Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Cica7

0 bejegyzést írt és 542 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha a mai házasságokat vizsgáljuk, érdemes a legalább 10-15 éves, vagy annál is hosszabb ideje működő kapcsolatokat analizálnunk, mert ezekben alakul ki leginkább az együttélés sokszínű gazdagsága. A házasságoknak több fajtája is működni tud ugyanis: vannak az ideális kapcsolatok, melyek képesek…..
Cica7 2017.06.03 16:54:37
@Luzer User: Nagyon átérzem a helyzetedet...
Én is így éltem sok éven át, a második házasságomban.
Plusz kudarc az, akinek a második házassága sem sikerül, éveken át próbáltam kitartani, benne maradni, aztán már csak feleségből átvedlettem lakótárssá, majd gyűlölt megtűrt személlyé...nem szólt hozzám, nem köszönt, büntetett a hallgatással, átnézett rajtam, viszonya volt mindenkivel, aztán egyszer csak a családi baráti házaspár feleség tagjával is, de a rohadék nő is sunyított....:((
A hideg és kommunikációmentes évek pedig kihozzák az emberből az állatot és az az agressziót, főleg, ha egy normálisan gondolkodő ember nem érti, hogy miért viselkedik úgy a társa, mint egy pszichopata.
Nem kell senkinek sem így élnie, lenézve, megalázva és szeretetet kuncsorogva....
Ne várd meg, hogy idáig jussatok.
Minél tovább maradsz, annál jobban rámegy a lelked....:(((
Cica7 2017.09.17 16:01:16
@Luzer User:
Mostanában nem olvastalak, nem igazán követtem az eseményeket.
Lefoglalt a saját életem.Írtam már néhány mozzanatot, talán Te is tudsz meríteni belőle.
A nyáron véget ért a válóper nálunk, első fok után, másodfokon végre jogerősen, majdnem két év után.
Lelkileg nagyon nehéz volt végigvinnem, totálisan rámentem egészségileg, de itt már mindegy is volt, hiszen az előző évek is a lelki terror jegyében teltek.
Az lebegett a szemem előtt, hogy végre nyugodtan fogok élni, nem a mellettem élő ember kénye-kedvének kitéve, hogy éppen milyen hangulata van és szól vajon hozzám vagy nem szól hozzám, hozzámér-e vagy sem....
Senki nem érdemli meg, hogy így kelljen élni, hogy átnézzenek rajta és semmibe vegyék, megalázzák nap, mint nap.
Amit tanácsolni tudok Neked és mindenkinek, hogy ne a másikra várjon, ne dőljön be a szép ígéreteknek és a jobb napok miatt esetleg félbehagyja a válópert, mert a másik ember nem bújik ki a bőréből....
Engem is próbáltak először szép szavakkal, majd zsarolással, nyílt gyűlölettel, megfélemlítéssel jobb belátásra bírni, de kitartottam.
Végigcsináltam.
Lassan kezdek magamra találni, kezdek megerősödni lelkileg, vannak feladataim a gyerekek körül, elfoglalom magam, nem kell senkit kerülgetnem, aki már évek óta nem szeretett, csak tartott maga mellett, mert kényelmes volt neki így.
Egy élete van mindenkinek, és még egyedül is jobb élni, mint néma terrorban....
Cica7 2017.09.17 17:34:26
@Luzer User:
Köszönöm szépen!:)
Privátban írnék részleteket inkább.
eper101@gmail.com
Ide írhatsz....:))
Szerintem mindenkinek van olyan férfi ismerőse, aki arra panaszkodik, hogy a felesége elhanyagolja szexuálisan. Bár nincsenek statisztikáim, de a fordított eset szerintem ritkább. A jelenségnek több oka is van, melyek kisebb-nagyobb mértékben össze is fonódhatnak. Vegyük sorra ezeket, és próbáljunk…..
És miért is indítom ezt a blogot?   Nagyon sokáig fogalmazódott bennem a gondolat, hogy előjövök a hallgatás fogságából, hiszen minden embert, akit gyermekkorában szexuális abúzus ért, abban van... Van egy titok, amit sokáig két fél tud. Aki megteszi és aki elszenvedi. Az én esetemben kevés ember…..
Cica7 2016.10.10 09:55:38
@Rabbybunbun:

Együtt érzek veled....Kívánom, hogy gyógyulj...!
Nagyon sok pszichésen beteg ember van a világon, a családtagok rejtve maradnak, mert mindenki fél...
A hatóságok sem segítenek semmiben.:(
Tudom, mert én egy ilyen beteg állattól akarok megszabadulni....:(
Cica7 2016.10.10 11:42:15
@Rabbybunbun:

Nem írok részleteket, én, mint anya és szülő vettem bizonyos jeleket, helyzeteket és mentem a gyerekeimet.....:( iszonyatos harc bebizonyítani, hogy amit érzek, látok az nem normális pszichológiailag, érzelmileg és erkölcsileg ,és mivel a családon belüli ügyek tabuk, nincs könnyű dolgom.....:((
Cica7 2016.10.10 12:30:21
@Rabbybunbun:

Sokkolt a tudat, mire kezdtem eszmélni....
Némely szakembernek is kényelmetlen és kellemetlen lehet, vagy nem is tudom, de volt, aki lerázott a gondjaimmal, mikor megkerestem, hogy erősítsen meg, hogy jók az érzéseim....
:(
Mindenkinek erőt és kitartást kívánok a gyógyuláshoz!
A játszma egy kommunikációs játék, aminek azonban a fele sem tréfa! Ha Ön már elmúlt 10 éves, akkor biztos lehet benne, hogy már számtalan játszmában vett részt, akarva-akaratlan.  A játszmákkal nem csupán saját magunkat tehetjük boldogtalanná, de egyes játszmáinkkal embertársainkat is az őrületbe…..
Cica7 2016.09.06 11:11:26
@ecch: Van az a helyzet, amikor a biliborulást is vállalni kell.....
Hallom jópárszor ezt a panaszt, hogy „azért nem vettek fel, mert többet tudok/jobb vagyok, és ezzel veszélyeztetném a főnök pozícióját”. Nem tudom egyértelműen lemérni, hányszor valós és hányszor csak vélt ez az indok, de érdemes foglalkozni vele, mert már az is enyhíti a problémát, ha álláskeresői…..
Cica7 2015.08.26 14:58:00
@jobangel:

Ok, rendben.:)
Mi a teendő, ha valaki volt a múltban vezető, és mondjuk sima beosztott pozícióra jelentkezik? Mit lehet tenni a HR-esek szerint a hullámzó pozíciókkal, szerintük egyszer fent, egyszer lent nem jó dolog...:(
Cica7 2015.08.26 15:35:25
@jobangel:
Köszönöm.:)
Írok neked inkább priviben, mert már néha magam sem tudom, hogy milyen pozícióra milyen önéletrajzomat küldjem....:(((
Több fajta van, valós és lebutított, letagadott végzettségek és hasonló " finomságok "
Cica7 2015.08.27 09:23:02
@Hujber Tünde:
:))
Az ember nem akar éhen halni, és családja is van, akkor felelősséggel tartozik értük, nem a vezetői pozíciót fogja kergetni mindenáron.:((
Annyi minden történik a világban, menekültek jönnek mennek, háborúk dúlnak, elmegy Vida Ildikó és mindeközben a világ egy csendes zugában, ahová ezek a marginális dolgok nem érnek el, egy minden jóval felszerelt habfehér laboratóriumban tudósok nyüzsögnek, futkosnak izgatottan.…..
Cica7 2015.07.30 14:21:03
@hello73:

Aki meg nagyon potens, annak kevés a párja...ha meg esztétikus is neki, akkor meg minden nőnek tetszik....:(
Ennyit a szép farokról és a gazdájáról.:)
Az utolsó nap teendői közé tartozik a búcsúlevél megírása is. Úgy gondolom, erre érdemes külön is kitérni, mert láttam már suta és nagyon sikeres próbálkozásokat is. Körbeküldhetsz külön a kollégáknak, és külön a vezetőknek egy-egy e-mailt, de csak akkor, ha olyan mondanivalód van, ami a jövőre…..
Cica7 2015.07.29 15:34:42
@jobangel:

Átolvasgattam az anyagot, hasznos is.
Csak a hr-t nem érdekli, néha nagyon megalázóan is tudnak interjúztatni, volt ilyenben is részem. Ha meg egy felső vezető interjúztat,akkor a félelme erősebb, mit az, hogy felvegyen egy szakmailag megfelelő szakembert, akár beosztottnak.
Cica7 2015.07.30 08:21:30
@Dr_utcai_arcos:
Elég kiábrándító a helyzet. :( Normális melóhoz költöznöm kellene 220 km-t, de nem tehetem meg.Így próbálkozom helyben. De sajnos megyaz idő is, ami megint nem nekem dolgozik.:(
Bocs, nem szeretnék off lenni.
Cica7 2015.07.30 09:01:54
@room_101:

Igen és meetingnek álcázott felmondásról is hallottunk már.
Céges autót azonnal átadó és kétféle felmondást gépeltek a delikvenseknek...
Na az azért durva volt, mert üzleti tervszámokat teljesítő, régióigazgatókról volt szó. Ők is pereltek ezerrel.
Vagy ugyanazon cégnél dolgozó házaspárt is lazán egyszerre lapátra tették.:((
Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!   Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!   Tisztelt Hölgyem/Uram!   3 éve dolgozom személy - és vagyonőrként,…..
Cica7 2015.04.27 13:50:30
@Dr_utcai_arcos:

:) Nem akkor már a menedzsment előtt kell szerepelni, istenverte szituációs gyakorlatokkal...:))
Azok jól szórakoznak rajtad, de ugye már régen el van döntve, hogy mondjuk a nagyvezér egyik rokonát veszik fel, tehát ez csak színjáték....:))
Sokan meg komolyan készülnek és elhiszik, hogy bejutnak egy ilyen helyre....:((
Cica7 2015.04.27 14:05:46
@egy igazi barom vagy mondigazatmar:

Igen, szoktam szórakozni.
Hr szakember, ( de nem tud kommunikálni ) mekeg-makog, és telefonos interjút tart....:)
Cica7 2015.04.27 15:39:06
@egy igazi barom vagy mondigazatmar:

Az sem korrekt, amikor Budapestre hívják a vidéki, szegény munkanélkülieket, és nem értik, hogy miért nem fizeti ki a 8-10 ezer forintos vonatjegyet?
Szexbarátság, szexkapcsolat, szexpajti, ezek a keresett árucikkek a társkeresős részlegben. De ténylegesen mit fednek ezek a szavak, egyáltalán tisztában vagyunk hogy mit is akarunk, amikor ilyesmiről ábrándozunk. Nekem olyan benyomásom támadt, hogy sokan valami olyasféle kapcsolatra…..
Cica7 2014.09.15 10:35:01
@tájfun:
:)
Cica7 2014.09.15 10:36:12
@D. Maylo:

:)női aggyal akarjuk a pasi agyat megérteni...:)
Cica7 2014.09.15 10:51:39
@Rongy Rázó:
Pontosan ennek a típusnak való a szexbarátság nevű állapot.
De a nagy többség olyan gyáva, hogy inkább egy kapcsolatban álcázza magát és nem vállalná be azt, hogy tulajdonképpen alkalmatlan érzelmi kapcsolatra, ahol tényleg fontos szerepet játszik a hűség.
Önnek is van egy története? Kirúgták, megalázták, vagy az 50. interjún is elutasítottak? Zaklatja a főnöke, esetleg az alkalmazottaival akadtak problémák? Írjon nekünk! munkahelyiterror@gmail.com   Sziasztok! Gyakorlott dolgozó, interjúzó és interjúztató vagyok, de ami ma…..
Cica7 2014.09.05 12:56:32
@Morrancs:

Nem olyan poénos, de ez van.
Ha kicsi a gyerek, akkor azért nincs szükség egy nőre, ha meg nagy a gyerek, akkor meg öreg lehetsz...:))
Cica7 2014.09.05 12:58:33
@Cica7:
az öreg már 35 év fölött van.
A munkáltató részéről.
Sajnos elég rég volt itt bejegyzés, most megpróbálok újra közzétenni mindenfélét. Kezdjük a legfrissebb észrevétellel amelyben olvashatjuk mennyire értenek a dolgukhoz az ellenőrök, egy kismamát és családját szívatták, és alázták meg. Tisztelt Cím!   Sajnálatos…..
Cica7 2013.09.04 15:13:41
@Hoppácska:

Ha a gyerkőc betöltötte a 6.évét, venni kell neki jegyet, vagy tanulóbérletetet.
A tanulóbérlethez ad ki az óvoda igazolást, hogy a gyerek oda jár, mivel nincs diákigazolványa még.
Sajnos nálunk erre álltak rá az ellenőrök.
Közkívánatra! Mi történhet, ha (házas)társ és szerető találkozik, hogy beszélgessenek? A helyzetről, arról az emberről, akin osztoznak, önmagukról, a terveikről, az elvárásaikról. Lehet persze találkozni úgy is, hogy csak az egyik van tisztában a másik szerepével, de most…..
Cica7 2013.08.05 18:29:01
@mangalor:
Nem tudom, de bizonyára van, aki szeretőként úgy érzi, hogy joga van a házastárs megkeresésére...
Írtam már korábban, hogy fiatalon, függetlenként voltam szerető. Nem éreztem késztetést, mert minek kell megkeresni egy szerencsétlen embert, akinek a háta mögött átverés folyik.
Semmi közöm nem volt a feleséghez.
Aztán mégis a sors úgy hozta, hogy egy szerető meg megkeresett, bátorságból vagy kétségbeesésből tette-e, ezt csak ő tudja, de tulajdonképpen ő akart engem kirúgni, hogy mit keresek még F. mellett, mert F. úgy tájékoztatta őt, hogy mi már elváltunk.:((
Cica7 2013.08.05 21:48:54
@mangalor:
F. hitegette és még kreált gondolatban válópert is, és szegény úgy tudta, hogy el is váltunk őmiatta.
De hitte is meg nem is, de látott minket együtt , még válási papirokat is kért F-től, de az ugye nem volt.
Rengeteg hazugság volt kreálva, volt aminek utánanézett volt amit csak tőlem kérdezhetett meg.
Kettőnk közül én tudtam higgadtabb lenni, de azért nem hiszem, hogy szeretnék újra ilyenben részt venni.:((( Azért eléggé lelki taccsra teszi az embert egy ilyen.:(( Ami nekem nagyon szomorú volt, hogy a nő az egész családommal, szüleimmel és azok életével is eléggé képben volt, olyan magánügyekkel, amik nem tartoznak egy szeretőre.
Nem az zavart, hogy szexeltek, hanem az , hogy a családom magándolgai lettek kiadva egy idegennek.
Ezt tartottam árulásnak, az én saját magánszférám kidumálását....:(((
Ha egyszer vagy többször hűtlenek voltunk, és nem buktunk le a történések idején, illetve a partnerünk nem bukott le, hiába vagyunk már rég túl az egészen, lehet, hogy időzített bombán ülünk. Sosem tudhatjuk, mikor pattan ki egy titok... A krimiírók szerint nincs olyan titok,…..
Cica7 2013.08.02 14:47:00
@pilar ternera:
:D
Akkor nem éhezel, és nincs olyan körülményed sem,ami felülírhat bármit is....:))
Cica7 2013.08.02 14:58:11
@skarlát betű:

A fotót ostobaságnak tartom, öngyilkosságnak.
Rólad van kép?
Nem hinném, hogy az emberek nagy többsége nyílt kapcsolatokban, házasságban élne, mert az ismerős is 2-3 hét elteltével törölte még a regisztrációját is.
Nem hiányzik a családi balhé.
F. nem hülye, így is lát sok mindent, vagy érez, velem kapcsolatban, de azért céltábla nem kívánok lenni.
Cica7 2013.08.05 13:53:55
@skarlát betű:

Nem félek F-től, de nincs értelme, hogy az ember provokálja és bosszantsa.
Valamikor régen egy közös asztali gépünk volt, szerinted mennyire volt esélyem egy profi számítógépzseni mellett? ::(
Régen mikor még volt benne érzelem és féltékenység irántam, feltörte a leveleimet, de csak felbőszült, mert talált benne olyat halálra idegesítette.
Már nincs közös gép és volt, hogy óvatos voltam és máshonnan írtam.:)
Igyekszem nem provokálni, mert nincs kedvem a cirkuszhoz...
Elterjedt nézet, hogy újra és újra ugyanolyan erényekkel és hibákkal rendelkező partnereket választunk magunknak. Nemrég olvastam arról a Pár-bajok és békés megoldások című könyvben (melyre még máskor is fogok hivatkozni), hogy ezek a speciális jellemvonások a gyerekkorunk…..
Cica7 2013.07.09 13:57:22
@Tylia cordata:

Mi volt előre látható esemény?
Cica7 2013.07.09 14:33:04
@Tylia cordata:
Furcsa , mert pszi is ezt mondta, hogy szerinte az ilyen lelki terrort folytatók egyszer bekattannak és ténylegesen kezet is emelnek a családra.:((
Szerinte ez csak idő kérdése.:((
Az átmeneti csend után mindig történik valami.
Cica7 2013.07.09 20:58:08
@Tylia cordata: @skarlát betű:
Mindkettőtök válaszában ott van az igazság.
Nem féltékenység van bennem, hanem inkább irigység, hogy neki lehet és meg is csinálja és lealázó módon levadászta már a volt kollégám feleségét is, vagy családi barátok hölgytagjait is. Mindegy, hogy ismerem, ciki , nem ciki , de megcsinálta.:(
Nem nézegetem a telefont, mert olyan szupertitkos, őrzi mint egy kincset és be van kódolva, még, ha tudnám, sem tudom, hogy hogyan nézném meg. Örökké villog az SMS és volt hogy éppen ott álltam és csak rá kellett pillantani.....:((
Mindent kódol előlem, van saját laptopom, mert nem használhattam az övét sem, mert még valamit találnék benne.:((
Na mindegy, a bújkálásból, a bekódolásból és a sok-sok hazudozástól van már nekem elegem, egyszerűen ebbe fáradtam bele.:((
Nagyon sok sok minden van, amit nem írok le , mert elég személyes lenne.
Anno én voltam a jó parti ( még egy gyerekkel is anno ) multinál vezetőbeosztásban, lakással és egész dekoratív külsővel megáldva, ( amiért most már nagy harcot vívok, nyilván a korral is harcolnom kell ) ő meg egy kis beosztott, nyuszika tipus, de helyeske pofival, mondhatjuk rástartoltam.
Majd az év alatt fordult a kocka, ő kezdte kinőni magát és próbált engem a sárba nyomkodni.
Most határozottan élvezi, hogy nagyon nehezen találok munkát pl.:((
Érdekes, hogy amit Tylia írt, ugyanez , féltékeny volt, mint az állat, közben meg ezzel ellensúlyozta azt, hogy párhuzamosan mentek a dolgai....
Még a szeretője is elmesélte, hogy őt is csalta másokkal....:((
Igazad van Skarlátbetű, ami soha nem volt az enyém, azt nem is lehet elvenni tőlem.:((
Mivel nem látunk bele egymás kapcsolataiba, leggyakrabban külsőségek alapján ítélünk, így aztán nem ritka, hogy értetlenkedünk mások vonzalmai láttán: nem csak az lep meg, hogy ki milyen partnert választ (vagy milyennel elégszik meg) hanem az is, hogy kit hagy el egy másikért,…..
Cica7 2013.07.04 11:35:44
@mangalor:
Köszi a segítséget.:)
Van valaki már, családterápiás, de még az elején vagyunk.:)
Cica7 2013.07.04 12:20:18
@Víz Ivó:
Nem ez a cél, mert nálam a végérvényes megoldás a válás.
Nálunk nem nyitott kapcsolat volt, hanem csak F részéről volt az, sunnyogás, majd nagy lebukás és hazudozás, mindegy hosszú a történet.
Küzdök magammal, a jellememmel, az erkölcsi tartásommal, értékrendemmel és egyebekkel.
A nyitott kapcsolat működtetése fogalmam sincs, hogy hogyan történik, mert én még a saját harcomat vívom, nyílván könnyen venném az akadályokat, ha nem görcsölnék azon, hogy egy hűtlen és sajnos hazudós embert én miért nem tudok olyan könnyen megcsalni....miért is vannak nekem még mindig erkölcsi gátjaim....
Cica7 2013.07.05 08:45:01
@Feromontika:

Ki az a Florence?:)) Most hülyéskedtek, de hogyan lehet párokba szedni itt embereket? :))
Nemrég magánüzenetben keresett meg egy doctorwho nevű olvasó, és váltottunk pár levelet. Az őt érintő témával, a női partner iránti vágy megszűnésével foglalkoztunk már egy fikciós vendégposzt erejéig, de ez a történet mindenképpen figyelmet érdemel, nem csak azért, mert…..
Cica7 2013.06.03 13:59:38
@ghost recon:
Engem is sokkolt, amikor lebukott, majd jöttek az ígérgetések, hogy rendbe jön minden.....de hullámzás majd itt tartunk most.:((
Cica7 2013.06.03 15:16:19
@skarlát betű:
Nálam óriási lelki-érzelmi gubancot okozott/okoz a tehetetlenség.
Lehet, hogy azt nem tudom feldolgozni, elfogadni, hogy így viselkedjen valaki velem, és értetlenkedem.
Miért nem szeret és hasonlók.
Bár erre vannak a kényszermegoldások, vagyis szeretőzés, ha velem valaki törődne, mit csesztetném én F-et? Erre gondolsz, hogy túlságosan foglalkozok F-el, mint problémával?
Cica7 2013.06.04 15:55:48
@skarlát betű:

Ok, elmúlik a szerelem, jó esetben azért csak marad a szeretet.
De ez nálam kiütötte a biztosítékot, hogy az ember nem vigyáz magára és a házastársára, az a tisztelet teljes hiánya....nemtörődömség...vagy nem is tudom....
Bár erre a férfiak tudnának válaszolni, hogy azért lehet ennyire nem szeretni a gumit?? :(

Ez is benne van abban, hogy nincs már részemről vágy , mert a tudatomban ott van, hogy úristen mennyi nővel lehetett és kivel lehetett (sajnos volt akivel kénytelen voltam személyesen találkozni, mert megkeresett ) ezek mind-mind elfelé visznek a vágyakozástól és attól, hogy őt kívánjam meg.:(
Aztán az, hogy nem szeretnék semmit elkapni, és itt nem náthára gondolok.:(
Egy idegenre meg csak rábeszélném bizonyára előtte a védekezést.
Már ha egy idegen, pucér pasi előttem lenne...:))
De odáig még hosszú az utam, úgy érzem......:))
Nem egy olyan esetet ismerek, amelyekben a szeretőket nagy távolságok, esetleg országhatárok választják el egymástól. Ha legitim pároknál működik a távkapcsolat (ha működik - ezt esetleg itt, a szomszéd blogban is megvitathatjuk), akkor szeretőknél miért is ne? Persze nem lesz…..
Cica7 2013.05.24 12:07:07
@ghost recon:

Nyugi, bevonzod a hülye, betegeket.:((
Nem te vagy a hibás gén, ők kapaszkodnak, mert gyengék lelkileg, mentálisan.
Én is ilyen vagyok, de későn jöttem rá, addigra engem is megtalált néhány beteg....:)))
Három hónapig jár álláskeresési járadék, miközben az álláskeresés átlagos ideje közelít a másfél évhez.Három hónapig adni munkanélküli segélyt körülbelül annyi értelme van, mint 3 évben maximálni a nyugdíjak folyósítási idejét – köszönő viszonyban sincs a…..
Cica7 2013.04.29 17:47:11
@01234567:
Diplomás, jól képzett , mondjuk 40-es volt alkalmazott, meg letagadja a végzettségeit, diplomáját is, csak találjon valami állást.
És beáll a tanulatlan, 8 általánossal rendelkező, nem az idén barnultak közé...munkát keresni!
( itt tartunk sajnos )
Még ma is sokan vallják, hogy akár egyszeri megcsalás esetén is "gondolkodás nélkül" szakítani kell - na persze, ha a hűtlenség ténye kiderül. Bár a tolerancia a nyugati társadalmakban egyre nagyobb, ami a hűtlenséget illeti, a megcsalás ténye továbbra is rengeteg ember számára…..
Cica7 2013.04.26 14:21:49
@TBal:

A párod is olyan nyitott volt mindig, mint Te, vagy Te "nevelted " ilyenné?
Fontos kérdés, mert előfordul olyan is, hogy egy alapvetően hűséges ember úgymond kínjában próbál alkalmazkodni egy ilyen nyitott kapcsolatban.
Cica7 2013.04.26 14:39:38
@TBal:
Mit gondolsz, ő maximálisan boldog ebben a kapcsolatban?
Van-e még szerelem? Hát, persze. Szerintem ez nem is kérdés. De azért megkérdőjelezhetjük, ahogy Almási Miklós teszi új könyvében. Irodalom- és filozófiatűrő személyek itt olvashatnak kicsit utána, miről is morfondíroz az esztéta. Hallottam egy jó hosszú beszélgetést is…..
Cica7 2012.10.24 14:55:34
@skarlát betű:
Ellenpélda is van.
Jártam úgy, hogy a pasi lehozta a csillagot az égről is, állandóan virágot kaptam és így szeretlek meg úgy szöveg is meg volt:), de közben mesterien párhuzamos életet is élt.......
Cica7 2012.10.25 15:20:54
@Sadist:
Bonyolult és hosszú történet lett belőle...
Éreztem, hogy nem csak én vagyok, voltam neki, de azt nem tudtam elfogadni, hogy más ( hölgyek ) is legyenek a képben...
Bár dolgoztam az elfogadáson is.....:))
Nem működött, egy alapból hűséges és egy alapból hűtlen emberke közös élete ilyen formán......
Telefon. Ismeretlen szám. Vagy éppen ismerős. Mit sem sejtve felveszed. "Hogy képzelted, te rohadék?" "Nyissa már ki a szemét, maga szerint mit csinál a férjecskéje, mikor késő estig dolgozik?" "Csak jót akarok magának, higgye el, tudnia kell, mi folyik a háta mögött." "Hagyja…..
Cica7 2012.10.11 12:17:19
@Philiphe1963:
Furcsa, amilyen indulattal megszólítod a másik oldal képviselőjét, pusztán , mert beírt ide.
Forr benned a düh és támadod.
Miért?
Hiszen te ugyanezt teszed a feleségeddel....megcsalod és elárulod, de még nagy arccal le is írod, hogy hogyan verted át a telefonálással.....
:((
Cica7 2012.10.12 09:36:03
@Rhianne:
Akit folyamatosan csalnak, ezt értsük úgy, hogy, hogy megtervezetten és hosszabb időn át, azt egyáltalán nem tiszteli a párja.
Amit én már az árulásnak gondolok, az az, hogy a szeretőző fél kiadja a házastárs személyes dolgait, magánügyeit és ezeket megvitatja a szeretővel, és az hogy valaki hagyja odáig fajulni a dolgokat, hogy egy szerető megkeresse és zaklassa a másik házastársát. És ez igenis a csaló felelőssége, mikor egy szerető kinjában és döntést kicsikarva jelenik meg a megcsaltnál.
Cica7 2012.10.12 13:14:14
@skarlát betű:
Igen, tudom, hogy véded a mundér becsületét.:))
Te tiszteled a párod?
Amikor róla írsz, nekem olyan érzésem van, hogy nincs benned túl sok érzelem iránta, tiszteletet pedig végképp nem érzékelek, inkább olyan kénytelen vagy megtűrni....
Újra barbieds-é a szó, a kapcsolatnyitást illetően. A múltkori poszt folytatását olvashatjátok.  Akkor nézzük, hogy mik lehetnek a fő buktatói egy ígéretes nyitott kapcsolatnak Ms. Baczynski szerint. 1. Nem tudjuk hová tartunk, mit is csinálunk pontosan Adott…..
Cica7 2012.09.13 13:24:21
@TBal:
Írtad a nyitott kapcsolatot...
A párod is ílyenformán gondolkodik, mint te? :)
Cica7 2012.09.13 14:18:10
@TBal:
Neki is természetes az, hogy együtt lehet mással is?
Vajon érzelmileg és lelkileg nem zavarja meg a saját kapcsolatotokat, ha mondjuk belebonyolódna valakibe?
Barbieds sorozatának 3. része a nyitott kapcsolatokról Marcia Baczynski könyve alapján. Itt olvashatjátok az első és itt a második részt.  Elérkeztünk az utolsó adaghoz a nyitott kapcsolatok működtetéséről szóló sorozatban. Végezetül a féltékenységet és a…..
Nemrégiben feltettünk egy hasonló kérdést a férfiakra vonatkoztatva, most eljött a nők ideje. Mit tehet egy nő annak érdekében, hogy a partnere, pasija, férje ne vágyjon más ágyába, vagy, ha vágyik is, mert ugyan melyik pasinak ne lennének vágyai, legalább ne lépjen a tettek…..
Cica7 2012.08.30 09:06:27
@Szemekbe zárt titkok:
Ez nagyon igaz.
Családi összejövetel, baráti társaság, sportklub, munkahelyi ebéd, urambocsá egyházi kórus. Hirtelen elkezdenek ecsetelni egy borzasztóan felháborító megcsalásos sztorit. A negatív hős sokszor a férj, de azért akad ellenpélda is. Mindenesetre a mesélő hallgatólagosan elvárja,…..
Cica7 2012.08.29 12:48:13
@Szemekbe zárt titkok:

A férjed elhitte a tájékoztatást? Hogyan reagált?
Cica7 2012.08.29 13:37:00
@skarlát betű:
Sajnos, saját bőrömön tapasztaltam meg.:( Várom amúgy a posztot....:)
Cica7 2012.08.29 15:25:11
@Szemekbe zárt titkok:
A férjed nagyon higgadtan kezelte a dolgot, sőt korrekt, hogy nem beszél róla...:)
Gondolom, hogy a szeretőt így lecserélted.:)