Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Közlekedőedény (törölt)

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2013.02.10 11:15:47
Első (tartós) szerelem ´95 Májusában ismerkedtünk meg, metál színű voltál,deréktájon széles fekete sávval ami kihangsúlyozta fekete bőrtetődet, krómozott lökhárítódon megcsillant a napsugár...így becéztelek:Indulj már te k..va. A fekete SAS ami nem hagy cserben! Nem…..
Közlekedőedény (törölt) 2013.02.11 15:01:02
Se Puntom, se Swiftem.

@ledo76: 1.3-as Swift nem eszik 7 litert (kivételek mindig vannak), mint ahogy a tesztben leírt 1.1-es Puntoról állította a tulaja. Ez nem hazugság, hanem tény, ha téged csak egy Puntoval vert meg a sors, akkor is kénytelen leszel ezzel szembenézni.

@Vitalij: milyen Maruti? Milyen rózsaszín ing? Robogószállítás? Lovat nem akarsz beletenni? :) ha beülsz egy fogalmatlan anyuka mellé egy S-Maxba és félsz, akkor az S-Max a szar?
12 milliárdért traffipaxot venni? Nem hinném, hogy a gyorshajtás az egyetlen probléma az utakon. Pláne nem ennyiért. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Közlekedőedény (törölt) 2013.01.30 08:32:42
Egyetértek a cikkel.

Foglalkozzon mással a Magyar Királyi Traffipax Szövetség. Az előttem szólok javaslatain túl:
- több mobil műszaki állomást: miért van az, h minden második melósverda/fehér furgon fullasztó dízelfüstöt okád magából? Hogy mentek át a műszaki vizsgán? --> helyszíni ellenőrzést;
- elhiszem, hogy gazdaságos és jópofa dolog étolajjal járni, de aki mögötte megy, az megfullad, mert nagyon büdös --> kiemelni a forgalomból;
- láthatóan rossz műszaki állapotú autók kiemelése;
- láthatóan kisebbségiek fokozott ellenőrzése. Ki látott már cigányt tanulóautóban? Honnan van ezeknek jogsijuk? Van egyáltalán?
- a forgalmat indokolatlanul akadályozók kiemelése. Van, aki tudja, hogy feltartja a többieket, mégis szarik rá;
- külső sáv - belső sáv, legalább lakott területen kívül tudnia kéne az embereknek használni;
- piroson áthajtók;
- barmok, akik minden kanyart nyesnek, jobb esetben csak a felezőn haladnak, rosszabban rádhúzzák a kanyarban az autót, nem férsz el tőlük;
- retardált idióták, akik a bal oldali kerekekkel a felezőn, vagy a szembe sávban haladnak;
- akik 1,5m-re beállnak az ember mögé;
- műholdakat pásztázó világítással furikázók;
- külföldiek alaposabb ellenőrzése: miért van az, hogy autópályán az összes bécsi rendszámos verda elfelejti, amit otthon nem, a jobbratartást, sebességhatárokat stb. Ott vannak a románok, ukránok és a többiek, őket is lehetne többet baszogatni;
- kamionforgalom megregulázása, nem engedni, hogy falvakon száguldjanak keresztül stb;
- stb.

És az sem ártana, ha a tisztelt "szerv" nem a belső sávban araszolna 35 km/h-val, mert sajnos a sok befosós autós nem meri megelőzni őt. Meg ezzel eleve szabálytalan előzésre kényszerítik az autósokat.
Hát, feladtam a küzdelmet. Megvettem, imádtam, megadtam neki mindent. Elszédítetted a fejemet, S én eléd szórtam mindenemet. Sálat, pulcsit, nejlon harisnyát, És csuda, csuda gyöngyöket. (Hungária - Ciao, Marina) Egy ideig ennél csak rövidebb motorom lesz Persze eljön az…..
Közlekedőedény (törölt) 2013.01.29 10:28:36
@Majdénmegmondom:
Lakótelepen láttam ilyeneket. Akkoriban az 1-es GTI vagy dízel Golf volt arrafelé a király, egymás között csereberélték az összegittelt fosokat a mackónadrágos arcok. Aztán megjelent egy ürülékbarna, kb. 25 éves BMW, ránézésre a rendszámért többet adtak volna a MÉH-ben, mint amennyit az egész autó ért. Utána ez lett "a verda" a telepen, megjárt pár tulajt. Mondjuk akkoriban én még csak tizenéves voltam és bringáztam, de jót röhögtem rajtuk. Aztán amikor oda jutottam, hogy autót vegyek, kerültem az összes ilyen "presztízs" szart.

Jó dolog a BMW, most is egy rakás bűzölgő, külföldről behozott hulladékot látni M-es rendszámmal. Az viszont ciki, ha nincs pénz fenntartani. Le merném fogadni, hogy az ilyen kemény BMW-s arcok még életükben nem tankolták tele (20 ropi), szerelőről még nem hallottak, max az éjjel-nappaliba járnak le vele cigiért (1 km oda-vissza). De ők a király csávók, nem a Suzukis/Chevroletes/akárki, aki nem presztízsautóval jár, de napi szinten tudja használni az autóját, míg neki a segge kilóg a gatyából, de megmutatta a többieknek, mert a panellakás előtt, amiben szobát (!) bérel, egy hulladék áll propeller jelvénnyel.

Ők az élet nyertesei. Az alfahímek.
Közlekedőedény (törölt) 2013.01.29 11:41:10
@redriot77: az emberi hülyeség frusztrál, igen.

Az autóbuzériát megértem, de csak addig a szintig, amíg van rá pénze az illetőnek. A példámban felhozottaknak nyilvánvalóan nem volt. Ha van rá pénze, ölje bele, ahogy neki tetszik. De az, amikor nincs pénze prémiumautóra, mégis azzal akar villantani, az a szánalmas kivagyiság tipikus esete. És sok BMW-s ilyen, mint ahogy az előttem szóló célozgatásával egyetértve sok hiteles Fábiás/Corsás stb. szintén ilyen. A BMW egy jó példa a műszakilag magasan álló, ámde drága autóra, amit nem engedhet meg mindenki magának.

Ma itt nálunk a BMW-nek nagy a kultusza, és sokan úgy akarnak BMW-t, hogy nincs rá pénzük (ahogy pl. új autóra sincs), csak nem képesek belátni a határaikat és inkább tartanak valami lerobbant verdát, amit nem is használnak, rohad a parkolóban.

Nekem nincs BMW-m, de lehetne. Nem elékszem, mikor volt olyan, hogy nem tele tankoltam az autómat, és olyan sem volt soha, hogy nem volt pénzem autózni/javíttatni stb. Ha kell, ha kedvem van, beülök és megyek, szarok a km-ekre. Hazafelé is a hosszabb, de élvezetesebb úton megyek. Olyan autóm van, aminek jó a futóműve, és nem kell rá vagyonokat költeni.

Az autózás sokba kerül, akinek nincs rá pénze és BMW-vel vagy bármi más lefingott presztízsverdával akar mutatkozni, ne csodálkozzon, ha sokakban csak a lesajnálást váltja ki.
Belsőség Heti merítés 2013.01.13 08:33:09
Pufi a barátom Az állapota nem volt túl szívderítő, de a kiváncsiságból a nálam levő laptopokon megnézegettem, hogy milyen áron mennek. Na találtam is a közelben, magánszemélynél egy 3.3 automatát, kíváncsiságból megnéztem, kipróbáltam. Azonnali szerelem…..
Közlekedőedény (törölt) 2013.01.14 08:19:41
@adam_vok: "Addig is, ha valaki megmaagyarázná, hogy otthon miért azért kell a nagy autó, hogy a másikat letoltd, azt megköszönném..."

Általában azért kell a nagy autó meg a letolás, mert a vezetőnek kicsi a p*cse. Ez kicsit továbbgondolva jelentheti azt, hogy egy csóró, megalázott kis senki a munkahelyén, csalja az asszony, átnéz rajta a gyerek, kisnövésű, vagy egyszerűen csak követni akarja a haverjait stb. (magyarul frusztrált és így kompenzál)

És néha azért kell, hogy azt a pár álmodozó majmot tényleg le tudja takarítani a belső sávból...
Fontos, hogy nem szabad kiszámolni, mennyit költ az ember egy-egy évben autóra-motorra. Engem viszont akkor is érdekel, ha egyszer már belefutottam egy csúnya összegbe, amikor a Mazda MX-5 eladásakor egymásra raktam a szerviz-munkalapokat, és kijött, hogy csak tervszerű megelőző…..
Közlekedőedény (törölt) 2013.01.08 08:52:23
Én mindent vezetek (tankolás, matrica, szervíz, biztosítás), és bizony szép nagy számok szoktak kijönni, de nekem nagyon megéri a mindenkitől független mobilitás.

Az autózás drága dolog, és véleményem szerint egyre inkább luxus lesz. De igazából a tömegközlekedés sem olcsó, és egy nagy büdös rohadvány az egész.

Volt nekem 5 évig Swiftem, amire az "okosok" szerint semmit nem kell költeni. Az okosok mind retardáltak, az ilyenektől lehet megvenni a lefingott szarokat. Igényes vagyok a járműveimre is, ezért jó karban tartom őket. 5 év alatt beletettem a Swiftbe 100000 km-t, a benzin, javítások, tehát minden összesen kb. 3,3 MFt volt. Ez sok. De az autózás drága dolog. Aki azt hiszi, hogy havi 20000 Ft-ból fenn lehet tartani egy autót, az 1) vagy hülye és nem tud számolni, 2) vagy pedig azért vesz autót, hogy az utcán parkoltassa és minden reggel meleg pillantásokat vessen rá, amikor elslattyog a buszhoz.

Én vállalom az autózás pluszköltségét, mert a "közösségi közlekedésnek" csúfolt tömegjelenettől kiakadok. Egyszerűen irritál a sok ismeretlen közelsége. Nem vagyok barátkozós alkat, nem akarok ismerkedni (vagy ha igen, nem ott). A HÉV-et 160 cm-es gnómoknak tervezték, zsibbad a lábam, a derekam, a műplüss beszívta nyáron az izzadt seggszagot, amit átvesz a nadrágom. A redvás üléseken nem fér el négy felnőtt, valaki mindig a vesémben matat a könyökével vagy nyomja a zsíros lábát. Túlfűtött, vagy rohadt hideg. Felszáll a lihegős, a büdösszájú, az állandóan telefonáló, az alfahím (120 fokos terpeszben a lába), a plázapicsa, az agressziív nyugdíjas utas; nem akarok találkozni velük, így is látok elég idiótát. Nem, kösz, inkább autózok.

Márciustól meg átnyergelek a bringára, és akkor még olcsó is vagyok, sportolok is, gyorsan is, élvezem is, és gyakorlatilag nincs olyan, hogy dugóba kerülnék. Mondjuk azt is sokan elfelejtik, hogy évi több ezer km-es futásteljesítmény mellett a bicikli sincs ingyen, én pl. 6000 km-enként elhasználok egy hátsó gumit, 1500 km-enként a láncot, aztán kopnak a fékek, kell felszerelés is, javítások, nő az ember étvágya is... ;)

Tudomásul kell venni: akárhogy közlekedik az ember, az pénzbe kerül, és egyre többe.
Modorosblog A Sporttáskás Ember 2012.12.13 10:28:01
A Sporttáskás Ember a Sportember. Attól lesz az, az teszi azzá. Elengedhetetlen kellék, testének szerves része. Nagydarab testén tiszteletet parancsolóan feszül a dzsoggingalsó, súlyos vállait kihangsúlyozza a motoros bőrdzseki, szoláriumtól cserzett arcából szinte…..
Közlekedőedény (törölt) 2012.12.15 14:47:33
@Brother Love: "Mondom ezt úgy, hogy szeretek biciklivel járni, de az nem edzés, hanem praktikum."

Neked :) Ahogy én tekerek, úgy edzés, és gyorsabb, mint a HÉV + metró. És még praktikus is, mert sosincs dugó. Azaz van, mert a belvárosban folyton kerülgetnem kell a "biciklizgetőket" (magyarul a tötymörgőket). De ahol már a keskenykormányos-fixis majmok eltűnnek, ott lehet haladni is.
Belsőség Heti merítés 2012.12.09 09:19:15
Digó limó 5 óra felé még a nap is csak a másik oldalára fordul, elég sötét volt, amire még rájátszottak a fellegek is. Vigyorogtam magamban, mint pék kutyája a langyos kiflire, "de jól megy a kocsi, de jó vezetni" stb. Soltról kifelé jövet elszállt a világítás, de még…..
Közlekedőedény (törölt) 2012.12.10 07:40:56
@nordea: miért? Én mindig megnézem az ilyen szép állapotú, peres (155-ös) gumikkal rendelkező 30 éves, szétgittelt, széthajtott mérnöki remekműveket.

Megnézem, hogy vajon ki az az idióta, aki feszítve ül benne?
Közlekedőedény (törölt) 2012.12.10 07:50:41
@visszakettopadlogaz: ez az a kategória, aki arról győzköd téged, hogy az 1.3-as, 8 szelepes 1-es Swiftjével hány "tádét" és/vagy BMW-t gyorsult le, nyomott le kanyarban stb.
Sajnos az a nagy büdös helyzet, kedves ellenzéki politikusok, fotelközgazdászok, önjelölt szegényemberek, hogy elegem van belőletek. Elegem van abból, hogy nektek semmi se drága, amíg máséból kell osztogatni - és ismét az én kőkeményen megkeresett pénzemre ácsingóztok, hogy…..
Közlekedőedény (törölt) 2012.12.07 09:15:25
@aztetszik: lehet a magasabb jövedelműeket jobban adóztatni (mint ahogy most is van a szuperbruttóval, 20,xx %), de azért az utóbbi években szokásos 32-36-40%-os rablókulcs azért pofátlanul sok volt. Most aki kétszer többet keres, kétszer többet adózik, igazságos. Ami el lett rontva, hogy úgy vezették be az új adózást, hogy az alacsonyabb jövedelműeknek ténylegesen kisebb lett a pénzük. Ahhoz meg, hogy van, aki többet keres legálisan, se a kisjövedelműnek, se a nagyjövedelműnek semmi köze.

Sajnos egyesek úgy gondolkoznak, hogy aki 250,000-nél többet keres, az gazdag (mivan?!), és lényegében ha a fizetése több, mint 250,000 Ft, akkor az összes efeletti részt le kéne adóznia. Nyilván ;)
Belsőség Heti merítés 2012.12.02 10:27:17
Acél-vaddisznó Hazudhatnám, hogy órákig tudnék mesélni a kocsi stílusos formavilágáról és hihetetlen technikai megoldásairól, de nem teszem. Aki tervezte az minden bizonnyal egész sanyarú gyermekkorában csak építőkockákkal tudott játszani és ez rányomta bélyegét a…..