Adatok
Zugverkehr unregelmäßig
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az Urbanista blog Facebook oldalán még 2015-ben jelent meg egy kérdés arról, hogy ismernek-e az olvasók az Astoriához hasonló olyan területet, aminek sajátos népi elnevezése van, de nem számít hivatalos közterületnek. Jobbnál jobb tippek érkeztek, ugyanakkor az is kiderült, hogy sokan félreértették…..
Túlzással sem lehet túlterheléses szervertámadásnak minősíteni azt, hogy a hét elején közös használatra felkínált körlevelemet (lásd poszt alja) a visszajelzések alapján csak kb. 10-15 taxis küldte tovább a kormányszerveknek, hivataloknak, hatóságoknak (és az unikális, külön kategóriát képező…..
Zugverkehr unregelmäßig
2016.01.18 10:19:08
Budapesttel ellentétben, az osztrák fővárosban az utasok választhatták ki az új buszok színezését.
Ahogy itthon Budapesten, úgy a sógorok fővárosában is az új Mercedes Citaro második szériája mellett döntöttek a helyi buszflotta megújításának érdekében. A bécsi BKV a…..
Zugverkehr unregelmäßig
2013.08.25 10:48:53
Azok a gázbuszok ide biztosan nem jönnek. Jó lenne a hangulatkeltést befejezni (el sem kezdeni). A Wiener Linien viszont LPG-s buszokat üzemeltet. Az LPG-s motorok gyártásával leáll az MAN, CNG-s motorokat gyártanak csak a továbbiakban, emiatt egyébként is át kellene alakítani a Wiener Linien teljes üzemanyagtöltő-rendszerét, így tehát mindenképpen befektetés szükséges.
Ráadásul ez a hír igencsak megromlott: a buszflotta megújításáról áprilisban szóltak (www.regionalbahn.hu/2013/04/megujulo-buszflotta-wien.html), az internetes szavazás eredményét május 24-én már közzétették (www.regionalbahn.hu/2013/05/megvan-nyertes.html). Ja és marhára nem az a változat nyert, amit ti hirdettek – vagy ha igen, akkor a Wiener Linien qrta át a komplett osztrák média és a szaksajtó fejét. Ami ugye azért elég valószínűtlen.
Ráadásul ez a hír igencsak megromlott: a buszflotta megújításáról áprilisban szóltak (www.regionalbahn.hu/2013/04/megujulo-buszflotta-wien.html), az internetes szavazás eredményét május 24-én már közzétették (www.regionalbahn.hu/2013/05/megvan-nyertes.html). Ja és marhára nem az a változat nyert, amit ti hirdettek – vagy ha igen, akkor a Wiener Linien qrta át a komplett osztrák média és a szaksajtó fejét. Ami ugye azért elég valószínűtlen.
Már mutattam egy rakás régi villamosos képet Ab van Donselaartól, most némi nagyvasút következik. Ezek a képek láthatóan spontán módon készültek (gyanúm szerint talán azért, mert a MÁV fotózása korántsem volt olyan egyszerű akkoriban, mint a villamosoké, úgyhogy nem volt…..
Zugverkehr unregelmäßig
2012.12.15 20:14:41
@Hamster:
„Mi az a piros/narancs/nemkék színű kocsi a mozdony mögött?”
Az kérlek az ÖBB személykocsija, ebből adódóan nagy valószínűséggel a még expressz minőségben működő Lehár (Wien Südbf–Bp.-Déli) volt a téma. A kocsi a kapaszkodók alapján nem Eurofima-kocsi, csak a színezése igazodott hozzájuk, igaz, ilyet még nem is láttam, tehát wow! Valószínűleg ilyen kocsiról volt szó:
schienenfahrzeuge.netshadow.at/bahngalerie06_500/2004_00_01_033.jpg
A második kocsi viszont már egy ízelt ajtós Eurofima-Nachbau (www.railfaneurope.net/pix/at/car/IC-EC/Bmz/orange/2390_9_1978_Bmoz_61_81_21-7002.jpg), ma is jár ilyesmi, főleg a Bécs és Amstetten közötti REX200-asokba adják már csak ezeket a 21-90-eseket.
„Mi az a piros/narancs/nemkék színű kocsi a mozdony mögött?”
Az kérlek az ÖBB személykocsija, ebből adódóan nagy valószínűséggel a még expressz minőségben működő Lehár (Wien Südbf–Bp.-Déli) volt a téma. A kocsi a kapaszkodók alapján nem Eurofima-kocsi, csak a színezése igazodott hozzájuk, igaz, ilyet még nem is láttam, tehát wow! Valószínűleg ilyen kocsiról volt szó:
schienenfahrzeuge.netshadow.at/bahngalerie06_500/2004_00_01_033.jpg
A második kocsi viszont már egy ízelt ajtós Eurofima-Nachbau (www.railfaneurope.net/pix/at/car/IC-EC/Bmz/orange/2390_9_1978_Bmoz_61_81_21-7002.jpg), ma is jár ilyesmi, főleg a Bécs és Amstetten közötti REX200-asokba adják már csak ezeket a 21-90-eseket.
Zugverkehr unregelmäßig
2012.12.15 20:17:55
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
De ugyanilyen „sosemvolt név” a Kerepesi út Keleti pályaudvar kijárata feletti hídszerkezetének neve, mert hivatalosan soha sem hívták „Százlábú hídnak”, mégis mindenki így ismeri.
Ha pedig van Osztapenko, akkor lehet, érdemes lenne kitérni a „párjára”, a „bronzvasutasra” a 4-es út–Üllői út–Ferihegyi repülőtérre vezető út csomópontban, illetve csak volt itt.