Adatok
Atticvs
43 bejegyzést írt és 56 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Írjunk ide, mert miért is ne...
"Tetszhalott" állapotból ébresztem fel a blogot, azzal, hogy egy eredetileg az Index-fórumra szánt posztot itt jelenítek meg. Nem ígérem, hogy ezzel most minden visszatér a régi kerékvágásba... "majd meglátjuk - mondta a zenmester." :)
Szóval…..
Azt hiszem, hosszú idő után megint elég komoly figyelmeztető jelet kapott ma este a NASCAR világa - és ez idő szerint sajnos még mindig benne van, hogy több lesz, mint egy egyszerű figyelmeztető jel...
Itt most épp látható az eset, de a NASCAR ezúttal nagyon-nagyon…..
Atticvs
2013.02.24 11:32:17
Ja, és a legnagyobb káosz közepette, Tony Stewart még egy győzelmet jegyezhetett Daytonában - és még mindig nem a Daytona 500-on. Közel, közel. :)
Atticvs
2013.02.24 11:55:27
@Atticvs: Egyébként a cikkel kapcsolatban meg az a véleményem, hogy a blokkolás nem feltétlenül ördögtől való.
Abból nem lesznek mindig tömegbalesetek, hogy valaki blokkol, a mögötte jövő meg nem száll le a pedálról. Legalábbis, ha az elől haladó még ura az autójának, és még nincsenek egymás mellett a kocsik. Az elől haladót sem lehet hibáztatni magáért a blokkolásért - csak védi a pozícióját.
Itt konkrétan abból lett a baj, hogy valaki úgy akart blokkolni, hogy még tolták hátulról - Smith szabályosan lefordult a partneréről. Nem így tavaly Talladegában, ahol Stewart már nem volt egy teljes kocsihosszal Waltrip előtt, és ezért pörgette ki magát.
A közös pont azért megvan: az elől haladó versenyző rosszul mérte fel a helyzetét, és a hátul jövő úgy pörgette ki, hogy igazából nem volt hová mennie. Előbbit EZÉRT már lehet hibáztatni.
Abból nem lesznek mindig tömegbalesetek, hogy valaki blokkol, a mögötte jövő meg nem száll le a pedálról. Legalábbis, ha az elől haladó még ura az autójának, és még nincsenek egymás mellett a kocsik. Az elől haladót sem lehet hibáztatni magáért a blokkolásért - csak védi a pozícióját.
Itt konkrétan abból lett a baj, hogy valaki úgy akart blokkolni, hogy még tolták hátulról - Smith szabályosan lefordult a partneréről. Nem így tavaly Talladegában, ahol Stewart már nem volt egy teljes kocsihosszal Waltrip előtt, és ezért pörgette ki magát.
A közös pont azért megvan: az elől haladó versenyző rosszul mérte fel a helyzetét, és a hátul jövő úgy pörgette ki, hogy igazából nem volt hová mennie. Előbbit EZÉRT már lehet hibáztatni.
Van különbség jó beállítás és jó beállítás között. Jeff Gordoné az utóbbi volt. Hogy miért nem volt ez elég? Mert nem ez kellett…
Aránylag könnyű egy kocsit úgy beállítani, hogy gyors legyen. Én ezt még a GP4-ben tapasztaltam meg. Maximum félórás munkával az alap…..
Ha összevetjük a Sprint Kupa – akkoriban még más névvel illetett – első szezonjának mindössze nyolc futamból álló versenynaptárát az ideivel, akkor egyetlen közös nevet találunk csak, a Martinsville Speedway-t.
Nem csak a kocsik kinézete változott meg a NASCAR-ban az 1949…..
Nem tudom, hogy ki látta és ki nem ezt a "29 Ways to Stay Creative" elnevezésű remek koncepciót. Én régebben találkoztam vele, de most újra elővettem, és különösen felkeltette a figyelmemet a "Try Free Writing" névre hallgató harmadik pont. Nos, ez a blog pontosan erre a…..
Sok dolog kapott a megszokottnál talán kevesebb figyelmet a múlt heti fontanai Sprint Kupa-futamot követően a Hamlin-Logano-párbaj és Denny Hamlin sérülése miatt. Ilyen volt az a tény, hogy Brad Keselowskinak nem sikerült begyűjtenie sorozatban ötödik top 5-jét, míg Dale Earnhardt…..
Ezek a tesztek csak úgy jönnek maguktól, anélkül, hogy tudnék róluk. (Ez egy implicit felhívás volt arra, hogy a kommentek közé valaki beszúrjon egy tesztnaptárt. :)) Bár tény, hogy valószínűleg ez az első alkalom, hogy a csapatok egy része elhasznál egyet a csapatonként…..
Leginkább ezt lehetne az orra alá dörgölni Denny Hamlinnek és Joey Loganónak a fontanai Auto Club Speedway-en rendezett NASCAR-futam utolsó kanyarjában történtek fényében. Amikor megláttam az ambulanciát a földön fekvő Hamlin körül sürgölődni, akkor az hirtelen egészen…..
“Alig hittük, hogy egyszer ez is eljöhet még”, hogy némi képzavarral a címben és az indítással is egy magyar előadóművészt idézzek egy amerikai verseny kapcsán. Kasey Kahne végre futamot nyert idén. Brad Keselowski és Dale Earnhardt Jr. ugyan nem, de helyette úgy látszik,…..
Atticvs
2013.03.21 15:42:23
@BLori: Nem, én kifejezetten a kezdeti mozdulatra gondoltam. Az egész első bekezdés csak így értelmezhető szerintem. :)
Ja, Hamlin direkt csinálta, abban én is biztos vagyok.
Ja, Hamlin direkt csinálta, abban én is biztos vagyok.
Legfeljebb ennyit lehetett biztosan állítani a tennessee-i félmérföldes ovál kanyarjainak dőlésszögéről 2007-ig. A pálya egy 1969-es újraaszfaltozást követően hosszú évtizedekig azzal kérkedett, hogy ott találhatóak a NASCAR-versenypályák legmeredekebb kanyarjai, de egy…..
Úgy nézett ki, hogy most már tényleg újra eljön Kyle Busch napja, de aztán megint elbaltázta. Kétszer. Úgy nézett ki, hogy Kasey Kahne ezúttal átmenti a győztes formáját edzésről versenyre, de aztán kikapott – épphogy. Úgy nézett ki, hogy Jimmie Johnson megint a…..
Denny Hamlin megjegyzésétől (lejjebb), illetve a NASCAR által erre kiszabott 25 rugós büntetéstől volt hangos a paddock a tegnapi vegasi teszten. Miközben utánaolvastam a dolgoknak, megtaláltam Hamlin reakcióját is a büntire, ami kb. egyezik az Index-fórumon kifejtett…..
Atticvs
2013.03.08 15:14:19
@BLori: Jaja, ez nekem is eszembejutott, közvetlenül, mielőtt feltettem a cikket. Ezért áll benne az a mondat, hogy "Aztán lehet amúgy, hogy megengedett, sőt elvárt [a bírálat] - de csak zárt körben, és nem publikusan."
A cirkusz épphogy csak elhagyta Phoenix-et és már Las Vegas-ban tesztel. Ez azonban nem volt mindig így. Régen az évadnyitó daytonai futam után a csapatok hagyományosan a karakteres rockinghami és richmondi oválokon folytatták a szezont. Aki kíváncsi, hogy ez ma már miért nincs így,…..
Az elmúlt pár napban úgy éreztem magam, mint a versenyzők a Speedweeks-es fotózásokon, interjúkon és promóciós rendezvényeken: munka, egyetem, prezentáció, munkatárgyalás és jó pár adminisztrációs feladat lett kipipálva, így szép magyarosan, mire eljutottam oda, hogy ismét…..
Southern 500. North Wilkesboro. Rockingham. A régi motoros NASCAR-drukkerek számára, ami nem én vagyok, ezek többet jelentenek egy-egy letűnt eseménynél, vagy ma már nem látogatott helyszínnél. De még én is érzékelem a nevek súlyát. Ahogy sajnos ezekét is: International Speedway…..
Az amerikai fanok többségének kedvenc céltábláját, a tandemet száműzték a Sprint Kupából; a kocsik legtöbbször össze-vissza táncolnak a legkisebb érintésre is. Előzni sem olyan egyszerű, mint tavaly, a kocsik kisebb előnyt szereznek szélárnyékban. Utóbbi elméletben…..
Atticvs
2013.02.27 10:25:21
@IamGlenQuagmire: Nem vagy egyedül, amennyire én látom van még tandem-rajongó az Index-fórumon is. Szerintem is izgalmas versenyforma, de én jobban szeretnék olyat, mint ami a linkelt videókben van.
@Kordovaner: Igen, elképzelhető, hogy visszafogták magukat a versenyzők kicsit.
Egyénként fórumos hír, de elvileg a NASCAR a csapatokat fogja megkérdezni, hogy változtassanak-e valamit a következő szűkítős futamra.
@Kordovaner: Igen, elképzelhető, hogy visszafogták magukat a versenyzők kicsit.
Egyénként fórumos hír, de elvileg a NASCAR a csapatokat fogja megkérdezni, hogy változtassanak-e valamit a következő szűkítős futamra.
Azt hiszem mind a versenyzők, mind pedig én sokat tanultunk a tegnap esti Budweiser Duelekből. A drasztikusan változó pályahőmérsékletekből én azt, hogy ez pontosan hogyan hat a kocsik viselkedésére, ők meg azt, hogy mennyire érzékeny erre a Gen-6. A sucker hole-ból azt, hogy hogyan…..
Atticvs
2013.02.23 20:18:55
@IamGlenQuagmire: Jesszus, tényleg. :P A múltkor Danica nevét meg elgépeltem, az is csak órákkal később esett le. De az legalább leesett...
Köszönöm, javítva. :)
Köszönöm, javítva. :)
Atticvs
2013.02.23 20:58:45
@IamGlenQuagmire: Heh, szép sztori. :)
Én azért nem csípem, mert olyan... "béta" alaknak tűnik, ha érted, mire gondolok. A tavalyi Daytona 500-on ugye másodikként futott az utolsó körben, Junior tolta őt, hogy menjenek és előzzék meg Kenseth-et, de Biffle nem volt hajlandó megelőzni a csapattársát - lehet, sőt valószínű, hogy csapatutasításra... Elvégre, ha előz, akkor Junior őt a finisben megelőzve elhappolja a győzelmet a Roush-tól. De akkor is...
Ráadásul aztán valamelyik talladegai futamon majdnem összetörte Kenseth-et miközben tolta - az egy dolog, hogy két autó véletlenül rosszkor kapja el egymást, és kicsúsznak, de hogy egy csapattárs ne legyen elég óvatos...
Ezek nagyon szubjektív dolgok, de szóval ja... Ez áll mögötte. :)
Én azért nem csípem, mert olyan... "béta" alaknak tűnik, ha érted, mire gondolok. A tavalyi Daytona 500-on ugye másodikként futott az utolsó körben, Junior tolta őt, hogy menjenek és előzzék meg Kenseth-et, de Biffle nem volt hajlandó megelőzni a csapattársát - lehet, sőt valószínű, hogy csapatutasításra... Elvégre, ha előz, akkor Junior őt a finisben megelőzve elhappolja a győzelmet a Roush-tól. De akkor is...
Ráadásul aztán valamelyik talladegai futamon majdnem összetörte Kenseth-et miközben tolta - az egy dolog, hogy két autó véletlenül rosszkor kapja el egymást, és kicsúsznak, de hogy egy csapattárs ne legyen elég óvatos...
Ezek nagyon szubjektív dolgok, de szóval ja... Ez áll mögötte. :)
Atticvs
2013.02.25 23:16:06
@BLori: Ami azt illeti, véletlenül pont ma olvastam róla egy pofás sztorit, miközben anyagot gyűjtöttem a Realignmentről szóló bejegyzéshez.
Állítólag kb. tíz éve egy verseny előtt (Darlington volt talán) megígérte, hogy 5 körön belül az élre áll, és győzni fog - és mindkettőt megcsinálta! A 4. körben vette át először a vezetést és megnyerte a futamot. Nem semmi. :D
Állítólag kb. tíz éve egy verseny előtt (Darlington volt talán) megígérte, hogy 5 körön belül az élre áll, és győzni fog - és mindkettőt megcsinálta! A 4. körben vette át először a vezetést és megnyerte a futamot. Nem semmi. :D
Egyikük sem feltűnősködött úgy igazán a versenypályán idén Daytonában, a január közepi tesztektől kezdve, a Speedweeks-en át, egészen a Daytona 500 utolsó kb. 20 köréig. Akkor azonban a 2012-es bajnoki versenyfutás két főszereplője, Brad Keselowski és Jimmie Johnson első és…..
Tudjátok, vannak az ilyen oldalak, mint a wikiHow, meg az About.com, ahol sok-sok semmitmondó útmutató mellett néha-néha belebotlasz egy-egy gondolatébresztő leírásba. Nemrég rátaláltam erre, és mivel elég szerteágazónak találtam, azonnal eszembe jutott, hogy kicsit rendszerezve…..
Atticvs
2013.02.20 23:52:02
@Lándzsa Erőskar: Lol.
Atticvs
2013.02.21 00:06:50
@Lándzsa Erőskar: Nem akarok beleszólni, de jól érzem, hogy Jeff Gordon, Carl Edwards és Kevin Harvick közül legalább egy benne van abban a sok kedvencben? ;)
Atticvs
2013.02.23 14:54:16
@Lándzsa Erőskar: Téged is szeretnélek figyelmeztetni a moderálási elvekre - még mielőtt ténylegesen kimoderálnám az azokba ütköző hozzászólásaidat sértő hangnem, vagy alaptalan vádaskodás miatt.
Egy röpke kormánymozdulat balra. Ahogy az előző napon, úgy ismét célba vette az alsó sávot, pedig akárcsak akkor, eleinte ezúttal sem tűnt jó ötletnek. Az évadnyitó nem pontszerző futam, a Sprint Unlimited 15. körében Kevin Harvick bő 24 órán belül már másodszor találta…..
Atticvs
2013.02.21 01:08:18
@IamGlenQuagmire: Szerintem nem csak akkor. Ugye a drafting eleve olyan jelenség, hogy valaki a másik mögött utazik (side-drafting esetén mellette), így szerez előnyt, tehát bizonyos szempontból szerintem pont hogy jó, ha ilyen libasoros látszatot kelt. "Break the draft", szokták is mondani, ha valaki megbontja a két-, vagy többautós sort.
Jaja, a "spotter", "splitter", "spoiler" szavakat én is hagytam, ahogy vannak a bejegyzésekben. :) A "3-wide"-ot veszettül próbálom elkerülni, mert nincs pofám így leírni. :D "Hárman egymás mellett" meg túl körülményes. Na, én a "single file"-ra szoktam a libasort használni, a "double file"-ra meg a két sort, bár ezt is inkább kerülöm (kétsoros újraindítás?). A superspeedway maradt, a short trackből viszont simán rövid pálya lett. Sőt, az intermediate trackekből is kreáltam egy ilyet, hogy köztes (hosszúságú) pályák - majd idővel kialakul. :)
Jaja, a "spotter", "splitter", "spoiler" szavakat én is hagytam, ahogy vannak a bejegyzésekben. :) A "3-wide"-ot veszettül próbálom elkerülni, mert nincs pofám így leírni. :D "Hárman egymás mellett" meg túl körülményes. Na, én a "single file"-ra szoktam a libasort használni, a "double file"-ra meg a két sort, bár ezt is inkább kerülöm (kétsoros újraindítás?). A superspeedway maradt, a short trackből viszont simán rövid pálya lett. Sőt, az intermediate trackekből is kreáltam egy ilyet, hogy köztes (hosszúságú) pályák - majd idővel kialakul. :)
Atticvs
2013.02.21 09:42:10
@IamGlenQuagmire: Köszi a tippeket, különösen a double file-lal kapcsolatos észrevételt, nekem ez utóbbi elkerülte a figyelmemet. A "két oszlopos" kifejezés jónak tűnik.
Atticvs
2013.02.21 18:18:33
@BLori: Hm, utánanéztem, hogy mi a különbség a kettő között, és egyetértek. Csak az a baj, hogy ezt nagyon sokszor használtam már, és így "honosodott meg" itt a blogon... Amúgy poén, megint rákerestem, és pont az Index-fórum egy régi bejegyzésében találtam az RP=szűkítő kifejezést... Ráadásul ha figyelmen kívül hagyjuk a spacer plate-et, akkor a restrictor plate is "szűkíti" végül is a szívócsövet - persze nem úgy, mint a spacer plate...
Hülyén fog hangzani, de alapvetően egyetértek a javaslattal, mégsem szeretnék váltani... :/ De no offense semmiképp, nem személyes okból nem fogadom meg a tanácsot, sőt, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet. Remélem nem sértődtél meg. :)
Hülyén fog hangzani, de alapvetően egyetértek a javaslattal, mégsem szeretnék váltani... :/ De no offense semmiképp, nem személyes okból nem fogadom meg a tanácsot, sőt, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet. Remélem nem sértődtél meg. :)
Napok óta úgy érzem, hogy azután a felhajtás után, amit azért kapott, mert ő lett az első nő, aki meg tudta szerezni az első rajthelyet a Daytona 500-on, egy valamirevaló NASCAR-blognak mindenképpen illene megemlékeznie Danica Patrick történelmi teljesítményéről. És miközben az…..
„…Mert a többinek már mindnek nekimentél…” A jó hangulat érdekében megint a Mint a villámból idéztem, és megint a csapatfőnök Tom Cruise-nak címzett „taktikai” tanácsát tolmácsoltam. :) Talán nem a legcélravezetőbb taktikai utasítás, amit egy csapatfőnök adhat, de…..
Atticvs
2013.02.08 15:15:53
@tommy20: Én úgy emlékszem, hogy Pemberton a teszt után azt mondta, hogy elégedettek a látottakkal, és nem terveznek változtatást.
Az igazság az, hogy packben már a Toyoták sem virgonckodtak tandemmel. Talán egyikük még csatlakozott is azoknak a táborához, akik szerint nehéz felérni az előttük haladó mögé. Lehet, hogy packben már nekik sincs annyi tapadásuk, amennyivel az elől lévő megmaradhatna a pályán tandemben. Ott azért még ritkább a levegő, mint a kétautós tandemnél. (Egyszer megnéznék egy ilyen légáramlást valahogy mutató videót egy szűkítős versenyről!)
De az tény, hogy a Chevy-k a hegyes orruk miatt sehogy sem tudnak tolni.
Ettől függetlenül lehet, hogy van valami a dologban, és még an Unlimited körül változtatnak a dolgon. Valahol olvastam, hogy nem ez lenne az első eset ilyen kései szabálymódosításra.
Az igazság az, hogy packben már a Toyoták sem virgonckodtak tandemmel. Talán egyikük még csatlakozott is azoknak a táborához, akik szerint nehéz felérni az előttük haladó mögé. Lehet, hogy packben már nekik sincs annyi tapadásuk, amennyivel az elől lévő megmaradhatna a pályán tandemben. Ott azért még ritkább a levegő, mint a kétautós tandemnél. (Egyszer megnéznék egy ilyen légáramlást valahogy mutató videót egy szűkítős versenyről!)
De az tény, hogy a Chevy-k a hegyes orruk miatt sehogy sem tudnak tolni.
Ettől függetlenül lehet, hogy van valami a dologban, és még an Unlimited körül változtatnak a dolgon. Valahol olvastam, hogy nem ez lenne az első eset ilyen kései szabálymódosításra.
Atticvs
2013.02.20 22:59:29
@Lándzsa Erőskar: Nincs igazad, de nem a te hibád. Azt hiszem, hogy félreérted, hogy mit értettem félre. :D
Az zavart meg, hogy én a wedge-re tévesen rámondtam, hogy átlós stabilizátor. Nem a keresztstabilizátort értettem alatta (ami ugye az anti-roll bar, vagy sway bar, és nem ugyanaz, mint a track bar/Panhard-rúd). A két lyukon elvégzett módosítás meg nyilván módosítja a wedge-et is - legyen átlós súlypont mondjuk. De maradhat wedge is, amúgy is előszeretettel maradok az angol kifejezéseknél, ha valami nem egyértelmű.
Mindegy, szóval igen, két lyukon a rugókat, és ezen keresztül az átlós súlypontot, a harmadikon a track bart, avagy Panhard-rudat állítják. Erre meg maradjon a Panhard-rúd, az legalább valamennyire magyar.
A többit nem nagyon értem: tudom, hogy mi a pit window, és amikor azt mondom, hogy az a korlátozó feltétel, akkor azt értem alatta, hogy nem a gumikopás határozza meg, hogy mikor áll ki valaki a boxba, hanem az, hogy mennyi üzemanyaga van - ilyenkor a gumitól még tudna versenyképes köridőket futni, csak már nincs benya. A legtöbb helyszín ilyen, de ugye Sonoma pl. nem.
Azt is tudom, hogy a Road America a Nationwide-ben van, nem írtam, hogy a a sprint kupás road course-okat vettem számításba, nem értem a megjegyzést. Korábban direkt írtam is, hogy ha nézni fogok Nationwide-ot, akkor a road course-os versenyeket fogom nézni. Mid-Ohiót pl. alig várom mint új pályát - mármint a versenynaptárban új, TUDOM, hogy a pálya a '60-es években épült.
Azért üdv a blogon, jó kommentelést, látom már máshol is elkezdted, örülök, ha minél többen írnak - és a beállításbeli észrevételt köszönöm is, de légyszi az ilyen egyértelmű dolgokkal kapcsolatos megjegyzéseket, mint pl. a road americás, azt ne.
Az zavart meg, hogy én a wedge-re tévesen rámondtam, hogy átlós stabilizátor. Nem a keresztstabilizátort értettem alatta (ami ugye az anti-roll bar, vagy sway bar, és nem ugyanaz, mint a track bar/Panhard-rúd). A két lyukon elvégzett módosítás meg nyilván módosítja a wedge-et is - legyen átlós súlypont mondjuk. De maradhat wedge is, amúgy is előszeretettel maradok az angol kifejezéseknél, ha valami nem egyértelmű.
Mindegy, szóval igen, két lyukon a rugókat, és ezen keresztül az átlós súlypontot, a harmadikon a track bart, avagy Panhard-rudat állítják. Erre meg maradjon a Panhard-rúd, az legalább valamennyire magyar.
A többit nem nagyon értem: tudom, hogy mi a pit window, és amikor azt mondom, hogy az a korlátozó feltétel, akkor azt értem alatta, hogy nem a gumikopás határozza meg, hogy mikor áll ki valaki a boxba, hanem az, hogy mennyi üzemanyaga van - ilyenkor a gumitól még tudna versenyképes köridőket futni, csak már nincs benya. A legtöbb helyszín ilyen, de ugye Sonoma pl. nem.
Azt is tudom, hogy a Road America a Nationwide-ben van, nem írtam, hogy a a sprint kupás road course-okat vettem számításba, nem értem a megjegyzést. Korábban direkt írtam is, hogy ha nézni fogok Nationwide-ot, akkor a road course-os versenyeket fogom nézni. Mid-Ohiót pl. alig várom mint új pályát - mármint a versenynaptárban új, TUDOM, hogy a pálya a '60-es években épült.
Azért üdv a blogon, jó kommentelést, látom már máshol is elkezdted, örülök, ha minél többen írnak - és a beállításbeli észrevételt köszönöm is, de légyszi az ilyen egyértelmű dolgokkal kapcsolatos megjegyzéseket, mint pl. a road americás, azt ne.
Atticvs
2013.02.20 23:35:57
@Lándzsa Erőskar: Jaja, azóta lejött.
Nem tudom mi nem érthető ezen. Definiáltam, hogy mit értek korlátozó tényező alatt ("Az, hogy melyik stratégia a fontosabb, azt az dönti el, hogy az adott pályán mi a korlátozó feltétel. Ha a pit window, akkor az üzemanyag-, ha a gumikopás, akkor a gumistratégia számít."), aztán arra jött a fenti mondat. Jó... ha kukacoskodunk, akkor félre lehet érteni a "feltétel" és a "tényező" szavakat - tényleg nem ugyanazt jelentik, de kis gondolkodással rá lehet jönni, hogy mire céloz a szerző.
Nem tudom mi nem érthető ezen. Definiáltam, hogy mit értek korlátozó tényező alatt ("Az, hogy melyik stratégia a fontosabb, azt az dönti el, hogy az adott pályán mi a korlátozó feltétel. Ha a pit window, akkor az üzemanyag-, ha a gumikopás, akkor a gumistratégia számít."), aztán arra jött a fenti mondat. Jó... ha kukacoskodunk, akkor félre lehet érteni a "feltétel" és a "tényező" szavakat - tényleg nem ugyanazt jelentik, de kis gondolkodással rá lehet jönni, hogy mire céloz a szerző.
„Néha úgy érzem, minden kisfiú álma, hogy versenyautót vezethessen. Nekem ez volt az álmom. Néztem a nagy versenyzőket, és csak ennyit mondtam: ez az, amit akarok.” Ez alatt az idézet alatt pillantottam meg életemben először Jeff Gordon nevét. Egy könyv hátulján találtam, ami…..
Atticvs
2013.02.20 23:09:52
@Lándzsa Erőskar: Neked ki a kedvenced amúgy? (Ha van.)
Mások is nyugodtan írják meg, itt, vagy Facebookon.
Mások is nyugodtan írják meg, itt, vagy Facebookon.
Miközben mindenki a már pedzegetett vihar előtti csendet hallgatja (Apa, kezdődíík!), néhány pilóta a Goodyear hívásának engedve még február 5-én szép sunyiban leugrott Darlingtonba egy egynapos gumitesztre.
Mit is mentünk, 27 feleket?! Szerintem sokkal gyorsabbak leszünk a…..
Második részéhez érkezett a pályabemutató rovatom. Daytona után ezúttal egy másik, egy sajnos ma már nem létező klasszikust, egy road course-t mutatok be nektek. Mit „egy” road course-t?! Riverside a klasszikus gyors, dimbes-dombos, döntött és beláthatatlan kanyarokkal teli igazi…..
Atticvs
2013.02.13 23:32:37
@Kordovaner: Jaja, a Rock alakulgat. Lesz majd egy bejegyzés a naptár átszabásáról (az ún. "Realignmentről"). Igazából elég tényszerű cucc lesz, csak megpróbálom majd árnyalni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz