Adatok
biotronicart
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A 3D enginek egyik központi kérdése saját modellek ill. jelenetek felhasználása. Az ehhez szükséges munkamenet általában úgy történik, hogy a felhasználni kívánt modellt elkészülése után egy exportálás következik amit végül egy importálás zár.Ennek során az…..
biotronicart
2012.12.29 22:52:11
Húha... az van, hogy ez a cikk most egy kicsit több mint érdekel... létezhet egy profibb collada exporter az OPENCOLLADA-n kívül (ami egyébként egész aranyos)a 3dsMaxhez... az van, hogy threejs-ben próbálunk néhány cimborával összepattintani valamit és relatíve bazinagy fájlokat tolunk ki a MAX-ből... esetleg van tudomásod valamiféle cizelláló leírásról, hogy miként tudnánk mondjuk 12 Mb-nyi adatot lecsökkenteni 4 Mb-ra, vagy 100 Kb-ra? Őrülten hangozhat, de elég régóta kutatom a megoldást annak ellenére is, hogy még az életben nem programoztam, de ... vezess egy GURU elé és fejet hajtok előtte, ha segít tanulnom... mi több én is segítek!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz