Adatok
Jurájhíp
0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Aki nem tudná, hogy kell egy jó álláspályázatot megírni, íme egy minta...
Jurájhíp
2014.09.26 15:55:58
@Tenka: Pedig nyugodtan összeszarhatnád! ;)
Miután sorra hagyták el az X-Faktort a mentorok, egyértelművé vált, hogy az RTL Klubnak új zsűri gárdával kell kezdenie a negyedik évadot, Geszti Péteren kívül ugyanis eddig mindenki kiszállt. Az új mentorok személyéről mindenki csak találgat, most azonban a Blikk biztosnak…..
Jurájhíp
2013.04.23 21:58:13
@Lencsés István: Baszdki Fluor Tomi is sikeres, meg Sramli-Lagzi Lajcsi műsorában is "sikeresek". :)
Sőt, népnemzeti Kárpátiánk is sikeres, pedig sok közük nincs az értelmes zenéléshez, igaz jól meg mondják a magukét, hogy miként kell magyarnak lenni. Szóval szvsz, a sikeresség és a szakmai tudás nem ugyanaz.
Mondok neked neveket, akik talán nem annyira sikeresek és népszerűek, de a fent említett művészek szigorúan szakmai alapon a nyomukba nem érhetnek.
Tátrai Tibor, Babos Gyula, Pege Aladár, Snétberger Ferenc, ...vagy Szakcsi Lakatos. De, hogy a könnyebb műfajból is említsek, Radics Béla, Szekeres Tamás, Szűcs Antal Gabi,Deák Bill, Szörényi-Bródy, Cserháti...
Na ők zenészek is, nemcsak sikeresek! ;)
Sőt, népnemzeti Kárpátiánk is sikeres, pedig sok közük nincs az értelmes zenéléshez, igaz jól meg mondják a magukét, hogy miként kell magyarnak lenni. Szóval szvsz, a sikeresség és a szakmai tudás nem ugyanaz.
Mondok neked neveket, akik talán nem annyira sikeresek és népszerűek, de a fent említett művészek szigorúan szakmai alapon a nyomukba nem érhetnek.
Tátrai Tibor, Babos Gyula, Pege Aladár, Snétberger Ferenc, ...vagy Szakcsi Lakatos. De, hogy a könnyebb műfajból is említsek, Radics Béla, Szekeres Tamás, Szűcs Antal Gabi,Deák Bill, Szörényi-Bródy, Cserháti...
Na ők zenészek is, nemcsak sikeresek! ;)
Nyomja ezerrel a bóvlikormány feje, hogy mekkora pénzt szakított le Magyarországnak az uniós pénzügyi tárgyaláson. Pedig amit "elért", az bizony kudarc. Hiába az összes vonatos hasonlat, hogy mekkora sterelvényen fér el az összeg. Az az igazság: Gyurcsány Ferenc megint lenyomta…..
Jurájhíp
2013.02.11 14:20:02
Jurájhíp
2013.02.11 14:20:40
Jurájhíp
2013.02.11 21:21:57
@leponex:
"Mégegyszer: nem a szolgáltató hanem a járulék privatizációja a valódi kérdés."
hát ez az... soha senki nem akarta kiprivatizálni a járulékokat. Valahol el vagy tévedve, én viszont fáradt is vagyok, hangulatom sincs litániákat írni újra és újra. Annyira nem fontos nekem sem az, hogy igazam legyen, sem pedig az, hogy téged bármiről is meggyőzzelek.
Zárásként csak egy apróság:
Ha a rendszerváltás utáni időszakot veszem, még egy olyan patkány, opportunista és főleg DEMAGÓG politikus nem volt a politikai palettán mint a te Orbánod!
Ehhez elég csak visszanézned a 98 előtti megnyilatkozásait, és az egész eddigi munkásságát, kezdve a KISZ-től a FIDESZ -ig mint radikális balliberális párt, folytatva azzal, hogy megvilágosodása lett miután megérintette Jézus: Hirtelen rájött, hogy ő lényegében nem is baloldali, hanem jobbközép polgári konzervatív.
A legnagyobb bűne, amellyel jócskán túltesz Gyurcsányon, hogy 2002-ben, amikor az 1. fordulóban veszített, egy olyan dimenzióba süllyesztette a magyar politizálást amilyenbe soha előtte nem volt! Ugyanis bármily furcsa, nem a szocik kezdtek hazaárulózni, nem ők buzdítottak azzal, hogy veszélyben a haza, meg kell védeni, nem a szocik radikalizálták az országot! Ebben az országban mindaddig nem lesz béke és nyugalom, amíg kurcsány után Ő is nem távozik a politika szemétdombjára! Drága honfitársam! Rajtad is múlik!
Írhattam volna megint, hogy húzd ki a fejed a vezéred seggéből, de az már túl sekélyes lett volna.
Azt hiszem több energiát nem vesztegetek rád.
"Mégegyszer: nem a szolgáltató hanem a járulék privatizációja a valódi kérdés."
hát ez az... soha senki nem akarta kiprivatizálni a járulékokat. Valahol el vagy tévedve, én viszont fáradt is vagyok, hangulatom sincs litániákat írni újra és újra. Annyira nem fontos nekem sem az, hogy igazam legyen, sem pedig az, hogy téged bármiről is meggyőzzelek.
Zárásként csak egy apróság:
Ha a rendszerváltás utáni időszakot veszem, még egy olyan patkány, opportunista és főleg DEMAGÓG politikus nem volt a politikai palettán mint a te Orbánod!
Ehhez elég csak visszanézned a 98 előtti megnyilatkozásait, és az egész eddigi munkásságát, kezdve a KISZ-től a FIDESZ -ig mint radikális balliberális párt, folytatva azzal, hogy megvilágosodása lett miután megérintette Jézus: Hirtelen rájött, hogy ő lényegében nem is baloldali, hanem jobbközép polgári konzervatív.
A legnagyobb bűne, amellyel jócskán túltesz Gyurcsányon, hogy 2002-ben, amikor az 1. fordulóban veszített, egy olyan dimenzióba süllyesztette a magyar politizálást amilyenbe soha előtte nem volt! Ugyanis bármily furcsa, nem a szocik kezdtek hazaárulózni, nem ők buzdítottak azzal, hogy veszélyben a haza, meg kell védeni, nem a szocik radikalizálták az országot! Ebben az országban mindaddig nem lesz béke és nyugalom, amíg kurcsány után Ő is nem távozik a politika szemétdombjára! Drága honfitársam! Rajtad is múlik!
Írhattam volna megint, hogy húzd ki a fejed a vezéred seggéből, de az már túl sekélyes lett volna.
Azt hiszem több energiát nem vesztegetek rád.
A Totalcar Hátsóülés-rovata ismét egy kéretlen videóval jelentkezik. Természetesen ezúttal is az aktuális ebéd-utat jártuk meg oda-vissza két konkurens típussal. És nem lettünk okosabbak. Illetve igen, hamarosan olvashatják.
..
Jurájhíp
2013.01.25 21:10:29
@Rocko-:
Hát pont erről van szó. Az igények kielégítéséről. Nekünk, meggyőződésem, hogy sokónknak rajtad kívül, igényünk lenne ennyi pénzért a hátsó ablaktörlő is.... a VW azt mondja lófaszt nekünk, vegyük meg ha kell! A nagyvonalúságot nem szó szerint kell érteni... bár ha belegondolok.
Szerintem te csak nem akarsz érteni bennünk.
Hát pont erről van szó. Az igények kielégítéséről. Nekünk, meggyőződésem, hogy sokónknak rajtad kívül, igényünk lenne ennyi pénzért a hátsó ablaktörlő is.... a VW azt mondja lófaszt nekünk, vegyük meg ha kell! A nagyvonalúságot nem szó szerint kell érteni... bár ha belegondolok.
Szerintem te csak nem akarsz érteni bennünk.
Jurájhíp
2013.01.26 10:33:19
@Rocko-:
Baszdki! Nem mindenkinek van igénye elektromos ablakemelőre sem, mégis benne van, és mégis kifizettetik velem, amit meg elvárnék, hogy ennyi pénzért benne legyen mert az első szutymákos időben nem fogok kilátni hátrafelé és ez egyébiránt módfelett balesetveszélyes is, az nincs!
Te tényleg hülye vagy, vagy csak annak tetteted magad? Nem igaz baszdki, hogy hárman nem tudunk neked egy egyszerű alapvetést megmagyarázni!
Egy 4,5 milliós autóban ma már NEM kérdés, hogy egy vacak 10 ezres biztonsági felszerelésnek KÖTELEZŐ ott lenne egy ilyen gyártó termékében. Ha ezt nem építi be az SZARVASHIBA!
Akkor inkább adja annyival drágábban, aki ennyiért egy ilyen autót vesz, annak az a 10 ezres már nem hiszem, hogy oszt vagy szoroz, főleg ha már kifizettetik a másik 50-60 ezret az elektromos ablakért.
Nincs itt mit szépíteni, simán elbaszta a VW ennek az autónak az árazását, te meg próbálod itt jó TROLL módjára védeni a becsületüket. Ha a VW soha semmilyen autójába nem tenne semmilyen "extrát" és mindent meg kellene venni bele akkor még igazad is lehetne, az pedig elég különös és ugyancsak tarthatatlan magyarázkodás részedről, hogy nem mindenkinek van igénye...
Miért baszdki? A Golf vagy a Poló esetében a VW úgy véli, hogy ott meg minden vásárlónak igénye van a hátsó ablaktörlőre? Mert ugye ott meg adják alapáron, meg sem kérdezik a vásárlót, hogy kéri -e?
Nevetséges vagy....
Baszdki! Nem mindenkinek van igénye elektromos ablakemelőre sem, mégis benne van, és mégis kifizettetik velem, amit meg elvárnék, hogy ennyi pénzért benne legyen mert az első szutymákos időben nem fogok kilátni hátrafelé és ez egyébiránt módfelett balesetveszélyes is, az nincs!
Te tényleg hülye vagy, vagy csak annak tetteted magad? Nem igaz baszdki, hogy hárman nem tudunk neked egy egyszerű alapvetést megmagyarázni!
Egy 4,5 milliós autóban ma már NEM kérdés, hogy egy vacak 10 ezres biztonsági felszerelésnek KÖTELEZŐ ott lenne egy ilyen gyártó termékében. Ha ezt nem építi be az SZARVASHIBA!
Akkor inkább adja annyival drágábban, aki ennyiért egy ilyen autót vesz, annak az a 10 ezres már nem hiszem, hogy oszt vagy szoroz, főleg ha már kifizettetik a másik 50-60 ezret az elektromos ablakért.
Nincs itt mit szépíteni, simán elbaszta a VW ennek az autónak az árazását, te meg próbálod itt jó TROLL módjára védeni a becsületüket. Ha a VW soha semmilyen autójába nem tenne semmilyen "extrát" és mindent meg kellene venni bele akkor még igazad is lehetne, az pedig elég különös és ugyancsak tarthatatlan magyarázkodás részedről, hogy nem mindenkinek van igénye...
Miért baszdki? A Golf vagy a Poló esetében a VW úgy véli, hogy ott meg minden vásárlónak igénye van a hátsó ablaktörlőre? Mert ugye ott meg adják alapáron, meg sem kérdezik a vásárlót, hogy kéri -e?
Nevetséges vagy....
Jurájhíp
2013.01.26 10:50:29
@c220:
"Egy sem, mivel nem mákdarálót tesznek a motorháztető alá Stuttgartban..:-)"
khm khm... :) Majd szólj ha 1 milliót futott ez a szerinted nem mákdaráló!
www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/a_140/mercedes-benz_a_140_classic_klima.sz.konyv-6487416
Szerintem kár ezen az 1 millió kilóméter témán lovagolni, mert egyrészt ma már a kutyát nem érdekli, hogy egy 30 évvel ezelőtti autó tud -e ekkora futásteljesítményt, másrészt gondolom az neked is világos, hogy egy motor minél nagyobb annál inkább reális a magasabb futásteljesítmény. Ha a Suzuki gyártana nagy köbös prémium autót vélhetően tudna 1 milliót futó motort.
Tudod sokfélék vagyunk sokféle igénnyel, így mások a prioritásaink.
Te Merci prémiumosságára vagy ráizgulva, másokat viszont ez hidegen hagy, mert nekik az olcsó fenntarthatóság sokkal fontosabb!
Én személy szerint nagy tisztelője vagyok a Márkának, de ha engem megkérdezel, hogy mit vennék mondjuk 1 millióért akkor valószínűleg én is azt mondanám, hogy tojok a tartósságra, számomra sokkal fontosabb, hogy a családom biztonságba utazzon, így inkább a fiatalabb és biztonságosabb autót választanám, ami lehet, hogy nem olyan kényelmes, és a farkam sem hosszabbítja meg, de olcsóbban tartom fenn!
"Egy sem, mivel nem mákdarálót tesznek a motorháztető alá Stuttgartban..:-)"
khm khm... :) Majd szólj ha 1 milliót futott ez a szerinted nem mákdaráló!
www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/a_140/mercedes-benz_a_140_classic_klima.sz.konyv-6487416
Szerintem kár ezen az 1 millió kilóméter témán lovagolni, mert egyrészt ma már a kutyát nem érdekli, hogy egy 30 évvel ezelőtti autó tud -e ekkora futásteljesítményt, másrészt gondolom az neked is világos, hogy egy motor minél nagyobb annál inkább reális a magasabb futásteljesítmény. Ha a Suzuki gyártana nagy köbös prémium autót vélhetően tudna 1 milliót futó motort.
Tudod sokfélék vagyunk sokféle igénnyel, így mások a prioritásaink.
Te Merci prémiumosságára vagy ráizgulva, másokat viszont ez hidegen hagy, mert nekik az olcsó fenntarthatóság sokkal fontosabb!
Én személy szerint nagy tisztelője vagyok a Márkának, de ha engem megkérdezel, hogy mit vennék mondjuk 1 millióért akkor valószínűleg én is azt mondanám, hogy tojok a tartósságra, számomra sokkal fontosabb, hogy a családom biztonságba utazzon, így inkább a fiatalabb és biztonságosabb autót választanám, ami lehet, hogy nem olyan kényelmes, és a farkam sem hosszabbítja meg, de olcsóbban tartom fenn!
Tudják, melyik 2013-as esemény az, amelyikre szívem szerint _nagyon_ el szeretnék menni? Nem, nem a Genfi Autószalon (bár ott leszünk, ha minden igaz), nem a Goodwood Festival of Speed, de még inkább a Revival (bár bakancslistás az is) de nem is a Mille Miglia. Nem. Jövőre ugyanis 50…..
Jurájhíp
2012.12.28 21:18:09
@Gyurma73:
Ferka... egyértelmű. És nem azért mert a Lambo nem jó. Ha csak egy autóm lehetne, és azt megválaszthatnám, ha nem számítana a pénz akkor bizony nekem nem Lamborghinim lenne. De tovább megyek, a második és a harmadik autóm sem az lenne. Ettől még persze elismerem az érdemeit, és az autós történelemben betöltött helyét.
Ferka... egyértelmű. És nem azért mert a Lambo nem jó. Ha csak egy autóm lehetne, és azt megválaszthatnám, ha nem számítana a pénz akkor bizony nekem nem Lamborghinim lenne. De tovább megyek, a második és a harmadik autóm sem az lenne. Ettől még persze elismerem az érdemeit, és az autós történelemben betöltött helyét.
Jurájhíp
2012.12.30 14:55:45
@Sword:
Azért ez érdekelne közelebbről... mármint az, hogy a Ferka nem "annyira" hightech. Konkrét példákat tudnál hozni, hogy milyen megoldásokban mutat előrébb a Lambó? A helyedben nem vennék mérget arra, hogy technikában a Lambo bármikor is megverné a Ferrarit.
Azért ez érdekelne közelebbről... mármint az, hogy a Ferka nem "annyira" hightech. Konkrét példákat tudnál hozni, hogy milyen megoldásokban mutat előrébb a Lambó? A helyedben nem vennék mérget arra, hogy technikában a Lambo bármikor is megverné a Ferrarit.
Jurájhíp
2012.12.31 14:18:56
@Sword:
A Lamborghini sosem járt a Ferrari előtt semmilyen technikai dologban. Ugyanis a Lamborghini a legritkább esetben innovál új technológiákat. A futurisztikusság viszont nem jelent valamiféle technikai dominanciát. Sajnos nem tudtam előhalászni, hogy mindeddig a 2 gyártó milyen szabadalmakat védetett le, pedig jó lett volna, mert abból valamelyest lehetett volna következtetni. A Bolognai gárda részéről talán a szárnyas ajtót lehet jegyezni mint meghatározó újítást, de lehet, hogy tévedek és azt sem ők találták ki hanem a Merci. Ezt most nem tudom biztosan.
A saját logikám szerint inkább az a gyártó innovatívabb aki folyamatosan ott van a legmagasabb szintű versenysportban. Ez pedig nem a Lambo. Szerintem a Lambo csakúgy mint sok más luxus sportautó gyártó, csak az elérhető és rendelkezésre álló eszközöket használják fel. Egy pici gyártónak sose térül meg a drága innováció, mert nem áll mögöttük egy FIAT vagy egy VW mint ahogy ott áll a Ferrari vagy a Porsche mögött. A Lambo ugye annyiban más mint egy Spyker vagy Königsegg, hogy tagja a VW csapatnak. Kérdés most már csak az, hogy a Lamborghini fejlesztései mennyire köthetőek kifejezetten a márkához, és mennyiben a konszernhez. Ezt lehet sosem fogjuk megtudni.
Ui: Nekem pl. sosem jött be a Lamborghini szögletessége és futurisztikussága. Én is Ferrari hívő vagyok, pont azért ami körbelengi, az a nimbusz ami övezi. És ha nem Ferrari akkor nálam a Corvette és/vagy a Lotus ami SPORTKOCSI! Mindkettő másért mint a Ferrari. Nem arról van szó, hogy mások tudását és érdemét nem ismerem el, de nekem ezen triumvirátus autóépítési felfogása a legszimpatikusabb.
A Lamborghini sosem járt a Ferrari előtt semmilyen technikai dologban. Ugyanis a Lamborghini a legritkább esetben innovál új technológiákat. A futurisztikusság viszont nem jelent valamiféle technikai dominanciát. Sajnos nem tudtam előhalászni, hogy mindeddig a 2 gyártó milyen szabadalmakat védetett le, pedig jó lett volna, mert abból valamelyest lehetett volna következtetni. A Bolognai gárda részéről talán a szárnyas ajtót lehet jegyezni mint meghatározó újítást, de lehet, hogy tévedek és azt sem ők találták ki hanem a Merci. Ezt most nem tudom biztosan.
A saját logikám szerint inkább az a gyártó innovatívabb aki folyamatosan ott van a legmagasabb szintű versenysportban. Ez pedig nem a Lambo. Szerintem a Lambo csakúgy mint sok más luxus sportautó gyártó, csak az elérhető és rendelkezésre álló eszközöket használják fel. Egy pici gyártónak sose térül meg a drága innováció, mert nem áll mögöttük egy FIAT vagy egy VW mint ahogy ott áll a Ferrari vagy a Porsche mögött. A Lambo ugye annyiban más mint egy Spyker vagy Königsegg, hogy tagja a VW csapatnak. Kérdés most már csak az, hogy a Lamborghini fejlesztései mennyire köthetőek kifejezetten a márkához, és mennyiben a konszernhez. Ezt lehet sosem fogjuk megtudni.
Ui: Nekem pl. sosem jött be a Lamborghini szögletessége és futurisztikussága. Én is Ferrari hívő vagyok, pont azért ami körbelengi, az a nimbusz ami övezi. És ha nem Ferrari akkor nálam a Corvette és/vagy a Lotus ami SPORTKOCSI! Mindkettő másért mint a Ferrari. Nem arról van szó, hogy mások tudását és érdemét nem ismerem el, de nekem ezen triumvirátus autóépítési felfogása a legszimpatikusabb.
A Szijjártó Péter által 2010-ben alapított vándorkupát harmadjára kapta meg a miniszterelnök.
"Bár már lassan 40 éves, szívében még mindig fiatal. Szeret focizni, szereti a diákmozgalmakat, szereti hogy olyankor összegyűlnek, együtt vannak, egészségesek, hiszik, hogy igazuk…..
Jurájhíp
2012.12.23 22:27:41
@ezanicknevem: Igen, egy kissé elírták! :D
Remek munkát végzett az orvoscsoport, az új keblek feszesek, gömbölyűek, abszolút szimmetrikusak, mindenki megnézi őket, de messzire ordít róluk, hogy nem valódiak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Kanyarok királya, 59 lóval is az elsők között
Mit írjak fapad, de másként nem lenne 2 milla az ára. Műanyagok mindenhol, de nem zörögnek, amíg nem mész át egy vasúti-, vagy villamos átjárón. Akkor igen, de utána elnémul. Jól össze van szerelve. Hátul nincs kapaszkodó,…..
Jurájhíp
2012.12.16 19:40:58
@Rocko-: :DD
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz