Adatok
Csornij Ubul
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szombaton délután vonul végig Budapest belvárosán az utolsó Critical Mass. Várható, hogy a frissen kitört tavaszban több tízezer kerékpáros vesz majd részt a rendezvényen.
A biciklis felvonulás 15.55-kor indul XIII. kerületből, a Szent István park alatti alsó rakpartról és…..
Csornij Ubul
2013.04.19 15:25:09
Ma reggel elindult a Bringázz a Munkába! kampány, ahol mi is kint voltunk a nemzetközi Cycle Chic csapat koppenhágai, brazil és berlini tagjaival. A többiek ma érkeznek és holnap mindannyian ott lesznek a RIDE THE CATWALK! bemutatón.
Mikael Colville-Andersen dán biciklis nagykövet,…..
Csornij Ubul
2013.01.04 12:41:10
@2azimut: :DD teljesen feleslegesen hasonlítod Budapestet más országokkal és városokkal :) még a vak is látja, hogy nem a kerékpárosoktól van dugó hanem az autóktól. Mikor kölök voltam állítom, hogy fele ennyi autó nem volt pedig nem vagyok idős. Budapest széles, többsávos kifejezetten autós forgalomra kialakított útjai a csúcsforgalomban teljesen be vannak dugulva és ezen utak zömén nincs is kerékpárosforgalom, vagy ha van többnyire járdán vezetett bringaúton. Ha minden bringás autóba ülne (mint ahogy sokan meg is tehetnék, hiszen autóval is rendelkeznek), akkor még kellemetlenebb lenne az életünk reggelente. Abban, meg hogy az ország gépjármű dominanciával rendelkezik hülyeség, legalábbis ebben a megfogalmazásban mindenképp, talán Budapest, vagy egy pár nagyváros de az ország?! Vidéken (még megyeszékhelyeken is!) nagyonis köznépszerű eszköz a kerékpár és sokan választják azt közlekedési eszközül.
Arról meg, hogy a kerékpár mennyire veszélyes a közlekedés többi nem autós résztvevőjére halljunk már egy statisztikát. Egy dolog azzal pellengérezni, hogy a kerékpár veszélyes, de akkor összesítsük, mondjuk azt, hogy hány gyalogos sérülés következett be kerékpáros illetve autós miatt, illetőleg ebből hány volt 8 napon belül, kívül és hány volt halálos.
Arról meg, hogy a kerékpár mennyire veszélyes a közlekedés többi nem autós résztvevőjére halljunk már egy statisztikát. Egy dolog azzal pellengérezni, hogy a kerékpár veszélyes, de akkor összesítsük, mondjuk azt, hogy hány gyalogos sérülés következett be kerékpáros illetve autós miatt, illetőleg ebből hány volt 8 napon belül, kívül és hány volt halálos.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az a baj Pirx, hogy teljes mértékben mértékben ignorálod a valóságot és a hozzáállásodból arra következtetnék hogy kényelmes is vagy mint a rohadt élet :D Ez meg hogy a kerékpárok okoznának dugót akkora ökörség, hogy egyszerűen kommentelni sincs értelme :D
Azzal az egy dologgal értek egyet, hogy tényleg sok a szabálytalan bringás akik valóban gazdagon reagálnak tahósággal a szabálytalankodásra, de ez bringán is kiábrándító nem csak autóban.. Egyébiránt attól még hogy te vagy az autós közlekedés mintapéldája nevetséges lenne azt állítani, hogy az autósok szabályosan közlekednek Budapesten, minden reggel minden sarkon látok szabálytalankodást és ugyan úgy tahók mint a bringások. Ilyen módon viszont ne jogosítsa fel magát egy autós se arra hogy itt bárkit kreszre oktasson, mert nonszensz.