Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Deansdale

742 bejegyzést írt és 10814 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
1, 2016-os a film. Én 10 év után jutottam el odáig, hogy megnézzem. Megjegyzem: sok pótolnivalóm lenne Superman fronton, mert nem láttam sem a 2006-os Superman Returns-t, sem a 2013-as Man of Steel-t, sem a 2021-es Justice League-t, sem a 2025-ös Supermant. Hogy megnézem-e a többit, meglátom; nem…..
Vee barátunk még youtube videót is csinált arról, hogy a kritikusok mekkora idióták, és nagyjából egyetértek vele. Ha a "mezei" nézők több mint kétszer annyi pontot adnak a filmre, mint a vájt szemű megmondóemberek, ott talán valami nincs rendben... Tartalom kattintás után, spoilerekkel...
Deansdale 2026.03.22 10:48:35
@Frederick2: Na igen, mondjuk szerintem ott elakad a dolog hogy különböző karaktereket eleve különböző stílusban jó rendezni, pl. míg Batmannek jól áll a sötét, realisztikus tónus, addig Superman egy színes, vidám, naív karakter, akinek jobban fekszik James Gunn stílusa, mint Nolané. Tök ostobaság erősen eltérő karaktereket ugyanolyanra filmesíteni. Ezt az MCU eredetileg kurvajól csinálta, a Tél Katonája meg a Polgárháború afféle komoly háborús kém-thrillerek, a Hangyaember viszont egy könnyed bűnügyi komédia, és nem ugyanazok rendezték a kettőt, nem ugyanabban a tónusban. Ettől igazán érdekes amikor végül egy filmbe kerülnek az eltérő karakterek, ilyenkor egész világok csúsznak össze bizonyos értelemben.

A DC-nél ezt valamiért nem fogadják el a nézők, mintha elvárás lenne hogy "egységes" stílusa legyen a filmeknek, ami papíron akár jól is hangozhat, épp csak abszolút hülyeség.
Deansdale 2026.03.22 10:52:49
@Deansdale: Mondjuk ezzel a kommentemmel némileg alátámasztom Nitpicking kritikáját, miszerint a Snyder-féle Superman túl komor, és jobb amit Gunn csinált, és hát bizonyos értelemben ez igaz is. Nekem nincs bajom Snyderrel, és az sem a világvége ahogy ő újragondolta Supermant, de az eredeti képregényes figurához jobban passzol Gunn, ez tény. Én elfogadom mindkét koncepciót, és mindkettőt a saját megvalósítása szerint értékelem külön-külön, de úgy tűnik ezzel egy elég szűk táborba kerültem :)
Deansdale 2026.03.22 18:26:19
@Frederick2: "Tervezel valami posztot a blogra Marvel- vagy DC-témában? Vársz valami szuperhős filmet? Ha igen, mit?"

Írni nem tervezek egyelőre semmit, de a múzsa bármikor fültövön haraphat, nálam ez teljesen véletlenszerű :)

Marvel:
1. az új pókember mozi a trailere alapján egy rakás szar lesz, Peter Parker nem bír továbblépni a diverz csaja meg a haverja nélkül, broáf
2. a következő pókemberes rajzfilm nem érdekel, már az előzőt se bírtam végignézni
3. az Avengers Doomsday-t letöltve fogom megnézni ingyé', moziba nem megyek érte (az elvárásaim elég alacsonyak, örülni fogok ha egy tisztes iparosmunka szintet elér és normális a sztorija)

DC:
1. a Supergirl nem igazán érdekel, de ha a kiritkái a vártnál jobbak lesznek akkor letöltve megnézem
2. a Lanterns egy talicskányi híg fosnak tűnik, színtiszta fehérgyűlölő propagandamocsok, valószínűleg ingyen se nézem meg
3. a Robert Pattison-os Batman film második része hidegen hagy, de ha jók a kritikák talán megnézem, a fene tudja. Az első részre alig emlékszem, ami nem jó jel :)

Lesz még állítólag valami élőszereplős He-Man film, arról semmit nem tudok.
Szóba került több általam látogatott platformon is Asha Sharma, aki immár a Microsoft-nál vezeti az Xbox divíziót. A legtöbben csak a szokásos woke dumát tolják vele kapcsolatban, hogy az ő női ill. indiai mivolta nem jelent semmit, biztosan ő a tökéletes jelölt a pozícióra, jobb nem volt, ésatöbbi.…..
Deansdale 2026.03.22 09:47:06
@GABOR2: Pszichopaták irányítanak mindent, bazmeg, az emberiség egyetlen reménye kivégezni őket mind egy szálig a picsába. Falhoz állítani mindet aztán Csaucseszku.
Deansdale 2026.03.22 09:54:29
@GABOR2: Bibit, Trumpot és a főnökeiket kurvára nem érdekli a kisemberek sorsa, és ezügyben még a mezei izraeli átlagemberekkel is együtt tudok érezni valamennyire, legalábbis azokkal akik nem akartak háborút. Mekkora szar lehet b+ úgy élni, hogy időnként egy-egy rakéta vagy bomba becsapódik a közeledben - még ha statisztikailag kicsi is az esélye, hogy téged találjon el vagy a szeretteidet, a biztonságérzetnek és nyugalomnak mindenképp lőttek.

Akik akarták a háborút, azok meg is érdemlik, de ezek sajnos nincsenek elkülönítve a normális emberektől.

Akik meg a leginkább megérdemelnék, hogy vesén találja őket egy ballisztikus rakéta, azok tökéletes biztonságban lazulnak ezer km-ekkel arrébb, koktélokat szürcsölve.
Deansdale 2026.03.22 14:38:11
@Frederick2: "Számomra világos, hogy Trump és Netanjahu szét akarja verni a BRICS-et."

Ahhoz képest, hogy ez a gondolat tiszta és logikus, eddig még nem hallottam senki mástól. Nem mondom kapásból, hogy tényleg ez a helyzet, mert én kissé máshogy látom a dolgokat, de ezzel még így is fényévekkel előbbre tartasz mint a mainstream sajtó, meg akik onnan tájékozódnak.
Kritikusok nem értik miért bukás a Furiosa, hiszen a film nem rossz, van benne sok bumm meg reccs meg puff, színes és szélesvásznú, sőt, a színészek sem csak a dublőreiket küldték be ásítozni. Ennek ellenére még a mozigépészek sem nézik a filmet. Sokan sokféle dolgot állítanak, a haladárok persze a…..
Deansdale 2026.03.21 09:34:17
@Frederick2: Elkezdtem nézni az első linkelt videót, és pofánvágott, hogy mennyire beépült az emberek agyába a feminista hülyeség, hogy ha nők a mozivásznon szexin pózolnak, az "probléma". A srác elkezdi ecsetelni, hogy akkoriban még nem volt végtelen netes pornó és a fiatal srácok biztos erre recskáztak... NA ÉS? Akkor mi van? Ha másra recskáznak az jó, erre meg nem jó? Bazmeg, micsoda hülyeség ez. A régi módi volt a teljesen normális, mármint hogy a férfiaknak szóló (főleg akció-)filmekben olykor megvillant kissé a női szexualitás. És az is teljesen normális volt, hogy ez a férfiaknak tetszett.

Ettől még a videó lehet jó, nem a készítőjét akarom fikázni, csak elborzaszt, hogy mennyire agymosottak a modern emberek. Beléjük van birkítva, hogy a szórakoztatóiparban tilos vonzó nőket étvágygerjesztően prezentálni, mer' gonosz patriarchális férfitekintetek.
Deansdale 2026.03.21 11:09:50
@Frederick2: "egyetemen (talán az ELTE-n) filmesztétikát végzett"

Csókoltatom a radikálextrém népnemzeti konzervatívfideszt, hogy az oktatásunkat a 16 éve tartó terroruralma alatt sem bírta rendbebaszni. Ezen is látszik, hogy mennyire csk látszat a modern liberális demokrácia, hogy hiába nyer valahol elvileg jobbos kormány, a kultúrához, oktatáshoz, jogszolgáltatáshoz egyáltalán nem nyúlnak, vagy csak nagyon kicsit, nagyon lassan, és nagyon felszínesen. A felsőoktatásba beépült a rengeteg balos agyfasz, amit Orbán a 2010-es beiktatása után másnap kiirthatott volna, de nem tette, mert... hátizé, senki nem tudja miért. Pedig ennyi erővel meg is tehette volna, hiszen a libsik úgy visítanak rá mintha megtette volna, vagyis akkor sem visíthatnának jobban ha igazuk lenne. Ha én lennék az ország királya az első napon felszámolnék minden liberális szakot és tantárgyat a felsőoktatásban, és a normálisabb szakok/tárgyak anyagából is kipurgálnám a haladár ideológiát. Lenne jó erős reform a szociológiában, pszichológiában, de még a filmesztétikában is :)
Deansdale 2026.03.22 08:10:13
@Frederick2: Igen, az lenne a legjobb ha a miatyánk nyerne most kétharmaddal, akkor minimum annyi kiderülne hogy Tororczkai mennyire gerinces, és ha nem eléggé, akkor le lehetne váltani egy még radikálisabbra.

Rupert Lowe-t akarok Magyarországra is :\
Deansdale Filmezzünk 2017.09.09 12:31:36
Csak én látom úgy, hogy a Galaxis Őrzői 2 szar lett? A humor nem ül, lelketlen az egész, mindenki unott és szürke, helyettük a főszereplő a számítógépes grafika, ami viszont túl csiricsáré és tolakodó. Kb. a kétharmadáig azon tűnődtem, hogy ez a film nem csak gyengébb mint az eredeti, hanem szó…..
Deansdale 2023.07.15 12:41:12
@Frederick2: Sokadszor kell előhúznom ezt a mentséget, lassan el is kopik, de túl öreg és cinikus vagyok az olyan elnyújtott, szétcsúszó videókhoz amilyenek azok is voltak amikbe random belekattintottam erről a csatornáról. Az olyan videókat szeretem mint a Critical Drinker-éi, amik előre meg vannak írva és egy fix dologról magyaráznak, nincs bennük túl sok üresjárat vagy mellékszál. Ritka kivétel amikor valaki annyira élvezetes stílusban ad elő, hogy amiatt megéri megnézni az ömlengéseit. Örök derűt okoz saját magamnak az, hogy Mauler több mint 2 órás videóját a Snyder cut-ról háromszor néztem meg :) Dehát na, annyival élvezetesebb volt mint maga a film.
Deansdale 2023.07.17 08:37:56
@Frederick2: A T2 minden idők legjobb akciófilmje, 10/10.

Az első kicsit túl korán készült és túl alacosny költségvetésből, annak azért vannak olyan problémái amik miatt én nem tartom annyira nagy mérföldkőnek, de az sem volt rossz, és értem hogy mások miért szeretik. 8/10

A 3 egy elvetélt kreatív pukkantásnak tűnik, mintha tizenévesek írták volna. A terminátornak legyen csöcse és tyűűűűű, meghekkeli a rendőrautókat meg minden! Nem volt nézhetetlenül szar, de az előző után erős csalódás. 6/10

A 4. egy hajszálnyit élvezhetőbb volt, bár ebben talán közrejátszott az is hogy az elvárások már megzuhantak. Sokra nem emlékszem belőle, csak hogy egy tűrhető, egyszer nézhető akciófilm volt, 7/10.

Az ötödikben erőltetett volt a sztoriszálak csavargatása, kicsit izzadságszagú, ugyanakkor előre lehetett látni mindent, szóval kapufa. Ennek ellenére nem volt teljesen menthetetlen a produkció, voltak értékelhető aspektusai. Kikapcsolt aggyal még szódával elment, 6/10.

A legutóbbit őszintén szólva meg se néztem, arról az előzetesek és kritikák alapján nyilvánvaló volt, hogy a franchise szándékos meggyalázása woke mocsokkal. Részemről 1/10, de ahogy mondtam, látatlanban.

Semmi reményt nem fűzök ahhoz, hogy értékelhető további Terminator filmek szülessenek, legalábbis amíg Hollywoodot nem égetik rommá és építik újjá az alapoktól, addig semmiképp. Amúgyis eléggé kifulladt a téma, sok kreatív ötletet elb*sztak középszerű filmekre, így már nehéz értelmes új dolgokat mondani a témában. Az alapsztorit csontig rágták, a jövőben csatározni a robotokkal igazából nem hiszem hogy hozná az igazi Terminator feelinget, így legföljebb afféle melléksztoriknak lenne még valami sovány létjogosultsága, mondjuk valami kisköltségvetésű thriller ahol egy bunkerben ül egy tucat ember és sejtik hogy az egyikük amongus, de nem tudják eldönteni kicsoda.
Deansdale 2026.03.21 22:13:47
@Frederick2: Néha felháborodok arra gondolva, hogy mit vett el tőlünk hollywood azzal a hülyeséggel, hogy majdnem mindenbe belenyomta a hülye haladár propagandát, és eleve nem is hagyott megszületni egy rakás olyan alkotást ami nem fért bele a libsi keretekbe. Legalább 15 éve tart már ez a hülyeség, szerintem eszméletlenül jó filmek és sorozatok TUCATJAI nem születtek meg, vagy lettek vállalhatatlanul szarok beteg ideológiai faszságok miatt. Pedig ahogyan hollywood fejlődött, technológiailag és történetmesélésileg is, ez a 15 év kib*szott jó lehetett volna, olyasmi filmekkel mint a Terminátor 2 vagy a Bolygó neve, csak még jobban megcsinálva, hiszen nagyobb a büdzsé, fejlődött a kamera- és hangtechnológia, jobb a CGI, és az íróknak/rendezőknek rendelkezésére áll az összes tapasztalat amit az előttük jövőktől leszűrhettek. Nagyjából 2010-ig látható volt ez a folyamatos fejlődés a filmiparban, onnantól kezdve viszont megbicsaklott az egész, szétesett. Volt pár jó alkotás, de elenyésző ahhoz képest amennyinek születni kellett volna. Lehetett volna pl. Mad Max a feminizmus nélkül, Star Wars TV-sorozatok amik nem teljesen retardáltak, nézhető Star Trek, Dr Who, ésatöbbi. Ezek a sátáni g*ciládák elrabolták tőlünk ezt az egészet, mert nekik fontosabb volt a propaganda mint a szórakoztatóipar szórakoztató funkciója ill. bevétele.

Még ha feltételezzük is, hogy most gyógyulni kezd a helyzet, akkor is alsó hangon 2 évtizednyi elsőrangú tévés és mozis élményt kitéptek az életünkből. Jobb lehetett volna mint eddig bármikor, ehelyett csak 1-2 gyöngyöt szórtak elénk egy nagy rakás lószarba.
  Mindannyian ismerjük a régi kommunista trükköt: ha vaj van a fejeden, vádold meg ellenfeledet ugyanazzal! Ha az ellenzék nyilvánvalóan a hazát árulja, akkor az a minimum, hogy a kormányoldalt is megpróbálja besározni, mondván: ők sem jobbak semmivel. Innen ered a Putyin-pincsi csúfolódás és az…..
Mármint igen is meg nem is, attól függően, hogy ki mit nevez rasszizmusnak. Schrödinger rasszistája is lehettem volna, de az nem tetszett mint bejegyzés-cím. Íme: Szóval itt van ez a híd, ránézésre látszik, hogy fehér emberek építették afrikában - még az sem kizárt hogy a rómaiak, ezer évvel…..
Deansdale 2026.03.11 14:01:20
@Deansdale: "Összeáll ez a kép?"

Mármint ez nem a nagyképűség, hogy érted-e amit mondok, hanem egy arra vonatkozó kérdés, hogy látható-e a dolog logikája. Szerintem igen.
Deansdale 2026.03.12 08:50:06
@Lornh: Ne próbáljuk már egymás identitását magyarázni, ha kérhetem :) Magyarázza mindenki a sajátját, úgyis ahhoz ért a legjobban.

Semmi köze az identitáshoz annak, hogy komolyabb problémának látom a nyugati politikusok megvesztegetését, mint mondjuk a "natúr" kapitalizmust, ami az esetek 90%-ában teljesen normális, sőt, pozitív. Én például örülök annak, hogy jelenleg a magyar boltokban nem csak ugyanazt lehet megvásárolni, mint a szoci időkben. Se a nyugati civilizációt, se a föld bolygót nem a kapitalizmus fogja tönkretenni. Az, hogy pl. India telebassza az óceánokat szeméttel nem a kapitalizmus sara, ők egyszerűen ennyire képesek szellemileg, és vagy globális gyámság alá kellene helyezni őket, vagy erőszakkal rendet tenni náluk. Ez persze sok más országra is vonatkozik. Nagy-Britanniát sem a kapitalizmus teszi tönkre, a paki gyermekerőszakoló bandákat nem valami kapitalista importálta, hanem a megvesztegetett politikusok, és a cél nem a nagyobb profit volt, hanem a Brit népesség lecserélése. Persze van a hülye fal duma, hogy olcsó munkaerőnek importálják a söpredéket, dehát a túlnyomó többségük egyáltalán nem dolgozik, és ha igen abban sincs semmi köszönet, és ezt előre is tudni lehetett. (Nem mellesleg ha olcsó munkaerő kellene nekik akkor kifejezetten lengyeleket importálnának, nem 60-as IQ-jú iszlamistákat.)

Szóval hogyne, van sokféle jelenség, csak nem mindegyik egyformán fontos. A kapitalizmus pl. globalizmus nélkül kifejezetten áldás. Ha ezzel nem értesz egyet, akkor várom az érveket a témában, de az hogy szerinted nekem mi az identitásom nem érv.
Deansdale 2026.03.18 09:47:43
@Lornh: Teljesen megértem amit mondasz és tulajdonképpen egyetértek, amiben én mást gondolok mint te az csak a kiegészítés, hogy egy ideje már nem a vagyon érdekli a hipergazdagokat, a gazdagodás számukra teljesen irreleváns dolog - ők közvetlen uralmat akarnak gyakorolni az emberek fölött, meg akarják mondani hogy te mit csinálhass, mit mondhass, mit gondolhass, és megölnek ha ellen mersz állni. Ez a rendszer épül aktívan már egy ideje.

Emellett persze megmaradt pl. az országok közötti piaci verseny, az is destruktív mint a kurvaélet, de azt sem nevezném igazán kapitalizmusnak, mikor Kína becsempész egy citrusbetegséget Texasba amivel gyakorlatilag lenullázza az ottani narancstermesztést.
www.theamericantribune.news/p/china-destroyed-95-of-floridas-oranges
A világ urai elmebetegek, és nem érdekli őket ha minden elpusztul, csak közben dögöljön meg a szomszéd tehene is.

Amúgy ezt az egészet teljesen jól jellemzi amit izrael művel a saját környékével, szép lassan terjeszkednek, építik a "nagy izraelt" ami meg lett nekik ígérve ezermilliócsillió évvel ezelőtt, de hogyan csinálják? Hát úgy, hogy porrá bombáznak és kiirtanak mindent ami ott van, aztán a terméketlen, megmérgezett és miszlikbe aprított kősivatagot foglalják el, mint "győztesek", érted. Ennél retardáltabb és pszichopatább viselkedésforma nem létezik az univerzumban, de ennek sincs semmi köze a kapitalizmushoz.
Ez a cikk volt az apropó a mai bejegyzéshez: https://www.portfolio.hu/uzlet/20260122/elkezdodott-jonnek-a-humanoid-robotok-kiakadtak-a-dolgozok-az-ismert-autogyartonal-812612 A lényeg, hogy a Hyundai szakszervezetei félnek a humanoid robotok munkába állításától, és ezért kiharcolták, hogy csak az…..
Deansdale 2026.03.14 08:12:56
@fofilozofus: A köztudatban az él, hogy a ludditák babonás hülyék voltak akik rettegtek a technológia fejlődésétől, holott már az 1800-as években is ugyanaz volt a helyzet mint most: az emberek nem akartak tömegesen munkanélkülivé válni azért, hogy a tőkésnek 3%-al nagyobb profitja legyen. Azokat a hülyéket meg pusszantom, akik szerint egyszerűen csak át kell képezni az embereket, mintha lehetne előre tudni hogy 5-10 év múlva milyen szakmák fognak bedőlni - ugyi, programozók? Szerintem beteg elképzelés "normálisnak" venni, hogy tömegeknek kell kényszerűen átképezni magukat mindig mikor jön valami újdonság ami egy fillérrel olcsóbban képes elvégezni az emberi munkát. Zéró empátia, zéró emberség. A gazdaság elvileg azért létezik, hogy az emberiséget szolgálja, nem pedig fordítva.

"a sátán el akarja tüntetni az embert"

Igen, nagyon úgy tűnik.
Menekülttábor FANATIKUSOK 2026.02.28 09:23:37
Amikor a tudomány dogmatikussá válik, s többé nem képes szolgálni az emberiséget, minden korban megjelennek a fanatikusok és agresszív, felfokozottan szenvedélyes, kompromisszumot nem tűrő viselkedésükkel dominanciát gyakorolnak a társadalmakban. Számomra teljesen nyilvánvaló, hogy a mai,…..
Korábbi években sokszor leírtam: A digitális állam nem jó dolog, mert a békés években kémkedésre használják fel, amikor pedig kitőr a háború az egészet összeomlasztják... Most kijött egy rövid cikk arról, hogy Irán teljes elitjét megfigyelte Izrael Irán saját kameráival, amik a neten lógtak és az…..
Deansdale 2026.03.05 17:31:06
@GABOR2: Jóformán nincs is szükség külön kémszervezetre, elég ha egy rakás okos-tech meg szocmédia platformot zsidók birtokolnak, akkor a tömegekről első kézből tudnak minden adatot megszerezni. Pl. kamerával felszerelt robotporszívók elég sokmindent látnak, ebből már több botrány is volt, szóval elég csak egy ilyen céget birtokolni és máris belátnak pártízezer lakásba. És hány ilyen lehetőség van, bakker...
Deansdale 2026.03.09 07:27:47
@Koenigsberger: De ha azt írnád a facebookra, hogy kevesebb migráció kéne, akkor egy tucat járművel szállna ki a rendőrség és azonnal lekapcsolnának :) Valami 12.000 vagy mennyi letartóztatás történik ott évente netes kommentek miatt... Magyar fejjel ez elképesztő, itt nem tudom van-e évente 3 letartóztatás ilyesmi miatt, és azok is személyes halálos fenyegetések, nem politikai vélemények. Közben meg itt sír az ellenzék, hogy diktatúra van, és mennyivel jobb a nyugati liberális demokráciákban :\

A fejétől bűzlik a hal amúgy, szerintem a 30 évvel ezelőtti brit rendőrség megköszönte volna a kamerás felvételeket és el is járt volna az ügyekben normálisan, csakhát azóta egyrészt az állomány fele már bevándorló hátterű, a vezetőket is beleértve, másrészről meg folyamatosan demoralizálva vannak. Remélem a Restore nyer ezentúl minden választást és Lowe annak is bizonyul aminek mondja magát.
Deansdale Epstein, bővebben 2026.02.17 10:17:24
Elsősorban azt kellene mindenkinek megérteni, hogy bár a fiatalkorúak molesztálása az egyik legerkölcstelenebb és legbüntetendőbb dolog a világon, ennek az ügynek nem ez a lényege. Ha csak arról lett volna szó, hogy valami degenerált milliárdos a magánszigetén 18 év alatti lányokat is felszolgál, az…..
Deansdale 2026.03.08 16:28:41
@-JzK-: Az árulókat régebben fellógatták, és szerintem most is fel kellene.
Deansdale 2026.03.08 17:43:48
@-JzK-: Nem tudom felfogják-e az agyhalott balosok, hogy Putyin sosem fenyegetett minket és minden megállapodást tiszteletben tartott, miközben a gennyláda ukránok minket fenyegetnek, akik amúgy a szövetségeseik vagyunk, és már eddig is rengeteget segítettünk nekik, csak annyit kértünk cserébe hogy a kurva olajunkat hagyják békén.

És érdekes a szitu, mert NATO-ország vagyunk, szóval a retardáltak a NATO-t fenyegetik - persze nyilvánvaló, hogy a NATO nem létezik abban az értelemben ahogy az emberek hiszik, csak háttérhatalom van, úgyhogy ha az ukránok ránk támadnának szerintem a NATO szarna Magyarországra, hiába tagállam. De össze kellene hívni a 4. cikkely szerinti tanácskozást, aztán hadd lássa meg a világ hogy mi történik.

Nem tudom amúgy hogy ez nem-e a tervezett háborús propaganda kezdete amivel a rócsildok bele akarják sodorni Magyarországot a háborúba.
Deansdale Imádom a kapitalizmust 2026.02.26 09:28:51
A bejegyzés címe cinikus és félkomoly, aki valami mélyfilozófiai vagy közgazdasági disszertációra számít, az már most tegye le. Egyszerűen csak elegem van egyes cégek debil hülyeségeiből, ezúttal pl. a google "fejlesztői" tevékenységéből amit a youtube-on végeznek. A google-ről ugye tudjuk, hogy már…..
Deansdale 2026.03.07 12:05:48
@-JzK-: Irán terveiből pontosan annyi valósulna meg, mint az ISIS-éból. Saját erőből semmit nem tudnak elérni, nagyotmondó sivatagi kecskepásztorok, akiknek egyetlen esélye a nyugat ellen az open borders.
Deansdale 2026.03.07 12:46:23
@-JzK-: Az első lépést kihagytad, hogy Epstein -> open borders.

Az európai államok kezét Epstein fogja le, nem a betelepült 70-es IQ-jú sivatagi kretének... És senki ne mondja, hogy csak azért írom ezt mert alusapkás vagyok, miután nyilvánosságra hozták az egészet, épp csak nem rágták egyesével a nézők szájába, hogy mit jelent ha zsidó milliárdosok pénzén egy másik zsidó (aki több izraeli miniszter és miniszterelnök személyes jóbarátja) zsaroló praxist folytat az USA és Európa politikusai ellen.
Magyarországon az üzemanyagár egy nagyon érdekesen viselkedő állatfaj... Állítólag a világpiaci ár határozza meg, de tán tavaly előtt volt amikor lazán beismérték, hogy a MOL szeretett volna egy kis zsebpénzt magának, hogy a benzinkutak nem alapvetően fontos személyzetének kifizetése ne érintse az…..
Deansdale 2026.03.05 19:20:08
@GABOR2: Szerintem nem lenne túl nehéz olyan akksikat tervezni amik kisebb modulokból állnának és akár a benzinkúton is ki lehetne cserélni párat, azzal egy csomó töltési időt meg lehetne takarítani. Gondolom a gyártóknak valamiért nem éri meg, ezért nem foglalkozik az ötlettel senki.

Szerintem a hibridekben van jövő, legalábbis egy olyan változatban ami képes akár full elektromos, akár full benzines módban is működni, aztán ha tudod olcsón tölteni otthon konnektorból akkor töltöd, ha meg nem tudod akkor tankolod benzinnel, és regeneratív fékezéssel meg ilyesmivel tölti az akksikat magától.
Deansdale 2026.03.05 19:54:38
@GABOR2: Igen, ha egy nagyobb autógyártó konszernnek lenne esze, mondjuk a VW-nek vagy a stellantisnak, akkor szerződne valami benzinkút-céggel, hogy töltögessék a cserélhető akksijait a kutakon és legyen egy alkalmazott aki a vevőknek cserélgeti. Aki ezt először meglépi, az lehet hogy megnyeri az EV-versenyt, akkor is ha egy kurvanagy összeget be kellene fektetni előre. Sőt, lehet hogy alapvetően egy akksicégnek kellene ezt meglépni, és akkor ők szerződhetnének az autógyártókkal, hogy használják az ő akksijaikat amikre már megvan a benzinkúti csererendszer.
Deansdale 2026.03.05 20:31:06
@GABOR2: "Az autógyártók meg az akksigyártók is most inkább padlón vannak, ők most még ilyenbe nem fektetnek bele..."

Na ja, csak ez rövidlátás a részükről, hiszen mindenki valami nagy áttörésre vár, és lehet hogy ez lenne az. A sokmilliárd dollárokat már beleölték az elektromos átállásba, akksifejlesztésbe, stb., elvileg a nehezén már túl vannak, "csak" az van hátra hogy olyanná tegyék a technológiát ami az egyszerű emberek számára a hétköznapokban könnyen használható, rugalmas és biztonságos (magyarul ne kelljen sokat várni a töltésre, ne kelljen google mapson külön keresni a töltőállomásokat, a kutaknál ne kelljen annyit sorba állni, stb.), plusz a használtpiacon is jobban tartsa meg az értékét. A cserélhető akksik szerintem ezen mind segíthetnének.
Az EU-csatlakozási kampány részeként láthattuk ezt a plakátot: Most már szerencsére megvan a válasz:  Azt nem tudjuk, de Kijevben hamarosan áshatsz lövészárkot.  ..
Deansdale 2026.03.02 09:34:52
@fofilozofus: Akkor megnyugodtam, már azt hittem a kijevi lövészárok-ásásra van valami hír, hogy az EU vagy a NATO magyar katonákat (is) akar küldeni az ukrán frontra. Persze ez alapból eléggé valószínűtlen, mivel a ruszkik ellen a NATO-beavatkozás gyakorlatilag felhívás egy világháborúra, de amilyen elmebetegek bármikor bedobhatja valaki a köztudatba a témát.

A bécsi cukrászdás dumára még emlékszem magam is, elég öreg vagyok hozzá, és talán az a legjobb példa arra, hogy a tömegeket mekkora hülyeségekkel meg lehet etetni.
Egyik reggel ébredéskor (ilyenkor sok jó ötlet eszembe szokott jutni) eltűnődtem azon, hogy ha pl. tanár lennék, akkor hogyan magyaráznám el a gyerekeknek, hogy mi az a kommunizmus. És egy nagyon szemléletes magyarázat ugrott be: Végezzünk egy kísérletet a suliban, mondjuk egy fél évig! Mivel…..
Deansdale 2026.02.26 11:32:06
Mint minden másban, itt is igen fontos rejtett elem a migráció. Amíg a magyarság magyarság, addig az a hajléktalan vagy nyugger vagy hátrányos helyzetű az én anyám, a te gyereked, a szomszéd öccse, és nem túl nehéz megérteni, hogy miért kell a közösségnek segítenie őket. Tegyünk a képletbe félmillió cigót aki a GYES-ből él és kinyílik a bicska az ember zsebében. Ráadásul a fehér emberek általában 2-3 kategóriával tisztességesebbek és törvénytisztelőbbek a nemfehéreknél - míg a magyarságban van mondjuk párezer csaló aki leszázalékoltatja magát, addig az idegeneknél abszolút elterjedt és tömeges mindenféle visszaélés. Hál'istennek ebben is le vagyunk maradva a nyugathoz képest, de a helyzet tisztán látható pl. a minnesotai tömeges csalásoknál.

Valami olyasmit akartam ezzel mondani, hogy van egy normális egyensúlyi helyzet a közösségi és az individualista gondolkodás között félúton, de ez az egyensúly nagyon kényes és sok különböző faktor fel tudja borítani. Amire a mindenkori politikai vezetésnek a leginkább oda kellene figyelnie az az, hogy a munkából élő alsó-középosztályt kinntartsa a nyomorból, mert a francia, orosz, és egyéb forradalmak a dolgozó emberek tömegnyomorának az eredményei. Mármint nyilván külső manipulációra kezdődtek, afféle "színes forradalmak" voltak már azok is, de csak azért voltak képesek szárba szökkenni, mert volt elég ember akinek egy életre elege volt már a kilátástalanságból. Vagyis abszolút nem illegitim elképzelés az állam részéről, hogy foglalkozzon a csórók bajával, akkor sem ha közöttük tényleg több a lusta és ostoba és élhetetlen. Az ő kiegyenesített kaszájuk éppen olyan jól vágja el a zsíros nyakakat, mint a legdrágább importált katanák :) Egy társadalom nem engedheti meg magának, hogy a lustaságra hivatkozva hagyjon a kilátástalanságba zuhanni egész tömegeket, és remélem ezt előbb-utóbb a vadkapitalisták és vérlibertáriusok is megértik.
(ez nem a bloggazda elleni célozgatás, általánosságban értem :)

Ugyanakkor az meg nettó elmebetegség, hogy adóztassuk rommá a közép-középet és abból tartsunk el egy echte ingyenélő réteget, ahogy a posztmodern ballerek képzelik. A megoldás nem a segílyezés, hanem a munkahelyek létrehozása ill. annak elősegítése, valamint az unfair globális gazdasági verseny kizárása vámokkal és egyebekkel, amit jelenleg sajnos lehetetlenné tesz az EU-tagságunk. A modern balos nézetekben semmi empátia vagy segítő szándék nincsen, egyszerűen csak el akarják pusztítani a helyi középosztályt, és erre indoknak használják a destruktív csőcselék pénzelését.
Deansdale 2026.03.01 08:09:32
@Sipi81: Na igen, a balos politikusok, értelmiségiek és influencerek közül egyetlen egy sem származik a munkásosztályból, milyen érdekes.
Bár amúgy illegális, új és folyamatosan emelkedő összegű támogatást adnak angliában bigámiára. Igen, nyilvánvalóan a muszlimok seggét nyalják angol adó-fontokból, és már fel sem teszem a költői kérdést, hogy miért, hiszen erről pofázok évek óta. Csak azt nem értem hogyan létezhetnek emberek akik még…..
Deansdale 2026.02.27 08:06:17
@-JzK-: Első lépésnek bőven elég az illegálisokat + a bűnözőket és ingyenélőket(!) kitoloncolni, az beindítja a dolgokat, később majd lehet építeni rá. A legtöbb nyugati országban még az illegálisok deportálásáról SEM beszélnek érdemben, ami hajmeresztő. Amúgy Lowe a pártalapító videójában aszondja, ha millióknak kell menni akkor milliók fognak menni, ez szerintem jó alap a bizakodásra. Arról is beszélt, hogy simán elvenné az állampolgárságot azoktól akiket amiatt nem lehet kitoloncolni, törvénymódosítás után, ha szükséges.

Az USA-ból is ki kellene picsázni minden modern migránst, a latínókat is beleértve, de nem Trump lesz az aki ezt megcsinálja. Amennyit az ICE bohóckodik mostanában még így is kevesebbet deportál mint Obama. Trump egyetlen valódi előnye hogy sok potenciális migráns el sem indul miatta, de a ~százmillió migránsból a rendvédelmi szervek eddig cirka fél misit deportáltak, ami halottnak a cvikipuszi, főleg hogy közben folyamatosan csorognak be a határon az indiaiak.
Deansdale 2026.02.27 08:10:04
@Lornh: Hagyjuk már a hülyeséget, voltak néhányan akik a polkorrektség miatt direkt fehér példákat hoztak, hogy ne lehessen őket rasszizmussal vádolni, de mindenki számára teljesen nyilvánvaló volt, hogy elsősorban a pakik bökik mindenki szemét, meg a londoni niggerek. Egy brit átlagembert nem az zavarta, hogy a rendesen dolgozó és jól szocializált szomszéd otthon lengyelül beszél, hanem hogy a harmadikvilág söpredéke segílyből tojja a gyerekeket futószalagon és tönkreteszi a lakókörnyezetét. gyakorlatilag teljesen ugyanaz a helyzet mindenhol a nyugati világban, és soha sehol senkinek nem a fehér migrációval van baja.
Meghalt egy nő az USA-ban, miután rendvédelmi erők (ICE, szigorúan az egyszerűség kedvéért rendőröknek fogom hívni őket a cikkben, részben mivel "police" feliratú mellényben mászkáltak) megpróbálták letartóztatni, ő meg megpróbált elmenekülni, csak közben a kocsi orrával nekiment az egyik rendőrnek,…..
Deansdale 2026.02.24 14:03:33
@-JzK-: A témára azért nem reagáltam közvetlenül, mert abban tökéletesen igazad van :)
Deansdale 2026.02.25 08:50:09
@Frederick2: Nem határozott döntés, mert attól a gondolattól nem tudok megszabadulni, hogy még ha 99% színjáték is, annak a maradék 1%-nak is van valamennyi jelentősége - már csak az overton-ablak miatt sem mindegy, hogy kik ülnek a parlamentben. Ha a Miatyánk beszarna akkor nem lenne aki a nemzeti kérdésekkel zaklatá a fityiszt.
Deansdale 2026.02.25 08:54:55
@Frederick2: A színjátékot meg a jó/rossz zsaru témát általánosságban értem, a választási rendszer egészére. Nem gondolom, hogy az MH is kakukktojás lenne, főleg nem az önkéntes réteg. Toroczkai személyével kapcsolatban voltak anno gyanús hírek, de a polgármesteri tevékenysége szerintem alátámasztja, hogy komolyan gondolja amit mond.
  Mindig ezt halljuk. Németország sikeresen feldolgozta és maga mögött hagyta a nácizmus traumáját. Ez egy bátor nemzet, amely képes volt szembenézni a múltjával. Közben egy lószart, mama. Mérő Laci barátom - aki egy sörözés alkalmával édesapja vonatkozó történetét is elmesélte - mindig azt mondja,…..
Deansdale 2026.02.24 08:17:10
Elnézést ha részben ismétlem ami a cikkben van.

1. A múlttal való szembenézés eleve lehetetlen, amíg hazugságokra épül. Amit a modern ember (a németeket is beleértve) a 2.VH-ról gondol az 99%-ban idióta hollywoodi propaganda, a történelmi valósággal köszönő viszonyban sincs.

2. A múlttal való szembenézés azok feladata akik áltélték az eseményeket, a következő generációkra átörökíteni elmebetegség. El kellene már végre dönteni a libdemoszekuláris nyugatnak, hogy létezik-e kollektív bűn vagy sem, mert ez a degenerált szar, hogy természetesen nem létezik, kivéve a fehéreknél, már eléggé unalmas. (Nemfehér népek mikor fognak bocsánatot kérni a fehérek ellen elkövetett dolgokért? LOL) Senkinek semmi köze ahhoz, amit valakik 100 éve elkövettek, a white guilt generálásának nemzeti formája éppúgy pszichológiai hadviselés, mint a kollektív vagy az egyéni. Az a duma, hogy a magyarok, németek, stb. "nem néztek szembe a múlttal", vagy "nem kértek eléggé bocsánatot" 2000 után már nyíltan sátáni - szóval egyáltalán nem véletlen, hogy a sátán egyháza erőlteti.

3. Amit jelenleg is látunk a németeknél az a múlttal való szembenézés eszméletlen szintű túltolása, amikor - szándékos külső hatásra - egész generációknál épült be a mélyszemélyiségbe az önostorozás és a kóros bizonyítási inger, egy nem létező billyoggal való megnyomorító és kilátástalan lelki küszködés. És persze az erős lelki gyíkok általában szélsőséges hülyeségekre hajtják az áldozataikat, tehát a nácimúltba ipari szinten beletraumatizált németek egy nem csekély része most erőszakosan akar ártatlan embereket, csoportokat elpusztítani a múltbéli erőszak elutasításának nevében.

4. A jelenlegi globális epsteinita vezetéshez képest Hitler meg a nácik kifejezetten pozitív figurák voltak, jóindulatú kiscserkészek. Akik gyerekhúst esznek azok ne pofázzanak másoknak a 100 évvel ezelőtti "bűnök" megbánásáról.
Megkérdezték nemrég a kormány tagjait, hogy melyek a kedvenc filmjeik: https://www.blikk.hu/sztarvilag/kultura/magyar-kultura-napja-kormanytagok/852389j   Bár látszik, hogy ez a kampányra készült bulváranyag, de azért még érdekes. Egy barátom szerint a Csinibaba (Pintér választotta) az egyik…..
Deansdale 2026.01.27 20:12:36
@fofilozofus: A Zanox és a Fekete múmia jó volt, mondjuk 7/10, a rókatündér nekem túl absztrakt, vagy túl gyerekes, ahogy vesszük.
(A Zanoxot a másik blogodról vettem, itt nem említed.)
Súlyosabb témákba egyelőre nem néztem bele.

Jó hogy van aki ajánl dolgokat, a médiában ugye semennyire nem lehet megbízni, én többet adok az "ismeretlen" bloggerek magánvéleményére.

Az az új meglátásom, hogy a modern magyar film nagyon erőlteti a humort, de igazából nem fekszik nekünk ez a műfaj, drámában (úgy értem komolyabb hangvételben, mélyebb érzelmi témákban) jobbak lennénk. A Fekete múmián is csak 1 jót röhögtem, sok más helyen erőltetett vagy gyenge volt a humor, és inkább a drámai szál jött be.
Deansdale Nyugaton mindenjobb 2024.02.07 16:37:37
Ha az internetnek hinni lehet, ami kétséges, de ez alkalommal miért ne, akkor ez egy sorbanállás a fogorvosi rendelőhöz Bristolban, Angliában. Két dolog szembeszökő azonnal: egyrészt aki a magyar EÜ állapotán rugózva arról álmodozik, hogy nyugaton mennyivel jobb, annak ideje felébredni. A másik,…..
Deansdale 2024.05.08 14:38:04
@Deansdale: ...persze nyilvánvaló, hogy a nagy resztenek ágyaznak meg ezzel a rengeteg hülyeséggel, ahol a köznép csótányt eszik majd a 15 perces gettókban, és mindenki nagyon fog örülni, különben törlik a rendszerből. Ahhoz képest milyen szar is a kapitalizmus, ja.
Deansdale 2024.05.08 16:12:20
@Frederick2: Elkezdtem olvasni az elsőt, de túl sok volt benne a zagyvaság. Persze a kapitalizmusról mindenkinek megvan a magánvéleménye, csak nem szeretem amikor közgazdászok beszélnek hülyeséget, ócsárolják a kapitalizmust ami amúgy 30 éve halott. Pffff.

Propaganda? Mit gondolsz mi a f*szt épít a WEF? Gyakorlatilag csak azt ismételtem el, amit ők mondanak a jövőnkről. És ez nem a kapitalizmus mentegetése, egyszerű tény.

Magyarországon sincs kapitalizmus ahogy sehol máshol sem, oligarchia van meg kleptokrácia. A "menedzsment" mindent ellop amit bír miközben az elit utasítására tönkreb*sznak mindent.

De hogy kicsit konkrétabban szóljak a valódi témához is, ezer éve mondom, hogy a kapitalizmus az egyetlen működő gazdasági rendszer, de sajnos az is csak kicsiben jó, mert amint valaki elég gazdag lesz hogy a rendszerszintű dolgokba nyúljon, kapufa. Egy olyan államberendezkedés kellene, ami alapvetően kapitalista, csak a túlkapásoktól véd. Ilyennel eddig még senki nem kísérletezett. Eddig még semmilyen más gazdasági rendszert nem találtak ami tiszteletben tartja a magántulajdont és az emberek szabadságjogait, de ha esetleg valamelyik cikkben beszélnek ilyenről, szólj, elolvasom.
Deansdale 2026.02.23 15:57:04
Újabb hír a témában:
www.dailymail.co.uk/news/article-15582277/Woman-dead-floor-home-told-wait-ten-days-ambulance.html
Medencecsont-töréses 97 éves nőt holtan találták miután közölték vele, hogy a mentőre 10 napot kell várnia.
Mármint...
Ez már az én felfogóképességemet is meghaladja.
Ezért legalább kéttucat embernek kellene börtönbe kerülnie, de az sem lenne túlkapás ha lámpaoszlopokra kötnék fel őket. És níivlán nem a mentő-sofőrökre gondolok vagy ilyesmire, hanem a politikusokra akik miatt a rendszer túlterhelt, szétbaszott, embertelen.
Deansdale Iszlamizáció 2026.02.13 09:21:55
Határozottan emlékszem ahogy 10 éve a haladárok fröcsögve tiltakoztak, hogy "iszlamizáció" nem létezik, csak rasszista széljobb konteó. (Mintha az iszlám rassz lenne, b+.) Pedig már akkor is ezer jele volt Európában az iszlám térnyerésének, és azóta ezekhez csatlakozott még ezer másik. A legfrissebb…..
Deansdale 2026.02.19 08:31:45
Deansdale 2026.02.20 07:45:31
@-JzK-: Amíg relatíve kevesen vannak és időnként összegyűlnek néhány helyre, addig nagyon könnyű szinte az összeset egyszerre deportálni. Alig várom, hogy Orbán lépjen valamit ezügyben, lol.
Deansdale 2026.02.23 15:19:04
Na nesze... Retardált szargerincű iszlamista "állatmenhelyet üzemeltetett" Essexben, ami annyit jelentett, hogy zsebrevágott minden beérkező pénzt és aztán egyszerűen halálra éheztetett minden háziállatot ami odakerült. Mikor lekapcsolták 41 elhullott állat volt a portán, mert a 60-as IQ-jú szubhumánnak még annyi esze sem volt, hogy legalább eltüntesse a tetemeket.
x.com/TruthFairy131/status/2025771053742694575
Bárcsak tudnám hogyan lehetnek maguk a britek is annyira eszetlenek, hogy megbíznak egy ilyen kecskebaszó iszlamista trógerben.
Teljesen szétesett agyilag az egész világ, itt már tényleg csak egy jó nagy reszet segíthet, de remélhetőleg nem olyan előjellel, ahogy a hatalmon levők képzelik.
Deansdale Foglalkoztatottság 2026.02.13 10:33:12
Érintettem már ezt a témát a blogon, de mivel újra és újra a szemem elé kerül, ezért nem tudok napirendre térni afölött, hogy a közemberek mennyire nem képesek felismerni az összefüggéseket. Az USA-ból származó havi bontás szerint már megint, sokadjára is az van, hogy az amerikai állampolgárok…..
Deansdale 2026.02.19 11:06:00
@-JzK-: Hát, ezeknek az akksija egyelőre max 4-5 órát bír ki ha használva is vannak, nem csak a falat bámulják. A valódi harci bevetésük nem túl praktikus. Sőt, az ilyen bemutatóra készülő díszpéldányok szerintem percek alatt lemerülnek, biztos nincs bennük 100 kilós akksi.

De amúgy igen, ez is a jövő része, mint a drónok. Hiába jönnek a hírek, hogy különböző hadsergek fejlesztenek drónellenes cuccokat, a lakosságnak se pénze, se lehetősége nem lesz ilyeneket beszerezni.
Deansdale 2026.02.20 19:57:37
@-JzK-: Ember a talpán aki ezt végigolvassa :) Még az angol nyelvű verzió is jobb.
Deansdale 2026.02.20 20:33:15
@valis47: Nem úgy értetem, hogy én nem vagyok hajlandó elolvasni :) Eleve ismerem a témát, bár nyilván vannak részletek amikről nem tudok, de lényegében nem tudnak újat mondani.

2 problémám volt az összefogalóval, egyrészt a hossz, ami nyilvánvaló, mert szerintem senki nem fog ezt nekiülni betűről betűre végigolvasni, a másik a nyelvezet, amin az összefogaló összefoglalása sem segített... Rühellem az ilyen angol kifejezésekkel, anglicizmusokkal és bürokratikus blbalával teletűzdelt félmagyar szövegeket. De ez nem a ti hibátok, remélem senki nem veszi magára :) Meg amilyen retardált az eredeti szöveg, tele posztmodern műszavakkal, szinte lehetetlen is lenne normálisan magyarra fordítani.
Deansdale Boldog új évet! 2025.12.31 10:34:49
Deansdale 2026.01.04 08:21:51
@GABOR2: Putyinnak jóval több és hathatósabb oka volt megtámadni Ukrajnát, mint Trumpnak Venezuelát, dehát na.

Viszont látható egy érdekes különbség: ha egy szuperhatalom meg akar nyerni egy háborút, akkor nem a mezítlábas parasztjait küldi át a határon rumcájszpuskákkal, mint az oroszok, hanem az ellenfél politikai vezetésének kiiktatásával kezdi, mint Trump. A tanulság pedig az, hogy az oroszukrán cécót Putyin eleve nem akarta gyorsan megnyerni, az volt a cél hogy tartson jó sokáig az értelmetlen öldöklés. Erről írtam már régebben is, de sokan nem hitték el.
Deansdale 2026.02.15 14:47:34
@Frederick2: Szirmai valamennyit konyít a filmekhez, de a politikához mindigis segghülye volt - tipikus bélpesti újgazdag libsigyerek, annak megfelelő mélységű politikai ismeretekkel. Meglátogatott pár turistaparadicsomot és levonta a következtetést, hogy diverzitás meg jófejség, és itt meg is rekedt szellemileg.
Deansdale 2026.02.15 16:43:07
@Frederick2: Ja, ez nekem is tetszett.
Deansdale Epstein 2026.02.08 07:35:57
Gondolkodtam, hogy írok a témáról egy hosszabb cikket, de egyelőre még jegelem az ötletet, csak annyit szeretnék a nagyérdemű elé tárni, hogy a nyilvánosságra hozott emailek egyikében Epstein azt írja Peter Thielnek, hogy a Rothschildokat képviseli. Nem mellesleg a Rothschild név 83 alkalommal…..
Deansdale 2026.02.13 21:06:40
@-JzK-: ...hát NYILVÁN a befogadó népek voltak az okai mindennek, és csak félreértették a zsidók amúgy teljesen normális, bár kissé atavisztikus népszokásáit, mint például a nemzsidó gyerekek megerőszakolása és rituális megölése. Pardon, úgy értem a szárított vér használata voodoo mágiára.

És amikor NY-ban kimásztak a csatornából a véres matraccal, na az is izé, hogyismondják, csak amolyan félreértés volt :)
Deansdale 2026.02.13 21:44:45
@-JzK-: Szoktam mondogatni olykor, hogy nem firtatom a kommentelők faji, nemi, vallási, és semmilyen hovatartozását, és nem is érdekel mivel alapvetően nincs bajom senkivel. Zsidót is ismerek normálisat, már ha lehet ezt mondani, mivel meleg :) Szóval tőlem aztán senkinek semmi félnivalója nincsen. De amit a zsidók mint közösség csinálnak, illetve amit a történelem folyamán csináltak, az undorít és felháborít, mégpedig joggal, ezért ezt ne is kérje számon rajtam senki. Nem véletlen és nem irracionális antiszemitizmus, hogy 1000+ helyzetből száműzték őket az elmúlt 2000 évben. Kőkeményen megdolgoztak minden egyes esetért.

Ez csak amolyan szabad asszociáció arra amit írtál.
Deansdale 2026.02.14 08:29:31
@-JzK-: Epstein szerintem elvan valahol Izraelben mint a befőtt, a halálával kapcsolatban meg száz különböző pletyka van, nem utolsósorban pont azért, hogy legyen jó nagy káosz, abban lehetetlen felmutatni az igazságot.