Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Frigyes ur

0 bejegyzést írt és 1316 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/28/mar_o_sem_tudja_mikor_hazudik..
Frigyes ur 2013.11.28 14:28:21
@Master Of Reality:
"Ez a férfi 35 évesen már megtanulta, hogy a nőknek mindig az a férfi érdekes, aki más nőknek is kell."

Fordított gondolatmenet. Aki egy nőnek sem kell, annál a helyzet nem véletlen. Aki meg egynek kell, abban nyilván van valami vonzó, érdekes. Teóriák arról, hogy milyenek a nők (különösképp, hogy azok arról szólnak, hogy a nőkben van a hiba, még véletlenül sem az illetőben) nem azok. Marha egyszerű.

@Nem királylány, csak nő: Amelyik pasi nem lép, az nem akar. Még a nyuszik is megmoccanak, ha kell a nő.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Őszintén: szerinted? :D Illetve a másik verzió a 'jaj csúnyán megégettem magam, minden nő ribanc'.
Frigyes ur 2013.11.28 14:38:24
@Nem királylány, csak nő: Ennek a jelentése továbbra is az, hogy nem kellettél eléggé. Ennyi.
http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/07/buntetesbol_szexmegvonas..
Frigyes ur 2013.11.07 15:09:43
@Lord Papírsárkány: Ööööö. Na jó :DDDDDDD
De erre mondják, hogy ha ez van a tudatalattimban, akkor ássuk el jó mélyre és dobjunk rá egy követ :D

@mütyür: Ne add meg neki az elégtétel örömét :D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Na pafff. Trekesek :S
Frigyes ur 2013.11.07 15:25:10
@mütyür: Te, mütyür, te nagyon... *gondolkodik* mütyür vagy :@ :D
Frigyes ur 2013.11.07 15:31:51
@mütyür: Te valamit szívtál :D
http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/05/egy_ilyen_no_2_orat_sem_er_meg..
Frigyes ur 2013.11.05 15:52:21
@Szintet lépett (ex) Naiva.: Látom téged is leköt a munka :))

@nénikéd: :DDD

@Bölcs Jaroszláv: "bemegy egy sötét dobozba, ahonnan nem jön ki semmi" Itt annyira rákérdeznék, hogy a fejedre gondoltál, de az milyen genya lenne már :))))
Frigyes ur 2013.11.05 15:54:12
@Bölcs Jaroszláv: Az éhség agresszívvé tesz.

@Szöszi 26: Hass, alkoss, gyarapíts, készíts folyamatábrát a vállalat működéséről :D
Frigyes ur 2013.11.05 15:55:36
@Szintet lépett (ex) Naiva.: Jaj, én nagyon jóindulatú vagyok, szó szerint is képes lennék értelmezni a fekete dobozt. Bár nem tudom az tkp. miként működik, miből van, ha már így szóba került?
http://csajokespasik.blog.hu/2013/11/04/a_lenyeg_veszett_ki_a_kapcsolatunkbol..
Frigyes ur 2013.11.05 13:11:09
@Frigyes ur: Ja, meg barnább. Meglepődnél mennyit számít.
Frigyes ur 2013.11.05 13:48:16
@Master Of Reality: Majd minden testrészed tartalmaz csontot :D Alapcsontváz esetén nagy különbség nincs, azért nem látszódhat, mert a. zsír fedi (túlzott mértéke nem kívánatos ugye), b. izom, ami a térdnél nem igazán van, de minél erősebb egy izom, jó eséllyel annál 'durvábbá teszi' a csontot, ergo ebben az esetben sincs igazad.

Nem átlagot írtam, ha figyelmesebben olvastál volna, hanem normált. Újabb pont nekem.

A feje nem tudom, hogy mennyire van rendben, és visszautalok az általad figyelmen kívül hagyott korábbi megjegyzésemre, ami újfent nekem ad igazat ugyebár.

Saját szempontomból inkább vagyok magas, nyúlánk, mint a feszességen túl 'nagyobb méreteket' biztosítóan hájas/izmos.

A férfi preferenciákról már nem tudom írjak-e az egzakt értékelés szempontjából.
Frigyes ur 2013.11.05 15:00:48
@Master Of Reality: Ez a megfogalmazásod továbbra is pontatlan.

De J.B. lábai meg sem közelítik egy baletttáncosét.

Nem, nem erről volt szó. És nem, semmi ilyesmit nem akartam sugallni, ez a te hozzáköltésed. Ráadásul saját magaddal ellentmondásba keveredve lsd. sörhas átlag oder normális.

Atéren se vagy következetes, hogy bár a test-fej arányt nézed, ugyanakkor az idő javarészében a fejet látod, ennek időtartalmát összevetve, leszek jóindulatú csak olyan 12:1 arányt mondok szemben az 1:7-essel pusztán matematikai alapon nagyobb súllyal kéne rendelkeznie az arcnak. Ergo nem vagy alkalmas objektív rendszer létrehozására, túl sok az ellentmondás.

Inkább legyen szép arcom, mint jó testem, de hát ez már én vagyok :) A test alakítható, és mivel a génállomány nem alakíthatóság szempontjából értékel, hanem adottság szinten, ez is jelzi az izomzat kisebb súlyát a kérdésben.
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/31/nem_leszek_olyan_mint_az_a_lany_aki_uldozi..
Frigyes ur 2013.10.31 11:26:44
@Bölcs Jaroszláv: Nem is, de nem is akartak bókolni :D

@Lord Papírsárkány: Azért nem szeretem őket, mert undok kis dögök :P Kutyatermészetem van, mondjon bármit is az exem, nincs igazad :P
Frigyes ur 2013.10.31 12:21:02
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nut már mutatta. Csalódtam :S Rudi, Rudi hol tartunk manapság?! :(
Frigyes ur 2013.10.31 12:27:18
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Az :S Dec. közepe meg a legkirályabb :)
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/30/irasban_bator_eloben_nyul..
Frigyes ur 2013.10.31 09:18:24
@alebzsaflab: Aki vehemensen szidja rendszeresen az ellenkező nemet, az nem ér el nálunk különösebb sikereket. Legalábbis pusztán önmagával nem, esetleg pénzzel.

@Szintet lépett (ex) Naiva.: ...

@Lord Papírsárkány: Tök normális vagyok, meg hétköznapi, semmi érdekesség :D
Frigyes ur 2013.10.31 09:32:24
@alebzsaflab: Van akinek tényleg ez az egyetlen esélye. Aztán jön az ideológia, hogy a nők csak a pénzre mennek. Aha.
Frigyes ur 2013.10.31 09:42:01
@Lord Papírsárkány: Nem. Vannak férfiak, akikben pusztán ez lehet vonzó :)
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/29/a_bukott_uzletasszony_bezaklat..
Frigyes ur 2013.10.29 14:39:46
@mütyür: Lerendezem. Másrészt a sztoriban nem hiszem, hogy ez volt.

@Niobe: Hogy még jobban élvezed! :) Kikapcsol. Alkalmanként nem rossz.

@_Ω_: Pontosan. És a faladon azt törölsz, amit akarsz. Ha szép szóból nem ért... Bár az író gyanítom egyenes beszédre nem vetemedett...
Az is. Ráadásul majd 30 évesen.
Frigyes ur 2013.10.29 14:47:55
@plantingC4: Az ember élete során sztem így vagy úgy, de nemcsak disznókkal fut össze. Aki igen, az maga is mangalica. De azt hiszem ezt ma már harmadszorra írom le, úgyhogy Cato Skywalker befejezi, mert biztos mindenki unja :D

Nem mondanám hihetetlennek :)) De én jóval visszafogottabb vagyok itt, a csomó idegen miatt, meg nyoma is van. Még a kimondott szót is meg lehet bánni olykor.
Frigyes ur 2013.10.29 15:51:56
@Lord Papírsárkány: Ugggyan, ugggyan, sárkányokat reggelizem, ne próbálkozz szerintem, nem lenne jó vége.

@plantingC4: Szerintem igen. Élőben lehet hirtelen felindulás, írásban már visszafoghatod magad, ergo nagyobb felelősség, nyomatékosabb.
Pont ellentétesen látom. Élőben jobb kiadni, itt nem nagyon tudom kiélni magam, vad taszt püffölés keretében :)
Nem a félreértés zavar, hanem a privát szféra. Interneten számomra sokkal nagyobb.
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/28/a_no_kezet_csokol_de_nem_szerelmes..
Frigyes ur 2013.10.28 16:26:36
@plantingC4: Jómagam is szeretem alkalmazni a keine hangulatjel írásmódot, és csak az esetleges kétes eseteket jelölni. Bár néha meg hiányoznak a hangulatjelek, nagyon szegényes eszközök vannak.
Frigyes ur 2013.10.28 16:34:56
@mütyür: Pedig ezek vérkomoly dolgok, mütyür. A naaaagy és bölcs férfiaaaak! :D
Frigyes ur 2013.10.28 16:43:00
@mütyür: Meg tudnak mindent jobban. Közben próbálom felidézni mikor okított ki nő férfiakat az ejakulációról.

@Lord Papírsárkány: Mi aztán nagyon.
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/24/nem_ugy_teszunk_mint_akik_jarnak..
Frigyes ur 2013.10.24 15:54:15
@Sadist: Mesélj, mit kompenzálsz ezzel a stílussal? :) Aquila non captat muscas, simplex est.
Frigyes ur 2013.10.24 15:55:56
@Lord Papírsárkány: Van szíved megölni bennem a remény utolsó morzsáját is? Cép mondhatom. Jedi vagy? :P
Frigyes ur 2013.10.24 16:00:44
@mütyür: Mer' egy Sötét Nagyúr nem vágyhat arra, hogy önmagáért szeressék, mütyür? :(

@Lord Papírsárkány: Ha te így, akkor én is :P
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/22/van_csaja_de_en_is_kellek..
Frigyes ur 2013.10.22 14:44:00
@Dövan: Nem én. Olvass utána a kreténizmusnak, the_one!
Frigyes ur 2013.10.22 15:04:47
@mütyür: :)))

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Eddig nem tette meg, de ekkora életesemény kapcsán nem biztos, hogy viccelődni kéne ;)))))
Frigyes ur 2013.10.22 15:21:16
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ne tedd! Kár lenne azzért a csinos pofiért :D
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/21/o_hagyott_el_es_en_vagyok_a_szemet..
Frigyes ur 2013.10.21 16:35:37
@en a kekcmanijasz: Úgy érzem nem jutunk előbbre :P De amíg tagadsz, addig nincs mit tenni, kedves lyányom *lemondó fejcsóva* Ha pasi lennél, akkor azt mondanám csak irigykedsz arra a férfierőre, ezért bizarrozod le. Tudom, ritka kincs egy olyan kivételes példánya nemének, mint szerénységemtiltjamegnevezni, de ne tituláljuk már bizarrnak! :P
Frigyes ur 2013.10.21 16:48:18
@nénikéd: Köszönöm ismeretlenül a bizalmat. Ezek szerint már elektronikusan is átmegy. Helyes.
Frigyes ur 2013.10.21 17:17:09
@en a kekcmanijasz: Majdnem. Inkább úgy fogalmaznám meg, hogy próbáljon csak valaki eltörni, ő karja és egyebe fog törni :))

@plantingC4: Úgy érzem te nagyon naív vagy. Nem gyanakszol, hogy kínzásnak kaptad, per azt szerette volna elérni a hölgy, hogy ne csókolgasd ;)))
Na, de tény: mi attól (is) vagyunk férfiak, hogy a sok kencézést privilégiumát meghagyjuk a nőknek, és a legfontosabbakat használjuk csak. Ők meg kínozzák csak magukat, ha már ilyenek :D
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/18/csak_reszegen_tudna_velem_szexelni..
Frigyes ur 2013.10.18 15:01:13
@Kytia: "Létezik az összebújós barátság, csak úgy hívják, párkapcsolat. Azt is ki lehet bírni.:D"
:DDDDD

@Bundabandi (Cookie Bunny): Tökre nem ezt írta. Még ha rosszindulattal is szemlélem Kytiát (:D), akkor sem látom ezt bele. Vagy ha tévedek, akkor úgyis megírja.
Frigyes ur 2013.10.18 15:16:50
@Bundabandi (Cookie Bunny): Mégis felemlegeted, hogy téged miiiindenki félreértett, és most is. Na mindegy.

Lényegét tekintve annyi csak a vita tárgya, hogy baráti gesztus-e. Ha attól függ, hogy valakinek van-e kapcsolata vagy nincs, akkor a válasz egyszerű: nem az.

@Kytia: Ennyire nem volt egyértelmű, hogy a te külsődnek szóltam be? :P :D
Beteg egy színdarab lehetett :D Mondom ezt úgy, hogy sztem több mellet fogtam, mint egy átlag pasi :D
Fura ki mire asszociál. Sosem éreztem még agressziót ebben.
Frigyes ur 2013.10.18 15:20:16
@Kytia: Na pont ez. Velem megtörtént már, hogy finoman jeleztem, hogy ne, erre úgy kaptam a fejemre, hogy nem akart ő semmit se, mit gondolok. De ez csak szórakozóhelyes sztori volt.

Különben meg nem értem minek barátkoznak pasik olyannal, akitől akarnak valamit. Mármint ténylegesen, nem pedig, hogy egy kósza numera jöhet, ha úgy alakul (bár ezt most a haver-barát kategória összemosása, de sztem érted, mert te is említetted). Na de ez már csak tökösség kérdése, tökös pasi nem húzza sokáig a helyzet tisztázását.
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/10/ket_ev_utan_ujrakezdes..
Frigyes ur 2013.10.10 20:00:06
@plantingC4: Őszinte leszek: ebből annyit értettem, hogy Süsüt idéztél, és ez nagy, nagy piros pont :D

Mondjuk nekem nagy bajom úgy átlagban nincs a férfi-nő témában, a hülyéktől távol tartom magam és kész :))
Frigyes ur 2013.10.10 20:10:43
@mütyür: "a mai társadalmakban pont nincs senki elnyomva :)"
vs.
"nem azt mondtam, hogy nem létezik. lévén fogalmam nincs."
Frigyes ur 2013.10.11 10:55:43
@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaj, Bundás, nem kell magad ennyire áldozatnak tekinteni! :)
Viszont tény, hogy valahol elszomorító, hogy nő ilyet ír "PONT ezért nem felháborító! neked vezetőként olyan ember kell, aki nem lép le félév után, hogy nacsá, jövök 3 év múlva. a járulékokat meg fizeti tovább a cég." És ezt összevetve ezzel "nőnek a másik nő a legnagyobb ellensége ;))) ", meg ezzel "nők meg összevesztek azon..." háááát, igen, vannak nők, akik tényleg a többi nő ellenségei :x
http://index.hu/video/2013/10/07/mi_szamit_a_rektor_urnak_kirivonak/ CsP poszt egyelőre nem jelent meg, hirtelen ezt sikerült találnom helyette, de ha valaki tud jobbat, linkelje bátran. :) ..
Frigyes ur 2013.10.08 12:07:08
@Dökvín: :DDDDD
Frigyes ur 2013.10.08 12:55:06
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Felháborító, a fehér frottírzokni szexualitásával akarnak érvényesülni. Na szép.
Frigyes ur 2013.10.08 13:00:20
@Bölcs Jaroszláv: Ironizáltam :)

Afrancbamár, elromlottam, hogy manapság senki sem veszi le? Vagy mindenki átment Sheldon Cooperbe és nem ismeri a szarkazmust? :S
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/03/egy_ferfi_aki_vadolva_bekulne..
Frigyes ur 2013.10.03 13:25:39
@Bölcs Jaroszláv: Mert férfiaknak gyártanak elsősorban. Nekem is mondták már válogatáskor, hogy pardon, de ennél nem opció. De tény, hogy én katonai boltba mentem, meg Martensben gondolkodtam.
Frigyes ur 2013.10.03 14:45:04
@Bölcs Jaroszláv: Valamilyen fajta volt is: InVader :D

@mütyür: Olyan lábbeliben törpméret, amit férfiakra találtak ki elsősorban :)

Miért? Oké, drága, de majd 10 évig hordható... És megadja a birodalmi lépegető érzetet :D
Frigyes ur 2013.10.03 14:57:02
@plantingC4: Nekem berepedt a bőr, meg ugye elkopott a sarka 10 év után, de nem ápoltam egyáltalán megvallom. Simán behozza az árát valami jobb darab a pár idényes vackokkal szemben.

Amúgy mit takar a ronda kinézet? :) Valami színes cucc?
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/02/kiseronek_kellek_csak_neki..
Frigyes ur 2013.10.02 14:01:29
@Bölcs Jaroszláv: Tőlünk várod komolyan, hogy lebeszéljünk arról, hogy kinevettesd magad?
http://csajokespasik.blog.hu/2013/10/01/mit_tennel_ha_megcsalnalak..
Frigyes ur 2013.10.01 17:08:24
@plantingC4: Sóhaj.

Te:
Nem érzelmi és nem kedv és nem holdciklustól befolyásolt döntésekre, nem a "pillanatnyi hangulat" által diktált érzésekre van szükség, ezen dolgok sikeres működéséhez...
Azt mondják, tudományos szempontok alapján, van különbség a női és férfi agyműködés közt.
Azt mondják, pont ezek azok a különbségek, a férfiak racionális alapokon döntenek, a nők meg érzelmi alapokon.

Én:
Amiért döntő többségben a férfiak vannak vezető pozícióban az az, amit már említettek, a töredékét sem kell beáldozniuk a karrierjüknek a gyerek vállaláshoz és -kor.

Te:
Áldoznám én a karrieremet gyerekvállalás miatt, de NINCS VÁLASZTÁSI LEHETŐSÉGEM BÉJBE, NEKED MEG VAN

Röviden leírod, hogy a nők az agyműködésük miatt nem vezetők, válaszom szerint azért, mert a szülés(ek) miatt kiesnek, erre te, hogy nem tudsz gyereket szülni. Hogy jön össze a kettő?
Frigyes ur 2013.10.01 19:27:26
@plantingC4: Én támogatlak, Loretta :D
Frigyes ur 2013.10.02 08:21:50
@Budapesti Brigaderos: Szerintem ez remek ötlet! :)
http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/26/o_nem_akar_meg_csaladozni_en_igen..
Frigyes ur 2013.09.26 08:37:42
@Vegtelenul Izgato Pica: Ez valakinek összejött már? :)

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Vagy épp nem veri meg valaki, és agóniafőzelékkel tömi.
Frigyes ur 2013.09.26 08:51:38
@Vegtelenul Izgato Pica: Dehonnem akarsz ;)
http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/25/a_majdnem-csajom_lebuktatta_magat..
Frigyes ur 2013.09.25 13:57:55
@Kytia: Vannak ilyenek is, csalódtam már én is, de ezek nem is igazi barátok nyilván. Te meg elég nyomi vagy, ha a sárga angyal helyett a Facebookra írogatsz :D
Nálam például az egyikkel tavaly tök rég nem beszéltünk, találkoztunk, felhívtam, hogy az előbb szakítottam, ki vagyok, átjött még aznap. Sőt, a másik barátnőm is. Amikor megtudtam, hogy a Hercules forgatásán ügyel, és kaszkadőröket taperol, sértődés nélkül 5x megírhattam, hogy utálom :D (hogyottrohadjonmegaszemétmázlistája :D). Ha boldog vele örülök. Nem fogok kiakadni, hogy a nagy boldogság közepette hanyagol bármelyikük is.
Elhiszem, hogy rosszak a tapasztalataid, de ettől még nem kell általánosítani a női nemre...
Frigyes ur 2013.09.25 14:09:46
@mütyür: Ahogy mondja, mütyür, ahogy mondja.
Frigyes ur 2013.09.25 14:45:14
@Kytia: Na jó, de téged így szívattak, nekem ez kimaradt :D Amúgy meg nem nagyon izgat pár lemondott találkozó, én rugalmasabb is vagyok. Barát kevéssé átgondolt megfogalmazása:
1. számíthatunk egymásra
2. megnevetettjük egymást
3. sok mindenben hasonlóan gondolkodunk
4. jó vele lógni
5. szeretjük egymást.
De nézd, ha neked is a pasi fontosabb, mint a barát, akkor te sem várhatsz el mást...

Amúgy meg fura, hogy te szex után képzeled el a barátságot, szerintem pont akkor nincs. A fenti listához a barátokkal nem szexelünk részt is hozzátenném :D
http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/20/a_csaj_a_facebook-ra_jar_gyonni..
Frigyes ur 2013.09.20 14:01:30
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Mostantól szellemi vezetőd? :))

@Kytia: Lehet tisztában voltak azzal, hogy nem ismered fel a szarkazmust.
Frigyes ur 2013.09.20 14:04:26
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nem tehet róla a népesség 11/12-e, hogy nem olyan remek, mint meg nem nevezett, mert oly egyértelmű a válasz hányada.
Frigyes ur 2013.09.20 14:22:44
@Kytia: Jó az avatárod, úgyhogy nem szólok vissza.
http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/19/megbiztam_benne_megis_elarult..
Frigyes ur 2013.09.19 22:10:15
@Aphelion 2013: Kollektív bűnösség. A nemi erőszaktevőt is anya szülte, ergo a nők felelősek azért, hogy világra jött. Sajnos a hülyék létezéséért is ily módon felelősek a nőstények.
:)

@Sadist: Ja, már rájöttem a hsz.-aidból, hogy szexista nézeteket hangoztató troll vagy, ami napjainkban sajnos kiábrándítóan klisévé vált a világhálón.
http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/17/neha_buszke_ram_neha_meg_elzavarna..
Frigyes ur 2013.09.17 13:54:55
@Kytia: Simán nem kaphatsz meg mindent. Te sem tudsz megadni mindent. Nemcsak magánéletben. Korral jár a felismerés, nem túl lelkesítő, de ez van.

@mütyür: Á, tudom, hogy nem lehet távdiagnosztizálni, állatot még élőben is nehéz lehet néha. Azt néztem veszettül, hogy ugyanúgy használja a mancsát, csak nem fáj neki, remélem csak picit beütötte, azért vörös. De azért aggódom, hát tudod, ilyenkor végigpörget az ember mindent a fejében mi okozhatja.
De köszi :)
Frigyes ur 2013.09.17 13:57:06
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Mondj. Mondhatsz bármit, engem marha nehéz megfélemlíteni. Kihívás elfogadva.
Frigyes ur 2013.09.17 14:11:14
@mütyür: Igazából nekem még állatorvosom sincs, mert költözésem óta nem kellett vinni egy állatot sem. Na igen, az is para lehetett.

Én is ezzel nyugatom magam, aztán meg azzal, hogy ha megsérteném a kezem, akkor használnám-e ugyanúgy.

de ha többet nem jelentkezem, akkor nardingoltam a hörcsög miatt, bevertem a fejem a kőpadlóba, és meghaltam :D
http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/16/az_elso_randinak_haromszor_futottunk_neki..
Frigyes ur 2013.09.16 14:28:44
@mütyür: Olvastál te már Cosmot, mütyür? :) Nem igazán ilyen témák vannak benne :)
Frigyes ur 2013.09.16 14:37:00
@mütyür: Hát azt se nő írta. A női magazinok közül a Cosmopolitan a legrosszabb amúgy, iszonyat unalmas, de leginkább ruha reklámokról szól. Női magazinokban a szex nem nagyon téma, vagy oltári blődségek vannak benne. (Én is arra írtam.) szóval totálisan feledhetőek ebből a szempontból. Barátnőmmel más szempotnból tartjuk 'szakirodalomnak' :))))
Frigyes ur 2013.09.16 14:49:38
@mütyür: Pontosan. Ha lenne pénzem, akkor se költenék ekkora összegeket öltözködésre, sminkelésre.
De amit utálok, hogy ráadásul iszonyat gáz, ízléstelen stílust akarnak rádtukmálni, lsd. az ikonikus www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.vanity.hu/pictures/blog/132/3354_o.jpg&imgrefurl=http://www.vanity.hu/hir/132-divatszimbolum-louis-vuitton-taska&h=271&w=445&sz=72&tbnid=otXC-Af06-aNPM:&tbnh=66&tbnw=109&prev=/search%3Fq%3Dlv%2Bt%25C3%25A1ska%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=lv+t%C3%A1ska&usg=__TrqiUigs_bGOrc5oFSEjF7mCto0=&sa=X&ei=k_w2UrjhJsiGtAa31oHoDg&ved=0CCMQ9QEwAg
Éltetik azt, hogy egyedi (pölö color block vagy hogy hí'ják, a lényeg, ha hülyén nézel ki, akkor csodálunk, mert 'eredeti'), 'önkifejezés' (aki ruhával fejezi ki magát, annak nem nagyon van mit kifejezni).

Leginkább poénból. De én olvastam ilyeneket agykikapcsolásnak, sminkelés, frizurák, edzéstervek gyengék, de néha van egy-két jó gyakorlattipp, meg azért divat terén is ha valami csinosabb darabot látok, és hol árulják, akkor célzatosan tudok menni. Szóval ilyenek miatt szoktam női portálokat. De tényleg tipikus női témák miatt, és nem a szex miatt. Nem mellesleg ebből a szempontból a férfi magazinokban leírtak is borzasztóak. Magazinból semmiképp sem szabad tippeket szerezni, vagy minimálisan komolyan venni őket :D
http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/11/kinek_falazzak_ha_mindketto_hazudik..
Frigyes ur 2013.09.11 13:21:13
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: És rám nem gondoltál? Röndöltöd?
Frigyes ur 2013.09.11 13:51:05
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Vögrö mögtönöltöl szögödöösön böszölnö.
Frigyes ur 2013.09.11 13:59:28
@Madpapa: Tödjö ö, csök vöccölt.
http://csajokespasik.blog.hu/2013/09/10/az_uberkereszteny_csajok_a_legvermesebbek..
Frigyes ur 2013.09.10 14:02:38
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Az a baj, hogy te egy ilyen áldozattípus vagy. agernikának is hagytad, hogy már első alkalommal letaperoljon. Azt hiszed, hogy nem mondhatsz nemet. Pedig a lila kardigán még nem felhívás keringőre.
Frigyes ur 2013.09.10 14:03:46
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Én meg nem egyáltalán értek hozzá (pláne a farmakoterápiájához), úgyhogy irreleváns a véleményem :D
Frigyes ur 2013.09.10 14:30:19
@plantingC4: Jó'vanna, csak fel akartam vágni :P