Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent

0 bejegyzést írt és 403 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Talpra koma, hí a Zsotya! Itt az idő, most vagy soha! A szegfű istenére  Esküszünk! Esküszünk, hogy bambák tovább nem leszünk! Fegyverbe demokraták! Ragadja meg mindenki ami a keze ügyébe kerül és támadás! Klaviatúra, toll, buszjegy az utazáshoz mindegy, de tegyetek…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.04 20:33:33
@Knósszosz: Háezzelmostanakkorizé..
Én arra építettem az egész elméletemet, hogy ki tud/fog erőszakolni egy szavazatfelfüggesztést+ támogatásmegvonást, és ezzel egyidejűleg ujjal mutogat hogy "nahátezpéldátlnilyensevótmégómájgád"...
Miért ne tudná élintézni?
A cocilisták aződekkel meg tudják indítani a akármit, én aszitem, erre te mostan meg aztat mondod hogydemégse.Akkor mi a faxnak lebegtetik a ep-be?
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.04 20:49:23
@épészmérnök: Ebben nem értek egyet.A néppárt mindíg kiállt Orbi mellett.
Nem hinném hogy Merkel az alapján mond véleményt, hogy mit írnak az ellenzéki lapok, hiszen fel lehet hozni olyan kritikákat, miszerint a Magyarországot ért kritikák alaptalanok, ráadásul ezek a kritikák nem légbőlkapottak, hanem komoly emberektől származnak, és legalább megkérdőjelezik a kritikák jogosságát.
Merkel mindg azt mondta, hogy az Velencei-bizottság majd megoldja.A velencei bizottság meg idáig nem talált semmi szörnyedelmet, amit ne lehetett volna megoldani.
Max elindít pár kötelezettségszegési lófaxt, ami évekig elhúzódik.
Szal aszittem az ellenzék el tudja intézni a izét, ha kell hozzá a néppárt, akkor nem szóltam.
www.polgarportal.hu/kuzdo-ter/magyarorszag/1556-orban-a-modern-korba-tart
www.hirado.hu/Hirek/2013/01/29/09/Mediaszabalyozas_lezarult_a_parbeszed_az_Europa_Tanaccsal.aspx
www.hirado.hu/Hirek/2012/06/16/06/Demokratikusnak_talalta_a_vizsgalt_magyar_torvenyeket_a_Velencei.aspx
www.nyiron.hu/belfold/az-europai-neppart-kiallt-a-fidesz-mellett
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.04 20:54:02
A Magyar Narancs március 28-dikai számában Kis János felveti a kérdést, honnan lehetne nagy szavazótábort szerezni. Állítása szerint ha feltűnne egy Beppe Grillo-szintű alak, akinek nincs se jobb-, se baloldali programja, viszont nagyon határozott vágya mindenkit a börtönben látni,…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.04 18:15:18
@politikus-omm: Bocs, azt elfelejtettem.
Igazad van, de ha eleve elindul a procedúra, ami ismét alkalmad adhat a hazai ellenzéknek ujjal mutogatni, és lejáratni a kormányt a választások előtt!!!Óriási károkat okozHATnak a jelenlegi kormánypártoknak.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.04 18:30:42
@politikus-omm: Félre értesz!
Nem az eu val van baj.Hanem a ellenzék, azok a sajtóorgánumok fognak ujjal mutogatni ránk, illetve faxt ránk, az Orbán-kormányra.
Azt hiszem nem árulok el ngy titkot, ha azt mondom, senkinek nincs baja a "magyarokkal", itt izárólag a kormányt akarják leváltani.
Gondold el azt a blamát, ha megindul az eljárás, és pl felfüggesztenek pár1000milliárd ft-ot!
Az az ellenzék malmára hajtaná a viet.
Annak ellenére, hogy 2012-ben a költségvetési hiány még a kormány által várt 2,5 százaléknál is jobban alakult - a KSH számítása alapján -2 százalék volt a költségvetési hiány 2012-ben -, még nem jelenti azt, hogy további kiigazítások nélkül az idei deficitcél is…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.04 17:21:47
@kublerek: Félreértettél!
Én is így gondolom, sőt, szerintem ha csak egyetlen egyszer elhangzana egy célzás OV szájából, már az katasztrófális lenne.Azok, akik most kritizálják a demokrácia leépítése miatt, gondold el, ujjal mutogatnánakrá, hogy "mi megmondtuk", és Magyarország összes "barátja" aggodalmának adna hangot.
És égis, hány oldalon hangoztatják, hogy Orbán Viktor erre készül.Figyelmen kívül hagyva azt, hogy soxor kifejtette, ez "öngyilkos" lépés lenne.
Szerinted hány ember emigrálna azonnal?
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.04 17:28:45
@zobod: Igen, de tudod, ez egy olyan dolog, amit a végletekig el lehet húzni.
Azt mondja az eu, hogy idén nem tudjátok tartani.Aztán ha mégis, akkor majd jövőre nem tudjátok.Aztán ha mégis, akkor meg jövőre!
Az Alaptörvény IV. módosítása miatt több törvény számos rendelkezését újra kell fogalmazni. Az új alkotmányos szabályokhoz kapcsolódóan - az alaptörvény-módosítás gyorsaságához képest lassabban, így megkésve - elsőként a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.03 19:35:16
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.03 19:52:02
@J.László: Tudod, érdekes, hogy az index, illetve amerikai népszava online, vagy a többi ellenzéki "hiteles" hírforrás azzal járatja le magát, hogy azokat a cikkeket, ahol védik magyarországot, véletlenül sem adják le.
Csak azt, ahol lejáratják.
És milyen érdekes, aki kritizál, nem mond egy értelmes kritikát sem, csak közhelyeket kiabálnak, hogy vége a demokráciának.
Azok az orgánumok, akik el is olvassák az alkotmányt, vagy egyéb vitatott törvényeket, érdekes módon nem állapítanak meg semmi olyasmit, ami súlyosan sértené az európai normákat.
Érdekes!
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.03 19:53:29
Gerendai Károly pár nappal ezelőtti bejelentése után most a Jobbik elnöke állt elő váratlan emigrálási szándékával. A poilitikus Facebook-bejegyzésében elmondta, hogy bár hazánk ígéretes tempóban fasizálódik, de nem eléggé, és ez elkeseríti. "Nem ezért dolgoztam,…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.03 17:01:42
@Letícia: Neee!
Kristóf aktfotója van a szobám falán, arra recskázok minden reggel!(és néha este is..wehe)
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.03 17:06:55
@Letícia: Nem, nekem csak Kristóf, és Kulka János vannak kint, még a szomszédok-os időből, szintén akt.Egy kisebb lakás árát kellett rá elköltenem, de megérte!Kicsit már ragacsos, meg tele van sárga foltokkal, de megérte!:)
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.03 17:10:20
@csanimama: Nana!Csak ki ne derüljön hogy ő is emigrál!:)
Olyan hírek láttak napvilágot, hogy a Fidesz 500 000 szavazót szerzett magának a rezsicsökkentéssel. És akkor jönnek a további tervek: lesz még nagyobb csökkentés, belevonjuk a víz- és szemétdíjat is. Közben titkosítjuk a külföldi állampolgárok számát, mert ha…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.03 15:29:38
@room_101: Kellemetlen lesz hazajönni a sok magyarnak pár hónap múlva, mikorra már kibasztak minket az euból..hehe
Szekeres Zsolt 21 éves egyetemista üzenetében köszönetét fejezi ki Orbán Viktornak. Ahogy Zsolt mondja, ha nincs a NER; az Alaptörvény és annak módosításai; az Alkormánybíróság kilúgozása; a magyarságfogalom kisajátítása; az uniformizálás; az egyetemek kivéreztetése; a…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.02 17:32:30
@Mitzimackó: gondolom, amikor 2006-ban kilövöldözték az emberek szemét, az rendben van, ugye?

@rockjano: "Szólás szabadság elméletben van de aki megszólal az adott esetben megnézheti magát, mert a hatalom elvtelen szervilis kiszolgálói azonnal visszavágnak"
Persze..csak nekem tűnik fel, hogy az indexen gyakorlatilag minden politikai témájú blog a jelenlegi kormányt szídja?Minden féle következmények nélkül, ugyanazok a blogok?Ez hogy lehetséges ilyen szörnyű diktatúrában?

Egyébként nem hisztizni kell, hanem jövőre nem a fideszre szavazni, azt jónapot.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.02 17:51:54
@zajos1: Szerintem ez nem így van.Az ellenzéknek igenis van esélye.Az fog nyerni, akire többen szavaznak.
A közvéleménykutatások nem biztos, hogy megbízhatóak.De ha abból indulunk ki amit mondanak, akkor az is látszik, hogy a lakosság feléről nem tudni hogy mit akar.Aki ezeket a rétegeket megnyeri, nyerhet.
Szerintem az e14 igenis erős.Csak most lakult, és már mennyien kedvelik.Egyáltalán nem biztos a fidesz győzelem.
Ha sokat keménykedik Brüsszelben, és esetleg felfüggesztik a szavazati jogot (tudomhogy ennek az esélye gyakorlatilag 0, csak a gondolattal játszom) , plusz megvonnak egy kis támogatást, akkor azt nehéz lesz megmagyarázni, sok választót fognak veszíteni.Az ellenzék eg gondolom ráerősít, és így elég szoros lehet, szerintem ebben az esetben van esélye az ellenzéknek.
Ha sikerülne kikerülni a túlzottdeficit-eljárásból, illetve annyit változtatnának a törvényeken, amennyit éppen kell ahhoz, hogy ledugják az eu torkán,(mint pl a média-törvény, ahol hatalmas hiszti volt, most meg lezárták) akkor viszont újra 2/3.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.02 18:23:27
@zajos1: Nyilván ő is egy "mocskos fideSS bérenc!Ő is a Lendvai Utcából kapja a pénzét!
Komolyra fordítva a szót, egyenlőre nekem úgy tűnik, hogy az ellenzék idehaza és az ep-ben azon kívül, hogy "hatalmasproblémák vannak Magyarországonmert izé..háát..nameg..ööö" semmit sem tudnak mondani, csak sarat dobálni, és amint valaki, aki ért hozzá, elolvassa, az példaértékűnek nevezi.Jó példa erre a Helsinki bizottság, míg a magyar helsinki bizottság habzó szájjal tiltakozott, hogy "ómájgáddeszörnyűdzsízüszhelpaz" addig az Amerikai Helsinki Bizottság szerint az alkotmány példás, és gratulál Magyarországnak.
Pont mint egy éve, akkor is temették a magyar alkotmányt, és habzó szájjal követelték a zöldek a velencei-bizottság kontrollját, vlgül a velencei bizottság értékelése "nagy általánosságban megfelel a jogállami értékeknek" volt, és rögtön kuss lett.
Ezek alapján sztem nem fogják elindítani a 7- es cikkelyt.
Az ep-ben természetesen majd megállapítják hogy nagyon nagy bajok vannak, aztán meg majd leszavazzák őket, orbán meg 2/3-ot kap megint.
Gerendás Péter zenész tegnap egy, a Facebookon közzétett írásában jelentette be, hogy felhagy magyarországi karrierjével és külföldön próbál szerencsét. Önmagában a levél is illeszkedik a Határátkelő profiljába, de nem ezért szeretnék írni róla, hanem a kapcsolódó…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.01 17:17:17
@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Ami van, az a jogállamiság csökkentése és lassú leépítése. Amolyan Horthy-féle féldemokrácia a cél..."

És ezt hogyan fogjuk előadni az európai uniónak?
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.01 17:34:33
@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Aha.
Szerinted mi az esélye annak, hogy kidobnak minket az auból, ill. kilépünk?
Ugyanis sok helyen lehet ilyet hallani.(amerikainepszavaonline..hehe)
Sztem az nem reális, hogy kilépjünk, gyakorlatilag öngyilkosság lenne, és ha már csak megszellőztetnék, olyan hiszti törne ki a már most is kritizáló balliberális , bel/külföldi ellenzékben, hogy megbuktatnák a kormányt.
Kidobni meg ugye, nem lehet.
Én el tudom képzelni, hogy sokat keménykedünk, és esetleg megvonnak bizonyos jogokat (ha nem is jutunk el odáig, de meghurcolnak egy ilyen eljárásban, és a kormányt nem tűnteti fel jó színben a választások előtt) ,esetleg megvonnak jelentős uniós támogatásokat, és azt már nehezen lehet majd megmagyarázni, az ellenzék szintén ráerősít, és végül a kormány megbukik.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.01 17:51:24
@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Hááát, nagyjából egyetértek veled, szerinte igazad van, de eléggé kockázatos amit OV művel, pengeélen táncol, és ha nem sikerül, akkor rábaxhat mint kovács a faxára, mert ha csak egy kis hibát is ejt, azt azonnal felhasználják ellene, és a végén a sok lúd disznót győz, ergo megbuktathatják.
A KARD Célpontban a kölyök 2013.03.31 11:54:40
Indult az egész a német ARD és ZDF közszolgálati adók gyermekműsorában vetített "Piros lap Magyarországnak" rövidfilmmel, ahol a német gyerekeknek azt magyarázták, mi a baj a mi hazai folyamatainkkal. Ez utóbbiakat nyilván pártállástól, világnézettől, az alternatív…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.01 15:21:06
@mojszipupi: ja, csak kár,hogy egy országot nem lehet "kipenderíteni" az euból.Főleg nem azért, mert az ellenzéknek nem tetszik egy adott párt.
Mellesleg ha "kipenderítenének" minket, akkor már nem azon kéne agyalnod, hogyan hagyd el az országot, hanem azon, hogy akiket hazaküldenek, hol dolgozzanak.
Max az lehetséges, hogy megvonják a szavazati jogot, és párezermilliárd ft-os támogatást, és ebbe belebukik a kormány.(ennek van reális esélye sztem)
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.01 17:29:56
@mojszipupi: Igen, ebben sajnos teljesen egyetértek.Illetve, az még előfordulhat, hogy sokat keménykedünk, végül csak megvonják a szavazati jogot, és felfüggesztik az uniós támogatásokat, ezzel egyidőbe további nyomás alatt tartják a kormányt, a kül/belföldi ellenzék, és végül megtörik a kormány, és megbuktatják.
De azt, hogy kidobják, vagy kilépünk, szerintem nem fog bekövetkezni.Vagy meghátrál, vagy megbuktatják.
Illetve ha amit fentebb említettem, még idén bekövetkezik, (szavazati jog/pénzmegvonás) azt azért már nehezen lehet majd megmagyarázni, és könnyen lehet hogy a jövő évi választásokba fog kerülni.
„A hazánkban tapasztalható fasizálódás” miatt emigrál Gerendás Péter - harsogja a cionista szekta portálja. A jobb körökben sehol sem jegyzett huszadrangú muzsikus nagy terjedelmű Facebook bejegyzéséből aztán előtűnik a lényeg. A fasizmus emlegetése, a folyton arra való…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.01 15:14:22
@csak egy néző: Bocs, de te "Geendásról" beszélsz, itt meg Gerendás Úrról van szó!(csak vicceltem, nem tudtam kihagyni.)
Az meg valóban gusztustalan, hogy a saját sikertelenségéért az országot hibáztatj.Mondo ezt úgy, hogy sajnálom hogy elmegy, és remélem megtalálja azt amit keres, és azt is, hogy visszatér.
A mai történet arra példa, hogy cégen belül is micsoda különbségek lehetnek a magyarországi és a svájci kirendeltség között. Tibor Facebookon érkezett beszámolója az ügyintézés mikéntjére is rávilágít. „Nemrégen, idén január 3.-án kezdtem új munkahelyemen. Nem…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.01 12:29:45
@dirtyfreebird: Bassz, csak vicceltem!!
Én csak azt figuráztam ki, amiket írogatnak!
Valójában nem hiszem, hogy a belátható jövőben felbomlana/kilépnénk/kirúgnának.
Szóval nyugalom, vicc volt!(még akkor is ha rossz)
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.01 13:08:16
@sárospataki lány: Tévedsz.
Egy svájci átlagbér 4-6000Bruttó.
10,000/hó az nem.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.04.01 14:15:55
@sárospataki lány: akkor most 6000 vagy 10000??
Ne vetíts kedvesem, én is Svájcban élek.Valaki másnak lökd a rizsát, kösz.
A lényeg, hogy ne magyarországhoz hasonlítsad svájcot, mert ez kb olyan, mint amikor Pistike konstatálja hogy az ő faxa a legnagyobb az osztályban, csak azt felejti el, hogy ő 12éves, a többiek meg 7.
Szóval miért nem kuwaittal, vagy qatarral hasonlítgatod ösze?
Régóta tudjuk, bölcs vezérünk körül gyakran sertepertél pár jól fizetett fotós-videós, hogy áhitatos facebook-lájkolói véletlenül se maradjanak le két gumicsizma-felhúzás közötti, falusi gyerek vagyok, az emberek embere, így pózoljak Árpi?, kész vagy Sándor?, meg persze az…..
Adásunkat megszakítjuk, csapataink harcban állnak! A HírTv jól visszavágott a német közszolgálati csatorna gyerekhíradójának! Hogy az is értse, miről van szó, aki már annyira besonkázott, hogy már tormásat böffent csak aktuálpolitika helyett, annak foglaljuk össze azért az…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.30 22:07:17
@Don T. Boy: Igen.A velencei bizottság a legutóbbi alkotmányról már kimondta a verdiktet.
Pontosan ezt:"A magyar alkotmány nagy általánosságban megfelel az európai normáknak"

Most is ugyanígy lesz.
Nem is fogunk kilépni, és ki sem fognak minket rúgni, mivelhogy nincs olyan.
Kilépni sem foguk, hoszen már számtalanszor elhangzott OV tól, hogy "öngyilkosság"
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.30 22:10:12
@kewcheg: Bassz, én is erre gondoltam!
A Lengyeleket ugyanez a tv-adó leantiszemitázta!
Megalol ez attól az országtól, aki 6millió embert kiírtott!!
A hetvenes évekből emlékszünk  - mi, akik elég öregek vagyunk hozzá - a hatalomnak arra a gyakorlatára, hogy a rendszer ellen utcai tiltakozások részvevőit garázdaság vádjával állították bíróság elé. A FIDESZ csoportosan elkövetett garázdaság vádjával feljelentést…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.30 15:06:57
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.30 15:58:04
@Mizantrop: neked meg aztán mi közöd van ahhoz hogy kire szavazok?Még sosem voltam egy szavazáson sem, és egyáltalán nem érdekel hogy te mit hiszel.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.30 18:51:36
@gtri: Azért eléggé furcs a fideszt rasszizmussal vádolni, össze mosni a szélsőjobbal.De te tudod.
Az Ételt az Életért ételosztásán ismét döbbenetes tömeg állt sorban. Ilyenkor az ember végtelenül cinikusnak érzi azokat a kormányzati nyilatkozatokat, amelyek "példátlan sikerről" és "tündérmeséről" szólnak. Azt pedig főképp, hogy a kormány eközben a szegényebbektől…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.30 17:16:29
@Gyilkos+Garázda+Gázoló+Adócsaló=Orbán_szektája:
Magyon szép nicked van, kicsit sem lehetsz frusztrált, és nem dühből, elvakultságból cselekszel!
Biztos higgadt vagy, és objektívan nézed a dolgokat!
Hadd tegyem közzé, hogy egy új jobbközép párt alakítását határoztuk el páran, akik semmilyen párthoz nem kötődtünk a múltban, és nem kötődünk a jelenben. Az ún. baloldalt megvetjük a 2002 óta mutatott kormányzati teljesítményéért, a Fideszt rendkívül veszélyesnek…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.17 19:03:58
@Puskát kellett volna hozni: Értem.De akkor azt magyarázd meg, egy felnőtt, tanult ember, mint ez a kopasz fasz, miért mondd ilyet?
1.Mert nincs tisztában a szabályokkal, akkor ki kell rúgni.
2.Tudja, de elvakítja a gyűlölet, mert magyarországon más politikai párt van hatalmon, mint amilyet ő szeretne,akkor is alkalmatlan a feladatára, és ki kell baszni.
Tisztában vagyok azzal, hogy mind a 27 ország, kivéve mi, szavazata szükséges ahhoz, hogy kimondják, az ország tudatosan, sorozatosan megsérti a blablabla normákat.És erre nincs esély. De ha megindul az eljárás, már az rendkívül rossz színben tűnteti fel a fideszt, pont nem kell egy választás előtt.Talán nem is véletlenül most bukkant ez föl?
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.17 19:05:51
"A legsúlyosabb szankció a lisszaboni szerződés 7. cikke szerint az lehet, hogy a tagállamok állam- és kormányfőiből álló Európai Tanács „amennyiben a (2) bekezdés szerinti megállapításra jutott, minősített többséggel úgy határozhat, hogy a kérdéses tagállamnak a Szerződések alkalmazásából származó egyes jogait felfüggeszti”. Az érintett ország képviselői ebben az esetben a tanácsban nem szavazhatnak, ami azt jelenti, hogy érdekeik érvényesítése érdekében nem tehetnek semmit. Erre még nem volt példa.

A szavazati jog megvonására egyébként csak elég hosszas eljárás után van lehetőség. A jogállamiság alapelveinek súlyos sérelmére az Európai Tanács, a tagállamok egyharmada, az Európai Parlament vagy az Európai Bizottság hívhatja fel a figyelmet, és a bizottság négyötödös többséggel állapítja meg, hogy a jogsértés veszélye fennáll.

De azt, hogy a vizsgálat alá vont tagállam valóban „súlyosan és tartósan megsérti a 2. cikkben említett értékeket”, már a tanácsnak kell kimondania, és ehhez egyhangú döntés kell. Ha ebben sikerül egyetértésre jutni, a szavazati jog megvonása már egyszerűbb lehet, mert ahhoz csak minősített többségre van szükség. Ilyenkor a 27 tagállam képviselőinek szavazatát az adott országok népességéhez viszonyítva veszik figyelembe, és a döntéshez az unió polgárainak legalább 65 százalékát képviselő voksra van szükség. A kérdést tehát ebben az esetben a nagyobb tagállamok is eldönthetnék, de forrásaink úgy vélik, elég valószínűtlen, hogy ez bekövetkezzék."
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.17 19:17:29
@Puskát kellett volna hozni: csak azt ne feledd el, hogy rengeteg olyan szavazó van, aki még "nem tudja" hova szavaz.
Előre leszögezem: nem vagyok jogász (pláne nem alkotmányjogász), csupán alapvető jogi ismeretekkel rendelkezem, viszont tisztában vagyok egy államszervezet alapvető működési normáival (legalábbis így gondolom), és azért történelmi/politikai érdeklődésem okán van véleményem a dologról. Sokan az…..
Magyarország független ország, szokták mondani. Ennek ellenére olyan cikk jelenik meg külföldön, melyben azon elmélkednek, hogy az ország vezetőjét hogyan lehetne eltávolítani. Nem Ázsiában, nem a Közel-, vagy Távol-keleten, nem Iránban. Nem, itt Európa közepén mérlegelik…..
Svájc és Magyarország sok szempontból összehasonlíthatatlan, mégis érdekes kérdés, vajon mi hiányozna annak, aki ott él, ha vissza kellene költöznie. A kérdést feltettem az összes országfelelősnek, lássuk, milyen válaszokat ad rá a Svájcban élő Tilmir! "Mi hiányozna…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.13 09:22:10
@Gyurcsótány Ferenc: A sporteredményekhez nem feltétlen van köze a pénthez.Pl. Tilmir hiába járatja a fiát egy svájci futballakadémiára mindennap, reggeltől estig.
Mégis az ágrólszakadt brazil srác lesz a futballsztár a favellából, akinek az összes vagyona egy szakadt rövidnadrág.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.13 09:25:10
@porszem81: Igen, de ezek a posztok mindíg arról szólnak, hogy pl Svájcot hasonlítják össze Magyarországgal, ami nem egy súlycsoport.
Majd legközelebb én is írok egy posztot, ahol Svájcot összehasonlítom Dubajjal,vagy Norvégiával, esetleg Szaúd.Arábiával, vagy az Egyesdült Államokkal, na ott már nem lesz ennyire nagy a Svájcban élők pofája.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.13 09:31:07
@frdavid7: Anyád.De komolyan.
A kormánytöbbség módosította az Alaptörvény módosítását. Támogatták Lázár János módosító javaslatát, amely az Alaptörvénybe betonozná, hogy politikai reklámot csak a közszolgálati médiumokban lehet közzétenni.A Transparency International Magyarország (TI) az…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.08 09:42:38
@Lindalinda: Majd akkoris így fogsz "hajráni", amikofelfügyetikmayarorság zavaat jgát?
Aaéyntmajd hoyfoga O.V kimagyarázni?
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.08 09:44:48
@Lindalinda: Majd akkor is ígyfosz"haráni,mikor felfüggesztik Magyaroszág
úniós szavazatjogát?Azt majd hogy fogja kimagyarázni O.V?
Nagy öröm, amikor egy politikus ugyanazokat a gondolatokat mondja ki, mint amiket az egyszeri hírolvasó gondol. Velem ez történt meg a minap, amikor a hétfői országgyűlési ülésnapról való közvetítéseket olvastam. Ráadásul nem is akárkivel, hanem Orbán Viktorral kapcsolatban…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.06 10:51:37
@Lord Viktor: Nos, hát akkor valóban ki kell lépni az únióból, visszafizetni azt a csekély pár1000milliárd ft-os támogatást, szépen hazaküldik Londonból, Meg Berlinből a magyarokat, és persze attól itthon akkor sem lesz munka.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.06 11:19:21
@Lord Viktor: Sajnos a Jobbik nem tud mit tenni.Ők csak ezzel tudnak kitűnni a tömegből.
Lebegtetni a kilépést, és cigányozni/zsidózni.
Vagy ezen az úton mennek tovább, és remélik hogy egyszer hatalomra kerülnek, vagy centralizálódnak, megszelídülnek és beleolvadnak a fideszbe, koalícióra lépnek.Ez természetesen a jobbik végét jelenti.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.06 11:27:37
@Lord Viktor: Ebben egyetértek.Sztem sem lesz európai egyesült államok.
Egyszerűen nem tudom elképzelni a britekről, franciákról, németekről, hiszen náluk hihetetlenül érzékenyek, és akarják a szuverenitásukat.Szerintem a kettő jól megfér egymás mellett, "magyar európai" vagyok.
Tüntetni jó. Emeli az adrenalin szintet, letöri a fásultságot, összetartást erősít, erőt demonstrál, hitet ad, megmutatja és versenyezteti az ellenzéki arcokat a saját szűk pártköreiken kívül -- és mellesleg hírértéke van. Más eszközökkel az ellenzéknek esélye sincs úgy…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.03 19:25:05
@Ándi bácsi: Ne fárasszál már, légyszíves.
Zsidólistázás, cigányozás, stb.
A halálbűntetést többször is említették, na meg az unióból kilépést.
Namost a te elméleted szerint, ha a jobbik lefeküdne, akkor annak a pártnak abban a percben lenne vége mint botnak.
Pont arról mondanának le, amiről a párt szól.
Soxor kijelentették, hogy ők nem kötnek alkut senkivel.Nem is érdekük koalíciót létesíteni.
Akkor már inkább fidesz-lmp.
vonagabor.hu/content/vona-g%C3%A1bor-vallom%C3%A1sa-szegedi-%C3%BCgyr%C5%91l-%C3%A9s-fidesz-koal%C3%ADci%C3%B3r%C3%B3l
jobbik.hu/rovatok/orsz%C3%A1gos_h%C3%ADrek/vona_g%C3%A1bor_is_nagykoal%C3%ADci%C3%B3t_javasol
szentkoronaradio.com/belfold/2010_01_25_vona-fidesz-jobbik-koalicio-mi-az-igazsag
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.03 19:32:19
@Ándi bácsi:
kuruc.info/r/8/108811/
szerintem ez eléggé antiszemita..
e mellé beállna a fidesz?
Kétlem.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.03 19:48:30
@kandras3d: a jobbikra, vagy a fideszre?!
Bár a kormányváltás óta a Fidesz rengeteg szavazót vesztett, sikerült megőriznie vezető helyét a közvélemény-kutatásokban. Ha az ellenzéknek nem sikerül egy erős választási szövetséget létrehoznia, a Fidesz csak a saját elkötelezett híveinek mozgósításával megőrizheti…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.02.27 20:59:01
@reszeg tengeresz: Én azt hittem te jobbikra fogsz szavazni.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.02.27 21:06:16
@Nyekenyóka.: a jobbik értelmes párt??Húha, akkor nagyon nem értünk egyet.
Sajnos én nem támogatom a kilépést az eu-ból, továbbá nem vagyok antiszemita.
Úgyhogy nekem nem alternatíva.
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.02.27 21:07:06
@reszeg tengeresz: félreértés.
Egyiptom sok magyarnak is kedvelt turistacélpontja volt (amíg oda mertünk menni...), de mindjárt más a kép, ha dolgozni is szeretnénk, vagy muszáj. Tímea ma arról ír (korábban a tömegközlekedésről küldött posztot), hogyan is találhatunk magunknak munkát és mi mennyibe…..
Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.02.26 13:32:12
@Gyurcsótány Ferenc: Ugyan, mit képzelsz!
Az írni olvasni nem tudó félcigány egyiptomi bunkó nem a jobb élet reményében megy férjhez undorral a dagadt európai öregasszonyokhoz 35évesen!
Hanem tiszta szerelemből!
Még a feltételezésed is sértő!