Adatok
Közlekedőedény (törölt)
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Első (tartós) szerelem
´95 Májusában ismerkedtünk meg, metál színű voltál,deréktájon széles fekete sávval ami kihangsúlyozta fekete bőrtetődet, krómozott lökhárítódon megcsillant a napsugár...így becéztelek:Indulj már te k..va.
A fekete SAS ami nem hagy cserben!
Nem…..
Közlekedőedény (törölt)
2013.02.11 15:01:02
Se Puntom, se Swiftem.
@ledo76: 1.3-as Swift nem eszik 7 litert (kivételek mindig vannak), mint ahogy a tesztben leírt 1.1-es Puntoról állította a tulaja. Ez nem hazugság, hanem tény, ha téged csak egy Puntoval vert meg a sors, akkor is kénytelen leszel ezzel szembenézni.
@Vitalij: milyen Maruti? Milyen rózsaszín ing? Robogószállítás? Lovat nem akarsz beletenni? :) ha beülsz egy fogalmatlan anyuka mellé egy S-Maxba és félsz, akkor az S-Max a szar?
@ledo76: 1.3-as Swift nem eszik 7 litert (kivételek mindig vannak), mint ahogy a tesztben leírt 1.1-es Puntoról állította a tulaja. Ez nem hazugság, hanem tény, ha téged csak egy Puntoval vert meg a sors, akkor is kénytelen leszel ezzel szembenézni.
@Vitalij: milyen Maruti? Milyen rózsaszín ing? Robogószállítás? Lovat nem akarsz beletenni? :) ha beülsz egy fogalmatlan anyuka mellé egy S-Maxba és félsz, akkor az S-Max a szar?
12 milliárdért traffipaxot venni? Nem hinném, hogy a gyorshajtás az egyetlen probléma az utakon. Pláne nem ennyiért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Hát, feladtam a küzdelmet. Megvettem, imádtam, megadtam neki mindent.
Elszédítetted a fejemet, S én eléd szórtam mindenemet. Sálat, pulcsit, nejlon harisnyát, És csuda, csuda gyöngyöket. (Hungária - Ciao, Marina)
Egy ideig ennél csak rövidebb motorom lesz
Persze eljön az…..
Közlekedőedény (törölt)
2013.01.29 10:28:36
@Majdénmegmondom:
Lakótelepen láttam ilyeneket. Akkoriban az 1-es GTI vagy dízel Golf volt arrafelé a király, egymás között csereberélték az összegittelt fosokat a mackónadrágos arcok. Aztán megjelent egy ürülékbarna, kb. 25 éves BMW, ránézésre a rendszámért többet adtak volna a MÉH-ben, mint amennyit az egész autó ért. Utána ez lett "a verda" a telepen, megjárt pár tulajt. Mondjuk akkoriban én még csak tizenéves voltam és bringáztam, de jót röhögtem rajtuk. Aztán amikor oda jutottam, hogy autót vegyek, kerültem az összes ilyen "presztízs" szart.
Jó dolog a BMW, most is egy rakás bűzölgő, külföldről behozott hulladékot látni M-es rendszámmal. Az viszont ciki, ha nincs pénz fenntartani. Le merném fogadni, hogy az ilyen kemény BMW-s arcok még életükben nem tankolták tele (20 ropi), szerelőről még nem hallottak, max az éjjel-nappaliba járnak le vele cigiért (1 km oda-vissza). De ők a király csávók, nem a Suzukis/Chevroletes/akárki, aki nem presztízsautóval jár, de napi szinten tudja használni az autóját, míg neki a segge kilóg a gatyából, de megmutatta a többieknek, mert a panellakás előtt, amiben szobát (!) bérel, egy hulladék áll propeller jelvénnyel.
Ők az élet nyertesei. Az alfahímek.
Lakótelepen láttam ilyeneket. Akkoriban az 1-es GTI vagy dízel Golf volt arrafelé a király, egymás között csereberélték az összegittelt fosokat a mackónadrágos arcok. Aztán megjelent egy ürülékbarna, kb. 25 éves BMW, ránézésre a rendszámért többet adtak volna a MÉH-ben, mint amennyit az egész autó ért. Utána ez lett "a verda" a telepen, megjárt pár tulajt. Mondjuk akkoriban én még csak tizenéves voltam és bringáztam, de jót röhögtem rajtuk. Aztán amikor oda jutottam, hogy autót vegyek, kerültem az összes ilyen "presztízs" szart.
Jó dolog a BMW, most is egy rakás bűzölgő, külföldről behozott hulladékot látni M-es rendszámmal. Az viszont ciki, ha nincs pénz fenntartani. Le merném fogadni, hogy az ilyen kemény BMW-s arcok még életükben nem tankolták tele (20 ropi), szerelőről még nem hallottak, max az éjjel-nappaliba járnak le vele cigiért (1 km oda-vissza). De ők a király csávók, nem a Suzukis/Chevroletes/akárki, aki nem presztízsautóval jár, de napi szinten tudja használni az autóját, míg neki a segge kilóg a gatyából, de megmutatta a többieknek, mert a panellakás előtt, amiben szobát (!) bérel, egy hulladék áll propeller jelvénnyel.
Ők az élet nyertesei. Az alfahímek.
Közlekedőedény (törölt)
2013.01.29 11:41:10
@redriot77: az emberi hülyeség frusztrál, igen.
Az autóbuzériát megértem, de csak addig a szintig, amíg van rá pénze az illetőnek. A példámban felhozottaknak nyilvánvalóan nem volt. Ha van rá pénze, ölje bele, ahogy neki tetszik. De az, amikor nincs pénze prémiumautóra, mégis azzal akar villantani, az a szánalmas kivagyiság tipikus esete. És sok BMW-s ilyen, mint ahogy az előttem szóló célozgatásával egyetértve sok hiteles Fábiás/Corsás stb. szintén ilyen. A BMW egy jó példa a műszakilag magasan álló, ámde drága autóra, amit nem engedhet meg mindenki magának.
Ma itt nálunk a BMW-nek nagy a kultusza, és sokan úgy akarnak BMW-t, hogy nincs rá pénzük (ahogy pl. új autóra sincs), csak nem képesek belátni a határaikat és inkább tartanak valami lerobbant verdát, amit nem is használnak, rohad a parkolóban.
Nekem nincs BMW-m, de lehetne. Nem elékszem, mikor volt olyan, hogy nem tele tankoltam az autómat, és olyan sem volt soha, hogy nem volt pénzem autózni/javíttatni stb. Ha kell, ha kedvem van, beülök és megyek, szarok a km-ekre. Hazafelé is a hosszabb, de élvezetesebb úton megyek. Olyan autóm van, aminek jó a futóműve, és nem kell rá vagyonokat költeni.
Az autózás sokba kerül, akinek nincs rá pénze és BMW-vel vagy bármi más lefingott presztízsverdával akar mutatkozni, ne csodálkozzon, ha sokakban csak a lesajnálást váltja ki.
Az autóbuzériát megértem, de csak addig a szintig, amíg van rá pénze az illetőnek. A példámban felhozottaknak nyilvánvalóan nem volt. Ha van rá pénze, ölje bele, ahogy neki tetszik. De az, amikor nincs pénze prémiumautóra, mégis azzal akar villantani, az a szánalmas kivagyiság tipikus esete. És sok BMW-s ilyen, mint ahogy az előttem szóló célozgatásával egyetértve sok hiteles Fábiás/Corsás stb. szintén ilyen. A BMW egy jó példa a műszakilag magasan álló, ámde drága autóra, amit nem engedhet meg mindenki magának.
Ma itt nálunk a BMW-nek nagy a kultusza, és sokan úgy akarnak BMW-t, hogy nincs rá pénzük (ahogy pl. új autóra sincs), csak nem képesek belátni a határaikat és inkább tartanak valami lerobbant verdát, amit nem is használnak, rohad a parkolóban.
Nekem nincs BMW-m, de lehetne. Nem elékszem, mikor volt olyan, hogy nem tele tankoltam az autómat, és olyan sem volt soha, hogy nem volt pénzem autózni/javíttatni stb. Ha kell, ha kedvem van, beülök és megyek, szarok a km-ekre. Hazafelé is a hosszabb, de élvezetesebb úton megyek. Olyan autóm van, aminek jó a futóműve, és nem kell rá vagyonokat költeni.
Az autózás sokba kerül, akinek nincs rá pénze és BMW-vel vagy bármi más lefingott presztízsverdával akar mutatkozni, ne csodálkozzon, ha sokakban csak a lesajnálást váltja ki.
Pufi a barátom
Az állapota nem volt túl szívderítő, de a kiváncsiságból a nálam levő laptopokon megnézegettem, hogy milyen áron mennek. Na találtam is a közelben, magánszemélynél egy 3.3 automatát, kíváncsiságból megnéztem, kipróbáltam. Azonnali szerelem…..
Közlekedőedény (törölt)
2013.01.14 08:19:41
@adam_vok: "Addig is, ha valaki megmaagyarázná, hogy otthon miért azért kell a nagy autó, hogy a másikat letoltd, azt megköszönném..."
Általában azért kell a nagy autó meg a letolás, mert a vezetőnek kicsi a p*cse. Ez kicsit továbbgondolva jelentheti azt, hogy egy csóró, megalázott kis senki a munkahelyén, csalja az asszony, átnéz rajta a gyerek, kisnövésű, vagy egyszerűen csak követni akarja a haverjait stb. (magyarul frusztrált és így kompenzál)
És néha azért kell, hogy azt a pár álmodozó majmot tényleg le tudja takarítani a belső sávból...
Általában azért kell a nagy autó meg a letolás, mert a vezetőnek kicsi a p*cse. Ez kicsit továbbgondolva jelentheti azt, hogy egy csóró, megalázott kis senki a munkahelyén, csalja az asszony, átnéz rajta a gyerek, kisnövésű, vagy egyszerűen csak követni akarja a haverjait stb. (magyarul frusztrált és így kompenzál)
És néha azért kell, hogy azt a pár álmodozó majmot tényleg le tudja takarítani a belső sávból...
Fontos, hogy nem szabad kiszámolni, mennyit költ az ember egy-egy évben autóra-motorra. Engem viszont akkor is érdekel, ha egyszer már belefutottam egy csúnya összegbe, amikor a Mazda MX-5 eladásakor egymásra raktam a szerviz-munkalapokat, és kijött, hogy csak tervszerű megelőző…..
Kanyarok királya, 59 lóval is az elsők között
Mit írjak fapad, de másként nem lenne 2 milla az ára. Műanyagok mindenhol, de nem zörögnek, amíg nem mész át egy vasúti-, vagy villamos átjárón. Akkor igen, de utána elnémul. Jól össze van szerelve. Hátul nincs kapaszkodó,…..
A Sporttáskás Ember a Sportember. Attól lesz az, az teszi azzá.
Elengedhetetlen kellék, testének szerves része. Nagydarab testén tiszteletet parancsolóan feszül a dzsoggingalsó, súlyos vállait kihangsúlyozza a motoros bőrdzseki, szoláriumtól cserzett arcából szinte…..
Közlekedőedény (törölt)
2012.12.15 14:47:33
@Brother Love: "Mondom ezt úgy, hogy szeretek biciklivel járni, de az nem edzés, hanem praktikum."
Neked :) Ahogy én tekerek, úgy edzés, és gyorsabb, mint a HÉV + metró. És még praktikus is, mert sosincs dugó. Azaz van, mert a belvárosban folyton kerülgetnem kell a "biciklizgetőket" (magyarul a tötymörgőket). De ahol már a keskenykormányos-fixis majmok eltűnnek, ott lehet haladni is.
Neked :) Ahogy én tekerek, úgy edzés, és gyorsabb, mint a HÉV + metró. És még praktikus is, mert sosincs dugó. Azaz van, mert a belvárosban folyton kerülgetnem kell a "biciklizgetőket" (magyarul a tötymörgőket). De ahol már a keskenykormányos-fixis majmok eltűnnek, ott lehet haladni is.
Digó limó
5 óra felé még a nap is csak a másik oldalára fordul, elég sötét volt, amire még rájátszottak a fellegek is. Vigyorogtam magamban, mint pék kutyája a langyos kiflire, "de jól megy a kocsi, de jó vezetni" stb. Soltról kifelé jövet elszállt a világítás, de még…..
Közlekedőedény (törölt)
2012.12.10 07:40:56
@nordea: miért? Én mindig megnézem az ilyen szép állapotú, peres (155-ös) gumikkal rendelkező 30 éves, szétgittelt, széthajtott mérnöki remekműveket.
Megnézem, hogy vajon ki az az idióta, aki feszítve ül benne?
Megnézem, hogy vajon ki az az idióta, aki feszítve ül benne?
Közlekedőedény (törölt)
2012.12.10 07:50:41
@visszakettopadlogaz: ez az a kategória, aki arról győzköd téged, hogy az 1.3-as, 8 szelepes 1-es Swiftjével hány "tádét" és/vagy BMW-t gyorsult le, nyomott le kanyarban stb.
Sajnos az a nagy büdös helyzet, kedves ellenzéki politikusok, fotelközgazdászok, önjelölt szegényemberek, hogy elegem van belőletek. Elegem van abból, hogy nektek semmi se drága, amíg máséból kell osztogatni - és ismét az én kőkeményen megkeresett pénzemre ácsingóztok, hogy…..
Közlekedőedény (törölt)
2012.12.07 09:15:25
@aztetszik: lehet a magasabb jövedelműeket jobban adóztatni (mint ahogy most is van a szuperbruttóval, 20,xx %), de azért az utóbbi években szokásos 32-36-40%-os rablókulcs azért pofátlanul sok volt. Most aki kétszer többet keres, kétszer többet adózik, igazságos. Ami el lett rontva, hogy úgy vezették be az új adózást, hogy az alacsonyabb jövedelműeknek ténylegesen kisebb lett a pénzük. Ahhoz meg, hogy van, aki többet keres legálisan, se a kisjövedelműnek, se a nagyjövedelműnek semmi köze.
Sajnos egyesek úgy gondolkoznak, hogy aki 250,000-nél többet keres, az gazdag (mivan?!), és lényegében ha a fizetése több, mint 250,000 Ft, akkor az összes efeletti részt le kéne adóznia. Nyilván ;)
Sajnos egyesek úgy gondolkoznak, hogy aki 250,000-nél többet keres, az gazdag (mivan?!), és lényegében ha a fizetése több, mint 250,000 Ft, akkor az összes efeletti részt le kéne adóznia. Nyilván ;)
Kedves, Drága Beosztottam!
Rubintos bazsarózsám, kis mimózám. Ha már egy céghez sodort minket a Sors és Jóisten jobbkeze - pláne egy ilyen szerencsétlen, alá-fölérendelt minőségben -, akkor fegyelmezz rám pár minutácska erejéig, kérlek.
Mivel ez a csudálatos…..
Acél-vaddisznó
Hazudhatnám, hogy órákig tudnék mesélni a kocsi stílusos formavilágáról és hihetetlen technikai megoldásairól, de nem teszem. Aki tervezte az minden bizonnyal egész sanyarú gyermekkorában csak építőkockákkal tudott játszani és ez rányomta bélyegét a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szerinted. A leírásod alapján sincs az 1-es Punto sehol egy 1-es Swifthez képest. A Swift legalább megbízható, és még a 16 szelepes, 1.3-as sem fogyaszt annyit, mint az 55 LE-s Punto nyúlketrec, ráadásul háromszor körbeautózza.