Adatok
Skoduci
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Focus ST170
Természetesen érinti az összes hülye focus-os típushiba: gyújtótrafó, központi zár stb... utóbbiból gyakorlatilag már semmi nem működik, random nyitja zárja magát, se jobb se bal előről nem nyitja belülről a központit stb. Otthon guggolnak az első…..
Skoduci
2013.08.14 09:30:25
@DeezL: Köszi a felajánlást, de nekem is van tartalék turbóm. Az autó vételekor lecseréltem (kapta a bontottat) és a régit elvittem szakihoz, aki azt mondta, kutya baja, csak ki kellett tisztíttatnom. Szinte semmi lógása nincs a tengelyének, jó a geometriája is. Szóval a polcon várja, hogy újra beépítsük. De addig, amíg az autó ereje nem csökken zavaró szintre, nem nyúlok hozzá. A korommal meg akkor együtt élek valahogy:).
Skoduci
2013.08.14 15:36:43
@DeezL: És mit lehet állítgatni? Adagolón? Ezen ugyebár már az sem mechanikus. Az adagolóhoz még nem kellett nyúlnom, 288000 km van valósan az autóban, a 200 fölöttit én tettem bele. Eredeti lehet még a cucc? Arra nagyon figyelek, hogy minimum minden második olajcserénél (10 ezrenként egy) kapjon új üzemanyagszűrőt is. A legtöbb gondot az üzemanyaggal bekerülő mocsok okozza. Szerintem a dieseleknek ez a hosszú élet titkának egyik kulcsa. Ezt én laikusként gondolom így, nem vagyok szaki és ez az első gázolajosom. Az újabb nagynyomású PD..akármikről nem is beszélve...A közös nyomócsöves az a PDTI-ik utáni konstrukció? Nem igazán hallottam róluk...
Skoduci
2013.08.16 09:17:14
@DeezL: Na legalább okosodtam kicsit :), köszi. Cr TDI talán a kiákban is van, egyik ismerősöm egy újonnan vett KIA RIÓT hajt szolgálati autóként, 5 év alatt 350 ezer km, 1,5-ös diesel, kutya baja. És nem csak a motornak, az egész autó jó. 300 ezer km-nél kellett a féket rendbe tenni, meg egy féltengely csukló.
Ennyi a hibalista. Hihetetlen. Persze az előírt törődést mindig időben megkapta, sőt, az olajcserét sűrűbben. Szóval amelyik autónak van gazdája, az jó, amelyiknek nincs, az egy rakás....
A füstcsavar állítgatásával, több anyagot adva kevésbé füstöl? Vagy pont fordítva?
Ennyi a hibalista. Hihetetlen. Persze az előírt törődést mindig időben megkapta, sőt, az olajcserét sűrűbben. Szóval amelyik autónak van gazdája, az jó, amelyiknek nincs, az egy rakás....
A füstcsavar állítgatásával, több anyagot adva kevésbé füstöl? Vagy pont fordítva?
A világ végére is ezzel!
Megjelent a kivánt gépsárkány a használtautón. 1979-es model megkímélve jó állapotban korrektül megcsinálva. Rozsda mentes kasznival, 100e km-et futott 1994-es motorral. Semmi kokány tuning egyszerű gyári állapotban karbival, 120LE-vel.
Az idős 2.0…..
Skoduci
2012.11.21 16:36:24
@akos696: Igen, mindegy milyen gyártmány, ha a tulaj nem adja meg a minimum szervizelést (rendszeres olajcsere, vezérlés, szűrők, folyadékok) akár hanyagság , akár anyagi okok miatt az autónak, akkor vége. És szerintem nyugodtan lehet hajtani az autót, sőt, néha muszáj, pl amikor én megvettem az audit, nem működött a turbó, EGR szelep, turbó nyomásérzékelő, légtömegmérő.( A bátyámmal mentünk érte az Ő kocka 1,6 TD-vel és hazafalé nem tudtam tartani a lépést vele:) Ezekből a turbónak és EGR-nek csak egy tisztításra volt szüksége mert eltömődött a koromtól valószínű azért, mert nem kapta meg a szükséges hajtást, amivel ez kiküszöbölhető. Rögtön a vételkor tisztítottuk ezeket és azóta semmi gond velük. A másik kettő cserés volt, viszont még gyári cuccok voltak.
Skoduci
2012.11.23 09:27:14
@DeezL: Válasz elfogadva:). Seat incat hajtottam fél évig üzletkötőként anno, imádtam. Mi a helyzet a sok Francia- Olasz géppel? Látva a felsorolásodat elégedett lehetsz. Motorikusan nem sok gondjuk lehet, de mi a helyzet a körítéssel, elektronikával?
Skoduci
2012.11.23 09:31:16
@DeezL: Amíg nem döglik be az EGR, nem foglalkozom vele, de idővel biztos dugózás lesz a vége, egyenlőre dolgozik rendesen.
A koromszűrővel mi a gond, hogy kiiktattad? Az enyémben is van ilyen? Ha igen, hol? És mi a tünet, ha rosszalkodik? Vizsgán nem gond, hogy nincs üzemben?
A koromszűrővel mi a gond, hogy kiiktattad? Az enyémben is van ilyen? Ha igen, hol? És mi a tünet, ha rosszalkodik? Vizsgán nem gond, hogy nincs üzemben?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Köszi a figyelmet.