Adatok
KlujberP
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sziasztok!Úgy látszik nem volt hiábavaló a sok kérés, bejegyzés, meghallgattak az égiek, vagy Ti, vagy mind kettő!Pár héttel ezelőtt megkeresett egy blog olvasó, aki mellesleg elég jártas elektronikában és autó ügyben. Nem részletezném egymásra találásunk körülményeit,…..
Ma este ilyen újra és újra hozzászólós kedvem van alvás helyett, így nem bírom megállni, hogy ne fűzzek pár keresetlen szót a mindenféle blogokon és fórumokon feltűnő retorikai(nak szánt) fogáshoz, mely szerint aki megkritizál valamit, az azért teszi azt, mert irigyli a kritika…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én is elkezdtem néhány hónapja foglalkozni a témával, és kb. 4 hete szereltem be az autóba egy saját készítésű 15x15 (16x16 mínusz tömítés) cm felületű, 316L anyagú 16 lemezes szárazcellás bontót (+ssss-ssss+ssss-) A lemezek között 2 mm-es sav és lúgálló gumitömítés van.
Az utolsó negatívot közben lekötöttem, mert úgy már 20A körül volt az áramfelvétel, így 13-15A körüli áramfelvétellel kb. 1 liter gázt termel percenként. 5%-os KOH oldatot használok. PVM-et nem raktam még össze hozzá. Sima 1.7 szívódízel opel kadettre kötöttem, 1000 km vegyes használat (BPest és vidék) alatt kb. 10%-os fogyasztáscsökkenést mértem, ami kb. fél liter 100 km-enként, tehát nem egetverően sok - így nem is vagyok elragadtatva tőle. Viszont az autó érezhetően erősebb lett, mint előtte. A PVM megépítésére viszont szükség van, mivel még azzal nem kísérleteztem, nem tudom, hogy hatásfokot növel-e, én elsősorban az áramerősség szabályozásához és az áramkorlát beállításhoz szeretném használni.
A kocsin nincs semmiféle "elektronika" (MAP szenzor és társai), úgyhogy átverni nem kell semmit.
Most a második tanknál kb. 300 km-nél tartok, ha kifogy, mondom az eredményt :)