Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Peetiboy

0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az egyik leggyakoribb allergén ma a házipor-atka: ez növeli gyerekeknél az allergia és asztma kialakulásának kockázatát. A házipor-atkák imádnak a matracokban, szövet borítású bútorokban, plüssfigurákban éldegélni. Az atka elleni szerek meglehetősen drágák, de megfelelő…..
Ezek szerint még lehet ezt fokozni. A TV2 először leadta azt a hírhedt jelenetet, amiben az Éden Hotelben Gábor szexre próbálja kényszeríteni Nórit, majd a csatorna kiadott egy hivatalos közlemény, ami szerint nem történt erőszak, hiszen azt azonnal megakadályozták volna, majd…..
Peetiboy 2015.04.28 12:30:29
@Nancsibacsi: Neked sok sikered van a csajoknál ilyen mentalitással?
Az elképesztő érdeklődést övező trailer után izgalmas hírek érkeztek a Star Wars 7 filmről. Lessétek! Igazán érdekes infókat kaptunk a Csillagok háborúja: Az ébredő erő filmről. Lehet mazsolázni! Ha twitteren ezeket írjátok: #stormtrooper #C3PO vagy #BB8, akkor…..
Az elmúlt években sokakat elgondolkoztatott a fővárosban élő újságírók és civilek közül, hogy miért ilyen összehasonlíthatatlanul koszos Budapest más európai fővárosokhoz képest. Aki sétált már fővárosunk bármelyik részén, általában olyan utcaképekbe fut, mintha…..
Több mint húsz évig arcoskodó, mindenkit melegebb éghajlatra elküldő, az utasokat szükséges rossznak tartó cégvezető volt, aztán az elmúlt hetekben szinte varázsütésre lett úriember Michael O'Leary. A Ryanair vezérigazgatója Európa legnagyobb és még mindig legnyereségesebb…..
A magyar lakosság átlagosan jövedelmének mintegy ötödét költi élelmiszerre és étkezésre, szemben a Nyugat-Európára jellemző 10-15 százalékkal.Régi igazság, hogy egy ország minél gazdagabb, a lakosság a jövedelmének annál kisebb részarányát költi el létfenntartásra,…..
Az eddigi legkerékpárszerűbb elektromos kerékpár a napokban debütált sanghaji China Cycle 2013 kiállításon, olasz fejlesztés, és csak tekerni kell. A Zehus Bike+ állítólag olyan hibrid, mint a Toyota Prius, csak nincs nagy és nehéz akkumulátora. Az egyetlen külső jel, hogy nem…..
A héten megkezdődtek az egyeztetések az újabb devizahiteles mentőcsomaggal kapcsolatban, bár az első jelek arra utalnak, hogy egyáltalán nem az előre beharangozott, kompromisszumra törekvő hangulatban fognak telni a találkozók. A kormány nehéz helyzetben van, hiszen a választások közeledtével egyre…..
Peetiboy 2013.08.02 14:08:35
@Anticommunist Hungarus:
OK, legyen felvételkori árfolyam szerint átváltva Forintra. De akkor a kamat is legyen annyi, mintha akkor Forintban lett volna a hitel felvéve. Lenne meglepetés, ugyanis akkoriban olyan brutál Forint kamatok voltak, hogy még az elszállt deviza árfolyamok mellett is még mindig jobban megérte devizában eladósodni.
A devizahitelesek legnagyobb fájdalma az, hogy ki akarták cselezni a magasabb Forinthitel kamatokat, csak éppen nem sikerült.
Erről miért nem beszél senki? Miért nem hasonlítják össze a 2005-ben felvett Forint és deviza hitelek jelenlegi állását egymással? A deviza törlesztő csak oda emelkedett, ahol a Forint mindig is volt.
A Wizzair ügyfélszolgálata szerint rendben van, ha naiv utas feladott böröndjéből szó nélkül kilopták a kiskését. Merthogy az fegyvernek látszó tárgy, és semmi ilyen nem vihető repülőgépre. A Wizzairrel utaztam, miközben a feladott bőröndömből (nem a…..
Mint tudjuk, a népnek kenyér és cirkusz kell. Ha a kenyér elfogyott, hát legalább itt a cirkusz: már épül a London Eye koppintás az Erzsébet téren. Bár ami azt illeti, ez egy több szempontból is elég drága cirkusz lesz. A mobil óriáskerékre 2400 Ft-ért lehet majd felülni jövő…..
Aki valamelyik korábbi posztnál a konkrétumokat hiányolta, az ma megkapja, bár János londoni írása (igen, megint London, de hát már elég régen volt...) jóval több ennél. Hossza miatt kétfelé szerkesztettem, az első részben arról lesz szó, miért jött el otthonról és megnézzük, mi mennyi Londonban...
Sokszor lehet hallani és olvasni, hogy Magyarországról szinte lehetetlen jó külföldi állást találni. Nos, ha nem is egyszerű, mint Tamás mai története mutatja, messze nem lehetetlen, csak ügyesség, kitartás és persze piacképes tudás kell hozzá. „Engem sem a mélyszegénység…..
Újabb, közel tíz kilométer hosszú kerékpáros főútvonal terveit véleményezhetik a civilek, miután a Transport of London a napokban fejezi be a brit főváros ötödik „bike highway”-jének konzultációját. A korábban elkészült utakon becsúszott néhány balesetveszélyes rész,…..
Peetiboy 2013.01.08 16:49:04
Én majdnem minden nap bringával járok dolgozni London belvárosába, kb 12km-t egy-egy irányba.
Az a fajta kerékpárút, ami forgalomtól teljesen elzárt, kisgyerekeknek és kezdőknek lenne való, itt gyakorlatilag egyáltalán nem létezik, ami szerintem elég baj.
Viszont az esetek nagyrészében az autósok (kivéve talán a taxisokat) igazán figyelnek a forgalomban közlekedő bringásokra, legyen szó akár a négy sáv kellős közepén tekerő emberről. Cserébe bizony itt a bringások nem is nagyon tötymörögnek.
Ami a Higway-eket illeti, szerintem sem túl hasznosak, mert nincs sok belőlük, és az igazi értelmük az lenne, hogy a kereszteződéseken segítsék a bringásokat könnyebben átjutni. Aminek sokkal több értelme van, hogy majdnem minden kereszteződésnél kielakítottak a bringások számára várakozó helyet, így a lámpánál előbb tudnak indulni mint az autók. Ez rengeteget jelent a kereszteződések biztonsága szempontjából, mert először átkavarnak a bringák, aztán jöhetnek az autók.
Egyébként elég sokat kritizálják az itteni bringás hálózatot, példálódzva a kontinens sokkal jobb viszonyaival. Viszont az utóbbi időben tényleg fontos téma lett az önkormányzatok számára, szóval azért van mocorgás. (Párhuzamosan folyamatosan szorítják ki az autós közlekedést)
Ja, és nem utolsó sorban itt tényleg rengetegen bringáznak. Ha másért nem, hát azért, mert a tömegközlekedés nagyon drága, kb. két havi bérlet árából már egy jó bringát lehet venni.