Adatok
Henriette Ráczmolnár
0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kirúgták Ómolnár Miklóst, a Story és a Best bulvármagazinok főszerkesztőjét, akit a magyar bulvárújságírás egyik megteremtőjének tartottak. Utódja Szalai Vivien lesz, aki eddig is a Story magazinnál dolgozott, de főleg bulvárkönyveivel, többek között a Stohl Andrásról és…..
Henriette Ráczmolnár
2014.06.26 20:42:31
@polyvinyl: nem kell tüntetni. tök alsót cseréltek zöld nyolcasra.
Szeva Gabesz, ez a Matyi gyerek jól lefináncoligarcházta a Csányit, nem kéne ezt kicsit turbózni nálatok? Dehogynem, Árpád, válaszolt az ember, aki ugyan írni nem tud, de nyalonc főszerkesztőnek tökéletes. Nem is kellett sokat várni, lett szép interjú a Heti Válaszban, melyből…..
Henriette Ráczmolnár
2014.03.09 20:16:14
@J. Gusztáv: a Kajmán szigeteket nem tudom, de azt igen, hogy nagyon lassan, messze túl a határidőn és csak sok-sok kötözködés árán fizet, ha fizet, most már banki átutalás helyett ügyvédi letéti számláról. nem is tudom, mi a fene dolga lenne az OTP-vel, ha már bankszámlát sem mert tartani, mert fél a hitelezői inkasszójától. MD egyébként a rendszerváltáskor utcai könyvárusként kezdte Pécsett.
Kedves Szerkesztők!Már nem tudom kihez forduljak vagy mit csináljak...Nem olyan rég, karácsony előtt kiderült, hogy terhes vagyok, bár nem terveztünk nagyon boldogok voltunk, és vagyunk párommal.Én jelenleg nappali tagozaton tanulok és mellette dolgozom egy ismerősünknél rugalmas…..
Hamar sikerült alúlmúlnia önmagát az Összefogásnak, Pécsett ezzel az csúnya plakáttal igyekeznek felrázni a szavazókat nyugdíjasokat. Jöhet lassan a 13.havi nyugdíj belebegtetése?Fogalmam sincs mire gondolt az Összefogás Nagykoalíció, mi a probléma a nyugdíjasok…..
Henriette Ráczmolnár
2014.01.31 19:44:29
@Marcellusca: igen, nyuggerezésre remek alkalom, és ki is használják. mint mindent, bármit.
Henriette Ráczmolnár
2014.01.31 19:46:48
@Sárga Pecsenyekacsa: francba már, annyira unom a gyerekkel hergelést. és ha juszt sem lesz unokám? akkor leköpsz, vagy mi?
ez az ország annyira meg lett hülyítve a "fogy a magyar" dumával, hogy ez az örökös gyerekistenítés lassan pedofíliába csap át.
ez az ország annyira meg lett hülyítve a "fogy a magyar" dumával, hogy ez az örökös gyerekistenítés lassan pedofíliába csap át.
Örülünk Vincent is kommentálta az alapjövelemről szóló cikkemet. http://orulunkvincent.blog.hu/2013/12/26/a_koleves_957#more5709368
Az eredeti cikk: http://nol.hu/velemeny/20131224-alapjovedelem_mindenkinek_jar?ref=sso
Köszönöm a pozitív hozzáállást és a kritikát is. Vincent…..
A nyugdíjrendszerek számos fejlett gazdaságban fenntarthatatlanok, erre az illetékeseket az óceán egyik felén Spanyolország, a másikon Detroit ébresztheti rá.Detroit város csődje az amerikai gazdaság számos problémáját a felszínre hozta, köztük az egyik legnehezebben…..
Henriette Ráczmolnár
2013.12.25 18:49:42
@ProsTata: a nyugdíjnak és a gyerekszámnak az ilyen típusú összekapcsolása közgazdaságilag célszerűtlen és társadalmilag igazságtalan.
ha már, akkor már gyerekszám, akkor inkább a kissé szintén necces gyerektelenségi adó. csak hát azt az éppen mások pénzének elrablására készülő mostani aktív nemzedéknek kellene fizetnie... és hát éppen a kapásra koncentrálnak.
ha már, akkor már gyerekszám, akkor inkább a kissé szintén necces gyerektelenségi adó. csak hát azt az éppen mások pénzének elrablására készülő mostani aktív nemzedéknek kellene fizetnie... és hát éppen a kapásra koncentrálnak.
Henriette Ráczmolnár
2013.12.25 18:53:03
@Vicces Gyerek: nem volt teljesen pontos. az eho mértékét pl. nem tudom, de talán az is 16%. plusz banki költségek, kápé kivét különadója, hasonlók, egyes körzetekben kommunális adó az önkorminak az ingatlan után. az állam a vagyonokon is bőven húz sápot.
Henriette Ráczmolnár
2013.12.25 18:54:24
@ProsTata: nem vagy szemét. az állam szépen keres a felhalmozásokon.
Ha az állam forrásai szűkülnek, felértékelődhetnek az örökségek. Már ha vannak.
A mai fiatalok jóval nehezebb helyzetben vannak, mint voltak a szüleik, vagyis kisebb valószínűséggel jutnak saját otthonhoz, kevesebb megtakarítással rendelkeznek, és kevesebbet tudnak félretenni…..
Henriette Ráczmolnár
2013.12.25 11:35:56
@jogalany: egyetértek.
a folyamat így alakult.
1 a mai nyugdíjasok
a) fizettek maguk után járulékot (= személyes hozzájárulás),
ÉS
b) emellett az adójukból az állam gyest, gyedet, stb. családi támogatást transzferált ( = nem személyes hozzájárulás) annak a generációknak a felnövéséhez, taníttatásához, amelyik most fennen nyuggerezik, és erőszakkal csökkentené a nyugdíjakat (hogy magának ossza vissza az így "megtakarított" összeget)
2 a mai nyugdíjasok pénzén felnövesztett nemzedék kegyetlenül élezi a fiatal-idős ellentétet, hogy ideológiát teremtsen a nyugdíjasok kirablásához
3 és most a fenti kirablás esetére felhalmozott vagyonokra kezd ácsingózni (ide az örökséget tőled, hogy én majd jobban élhessek)
4 a nyuggerezést nagyban táplálja, hogy a T. aktív korosztályok közönségesen irigylik a nyugdíjasok mégoly szerény, de legalább fix jövedelmét
5 és már-már istent csinálnak magukból azért mert OMG gyerekük van (amiért súlyos pénzt zsarolnak ki a büdzséből)
6 és kifosztandó nyuggerektől elvárják, hogy nagymamást-nagypapást játsszanak a drágalátos kölkeikkel (= fizikai kizsákmányolás) és persze (jé, ha csak nem a nyugdíjukból) "kis pénzecskékkel is segítsék a fiatalokat"
7 mindezt a "gyerekvállalás mint a magyarság fennmaradásának záloga" állami szintre emelt ideológiája, már csaknem szentsége támogatja.
hát kedves ifjú feltörekvő aktívkáim: tőlem a kötelezően fizetendő járulékon és a kötelezően fizetendő adókon kívül se most, se majd később nem fogtok látni egy vasat sem. és ha lesz olyan párt, amelyiknek lesz mersze visszavenni a gyerekpénzekből, arra fogok szavazni.
a folyamat így alakult.
1 a mai nyugdíjasok
a) fizettek maguk után járulékot (= személyes hozzájárulás),
ÉS
b) emellett az adójukból az állam gyest, gyedet, stb. családi támogatást transzferált ( = nem személyes hozzájárulás) annak a generációknak a felnövéséhez, taníttatásához, amelyik most fennen nyuggerezik, és erőszakkal csökkentené a nyugdíjakat (hogy magának ossza vissza az így "megtakarított" összeget)
2 a mai nyugdíjasok pénzén felnövesztett nemzedék kegyetlenül élezi a fiatal-idős ellentétet, hogy ideológiát teremtsen a nyugdíjasok kirablásához
3 és most a fenti kirablás esetére felhalmozott vagyonokra kezd ácsingózni (ide az örökséget tőled, hogy én majd jobban élhessek)
4 a nyuggerezést nagyban táplálja, hogy a T. aktív korosztályok közönségesen irigylik a nyugdíjasok mégoly szerény, de legalább fix jövedelmét
5 és már-már istent csinálnak magukból azért mert OMG gyerekük van (amiért súlyos pénzt zsarolnak ki a büdzséből)
6 és kifosztandó nyuggerektől elvárják, hogy nagymamást-nagypapást játsszanak a drágalátos kölkeikkel (= fizikai kizsákmányolás) és persze (jé, ha csak nem a nyugdíjukból) "kis pénzecskékkel is segítsék a fiatalokat"
7 mindezt a "gyerekvállalás mint a magyarság fennmaradásának záloga" állami szintre emelt ideológiája, már csaknem szentsége támogatja.
hát kedves ifjú feltörekvő aktívkáim: tőlem a kötelezően fizetendő járulékon és a kötelezően fizetendő adókon kívül se most, se majd később nem fogtok látni egy vasat sem. és ha lesz olyan párt, amelyiknek lesz mersze visszavenni a gyerekpénzekből, arra fogok szavazni.
Nem lehetnek elég hálásak a mostanában online pénztárgépet beüzemelő kereskedők a hiperes-benzinkutas dohányboltosoknak: különben honnan tudnának időben felkészülni arra, mi várhat rájuk?
Vázoljunk fel egy összeesküvés-elméletet - kiindulva a kormány legutóbbi…..
Henriette Ráczmolnár
2013.12.01 13:02:46
@JohnHenry: pedig ez egyszerű. a csókosoknak adni akartak, de nem sikerül, mert a piac nem parírozott. disznó vásárló csak néhány csókoshoz járt, vagy olyanokhoz, akik (talán) nem (annyira) csókosok, viszont útba esnek, meg lehet állni kocsival a közelükben, egy kalap alatt mást is el lehet intézni ugyanott.
szar ügy: még van szabad akaratuk a zembereknek. gondolom még néhány ilyen mellélövés, és betiltják az optimalizáló gondolkodást.
szar ügy: még van szabad akaratuk a zembereknek. gondolom még néhány ilyen mellélövés, és betiltják az optimalizáló gondolkodást.
Nem szoktam magyar adók híradóit nézni, nekem elég az Euronews. Ezért egy kissé megkésve érkezett el hozzám Mészáros Antónia beszélgetése az ATV-n Kiss Zoltán bloggerrel. A riportalanynak kissé furcsa elképzelése van a nyugdíjbiztosítás, az elöregedési problémák…..
Henriette Ráczmolnár
2013.11.21 08:13:33
@zuulululu: na akkor nézzük: a gyerekesek/gyerekek többek közt az alábbiakat kapják, ingyen, adóból, államkasszából: gyermekágyi segély, gyes, gyed, családi pótlék, ingyen közoktatás, ingyen egészségügy, kedvezményes közlekedés, kismamabérlet, családi adókedvezmény, most már járulékkedvezmény is. mert a politika a gyerekesek, és nem a nyuggerek seggét nyalja.
igen, arról a JÁRULÉKRÓL van szó, amit a ma nyugdíjasai teljes összegében befizettek, és aminek fejében most nyugdíjat kapnak. tehát összeadták rá a FEDEZETET.
szemben a fenti sorolt családi juttatásokkal, aminek nincs ilyen pántlikázott fedezete. a nagypofájú családosok szabadon rabolják le a társadalmat, szemben a nyugdíjasokkal, akiket ez a fasiszta állat rabolna ki. ha lehetne, akkor személy szerint, egyesével.
nos, nekem meg a mindenkori kormányok családtámogatásából van elegem. hagyták volna a keresőknél az adót, nyugdíjjárulékot, és akkor most nem kellene nyugdíjakat fizetni. de elvették, és ráköltötték a Kiss Zoltánokra. elég nagy hiba volt.
amúgy leszarom, hogy mi lesz a "magyarsággal". ha kevés gyerek születik, majd kevesebb "magyar" lesz. a föld ettől még tovább forog, és nem hal ki: asszírok,, vikingek, normannok sincsenek, mégis elvagyunk valahogy. KISS ZOLTÁN megnyilvánulása = velejéig romlott porontyoshiszti. ha van nő, aki ennek a kövér fasiszta fasznak szül gyereket, neveljék a saját keresetükből társadalmi támogatás nélkül. és ha nem kap munkát? nocsak, hát akkor az agyával lesz a baj, de hát ekkora állatot én sem engednék be a cégembe.
igen, arról a JÁRULÉKRÓL van szó, amit a ma nyugdíjasai teljes összegében befizettek, és aminek fejében most nyugdíjat kapnak. tehát összeadták rá a FEDEZETET.
szemben a fenti sorolt családi juttatásokkal, aminek nincs ilyen pántlikázott fedezete. a nagypofájú családosok szabadon rabolják le a társadalmat, szemben a nyugdíjasokkal, akiket ez a fasiszta állat rabolna ki. ha lehetne, akkor személy szerint, egyesével.
nos, nekem meg a mindenkori kormányok családtámogatásából van elegem. hagyták volna a keresőknél az adót, nyugdíjjárulékot, és akkor most nem kellene nyugdíjakat fizetni. de elvették, és ráköltötték a Kiss Zoltánokra. elég nagy hiba volt.
amúgy leszarom, hogy mi lesz a "magyarsággal". ha kevés gyerek születik, majd kevesebb "magyar" lesz. a föld ettől még tovább forog, és nem hal ki: asszírok,, vikingek, normannok sincsenek, mégis elvagyunk valahogy. KISS ZOLTÁN megnyilvánulása = velejéig romlott porontyoshiszti. ha van nő, aki ennek a kövér fasiszta fasznak szül gyereket, neveljék a saját keresetükből társadalmi támogatás nélkül. és ha nem kap munkát? nocsak, hát akkor az agyával lesz a baj, de hát ekkora állatot én sem engednék be a cégembe.
BGábor 3 perccel később fizetett a parkolásáért, mint ahogy megbüntették, és csodálkozik, hogy miért nem törölték a bírságát automatikusan. Biztosan be lehet nekik még mutatni valamit...
Történt, hogy június 6-án 1. kerület Dózsa György tér 11.30. perckor mikor mentem…..
„A gazdagoktól több felelősségvállalást kérünk, a kisebb keresetűeknek és a szegényeknek, pedig több segítségét akarunk adni, mert ez a lényege a szolidaritásnak, az igazságosságnak.” Ezt mondta ma Mesterházy Attila pártja kongresszusán. Biztos ez a lényege? A kényszer…..
Henriette Ráczmolnár
2013.10.19 21:22:59
Nézem ezt a képet. Ki ez az ember, és mit csinál? Névleg a névleges ellenzék vezére. De nem vezet. Nem hallani tőle semmilyen inspiratív gondolatot, nincs az utcán, felfordítandó a rögöket és a macskaköveket, egész elmúlt éve azzal telt, hogy a momentán 4%-os Bajnait beszorítsa…..
Henriette Ráczmolnár
2013.10.17 16:41:36
@Karipapa01: egyetértek.
Hogy mennyi??? Fiatalember! No ne vicceljen! 1200 Forint??? Nézze mink kisnyugdíjasok vagyunk, lehet hogy maguknak ez nem nagy péz, de nekünk kibírhatatlan, mink szegény emberek vagyunk. Nagyonszépen kérem, a maguk cégének biztos sok péze van, majd kigazdálkodják, én aszt nem fizetem…..
Henriette Ráczmolnár
2013.10.10 16:43:26
@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): szolíd szavak arra, mekkora szemétség ez a cikknek nevezett hányás.
Henriette Ráczmolnár
2013.10.10 16:44:41
@Gera: de még mennyire. sőt, olyanok is vannak, akik síkhülyén élik le az életüket. a poszt szerzőjéhez hasonlóan
Okos ötlet lenne, ha az állam a gyermekek és a gyermeknevelés után a jelenleginél nagyobb, netán sokkal nagyobb adókedvezményt adna?A szakemberek többsége egyetért abban, hogy az adórendszernek a fogyasztási adók felé kell elmozdulni úgy, hogy egyre kisebb részben terheli a…..
Henriette Ráczmolnár
2013.09.01 09:28:06
@ekat: helyesen szóltál.
Nem lehet elmenni amellett, ahogyan erőfölényükkel visszaéltek
Egyre nagyobb társadalmi feszültséget szül a hitel-adósok megsegítésére szánt mentőcsomagok kialakítása. A bankok rendkívül nehezen viselik érdekeik sérelmét, vannak azonban még olyanok is, akik a…..
Henriette Ráczmolnár
2013.08.25 15:40:30
Több mint egy másfél héttel a döntés után - amit a Fidesz-frakció látatlanban is támogatott - még mindig nem tudjuk hogy akarja a kormány újra megmenteni a devizahiteleseket.
A lendület azonban mintha megtört volna. Majd ősszel lesz valami.
A Magyar Nemzet szerint csak a…..
Az a röhej az ebben az egészben, a regnáló mutyikormány ismét olyan megoldáson töri a fejét amikor megment valakit, aki lehet pont miatta került nehéz helyzetbe, hogy az neki minél kevesebbe kerüljön, jól lehessen hivatkozni rá, vagy inkább a szóvivők hangzatosan tudjanak róla…..
Henriette Ráczmolnár
2013.07.25 10:21:25
A miniszterelnöknek állítólag nagyon nem tetszett a Kúria július 4-én hozott devizás döntése, és elhatározta, hogy végső csapást mér a hibás pénzügyi termékre. Ez valakinek fájni fog.
A július 4-i események hatására azonban Orbán újabb lépésre határozta el…..
Henriette Ráczmolnár
2013.07.25 06:25:05
@MetroGoldwinMayer: képzeld, én meg "telibeszarom" (idézet tőled) a családtámogatásokat. tessék önállóan felnevelni az örvendetes szaporulatot.
Elképesztő, hogy miket tapasztaltunk! Betegek meztelenül az ágyuk mellett állnak, és szerencsétlen öregek várják, hogy kész legyen pl. az ágyhúzásuk. Mindez nyitott kórterem ajtónál - talán ez az a dolog, ami könnyen megoldható lenne egy kis odafigyeléssel. Mi van az emberi…..
„Ne bízz meg senkiben, aki elmúlt harminc" – vallották a hatvanas évek lázadói. Bár az állítás részleges igazságát beláthatjuk, ha végignézünk a sok feslett, fáradtképű, idősödő politikuson és gazdasági vezetőn, de mégse teljesen igaz. Ugyanis paradox módon ez az…..
Henriette Ráczmolnár
2013.07.08 17:10:50
Június 27-én az OTP Bank javára döntött másodfokon a Debreceni Ítélőtábla. Az ítélet jogerős, az adósnak a perköltséget is meg kell fizetnie. Ezzel a lépéssel rettegni kezdhetnek a pénzügy hiénái (élükön Lehmann György mesterügyvéd kuruzslóval), akiknek sikerült az…..
Nem sokáig tartott "a kisbabáknak kedvük támadt megszületni" fíling a kormány részéről - legalábbis ezt tanúsítja a kiszivárgott új koncepció, hogyan is támogassák hathatósan a gyermekvállalást.
Ötlet az van, például egyszeri 288 ezer forintos kelengyepénz,…..
Henriette Ráczmolnár
2013.06.20 19:12:09
@nyuggernyúzó: nem is kell hozzájárulnod, elég, ha megmarad az, amit az állami újraelosztás a beszedett adónkból a porontyaidra költ. gyes, gyed, ingyenes oktatás, ingyenes eü. ellátás, adókedvezmény, családi pótlék és még hosszan sorolhatnám. többek közt adja az adójával a kölkeidnek aktívként az a réteg, amelyiket te majd "nyuggerként" nem akarsz eltartani. fizesd vissza, és kvittek vagyunk: akinek személy szerint visszaosztod, annak a nyugdíjához neked sem kell majd hozzájárulnod. de persze a tűpontos adminisztráció téged terhel.. neked fogalmad sincs egy társadalom egészséges működéséről, és a szolidaritás neked ott ér véget, hogy te zsebre vágsz valamit, vagy fölteted a mások pénzét a gyerekeiddel. gratulálok az agyadhoz!
Henriette Ráczmolnár
2013.06.20 19:14:36
@nyuggernyúzó: most mondtad, hogy TE és a porontyaid NEM. akkor mire fizessek be a sok gyerek-jogcímen járó juttatás fedezésével?
Henriette Ráczmolnár
2013.06.20 19:17:22
@nyuggernyúzó: hát egy nagy f@szt kell eldönteni. egy ember az egy ember. mindegy, hogy kicsi vagy nagy.csak hát ennek a belátása kultúra kérdése.
Az elmúlt héten a többször foglalkoztunk a nyugdíj témakörével. Timár Gábor a 13. havi nyugdíj ötletének felmerülése után írt a gondolat társadalom-romboló hatásáról, a következő cikkben pedig én szorgalmaztam a nyugdíjak csökkentését.
13. havi nyugdíj, avagy a…..
A héten ismét felmerült a 13. havi nyugdíj ötlete. Néhány nappal ezelőtti posztunkban már értekeztünk ennek a társadalomromboló hatásáról, de mivel a téma egy jellegzetes magyar korszellemet és kórtünetet tükröz, úgy gondoljuk érdemes tovább elemezni.
Ha az alapvető…..
Henriette Ráczmolnár
2013.01.13 22:01:45
Ez az ember a permanens naftalinos kultúrharc korszakából pottyant ide nekünk, ni. Nem lesz irgalom, két évtized minden frusztrációját látjuk-halljuk hamarosan manifesztálódni: a Presbiter számára ugyanis a modern demokrácia csak a kultúrmocsok esélyegyenlőségét jelentette.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz