Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Snagal

0 bejegyzést írt és 507 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves olvasók! A kommentekben többen is kérdeztétek, az elmúlt két hétben miért nem került ki új poszt. Ennek az az oka, hogy a vírushelyzet kirántotta az eddig biztos talajt a lábunk alól, és egyik pillanatról a másikra kétségessé vált a blog jövője. 15 év nagyon sok idő, és sok munkánk van a…..
Snagal 2021.01.20 10:09:09
@ekat:
"furcsállanám, ha valakitől olyan ajándékot (tárgyat) kapok, amire egy forintot nem költött, márpedig ez a felirat azt sugallja"
Ez "külsősként" tényleg tűnhet ilyen infónak, de valójában ez azt jelenti ami rá is van írva: nem eladható külön csak "csomagban". De itt ez nem azt jelenti, hogy ingyen van csak olcsóbb több terméket együtt venni mint az kerülne külön :)

De nem akarlak erről meggyőzni (főleg, hogy már meg is oldottad a dolgot), csak dolgoztam ilyen termékekkel, sokan félreértették a vonalkód helyén lévő feliratot.

De ha ettől jobban érzed magad, nem azok voltak a legtöbb homlokráncolást okozó vásárlók akik erre rákérdeztek vagy emiatt elálltak a vásárlástól. Volt siheder koromban olyan vevővel aki ugyanabból a szoftverból megnézte az összes készleten lévő példányt, hogy melyiken "szebb" a gyári fólia... és ezt úgy kell elképzelni, hogy tényleg percekig a szeméhez 10centire tartva forgat egy dvd tokot és elemzi mind a 6 oldalát, hogy a celofán szépen van -e rajta hajtogatva, majd 3-4 közül kiválasztja a legszebbet - jelentsen ez bármit is :D

Az ajándékozási elvekben én is @Opportunista mikroba -val értek egyet. Azt tartom jó ajándéknak, aminek örülök és szerettem volna venni én is magamnak - ebből tudom, hogy oda figyel rám az aki megajándékozott. Hogy ez mennyibe kerül mellékes - pl ha szeretnék egy kütyüt, de nincs rá pénzem, az ismerős meg pont a "kütyügyárban" dolgozik és előállítási költségen megszerzi nekem és azt kapom ajándékba nem fogom számon kérni tőle, hogy ugye a boltban vette meg, nem ám csak úgy elhozta dolgozói kedvezménnyel :) Ellenben ha kapok 300ezerért egy iphon-t miközben egyértelmű, hogy androidos vagyok akkor rendkívül csalódott leszek a negyedmilliós+ ajándékkal.
Snagal 2021.01.20 10:10:14
@Xezs7: bezzeg ha anyának egy Gucci táskára rajozolna a gyerek... az az igazi tuti ajándék :D
Snagal 2021.01.20 10:13:12
@ekat: "Úgyhogy pl. ajándékoztam már el velem egy Pilates-re járó csajnak Elextrolux-tól nyert merülőmixer-készletet, és dobtam már ki krokodilbőr táskát. :D "

erre 2 dolgot tudok mondani:

1) wtf is merülőmixer???
2) pilátesre kéne járni ha ott ilyen ajándékok pörögnek :)
Ha a szűk családot nem számítom én csak szaloncukrot kaptam ajándékba idén - viszont nem ajándékoztam tovább :D
Olvasónk fiának nem jött be a Decathlonba vásárolt úszószemüveg, ezért olvasónk arra gondolt, hogy a reklámszöveg szerint jár el és inkább visszaviszi az áruházba. De ott nem az történt, amit várt, a pénzét nem kapta vissza, mivel a szemüvegnek valójában nem volt semmi baja.  Vásároltunk a…..
Snagal 2019.10.30 13:12:20
@Baldrick68: nem dioptriás amit linkeltek

www.decathlon.hu/uszoszemuveg-s-es-500-spirit-id_8547640.html

lehet, hogy torzít de meglepődnék ha dioptriás lenne... de mondjuk ha az egyik szülő is megnézte volna mit lát a szemüvegen keresztül nem lett volna egyszerűbb ezt a kérdést tisztázni?

Ahogyan az sem derül ki, hogy mennyi idő telt el a vásárlás óta???
" fiam tegnap próbálta ki, mert ragaszkodott a régihez és az csak most ment tönkre"

fénykép a termékről? most akkor karcos vagy nem?

"igazold vásárlásodat Decathlon Sportközösségi profillal"
ilyennel rendelkezik a poszter?

"Szerintem ez a vásárló megtévesztése"
szerintem meg ez a poszt az olvasó megtévesztése... csak a lényeg nem derült ki belőle.
Lehet morogni, hogy miért a posztert fikázom, de had élják már a gyanúval, hogy pont a releváns, lényegi információk hiányoznak mindehol akkor az nem lehet véletlen.
Snagal 2019.10.30 13:14:31
@Snagal:

Természetesen csak a kommentem első fele szólt @Baldrick68 -nak :)
a második rész a posztra vonatkozik :)
Mi történik akkor, ha úgy érezzük, nem tájékoztattak megfelelően egy termék tulajdonságairól? Olvasónk úgy gondolja, azzal hogy nem hívták fel a figyelmét arra, hogy az új mobilja 32 bites, megtévesztették, és most szeretne valami megoldást. Ám az a helyzet, hogy ha az ellenkezőjét sem állították,…..
Snagal 2019.10.29 14:32:32
@végrehajtó helyettes:
a gyári leírás, manualt, bármit mostanában egyébként is már PDF-en vagy simán online teszik elérhetővé, ha valaki böngészgetné.
Simán lehet, hogy a poszternek is az " angol nyelvű fecnin" volt az url hozzá.
Snagal 2019.10.29 15:27:15
@a fekete krindusz: és kávé főző sincs beépítve, és mélyen kussolnak róla, hogy nincs benne... szemetek :(
Snagal 2019.10.30 12:52:30
@heidt: vaaagy, a szomszédét is cseréljék ki, hogy ő se tudjon töleni elektromos hálózatról...

há' nehogymá' :D
Mondhatnánk, hogy nem nagy ügy, de közben mégis. Egy kis családi cégnél még talán elmegy, de egy akkora cégtől, mint a UPC mást vár az ember. Például, hogy ne legyen hónapokig bugos a honlapja, vagy ha már nem sikerül több hét alatt sem megszerelni, legalább ne hárítsa az emiatt fellépő költségeket…..
Zsuzsa mobilja pár hónap után használhatatlan lett, amin sajnos a szerviz sem tudott segíteni. A hiba újra és újra visszajött. Végül Zsuzsának elege lett, erre se pénz, se mobil.  2018. március 09-én vásároltam az eMag webáruházban egy Doogee X5 max típusú mobiltelefont, amit annak rendje és…..
Snagal 2019.10.22 10:29:50
@SZIGMA: én is ott akartam abbahagyni, halmozottan "román szokás" :)

viszont megérte tovább olvasni mert csak a végén jön a csattanó:
"Nem gondoltam volna, hogy az eMag internetes áruház ennyire inkorrekten viselkedik"

LOL :))
via GIPHY Olvasónk tudja, miért fontos időben megvenni egy koncertjegyet, de hiába minden, a System Of A Down jövő júniusi koncertjéről mégis jól lemaradt, hacsak nem akarja végigülni az egészet. És ezzel valószínűleg nincs egyedül, a Live Nation facebook oldalán jó pár csalódott kommentet…..
Ha csak annyit mondunk, hogy új főzőlap és szerviz, gyakorlott olvasók már pontosan tudják, mi következik. Feleslegesen kivett szabadnapok, nem létező alkatrész és vállvonogatás, mindez hosszú heteken át. A paprikás krumpli meg nem rotyog. Szeretném megosztani a kálváriámat egy Bosch főzőlap…..
via GIPHY A nyitvatartási idő örök problémája, hogy az ott dolgozók sem szeretnének tovább bent maradni, mint a vásárlók, vagy hát jelen esetben a fürdőzők és olvasónk, az izzadni vágyó szaunázó vendég. Épp ezért fél órával a hivatalos zárás előtt kizavarnak mindenkit. Tehát hiába vettük jegyet…..
Snagal 2019.10.18 13:15:00
@Eugene Horse: ezt a témát minden ilyen helyzetet felvető posztban megtárgyaljuk (értsd: mindenki körbe kurvaanyázza a másikat :)) de nincs megoldása mivel ezek a nézőpontok egymástól is függenek és a végén körbe ér:

(tekintsünk el attól a helyzettől mikor a tulajdonos egyben a pult mögött is áll mert akkor nyilván jól felfogott érdeke az a kis extra is ami még záráskor esik be - vagy ha nem hát azt is ő tudja legjobban mérlegelni)
Ha egy üzlet 6kor zár akkor a zárás utáni folyamatokhoz nem árt még egy félóra. Ezt nyilván ki kellene fizetni az alkalmazottaknak - ebben az esetben talán* nem lesz gond ha valaki még 17:58kor esik be és gyorsan venni akar valamit (szintén tekintsünk el a szélsőséges esetektől amikor a helyi döbrögi caplat be 17:58kor hogy még nyitva vagy úgy hogy kuss a neved ő még körülnéz és majd eldönti mit akar egy 15-20 perces gondolkodás és faszverés után). Viszont ezek költségek (hogy tovább vagy nyitva, hogy fizetsz +1 órát az alkalmazottnak (nyitás előtt sem árt a félóra ugye) aminek a költsége nem tűnik el - viszont ha 2 üzlettel odébb meg a "6kor zársz 6ig számolunk el" elvet követik és minimálisabban olcsóbbak a dolgok akkor a vásrló máris átmegy oda mert ez a gané drága bolt biztosan átbassza őt - így egész nap több a vevő a nem korrekt üzletben míg a másik "lefölözheti" cserébe azt az 1 -2 beeső vásárlót aki zárás után a másikba már nem tud bemenni.
Szóval ehhez kéne vásárlói mentalitás is (vagy olyan gazdasági helyzet, hogy ezt megtehessék a vásárlók) ahol nem 20-30-100 ftokon múlik hogy hol vásárolok, hanem hogy értékeljék az "extrát" erőfeszítést amit a szerencsétlen a munkába pluszban bele tesz a minimálison felül (udvarias, segítőkész, és nem basznak ki 1758kor).

Persze eleve egy utópiáról beszlünk ahol a keresledelemben dolgozókat még mindig úgy veszik fel a HR-esek, hogy több 10 jelentkező közül válogatnak és nem úgy hogy azt a félhülyét aki jelentkezett mert csak az nem kért 300nettót a betanított munkára.
* és fentiek miatt simán 50-50 arányban fog előfordulni,h ogy ha kis fizeted az eladót +félórára ő akkor is megpróbálja elsumákolni a félórát és inkább "előre dolgozik" (értsd nyitvatartási időben elkezd felmosni stb) hogy 6:05kor már a villamoson legyen - persze tudom az ilyet ki kell rúgni... aztán felvehetsz helyette kis szerencsével egy ugyan ilyet akit még be kell tanítani...
Snagal 2019.10.18 13:20:31
@ROTFL Manó: az online pénztárgép mellett is megoldható az zárás utáni értékesítés, pont úgy ahogy technikai hiba esetén:
kézi nyugta vagy számla, aztán másnap nyitás után rögzíteni, a nyugtát meg sztornózni (a pénztárgépes nyugta mellékelésével)
Snagal 2019.10.21 10:57:11
@a lekvár neve puffin: értem... azért mert nálatok ez volt, akkor ez a piaci norma?
nem lehet hogy nem reprezentatív a véleményed?
azért mert nálatok szartatok bele az nem jelenti azt hogy nem opció a "hülyeségem"

lehet azért ment sikeresebben a mi cégünk a konkurenciánál mert ott is azt gondolták a kézi nyugta az ördögtől való, nehogy má' töltögessek... :) lol
én örülök ennek mert amig ilyen pöcs hozzáállás van a legtöbb helyen (ha igazad van) akkor nem nagy kunszt jobbnak lenni bárkinél:)
tényleg mennyivel jobb azt mondani a vásárlónak zárás után hogy "bocs, tudom szivesen itt hagynád azt a 30-40-50... ezer forintot, de 20:01 van, sajnálom, gyere vissza holnap" ahelyett, hogy a fél perc alatt kitöltesz neki egy nyugtát.
És persze egy technikai hiba esetén is mennyivel jobb lehúzni a rólót és azt mondani, hogy akkor a mai forgalmat leszarjuk, holnap is lesz nap - ahelyett, hogy eladnál kézi nyugtán és a készletnyilvántartó rensszerben utólag rögzíteni a tételeket.
Nyilván nem egy tesco hipermarketről beszélek de kb kis és közepes méretű random plázás üzletekben az röhögve kivitelezhető. Persze nem kötelező, ez csak az én "hülyeségem", hogy a saját üzletemet nem rontom mert hülye vagyok megírni pár sort.
Olvasónkat óriási bajban van, miután egy furcsa fordulattal az autókölcsönzés után közel egymilliós mínuszba került a számlája. Az a számla, amin nincs is hitelkeret. Nem értik, mi történhetett, de a bank nem tud mit tenni: újabb utazást, ügyvéd fogadását és kölcsönt javasol.  Kedves Homár! Az…..
Snagal 2019.10.16 16:50:00
@enipeni: ezt akartam én is kérdezni, hogy ha a lehívott összeg rendben van, akkor mi a hiba ami a nem várt mínuszt eredményezte?
gondolom nem az első heti díj + kaució okozott 900ezres minuszt. de akkor mi?

(az már csak részlet kérdés de azt sem értem miért hetente hisszabbítgatták a foglalást az autón? nem lett volna egyszerűbb eleve 4-5 hétre foglalni aztán ha nem elég akkor hosszabítani 1-2 hetet? gondolom a több mint egy hónapos nyaralás elején számítottak rá, hogy nem 2 hét lesz csak az egész utazgatás... esetleg nem itt a heti hosszabbításoknál sikerült elszámolni valamit? )
Snagal 2019.10.18 13:28:07
@Müge Szagos:
"nincs lábad,hogy kocsi is kell?"
nem érdemli meg a poszter, hogy bevédjem, de ezt a részt azért gondold át.
Aki volt már amerikában az tudja, hogy azért egy autóbérlés ott alap, olyan távolságok vannak amiket macera és nem is túl "megnyugtató" tömegközlekedéssel megtenni.
Ráadásul a benzin nem túl drága így 3-4 főnél szerintem már a költségek sem biztos hogy jobbak tömegközlekedve .
"Azért, hogy mások ne járhassanak úgy, mint mi"- ajánlotta figyelmünk József félresikeredett családi nyaralásuk történetét, mely egy tunéziai all inclusive hetet jelentett az észak-afrikai országokba kifejezetten rutinos utaztatónak számító Kartago Tours szervezésében. A fotókkal gazdagon…..
Snagal 2019.10.16 16:30:00
Tudom ez már sovány vigasz és nem si a legnagyobb probléma, de én minden weboldalon azt látom, hogy a wifi ingyenes (ami egyébként is alap manapság a legputtóbb szálláshelyen is)
Így ezzel kapcsolatban a poszternek lenne igaza, de gondolom ha a Kartagó visszatéríti a pár tízezer forintot amit netre költöttek azzal nem lesz jobb emlék a nyaralás.

A szűllodának nem utána nézni előre elég amatőr dolog - nekem mondjuk már képek alapján is inkább ilyen olcsón felújított szoc üdülőnek tűnt. Attól, hogy van két csúszda még nem lesz 5* -os aquapark a medencéből.

Viszont a Kártágónak is (sőt, szerinitem főleg nekik) jár a faszkorbács, hiszen
1) a fentiek szerint már többször jelezték a lokál idegenvezetők, hogy nem kéne ezt a trágya helyet erőltetni de ők ennek ellenére sem veszik ki a kínálatból
2) amikor egy "fizető ügyfél" reklamál, aki mellesleg nem egy 50ezres hosszúhétvégét foglalt hanem egy egész szép összeget hagyott az irodára annak beidézni a jogi szöveget és szétteni a kezüket, hogy "oh, nagyon sajnáljuk, hogy nem készült jegyzőkönyv", a képek a katasztrófális állapotokról meg le vannak szarva (bagatelizálva - 5*os szállodánál is adódhatnak kisebb próblémák... azért ezeket a képeket elkoszolódott fugához hasonlítani...)

Szóval az iroda inkább 20fillérér eladja a saját anyját is, minthogy 1) kirakjanak egy szar helyet ami az ára miatt sokan beszopnak; 2) adjanak értékelhető visszatérítést ha már ennyire félre megy valami, és nem teljesen szarni az ügyfélre és a pofájába röhögni egy 5%os kedvezménnyel... )

ui: szerintem az utazási iroda vs személyes szervezés vitát meg nem lehet eldönteni, mindkettőnek van előnye, hátránya.
Tibor története tanulságos, na nem a láncfűrész online rendelése miatt, mert azzal még nem feltétlenül van baj, mondjuk most pont igen. A gép nem működik, a messzi messzi kereskedő természetesen megnézni, de csak ha Tibor személyesen beszállítja az eszközt. És mi van akkor, ha nem tudjuk személyesen…..
via GIPHY Zolinak gyors segítségre volt szüksége, miután a szervizelésre visszaküldött robotporszívó doboza olyan állapotban érkezett vissza, ami azt feltételezte, hogy a robot sincs túl jól. Vagy reméljük igen, de akkor mi történt a dobozzal? Gyorsan írtunk a szakértőinknek is, hogy legközelebb…..
2019. augusztustól a Vodafone a UPC tulajdonosa, és ennek egy csomó hozadéka van az előfizetőik számára, például az, hogy vége a UPC Mobilnak, viszont a UPC ügyfelek kedvezményes Voda-tarifákat kapnak. Ez eddig jól hangzik. A gyakorlatban viszont úgy tűnik, vannak érdekes részletek emögött, és még…..
via GIPHY Klasszikus helyzet, amiben nem lehet elégszer elmondani a fogyasztói jogokat. Adott a kereskedő,a jótállási időn belül bekrepált termék és az igényünk egy ugyanolyan, jól működő termékre. De mi van akkor, ha náluk már nincs, vagy van, de azóta felment az ára? Drágábban kell megvennünk?…..
Snagal 2019.10.01 15:26:26
@GiaMarie:
parttalan ez a vita mert a Vöröskő üzemelteti őket, tehát elvileg hálózat

franchise esetén valóban más tészta mert más gazdasági társaság - a vevő azzal áll olyankor szerződésben amelyiknél vásárolt (az persze más kérdés, hogy ez áthidalható ha a brand fogyasztóbarát szeretne lenni lásd. eddig a Media is külön cégként üzemeltek, de a garit érvényesíthette a vásárló bármelyik üzeltükben)
Snagal 2019.10.01 15:56:29
@Bajázs:
"ha valamit visszaviszek mindig oda kéne vinnem, ahol vettem"
" Nem a vásárlóbarát hozzá llásról van szó, kötelesek josog igény esetén elsődlegesen cserélni, ha ezt nem lehet pénzt visszaadni! "

a kettőnek nincs köze egymáshoz.
igen, kötelesek visszaadni ebben az esetben a vételárat, de hogy hol az más kérdés (a euronicsnál elvileg bárhol, de az eladók nagy suttyók mert jutalékra hajtanak mindenféle gátlás nélkül)
Snagal 2019.10.01 16:16:35
@Bajázs: őőő nem
ha más gazdasági társaság akkor nincs szerződés a két fél között
via GIPHY A futár is ember. Ez egy nehéz nap volt, sok csomag, kilométerek, dugó, türelmetlen ügyfelek, ez meg itt folyamatosan hívogat? Hát kiszakadt belőle, na. Tamás meg hiába várta a csomagját, az csak nem akart megérkezni. Az Express One futárszolgálatnak küldött panaszlevele következik,…..
Snagal 2019.09.27 13:48:05
@Majmász Gedeon: tehát egy lépcsőházban a bejárati ajtón nem használhatok az amerikai kertvárosban használatos "kamerával" felszerelt csengőt? Ilyet szoktam látni drágább társasházaknál a kaputelefonon.
És vajon akkor sem ha nem rögzít, csak képet közvetít?
Snagal 2019.09.27 13:54:11
@Terézágyú: azért az elég szomorú és pláne egy futárnál nem túl előnyös.
Bár ha kutatok az emlékeim között 5-6 éve ültem olyan taxiba ahol a sofőr tőlem kérdezte, hogy merre is kéne menni...
(és nem, nem bivajbasznádról mentem egy tanyára a bekötőúttól 15km-re. Kolosy tértől a Stadionok metrómegállóhoz kellett eljutni, azért azt gondolom egy budapesti taxisnak ezekről a helyszínekről nagyjából illene tudni merre vannak de még itt is talán a Kolosy a kevésbé frekventált helyszín de a sofőr ezen a téren állt a droszton, tehát ide nem kellett eltalálnia, csak onnen a Stadionokig :)))
Snagal 2019.09.27 13:58:18
@onlajnok: amin én gondolkoztam az applikációval távolról is használható, bármikor megnézhető az élő kép ill. talán "riasztást" is be lehet állítani ha mozgást érzékel, akkor megy az értesítés a mobilra, hogy mikor érdemes ránézni - nyilván ez utóbbi funkció inkább családiháznál érdekes, nem egy 3 -4 emeletes panelba ahol naponta többen is megfordulnak az ajtó előtt :)
Nem klasszikus fogyasztóvédelmi ügy, de érdemes foglalkozni vele és kíváncsiak vagyunk, másnál mi a helyzet. Olvasónk egyelőre mindenhonnan lepattant, pedig a kiérkező rendőrök reakciójából az derült ki, hogy a kátyú valóban masszív volt. Jártatok már így? Nem tudom, mennyire foglalkoznak…..
via GIPHY Tegye fel a kezét, aki sosem járt még úgy, mint az igen tisztelt olvasó! Az asztalos késik, hónapok óta nem fejezi be a munkát, a megrendelő meg csak fizet és türelmesen vár, aztán megint fizet és megint vár. De most már sem fizetni, sem várni nem akar. Az egyetlen szerencséje, hogy a…..
A román cégtől online megrendelt és kifizetett párna rendben megérkezett, ám a kereskedő nem tájékoztatta a szállítót, így a DPD futárja tartotta a markát. Azt gondolnánk, hogy ilyen esetben néhány egyszerű lépésben könnyedén igazolhatjuk, hogy nem tartozunk semmivel, ám ez úgy néz ki, nem ilyen…..
A lakástűz csúnya és veszélyes dolog, jobb azt megelőzni, ez egyértelmű. Itt van például a Gorenje mikrója, ami annyira vigyáz ránk, hogy ha túl meleg lenne a grillező alatt (3 és fél perc), gyorsan kikapcsol. Inkább legyen teljesen nyers az a steak, mint hogy baj legyen, nem igaz? (A képünk…..
Snagal 2019.09.13 12:20:05
@connector: annál jobb nincs a klasszikus melegszenyára :)
Snagal 2019.09.13 13:01:03
@Majmász Gedeon: hanem?
melegítsen mindent a tűzhelyen?
Végülis a boltba kapható vegyszeres zöldségeknek úgy sokkal jobb, tényleg.

Vagy egészség tudatos ember termessze a saját kajáját is gondolom... egy rezervátumban, távol minden külső ipari tényezőtől...

A mikró már nem oszt nem szoroz, ha csak nem tényleg nomád életmódot folytat.
Egy kisebb, fél óra alatt javítható kivitelezési hiba miatt nem szolgáltatja azt a szolgáltató, amire a naiv ügyféllel szerződött. Pedig ritka ám az ilyen kitartó ügyfél, még a végén felszereli magának. A Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. kábeles internetét használom. 2018 év végén az új,…..
Snagal 2019.09.12 10:35:35
@borso:
értem...
illetve eszembe jutott a sjaát ügyes bajos dolgom a saját szolgáltatómnál és ott is mindig arra jutottam, hogy max. 3 szolgáltató között ugrálhatnék évente "bosszúból" amiért szartak az ügyfél fejére, de igazából 3 évente a ciklus elejére kerülnék, mert mindegyik tudja, hogy nincs klasszikus versenyhelyzet a piacon. Azt eszed amit kapsz... max nem nézel tv-t és nem internetezel ha nem tetszik.

Szóval a konlúzióm mint már oly sokszor: jó lenne most már ezeket a szolgáltatókat elpicsázni kicsit hatóságilag mert néha durva milyen pofátlanságokat engednek meg maguknak... aztán persze felébredek bilibe lógó kezemmel :(
Egy félresikerült kiszállítás és egy visszamondott megrendelés után eltelt 4 hét, pénz és bútor meg sehol. Megkérdeztük az IKEA-t is, hogy mennyi ideig tart ez és valóban előfordul olyan, hogy a szállítónál ragad a visszaküldött bútor? 2019.08.06-án rendeltünk az IKEA-tól bútort…..
Snagal 2019.09.10 13:52:04
@KaTe: + ugyan ez angolul a svédeknek is, csatolva a magyar központot, hogy lássák.
Snagal 2019.09.10 14:31:51
@gurigapapa: ja, én nem a svéd anyacég jóindulatában bízom, hanem hogy kicsit gyorsabb az ügyintézés, ha látják, hogy több oldalról is basztatja őket a poszter.
Hátha így előbb prioritásba teszik és inkább szivatnak valakit aki csöndben tűr.

Az is igaz amit mondasz, hogy simán lehet, hogy ez pont az anyacég megszorításai miatt kialakult helyzet de akkor meg a magyar vezető tud rá hivatkozni, hogy "látjátok megmondam bazmeg, hogy ez így nem lesz jó" :)
Snagal 2019.09.10 14:55:32
@juhaszvik1: én mondjuk meglepődnék ha az ÁFSZ-ben lenne bármi releváns (és szabályos) korlátozás arra vonatkozóan, hogy az IKEA nem felelős az általa választott és szerződött szállítóért.