni, akkor a bal térded beszorul a kormány és a behúzó közé. A Nardi kormány pont lehetne 1-2 cm átmérővel kisebb is, akkor tényleg jó lenne.
Az én fülemnek a motorhang botrányosan rossz, konyhai robotgép zúgás. Alacsony fordulaton még elmegy, mert mély a kipufogóhang, de pörgetve... Mindegy szubjektív dolog. A 4 hengeres BMW IS motor sokkal szebben szól, 6 hengeresekkel pedig nem lehet összehasonlítani.
A futómű rendben van, hozza a roadster élményt: feszes de nem ráz. A váltó nagyon jó, de itt sem kell elszállni, mert a Lexus és Honda váltó kapcsolása jobb. A fokozatkiosztás élvezetes, nem ejt nagyot, de már 140-nél is k..sokat pörög a kocsi. Autópályát felejtsd el.
Amiről viszont kevés szót ejtettél az az, hogy a 80-as évek olasz csodái rohadnak annyira, mint az MX5 NB-NBFL széria. A mindegyiken rohadó sárvédőív és a küszöb még nem egy nagy kaland, de az ajtók és a csomagtartó fedél már igen. A legrosszabb típushiba pedig az, hogy az első hossznyúlványok már 5-6 évesen elrohadtak!!! Ez bizony egy ütközésnél, főleg egy kabriónál a vég kezdete.
Összességében viszont az MX5 olcsó és megbízható japán technikájú, sprőd roadster, amit egy kezdő lány is könnyen elvezet. Tele sportkocsis megoldásokkal és kompromisszumokkal, amiért meg mi férfiak rajongunk.
Bár Z3 igényesebb autó, a formája túlságosan megosztó. A 4 hengeresek gyengék, a 6 hengeresek pedig orrnehezek. Az SLK pedig egy tank a többihez képest.