Adatok
rearbumper
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A múltkor már láttunk néhány variációt a BSzKRt F1A típusú villamosainak lehetséges kinézetére, de mivel maradt még kép a tarsolyomban, folytatnám a képmutogatást. Hogy ne nézzetek teljesen autistának ("szegecsszámláló talpfacsókolgatónak"), igyekeztem úgy összeválogatni a fotókat, hogy a technikai…..
rearbumper
2013.03.13 00:03:43
@Gabesz9: A jobb vagy bal kézben biztos igazad van, de a légfék akkor is sziszeg amikor nyomás alá helyezed a munkahengert! Amikor elengeded a kart, akkor persze hangosabb, mert a sűritett levegőt kiengeded a szabadba. 27 éve teherautózok.
Vannak úgynevezett értékeket közvetítő műsorok, és most nem azokra gondolunk, amiket a kinyúlt garbónyakba motyogó professzorok néznek hajnal kettőkor a köztévén, hanem mondjuk a XXI. századra, vagy az On the Spotra, és vannak olyanok, amik szimplán csak szórakoztatni akarnak,…..
rearbumper
2012.12.08 00:13:08
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Félórája agyalok a rövid Ikaruszon, majd eszembe jutott hogy a 32-es busz vonalán, (gondolom azért hogy fokozzák a dolgozók élvezetét) a piros 32-est ami csuklós volt, megtoldották még a piros 132-es nevű csodával, ami egyenesen fénysebességgel közlekedett a két végállomás között -). Felszálltál a buznyák téren, és következett a teleportáció az Árpád hídhoz, vagy a mázsa térre -). Ezen a képen sem vagyok rajta...hogy hol a fenében kujtorogtam nyári szünetben kölyökként?? -DD. A 70-es évek végén még utaztam olyan régi 13-as tuján, hogy külön légfék karja volt. Jobb kéz tekerős karral gyorsít, balkéz külön karral lassít. És sziszegett akkorákat fékezéskor, mint a Tatra lefújószelepe! Estére biztos zúgott a vezető feje a hangzavartól -).