Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Deansdale

753 bejegyzést írt és 11363 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Gondoltam kipróbálom, hogy helyesírási hibákat kerestetek egy AI-val, ezért betettem >>>az előző cikk szövegét<<<, de balf*sz módon ment egy enter még mielőtt a valódi kérésemet beírtam volna, ezért a gépagy értelmezte a cikket és reagált rá. Ezt közlöm alább, csak kattintás után…..
Gondolatkísérletezünk. Elon Musk megbarmul és elhatározza, a teljes vagyonát arra fogja használni hogy kiirtsa az észteket, mert csak. Vásárol egy tekintélyes szeletet a médiájukból, megveszteget pár politikust, ésatöbbi, aztán téged bíz meg azzal, hogy levezényeld a lényegi részt. Van rá 100 éved,…..
Deansdale 2026.05.25 16:26:12
@JusztinaEufrozina: "Segítek a megértésben: tilos bárkit lebeszélni nemváltási szándékáról."

Ez a legdurvább, hogy ha a gyereked azzal jön haza hogy a másik neműnek képzeli magát, akkor nem viheted el pszichológushoz, mert bebörtönöznek. De amúgy nincs buzidiktatúra meg semmi ilyesmi, az csak hülye széljobber hazudozás.
Deansdale 2026.05.25 17:23:58
@JusztinaEufrozina: Lannert egyértelműen tisztában van a helyzettel, őt azzal bízták meg hogy itt is kialakítsa ami nyugaton már van, és ehhez segítőtársul adták neki Gyurkó Szilviát mint gyermekjogi és gyermekvédelmi államtitkárt. Tudatosan csinálják. Aztán hogy utólag mit és hogyan fognak letagadni vagy szépítgetni, az más tészta. A standard duma ilyen esetekben az, hogy "ők csak a szegény betűveles gyerekek jogait védték, tök ártatlanul és jóhiszeműen, ahhoz semmi közük hogy időközben a számuk a tízszeresére ugrott".
Gyors eszmefuttatás lesz ez egy olyan témában amit így-úgy már végtelen+2-ször érintettem, és kb. ugyanannyiszor fogok is még. Nem jóslás, nem konteó, nem vészmadárság! Egyszerű morfondírozás a jövőről. Pár egyéb mellett 2 nagyobb válság látszik közeledni a nyugati civilizációban, az egyik az AI…..
Szerintem messze túlértékelik. Képkocka a magyar TV adásából, kattintásra nagyobb méretben is látható, bár minek: Ha fizetnék valami múzeumbelépőért és ezt kapnám cserébe, garantáltan visszakövetelném a pénzem...
Deansdale 2026.05.20 20:28:18
@__NEHALEM__: Minél igazabb az érzés annál ocsmányabb kamerák elé vinni.
Deansdale 2026.05.21 20:04:23
@__NEHALEM__: Végre valaki vette a bátorságot és filmre merte vinni azt a forradalmian új témát, hogy nácizmus rossz. A nézők biztos azért nem értékelték mert ez a kérdéskör annyira bizarr és szokatlan, még nem voltak rá felkészülve.
Deansdale 2026.05.24 08:10:50
@Frederick2: A szándék szórakoztatóbb mint a megvalósítás. Erőltetett a humor, és látványosan szenved a film a fordítási problémáktól. Ha tizenéves lennék lehet hogy megnézném, angolul.
Sajnos este, még elalvás előtt belenéztem a hírekbe. Nem kellett volna. 2002 villant be, az akkori elkeseredettség, aludni is ugyanolyan jól tudtam. Pedig azt hittem, lesz egy nyugodt évünk... Aki érti a politikát, mindig is tudta, hogy a Fideszt csak egy összellenzéki összefogással lehet legyőzni.…..
Deansdale 2026.05.23 12:27:25
@Glokta: Ha mindent önmagában és minden mástól elkülönítve vizsgálsz akkor sosem fogsz összefüggésekre bukkanni, de ez nem érv amellett, hogy nem is léteznek összefüggések. A modern magyar politikai életben a jobbik csak egy párt volt a minimum féltucatból ami "érthetetlen módon" elszadeszesedett, de ha a nemzetközi porondot nézed kis túlzással talán a top 100-ba se férne be. Schiffer LMP-jét is pont úgy lopták ki alóla ahogy a jobbik lekonyult, csak annyi volt a különbség, hogy Schiffer mint gerinces ember kilépett, Vona meg mint haszonleső maradt levezényelni a pártja bukását. Azt meg nehezen feltételezem róla, hogy elhitte volna a kamu dumát amit a szájába adtak, hogy radikál széljobberként azzal szerezhet több szavazatot ha átváltozik balossá... Ez olyan, mintha a fradi azzal akarna több fradi-drukkert generálni hogy az újpesttel szövetkeznek. A gyurcsótánnyal való közösülés annyira volt népszerű, mint amikor Figo átment a barcából madridba, és ezt pontosan előre lehetett látni.
www.youtube.com/watch?v=Caf6bO7Ct44

Soha egyetlen pillanatra sem volt semmi esélye annak, hogy a valóban nacionalista, turultrianonista turbómagyar szavazókat megtarthatta volna a globalista-haladár erőkkel való szövetségében. Zéró. És ezt ő, meg mindenki más is előre tudta.
Deansdale 2026.05.23 12:34:19
@Deansdale: Viszont az tény, hogy az említett nacionalista jobbik-szavazók nagy része, szerintem kb. fele azóta sem szavazott senkire, mert olyan mértékben csalódtak Vona árulása miatt, hogy azóta nem bíznak senkiben, Toroczkaiban sem. Na ezen el lehet gondolkodni, hogy ha ez lett az eredmény, akkor ki akarhatta ezt elérni és miért.

(nem az összes jobbik-szavazó fele, "csak" a nacionalistáké)
Deansdale 2026.05.23 12:43:07
@Glokta: Mondjuk tudod mit, most elgondolkodtam, vazze. Csak a kedvedért :) Bizonyos szemszögből nézve, ha eléggé hunyorítunk, Vona sztorija lehetett egy Magyarpeti 1.0, amely esetben MP nyilván a 2.0-s verzió saját magára, lol. Ennek az eshetőségnek ellentmond, hogy a körülményeket nem alakították úgy, hogy Vonának bármi esélye legyen egybefogni az ellenzéket és lenyomni Orbánt, de van elég párhuzam a kettőjük sorsában, ami miatt lehet egy sort töprengeni a dolgon. Lehetett volna Vona is egy kísérlet arra, hogy valami karizmatikus, fiatal vezérürü mögé összegereblyézzék a szétforgácsolt ellenzéket, és akkor lehetett volna ő 2018-ban a messiás, mint most MP, de az a projekt eleve halva született, a sikerre semmi esélye nem volt. Hogy ez csak véletlen egybeesés, vagy hogy a háttérhatalom akkor tesztelt dolgokat amiket később MP-ben valósítottak meg, az izgalmas kérdés, amire egyelőre nincs válasz :)

Mondjuk nem tartom kizártnak, hogy ezzel a fantáziával vezették meg, ezzel csalták lépre, hogy tegye tönkre a saját pártját egy olyan ellenzéki nagyvezíri szerepért ami sosem lehetett az övé. Ez esetben is nyilvánvaló a jobbik szándékos háttérhatalmi szétverése, csak Vona személyes szerepe változik át megvásárolt haszonleső tetűből átvert hülye balekká.
Mivel az emberek 80%-a nem tudja, hogy mi az a kiszebábu, először ezt tisztázzuk, mert enélkül nem érthető a mondandóm. A Google ezt hozza fel AI-alapú találatként: "A kiszebáb (vagy kiszebábu) szalmából, rongyokból készített báb, a télűző, tavaszköszöntő népszokások egyik központi kelléke. A…..
Deansdale 2026.05.23 09:14:52
@Glokta: Szerintem Orbán karizmáját messze túlértékelik. Sokan a stílusa és fizimiskája ELLENÉRE követték, a legtöbben meg csak elfogadták, hogy hát ő vezeti a fideszt, ez van. Pénzt mernék tenni rá, hogy csak nagyon elenyésző számú ember szavazott a fityiszre azért, mert személyesen Orbánt annyira megnyerőnek vagy bizalomgerjesztőnek találta, szemben azzal hogy mondjuk a tiszára legalább félmillió nő szavazott azért mert "Retya olyan jóképű drága napszemcsiben". Esetleg még az ősidőkben, mikor lánglelkű fiatal demokrata volt, akkor lehetett Orbán is szimpi sokaknak, de a 2010 utáni időszakra abból nem maradt meg semmi.

Hozzá képest Gyurcsány kifejezetten karizmatikus volt, legalábbis a kormányzása idején biztosan, mielőtt elette az agysejtjeit az alkoholizmus meg a Klára jelenléte.
Deansdale 2026.05.23 09:28:28
@Glokta: "Ennél is sokkal fontosabb, hogy nem látom hogy az európai nagyhatalmakat vagy az EU-t különösebben érdekelné a magyar választási rendszer reformja."

Hát az elég feltűnő volt, hogy a választás eredménye érdekelte őket, hogy finoman fogalmazzunk, úgyhogy lehet sejteni hogy a jövőbeli választások eredménye is érdekli őket, ergo maga a választási rendszer is. Legföljebb arról kevesebbet pofáznak nyíltan a sajtóban.

Magára a választási rendszerre áttérve, szerintem 5 perc gondolkodás után abszolút nyilánvalóvá válhat bárkinek, hogy a listás választás a lehető legszarabb, ellehetetleníti hogy a 2-3 fő párt csicskáin kívül bárki is bekerülhessen a parlamentbe, tehát örökre bebetonozza a lehető legszarabb rendszert amiben a globális unipárt két leányvállalata közül lehet "választani", külsősöknek meg kuss van. Egy valóban működő demokrácia szerintem ott tudna elkezdődni, hogy a pártrendszert en bloc BETILTANÁK és kizárólag egyéni képviselők léteznének. Ahol párt van ott egyszemélyi irányítás van meg az ország javával akár teljesen ellentétes pártérdekek, plusz nevetségesen könnyű 1 ember megzsarolásával egy egész országot zsebrevágni. 300 független egyéni képviselőt kicsit nehezebb feltenni az epstein-listára. Emellett a választásoknak is teljesen más lenne a pofája, ha nem az lenne a kampány 95%-a, hogy "én X párthoz tartozom és azért szavazz rám mert az Y pár genya", hanem minden független jelöltnek a saját konkrét terveiről kellene mondani valamit a választóknak, amit aztán jóval egyszerűbb lenne számon is kérni rajtuk.

Nem mellesleg már adottak a feltételek egy direkt demokráciára is, ahol minden egyes jogosult állampolgár szavazhatna akár közvetlenül a törvényjavaslatokra is, szóval meg lehetne szabadulni a képviseleti demokráciától annak minden problémájával együtt. (Nem mintha egy közvetlen demokráciának nem lennének más problémái, de ez most mellékes.)

Dehát ez persze csak álmodozás, idegen megszállás alatt élünk és semmit nem fognak úgy alakítani, hogy az nekünk legyen jó.
Deansdale 2026.05.23 11:57:51
@Glokta: Arról beszélek, hogy egyrészt a listás szavazás eleve kizárja a párton kívüli jelölteket, másrészt hiába van elvi lehetőség arra hogy annyi párt jusson a parlamentbe mint égen a csillag, a valóságban ez szinte mindenhol azonnal 2-3 effektív pártra redukálódik. Ahol meg nem azonnal, ott egy kicsit később, és közben is csak a gondok vannak vele.

"Pont az egyéni képviselős választás szokott kétpártrendszert eredményezni"

Ez némileg irreleváns ahhoz képest, hogy azt írtam a pártokat en bloc be kellene tiltani - mármint nem konkrét pártokat, hanem a politikai pártok létezését. Induljon Tiszafütykösön 5 önálló független jelölt akik közül egyik sem tartozott soha semmilyen párthoz, és a nyertes a palamentben sokkal nagyobb valószínűséggel fogja a választóit képviselni, mintha hithű fityiszes lenne aki egyszerűen csak azt a gombot nyomja amit aznap reggel utasításba megkapott a FŐNÖKEITŐL, akik nem a választók, hanem a pártvezetés.

"A másik az lenne, hogy az egyéni képviselőknek elviekben a körzetük felé lenne elszámolnivalója, tudják annak a speciális érdekeit képviselni, de a gyakorlatban ez nem működik, inkább pártkatonaként funkcionálnak."

Szerintem olvasd újra a kommentet amire válaszoltál, abban ugyanez volt leírva a potenciális megoldással együtt :)

Csak hogy teljesen egyértelmű legyen, ha nekem kellene gatyába rázni a magyar demokráciát, az első intézkedésem az lenne, hogy új választásokat írok ki mondjuk jövő ilyenkorra, amiről ki lenne tiltva MINDENKI aki bármilyen politikai pártnak valaha is a tagja vagy jelöltje volt bármilyen szinten és bármilyen értelemben, plusz minden létező pártot feloszlatnék, nyilván, mivel az új rendszerben nem lenne semmi értelmük. Emellett kifejezetten tiltanám és büntethetővé tenném a képviselők bármiféle olyan háttérbeli szerveződését ami hasonlít a pártosodásra.
Hehe, most mindenkinek a választásokról meg a kormányról kellene írnia. De van pár témám, amit már régóta tartogatok a fejemben, és amíg a zseniális új kormányunk el nem kezdi a tényleges kormányzást, addig bepótolom a az elmaradásaimat. Ugye most a régi KRESZ-ről van szó, mert az Orbán-kormány…..
Deansdale 2026.05.21 08:02:38
@fofilozofus: Igen, pontosan erről beszéltem, hogy a statisztikák javulnak, de közben a gyeplőt mégis folyamatosan egyre szorosabbra fogják, ami egy teljesen fölösleges stresszforrás a közlekedésen. Az áruforgalmazást pl. hamarosan teljesen kikészítik az egyre degeneráltabb haladár szabályozással. Ez jobb esetben csak bürokrata fontoskodás és ostobaság, rosszabb esetben valami nagyobb folyamat része, mint sok más dolog körülöttünk, amit a közemberek nem értenek, mert képtelenek évtizedekben ill. folyamatokban gondolkodni.
Deansdale 2026.05.23 08:57:13
@vektortér: Szerintem pontosan a szabályok értelmetlenségét mutatja, hogy sokan szarnak rájuk és ennek nincs semmilyen káros következménye. A baleseteket 99%-ban nem azok okozzák, akik 50 helyett 60-al mennek fényes nappal egyenes és belátható utakon ahol gyakorlatilag nincs gyalogosforgalom.

A többség amúgy szabálykövető, úgyhogy ha 60 lenne a megengedett akkor a forgalom nagyjából annyival is menne, ami könnyebbség lenne azoknak is akik már most is annyival mennek, lol. Nem hiszem, hogy túl sokan lennének akik "csakazértis" gyorsabban mennek akkor is ha értelmetlen vagy nem biztonságos. Ráadásul tök hülyeség a szabályokkal őket célozni, hiszen úgyis megszegik őket. Most miattuk büntetik a hülye korlátokkal a normális embereket, a renitensek meg szarnak bele.
Deansdale 2026.05.23 09:01:53
@Deansdale: "ha 60 lenne a megengedett akkor a forgalom nagyjából annyival is menne"

Mármint normál esetben. Pesten csucsiban a mindenkori szabályoktól teljesen függetlenül az van, hogy amint lehet menni mindenki beletapos amennyire csak lehetséges, ha van lehetőség teljes kocsisorok mennek 80-al, és ez így normális, különben megbénulna a főváros. Én hál'istennek ritkán járok Pesten, itt vidéken még látni olykor épelméjű autóst is :D
Az Amerikai Külügyminisztérium nyilatkozata szerint az ENSZ évtizedek óta dolgozik azon, hogy migránsokkal cserélje le a nyugati országok lakóit, és ebben a továbbiakban az USA nem szeretne részt venni, mint áldozat. Engem mint alusapkást az érdekel elsősorban, hogy akik eddig irányították ezt a…..
Deansdale 2026.05.21 21:03:21
@Frederick2: Nem volt túl rossz, csak nincs rá mit mondani... Ha dícséretre számítasz azért még 10%-al többet kell teljesíteni :)
Deansdale 2026.05.22 07:28:58
@Madarász Henrik: Látva, hogy mit tesz a gyerekekkel a mobilozás alapvetően támogatnék minden ilyen kezdeményzést, de amit a politikusok csinálnak az mindig a globális rendőrállam kiépítéséről szól, és ez alól a KDNP-s baromság sem kivétel. A regisztrációhoz akarnak okmányokat kötni, nehogy véletlenül anonim maradhass a neten, amitől a 13 alattiak nyugodtan fogják egész nap a mobilt bámulni, legföljebb másvalaki (mondjuk anyuci) hozzáférésével, vagy olyan felületeken ahol nem szükséges regisztráció az alapvető nézelődéshez. Sánta az egész.

Sokkal több értelmét láttam annak hogy a sulikból kitiltották a mobilt, de gondolom a tisza ezt majd eltörli.
Deansdale 2026.05.22 12:42:03
@Mattka85: Régebben én is így gondoltam, ma már viszont úgy látom, hogy a világban nem létezik tartós béke, valaki mindig valaki más elveszejtésén dolgozik, úgyhogy igazából egyetlen pragmatikus kérdés van: te némítod el azokat akik ki akarnak nyírni téged, vagy ők téged? Ha te elvből nem némítasz el senkit azzal elkerülhetetlenül készíted elő mások zsarnokságát saját magad fölött.

A probléma a KDNP-hülyeséggel az, hogy ez nem a mi önvédelmünk a nekünk ártókkal szemben, hanem az ő fegyverük miellenünk. Ha valaha is sikerülne tőlük megszabadulni, akkor elengedhetetlenül szükséges egy olyan cenzúrát beépíteni a rendszerbe, ami őket kinntartja.

"A felelősségteljes szülőt meg semmi nem helyettesíti."

Ez teljesen, 100%-ban igaz! Csakhogy semmit nem segít azon a gyereken akinek a szülője nem felelősségteljes. Valamit kezdeni kell a többszázezer pulyával akinek gyökér szülei vannak, nem lehet őket egy legyintéssel elintézni, hogy akinek nincs felelősségteljes szülője az így járt, kapufa.

Én a magam részéről, ahogy írtam is, olyasmiket tartok normálisnak hogy pl. az iskolákban tilos a mobilozás, így legalább megvan az a naponta pár óra amíg a gyerekek nem az agyrohasztó fostengerbe merednek, mint jós a kristálygömbbe. Jó lenne ezt valahogyan kiterjeszteni hosszabb időtartamokra, de otthon nyilván minden gyerek azt csinál amit akar, illetve amit a szülei engednek.
  Számomra mindig is a szabadság jelentette a legfontosabb értéket, és ezzel aligha vagyok egyedül. Ugyanakkor sokan vannak, akiket megtéveszt ez az értékválasztás. Az a benyomásuk alakul ki, hogy ez automatikusan valamiféle sokszínűséget teremt a liberális/libertárius gondolkodók közt. Mintha a…..
Deansdale 2026.05.18 10:27:47
@G. Nagy László: Ha nincs közös értékrend akkor a libertárius társadalmad másnap már marxista és téged visznek a gulágra. Egy nagyon szép és nemes öngyilkos ábrándban hiszel, ami semmivel sem kevésbé utópisztikus mint marx lázálmai. Alapvetően nincs ezzel semmi baj, amíg ezt te is ebben a szellemben írod le, hogy "milyen szép lenne egy ilyen világ, kár hogy lehetetlen". Amikor valaki elvakítja saját magát a dolog lehetetlenségével kapcsolatban, ott kezdődik az önátverés.

4 millió tisza-szavazóval hogyan építesz demokratikus libertarianizmust? NYILVÁN sehogyan, fizikai képtelenség. Vagy uralkodsz felettük, vagy kívül tartod őket a rendszereden, vagy pedig ellen-agymosod őket. Egyéb lehetőség nem létezik. Mindhárom racionális opció kötelezi a libertárius államot, hogy a libertárius rendet akár nem-libertárius eszközökkel is védje. Ennek hiányában visszatértünk a tündérmesék területére.
Deansdale Utálom mikor igazam van 2026.04.11 10:42:30
Rebesgettem olykor itt-ott, legalábbis részleteiben biztosan, hogy a nyugati országok hadseregeivel kapcsolatban két terve van a háttérhatalomnak: egyrészt arra készítik fel azokat, hogy a saját honfitársaik közelgő lázadásait leverjék, másrészt hogy fehér országok fehér katonáival jól kiirthassák…..
Gyakorlatilag a rendszerváltás óta folyamatosan halljuk a baloldaltól, hogy nyugaton mindenjó, itt meg mindenszar, innen le kell lépni. Az EU-belépéskor is az volt a szlogen náluk, hogy végre szabadon le lehet lépni. A fidesz kormányzása alatt csak felerősödött ez a duma - nem akkor, és nem Orbánék…..
Deansdale 2026.05.14 09:22:29
@__NEHALEM__: Még nem értem pontosan a mechanizmusát annak, hogy hogyan és miért hülyülnek meg a tömegek teljesen, de az eredmény látványos és tagadhatatlan. Lenyomták O1G-t tehát minden fasza, ezután mindegy hogy a hőseik kicsodák és mit csinálnak.

Amúgy évekig hallgattam a balosoktól, hogy Mo-n "nincs igény" a transztémára, itt nem lesz buzilobbi az iskolákban meg ilyesmi (annak ellenére hogy libsibb intézményekben máris van...), namost az oktatásügyi miniszter és a gyermekvédelemért felelős államtitkár is szenvedélyes gyermekgyűlölő buzipropagandista, úgyhogy a nemsokára várható változások tükrében remélem az összes olyan haladár aki szerint "erre Mo-n nincs igény" lesz majd annyira gerinces hogy fog egy konyhakést és hátulról vesén szúrja magát.
Deansdale 2026.05.14 11:04:21
@__NEHALEM__: Nem vagyok egy gőgös alkat és szerintem sosem szoktam magam fényezni sem itt, sem élőben, de érdekes módon én nem akarom felsőbbrendűnek érezni magam másoknál és ha ezzel akarnának megvezetni akkor sem sorakoznék fel elmebeteg pszichopaták mögé. Fura érzés, hogy ezzel kivétel vagyok a jellemtelen emberek tengerében.
Ebben a storyban az is érdekes, hogy maga ahogy megtaláltam generált egy másik storyt, amit majd külön megírok. De a lényeg. Egy startup cég nagyon modern akart lenni és felbérelt magának egy "AI ügynököt", a cég kódolási folyamatának optimalizálása és a felesleges adatok karbantartására, hogy…..
Deansdale Epstein, bővebben 2026.02.17 10:17:24
Elsősorban azt kellene mindenkinek megérteni, hogy bár a fiatalkorúak molesztálása az egyik legerkölcstelenebb és legbüntetendőbb dolog a világon, ennek az ügynek nem ez a lényege. Ha csak arról lett volna szó, hogy valami degenerált milliárdos a magánszigetén 18 év alatti lányokat is felszolgál, az…..
Deansdale 2026.04.16 15:49:14
@Frederick2: Szerintem elég lenne a néhány vezető családot félreállítani, a többieket meg egyszerűen csak kiebrudalni a nyugati hatalmi struktúrákból, hogy a politikusaink nyugodtan tehessék amit a választók szeretnének és ami a civilizációnkat megmentené. Persze már ez is a lehetetlennel határos, dehát na. Mindenesetre szó sincs tömegmészárlásról. Pl. ha Trumpon nem lenne a nyomás akkor nem indította volna el az iráni háborút, lezárhatná ténylegesen a határokat és elkezdhetné a söpredék valódi tömeges deportálását, stb. Ehhez elvileg nem kellene senkit megölni, a gyakorlatban is csak tök jogosan lenne kivégezve pár arc.

De ha bírod a fekete pirulákat, akkor igen, meg vagyunk baszódva, szinte semmi esély arra hogy valaha is levessük magunkról az akaratukat, mert már olyan mélyen beették magukat a pénzügyi és hatalmi rendszereinkbe, hogy lehetetlen kihajítani őket. Már réges rég "győztek", és csak idő kérdése, hogy a terveik végighaladjanak a pályáikon és a fehér civilizáció eltűnjön a történelem süllyesztőjében.
Deansdale 2026.05.06 09:09:11
@F 117: Az a gond, hogy a tömegek birkák, és epstein után is ugyanúgy folytatódott minden mint azelőtt. A sajtóba bekerült pár új hír, az iráni háború és társai, és a többség automatikusan azzal kezdett foglalkozni, az epstein-témát meg elfelejtették. Az emberiség olyan mint egy macskakölyök ami világító pöttyöt kergeti, a globális elit meg a lézer-pointerrel a kezében röhög rajtunk, hogy mennyire együgyűek vagyunk.
Alapvetően libertáriusnak és kapitalistának tartom magam, és olykor úgy érzem már-már erőből szeretnék libertáriusabb és kapitalistább lenni, de nem hagyják. A Világgazdaság portáljáról idézek: "A cégcsoport 2025-ös eredményei már előrevetítették a problémákat: a Volkswagen csoport adózás előtti…..
Deansdale 2026.05.07 12:29:10
@__NEHALEM__: Őszintén szólva az ő sztoriját csak elég felületesen ismerem, de úgy rémlik az SZDSZ-vonal kitúrta az LMP-ből és azóta tartja ezt a kívülálló szerepet. Biztos tényleg másmilyen politikát akart, csak nem ő hozta a pénzt, úgyhogy nem nála volt a hatalom.

Biztosan sok ilyen politikus van amúgy, akik értelmesek és jó szándékúak, csak mindig őket túrták ki, soha nem tudtak ők a kitúrók szerepébe jutni. Volt annyi kkp (kis- és közepespárt) az elmúlt 20 évben, ha mindegyikben csak 1 normális ember volt abból már egy frankó kormányt össze lehetne szedni.
Deansdale 2026.05.07 12:51:54
@__NEHALEM__: Na igen, a letöbb szadesz-kópia kispártról az első pillantásra meg lehet mondani a szellemi hovatartozását - Schiffer vagy vak volt anno, vagy túlságosan naív.
Deansdale 2026.05.07 16:47:18
@Frederick2: köszi
Arra a felismerésre jutottam, hogy a bezárt elmegyógyintézetek szerepét a felsőoktatás vette át, csak az nem gyógyítani akarja a pácienseket, hanem kiképzi pártkatonának. Sok fiatal diplomája olyan tudásanyagot takar és annyit ér, mintha Lipótmezőn állították volna ki. Lökik a süket dumát a…..
Deansdale 2026.05.06 11:33:25
@Frederick2: Igen, egy normális kormányban Kassait kinevezték volna valamiféle tanácsadónak, és időnként hallgattak is volna rá, nem csak a port fogta volna. Dehát ez a modern politikában elképzelhetetlen. A nemzeti felsővezetés, az orbánok és mp-k meg a belsős haveri körük leszarnak mindent és mindenkit, eszük ágában sincs mások véleményét meghallgatni. Mi haszna származik a politikai brancsnak abból, ha mondjuk Kassai javaslatai miatt kicsit élhetőbbé válik a társadalom? Semmi.
Deansdale 2026.05.06 19:20:38
Deansdale 2026.05.07 09:46:18
@Frederick2: A google jóval többet is tud az emberekről, csak az érdekesebb dolgokat megtartja magának, vagy eladja más cégeknek. Csak egy kis bug vagy figyelmetlenség kell a gemini részéről és rengeteg érzékeny adat szabadulhat ki a nagyvilágba.
A választást elemző cikkemben írtam, hogy a Fidesz vereségének egyik oka az infláció volt. A lényeg, hogy legyen moslék az ólban. Ha van, akkor vihetik a zsidókat, kivégezhetik az 56-os forradalmárokat, le van szarva. Ha meg nincs moslék, akkor lázadás van. A Portfolio nevű szennylapban (a…..
Deansdale 2026.05.06 08:59:17
@fofilozofus: Régen nekem is volt türelmem elmebetegekkel vitatkozni, mára ez kissé megkopott, és nem tudom hogy irigyeljelek-e azért mert neked még megvan :)

Hát nem érted, hogy minden fideszre szavazó ostoba vidéki korrupt mocsadék, a tisza szavazói viszont mind egy szálig feddhetetlen szent zsenik? :D Aki a momentumot, LMP-t, jobbikot egy szempillantás alatt lecserélte egy ex-fideszes haszonleső orbáncsicskára, az mind kizárólag azért tette mert politikai nézeteiben ill. erkölcseiben szilárd és következetes, ezért felsőbbrendű azoknál akik még nem kiugrott, árulóvá még nem vált fideszesekre szavaznak.
Néha van ilyen... Tegnap született nálam egy cikk ami arról szólt, hogy nagyon magasak nálunk az árak és az "örületes akciók" idején igazából csak visszacsökkennek a pár évvel ezelőtti teljes árra, vagy még igazából így is drágábbak. És hogy kellene itt igazából egy árcsökkentés... És most itt egy…..
Deansdale 2026.04.30 21:07:37
Amilyen szenilis vagyok nem emlékszem írtam-e már erről, de mindegy is, legföljebb egyesek unhatják :) Azokból a boltokból kiindulva amik a közelemben vannak, a tesco rég beszart, kiesett a versenyből, gyökér minőséget adnak kurvadrágán, és a bolt hangulata, vevőköre, személyzete is tróger. Sajnos a spar is csatlakozott ehhez, régen pedig a csócsot ostromolták. Ebbe a két boltba évente talán egyszer ha benézek, amúgy semmi értelme. A pennyben is elég gyenge a minőség, de cserébe legalább az a legolcsóbb, és pár termékük tűrhető, meg ami nem sajátmárkás az nyilván olyan amilyen, úgyhogy oda megéri néha betérni. Igazából 2 normális bolt van, a lidl meg az aldi, ezekben alapvetően magas a minőség és nem túl rosszak az árak, kivéve hogy az aldiban nem túl rég a hústermékek még szignifikánsan drágábbak voltak a lidlnél. Ez a különbség most mintha csökkenni látszana, de ugye a hetente változó árakkal és akciókkal eléggé beködösítik a képet. Mindesetre a tömegek is tudják, hogy a lidl elvileg a csúcs ár/érték arányban, ezért általában tele van, ráadásul a nem annyira szalonképes tömegek is oda járnak, úgyhogy nálam a nyertes végülis az aldi, mert azt a pár fityinget nekem megéri, hogy sokkal nagyobb a rend, tisztaság, nyugalom, és általában kevesebbet kell állni a kasszánál. Az aldiban még nincs önkiszolgáló kasszázás, ami számomra pozitívum, ugyanis rühellek azoknak dolgozni akiket én fizetek.

[Akit esetleg érdekel, most van jó füstölt lazac akció a lidlben, szerintem az az egyetlen olyan élelmiszer, ami simán boltban megvásárolva is olyan élvezeti értéket képes nyújtani, mint valami éttermi kaja. Persze aki még sosem próbálta annak furcsa lehet, de ez egyéni szocprobléma :) 170g 1499-ért, nem összetéveszteni a drágábbakkal :) 8800Ft/kg manapság jó árnak számít, általában 13EFt/kg körül kezdődik.]
Deansdale Olajhelyzet 2026.04.24 11:08:46
Ez nem pánikcikk - aki azt képzeli hogy én, vagy itt bárki más folyamatosan rettegünk, az nyugodjon le :) Csak ellentmondásosak a hírek és ez szokás szerint böki a csőrömet. Persze közel sem biztos, hogy az AI jobban tudja mint az ismerősök ismerősei, itt és most az AI által szolgáltatott adatokat…..
Deansdale 2026.04.28 19:32:46
@valis47: Le sem írom mit gondolok a helyzetről.
Deansdale 2026.04.29 07:09:10
@GABOR2: Szégyen, hogy a valódi független sajtó rég megszűnt, ma már minden hivatalos felület valakinek a propagandája, és gátlástalanul hazudnak. Nem először mondom, de egy random anonim twitter fióknak már jobban elhiszek bizonyos dolgokat mint a legnagyobb globális hírügynökségeknek, mert az utóbbiak rengeteget dolgoztak azon, hogy ne lehessen bízni bennük.
  Két héttel ezelőtt a Fidesz történelmi vereséget szenvedett. Kár szépíteni: a választók egyértelművé tették kormányváltó szándékukat. Az elmúlt 14 nap során elemzők hada igyekezett feltárni az okokat és a felelősöket, valamint arra is sokan keresik a választ, hogy mi lesz Orbánék…..
Deansdale 2026.04.27 12:23:43
@Boldeone2: Semmi baj a gúnnyal és szarkazmussal amíg valamiféle érdemi mondanivalóhoz társul. Itt van pár nick akik akkor sem lennének képesek értelmeset mondani ha az életük függne tőle, és az a fajta mocskolódás amit ők nyomnak teljesen értelmetlen. Az én blogomon is vannak ellenzéki kommentelők, sőt, legutóbb az MH-ra szavazóként technikailag én is ellenzéki vagyok, lol, csak azokat tiltom ki akik bármiféle konstruktív mondandó nélkül anyáznak és/vagy értelmetlen szófosadékot okádnak.
Deansdale 2026.04.27 13:00:13
@Boldeone2: Öööööö, azt hittem a nagy szólásszabadságnak és demokráciának része az is, hogy jobbosok is kommentelhetnek, vagy azt nem bírod? :) Nálam MINDENKI belepofázhat mindenbe amíg érdemben és kultúráltan teszi, csak valahogy a haladárok szinte soha nem bírják ki anyázás nélkül 3 kommentnél tovább. Ráadául a mondandójuk is általában kimerül annyiban, hogy "döööööö putyler ugabuga lölő lemészárolni mindet". Tisztelet a ritka kivételnek.

Amúgy az a stratégiai észrevétel, hogy most Kína léphetne bármit mert az USA-t leköti az iráni faszság nem egyenlő a dolog erkölcsi helyeslésével, dehát ezt magyarázni kell?
Deansdale 2026.04.27 13:02:36
@Boldeone2: "A gyilkos agresszor Putyin támogatását különönösen visszataszítónak tartom...Ismerjük a történelmet: "Ruszkik haza "

Nabazmeg, az utolsó sorodat el se olvastam, azt nesze... Ott a putyler. Érdekes, hogy mondjuk amikor az USA végigbombázza a fél világot akkor Obama vagy Trump nem "gyilkos agresszorok", csak Putyin az, mert a balos sajtó kizárólag rá mutatva programozta fel a balos NPC-ket ezzel a hülyeséggel.
Nem kell a tényeket boncolgatnom, mindenki tudja, hogy mi lett az eredmény a választáson. Azt is sejtjük, hogy mi veszett el, akár végleg. Azonban ha összerakjuk a történelmünket több száz év óta, akkor leszűrhetünk egy nagy igazságot.   Úgy éltük meg a rendszerváltást, hogy hurrá, most szabadok…..
Deansdale 2026.04.27 08:26:19
@Billy Hill: "Teszem hozzá, ha képes lett volna megfékezni azokat a sakálokat, akik a pártján élősködtek, és tudott volna olyan stílusban kormányozni, amitől nem undorodnak a milliós fizetéssel kitömött orvosok, tanárok valamint a milliókat kereső vállalkozók stb., akkor jobb esélyekkel ment volna neki ennek a választásnak."

Ez jogos, bár kérdéses, hogy hány szavazatot ért volna, mert rengetegen voltak akiknek egyszerűen csak szétmarta az agyát az ellenzéki propaganda, és akkor is a tiszára szavaznak ha 2 éve leszáll közénk Jézus és átveszi a fityisz irányítását.
Deansdale 2026.04.27 09:01:59
@Glokta: "Milyen sakálok? Nem kéne úgy tenni, mintha Orbánnak nem lett volna elképesztően szoros kontrollja a pártja és az ahhoz köthető gazdasági és médiabirodalom fölött."

Úgy se kéne tenni, mintha Orbán mindenható lett volna, miközben szemmel látható csatározásai voltak Rogánnal, Lázárral, és pár másik figurával is, akiket már régen ki kellett volna picsázni a pártból, csak nem lehetett.

"Hát szerintem az orvosok jelentős részének nem a kommunikáció volt a baja, hanem a hálapénz elvétele"

Ja, akkor menjenek a pokolra a tetves g*cik. Tökéletes összefoglalása ez a tisza szavazótáborának.

"több ezermilliárdnyi beruházások leállításával"

Na erre kíváncsi lennék.

"árrésstoppokkal"

Hol érintette az a vállalkozókat, hogy hatósági áras lett a benzin meg a farhát??? A benzinár korlátozása még kifejezetten jó is volt nekik, gondolom a zömük "civil" áron tankolt.

"A hagyományos konzervatív értelmiség az már korábban, 2017 (CEU-ügy)"

Jaj, bazmeg, ha valaki nem fogta fel a CEU tarthatatlanságát az se nem konzervatív, se nem értelmiségi. A magukat középutasnak hazudozó ballerek ajvékoltak esetleg, az olyasmik mint akkoriban Puzsér volt, bár őt sem nevezném értelmiséginek, lol. A jobboldaltól senki nem pártolt el a CEU miatt, és aki igen az addig is csak tévedésből volt ott.
Sőt, ki merem jelenteni, sokan pont a tökölés miatt voltak csalódottak, vagyis hogy Orbán nem bírta rendesen kipicsázni a CEU-t, éveken át tartó impotens huzavona lett az egészből.

Amúgy hol van ez a konzervatív éttermiség? A Mi Hazánk mögé biztosan nem álltak be, szóval feltételezem a fele most tiszás, ROTFL, a másik fele meg valami fiktív tökéletes konzervatív pártra vár, ami a világon még soha sehol nem létezett és nem is fog.

" Orbánnak nem volt elég, hogy miniszterelnök, nemzetközi pozícióra akar szert tenni. Magyarország irányítása már unalmas volt"

Imádom mikor az ellenzék megszakérti Orbánt, és a duma mindig attól függően változik, hogy épp milyen hazugságuk lepleződik le. 3 héttel ezelőttig Orbán még zsarnok volt, aki elcsalja a választást ha kell, és nem fogja átadni a hatalmat ha veszít, mert az ország örök királya akar maradni... Most meg már az van, hogy mindigis valami nagyobbra vágyott, bár arról senkinek nincs fogalma, hogy az mi lett volna, mondjuk az EU császári széke?

"Még 2024 nyarán, amikor a TISZA már a Fidesz nyakán volt, is világmegváltásról delirált, elképesztő helyzeti vakságról téve tanúbizonyságot: "

Baszki, ez a cikk olvashatatlanul ostoba és hazug ellenzéki mocskolódás, és te ebből veszed amit gondolsz? Már mindent értek. A törzsszöveg ezzel indít: "Az Orbán Viktor-féle politikai törzs fő összetartó ereje hosszú ideje a miniszterelnök váteszi képességeibe vetett mély hit." Hát aki ezt leírta, vagy elhiszi, az nettó elmebeteg, és rácsos házban lenne a helye. A fidesz 16 éves kormányzásáak okait abban látni, hogy volt 150 eltévelyedett nyugger aki istenítette orbáncot az év röheje. Különösen annak fényében, hogy Petyát MINIMUM ugyanannyian tartják a messiásnak, csak azok általában nem szenilis vénemberek, ami sokkal rosszabbat jelent.

"a pénzek alapadtak"

Hát így is lehet mondani, hogy a szélsőségesen globalista-haladár EU-vezetés konkrétan zsarolta Magyarországot az öngyilkosságra, ti szerencsétlen faszok meg segítettetek nekik abban hogy elérjék a céljukat. A 27 pontos listán leírták, hogy mikor lesz pénz: ha lesz migráció, degeneráció meg gyerekek sterilizálása, vagyis ha pontosan úgy fogunk kinézni mit az összes nyugati ország ami épp a szakadék peremén tántorog miközben ezek a problémák fojtogatják. Amúgy a balos emberek agyán nem üti át a hályogot, hogy az EU mi a büdös isten f*száért ragaszkodik ennyire ezekhez a témákhoz, amik nyilvánvalóan destruktívak de semmi közük semmiféle "európai értékekhez"? Miért pont ezek a dolgok azok amikért az EU hadba száll, képes nyíltan zsarolni a saját tagországait? Az EU anno mint gazdasági közösség jött létre, most pedig azért szított lázadást Magyarországon, hogy igenis lehessen a gyerekeknek buzulást tanítani az iskolában, és a ballereknek nem tűnik fel, hogy bazmeg ezzel valami nincs rendben.
Deansdale 2026.04.27 09:34:06
@Deansdale: Na, kicsit lendületesebb voltam a szokásosnál és nem jól fogalmaztam, a migráció és buzulás nem a konkrét 27 pontban van benne, "csak" a körítésben, ami pontosan ugyanannyira kötelező.
Menekülttábor ILLUZIONISTA 2026.04.17 13:58:23
Az illuzionista egy olyan előadóművész, aki grandiózus, látványos elemekkel tűzdelt előadással kápráztatja el a közönséget. Vizuális technikai és mozdulatművészeti komponensek alkalmazásával, úgynevezett látványdinamikai elemekkel fokozza az előadás intenzitását, hangulatát és energiáját, így érve…..
Deansdale 2026.04.24 07:50:13
@Lornh: Remélem pár év alatt eljutsz a felismerésig, hogy az a buborék ami szerint a mákostészta fasizmus, meg az ami szerint az ég kék nem egyforma mértékben hülye, magyarul még ha mindenki buborékok rabja is, akkor sem mindegy hogy milyené.

(Aztán már csak pér évtized és talán azt is megérted, hogy nincs mindenki buborékban, csak azért gondolod ezt mert ezzel mentegeted a magadét.)
Menekülttábor GOLDEN EYE 2026.03.28 11:04:57
Számos kompetens személy kritizálta már a nemzetbiztonsági szakszolgálatok működését. Nem konkrétan a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat, tehát a technikai háttér működését, sokkal inkább az Alkotmányvédelmi Hivatalt. Habár a szolgálatot vezető tábornok főigazgató egy kiváló szakember, az AH hányatott…..
Deansdale 2026.04.20 08:06:23
@s: "A teljes média, igazságszolgáltatás, törvényhozás zsebben volt."

Az az érzésem, még a legvisszafogottabb és legkulturáltabb tiszással sem lehet érdemben kommunikálni, mert vagy magatoknak hazudtok, vagy mindenki másnak. Az, hogy koncerteken, színházakban, iskolákban, "független" médiafelületeken és a szocmédiában folyamatosan ordítva O1G-ztek szerinted nem propaganda? Senkit nem érdekel a közszolgálati média, senki nem nézi, még a fityiszesek sem, és a tiszások sem fogják miután ott is meglesz a teljes állománycsere. A statisztikákon látszik, hogy az emberek zöme a balos médiát látogatta eddig is, a RTL-t, telexet, meg a tengernyi youtube, tiktok és egyéb csatornát. Gondolom ez rád is jellemző, szóval miféle 10 kattintás kellett hogy megszabadulj a fityisz-propagandától? LOL Én konkrétan egyetlen makulányi fideszpropagandát nem láttam a neten (igaz van annyi eszem hogy reklámblokkolót használjak).

Amúgy az igazságszolgáltatás hogy jött ide, mi köze a propagandához? Mármint azon kívül, hogy az ellenzéki pletykagyárakon kívül senki nem hiszi vagy tapasztalja, hogy az igazságszolgáltatás szivatná az ellenzékieket miközben kimenti a konzervatívokat.

A törvényhozást meg aztán végképp ostobaság idekeverni, annak a propagandához semmi köze, amúgy a parlamenti többséggel jár, és a tisza legalább annyira vissza fog élni ezzel mind a fidesz tette, sőt, pénzt mernék tenni rá, hogy sokkal jobban.

Egy nagyságrenddel értelmesebbnek tűnsz mint az átlag tiszás, de úgy tűnik ez még mindig nem elég.
Deansdale 2026.04.22 09:38:30
@Lornh: Baszod, mikor Buzériának meg a sok hasonló retardáltnak milliókat fizet a tiszát futtató stricisereg, hogy a koncertjeiken orbáncozzanak, az pontosan a szótári definíciója a propagandának amit te is idéztél.
Sosem írok cikket hirtelen felindulásból, hogy legyen időm alaposabban átgondolni az eseményeket. Most még ugyan kedd van, de valahogy nem vagyok annyira elkeseredve és kiakadva, mint 2002-ben. Majd az kiderül, hogy miért. Előre jelzem, hogy a mentális egészségem miatt nem olvastam el semmilyen…..
Deansdale 2026.04.19 08:55:06
@alöksz róz: Vicces ez azoktól akik 16 éve ruszkiznak, meg egy ideje folyamatosan kínaiznak is.
...miközben Putyin és kína teljesen korrekt üzleti partnerei Mo-nak és semmit nem ártottak, szemben Ukrajnával ami folyamatosan szabotálja az energiaellátásunkat és közben még ők mocskolnak minket, b+.
Deansdale 2026.04.20 07:44:13
@harmatfel: Na ez az, amit az összes eddigi magyarázat közül a legkevésbé tartok valószínűnek, hogy a keményvonalas libertáriusok tömegei fordultak a fidesz ellen, mert rögzítette a farhát árát. A "piac működése" egy absztakció ami az emberek 99%-át nem érdekli, szemben az árakkal, ami a valóság. A piaci verseny is csodás elképzelés, csak kurvaritkán működik, és ez a kormánytól független. Mellesleg attól, hogy egy tucat termék ára rögzítve van az árverseny még nyugodtan működhetetett volna, de nem tette.

Azt meg csak minimum közepesen értelmi fogyatékosok hitték el, hogy a tisza jobbosabb lesz mint a fityisz volt. Petya a globalisták itteni helytartója, az meg hogy mit hazudozik össze mielőtt kormányozni kezd teljesen mellékes. Köztársasági elnöknek már oda is képzeltek egy ex-szadeszes cigányjogvédő rabbit, ezen le lehet mérni hogy mennyire hiteles jobboldaliak.
Deansdale 2026.04.22 07:50:59
@vektortér: Na igen.