Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Ogerg

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A képlet egyszerű: valaki csekkett hamisított, amivel átíratta az autómat, és én még ezért fizettem is neki ezért. Kár, hogy elévült a bűne. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Ogerg 2014.01.16 05:11:15
A helyzet az hogy szánalmas a rendszer. A rendőrt sajnos megértem a sztoriban és sokakkal ellentétben megvédem a sünöket mert sok esetben ők a legmegértőbb emberek a dologban de tudják hogy nem tehetnek majd semmit mert nem engedi a rendszer.
NAV szánalmas Az APEH sem vol jobb beleolvasva a komentekben olvastam ilyet hogy rossz IT háttér meg hasonlók. Könyörgöm a NAV feladate lenne az ország működéséhez szükséges adók beszedése. Mégis így működik. Én egy közműszolgáltatónál vagyok és ha előfordul egy hasonló hiba a rendszerünkben akkor sűrű elnézés és fejleszegés mellett menekülünk a ki a helyzetből és álltalában méltányosságból vagy elengedjük az összeget vagy feldaraboljuk (persze csak ha mi voltunk a hülyék).

Papp Tibinek javasolnám és mindenki másnak is amúgy, nézzenek küröl vidéken ilyen ügyekkel kapcsolatban. Ha jól tudom az okmányirodák nem terület specifikusak (nem vagyok biztos benne) azaz egy autó átírást még ha Pesti is valaki akkor is elintézheti akár szegeden is. Én a Balatonon lakom és én is másik okmányirodába járok. Időpont kérése nélkül is simán maximum fél óra várakozással sorra kerülök. Nem tudom hogy egy Budapest méretű városban mennyivel nyúlnak meg az ilyen várakozási idők de úgy gondolom hogy mindent inkább én csinálok mint egy idegen mert itt a Balatonon már megtanultuk évekkel ezelőtt hogy csak az a biztos amit maga csinál az ember.

Amúgy kiváncsi leszek az esetleges folytatásra addíg is kitartást Tibi és számíts mindíg a legrosszabb lehetőségre mert ha nem jönne be akkor máris örülhetsz :-)
Belsőség Heti merítés 2013.12.29 09:18:34
Mother ship, az örökkévalóságig! Akinek van, tartsa meg, és ne érdekelje, hogy a feltörekvő kőművesek is ilyenekben ülnek! Fel kell újítani, be a garázsba, hétvégente elővenni, kikönyökölni belőle, pár év múlva megszerezni az OT-s rendszámot, aztán még pár év múlva…..
Ogerg 2013.12.29 16:43:06
@Schütii: ezt a részét nem ismerem a dolognak eddíg nem penaszkodtak rá mikor szóba jött a technika bár lehet hogy aki ilyennel jár alapból készül az ilyenre. Én mellesleg sem a Wankelre sem pedíg a hidrotőkés Otto motorokra nem esküszöm. Én uganis a sor 2-re a sor 3-ra és ha megengedhetném a V2-re esküszöm (gondolom ebből kiderült hogy nálam az autó csak arra szolgál hogy átvészeljem a két motoros szezon közti kevésbé barátságos időket :-) )
Ogerg 2013.12.29 15:55:50
@Zakk: Szerintem a Wankel igenis jó. Nekem ugyan nincs igaz nem is vágyom rá. El kell fogadni hogy macerás technika. de például rohadt macerás egy S40-es Volvóban kuplongtárcsát cserélni. El kell fogadni hogy a wankel ritka Európában így rendes alkatrés ellátás sincs és igazán jó szakikat is nehéz találni.
Egy Gyóri barátomnak van egy wankele RX8-asa (Nem tudom mekkora de nem a legkissebb) és ő napi szinten jár vele. Igaz hogy megeszi a 15+ literét de egy 300 ló környéki autó teszem azt egy 3.6-os V6-os Audi sem igazán kér kevesebbet. Még én is 97-es keveset futott 1.5 Nexiámmal ilyen időben nem városban de rövidebb távoko megetetem a közel 9 litert.

Azok akik ilyen RX-ekre vágynak nem azt nézik hogy mikor törhet el a lapka a motorban. vagy mikor lesz zárlatos hanem azt hogy megy mint az állat.
Megjegyezném hogy az OTTO motoros autókban sokkal több olyan alkatrész lapul meg ami ha letörik vagy megkopik vagy rosz jeled ad akkor az is a tréleren végzi.

Ui.: nekem is fáj ha tele kell tankolni a Nexiát :-)
Ogerg 2013.12.29 16:34:33
@Schütii: elfogadom nem ismerem a pramétereit az autónak azt tudom hogy az említett gép nem a kissebbik. de szerintem egy sportosnak szánt és valójában tényleg sportos autó ami ugyan nem 300 lóerő hanem mondjuk akkor 220 és haladnak vele nem pedíg városi kisautóként használnak. szóval ilyen körlümények között a 15 liter 100-on még nem tűnik rettentően soknak. A hangsúly a rettentően szón van.
Még október közepén hirdettünk motoros népítélet pályázatot, tessék-csak-tessék, folyvást-csak-folyvást alapon, mindenkinek. Kaptunk sok új leírást, értékelést, és természetesen voltak, akik etidő alatt bővítették korábbi írásukat. Ők mindannyian részt vettek a…..