Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Azonosító

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Most sajnálhatja igazán Mohamed Fatima, hogy kihisztizte magát a Voice-ból: az előző heti, igen tisztességes felhozatal mellé a második adás jó, ha három igazán ütős hangot tudott csak felvonultatni, a nyolc továbbjutó között pedig csak egy olyan van, akinek tiszta szívből lehet…..
Azonosító 2012.12.29 14:28:37
Érdekes, nekem ez az adás valahogy sokkal jobban tetszett, mint a múlt heti. (Lehet, hogy lejjebb estek az elvárásaim, vagy többet ittam?)

Külön kiemelném a koreográfust, akinek a kreálmányai most valahogy sokkal ötletesebbnek tűntek számomra, és kevésbé erőltetettnek, mint legutóbb.

Torzsa Gabi: szerintem itt még nem ébredt fel a hangmérnök, mert főleg az elején alig lehetett hallani az éneket, ráadásul az énekesnő is elbújt a zenekarban. Ettől eltekintve hallgatható volt, noha nem rajongok Palya Beáért.

Schrott Péter: istenkirály a srác, szerintem nem volt ezzel semmi gond. (ok, leszámítva talán a szélgépet)

Bakonyi Zsolt: nagyon harmatos előadás volt, megérdemelten esett ki az énekes. Közben azon gondolkodtam, hogy mi lehet a baj: túl nagy a terem, túl visszhangos, nehezen hallják magukat az előadók?

Pál Dénes: szerintem a nap legjobb produkciója volt (bár néha azért voltak kétségeim, hogy a dallam ennyire tekervényes-e, vagy Dénes tévedt-e el picit).

Weisz Viktor: "kecskevibrátó" :) Komolyra fordítva, nem kenyerem ez a Jimmi-féle "minden hangba belehalok" ének

Kriszta Réka Piroska: nem jött át. Valahogy a hangszíne nem passzolt ehhez a dologhoz. Az egyik leggyengébb szám volt ebben a részben.

Husnullina Regina: egész jó volt, de semmi extra. Tetszett a minimalista színpadkép.

Bűdi Szilárd: na őszintén szólva erre az előadásra egyszerűen nem emlékszem. Vélhetőleg nem volt se túl jó, se túl rossz.

Pákai Petra: végig azt találgattam, hogy mi az ott a kezében. Egyébként elég feledhető produkció volt, de legalább érdekes (valamennyire, bizonyos értelemben).

Karai Anna: a másik leggyengébb produkció volt, pedig őt eddig bírtam. Vannak olyan ajtók, amelyeket nem kell mindenáron kifeszegetni. Engem egy ilyen önvagdosó, semmisejó, jajjdefáj, derossznekem csaj lelkivilága nem érdekel. És bűnrossz, hamis volt az ének is.

Gájer Bálint: ez tetszett. Pont a hang szempontjából nem volt nagy szám, de minden más szempontból, üdítő, érdekes előadás volt, noha a kamera gyakran megfeledkezett az énekesről.

Henderson Dávid: a kis üdvöske. Röptetni (és kikacagni) nem tudom, miért kellett. Egyébként meg jó volt, mint mindig. Más kérdés, hogy hozzám nem áll közel. De jó volt, ezt meg kell hagyni.
Amikor a The Voice első élő adását Szabó Kimmel Tamás műsorvezető nem maja papnak vagy tüntető diáknak öltözve nyitotta, és még egy cigánykereket sem vetett a dublőrje a bevonuláskor, hanem szimplán énekelt egy jót, na akkor mondtam hálát az X-Faktornak. Azért, mert ha az…..
Azonosító 2012.12.22 23:10:05
Na, az van, hogy én alapvetően szeretem ezt a műsort. Az eddigi részek tetszettek. De ez a mostani nagy csalódás volt. Ezért én sem igazán értem ezt a kritikát. Jó, nyilván az X-Faktorhoz viszonyítva... De úgy önmagában tekintve nem volt ez annyira jó.

Hozzáteszem, vélhetőleg velem is van a baj, hogy nem tudom számításba venni egy élő műsor nehézségeit. Önkéntelenül is az eddigi részek színvonalát vártam, de csalódnom kellett.

Talán a dalválasztások is közrejátszottak, többségében dallamtalan, semmilyen dalokat hallottam. De nem, a Beatles Michelle-jére mégsem mondhatom, hogy dallamtalan...

Quan rögtön az elején adta az első pofont. Klaudiával közös duettjét már kb 50x meghallgattam, messze a legjobb produkció volt a párbajdalok közül (IMHO), véleményem szerint ez az átirat az eredetit is simán veri. Ehhez képest, amit Quan most nyújtott, az egy lapos, érthetetlen izé volt. Lehet, hogy mégis Klaudia adta a duett lelkét? (Le is csapott rá Caramel)

Berkes Olivér előadását sajnos nem hallottam (ki kellett mennem a gyerekekhez), pontosabban csak az első pár ütemet, az alapján jónak tűnt pedig. (Most pótoltam, tényleg nem rossz, de semmi extra.)

Fatima dalának is csak az első felét láttam, elég laposnak tűnt. Ennek ellenére meglepett, hogy végül kiesett.

Schwartz Dávid sikoltozásától normál körülmények közt a falra mászom, mégis, ez az előadás legalább élvezhető volt.

Nádor Dávid: tőle sokkal többet vártam. Unalmas, unalmas, unalmas. A családi dráma pedig nem érdekel.

Schweitzer Dóra: az övé egy jó dal volt, nagyon rosszul elénekelve. Valamint: MI AZ AZ IZÉ, ÉS KI ADTA RÁ?

Czerovszky Heni: nagyon nagyon nagyon antipatikus nő. Egyszerűen irritáló. Viszont a hangja nagyon jó, ez kétségtelen.

Dózsa Erik: a hangja talán gyengébb a többiekénél, ám ez egy élvezetes szám volt, élvezetesen előadva. Furcsa mód az egyik legjobb produkció volt ebben az adásban.

Szécsi Saci: a műsor mélypontja. Minden szempontból nagyon rossz előadás volt. A kislány annyira izgult, hogy azt hittem, a színpadon kap pánikrohamot. És igen, tudom, hogy ikrek. Felfogtam. Mondom, értettem. Nem kell folyton a képembe nyomni, mert nem érdekel.

Szécsi Böbe: sokkal jobb volt, mint a tesója. Az operatőrt valaki lője le légyszi - (költői értelemben természetesen). Nem csak ennél az előadásnál volt nagyon zavaró a kamera öncélú elúszása a semmibe (sötétben prüntyögő zenekar felé, sötétben üldögellő nézők felé, sötétben(!) táncoló táncosok felé, esetleg az énekes háta mögé).

Gyöngyösi Tamás: valószínűleg nem váltotta be őrültség terén a hozzá fűzött reményeket. Messze nem olyan különleges, mint amennyire trehány. Ez az előadása nem volt rossz amúgy, de engem kifejezetten zavart a filmből egy az egyben átvett koppintás (még a gesztusai is).

Veres Mónika: a válogató óta a kedvencem (Nika-ként nem ismertem). Sajnos a párbaja (nem az ő hibájából) anno egy ripacs üvöltözésbe csapott át. Mostani előadása tetszett, de a dal nekem nem jött át (valószínűleg a műfaj tehet róla). A koreográfust is lője le valaki pls a meleg angyalaival együtt, akik kitakarják az énekesnőt, miközben ugrabugrálnak. (Kéretik nem a másság elleni kirohanásnak tekinteni, egyszerűen nem erre vagyok kíváncsi e műsor kapcsán. Thx)

A szavazást már nem vártam meg, engem nem az a része érdekel a műsornak, a szabadidőm pedig igen kevés.

A Somlóval kapcsolatos kritikával egyetértek. Nem tudom, valóban így van-e, de műsor alapján bennem is az a kép alakult ki, hogy nem való ez már neki.

Többeknél éreztem úgy, hogy a zsűri egyáltalán nem a hallottakat értékeli, hanem az adott énekes eddigi teljesítményét, a zsűritagokra tett eddigi benyomását. Az első beszólogatás után vártam, hogy majd szándékosan megpróbálják lehúzni egymás versenyzőit, de még csak ez sem. A beszólások többsége öncélú és/vagy érthetetlen maradt számomra.