Regisztráció Blogot indítok
Adatok
TWK001

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Nem tudom, hányan emlékeznek még a régi 124-es Merci kombimra, amit jó hét éve adtam el. Született is belőle egy cikk anno, Intergalaktikus lúzerszopás fénysebességgel címen. Mert az volt. Az eladás is, az autó is. Egy vagyont költöttem rá, hogy ilyen legyen Hogy…..
TWK001 2014.11.23 18:21:21
@Csikós Zsolt: tudod hogy nekem egy Stromebrgesre visszabutitott 102-983-as 230-as mocim volt a Trélerezős, gázos RHD-ban. Egy 124-es ből jött a 200-as helyére. Stromerg átcuppant a sokszázezret futott motorról és jött 10 év trélerezés, jó a Saly Balázzsal, tehát kíméletesen, és 65-ös átlaggal:-). De rájöttem hogy miért nem szívtam vele! Mert csak annyit mondtak, hogy 1000 km-enként töltsek bele a megfelelő színtig ATF-et. Egyszer volt egy membrán csere, és csáá. Ha "értettem vona hozzá", azaz b@szkurálódok, hobbizok vele, akkor beb..ik. Mivel csak mentem vele, így nem:-) Pedig csak gázt látott /meg ATF-et. Ok, ez már a másik oldali, W123-as verzió volt, de ment. Ez kb olyan Mari nénivel a Babetta. Pedál pöccintésre indul neki mindig. A hobbistánál sztenderd letörésig való betekerés, gyújtás f@szkódás, szívás, tologatás a vége. Mert ő ért hozzá, tehát javítgatni is akarja. Mari néni nem ért hozzá, ő megy vele. Nem is értené mi a kérdés, a babettáról beszélnénk vele...
TWK001 2014.11.23 18:54:21
@tailor13: Igen, inkább a 981 vagy 982 a jó. De mentségemre szolgáljon, hogy nem akartam annó bíbelődni a motorátépítés papírozással, így a számát nem sokáig láttam:-);-). Az egy 200-as karbis kocsi volt, és kész......ahogy a hátsó ajtó felirata is tudatta a közvéleménnyel azt jómagyar szokás szerint...
TWK001 2014.11.23 17:59:13
@tailor13: az M102-es motorból van 230-as dupla soros vezláncos verzió. Én egy RHD 123 200 /stromberg karbis/LPG gázüzemű kombit hajtottam 10 évig. Az első évben meguntam a 102 920-as 2 lityis mocit, mert nem bírta a trélert. Szereztem egy 102 983-as 230-as befecskendezős motort /W124 230E/ a karbit visszaillesztettük a befecskendező helyére, és jött kilenc év gázos trélerezés, hóban fagyban sárban. Vigyáztunk rá, hogy másfél-két tonnánál soha ne legyen kevesebb a futóval az összterhelés. Csak gázzal ment, 10.000-ként olajcsere, slussz. Majd eladtam a Trabant-Trek nevű csapatnak, akik elindultaak vele Kambodzsa felé. A Pamir highway nevű köves hegyi úton kivégezték a karterját egy sziklával, és olaj nélkül csapágyasra verték, mert nem ismerték, vagy lexarták az olajnyomás lámpát. Ezzel végződött ki a motornak. Ma is menne, ha nem ütötték volna ki az olajteknőt. Sztem ez volt a 124-es széria leg ár-érték-gazdaságos arányú blokkja. A 280-ast próbáltam svájci kivitelű, gyári AMG tengelyes 195 lovas verzióban, városban a 25-öt akkor ette, ha eco-versenyt próbáltam játszani, és levillogott az Istenhegyi úton felfelé egy rakott, hengerfejes IFA W50-es. Borzalom motor volt...soha...
Úgy kezdődött, hogy valami hülye véletlen folytán minden alkalommal, amikor egy lelkét kilehelt autómat bontóba viszem, valahogy mindig elvész a rendszám róla. Így sajnos a forgalomból kivonáskor nem tudom leadni, aztán a következő nagy pakolásban-költözésben mindig…..
TWK001 2014.10.26 15:50:48
@colymbus: hehe, méghozzá ingyen reklámja:-)
Van, akivel ritkábban, van akivel gyakran előfordul, hogy elfelejt tankolni. Ők ismerik azt a kellemetlen érzést, amikor a dadogó autóval jobbra húzódnak, megvárják az első segítőkész sofőrt, aztán némi fejvakarás mellett elkezdenek gondolkodni, hogyan juttasson üzemanyagot a…..