Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kampfer

0 bejegyzést írt és 2553 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az aktuális közvélekedés szerint az ellenzéki előválasztás kizárólag az ellenzéki szavazókat érinti, ennélfogva a Fidesz szimpatizánsainak semmi dolguk nincs annak még a közelében sem. Nagy részük nem is tud arról, hogy egyáltalán ilyesmi zajlik mostanában, akik pedig igen, azok jobbára elfogadják…..
Kampfer 2021.10.14 05:57:59
@_atpijkamo_: "Bokros nagyon szarul csinálta, de végül is a csomagja megalapozta a következő egy évtized fejlődését. Ezt egyik kormány se tudta elbaszni."

Egyrészt: ne magyarázz, te kis fostos! 2006-ban nem volt válság, hazudsz! Konjunktúra volt.
Márészt: az a faszparaszt bokros már 2002-ben sem éreztetett semmit az egészből, tekintve, hogy az ő 'csomagja' már a Horn kormányát is finomtásokra késztette, utána pedig 4 év polgári kormányzás jött egészen más szemlélettel. Már 2001-ben egész másként festett az államháztartás, te majom!

"Ritkán beszél kifejezetten ellene, inkább az oltás körüli bizonytalanságot növeli."

Ótvar kis vakarózás, te rohadék! Hazudtál, konkrétan!

"Hazudsz, fide$$fasszopó."

Keversz a szaros, retardált kölkeiddel, te kis geci! Te ugattál róla anno, hogy nem is nézed. Akkor hogy tudod megtélni, te büdös kis csótányista?

"És van rengeteg kérdés, amire egyáltalán nem kapunk választ."

Mert nyilván csk az lehet lényeges kérdés, amit a fajtád propagandistái mantráznak minden reggel! Nos, nem... Ahogy ezt egyébként ők és a fajtájuk, a te fajtád is pontosan csinálja! Tehát bekussolhattok!

"Biológiából van kandidátusim.."

Persze-persze, te kis 'éttermiségi' román cigány! Candida, amid neked van, nem kandidátusod, te szar! És ezért bőgtél éveken át a minimálbéred miatt, mi? Te faszkalap...

"De ehhez elég a józan paraszti ész is."

Hozzád? Még kapacitásfelesleget is jelent.

"Itt be se engedik a TV stábot."

Aminek nyilván oka van. A közmédiát is talán két esetben engedték be ilyen osztályra. De ezt a fajtád nyilván nem fogja föl. Ettől ez még igy helyes.

"Csak 4 elemivel nem találsz.."

És ezért ugattál rám évekkel ezelőtt 'mocskos fideszbérencezve', aki biztos 'Orbán embere' és azért keres jól, mi?
Értem én, hogy számodra a 4 elemi már kandidátus, de erről a kérdéskörről ismét a vérfertőző anyádat faggasd, ő cseszett ki veled, illetve az anyatermészet. De legalább ezt a magyarázatot áttolhatod a hülyegyerekeidnek is, te kis minimálbéres román cigány!
Dögölj kinhalált, kis kandidás fostos román!

@GyMasa: "Ráadásul pont egy olyat, amit a világon SENKI nem használ az államadósság mértékének az osztályozására vagy bármiféle következtetés levonására."

De ha neki és a fajtalan, gerinctelen fajtájának most épp ez felel meg...! :-) Egyébként eredetileg épp '21-re tervezték a 'nullás' költségvetést is emlékeim szerint.

"Igaz, ezt hívják az érveléstechnikában a "mazsolázgatás"-nak"

No igen. Én is mazsolázgatnék ezekk között! Géppuskákkal... :-/
Kamp.
Kampfer 2021.10.14 19:31:45
@_atpijkamo_: "Persze. Ne lássák az emberek, milyen pokoli állapotok vannak a kórházakban."

Kandidagombás kis fostos geciputtony! Egy ilyen osztályon kb. azt láthatja a kívülálló, hogy szénnétakarított, szénnéműszerezett, elfüggönyözött speckó ágyakon kitakart arcú betegek, maszkban fekszenek és vv-ruhás ápolók és orvosok dolgoznak a területen. Ergo egy laikus nagyjából annyit tud fölfogni a helyzetből, hogy ezek a betegek igencsak speciális ellátást kell kapjanak, kiemelt óvintézkedések mellett. Egy outsider jó esetben ennyit érzékel ebből és nem többet, te ostoba tudatlan balfasz!

"Ti, fide$$fasszopók kampányoltok állandóan a "csökkenő" államdóssággal."

Hazudsz, a qrvaanyádat, te román cigány! SENKI nem állította a kormányban azt, hogy nem fontos! Azt állították, hogy vissza kívánnak térni a csökkenő gdp-arányos adósságrátához. Ha a társadalmi-gazdasági lehetőségek engedik, akkor lehet 'nullás' költségvetés is. Ez '21-re volt tervezve, amit nyilván keresztülhúzott az élet.

"Most, hogy megint az egekben van, mindjárt nemfontos."

Annyira az egekben van, hogy 76% körülire várják év végére. Nominálisan valóban emelkedett. De ezt az elmúlt 6 évben már százszor és ezren elmagyarázták neked, de te ugye kellően hülye segg vagy ahhoz, hogy fölfogd.

Mellesleg, te kis éhenkórász, minimálbéres kis gecitarisznya, a 'faszszopó' szót nem hosszú 'sz'-szel írjuk, hanem kettőzött 'sz'-szel, ugyanis egy összetett szó, te majomfasz!
Nos, ennyit a te iskoládról és a kandida gombádról, te vérfertőzött patkány!
Dögölj meg a szaros kölkeiddel együtt, te román cigány!
K.
Kampfer 2021.10.14 20:24:48
@_atpijkamo_: "Minden szavad vitriolos hazugság."

Nem, tévedésben vagy! A jó qrvaanyádé és a fajtalan kölkeid pofázmányozása az, illetve a tieid, ahogy fentebb már rámutattam!

"dolgoznak a területen"

Igen, pontosan. Dolgoznak. A fajtáddal ellentétben, te kis egerészpatkány.

"Kevesebb mint kétezer intenzíves szakápoló jut 16 ezer lélegeztetőgépre – fakadt ki egy orvos a Facebookon"

Evidens, hogy marketingel a feltételek javítása érdekében. Kétezer szakápoló nem 16 ezer lélegeztetőhöz kell, te hazug román cigány, hanem ahhoz a mennyiséghez, aki lélegeztetőn vannak egyidőben. A legvadabb helyzetben sem volt kétezer lélegeztetett egyidőben. Tehát hazudsz!

"1:2 arány kellene, nem 1:8. Ezért volt a halálozás 95%-os."

Kellene? És akkor a fritzeknél hogy hiányozhat szövetségi szinten 11 ezer orvos??? Hm...? Már sosem lesz elegendő egészségügyi személyzet, ezt vagy elfogadod, vagy nem, de nem is lényeges. Ez van, a jövőben ez már másként fog festeni. Hogy a halálozás miért és mekkora volt, ezt nem egy magadfajta tudatlan, ostoba zsákfalusi román cigány szarházi fogja eldönteni!

"Nem állítottak semmit, csak szépen felvitték az egekbe."

Mert adósságszerkezetről, devizaarányról és lejárati időről egy hozzád hasonló parazitának fölösleges is említést tenni, mert egy buta, primitív, ostoba, alsóbbrendű, szarházi ösztönlény vagy, a fostos kölkeiddel együtt.

"A kezét nézd a gecinek, ahogy lop, ne a száját, ahogy hazudik."

És amíg ő hazudozik, addig 15% adót fizetek, míg a fajtád ámokfut, addig 36%-ot + szuperbruttó! Szerintem hazudozzon még egy darabig, ti pedig haljatok kínhalált családostól!

"Kis fasszopó nyelvtannáci."

Tudod, akinek iskolája van és nem kandidája, az ismeri a nyelvtant. :-) És nem a lovárit, mint te és a retardált szar családod!
Kamp.
Szabó Tímea bátorsága és igaz mondatainak száma éppen akkora, mint pártjának támogatottsága, hibahatáron belül nulla. Az artikulátlan üvöltözést sportként űző képviselő asszony tökéletes példája a régi magyar közmondásnak: „Az kiabál, akinek a háza ég.”  Szabó Tímea magyarországi politikai…..
Kampfer 2021.10.14 17:41:22
@tatárfejű kutya: "A közpénzből bajuszt növesztő NERtitánok nagyon beindultak..."

Hárommillió "nertitán"? Ez épp úgy hangzik, mint a 'kétmillió csótányista patkány'.

"...igaz, ismét egy gyengébb ellen..."

Gyengébb? Hm... Nos, ha valaki valóban gyengébb (ez a képződmény nem gyenge, hanem gerinctelen és selejtes), akkor visszavesz a pofájából! Már, ha van hozzá esze...

"...azt is megfizeti a góré..."

Nem szerepel a munkakörömben, hogy igazat írjak szarházi balliba patkányokról. De megtehetem. Nem munkaidőben és fizetés sem jár érte. Persze, nem is minimálbéren tengődöm, mint ahogy a fajtátok állandóan emiatt ajvékol! :-D

"Nagyon be vagytok szarva, hogy jövőre vége lesz a kitartottságnak és a kutyának sem fogtok kelleni, mert a gazda már messze Marbellán lesz, míg ti itt maradtok a szarban..."

Persze-persze. :-) Ebben az esetben is meg fogom kapni a fizetésem, mert munkám lesz, hiszen nem függ ezektől. Más kérdés, hogy garantáltan többet fogok adózni belőle, ahogy az a fajtátoktól várható. És hogy mi van Marbellán vagy bárhol másol arrafelé, gyakorlatilag lényegtelen a további mindennapjainktól. Persze, ez nyilván értelmezhetetlen egy olyan lény számára, amelyik épp csak kilóg a csótánypatkány seggéből!
Kamp.
Kampfer 2021.10.14 18:31:31
@tatárfejű kutya: Teljesen lényegtelen, hogy egy magadfajta söpredék mit gondol. Mellesleg akkor érezném kellemetlenül magam, ha egy fajtádbéli mást gondolna rólam!
A fajtádba belerúgni, gyalázni titeket még ingyen is megéri és érdemes. Pusztán 'szórakozásból', vagy akár meggyőződésből is. :-)
Kamp.
Hazudni „csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes.” Csak Orbán Viktor nem fogadta a delegációt, nyilván az ő programja még a bizottságénál is sűrűbb volt. Az talán nem is érdemel külön magyarázatot, hogy az áruk szabad mozgásának biztosítása nem azonos a kisebbségi jogok…..
Kampfer 2021.10.10 14:40:20
"Tényleg az óvodai lmbtq aktivistákért kampányoltak a libe-delegáltak?"

Igen! Értük IS kampányoltak. Értük IS!!!

Tisztelt bírónő!

Nem kizárólag azoknak. De kampányoltak a kormány ellen, az ország szuverenitása ellen és a hungarofób, gerinctelen és szélballibbant hazai ellenség mellett is!

"Hazudni „csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes."

Ezt már régóta meg kellett volna tanulnia az 'unijónak' is, az 'ajrópéereknek' is és a hazai ballib ellenségnek is.

"...hiába sulykolja a mindent elárasztó kormánysajtó csak és kizárólag annak a két küldöttnek a véleményét, akik a kabinet szíve szerint szólnak, hamar ki fog derülni, hogy a delegációban ők vannak kisebbségben."

Épp úgy, ahogy maguk pedig az Országgyűlésben!!! Továbbá nem nehéz úgy többségben lenni, hogy ilyen 'donátanna' jellegű képződményekkel önkényesen és minimum pofátlan módon teletömik ezt a közröhej gittegyletet, amit libének (vagy libának?) neveznek azok a bafasz unijó-hívők.

"Ez a bizottság felelős a polgári szabadságjogokért, a kisebbségi jogokért, az igazságügyért és a belügyekért."

Közönséges hazugság, bírónő! Pofátlan hazudozás, semmi más. Ez a liba-bizottság kussolt 2006-ban, kussolt 2015-ben, mikor uniós polgárok életét tették tönkre a migrik és akkor is kussolt, amikor a katalánoknál a hajuknál fogva húztak ki nőket a szavazóhelyiségből! Tehát az állítása közönséges hazugság, bírónő.

"Hogy a LIBE miért került most Magyarországra, annak hosszú előtörténete van."

Persze-persze... Sok volt a vírus, kevés a benzin és hideg az idő... Ezt már ismerjük.

"Az EP megbízásából készült el 2018-ban az emlékezetes Sargentini-jelentés, melyet mind az Európai Bizottság, mind az EP elfogadott."

Persze-persze, bírónő! Ezt is ismerjük. Az 'elfogadás' körülményeit is és a tartalmát is, ami gyakorlatilag tucatszámra ismételgetett pofátlan hazugság! Amit többek közt Ön is rendszeresen ismételget!

"Nem tétlenkedtek az itt töltött három nap alatt... ...lehet, hogy még így is kihagytam valakit a felsorolásból."

Nos, azt mindenképp, hogy gyakorlatilag 'prompt' módon megtagadták a találkozást kormánypárti civil szervezetekkel az utolsó utáni pillanatban - indoklás nélkül. Ezt azért egy 'független-ojjektív' írás megemlítette volna. :)

"Amikor az elején a hazugságot említettem, nem csak arra céloztam, hogy a Fidesz „elhallgatja” az igazság egy részét."

A nagyobb részét Ön és önök, az Ön 'barátai', a hazai ballib ellenség hallgatja el! Többek között, ahogy azt az a kis nyomorult kamugeri már nyáron is kikotyogta! Igazságról önöktől hallani erős önellentmondás, bírónő!

"Vagyis szerintük a LIBE vizsgálatának ez az oka és a célja. Ezt kommunikálta Varga Judit is: az ide érkező bizottság nem titkolt szándéka, „hogy újabb támadást indítsanak a gyermekvédelmi törvény miatt”."

Annyiban volt pontatlan miniszterasszony, hogy ez IS célja ennek a brigádnak. Nyilván a migriket is pátyolganunk kellene, nem csak a homoklobbi védenceit.

"Ráadásul ugyanerre hivatkozik a kabinet akkor is, amikor az uniós pénzek visszatartásának indokáról beszél."

És nem csak a kormány, hanem a valóságot érzékelő politikai elemzők is, akiket nem homályosít el az ostoba és jellemtelen ballibák lila ködfelhős lázálma.

"Az a kormány és benne az az igazságügyi miniszter, amely és aki pontosan tudja, hogy mindezektől egy teljesen független eljárás folyik az úgynevezett pedofiltörvény, valamint a Meseország mindenkié című könyv kapcsán."

Ne röhögtesse már ki magát, bírónő! :-) Egy ilyen 'független' (felröhögés a sorok közt) vizsgálat mióta gátolta meg a söpredék unió ballib senkiházijait bármiféle egyéb aknamunkában??? Ezt bírónő képes volt érvként idepötyögni??? O.m.g.! Röhej...

"Egy olyan eljárás, amelyhez nincs köze a LIBE delegációjának, a megbízatásuk erre nem vonatkozik."

Ugyanakkor tökéletesen tudja egymást erősíteni a két 'eljárás'. Muníciót ad az érveléseik során, illetve a sajtójuk is megteheti és meg is teszi a szokásos 'kereszthivatkozásokat'! Jó lenne, ha bírónő nem térne ilyen könnyen napirendre e kulcsfontosságú részlet fölött!

"Az talán nem is érdemel külön magyarázatot, hogy az áruk szabad mozgásának biztosítása nem azonos a kisebbségi jogok védelmével vagy az igazságüggyel."

Ugyanakkor semmi köze hozzá! Ez a ballib 'ajrópéer' söpredék sunyi kis 'jogászkodása' volt amiatt, mivel a 'zunijónak' semmi köze a gyermekvédelemhez, a gyermekek oktatásához és a családpolitikához! Ha valaki a 'zunijóban' ír és nyomtat egy olyan szemetet, mint a 'meseország' nevű mocskos kis buzipropaganda, akkor tudomásul veszi azt is, hogy azt az egyes országokban érvényes törvények szerint tudja értékesíteni. Ahogy dohányárut, pornófilmet, kannabisz-származékot és akár Göbbels-beszédeket sem lehet a tagállamokban ugyanazon törvényi feltételek szerint terjeszteni, forgalmazni és/vagy hozzáférhetővé tenni! De ezt bírónő is pontosan tudja, ahogy az a söpredék 'unijó' is alkalmaz sunyi és gerinctelen jogászokat ezeknek a kérdéseknek a tisztázására és kijátszására!

==>
Kampfer 2021.10.10 15:03:26
==>

"Aki ezeket összekeveri, az körülbelül olyan, mintha nem tudná, hogy a lábtörését nem egy fül-orr-gégész fogja meggyógyítani."

Ostoba csúsztatás, bírónő! Aki ezeket 'összekeveri' (pontosabban: rámutat az összefüggésekre), az tűpontosan rámutat arra, hogyan működik a ballib propaganda sunyi jogászkodása, hogy működik a 'zunijó' sunyi terjeszkedése és a jog talaján álló lopakodása és hogyan nyomul be olyan területekre, amelyek vegyisztán nemzetállami hatáskörök! Ez a ballib politikai söpredék unión belüli nyomulásának az egyik eredménye.

"Arra meg kár is szót vesztegetni, hogy senki, de az égvilágon senki sem akarja, hogy „Magyarország engedje be az LMBTQ-propagandistákat az óvodákba és iskolákba.”"

Közönséges hazugság, bírónő!

mandiner.hu/cikk/20210708_szivarvany_leggombbel_tiltakoznak_ngo_k_a_gyermekvedemi_torveny_ellen

Az a háttér nevű brigád, az amnesty nevű soros-brigád, a 'helsinkiek' és hasonló nyomorultak egytől-egyig ezen dolgoznak! Amikor kijelentik, hogy az ún. 'elfogadás' erőltetése minél kisebb korban szükséges, akkor épp EZT szorgalmazzák! Azt a gusztustalan buzipropaganda 'mesekönyvet' tán iskolásoknak írták, bírónő??? Képes ilyen ordas hazugságot lekörmölni??? Mindezt a tények ismeretében??? A 'zunijós' bírálók talán nem örömködnek tapsikolva, mikor nyugaton ezek a különös lényekké maszkírozott lények olvasgatnak föl hasonló könyveket az óvodásoknak??? Videófelvételek tanúsítják mindezt, bírónő! Akkör Ön hogy képes ilyen ostoba valótlanságot idekörmölni??? Ezt egy kezdő ügyvédpalánta szénnészedné egy eljárás során pusztán az említettek nyilatkozataival és néhány videófelvétellel!

"Milyen hatáskört is lépett át a Jogi, Bel- és Igazságügyi Bizottság?"

Olyan kérdésbe pofáztak bele, amihez SEMMI KÖZÜK SINCS! Általuk önkényesen definiált jogokra hivatkozva léptek át olyan hatáskört, amit alapszerződések rögzítenek. Tehát, ha a 'zunijónak' nincs joga belepofázni a gyermekvédelembe és az oktatásba, akkor a liba-bizottságnak leginkább 'KUSS' a neve! Nos, csak erről van szó, bírónő.

"Európai parlamenti megbízással érkeztek egy, az Európai Parlament által elfogadott jelentésben foglalt feladatok végrehajtásának vizsgálatára."

Ami színültig volt töltve közönséges hazugságokkal. És az elfogadása is nagyjából annyira volt botrányos, mint a tartalma. Persze, nem meglepő, hisz a söpredék 'unijó' két orrtúrás közben nagyjából erre képes.

"Értem én, hogy ezt a Fidesz nem szereti, hiszen a számos jogászból álló Fidesz-kormány még mindig azon rugózik, vajon mit is jelenthet az a „képlékeny” fogalom, hogy jogállam. Nos, egyebek között ezt is."

Vagyis a hazug tartalmak jogsértő módon történő elfogadását? Értjük. Tehát Önnek/önöknek ez a 'jogállam'? Hm... Bírónő! Eddig mi ezt csak sejtettük, de örülök, hogy végre Ön legalább tisztázta. Tehát akkor csak azt a 'formát' hozták, amit vártunk. Megnyugtató. :-)

"a LIBE-delegáció vezetője több nyilatkozatában is elmondta, hogy mind az Alkotmánybíróságon, mind a Kúrián ellenségesen bántak velük."

Mi történt szegény kis ballibával? Nem kapott pogit a kávé mellé? Vagy nem kapott egy fekete legyezgetőt???

"A Kúrián már a megbeszélés elején közölték, hogy az egészet rögzíteni fogják, és „kétszer is a bíróság megsértésével vádolták a delegációt” – mondta."

Korrekt! Egyrészt ballibával tárgyalni rögzítés nélkül nem felelőtlenség, hanem hülyeség! Másrészt egy balliba is megszokhatná végre, hogy nem szent, simán a képébe lehet olvasni vádakat és igazságot is! Akkor is, ha ez neki fáj. Különösen akkor!

"Azt mondta, hogyha a tárgyalóteremben lennének, már megbüntette volta a bizottság tagjait"

Az a felháborító, hogy ez a lény az előzmények után még meglepődik és föl mer háborodni! Tanulja meg, hogy ez Magyarország és nem az ő otthona! Ő itt egy senki, egy nyomorult kis idegen ellenség, nem több!

"Összegezte az „őrült nők delegációjának” tapasztalatait."

Ezek inkább ostoba, kielégítetlen ballibák, nem 'őrült nők'! Én nőnek sem nevezném ezeket! Jobban járna mindenki, ők is, ha egy valódi férfi rendesen 'lekezelné' őket, tuti nem lenne ennyi bajuk a világgal! ;-) Mellesleg, elnézve őket simán lehet értelme a betegbogár holland kormányfő korábbi törekvéseinek, hogy mi mindent legalizálna...! :-/ Így talán ezeknek is juthatna 'valami'... :-)

"Ha ezeket a „meggyőző” szavakat elolvasták volna, nem mondanák, hogy veszélyben látják a jövő évi választások tisztaságát és tisztességességét."

Az a mázli, hogy ami Ön és önök szerint 'tiszta és tisztességes', arról épp mintát vehettünk ezen az 'előválasztásnak' nevezett közröhej bohóckodáson! :-D Lol...
Lezárul a szavazás, majd egy egész éjszakán át nem is foglalkoznak a számolással, valahol 'fektetik' a lapokat. És egy baleset fedte föl igazán a szépségét az egésznek. Szavazólapok ezrei és forintok milliói repkedtek a 'zellenzéki' bömbi roncsai közül a szabadság balliba szélviharában! :-D És még önök mernek írni tisztaságról és tisztességről??? Röhejes, dühítő és undorító is! Szerintem...
Üdvözlettel:
Kamp.
Mindenekelőtt köszönettel tartozom a Médiatanácsnak (Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság). Jóvoltukból olyan kiváló filmeket nézhettem meg, amelyek valahogy kimaradtak nekem az eddigi hosszú életem során. A hatóság ugyanis volt szíves közzétenni azokat az „elvi szempontokat”, amelyek „segítenek” a…..
Kampfer 2021.09.27 10:32:25
"Rogán Antal emberei döntik el, melyik film számít melegpropagandának"

Mert, ha a dobrevné, a kis kamugeli vagy hasonló képződmények 'emberei' döntenék el, akkor az rendben lenne bírónő szerint?

"Mielőtt bármiféle jogászkodásba kezdenék, hadd szögezzem le, alapos a gyanúm, hogy a Médiatanácsnak fogalma sincs arról, valójában miről szólnak az általa „V. kategóriába” sorolt, azaz a 18 éven aluliak számára nem ajánlott filmek."

Mert nem is ez a kérdés, bírónő, hanem az, hogy mit és hogyan jelenítenek meg! Hátha segítettem... :-)

"A 11. osztályos (17 éves) unokám tökéletesen megértette – persze a magyartanára nem a Médiatanács tagja volt – hogy ez a mű arról az álszent, ostoba társadalomról szól, amely eltiporja a szelídeket és honorálja az erőszakosokat."

Persze-persze, bírónő! Ezt már ismerjük. A ballibák óvodás kisunokája is körökkel okosabb, eszesebb, értelmesebb, mint a komplett magyar kormányoldal! Nyilván. Ja, nem... Csak a szokásos ballib hatásvadász nagyotmondásának és máskor 'magyarozásának' újabb példája.
Mellesleg, ha az ilyen társadalmak ennyire fölháborítanák a kisunokát, akkor mit gondolt volna Önökről? A dobrevné és fajtájának kormányáról és arról a társadalomnak sem nevezhető beteg szeméthegyről, amit ők társadalomnak neveznek és favorizálnak??? Mert annál álszentebb, ostobább és undorítóbb képződményt nehéz elképzelni, mint amit azok akartak!

"Nem számít, hogy a cannes-i filmfesztiválon Aranypálmát kapott, nem számít, hogy Franciaországban aligha jelent problémát..."

Nem számít! Kit érdekel, hogy valaki ezek miatt átadott egy díjat valakinek? És kit érdekel, hogy a franciáknál mi jelent problémát? A franciáknál az legyen probléma, hogy tanárokat fejeznek le az utcán, hogy templomokban vágják el papok és hívek torkát, hogy zsidókat dobálnak ki a lakásuk ablakán és hogy több a mecset, mint a keresztény templom! Ez legyen a problémájuk és akkor bőven van mivel foglalkozniuk! Szerintem...

"Vagyis: óvjuk meg gyermekeinket a művészi értékektől, nehogy bajuk essék!"

Pontosan! Van olyan 'művészi érték' (értsd: értéktelenség, beteg és libbant gondolkodás), amitől indokolt megvédeni nem csak a gyermekeket, hanem egész tásradalmakat is! Amit Önök képviselnek, nagyrészt ilyenek.

"De „tilalmi listára” ajánlott a Fiúk a klubból sorozat is, hiszen nyolc meleg barát életét mutatja be."

Nagyon helyesen! Nagykorúként úgy nézi meg, ahogy akarja.

"...a fiúk egy felháborító, ráadásul visszamenőleges hatályú homofób törvénytervezet ellen tiltakoznak, amely számos emberi joguktól – házasság, örökbefogadás, öröklés – akarja megfosztani a melegeket. "

Mert a fiúk szarházi kis hazudozók! Az örökbefogadás nem emberi jog! Házasodni pedig házasodhatnak, senki sem tiltja nekik. Egymással érthető okokból nem tudnak, de ez a saját döntésük. Örökölni pedig simán tudnak. Végrendeletnek hívják, évezredek óta ismert jogintézmény. Ha ehhez hülyék, akkor tiltakozzanak. De akkor a sztori inkább szatíra vagy kabaré. Ehhez pedig nincs szükség buzikra!

"...amelyről csak Pavlics Tamás filmkritikus ajánlását idézem: „Kinek ajánljuk ezt a filmet:"

Ő annak ajánlhatja, akinek csak akarja, de nem az ő döntése. Véleménye lehet, ahogy bárki másnak. Hogy mindezeket az érzéseket mindenáron két vagy több buzi sztoriján keresztül tudja valaki elmesélni, akkor az legyen az ő baja! A célközönség így beszűkül és ez jól is van így.

"Hiszen mind a Médiatörvény módosítása, mind a Médiatanács „állásfoglalása” nem csupán jogi, hanem alapvető erkölcsi kérdés is."

Ezért helyes ez a döntés!

"...a fiatalok manapság 15–16 éves korban kezdik a szexuális életüket, akár tetszik ez a „keresztény-konzervatív” kurzusnak, akár nem."

Ezért lehet tenni vagy beletörődni, de lehet ellene tenni is. Nem bonyolult!

"A példaként említett filmek éppen azok, amelyek megvédhetik őket a szexuális élettel járó valós veszélyektől, és elfogadóbbá tehetik őket a másság iránt."

Francokat! Hazugság, bírónő! Látjuk, hogy hová vezet az Önök 'elfogadása'! Pontosan látjuk, hogy miként lopják be a betegségüket már a kisgyerekek lelkébe is! Ezért ez ellen, Önök ellen háborúzni kell kímélet és megalkuvás nélkül! Szerintem mindenkinek jobb, ha ez szabályokkal és törvényekkel történik! A 'nemproblémás' franciáknál ez már késekkel, bombákkal és lőfegyverekkel folyik!

"Ja, és majd elfelejtettem, senki nem lesz sem homoszexuális, sem leszbikus attól, hogy megnézi ezeket az alkotásokat."

Ön nem szakember, hogy ezt így kijelentse!

"De most már tényleg foglalkozzunk magával a jogszabállyal."

Tehát irány a sunyi kis ballib 'jogászkodás'! Mondjuk, ebben Önök tényleg jók, ezt el kell ismerni! Az a pardavimárta nevű lény is ügyesen műveli!

"Betűről betűre azt a zagyvalékot tették bele a Médiatörvénybe, amit már a „pedofilnak” vagy újabban „gyermekvédelminek” nevezett törvénybe beleírtak..."

Ez pozitív. Ha ez Ön szerint 'zagyvalék', akkor jó eséllyel tűpontos leírás! Ez így korrekt. Ha önök ajvékolnak miatta, akkor helyes a megfogalmazás! Maradjon is így!

==>
Kampfer 2021.09.27 10:46:47
==>

"Ne csodálkozzanak hát, ha „nagyjaink” közül többen is, így például Varga Judit és Hidvéghi Balázs kiakadt az Európai Parlament legutóbbi állásfoglalásán."

Az nem állásfoglalás, hanem egy sunyi kis ballib és 'ajrópéer' lopakodó jogalkotás első lépése. Olyanba pofáznának bele a betegbogár 'ajrópéer' senkiháziak, amihez küzök sincs! Nem az ő döntésük, hogy itthon ki és mit tekint jogilag elismert házasságnak. Ez az Alaptörvény és a magyar jogrend határozza meg és nem egy szarházi belga/holland/álnémet és egyéb képződmény.

"Az EP azt mondta ki, hogy az egyik tagállamban kötött házasságot, élettársi kapcsolatot az összes többi tagállamnak is el kell ismernie mind az azonos, mind a különböző neműek esetében."

Réveteg álmaikban! Az, hogy egy holland betegbogár két betegbogarat házasnak tekint, az nem jelenti azt, hogy ezt más, normális embereknek és normális államoknak is meg kell tennie! Ez mindenkinek a szuverén döntése. Ha ez nekik nem tetszik, akkor nem jönnek ide! Ez ilyen egyszerű. Ha nem tetszik nekik a rendszer, akkor takarodjanak innen!

"Ez szinte magától értetődőnek látszik, hiszen azonos klub tagjai vagyunk."

Hazudik, bírónő! Nem, nem vagyunk. Ez nem egy nyomorult 'klub'! Ez világosan körülírt jogkörökkel és szerződésben foglaltak szerint szabályozott együttműködés. A családpolitika és a gyermeknevelés pedig tagállami hatáskör. És pont. A házasság intézménye családpolitikai kérdés, a gyermekvédelem pedig a gyermekek neveléséről szóló kérdés. Vagyis a letárgyalt szerződések szerint a koszos 'unijónak' és betegbogaraiknak semmi közük ahhoz, hogy itt a legitim magyar törvényhozás milyen jogszabályt alkotott erről. Ha nem tetszik, akkor föl kell hívniuk a saját betegbogaraiknak a figyelmét arra, hogy ezekben az államokban ők jog szerint csak élettársak. És ennyi.

"De nem Varga Juditnak, aki szerint

fáj az EP-nek, hogy Magyarország a gyermekvédelmi törvény által semmilyen szexuális propagandát nem enged be a köznevelési intézményekbe, iskolákba, óvodákba. Zavarja őket, hogy ellenállunk a nyomásgyakorlásnak és az LMBTQ-lobbinak."

Minden hangjában igaza van miniszterasszonynak! Tűpontosan látja a koszhadék 'ajróopéerek' problémáját.

"Kedves igazságügy-miniszter asszony! Egyáltalán miről tetszik beszélni?"

A valóságról, bírónő! A valóságról.

"Hogy jön ide a szexuális propaganda, az óvoda meg az LMBTQ-lobbi?"

Ahogy erről már korábban is írtam. Erről szól a törvény és nem másról. Hogy elejét vegye annak, ami már pár országgal arrébb folyik. Persze ezt Ön is nyilván tudja, bírónő! A médiában példák százairól keringenek videók.

"Tizennyolc európai országban elismerik az azonos neműek házasságát. Biztos, hogy nem mi megyünk mindenki mással szembe az autópályán?"

Miután mi tudjuk leolvasni az út melletti tájékoztató táblák feliratait, IGEN, bírónő! MI MEGYÜN a jó irányba.

Mellesleg emlékeztetném bírónőt, hogy alig hat éve ugyanígy oktatott minket arról, hogy a migrikkel kapcsolatban is egyedül mi megyünk szembe mindenkivel! Szeretném a véleményét erről most is megkérdezni! Esetleg a lengyelek, litvánok, szerbek, horvátok, osztrákok, szlovének, görögök mostani gyakorlata Önt igazolja? Hm...? Ja, nem...!

Az állítólagos homofóbtörvény szövegében talál bírónő olyan részt, amely 18 év felettiek életére gyakorolna bármilyen hatást? Mert akkor célszerű volna a kormányzat állításait ilyen konkrétummal is megcáfolnia! Szerintem...

"Vagyis mindannyiunknak Rogán Antalra, a miniszterelnök kabinetfőnökére, pontosabban az általa felügyelt testület intencióira kell hagyatkoznunk."

Inkább, mint bármelyik koszos 'ajrópéer' szervezet vagy hatóság betegbogaraira! Inkább, mint a koszhadék hazai ellenség bármely összetevőjére! És inkább, mint bármely szennyes '(ál)civil' szervezet agybeteg kis pardavimártájára! Tehát jól van ez így.

"Van még kérdés?"

Mikor hal meg a dobrevné...? Most ez jutott elsőként eszembe...
Üdvözlettel:
Kamp.
Szakmai látóköröm kiszélesítését Orbán Viktornak és haverjainak köszönhetem, akik úgy röpködnek a honvédség tulajdonában vagy üzemeltetésében lévő katonai repülőgépeken, mintha nem lenne holnap. Miként az Átlátszó már 2019-ben kiderítette a korábban a honvédség által megvásárol két Airbus és a két…..
Kampfer 2021.09.27 10:00:43
"Ki fogja kiszámlázni Orbán Viktornak a Falcon-repülés költségeit?"

Tisztelt bírónő!

Majd a választók jövő tavasszal! ;-) Egyébként senki. És ez a betegbogár hadházy-féléken kívül túl sok értelmes ember nem is nagyon érdekel! :-)

"Azt próbáljuk kideríteni, hogy a honvédség egyik gépe miért szállt le kétszer is úgy Horvátországban, hogy a gép jeladói ki voltak kapcsolva."

Bla-bla-blah... Senkit sem érdekel! :-) A horvát hatóságok majd lezongorázzák a magyarokkal, ha egyáltalán őket is érdekli. A többi pedig csak a szokásos balliba jogászkodás bármiféle konzekvenciák nélkül. Lapozhatunk...!

"Az imént említett útvonal alapján következtetett Hadházy Ákos arra, hogy a miniszterelnök és családja a honvédség repülőgépét magáncélra használhatta."

Tételezzük föl, hogy így történt. Nos, a kérdés továbbra is ugyanaz: és ez most kit kellene, hogy meghasson? :-/ Amikor a honvédelmi költségvetés végre érdemben is emelkedik, amikor valódi fejlesztések állnak a költségek mögött, amikor valódi életpályát jelenthet a Honvédség kötelékében szolgálni (konkrét családi példával tudom erősíteni), amikor végre ismét megteremtés alatt áll egy hazai hadiipar. Van a fölmerült költségek mögött fedezet? Persze. Tehát akkor lapozhatunk.

"Látom magam előtt, amint a fideszes Kósa Lajos, a bizottság elnöke kiszámítja, hogy a kétmillió forintos üzemóra összegéből a horvátországi kiérők miatt mennyit kell kicsengetnie az Orbán családnak."

Ez vagy így lesz, vagy nem, bírónő. Az alábbiak megfontolását javaslom Önnek is és a ballibáknak is!
Amikor a végtelenségig 'polkorrekt' és 'ajrópéer' dobrevné csótánypatkány és szeméthegy brigádja pusztította kormányzás néven a magyarságot és Magyarországot, akkor az átlátható és vegytiszta költségvetés és politizálás mentén az alábbiak történtek:
- az a vadai nevezetű képződmény a nagyjavított T-72-eseket 'puszira' odaadta az irakiaknak (ezt is kiszámolhatná, bírónő)!
- a rendszerből kivont 29-eseket félretolták a reptér már nem használt állóhelyeire, ahol a mai napig rohadnak (nullára leamortizálva), eladhatatlanul és (ballibáktól nem meglepő módon) méltatlanul is!
- átlagbéren 36%-ot adóztunk (+ szuperbruttó b+), míg jelenleg a fasiszta kormányzás alatt bőven átlagbér föllött 15%-ot (szuperbruttó nélkül)!
- az államadósság szerkezete fenntarthatatlan volt
- hazudtak reggel, délben meg este.

Tudja mit, bírónő? Tőlem még repkedjenek azzal a Falconnal pár évig, addig sem fogja egy szarházi riporter vagy egy patkány 'ajrópéer' senkiházi feltörölni a követ a magyar külügyminiszterrel! :-)

Természetes, hogy ez fáj a ballibáknak. Nos, fájjon is! Minél jobban és minél tovább! Amíg nekik fáj, addig tudható, hogy a magyarságnak és Magyarországnak jobb lehet és van még jövő! Akkor kell aggódni, ha bármelyik söpredék ellenzéki egy picit is jobban tudja magát érezni! Akkor el kell gondolkodni, de nagyon!

@evilwolf: "Itt nincs számonkérés, nem volt, és nem is lesz."

Tökéletesen egyetértek! Ennek legjobb bizonyítéka, hogy a dobrevné és koszos családja nem került lámpavasra és a szeméthegy brigádja jelenleg a politikai ellenzék része lehet.

"Egyébként Orbánnak a pénz kell, nem a számla."

Ahogy mindenki másnak, többek között neked is! Mert pénzért kapsz bármit és nem számláért! ;-)
Hátha segítettem...
Kamp.
Mármint végrehajtani azt a feladatot, hogy jogi úton vegyünk elégtételt Norvégián. Az EFTA-államok működtetik a civil társadalmi alapot, és ők felelősek annak végrehajtásáért, ideértve az irányítást és a kontrollt is. A miniszterelnök mérhetetlen haragjában most augusztusban alá is írt egy…..
Kampfer 2021.08.30 16:32:06
==>

"Pláne nem a tőlük kapott pénzen vett fegyverekkel."

Nagyon jó kis fegyverüzletet kötöttek velünk, bírónő! Fontosabb nekik az az együttműködés, mint a móraveronikák! És még fontosabb lesz, ha átrendeződik az európai gázpiac!

"De az sem világos számomra, hogy milyen „jogi útra” gondolhat Orbán."

Ezen nem kell aggódnia, bírónő! Ön már annyi mindent nem értett itt az évek során! És annyi mindent kijelentett, ami utána nem úgy lett! :-) Ugye a drót előtt ácsorgó migri magyar területen van, tehát felelünk érte ostobaságtól kezdve a tranzitzónában ügyeskedő migriken át a visszatoloncolásra váró migriktől kezdve a cigányok ötezredik megsegítésén át a fegyencek délutáni pihikéjéig... És mindegyik egy jogi abszurd és lehetetlenség volt, hogy aztán szerencsére azóta sem úgy működnek, ahogy azt Ön és a sorosista árulók elképzelik! :-) És jól is van ez így!

"Ezt a szerződést nem az egyes tagállamok kötötték egymással."

És itt a kulcs, bírónő! Ezért kell elvetni ezt a semmirevaló, unionista közös ostobaságot! Nincs olyan, hogy európai entitás. Nemzetállamok vannak, akik egymás között intézik el a jogi és egyéb ügyeiket. Közös lónak túros a háta, ezt már a régi bölcsek is bölcsen felismerték! Ezt a nagy európai baromságot csak az ilyen csótányné dobrevklára és hasonló képződmények erőltetik, nyilván jól felfogott önös érdekeik mentén.

És bőven megér 77 milliárd buktát az, hogy az ilyen móraveronkák és hasonló áruló paraziták ne kaphassanak állam- és magyarellenes aknamunkára ingyenpénzt a koszhadék norvég ballib idiótáktól! Egyszerűbben: a norvégok nagyjából azt művelik, mintha a magyarokat megsegítenék pénzzel a törökök ellen, de kikötnék, hogy azt kizárólag a Hegedűs hadnagy kezelheti!

"Feltételezve, de meg nem engedve, hogy az igazságügyi miniszter (ki)találna valamilyen ürügyet valamilyen jogi eljárás kezdeményezésére, vajon hová nyújtana be egy ilyen keresetet?"

Az tény, hogy ebben a jogi bűvészkedésben, az angolnaszerű manőverezésben és a sunyiskodásban a 'zunijó' és ezek az álcivil jogászkodók profik. Ezért kell idejekorán és erővel föllépni ellenük! Minden eszközzel! Hogy ez Önnek vagy más ballib ellenzékieknek, hungarofóboknak és a csótánynénak nem tetszik? Az a legjobb jele, hogy helyes az út. Mi lehet a legrosszabb? Elbukjuk a 77 milliárdot. Majd túléljük. A cél az volna, hogy az ökotársféleségek ne éljék túl! Mellesleg mefkérdezném azért a nagy 'ajrópéer' és jogászkodó szarházi norvégokat, hogy mi kifogásuk volt pl. a Magyar Vöröskereszttel szemben??? Biztos tudnának valami pofátlan szarságot hazudozni, ahogy azt eddig is tették!

"Szegény Gulyás Gergely vajon hogyan tudja teljesíteni ezt a meglehetősen ködös feladatot?"

Én nem aggódnék sem Gulyás Gergelyért, sem Varga Juditért! Mindkettő talpraesett és rátermett szakember, nem mellesleg ők magyarok is és föltörölték már néhányszor a követ a söpredék ballib ellenzék legótvarabb senkiházijaival! És mellesleg legalább tudnak írni és beszélni magyarul. Ez általában sem a kis kamug*cinek, sem a dobrevné csótánynak és annak a bolgár libának sem szokott sikerülni. Persze én azokért nem aggódom, sőt!

"Mi viszont beleestünk Orbán csapdájába, már percek óta arról beszélünk, amiről nem is kéne."

:-D Ezt már leszögezték néhányszor '14-ben és '18-ban is! :-) És akkor is utána jött az éjszakai bambulás...! ;-)

Ja, ha már 24.hu! Bírónő! Kérem szóljon már annak a nagyjózsef nevezetű nagyon (nem?) intelligente szerencsétlen liboldónak, hogy a légierő gépei épp Taskent és Kabul között forgolódtak, ezért a Wizz gépek hozták haza a kimentetteket! Ugyanis Kabulba a 'civil' gépek nem léphettek be! :-) Csak, mert nem értette az a nagyeszű a pénteki műsorban a Hír Tv-ben! Hátha megvilágosodik a kis 'tájékozott' ostoba hungarofób!!!

"Egy propaganda értékű nem-jogszabályt próbálunk „jogilag” értelmezni. Akkor már inkább az emojik."

Mi nem, bírónő! :-) Csak Ön. Számunkra világos a helyzet és az is, hogy a jog állhat a norvég ballibák és a 'zunijó' csúszómászói mellett! De az igazság...? Anno a svédek kis nyomorult főnökének is mindenben igaza volt, ugye? Most pedig nem tudja, hogy hogyan takarodjon el a porondról! De ez legyen a svédek problémája... Az a 77 milliárd pedig a miénk! Szerintem bőven mi jártunk jobban! ;-)
Üdvözlettel:
Kamp.
Kampfer 2021.08.30 16:38:38
@evilwolf: "Ezekben semmi szégyenérzet nincs, a nép szégyenkezeik miattuk."

A móraveronikákban, pardavimártákban és a kis kamug*cikben, csótánynékban? Ezt nagyon jól látod, egyetértünk.
Nem szégyenkezni kell miattuk, hanem rájuk mutatni, megnevezni őket, kirekeszteni, megvetni és a politika és közélet szemétdombján tartani, beletaposni őket a gyurcsányszagba. És akkor nem kell szégyenkeznie a népnek!
Kamp.
Kampfer 2021.09.15 21:14:11
Bírónő!

Én pedig a norvégokat nem irigylem...! :-)

www.origo.hu/itthon/20210914-a-volt-norveg-miniszterelnok-tamogatast-kapott-a-muszlim-vilagszovetsegtol.html

Mázli, hogy úgy akartak 'oktatni' minket korrupcióból, hogy ők mentesek mindettől. Ja, nem...! Ők ebben is tanítómesterek! Szarházi népség!

Bírónő! Sajnálom picit, nem lehet egyszerű újra és újra beleszaladni egy a valóság kemény falába újra és újra! :-) Szerintem a bölcsesség itt is a csönddel kezdődött volna! :-/
Kamp.
A világ elhűlve nézi, hogy milyen gyorsan omlik össze az USA által összetákolt bábállam Afganisztánban. Hiába a kétszeres létszámfölény, a légierő, a fejlett nyugati fegyverek, a kormányerők folyamatosan meghátrálnak a tálibokkal szemben, a katonák dezertálnak, rosszabb esetben átállnak az…..
Kampfer 2021.08.17 13:02:50
@Argus_: A jelen poszt Afganisztánt tárgyalja. Egy kb. negyvenmilliós közösséget. Nagyjából 50-55 ezer fegyveres tálib felkelőről beszélhetünk, akik elintézték, hogy mostantól a cimboráik mondják meg, hogy merre van az arra. Leginkább kézifegyverekkel és alegységek harcát támogató könnyűfegyverzetű járművekkel, kézi páncéltörőkkel vannak felszerelve.
Velük szemben állt egy több, mint 300 ezres afgán haderő, amellyel a kormány rendelkezett. Profin fölszerelt haderő tüzérséggel, logisztikával, gyalogsággal, páncélozott erőkkel és helikopterekkel. Ezekre az elmúlt majd' 20 év során folyamatos képzést, logisztikai támogatást és üzemeltetést is kaptak. Nos, az eredmények immár ismertek. Jó eséllyel van igazság abban, amit írsz, azonban a fent említettek és az események nem azt igazolják, hogy az a társadalom olyan nagyon ellenkezne a sarijával, a mollákkal és az általuk képviselt társadalmi berendezkedéssel. De javíts ki, ha tévedek...!
Kamp.
Kampfer 2021.08.17 14:01:31
@Argus_: Ebben igazad van. De azt hiszem, mindez nem mond ellent mindannak, amiről magam is és a poszter is írt. Sajnálom, hogy ami számodra és poszter számára és még nem kevés ember számára világos, mégis ekkora politikai-katonai baklövéseket tud mégis generálni.
Kamp.
Kampfer 2021.08.17 19:51:12
@Gazz: Amit az ikaljan kapott, abban bőven ott volt a lényeg! Azt azért hagyhattad volna. Mellesleg ő pontosan azt testesíti meg, amiről te magad is írtad a posztot!
Üdv: Kamp.
Az angliai Ruskin egyetemhez tartozó Global Sustainability Institute kutatói szerint Új-Zélandon, Izlandon, Nagy-Britanniaés Írország területén  van a legtöbb esély arra, hogy túléljük a jövőnket fenyegető katasztrófákat. Milyen kritériumok alapján választották ezeket az országokat? A fenntartható…..
Kampfer 2021.08.11 06:26:26
"Az viszont meglepetést okoz, hogy a megnevezettek között van Anglia, amely sűrűn lakott és sokat importál. Az élelmiszereknek csak 50%-át tudja maga megtermelni, viszont tehetségesen áll ellen minden klímasokknak."

Az értelmes ember nyilván meglepődik ezen, hiszen csak meg kell nézni az importadatokat. Továbbá ha már a felmelegedés és olvadás is 'játszik' a végjátékban, akkor bizony kérdéses az a 'magának megtermel' témakör is. Szinte látom magam előtt azt a sokezer 'angolt', akik a náluk kifogyó gázolajkészletek mellett nekiállnak szántani-vetni...! Ja, nem.
Ha egyszer a Golf-áramlat is elkezd délebbre forgolódni, akkor pedig ehhez még sok sikert is fogok kívánni!

"A kutatást sokan bírálják, mondván, nem koncentrál kellően a klímaváltozásra, és túl sok figyelmet fordít arra, hogy ezek az országok mennyire tudják megvédeni határaikat."

Mert ostoba, hülye 'pc', 'ajrópéer' balfaszok! Ez a kulcs! Aki az özönlő söpredéktől nem tudja a területét megvédeni, annak annyi! A tenger erre kiváló lehetőség. Többet ér bármilyen aknamezőnél és kerítésnél. A többieknek nyilván marad a kerítés-aknamező-fal-műveleti út-kerítés kombó, a lőszerfelhalmozás és a géppuskák telepítése triplázással. Ideig-óráig lehet hatásos...

"A kutatók szerencsének tartják, hogy a járvány és a pénzügyi válság nem ugyanabban az időben kulmináltak és ebből le kell vonni a tanulságokat."

Nem fogják, ne legyenek illúzióink. Továbbra is a politikai hatalom-pénz tengely mentén gondolkodnak majd.

"A tanulmány végül arra hívja fel a figyelmet, hogy az ipari tevékenységet az egész világban csökkenteni kell és kordában kell tartani a demográfiai növekedést, ha valóban nem akarunk Új-Zélandra költözni."

Ipari termelést csökkenteni egy növekedésorientált gazdaságban? Sok sikert! Első lépés a népességnövekedés drasztikus megállítása. Ebben Afrika a kulcsszereplő, illetve helyszín. Ott elég volna a támogatásokat egyoldalúan megszüntetni, leállítani. Idővel talán megértik, hogy számukra mi a kiút! Új-Zélandnak pedig annyi a dolga, hogy egy potens partiőrség és légierő mellett a partjain kicsiben meg kell valósítania azt, amit a déli határon mi próbáltunk.

@gigabursch: "Afrikába pl egy orvosi segítség vihető be: gumióvszer."

Szerintem fölösleges. Minden más segítséget kell azonnal megállítani. A többit pedig a természetre és annak törvényeire bízni. Durva videó lesz, de nem látok más megoldást. A természet leszabályozza az ottani népességet egy emberöltő alatt.
Kamp.
Pedig itt volt a lehetőség...
Kampfer 2021.07.30 17:49:45
@Boldeone Bull: "de Orbánisztánban nem tudott boldogulni egy jelentős számú embertömeg, közben Románia beèrte vásárlóerő- partitáson számított reálbèrben !"

No persze. És épp azért mentek ki '11 májusától tömegesen, mert az Orbánék alatt adósodtak el... Nem, nem ám a fajtád ámokfutása alatt!!! Ja, de...

"Èppen ezeket szegte meg rendszeresen az Orbán- kormány, ezèrt ítèlte el őket az EU Parlament többsège!"

Olyan jelentésekre hivatkozva, amiket a fajtád firkált föl nekik egy A4-esre és ők szépen visszaolvasták. Aminek a nagyrésze már akkor is hazugság volt, amikor fölolvasták. És erre hivatkozva hoztak döntéseket olyan kérdésekben, ami nem is hatáskörük. Ennyit erről, kis csótányista.

"Èn is leszarom a te vèlemènyed , mert sötèt vagy ès agymosott!"

Ezzel nincs is baj, ez kölcsönös. Örömködni fogok a halálodon!
Kamp.
Kampfer 2021.07.30 18:02:31
@Boldeone Bull: "Pofádad befogod te Orbánista ,csicska fèreg"

Azt majd én eldöntöm, te kis csótányista vérfertőzött!

"Jövőre vège a náci fajtádnak! Takarodtok !"

Persze-persze... De, ha esetleg nem így lesz, akkor hétfő reggel ugye nyilvánosan akasztod föl magad az újuló Lánchídon...!? Ámen!
Kamp.
Kampfer 2021.07.30 18:23:38
@Boldeone Bull: Ő nem, sosem volt fajtádbéli. :) És azt hiszem, nem is lehetnek olyan rossz arcok azok a nácik, ha ennyire ki vagy akadva rájuk! :D Biztos jobbak a fajtádnál, te kis abortuszmenekült...! Na, immár sajnos unalmassá váltál, felesleges lény vagy, ha már nem halsz meg (még), legalább a hétvégémből távozz, te fonalféreg! ;-) Pusztulj!!!
Kamp.
-IGNORE-
Habár az olimpiai megnyitóünnepség már lezajlott, a sportolók bevonulásáról megosztott képek, egészen pontosan a magyar sportolók formaruhája, ismét fellobbantotta a vitát a nemzeti jelképek szerepéről. Különösen a közösségi média felületein jelent meg visszatérő kommentként az, hogy a magyar csapat…..
Kampfer 2021.07.27 15:32:45
@evilwolf: Jó példa rá, hogy söpredék ellenzékieknél hogyan készülnek az 'álhírek'... Szánalmas brigád!

@chrisred: "Az olimpiák a hidegháború idején számítottak nemzeti ügynek..."

Szerintetek. Értelmes kultúrembernek ma is nemzeti ügy lehetne, ha ti és a 'szponzorok' nem silányítottátok volna egy bohózattá az egészet!

"Barcelona óta egyre jobban alakul át tömegszórakoztató rendezvénnyé, profi tömegszórakoztató előadókkal."

Ez igaza. Celebek alakította és ex-celebek közvetítette élménydús reklámokká, amit a szponzorok vezényelnek a 'nob'-nak nevezett hasonló senkiháziak alkotta szabályok szerint.

"Ahol az állami ideológia az olimpiai szereplést társadalmi üggyé teszi, az az adott hatalmi berendezkedést fémjelzi, nem a mostani olimpiákat."

A mostani olimpiákat nem kell minősíteni, megteszi azt mindegyik helyettünk is. És a nemzettudat és partiotizmus egyáltalán nem elítélendő ideológia. Szerintetek az, de az értelmes emberek szerint nem az. A társadalmi berendezkedés pedig nem szabvány. Lehet sokféle. Olyan is, ami neked vagy akár a 'haladóknak' nem tetszik.

@A Joda visszatér: "Kíváncsi vagyok, hogy a német és norvég sportolónők mikor jutnak el a hosszú szoknyáig..."

A fritzek már tiltakoztak a szexizmus ellen... :D Már csak azt várom, amikor a kereszténység és a németség ellen is tiltakozni fognak! :D Csak figyeljünk!
Kamp.
Naponta lehet legyinteni a kormányzati gyűlöletsajtóra, és láttam már az ellenzéki sajtó soraiban is olyan színvonalú orgánumot, mint ami kormányoldalon szakmányban készül, de se így, se úgy nem helyes, hogy naponta napirendre térünk a csőcselék hergelése fölött...
Kampfer 2021.07.08 12:19:47
@Sir Gombóc: Ha valaki, akkor te semmiképp nem vethetsz a szememre semmit sem! Az említett tag kőkemény 'magyarozással', 'birkázással' és egyéb minősítésekkel reagált szinte bármilyen nemzeti/polgári/konzervatív felvetésre, állásfoglalásra, véleményre az elmúlt években. Ahogy gyakran te is. A gond ott van, hogy ez a hely mégis csak Magyaroroszág. És sokan azt szeretnénk, hogy magyar is maradjon. Ez rátok közel sem mindig igaz. A képmutatás az, amikor a hungarofóbok vetik a magyarok szemére az indulatokat - Magyarországon! Rólad is kb. ennyit érdemes megjegyezni.
Kamp.
Kampfer 2021.07.08 13:42:39
@morph on deer: "És még akkor sem lesz, ha orbán erőszakhoz nyúl, és beveti a hadsereget!"

Halkan azért szerepeljen itt a jegyzőkönyv számára, hogy aki itt eddig erőszakhoz nyúlt, azok épp ti és a fajtád voltatok! Amikor ti nyivákoltatok és csücsültetek a síneken az Oktogonon, akkor azért volt ott a rendőr, hogy titeket ne gázoljon szarrá a sok náci autós! Amikor a fegyőrféle patkánybrigád fenyőfát gyújtogatott és füstgránátokat hajigált, lekurvázta a rendőrlányt, akkor ők arra használtak paprika-spray-t, hogy a közéjük befurakodó ballikos csürhét elkergessék, a felbujtót kiemeljék. Ugye nem kell ezt összehasonlítani azzal, amit ti műveltetek!
Továbbá itt hadsereget a nép ellen legutóbb is épp ti vetettetek be! Orbánék esetében ez föl sem merült (már csak azért is, mert egy fegyőri átokkal sújtott szerencsétlen belpesti liboldót még a rendőrség és a biztonságiak is lekezelnek)!

"Ez az egész “háborúsdi” nem egyéb, mint egy infantilis hülyeség!"

Akkor vívtátok, amikor nem volt értelme. Amikor pedig világosan látszik, azt vagy nem veszitek észre, vagy nem akarjátok észrevenni! Mindkettő helyzet kínos rátok nézve.

"Már amelyik egyáltalán felküzdötte magát a “birka” szintre, az orbáni sperma-állapothoz képest!"

Értem. Nézd, titeket és a fajtátokat mindegyik meghaladja. A sperma-állapotot te nyilván jól ismered, hiszen a leghitelesebb leírója vagy, ugyebár...

"Nevezetesen: milyen ország az, ahol ezen a szinten zajlik a politikai “vita”?"

Egy olyan, ahol hideg polgárháborús állapotok állnak fenn. Egyébként egyre több ilyen van. Két világnézet van, amely nem fér meg egymás mellett, nincs közös halmaz és közös érdek. És ezek az ellentétek már a nemzeti határokon is átívelnek. Tehát ilyen ország. Ezen már nem kell(ene) meglepődnöd!

"Vagy most már bármilyen kommunikáció, bármiről kegyen is szó…"

Tedd már föl magadnak a kérdést: miért kellene nekem veled normálisan kommunikálni? Mi okom lenne rá? Éppen annyi, mint neked. Nagyjából semmi. A pokolba kívánlak, ahogy te is engem. Ahogy a két oldal kívánja egymást. Ezen már mit kell meglepődnöd...? Vagy a ballibáknál még trendi eljátszani a meglepett ártatlant? Komolyan mondom, egy merő beszarás vagytok!
Kamp.
Kampfer 2021.07.09 06:13:48
@élhetetlen: "Mi is történt? A címerek átkerültek egy terem egyik faláról, a másikra. Ebből a harcostársaid rittyentettek egy cikket, hogy Baranyi leszedte őket..."

Egyrészt én meg sem említettem az alapsztorit, mivel magára a poszter által kifejtett gondolatokra reagáltam, illetve a 'csőcselékezésére'.
Másrészt ha szokás szerint egy picit megpróbálnál perspektívában szemlélődni (nem jellemző sem rád, sem a fajtádra), akkor látnád, hogy ez a baranyi nevezetű tag szakmányban hergel a magyarság ellen (szivárványozás, ez nem az a város, blm szobor, stb.), ami természetesen már más kontextusba helyezi ezt a cselekményt is. Magyarázat pedig mindig van, ezt a ballibáktól már megszoktuk.

"Ez akár neked is mehet, bár nem vagy képes átgondolni."

Kár ennyire leereszkedni, balliba! Már nem egyszer kiderült rólad, hogy valóban egy élhetetlen ostoba balliba vagy.
@ulpius66: társunk nálad körökkel többet és jobban át tud gondolni a részleteken túl egészében tálalt dolgokat is. Ezt is.

"A gond ott van, hogy azt hiszed, attól magyar a magyar, amitől te annak gondolod."

Külhoniak gyalázása, magyar drukkerek gyalázása, a külhoni ballibák 'magyarozásának' folyamatos támogatása, a hungarofóbia erősítése, az 'európaiegyesültállamok' agybetegségének hirdetése a szuverenitás ellenében, a magyargyalázók (pl. az az eszterházipéter, kertészákos) istenítése semmiképp sem magyar. Ez a baranyi nevezetű ennek a tábornak az oszlopos tagja. Ennyit a magyarság kérdéséről.

"Nem attól magyar valaki, hogy, alvó cigánygyerekekre lövöldöz..."

Valóban nem. Mellesleg a környező településeken örömtáncokat lejtettek az ott élők és intenzív 'folytatást' reméltek! Mivel elsőkézből ismerem a sztorit és ingatlan is volt a közelben, ismertük a jelenséget és a 'közönséget' is! Erről ennyit...

"...nem attól, hogy leköpi egy filmstáb tagját, mert fekete..."

Valóban nem. Ellenben közhangulatot jelenít meg, aminek szintén vannak okai. Ne csak az okozatot tárgyald, az okokat is! Akkor nem tűnsz ostobának.

"Nem azt kéne célként kitűzni, hogy, ha hülye a szülő, akkor a gyerek is maradjon legalább olyan hülye."

De azt ki lehet tűzni, hogy az általatok vallott genderpropaganda ne tudjon akadályok nélkül beömleni minden családba! Hazudoztok, mert tiltva nincs! Ha egy agyhalott szülő ilyen barmokhoz akarja hordani 'érzékenyítésre' a szerencsétlen gyerekét, sajnos megteheti. De ez az ő döntése és felelőssége. A törvény azt mondja ki, hogy nevelési intézményben és szervezetten nem folytathatnak ilyen tevékenységet, ahogy azt szerették volna és nyugaton már meg is teszik! Értelmezés! Hátha segítettem...

"Nem hiszem, hogy ezen a szellemi szinten kéne meghatározni a magyarságot."

Nem gondolom, hogy a te szellemi szinteden bármit is meg kellene határozni! Mint az már sokszor bebizonyosodott, egy szélsőségesen balliba, a folyamatok komplexitását átlátni képtelen egy szerzet vagy, ami önmagában véve még nem bűn és nem is probléma. A probléma az, hogy ezen állapotodban hülyézel le másokat úgy, hogy még csak meg sem próbálod megérteni az okokat, csak az okozaton pörögsz. Nos, ezért vagy sajnos egy közröhej. Ezért is!

"Csak annyit jelent, hogy mások az elképzeléseim, mint a tied, és Kapmpferé. Ennyi."

Amíg a te elképzeléseid miatt nem kell ganderhülyékkel telepakolni az óvodákat, iskoláka, amíg nem kell az elképzeléseid miatt ismét 'cigánytenyésztésbe' fogni, amíg nem kell az elképzeléseid miatt 'migrikkel, félvérekkel' és egyebekkel teleszórni az országot, addig nem nagyon frusztrál, hogy milyen beteg elképzeléseid vannak. Ez a te dolgod! De amikor Magyarországon a magyarok kárára ezeket megvalósító politikai erőket támogatsz, azok hülyeségeit próbálod igazolni, a hingarofób megnyilvánulásokat magyarázod napestig, akkor azért az már lehessen minimum, hogy ezért elküldünk a francba! Ez alap.

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Akkor ne te határozd meg."

Pedig ők akarják. Ahogy mindig. És ahogy emiatt állandóan rohangálnak az 'ajrópéer unijóba' és ott sírják és üvöltik tele a ballib világsajtót, hogy a gaznáci magyarok már megint rohadt nácik! Ez nem fog megváltozni, ahogy az ellentét sem a két világnézet között. Ideje lett volna már 'beárazni' a 'hideg polgárháborút'.
Kamp
Mi az? Ízletes, sok van belőle és gazdag fehérjében? Bogarak! Habár a trópusokat leszámítva nem túl népszerű a rovarevés, egykor rendkívül elterjedt volt különböző kultúrákban. Lehet, hogy undorral tölt el a gondolat, hogy rovarokat rágcsáljunk, mégis naponta 2 milliárd ember eszi őket. Ezen kívül…..
Kampfer 2021.07.08 10:20:08
@Galerida: Touché! :-)
Na nem az igazi salátába, hanem a  homofób pedofiltörvénybe. Magyarországon nekünk voltaképpen szerencsénk van. Főként azért mert olyan miniszterelnökünk van, aki a jogok harcosa, szabadságharcos volt már a kommunizmus alatt is, pedig akkor a homoszexualitást még büntették. „Küzdöttem a…..
Kampfer 2021.07.07 08:09:08
==>

Ezt nem értem. A törvény szövegét beterjesztették, a módosítókat vagy elfogadták, vagy elvetették, de a szöveget véglegesítették és azt az Országgyűlés elfogadta. Az Országgyűlés legitimitása adott, a törvényt gondolom a házszabály szerint nyújtották be és tárgyalták végig, majd fogadták el. Bírónő szerint mi lett volna a szabályszerű és vitathatatlan eljárás ebben a kérdésben?

"Nézzük meg közelebbről azt az érvelést is, amire a Fidesz oly előszeretettel hivatkozik – hisz még a törvény címébe is beleszuszakolta –, miszerint ez a törvény a „gyermekek védelmének érdekében” született."

És ez miért nem valid? Hiszen a gyermekek védelmét szolgálja a pedofilok elleni védekezés is és a különböző 'önjelölt' civil- és egyéb melegjogi szervezetek 'érzékenyítő' tevékenységétől való védekezés lehetősége is. És csak lehetőségről írok, mert a szülő határozhat úgy, hogy konzultál ilyen szervezetekkel, azok a nevelési intézményekbe nem juthatnak be és ez így is van jól. Ettől még a szülő lehetőségei adottak!

"A pedofília, a nemi bűncselekmények szigorúbb megítéléséhez, avagy a gyermekek fokozottabb védelméhez logikailag hogyan kapcsolódik a „születési nemnek megfelelő önazonosságtól való eltérés, a nem megváltoztatása, a homoszexualitás”?"

Úgy, tisztelt bírónő, hogy az ismert példák szerinti törekvések folytán (gyermekek 'érzékenyítése' már kisiskolás korban), bizonyítottan beteg és pedofil személyek jutottak gyermekek közelébe az ilyen tevékenységek során. Ami tevékenységeket egyébként hazai és 'ajrópéer' '(ál)civil' szervezetek is szorgalmaznak. Továbbá a jogalkotó simán gondolhatja úgy, hogy a pedofilok által jelentett veszéllyel összemérhető az a veszély is, amit az ilyen szervezetek és az 'érzékenyítő' személyek iskolákon belüli tevékenysége jelent. Ezen lehet vitatkozni, de ez egy valid jogalkotói vélemény.
És észszerűsége igazolására azonnal jó példákat szolgáltatnak azok az amerikai és nyugat-európai esetek, amikor pedofil személyek (is) bejuthattak nevelési intézményekbe 'érzékenyítés' céljából.

"Végül nézzük a rendszertani értelmezést. Magyarán azt, hogy ez a törvény beleillik-e a Fidesz-féle jogrendszerbe. Bizony, sajnálatos módon nagyon is beleillik."

Az Ön és barátai szemszögéből nézve ez nyilván sajnálatos, azonban egy nagyon jelentős tömeg szempontjából nézve örvendetes. Közvetlen környezetem egy része nagyon nem mondható kormánypártinak, de 1-2-3 gyermeket nevelő szülők. És elmondhatom, hogy bár nagyon nem hívei a kormányfőnek, nem is szavazói, de ezt a törvényt megelégedéssel, egyetértéssel és támogatással fogadták. Természetesen ez nem reprezentatív, mivel egy adott társadalmi közegben mozgok, de értelmiségi, szakmunkás, tanár, mérnök, illetve vállalkozó, államigazgatásban és versenyszférában dolgozók is vannak közöttük. Olyanról nem tudok, aki emiatt jövőre Orbánt támogatná, de olyanról igen, aki a megnyilvánulásaik miatt a 'zellenzéket' már bizonyosan nem!

"Kezdve az Alaptörvénytől: „az anya nő, az apa férfi”, „Magyarország védi a gyermekek születési nemének megfelelő önazonossághoz való jogát”..."

Ezek alapvetések, bírónő! Fölösleges is vitatni őket. Az apa valóban férfi, az anya pedig valóban nő. Ezt nem törvény mondja ki, hanem az értelem. És ezt vitatni nem alapjog, hanem szimpla hülyeség.

"...folytatva az örökbefogadás szabályainak módosításával, ami gyakorlatilag lehetetlenné teszi a meleg párok részére való örökbeadást..."

Teljesen korrekt, ha egy jogszabály a normalitás és a természetes nevelési közeg megteremtését célozza egy gyermek számára. Ebbe az ún. 'szivárványcsaládok' nyilván nem férnek bele. Ez is alapvetés.

"...az anyakönyvi eljárásról szóló törvénnyel, amely ellehetetleníti a nemváltást azzal, hogy a kromoszóma szerinti biológiai nemet egy életen át kitörölhetetlenül rögzíti az anyakönyvben."

Ez is alapvetés. Ha valaki nőként születik meg, miért lehetne csak úgy változtatgatni az alapvetést az anyakönyvben? Valótlanságot állít, bírónő! Ugyanis a nemváltást nem tiltja semmilyen törvény. Az csak annyit mond ki, hogy a születési nemet nem lehet a nyilvántartásban megváltoztatni. Ez pedig egyéb jogokat garantál. Pl. egy férfi hadd tudja már a leendő párjáról, hogy az nem valami átműtött 'kiméra' hanem egy valódi, született nő! Ez lehessen már normális elvárás és ne az, hogy mindenki úgy íratja át a nemét az anyakönyvi nyilvántartásban, ahogy épp a kedve tartja!

"Lehet, hogy Áder János nem olvasta volna ez utóbbi törvényt?"

Ő biztosan elolvasta, bírónő! De ha egy nyomorult kunhalmi ezt is úgy olvasta el, ahogy az MT '18-as módosítását, akkor nem meglepő az ostobasága és a butasága ebben a témakörben sem! :-)

"...indokolva a megindokolhatatlant, a pedofiltörvény aláírását –, hogy „arról, hogy valaki felnőttként miként változtatja meg születési nemét, a törvény semmiféle rendelkezést nem tartalmaz”."

Igazat mondott és valid az érvelése. Tehát Áder jogosan írta alá.

==>
Kampfer 2021.07.07 08:27:36
==>

"Igaz, csakhogy ennek a gyakorlati ellehetetlenítést nem ez, hanem egy másik törvény tartalmazza."

Tehát bírónő is elismeri Áder érvelésének hitelességét. Ez korrekt és örvendetes.
A második tagmondata ellenben téves, bírónő! Ismét: nem tiltja törvény a felnőttek nemváltó kezelését és a műtét elvégzését sem! Nincs ilyen törvény Magyarországon. A születési nem változtatása nem lehetséges, ami indokolható és teljesen korrekt rendelkezés. De a nemváltoztatás lehetősége nem tiltott!

"A törvény szövegének ismeretében az az érvelés is értelmezhetetlen, amire, mások mellett Kovács Zoltán is hivatkozott. Szerinte a törvény arról szól, hogy „a 18 év alatti gyermekek szexuális nevelése a szülők felelősségi körébe tartozik”."

Így van. Mi ezzel kapcsolatban bírónő kifogása?

"De akkor hogyan kerültek bele a salátába azok a szakaszok, amelyek szerint csak az oktatásért felelős miniszter rendelete szerint nyilvántartásba vett szervezetek tarthatnak foglalkozásokat a szexuális kultúrával, nemi élettel, nemi irányultsággal, szexuális fejlődéssel kapcsolatos témákban."

Úgy, bírónő, hogy a jogalkotó bölcsen látta azokat a fejleményeket, melyeket nyugaton már évek óta lehet tapasztalni, vagyis mindazt, amit az ún. 'civil' szervezetek 'érzékenyítés' címén művelnek a nevelési intézményekben. És ezt már preventív jelleggel is meg kívánta tiltani. És ez helyes, üdvözlendő és politikailag is korrekt húzás volt. Nevelési intézményekbe csak olyan személyek, szervezetek léphessenek be oktatási, nevelési célból, akiket az erre hivatott hatóságok validáltak. Nyilván az olyan személyek és szervezetek, akik pedofil, nőnek és egyebeknek öltözött 'férfiakat' alkalmaznak 'érzékenyítésre', ilyen engedélyt nem fognak kapni és ez nagyon helyes! A törvény ezt teljesen korrekt módon rendeli. A szülő persze dönthet úgy, hogy elviszi szerencsétlen gyermekét ilyen betegbogár szervezetekhez, de ez az ő döntése, ahogy az ő (büntetőjogi?) felelőssége is. De NEM A NEVELÉSI INTÉZMÉNYEKBEN!

"Noha az én doktorátusom nem orvosi kérdésekről szól, azért azt senki nem tilthatta meg nekem (eddig), hogy orvosi cikkeket olvassak, vagy azt, hogy néhai barátom, professzor Nagy M. György SOTE-n tartott előadásait hallgassam."

Ezt bölcsen teszi, bírónő!

"Mind a professzor, mind az általam olvasott (orvosi) szakirodalom szerint „elsöprő bizonyíték van arra, hogy a szexuális orientáció biológiai alapja a születés előtt az agyba van beprogramozva a genetika és a prenatális állapot keveréke alapján, amelyek közül a magzat egyiket sem választja.""

Bírónő! Megtenné, hogy ezt esetleg konkrétumokkal alá is támasztja? Bár, nekem nincs doktorátusom, de validált személyektől azért én is érdeklődtem, illetve nem egy ezzel foglalkozó műsorban utaltak is már a kérdésre. Vagyis Ön és az Ön által hivatkozott szakemberek állítják, hogy a homoszexualitás genetikusan kódolt, ahogy az eltérő viselkedés is, illetve neurológiai okai is vannak. Ok.

Az emberi genom lassan 20 éve föltérképezett. Már azt megelőzően is hivatkozták és azóta is ezerrel kutatják a homoszexualitás genetikai okait. Nos, mindezidáig nem találták sem az ún. 'homoszexuális gént', sem olyan génkombinációt, ami ezt eredményezné. A neurológiai eltéréseket kutatók sem találtak még arra utaló összefüggést, ami az ilyen irányultságot valamely genetikai és/vagy neurológiai sajátossággal magyaráznák. Ergo a kijelentést mindössze feltételezésként lenne érdemes megtenni, nem elsöprő bizonyítékként! Ugyanis egy tárgyaláson ezt bírónő sem fogadhatná el 'bizonyítékként'! Vagy tévedek?

"A bölcs professzorok elméletét maguk a „comingoutolt” melegek is alátámasztják, méghozzá saját tapasztalataik alapján."

Akik esetleg neurológusok, genetikusok? Vagy talán kényelmesebb így magyarázni az eltérő mivoltukat? Nem valami külső trauma, vagy aberráció eredményének betudni mindazt?

"A bölcs professzorok elméletét maguk a „comingoutolt” melegek is alátámasztják, méghozzá saját tapasztalataik alapján."

És pontosan definiálni tudják az 'úgy született' fogalmát? Orvosi, embertani hivatkozásokkal, vagy ismét csak a 'kényelmes fedezék' keresése mondatja ezt velük?

„Megjeleníthet, elérhetővé tehet, népszerűsíthet” számukra bárki bármit.

Elismernék mind, ha így történt volna? :-)

Köszönöm, ha elolvasta bírónő, és ha a tévedéseimben pontosít!
Üdvözlettel:
Kampfer
Kampfer 2021.07.07 08:28:21
@emelt fővel: Hajlok arra, hogy jól látod.
Kamp.
Lárvaburger, molitorszendvics, kukacmuffin – lehet, hogy a nem is olyat távoli jövőben, a világ nem is egy távoli szegletében, hanem Európában mindennaposak lesznek az ehhez hasonló ételek. Az EU ugyanis nemrég engedélyezte területén az első rovaralapú élelmiszert, teret engedve az entomofágiának,…..
Kampfer 2021.07.02 10:56:27
@Európa Pont: Tegyed, de önszántadból. És aki szerint ez hülyeség és/vagy okádék, azt hagyja békén ez a söpredék 'unijó'!

Tartok tőle, hogy ezzel is úgy járunk, mint a homokpropagandával vagy a migrikkel. Mindegyik szépen végigmegy az ötlet-ajánlás-jog-kötelező alapjog 'evolúción'. Néhány év és majd az lesz a náci, aki marhapörit szeretne enni és az lesz a trendi és jó 'ajrópéer', aki vegán és/vagy rovarevő. Szerintem ez is egy olyan újabb agyhalál, amit szépen ki kell röhögni és elhajítani messzire. Aki pedig erőlteti, azzal minden eszközzel szemben küzdeni!

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Még porként sem szeretnék semmiféle rovart falatozni. Kötelező jelleggel különösen nem! A szövetszaporításos történet viszont szerintem is lehet követendő és fejlesztendő! Már csak az állatok érekében is.

@Örömhernyó: "Itt Ázsiában mindent esznek..."

Ez ne jelentse azt, hogy emiatt itt, Európában is így kell tenni! Ne kelljen!
Kamp.
Hónapok óta izgalomban tartja a sajtót – főként a bulvárt – Berki Krisztián médiaceleb, az FTC egykori vezérigazgatója, reality-szereplő, 0,58 százalékot elérő főpolgármester-jelölt úgynevezett „vészfékezése”. Azóta meg különösen, hogy az ügyészség vádat emelt Berki ellen közúti veszélyeztetés,…..
Európa jelentős részén extrém meleg volt és van a napokban, és valószínűleg még lesz pár hasonló hőhullámos időszak az idei nyáron. Azt, hogy mennyire meleg egy nap a kánikula idején, a különböző nyelvek különböző szóképekkel vagy mondásokkal írják le. Ezekből mutatjuk most kedvenceinket...
Végkifejlete? Már most? Igen. Sőt, a végkimerülése. A folyamat tört magyarsággal megírt honlapja ugyan arról tájékoztat, hogy a nagyon demokratikusan elképzelt ajánlási folyamat is csak augusztusban kezdődik, mára már a végeredmény is körvonalazódott. És nemcsak körvonalazódott, de amellett, hogy…..
Kampfer 2021.06.22 14:13:31
@bozon: "Ahogy egyre világosabb, hogy a posztkommunista elit milyen rezzentéstelenül élte túl 1990-et, már a rendszerváltás sem látszik ilyen pontnak."

Vagyis a klasszikus igazság ismét megmutatkozik ("tetszettek volna forradalmat csinálni").

Talán ma is annak a tévedésnek az árát fizetjük, hogy '90-ben elhittük, lehet vér nélkül rendszert váltani. Nos, nem lehet...

A mai aktualitást illetően pedig azon kell elgondolkodni, mire cserélnénk a kormányt ezekkel! Gyakran olvasom, hogy mindegy ki, csak ne a 'zorbán'. Nos, szerintem nem mindegy. Jobbra feltétlenül érdemes cserélni egy kormányzatot. Szerintem ezek nem azok.
A másik gyakori vélemény, hogy 'bármi áron', de bukjon a kormány. Ok. De azt a 'bármi árat' egyszer már megfizettük '10-ben, ha valaki még emlékszik rá! És az épp aktuális 'bármi árat' is meg kell fizetnünk és mi fogjuk megfizetni azt is.

Ez az előválasztásdi tökéletesen igazolja azt, hogy a 'zellenzék' sem morális/erkölcsi, sem politikai, sem alkalmassági fölényről nem beszélhet a kormányzattal szemben. Amiben versenyezni akarnak, abban pedig körökkel gyengébbek. Tessék (elő)választani!
Kamp.
Kampfer 2021.06.22 18:29:01
@bozon: "azért egy dologban nagyon nem értek egyet. Én csak a vértelen forradalmat látom megoldásnak."

Nincs ezzel baj, de továbbra sem értünk egyet! Vértelen gyökeres változásokra túl sok értelmes példát nem nagyon lehet találni. Talán a csehek és a lengyelek profibban oldották meg nálunk, de nekik sem sikerült tökéletesen. Pedig jóval drasztikusabban zárták ki a politikából a korábbi éra vezető politikai rétegét. Illetve ott megtették, mi pedig nem!

"Én csak a vértelen forradalmat látom megoldásnak."

Ezzel nagyon nagy tömegek nem így vannak.

"Akkor tessék tömött sorokban nyugatra elhúzni, ahol vér nélkül is ember lehet az ember."

Ha ezt megtennék azok, akik valóban oda vágynak és akik azt az ideológiát akarják itthon lenyomni a torkunkon, akkor megúsznánk a további konfrontációk döntő részét. De ők valamiért a 'nyugatot' akarják ide behozni. És nem a '80-as évek 'nyugatját', hanem a mostanit. Abból pedig köszi, de nem igazán kérünk (szivárvány, nyílt társadalom, migrihadak, kultúrharc, multikulti)!

És egy kérdésemet @a nagy hohohorgász: társunk föl is tette neked! A válaszod is sokatmondó.

"a szabadon döntés nyugaton rosszabb, mint itthon?"

Amennyiben az a döntés VALÓBAN szabad, akkor nyilván nem. De sok esetben nem választhatod meg, nem a te döntésed, hogy mennyi és milyen színű, nemű(?), nyelvű és fajú népesség él veled egy közösségben, milyen politikai ideológiát mersz fölvállalni, milyen közösségben iskoláztatod a gyermeked, mit vagy hajlandó elfogadni és még lehet sorolni. Készen kapod, amit vagy elfogadsz, vagy rohadt náci vagy. Ez szerintem nem egy szabad döntés ismérve.

"az "embernek lenni" nálam azt jelenti, hogy a társadalom hasznos tagjának lenni"

Erre itt is minden lehetőséged megvan és még csak bántani sem fog érte senki!

"normális munkáért normális megbecsülést (nem feltétlenül anyagit) kapni"

Anyagi: a piaci körülmények és a munkaerőpiaci folyamatok határozzák meg.
Nem anyagi, hanem emberi: kérlek ezt meséld el annak a hadseregnyi 'ajrópéer' nyugati cég nyugati vezetőjének is, akik a legpofátlanabb, legótvarabb és legembertelenebb módon viszonyulnak a magyar (cseh, szlovák, lengyel, horvát stb.) munkavállalóikhoz, miközben nagypofával oktatnak ki minket elfogadásból és nem győzik épp szivárványszínre festeni még a wc-ajtóikat is! Ugyanakkor gusztustalan cégpolitikát visznek és mindent megtesznek azért, hogy az utolsó kis anyacsavaron keresett extraprofitjukat is kiügyeskedjék a régióból (ajánlött irodalom: Gunther Ottinger)!
Ezt úgy írom neked, hogy német érdekeltségű cégnél dolgozom 16 éve, ÜT-tag, érdekképviseleti vezető is voltam évekig, az európai ÜT szerepét is pontosan láttam az agresszív céges régiós politikában!

"..elfogadásra találni."

Nem értek egyet! Nagyon sok olyan embert, eseményt, szokást, szándékot és politikát ismerek, akiket NEM KELL elfogadni, hanem ha lehet, akkor ki kell rekeszteni! Ez egy 'libsi' butaság, hogy mindent és mindenkit el kell fogadni! Egy fenét! A társadalom nyugodtan dönthet úgy, hogy valakit vagy valamit esetleg egy egész társadalmi folyamatot elutasít. Akkor az értelmes politika ezt leköveti. Az ostoba pedig ajvékol.

"Nem sikerül ez mindenkinek nyugaton sem, de jóval nagyobb az esély rá."

Aki így látja, az elhúzhat oda. Már le se lövik a határon, ha megteszi!

@a nagy hohohorgász: +1! Egyetértek veled!
Üdv: Kamp.
Kampfer 2021.06.23 06:13:22
@bozon: "Lengyelországban nem zárták ki a régi elitet a politkából."

Ó dehogynem. Azt a szegmenst, amelyik itthon megcsinálta (és csinálja most is) a fesztivált, azt igen! Nem voltak olyan hatékonyak, mint a csehek, de megtették.

"Ha a tömegek szerinted véres forradalmat akarnak, akkor kérdezd meg őket, ki jelentkezik ágyútölteléknek. "

Ezt gondold át! Erre nyilván senki sem 'jelentkezik' önként. Ez megtörténik valakikkel, míg másokkal nem. A változás eredményét sokan üdvözölnék és élveznék, de az árát nem mindenki fizeti meg. Ez évezredek óta így van, most sem volna (lett volna) másként.

"Nagyon sok ártalmas sztereotípia él benned a nyugatról. "

Ez igaz, de ezt ne nekem ródd föl! Rajtam kívül még tömegek vannak így ezzel. Nyilván okkal.

"Azon túl, hogy nem igazak, a társadalmak nem ilyen sztereotípiákat valósítanak meg..."

Valótlanságot állítasz. A döntő részük maga a kőkemény valóság. Mert csak az általam felsorolt néhány összetevőt problémás volna cáfolnod akár a magországok többségét illetően is.
És nem a társadalmak valósítják meg ezeket, hanem az általuk felhatalmazott politikai elit és/vagy olyan civil szervezetek, háttérben működő lobbiszervezetek, amelyek szintén politikai és/vagy pénzügyi-gazdasági érdekeket szolgálnak.

"...hanem vagy megpróbálnak veled egy "nekem is jobb, ha neked is jobb" szerződést kötni, vagy nem."

Tehát e 'szerződés' jegyében bontották föl a társadalmi kohéziót, kérdőjeleztek meg alapértékeket, vetik el a nemzet gondolatát és rendelnek alá mindent a nyílt társadalom mételyének? Ok. De mi van akkor, ha Kelet-közép Európa társadalmai ebből a 'szerződésből' így nem kérnek? Más történelmi, kulturális és gazdasági környezetük, esetleg csak a józan belátásuk okán...? Mást szeretnének látni ebben a 'szerződésben'. Milyen alapon minősíti ezt bármely nyugati politikai elit? Pontosabban minősítse, de fogadja el! Ez alap.

"Egyik társadalom sem tökéletes, de ennek a szerződésnek a lehetőségét vagy érzed, vagy nem."

Hogyne érezném! A szerződésben szerepeljen a nemzetállam, a határok védelme (valódi védelme), nemzetpolitika, migráció elvetése, szuverén állam gondolata, a genderelmélet ostobaságainak tagadása, családpolitika, egyenrangú kapcsolatokon alapuló külpolitika, nemzeti kultúrpolitika. Én ezt is szeretném látni a 'szerződésben'. Hogy támogathatnám akkor a 'nyugati' gondolatot?

"Ha faszkalapokat látsz a nyugati cégek itteni lerakataiban, akkor azokat az embereket látod, akiket nem tart kordában egy normális társadalmi szövet."

Jobbára németekről, hollandokról, osztrákokról beszélünk. Másik társadalom 'szövetét' alkotják, de éppen itt 'ámokfutnak'. Az valid, hogy sajnos a hazai társadalmi-politikai erő, elszántság vagy hiányzik, vagy nincs módja a megfékezésüknek. Ebben kellene fejlődni! Ebben is!

"Nem jobb a német a magyarnál, csak jobb társadalmi szerződés szerint él. Otthon."

Semmivel sem jobb! Ebben egyetértünk. De az ő társadalmi 'szerződése' ide qrvára nem hiányzik! Egyetlen pontban jobb az a 'szerződés': az anyagi lehetőségek terén. Egyébként egy kotványszar.

"Nem kell mindenkit és mindent elfogadni nyugaton sem."

Valótlanságot állítasz! Dehogynem! Egyre ostobább és betegebb baromságokat és egyre betegebb lényeket kell elfogadniuk! Ajánlott a legújabb 'uniós' jelentés, amely a genderelméletről és a 'szivárványcsaládokról' szól. Épp hétfőn írtak róla a sajtóban.

"De a társadalomban mindenkinek helye van, aki másoknak nem árt."

Tévedsz! Olyanoknak is helyet szorítanak (kényszerítenek), akik ártanak! Nem is keveset és nagyon durván! Elég csak a franciáknál vagy akár a svédeknél tomboló erőszakra gondolni!

"Ezt sem magától tartja be mindenki, hanem együtt, közösen."

Elmélet. A gyakorlat pedig azt mutatja, hogy ez esélytelen. Amit együtt mostanság elérniük látszik, az az önfelszámolás. 2000-ben egy német (valódi német) ilyen Németországot remélt? Vagy egy francia (valódi francia) ilyen Franciaországot remélt? Érdekelne...
Kamp.
Az ellenzéki oldalon sokakat felháborított, hogy a Jobbik megszavazta a pedofil törvényt. Ez a mai blogbejegyzés ezeknek a felháborodott embereknek szól. Előrebocsátom, nem vagyok Jobbik szavazó. Aki hajlandó visszaolvasni, az láthatja, hogy ha kellett, kritizáltam őket. Ezúttal azonban nem…..
Kampfer 2021.06.16 11:08:32
@Gazz: "...a politika nem a vágyaink szerint működik."

Ez valid. A politika az azt finanszírozó választók meggyőzésén (megdolgozásán) keresztül kap egy felhatalmazást adott szisztéma (választási rendszer) szerint. A vágyai leginkább a politika erői mögött rejlő gazdasági köröknek teljesülnek.

"Az élettapasztalatom azt mutatja, hogy ebben témakörben a választás mindig a rossz és a kevésbé rossz között történik."

Ezt is jól látod szerintem. Hosszú évek óta írom, hogy én 'veszteségminimalizálás' okán szavazok, attól föggően, hogy az adott politikai változások vagy folyamatok hogyan hatnak az életemre.

"A szituáció dönti el, hogy mikor melyik erő melyik."

Ez is pontos. Amiben vita van köztünk az az, hogy a mi saját kis szituációnkat mi magunk hogyan ítéljük meg és mit tekintünk kisebbik rossznak. Én a magam részéről az orbáni korrupciót és arroganciát kisebb rossznak tartom, mint a 'zellenzék' bármely összetevőjének politikáját és kiállását a 'dobrevné csótányferenc' mellett.

"Az az ember, aki konkrétan rajong egy politikusért, vagy politikai mozgalomért, az szerintem beteg."

Lásd be, ilyen polgárt bőven találsz úgy a kormányoldalon, mint a 'zellenzék' táborában bőséggel!

"És olyan mintha szaros lenne, összeken a nézeteivel."

A két tábor támogatói rendre ezt gondolják a másikról.

@vajdasagi: "Milyen "migrációs problémáról kéne Magyarországon beszélni?"

Az idei eddigi 39000 regisztrált határsértési kísérletről, valamint azokról a folyamatokról, amelyeket a Kanári-szigetektől kezdve a török-görög határig láthatsz, ha kinyitod a szemed.

"Itt lopásról kell beszélni, meg Kína előtti letérdelésről."

De semmiképp nem úgy, ahogy azt a 'zellenzék' teszi! És legfőképp nem úgy, ahogy azt pl. egy 'gajdapéter' vagy egy 'csótányferenc' elképzeli!

"Nem az afrikai migráncs akar ide jönni, te butuska, hanem Kína mint minket leigázó!"

A migri itt csak be akar lógni, átmenni rajtunk merkelisztánba. De ott van az az 'áldott' kis 'Dublin III.', ami ugye azonnal értelmet is ad egy határfalnak, aknamezőknek és robotgéppuskáknak is! Ajánlott irodalom, érdemes tnaulmányozni!
Kína baromira nem akar itt leigázni. Ő itt egyszerűen pozíciót szeretne foglalni úgy, mint a görögöknél, olaszoknál vagy a lengyeleknél. A dominanciáját nem Magyarországgal, hanem Európával szemben kívánja érvényesíteni, amihez mi csak az egyik kis eszköz lennénk a térképen. Ahogy egyébként ez az USA esetében sincs másképp... :-)
Üdv:
Kamp.
Kampfer 2021.06.16 16:57:24
@vajdasagi: "Kína nagyon is le akar igázni minket, csak ezt lassan, mondjuk egy évszázad alatt tervezi elérni. És félek: sikeresek is lesznek."

Nem kifejezetten 'minket', hanem a régiót és inkább Európát. És a leigázást én a szó klasszikus értelmében vitatom. Inkább dominálni akar gazdasági-pénzügyi értelemben (ebből következni fog a politikai is, katonailag már dominál). Ezzel azonban túl sok mindent nem tud kezdeni sem Magyarország, sem (a politikai értelemben vett) Európa.
A mondatod másik része abszolút igaz, mivel Kína nem 4-5-10-15 éves távlatokban gondolkodik, hanem 50-100-150 éves távlatokban. Ennek rendel alá belpolitikát, külpolitikát, katonapolitikát és társadalompolitikát is. Ez sokkal hatékonyabb, mint amit a nyugati világ követ.

"És az, hogy éppen mi engedtük be őket az EU-ba nem lesz számunkra 100 év múlva enyhítő körülmény."

100 éves távlatokban erről fölösleges gondolkodni. Nézd meg, hogy (épp a rövidtávú politizálás okán) 10-20 év alatt államok megítélése, szövetségek, érdekközösségek hogyan tudnak a semmivé foszlani és a semiből előbukkanni a 'nyugati' világban! 100 év múlva a jelenlegi politikai konglomerátumok Európában és a 'zeuval' az élen a fasorban sem lesznek! Semmi sem mutat ebbe az irányba. Se a népesedéspolitika, se a társadalmi folyamatok, se a gazdasági folyamatok és a természeti erőforrások eloszlása sem.

"Ehhez a veszélyhez képest a 39.000 regisztrált migráns az ennél 10.000-szer nagyobb populációhoz képest jelentéktelen apróság."

Egyáltalán nem értek egyet veled! Kérlek annyit tegyél meg, hogy megnézel egy Magyarországon nevelkedett, iskolázott, itt született kínai gyereket és egy a fritzeknél született arab/török/kurd/perzsa/feka stb. purdét és az általuk jelentett kockázatot! Előre is köszi! Csak jelzem, hogy egy itt született kínai gyerek tökéletesen beszél kínaiul, de mellette magyarul is. Magyar társaival játszik, tanul, nevelkedik. Az utcánkban ez nap, mint nap látszik az óvodában, iskolában és a sportközpontban is. Némelyiknek már a szülei is beszélik (persze törve) a magyart. Nos, ugyanezt játszd le kérlek a fentebb említettekkel akár a fritzeknél vagy a franciáknál!

"A Te "veszteségminimalizálásod" akor lenne elfogadható, ha az egész nemzetre és azon felül a nemzetünk következő 100-200 évére vonatkoztatva tennéd."

Szerinted! Talán nem ugyanazokat a dolgokat és kockázatokat priorizáljuk. Te mást tartasz fontosnak, mint én. Mást érzel veszélyesebbnek, mint én. Ergo nincs igazad. Továbbá 100-200 évre vonatkoztatva a választók kb. egy ezreléke szavaz. Talán még annyi sem. És a politika sem gondolkodik 4-10 évnél hosszabb távon. Hogy tehetné akkor egy választó? '10-ben a Jobbikra szavaztam, mert hosszútávon azt láttam üdvösnek, amit ők képviseltek... Eltelt 11 év. Erről ennyit.

"Én nem aszerint szavazok, hogy mennyi adót spórolhatok meg, vagy mennyire segít nekem egy kormány a meggazdagodásomban."

Ez a te dolgod. Más viszont más megfontolás szerint szavaz. Továbbá ne mosd össze a meggazdagodás és a tisztes megélhetés fogalmát! Téves politikát eredményez!

"Azt majd megolgom én valahogy: okosan és kemény munkával."

Vagyis azzal, amit a jelenlegi ellenzék szénnébüntetett és büntetne!

"Nos, én úgy látom, a leszármazottaim akkor boldogulnának ezen a földön, ha mi szorsoan a nyugathoz kötnénk a sorsunkat..."

Melyik nyugathoz? Ahhoz, ami a '60-as években volt? Ahhoz, ami a '80-as években volt? Vagy ahhoz, amelyik '56-ban leszart minket? Esetleg ahhoz, amelyik 1848-ban szart le minket? Vagy amelyik '20-ban ki akarta végezni a magyarságot??? Esetleg a mai genderbolond idiótákhoz? Csak érdekelne...

"...a kegyenceik mérhetetlen térnyerése miatt lelassul a hazai cégek fejlődése."

Ahogy ezt megtapasztalhattuk a prisztások, portikok, leisztingerek, vizoviczkyk, kapolyik, veressjánosok idején és példájából. Van igazság az érvedben, csak ebből a szempontból a szart fosra akarod cserélni. Ergo értelmetlen. Cserébe nyernénk egy rakás hungarofóbiát, genderbaromságot, észnélküli migrációt, szocdem adópolitikát, cigánytenyésztést, liberalizmust és nyílt társadalmat. Nos, köszi, de nem kérek belőle!

"A KKV-k kreativitását megfojtja a NER."

Érdekes, két közvetlen jóbarátom vállalkozását is épp a közelmúltban támogatta meg a 'NER' és indulhattak újra. Pedig még csak közük sincs a 'túzhöz'... Továbbá a KKV-kat leginkább a tőkehiány fojtogatja.

"Az számít, hogy ki nyalja serényebben a vezér seggét. A Rákay Philip-ek térnyerését tapasztaljuk."

Ahogy ez az elmúlt 60 évben mindig is történt. Mellesleg a Rákaynak viszonylag sok dologban igaza van (szerintem). Hogy mit gondolok róla, az más kérdés, de annak semmi köze nincs sem a NER-hez, sem a kormányzathoz.
Kamp.
Orbán Viktor ismét nemzeti konzultációra készül. Most, hogy megtudtam, hogy a szegény bérből és fizetésből élő miniszterelnök napi 16 órát dolgozott, ami még őt is megviselte, könnyítenék a helyzetén, ezért javasolok néhány felteendő kérdést. Bér és fizetés nélkül. Tessék vigyázni, nem minden…..
Kampfer 2021.06.14 13:37:56
@Weißkopf:

"Hofit idézve: Lófaszt, mama!"

Hofink ezt körökkel profibban és bölcsebben használta, mint te. Vagyis akkor, amikor értelme is volt. Most nincs.

"Anno (6 éve) átvonult rajtunk pár ezer migráns, és egy sem akart itt maradni, mind ment tovább Nyugat felé."

Egyrészt: nagyon helyes! Jól volt ez így és most is nagyon jól van.
Másrészt: ha ő sem akar itt lenni, a kormány sem akarja, hogy itt legyenek és a magyarok sem akarnak közülük itt látni senkit sem, akkor miért kellene beengedni őket? Semmi keresnivalójuk itt, ezt mindenki tudja.
Hogy miért probléma, ha bejön, neked is ajánlott irodalom Dublin III.

"És őszintén: ki akarna egy idegengyűlölő (de legalábbis hivatalos szinten magát annak minősítő) országban letelepedni?"

Lényegtelen kérdés. A lényegi kérdés az, hogy az adott ország lakossága mit gondol. Sosem az a lényeges, hogy az mit akar, aki nyomja a csengőt! Az ajtót nem ő nyitja ki, hanem a lakó! És akkor, amikor úgy érzi, hogy kinyitja. Ha nem, akkor zárva marad. Ez ilyen. Erőszakos nyomulás esetén pedig a védekezés minősége dönti el, ki jár jól és ki nem. És nagyon bölcsen erre a magyar kormány készült. Ha nem is tökéletesen, de készült. A migri feje pedig ne fájjon idegengyűlölet miatt, mert ebben a kérdésben itt ő nem paraméter.
Nagyjából ennyi...
Kamp.
Kampfer 2021.06.15 09:41:53
@birka menet: Mindig megnyugvással tölt el, amikor egy söpredék ellenzéki balliba újra és újra bizonyítja, hogy miért lehet ostoba nyomorultnak tekinteni. Nem meglepő módon ismét hoztad az elvárt formát.

"Annyira bírom, hogy még a bloggazda se olvassa el a tengernyi elmebajodat, mások meg pláne nem."

Egyrészt ezt nyilván bizonyítani is tudod. Ja, nem... :-)
Másrészt ez miért frusztrál téged? Neked nem tökmindegy...?

"Oszt szóljál majd ha meglesz a jogerős ítélet, ogy melyikőtök nyerte meg a blogharcot."

Alapvetéseket nem értesz, ami nem meglepő az evolúció azon szintjén, ahol anyáddal megrekedtetek. Jogerős ítélet pert feltételez. Ilyenről itt nincs szó. Továbbá a vélemény kinyilvánítása nem harc. Persze, nem meglepő, ha egy 'csótányista' fonalféreg így látja... :-/
Továbbá miért szólnék? Szerinted érdekel, mit akarsz?

@Bambano: "a tasz illetékese szerint több, mint 50 ezer migránst toloncolt ki a rendőrség illegális módszerrel az országból. ezt a klubrádióban nyilatkozták."

Idén eddig kb. 38-39000 körüli illegális határátlépést és annak kísérletét regisztrálták. Azok a sorosisták azokat számolták össze több évre visszamenően, amikor a már átjutott koszhadékokat visszatuszkolták a szerb tarlóra. Emiatt ajvékolt anno a 'zunijós' határvédelem is.

"szóval abban a kérdésben, hogy van-e migráncs, érdemes lenne egyeztetni, hogy egyforma vélemények jelenjenek meg."

Jól látod!

@midnight coder: "Mind a kettõ lehet igaz, egyrészt ha nem toloncolták volna ki õket, akkor lenne itt 50 ezer, de mivel kitoloncolták a nagy részüket, így nincs csak 103."

Pontosítanám. Idén 38-39000 körüli illegális határátlépés vagy annak kísérlete történt meg. A 103 koszos leadta a menedékkérelmét (határátkelőn, vagy az akkor még működő tranzitzónában). Ebből 4-et fogadtunk el. Hogy miért, azt nem tudom, de sajnos elfogadtuk.

"Ha meg Gyurcsi bohóc lenne hatalmon akkor jönne még 150 ezer..."

Ezt és a továbbiakat teljesen jól látod! Az Isten óvjon attól, hogy itt balliba nyomorultak, 'ajrópéerek' és hasonló demokrata agyhalottak mondják meg az irányt! Mert akkor itt vége a történetnek.

@konrada: "Azért tegyük hozzá, az 50 ezer úgy 50 ezer, hogy sokuknak ez napi program, így nagyon sokuk már önmagában is több tucatot tesz ki az 50ezerből."

Kb. 38-39000 az idei eddigi 'termés'. És jól látod, sok koszhadék pár nap különbséggel ismét próbálkozik. Családtagom lent szolgál, egyre jobban frusztrálja a rendőröket és katonákat, hogy láthatóan pontosan tudja az a sok ótvaros migri koszlidérc, hogy nem lehet bajuk. Egy módon lehet kicseszni velük, ha a horvátok felé terelik őket. Azok nagyon durván elverik mindet, nem véletlenül igyekszik a sok poloska elkerülni őket! Szerintem érdemes volna ezen elgondolkodni! :-/

@Dan da Man: Mi is sajnáljuk, hogy magadfajták kommentelgetnek. Ez ilyen.

"A kérdések tök jogosak, és el kéne gondolkodni a relevanciájukon."

Megtörtént. És láthatóan nem értünk veled egyet. Mellesleg: kifejtenéd, miben valós és miben téves a veled egyet nem értők felvetése, érvkészlete? Vagy te is csak annyira vagy képes, mint a 'zellenzéki' agyalapok általában?

"A kommentelők 90%-át meg ki kéne vágni, mert trollok, vagy ostoba mantrázók..."

Tehát a brendelmatyit kivágnád? Ő nem 90%, csak a kommentek 90%-át tolja ide. Vagy a figyelmeddel van gond, vagy a fogalmazásoddal! :-) Vagy mindkettővel...

"akik nincsenek birtokában annak a képességnek, hogy bármin elgondolkozzanak, nem hogy érdemben válaszoljanak."

Ezt te nem tudod megítélni!
Kamp.
Kampfer 2021.06.15 11:01:23
@birka menet: Tehát érdemben ugye ismét nem mondtál semmit, csak fröcsögtél, ahogy azt egy liberrált ellenzéki génhulladéktól elvárja a kultúrember. Értjük.

"...tudnád, hogy az összefüggö mondatok a valódi közlés, mondanivaló és a vita alapjai, abban van az üzenet..."

Bírónő esetében épp maga az 'üzenet' a probléma. De neki legalább van üzenete. Esetedben üzenet nincs, csak óbégatás, fröcsögés. A mondataid pedig még üzenet nélkül, pusztán formailag nézve is épp annyira értelmetlenek és közröhej számba menőek, mint te magad. Jól bizonyítod, miért kell tiltani a testvérek közti szexuális kapcsolatot! Mert ilyen eredményük lesz, mint amilyen te vagy. :-)

Egyetlen értelmes megnyilvánulásod talán csak a halálhörgésed lenne! Persze, liboldóként nyilván közben is hazudnál, biztosítékként azért egy acélhurok kéznél lenne...! ;-)
Kamp.
Vörös Imre volt alkotmánybíró nemrég megjelent tanulmányában nem csupán felsorolja mind az alkotmányozás, mind az azóta eltelt időszak számos jogállamiságot megcsúfoló törvénymódosítását, hanem mindezekből levonja azokat a következtetéseket, amelyek egy ellenzéki győzelem esetén megoldást kínálnak a…..
Kampfer 2021.04.26 16:18:29
@MAXVAL birсaman közíró: "Akkor majd a következő választáskor mindenki ugyanerre hivatkozva helyezheti hatályon kívül az új alkotmányt is."

Nem érted. Utaltam rá, hogy jog szerint legitim az Alaptörvény. Ergo NEM helyezheti hatályon kívül csak úgy egy új többség. Alkotmányozó többség tudja hatályon kívül helyezni, egyszerű többség nem. Amire még utaltam az az, hogy erkölcsi-morális értelemben kérdőjelezhetik meg, mivel a 'zellenzék' nélkül alakították ki. Idevágó fontos körülmény, hogy a lehetőségük megvolt erre, de önszántukból nem éltek vele. Tehát én még ezt az erkölcsi-morális kérdőjelet sem tartom megalapozottnak a söpredék ellenzék részéről.
Így már ok?
Kamp.
Kampfer 2021.05.02 20:27:11
@evilwolf: Ha valami a szemétre való, akkor az a söpredék ellenzék minden tagjával és a gusztustalan, hungarofób politikájával együtt! Az Alaptörvény és a magyarság gond nélkül meglenne ezek nélkül is!

@lexrex: Ámen!
Kamp.
Kampfer 2021.05.02 20:35:08
@lexrex: Szerintem ez egy tűpontos gondolatsor és levezetés volt. Köszönöm! Elgondolkodtató volt minden sora.
Csak még egy kérdés motoszkál bennem. Érdekelne a válaszod! Aktuálisan '22-ben vajon kire tud szavazni egy fehér, keresztény, heteroszexuális, MAGYAR(!), munkavállaló és autótulajdonos választópolgár???
Üdv: Kamp.
Kik nevezték 1. számú ***-nak a „kalandozó” magyarokat? Azok akik elszenvedői voltak a kalandozásoknak. Kik tartották 2. számú ***-nak az őket fosztogató magyarokat? Azok, akiket kifosztottak. Akkor kik „sértették” meg a 900-as években élt magyarokat? Az itáliaiak, bajorok, svábok és egyéb akkor már…..
Kampfer 2021.04.23 22:53:45
@bankvezér: "Úgy tudom, te nagyra értékeled a Fidesz-kormányt..."

Rosszul tudod. A lehetséges legkisebb rossznak tartom. 'Veszteségminimalizálás', ami mégis a legvállalhatóbbá teszi őket jelenleg. Ezerszer kitárgyaltuk már itt is többekkel, miért őket támogatjuk, nem ismétlem magam. Egyik legnagyobb erényük éppen az, hogy ilyen hatékonyan tudnak ütni-vágni, taposni titeket.

"...így aztán nem lep meg hogy mocskolod az ellenzékét."

Nagyon hosszú idő óta az egyetlen logikus következtetésed. Kevered az okot az okozattal. Nem azért rühellem a 'zellenzéket', mert támogatom a kormányt. Azért támogatom a kormányt, mert rühellem a 'zellenzéket', minden tagját, mint a szart! Ennyit kell(ett volna) megértened. Örülök, ha összejött végre.
Kamp.
Kampfer 2021.04.24 13:48:20
@bankvezér: "Mi vagy te, nihilista, hogy mindent tagadsz?"

A fogalmat se és az általam írottakat se vagy képes értelmezni, te szerencsétlen balfasz!

"Vagy valami eszméletlen diktatúra vágysz, ahol nincs kilógás a sorból, mert azonnal kíméletlenül levágják?"

A fajtád számára a REND már önmagában is diktatúra! Mellesleg épp te nem kérhetsz rajtam számon semmit sem! Hisz épp a fajtád és a gusztustalan pártmaradékod elődei voltatok a diktatúra hazai kiépítői! Tehát ha nem akarsz még az eddigieknél is nagyobb hülyét csinálni magadból, akkor szerencsésebb, ha kussolsz! Te idióta...
Kamp.
Kampfer 2021.04.25 14:34:32
@bankvezér: "Mi az én fajtám???"

Ezt már nyilvánvalóvá tetted. Egy balfasz 'maszopos' kis nyomorult balliba. Szövegértésből elégtelen, realitásérzékelésből elégtelen. Érvelésed közröhej, ellenben érveket képtelen vagy értelmezni. Kb. az 'átlag' maszopos...

"Én egy átlagosnak tekinthető, alsó középosztálybeli magyar ember vagyok."

Hazudsz! Aki szerint a 'maszop' nemzeti párt, illetve a népesség 90%-a szocdem értékrendet valló kell legyen, az semmiképp nem átlagos. Az átlag mindkét állításod veled együtt röhögi ki és küld a pokolba.

"Mi nem tetszik ezen neked, te anyagyilkos, náci, vadbarom szörnyeteg?"

Mondjuk, ez is csak egy frusztrált balliba fröcsögése, így a helyén kezelendő. Megjegyzem, a monitor mögött legalább attól nem kell tartanod, hogy ezért a szádba lépjek! Egyetlen anyát sem bántottam soha! De hogy válaszoljak a kérdésedre is, nem az a lényeg, hogy nekem mi tetszik. Nekem az tetszene, ha a fajtád már csak a tankönyvek lapjain lehetne tananyag, hogy a jövőben sose fertőzhessétek a közéletet és a politikát. Még nem tartunk itt. Sajnos. De talán idő kérdése...

"A te pusztulásodnak sokan fognak örülni."

Nyilván. Ahogy a tiédnek és a fajtádénak is. Ez tiszta helyzet és így van rendjén.

"Itt vége!"

Majd a gyászjelentéseddel, ballibám! Majd a gyászjelentéseddel...
Kamp.
Nemrégiben hivatalosan is megnyitották a vasút európai éve rendezvénysorozatot, amely célja, hogy a vasúti közlekedést népszerűsítse az EU országaiban. A vasút elérhető, fenntartható és nagyon biztonságos utazási forma, mégis csak csekély mértékben részesül a személyszállításból és a…..
Budapest etnikai diverzitása elmarad a nyugat-európai nagyvárosokban tapasztalt szinttől, ugyanakkor a magyar fővárost is már több, kulturálisan és nyelvileg sokszínű tömegeket mozgató migrációs hullám érte el. Joggal vetődik fel a kérdés: vajon Budapesten van-e multietnikus környék? Létezik a…..
Kampfer 2021.03.26 18:37:13
@lezlidzsi84: "Ezúton is kösz a Brendelmágnes kommentet, többek között ezért is jobb, ha az ember meggondolja, mielőtt hülyeséget ír."

Nem volt paraméter a köszöneted, vagy a hálád, a véleményemet írtam le, ami megalapozott.

A környék nem azért lepra, mert sok a bevándorló, hanem mert viszonylagos olcsósága...

Nos, de. Döntő részben a bevándolók miatt olyan, amilyen. A környezetemben három évig volt összesen egy bevándorló család. Szerencsére ez már a múlt, de az adott időszakra rányomták a bélyegüket. Rendőrségi jegyzőkönyvek, erőszakos események és lakók traumáinak sokaságával állnál vitában. Ott mindez koncentrálódik.
Továbbá még a megyében is tudok mutatni neked olyan települést, amelyen körökkel olcsóbbak az ingatlanok, mégsem lepratelep. Egész egyszerűen a lakói okán, mivel nem olyanok lakják. Nem községről, kisvárosról beszélek. Bukott iparral...

"Ezt most egyébként egy nyugati nagyváros hasonló kapunegyedéből írom, amúgy a környék tisztább mint a pesti oldalon kb bármi..."

Engedd meg, hogy ebben az esetben a te véleményed a helyén kezeljem és inkább azt vegyem komolyan, aki az adott utcában kénytelen élni és onnan jár minden nap dolgozni! Szerintem ő is azzal rendezne le téged, hogy tényekkel vitatkozol. Akkor is, ha le tudod írni hogy 'underclass'... :-)

"...az emberek meg olyanok, amilyenek. De olcsó, és pont ezért jönnek ide."

Ebben van a lényeg! Az emberekben, akik lakják.

"Ha még egyszer ilyen brendeles foscunamit zúdítasz a fejünkre, kiváglak téged is."

Szerintem keversz az adott taggal. Amennyiben vele van problémád, rendezd le vele, de ahogy @Aureliano Buendía: @kommentes nikk: @gigabursch: társunk is megjegyezte, a tag egy gyakorló elmebeteg, számára minden inger, amit ő annak lát. Ami pedig az írottakat illeti, számodra lehet ez 'foscunami', számomra a poszt kijelentései, illetve a te okfejtésed az. Indulatos fenyegetőzéseddel pedig egyszerűen nem kívánok foglalkozni, mert rólad szól és nem rólam.
Szebbet!
Kamp.
Bárándy Péter ügyvéd, korábbi igazságügyi miniszter a minap azt mondta, aligha jutna el a diplomáig az a joghallgató, aki nem tudná meghatározni, mi a jogállam. Felmerül a kérdés, vajon Varga Judit, a jelenlegi igazságügyi miniszter és Orbán Viktor miniszterelnök hogyan lettek diplomás jogászok, ha…..
Kampfer 2021.03.25 11:12:21
"Hogy lehet diplomája Varga Juditnak, ha nem ismeri a jogállam pontos definícióját?"

Tisztelt bírónő! Szerintem mind megnyugodhatunk! Épp úgy lehet diplomája, mint Önnek, a 'magyar'györgynek vagy a 'bárándínak'. Megtanulta, amit meg kellett tanulnia, levizsgázott belőle, arra hivatottak pedig validálták az eredményt. Ő sem ma jött le a falvédőről, szerzett tapasztalatokat bőven.
A legfőbb kérdés az, hogy milyen következtetéseket vont le belőle, milyen politikát követ és milyen célok mentén tevékenykedik.

Más a világnézete, mint az Öné. Mást tekint egy működő, normális társadalomnak, mint Ön. Ennyi, nem több. Ön semmivel sem több vagy jobb nála, ahogy ez jó eséllyel viszont is így van. Csak teljesen két különálló világot képviselnek, amelyek nem férnek meg egymással.

Ami pedig a definíciót illeti, szerintem Ön is, Varga Judit is, Orbán Viktor is, de még az az ún. 'magyar'györgy is pontosan tudja, hogy jogi értelemben nyilván pontosan meg van határozva a jogállam fogalma. A valódi kérdés az, hogy a gyakorlati szempontok szerint mit tekintenek annak és mit nem! Mivel a 'zunijóban' 27 módon valósult meg mindez, így adott a szubjektív mérlegelés valamint a politikai célok egy-egy ilyen meghatározás mögé rejtésének lehetősége.
Tehát mi határoz meg a gyakorlatban egy jogállamot?

A melegjogok, a genderpropaganda szólamainak szolgai lemásolása, jogrendbe ültetése alapfeltétele a jogállamiságnak? Az Isztambuli Egyezmény jogrendbe ültetése? Az Alkotmánybíróság működése? A migránsok (fizikai értelemben vett) beengedése? A Munka Törvénykönyvének rendelkezései? A parlamenti üléstermi rendszabályok betartatása? Hiszen akár a lengyel, akár a magyar jogállamiságot ezekre hivatkozva támadják a legtöbbször. Miközben ezeket a kérdéseket a 27 tagállam 27 módon kezeli. Alkotmánybíróság nem is minden államban létezik. A bírói kinevezések gyakorlata szintén ezerféle. A melegek jogai mind az adott társadalom 'tűréshatárának' kérdése, egy lengyelé egészen más, mint egy hollandé vagy németé. A migrik kérdése pedig szintén egész más megítélés alá esik egy bevándorló társadalomban, mint egy nemzetállamban.

Furcsa dolgok történnek Magyarországon és más jogállamokban is.

- szavazóhelyiségből a hajuknál fogva rángatnak ki nőket
- templomokban gyilkolnak meg imádkozó embereket
- közterületeken gázolnak le, robbantanak föl, lövöldöznek halomra polgárokat
- napokig eltitkol egy állam sajtója nagyszámú, csoportosan elkövetett nemi erőszakokat
- 'blm'-nek nevezett megmozdulásokon a tüntetők szénnévernek, fölgyújtanak egész belvárosokat, rendőrörsöket támadnak meg, súlyosan bántalmaznak velük egyet nem értő polgárokat
- szó nélkül, intézkedések nélkül özönlik be, majd él vissza a rendszerrel idegen, nem beazonosítható népesség
- egy állam közmédiája egy másik államban forgatva a legundorítóbb, legaljasabb módon csúsztat, hazudozik és hergel egy másik (elvileg szövetséges) államban annak kormánya ellen
- egy államot bizonyítottan hazug csúsztatások és ellenséges (ál)'civil' szervezetek állításai alapján ítélnek el
- korrupciós vádak özöne zúdul folyamatosan néhány (elvileg szövetséges) államra, miközben a vádló államok felső köreiről hull le a lepel, hogyan nyúlnak le közpénzeket (Söder, Spahn, Engels, Verhofstadt stb.) és élnek vissza hivatalaikkal
- egy európai szervezet közpénzeit féltik, miközben az egyik biztos nyugtatja a saját állama politikusait, mivel ezen pénzek döntően úgyis visszakerülnek a saját államának gazdaságába, majd költségvetésébe
- egy európai biztos kijelenti, hogy ha az egyik állam polgárai nem szavaznak a szervezet céljainak megfelelően, akkor majd 'megtanítják őket JÓL szavazni'!
- egy biztos kijelenti egy tagállam polgárairól, hogy nincsenek abban a helyzetben, hogy önálló döntéseket hozzanak

Néhány példa az ezer közül, amelyek ebben a gaz és beteg magyar demokráciában előfordultak... Ó, várjunk picit! Hiszen ezek nem is Magyarországon estek meg, hanem a vegytiszta és 'jogállami' ajrópa nyugati felén! Elhiszem, hogy van mit tanulni és fejleszteni a hazai rendszeren, ez kétségtelen. Azt nem hiszem, hogy azt kellene tennünk, amit ezek dirigálnak nekünk! És azt sem, amit az ezek seggét fényesre nyaló hazai ellenzék(ség?) próbál meghatározni!

Persze itthon is történnek furcsaságok. Megbélyegeznek és gyűlöletet keltenek fehér, heteroszexuális, keresztény és magyar emberek ellen. 'Magyarozva' gyilkolnak. Krokodilagyúnak, primitívnek, ostobának és mucsai parasztoknak neveznek konkrét választói csoportokat. Igen, épp azok, akik ezeket a jogállamiságot féltő 'ajrópéerek' alsóját nyalják szakmányban! Gondolom, az ilyen politikusi és választói attitűd is kompatibilis a jogállamisággal. Ja, nem az! Van még lehetőség a fejlődésre, ez tény! Remélhetőleg ez nem az ilyen és ehhez hasonló 'ajrópéer' senkiháziak megelégedésére fog történni, hanem az ország és a magyarság érdekei mentén! Simán lehet, hogy nem a kormány szándékai szerint, de bizonyos, hogy nem a hazai 'ellenség' akarata szerint kell legyen!
Üdvözlettel:
Kamp,