Adatok
Slevin Kelevra
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az ész választása
A motor ragyogó paramétereiben a futómű sajnos egyáltalán nem volt partner. Egyenesben még csak-csak, de kanyarban billegett, a keskeny 16-os kerekek sem voltak bizalom gerjesztőek. Pár éles kanyar után (amit a BMW-vel különösebb stressz nélkül 90-100-al…..
Slevin Kelevra
2014.01.19 12:15:06
@Zoltán Maszlik:
Az enyém 99-es S40,abban is már 4 légzsák van,2001-től meg már 6 volt a minimum.
@Horváth Patrik:
Modellfrissítés előtt még csak simán 2.0D-nek hívták.De abban igazad van,hogy 1.9 néven sosem futott az S40/V50 páros.
Az enyém 99-es S40,abban is már 4 légzsák van,2001-től meg már 6 volt a minimum.
@Horváth Patrik:
Modellfrissítés előtt még csak simán 2.0D-nek hívták.De abban igazad van,hogy 1.9 néven sosem futott az S40/V50 páros.
Sokan panaszkodnak, hogy a WRC kitiltásával eltűnt a látvány a magyar ralipályákról. Azért ez nem teljesen igaz, a LepoldSporvideó összeollózott filmje bizonyíték arra, hogy a Lancerrel is lehet látványosan közlekedni.
Látszik, hogy nem a WRC hiánya a legnagyobb baj. Az igazán…..
Slevin Kelevra
2013.01.19 19:17:10
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az előző S40/V40 meg Mitsubishi(egyes darabok francia váltóval és dízelmotorral) futómű szóval azt szintén nem lehet a többi Volvohoz hasonlítani.A kis modelleket nem ők fejlesztik,csak vesznek valahonnan egy alapot és ráhúznak egy Volvo skint.