Adatok
urv
0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
És ki tudja ezt rajtad kívül? Mert ha tényleg az, akkor bizony ott volt az idei szezonnyitó Parkoló Parádén május kilencedikén és nagyon-nagyon sokan látták. Fantasztikus sleeper-Mitsubishi, kanzdsikkal teli, japán belpiacos Supra Mk.4, a sárga földig ültetett cult-klasszikusok,…..
urv
2015.05.11 15:56:32
@papptibi: Salgótarjánban élek, ami már vidék. Van errefelé parkoló, meg jónéhány lelkes ember is. Ha megírod az urv@nogradiautosport.hu címre, hogy milyen segítségre/területre stb. van szükségetek, akkor körbejárom a témát.
Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan idei Le Mans-i terveiről. Provokatívan trollkodásnak minősítettem az elsőkerekes versenyautójuk beharangozását, hiszen ők kezdték a provokációt, azzal, hogy…..
urv
2015.03.04 20:38:12
@Aranyba mártogatott étnyúl: Úgy tudom Le Mansban lesz a tévében.
Sok kreténség lóg már a szerkesztőség falain. Nem készült leltár, szemre Winkler magasan ver mindenkit a Skinmaker oldalpárjával, az ezredfordulós dedikált BB Pongó-képpel, de a friss év képalájában és a dzsipszi Csikósban is van húzás. Utóbbi kettő Pista műve. Szóval van…..
urv
2015.02.20 01:08:20
Viszonylag jól adja vissza ez a videó, hogy miért retteg minden autós attól a pillanattól, amikor egy közepesen kivilágított utcán nem vesz észre egy fekete ruhás gyalogost. (A való életben valamivel jobban látszott az ember, mint a videón, ezért picit világosítottunk a…..
Nemrég belefutottam a kérdésbe a carthrottle-ön, hogy ha három autód lenne, mi lenne az. Egy hétköznapokra, egy hétvégére és egy pályázni. Be is küldtem a kérdést a szerkesztőségi levelezőlistánkra. Íme, a válaszok:
Pere László (karmageddon)Hétköznapokra: Mivel van…..
Az előző részek tartalmából:Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.Vettem egy bogarat, örültem neki.Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.Ebben a részben pedig felpolírozom
Ez volt az utolsó előtti mozzanata a…..
urv
2014.08.02 21:14:44
@johnnylightning: Én úgy értelmeztem, amit írt, hogy az belekerült már, csak később jön a cikk...
...aki nemrég autót vett Németországban. Egy kiváló, 330.000 km-t futott benzin-gázos-klímás-horgos-tempomatos Voyagert 1996-ból, első tulajdonostól.
Nagyjából 120 km-re volt az autó. Beült egy kölcsönautóba, maga mellé vette két gyermekét, aztán elvezetett Bockauba.…..
Két évvel ezelőtt volt egy autóm, melyet legalább annyira szerettem, mint anno a Renault 15GTL-emet: egy 166-os Alfám. Hathengeres, benzines, csodás (és használhatatlan) bőrbelsővel, takony GM-automatával és 17 literes fogyasztással.
Sosem akartam eladni, ahogy az ember sosem akar…..
Lehet, hogy nevetséges, lehet, hogy drága, de az egyetlen értelmes hely a rendes zenének akkor is az autó.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A World Series by Renault-versenysorozatot nem kell bemutatni a műértő közönségnek. Az, hogy a néhai spanyol Formula Renault-bajnokság utódjából időközben egy igazi Forma-1-es sztárnevelde lett, már csak a befektetett munka, pénz és a kőkemény bajnokság hírének köszönhető.…..
urv
2013.09.08 10:21:37
Még mindig ér nevetni rajta, de azért ha megnézzük, mekkora erőfeszítéssel propagálja és nyomja a FIA a jövőre induló Formula E világbajnokságot, lassan illik észrevenni, hogy a károsanyag-kibocsátás mumusa lassan, de biztosan túrja ki Európából nem csak a szívómotoros…..
Rendszeres olvasóink tudják, hogy pécsiként korábban Ranga, majd Kissferi fanok lettünk öcsémmel. Ezért is örültünk meg nagyon, amikor egy lelkes kezdeményezéssel találkoztunk a facebookon. Az emlékoldal gazdája négy hónappal ezelőtt felvetette, hogy miért nincs Ranga László…..
urv
2013.06.16 21:23:21
@einmann: Nem igazán, ha megnézed Laci mint ment a Feliciával, minden kétséged elszáll, az elején, amikor Szuzukival(N) ment, akkor is nagyon jó volt, persze olyan autóval nagyot talán csak Ariel alkotott, de ha azt nézed, hogy tanulta a versenyzést. Sőt ha azt nézed az eredmények az Apjának se jöttek azonnal. Szerintem nem nehéz a 2 pályafutás közé párhuzamot vonni. Ráadásul közvetlen is, szóval emberként is hasonló. Szerintem ahhoz, hogy kimagaslót nyújtson egy jó autó mellé egy jó navigátor is kell. Ha megnézed, amikor Ernővel ment, mindig nagyon jó eredménye volt, nem tudom, hogy akikkel megy milyenek, de szerintem a navigátor nagyon sokat számít, többet, mint gondolnánk, elég ha csak Benik bajnoki éveit és navigátorait nézzük.
Az első nap megállíthatatlan volt Robert Kubica a Kanári-szigeteken zajló ERC-ralifutamon. Szakaszról-szakaszra növelte előnyét, hisz' minden gyorson a legjobb időt futotta. A mai nap viszont egy valakinek sikerült megállítani őt...
Az itthoni hideg és sokszor szomorkás, még…..
urv
2013.03.24 00:11:24
@leganza: Én sem értek egyet a hozzászólással, de ahhoz, hogy megállapítsd, hogy ki, milyen versenyző nem kell bajnoknak lenned. Szép is lenne. Nyilván te is látod, ha valaki valamit elront, vagy összességében lassabb, pedig még úgy se tudnád megcsinálni. Nem kell ahhoz szakácsnak lenned, hogy megmond, hogy az étel sótlan, nem kell énekesnek lenned, hogy megmond hamis.
Az összehasonlítást ott támadnám, hogy mások a körülmények, más a bajnokság. Itt Kubicának a legjobb autója van, amit persze terelni kell, de akkor is a legjobb. Kiminek nem volt kimagasló autója, ráadásul erősebb bajnokságban ment, nehéz a kettőt összehasonlítani. Az, hogy vodkásnak titulálta lelke rajta, ezt én is bántónak éreztem, de igazából csak tény közölt.
Az összehasonlítást ott támadnám, hogy mások a körülmények, más a bajnokság. Itt Kubicának a legjobb autója van, amit persze terelni kell, de akkor is a legjobb. Kiminek nem volt kimagasló autója, ráadásul erősebb bajnokságban ment, nehéz a kettőt összehasonlítani. Az, hogy vodkásnak titulálta lelke rajta, ezt én is bántónak éreztem, de igazából csak tény közölt.
Ilyenbe ülteted a gyerekeidet... Ennyire régi autóval öngyilkosság járni, az első kátyúban kettétörik... Hát, még ilyet, ezeknél előbb megy péppé az utastér, mint hogy elgörbülne volna az ütköző...
Ilyen, és ehhez hasonló feddésekből nem keveset kap a…..
urv
2013.02.15 23:21:10
@lcka: Én a focimeccsek eredményinél rántom meg a vállam: "na és". Mindenkinek más az érdeklődési köre. Nyilván én sem vágnám fel az ereim, ha valami történne az autójával, de azért nem mosolyogva olvasnám, sőt 1-2 napig néha eszembe is jutna, hogy szegény. Utána persze elfelejtjük. Neked ez nem fontos ügy, nem baj, nem vagy rosszabb ember, más dolog meg neked fontos.
A cím tényleg nem túl sikeres, nem is tudom volt-e máskor ennyire félrevezető címe, de legtöbben inkább örülünk, hogy nincs semmi baj, mint hogy a címen valójában bosszankodjunk. Ha rendszeres lesz, akkor biztosan leszokok a kattintásról, de egy ilyen nem a világ vége.
A cím tényleg nem túl sikeres, nem is tudom volt-e máskor ennyire félrevezető címe, de legtöbben inkább örülünk, hogy nincs semmi baj, mint hogy a címen valójában bosszankodjunk. Ha rendszeres lesz, akkor biztosan leszokok a kattintásról, de egy ilyen nem a világ vége.
urv
2013.02.15 23:05:30
@lcka: Szerintem arról van szó, mint a sportoknál is, nem ismered Kimi Räikkönen-t, mégis, ha a kedvenc pilótád, akkor végig izgulod a versenyt. Semmivel sem lesz jobb neked, hogy nyer vagy nem, mégis csak örülsz ha nyer. Itt is erről van szó, hogy Zsolt olyan, akinek a sikereiért érdemes szurkolni, és elismerésre méltó a munkássága és az értékrendje. A Ponton történetét az elejétől fogva végigkísérte egy közösség, és szeretné, ha jó vége lenne. Éppen ezért a címből elsőként eszünkbe jutott fordulat sokunk számára szomorú lenne.
Csalódni azok csalódnak, akik nem gondolkodnak előre. Ön ne várjon csodát és szeretni fogja a 301-est. Üdvözöljük a PSA fapados-fedélzetén!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Mihályfán az út szélén
Én is eladtam a legjobb autómat – úgy tűnik, ez most kezd rossz szokássá válni a szerkesztőségben. Ez is szögletes és piros volt, akár Bandi XR2-es Fiestája. Egy dologban különböztek: a Pandám nem matt és nem volt repedt a motorja.
2004-ben…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz