Adatok
micmac
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Október 27-én határozott ideig tartó közös sztrájkot tartanak a vasutas szakszervezetek 10 és 12 óra között. A munkabeszüntetés eldöntésére azt követően került sor, hogy a kollektív munkaügyi vita október 26-i fordulóján a kormány által előterjesztett…..
micmac
2009.10.28 03:15:50
@Aston Kanál: "Azonban sokkal több pénzt lehetne spórolni néhány (sok) felesleges vezető elbocsátásával. Feleslegesen sok a középvezetői és felsővezetői pozíció a MÁV-nál." Egyetértek! A melósok egyre kevesebben vannak de a vízfej az egyre nagyobb.Érdekes lenne felmérni,hogy mennyi a fizikai és szellemi létszám a MÁV-nál. Röhej amikor 1 szerencsétlen melóst 4-5-en ellenőrizgetnek,hogy hogyan is végzi a munkáját.
Vagy ismét a félnapos szájkarate party kezdődik? A 2000-eshez hasonló nagy leállás körvonalazódikMár kedden megbénulhat a vasút, ha a kormány képviselőivel a mellékvonalak bezárásáról ma folytatódó egyeztetés nem a vasutas-szakszervezetek elvárásai szerint alakul…..
micmac
2009.10.28 02:48:33
@petya.bacsi: Bocsi, én nagyon vidéki vagyok.Láss már egy kicsit tovább! Pontosan a vidéki emberek érdekei miatt is van a sztrájk.Ezért most egy kis áldozatot kell hozni minden kedves utasnak.
7700-ból több mint 4800 kilométeren kérdéses a vasúti közlekedés. A közlekedési minisztérium a tervek szerint ezeken a vonalakon jövőre nem rendel meg vonatközlekedést, a régiók dönthetnek arról, hogy hová, mi, mikor közlekedjen. A szakminiszter hétfőn a Parlamentben azt…..
micmac
2009.10.08 05:20:45
@Comandante en Jefe: Homályosíts fel! Mitől nyereség az ha egy vonaton 1 azaz egy ember utazik + a jegyvizsgáló? Nem hiszem,hogy az eladott jegy ára fedezné akár a munkabéreket,akár az energia költségét.Ettől függetlenül nem értek egyet a vonalbezárásokkal,csak szerintem lehetne észszerűbben és gazdaságosabban közlekedtetni vonatokat.Ui.:az ütemes menetrend már jó ideje működik ez idő alatt már kiderülhetett,hogy melyik járatoknak nincs abszolút értelme.
Körkérdés, amit megfuttatok itt a blogon is. Amennyiben igaz a fáma, akkor ismét bebizonyosodik, hogy a legnagyobb tahó a magyar. Én is dohányzom, de ha nem lehet rágyújtani, akkor nem lehet, kibírom... Mások miért nem képesek erre?Sziasztok. Mit lehet tudni arról, hogy állítólag…..
micmac
2009.09.19 04:39:28
Azt tudjuk, hogy mióta megalakult a MÁV-Start, sok minden megváltozott a vasútnál. Az eddig alvó vasút felébredt, és –bár lassan- de fejlődésnek indult. Ennek a fejlődésnek volt az első lépcsője a rendszeres takarítás bevezetése. Bárki bármit mond, sokkal tisztábbak a…..
Tegnap volt szerencsém a Déliben felszállni egy teljesen tiszta vonatra. Meglepődtem, mert a vonaton sehol nem láttam firkálást, taget, de még csak koszt sem. Ez a bizonyíték arra, hogy egy régi a kocsi is lehet szép, és egy régi kocsiban is lehet kulturált körülmények között…..
Tisztelt MÁV-figyelő! Füzesabony a MÁV azon büszkesége, ahol a "high tech" 3G IC és a kőkorszaki utastájékoztatás romantikus, római kori elegyet alkot. A vágányok számozása kizárólag a peronok elején található meg róma számokkal, vasoxidos :) táblán,…..
micmac
2009.04.24 05:14:54
@d88:2008.12.14.-e óta FLIRT motorvonatok közlekednek,nem Talent-ek! Az indulóvágányokról nem pontosak az infóid.
micmac
2009.05.11 03:06:03
@d88: Mitől vagy Te ennyire tájékozott? Kíváncsivá tettél.
Hétvégén hazamentem, és ezt lőttem nektek. Remélem olvasható a végén a szöveg... Egyébként csak a kontaktot adják meg, ha netán reklamálni akarnál:) A legjobb, hogy a szöveg totál uaz, mint a pqs-nél. Ja a vonat száma: 7404...
micmac
2009.04.24 04:48:11
Tudjuk, hogy egy fecske nem csinál nyarat, de mégis könnyes szemekkel olvastuk Sándor levelét.
Üdv,
egy ideje nyomon követem a blogodat, és a szombati eseményeket meg
kell hogy írjam, hogy végre valami pozitív is elhangozzon a MÁV felé,
ne csak negatív élményeket mutassunk…..
micmac
2007.11.26 06:37:37
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz