Adatok
terribletibi
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Megalakult a Fidesz kis kerékpáros frakciója a párt nagy parlamenti képviselőcsoportján belül. Az alakulásról szóló bejelentést a Hősök terén tette meg Simicskó István sportügyi államtitkár.
A kerékpáros csoport létrehozásának ötletétől a jelek szerint olyan gyorsan…..
Más közlekedőkkel nem volt összetűzésem az elmúlt fél évben. Ez maradjon is így.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
terribletibi
2013.09.13 17:41:26
@Ciri: Ez lehetetlen. Az SPD sosem korai. Stoplis pedál nélkül egyszerűen nem lehet normálisan tekerni. A kezdőnek legalább annyira fontos, mint a haladónak. Stabilan rögzíti a lábat, ez megkönnyíti a helyes lábtartást és testtartást. Magabiztosabban tudsz tekerni és manőverezni. Csökkenti az ízületek terhelését. Ha pedig elfárad valamelyik izom, bevonhatsz másikakat. Az ára sem vészes. Aki 30 ezres lámpában gondolkodik, annak nem lehet probléma 30-at kiadni egy jó pedál+cipő kombóra.
Két hátrányról tudok. Csak stoplis cipőben tudsz rajta tekerni, és plusz kiadás. Bár van olyan pedál aminek egyik oldala normál, másik SPD, de a tapasztalat az, hogy SPD után már senki nem akar normál pedálon hajtani.
Két hátrányról tudok. Csak stoplis cipőben tudsz rajta tekerni, és plusz kiadás. Bár van olyan pedál aminek egyik oldala normál, másik SPD, de a tapasztalat az, hogy SPD után már senki nem akar normál pedálon hajtani.
Az autódiagnoszta elmondja, mit tud az új Skyactive rendszer, amit persze rég feltalált már a BMW, megemlékezünk egy most elhunyt magyar motorversenyzőről, végül összeveszünk, hogy Micra, Fiesta vagy Panda.
Az Égéstér 84. adásának kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
A budai rakparton feltűntek a kerékpározás ellenfelei.
Bár fogalmunk sincs, hogy merre lehetne elvezetni az EuroVelo 6 nemzetközi kerékpárútvonal részét is képező Bem rakparti biciklisávot, ha ott megszüntetnék, a II. kerületi ittlakunk.hu szerint mégis vannak, akik ezt…..
Hiába próbáltak Bochkor Gáborral tovább rádózni, majd indítottak Bumeráng néven egy magazint, nem jött be, így most munkanélküliként tengeti napjait Boros Lajos, írja a Blikk. "Mint két hajléktalan, aki a fölösleges hirdetési újságokat gyűjti a MÉH-nek, nagyjából így…..
terribletibi
2013.06.27 00:15:41
Két csodálatos videót pakolt ki a kormany.hu az Ormánsági körútról. Az egész kormány kimozdult a Rózsadomb-Parlament-minisztérium háromszögből és saját maguk is megnézték munkájuk és a tengernyi képviselői indítvány eredményét.
Kémesen, egy 500 lelkes…..
Komoly indulatokat korbácsolt fel a Red Bull Racing hazájában, Nagy-Britanniában Sebastian Vettel malajziai húzása, amikor a csapat utasításának ellenszegülve megelőzte csapattársát, Mark Webbert, és megnyerte a versenyt. Gerhard Berger szerint a világbajnokokból nem lehet kiölni a…..
terribletibi
2013.03.26 19:09:25
A kulcsmomentum szerintem az volt, amikor Vettel előzött.
youtu.be/VSxvFmD76Qs
Ha megnézitek az előzés pillanatát, Mark helyet hagyott Sebnek. Ha nem így tesz, akkor tönkreteszi a csapat versenyét. Szerintem ezért volt ideges. Vettel nem tudott előzni a boxkiállás alatt, az utána következő körben sem, és utána is csak úgy, ha elengedik. A puhább gumikon ugyan gyorsabb volt, de a verseny végére azok elhasználódtak volna, ha végig siet. Ugyanakkor a Hamilton-Rosberg csata más jellegű volt. Hamilton lassú volt, mert spórolt az üzemanyaggal, Rosberg viszont tudott volna gyorsabban is menni. Webber és Vettel teljesen egálban voltak végig a verseny alatt, és a végén is. Ezért mondta Mark, hogy multi 21s.
Vettel önző volt, csak magával törődött a végén, felrúgta a belső szabályokat, amiben megállapodtak. Büntetni szerintem nem kell, de az F1 csapatsport. A csapat nélkül nem nyerhet senki. Szerintem pontosan ezen ment a hiszti.
youtu.be/VSxvFmD76Qs
Ha megnézitek az előzés pillanatát, Mark helyet hagyott Sebnek. Ha nem így tesz, akkor tönkreteszi a csapat versenyét. Szerintem ezért volt ideges. Vettel nem tudott előzni a boxkiállás alatt, az utána következő körben sem, és utána is csak úgy, ha elengedik. A puhább gumikon ugyan gyorsabb volt, de a verseny végére azok elhasználódtak volna, ha végig siet. Ugyanakkor a Hamilton-Rosberg csata más jellegű volt. Hamilton lassú volt, mert spórolt az üzemanyaggal, Rosberg viszont tudott volna gyorsabban is menni. Webber és Vettel teljesen egálban voltak végig a verseny alatt, és a végén is. Ezért mondta Mark, hogy multi 21s.
Vettel önző volt, csak magával törődött a végén, felrúgta a belső szabályokat, amiben megállapodtak. Büntetni szerintem nem kell, de az F1 csapatsport. A csapat nélkül nem nyerhet senki. Szerintem pontosan ezen ment a hiszti.
terribletibi
2013.03.26 19:27:25
@MuLT1K4PuTT0R: @Rebenku: @Shiananai~~~: @McZozo:
Az F1 mindig a spórolásról szólt. Régen még könnyebb is volt széthajtani az autót, messze nem mentek ennyire a határon. Volt turbó korszak is, amikor nyomogatták az előzés gombot. Ha valaki sokat nyomogatta, akkor elfogyott az üzemanyag, vagy leégett a motor.
Jelenleg a két legfontosabb tényező az aerodinamika és a gumi. Az aeron nem lehet spórolni, a gumi meg pontosan azért ilyen, mert így kiszámíthatatlanabb a verseny. Ezt akarták a nézők. Be kell osztani a keverékeket, de ez minden csapatnak és versenyzőnek ugyanaz.
A másik fő spórolás az üzemanyag. Ezen sem tudsz változtatni, és ez is mindenkinek egyforma gond. Egy autót úgy tankolnak fel, hogy számítanak rá, hogy a pilóta nem megy végig nyélgázon, mert esetleg lesz eső, lesz Safety Car, vagy beragadnak valaki mögé. A kisebb súly miatt tizedeket nyernek körönként. Ennek az az ára, hogy néha spórolni kell a verseny végén. Ez régen is így volt, csak ma már nem fordul elő, hogy valaki félreáll a verseny vége előtt.
Az F1 mindig a spórolásról szólt. Régen még könnyebb is volt széthajtani az autót, messze nem mentek ennyire a határon. Volt turbó korszak is, amikor nyomogatták az előzés gombot. Ha valaki sokat nyomogatta, akkor elfogyott az üzemanyag, vagy leégett a motor.
Jelenleg a két legfontosabb tényező az aerodinamika és a gumi. Az aeron nem lehet spórolni, a gumi meg pontosan azért ilyen, mert így kiszámíthatatlanabb a verseny. Ezt akarták a nézők. Be kell osztani a keverékeket, de ez minden csapatnak és versenyzőnek ugyanaz.
A másik fő spórolás az üzemanyag. Ezen sem tudsz változtatni, és ez is mindenkinek egyforma gond. Egy autót úgy tankolnak fel, hogy számítanak rá, hogy a pilóta nem megy végig nyélgázon, mert esetleg lesz eső, lesz Safety Car, vagy beragadnak valaki mögé. A kisebb súly miatt tizedeket nyernek körönként. Ennek az az ára, hogy néha spórolni kell a verseny végén. Ez régen is így volt, csak ma már nem fordul elő, hogy valaki félreáll a verseny vége előtt.
Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..
terribletibi
2013.03.17 00:01:01
@denyiro: Most esett csak le, hogy mit jelent a Hángérien Feri-tél. Most aztán megkaptuk a nyakunkba faggyal, hófúvással.
Kőbájker-kolléga meglehetősen ismert testépítő-körökben. Hosszú évek kitartó munkájával jutott el odáig, hogy végre megnyithatta saját termét, a BodyBuilder Gym-et. Büszke arra, hogy a hely nem a divatgyurmázók papucsos-parfümös pozőr-terme, hanem azoké, akik tényleg…..
terribletibi
2012.12.23 03:03:02
@ovrdooze: Ebben van igaza:
www.youtube.com/watch?v=3WO1UDVNMFM
Meg abban, hogy azt enged be a saját termébe, akit akar. De nem a homáros srác volt a hülye. A shop.builder-en be lehet lépni fb-vel és G+-al is. Szóval ha a TC mondaná, hogy aki a belsőségre regelt kommentelő, az nyerhet hiénát, és én megkérdem, hogy fb-n mehet-e (össze lett a blog.hu kötve fb-vel), akkor én is oltást érdemlek? A trollkodás is csak akkor zavar, ha te vagy a szenvedő alanya? Vagy mit szólnál, ha téged így szolgálnának ki a boltban, szervizben, moziban, okmányirodában? Hozzátennék, hogy ha nem tetszik, akkor el lehet húzni, buzikám. Ez nem ugyanolyan bunkóság, mint ha valaki rágyújt melletted, vagy elnyomja az utcán a csikket? Ja, lehet, hogy igaza volt, csak valaki kurvára álszent. Belegondolni is rossz, hogy mi lenne, ha a Zsolthoz hasonló emberek nem vágnának ösvényt a sok gyökér dzsungelében.
www.youtube.com/watch?v=3WO1UDVNMFM
Meg abban, hogy azt enged be a saját termébe, akit akar. De nem a homáros srác volt a hülye. A shop.builder-en be lehet lépni fb-vel és G+-al is. Szóval ha a TC mondaná, hogy aki a belsőségre regelt kommentelő, az nyerhet hiénát, és én megkérdem, hogy fb-n mehet-e (össze lett a blog.hu kötve fb-vel), akkor én is oltást érdemlek? A trollkodás is csak akkor zavar, ha te vagy a szenvedő alanya? Vagy mit szólnál, ha téged így szolgálnának ki a boltban, szervizben, moziban, okmányirodában? Hozzátennék, hogy ha nem tetszik, akkor el lehet húzni, buzikám. Ez nem ugyanolyan bunkóság, mint ha valaki rágyújt melletted, vagy elnyomja az utcán a csikket? Ja, lehet, hogy igaza volt, csak valaki kurvára álszent. Belegondolni is rossz, hogy mi lenne, ha a Zsolthoz hasonló emberek nem vágnának ösvényt a sok gyökér dzsungelében.
Néha nem is értem: folyamatos a panaszkodás, az állampolgároknak sem jó, a törvényhozás is bajban van, pedig a megoldás több, mint egyszerű.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
terribletibi
2012.11.07 15:59:35
Nekem van elegánsabb megoldásom. Repülőjegy Szaúd-Arábiába. Olcsóbb, mint a börtön és kevésbé botrányos, mint a csonkolás.
Vagy, ha már mindenképp csonkolni kell, akkor ne vágjuk már le a kezét szegénynek. Nem vagyunk mi arabok. Elég lesz az ujja is. Hogy ne tűnjön kegyetlennek az eljárás, kapna még egy utolsó esélyt is. Egy öngyújtót.
www.youtube.com/watch?v=QaYDLIswEV4
Vagy, ha már mindenképp csonkolni kell, akkor ne vágjuk már le a kezét szegénynek. Nem vagyunk mi arabok. Elég lesz az ujja is. Hogy ne tűnjön kegyetlennek az eljárás, kapna még egy utolsó esélyt is. Egy öngyújtót.
www.youtube.com/watch?v=QaYDLIswEV4
November 6-án jelenik meg a Halo 4, az első játék a Halo-brandben, amit nem a Bungie fejlesztett. A Microsoftnak nagy a tét, éppen ezért bizonyára igen rosszul érintette a céget, hogy hétvégén kikerült a netre a játék kódja. A vállalat persze belső nyomozást kezdett, hogy…..
terribletibi
2012.10.17 00:02:46
@zyrobs: "És most lépjünk túl azon a zsigeri reakción is, hogy „aki olyan hülye, hogy kalózcuccal online játszik, az meg is érdemli”."
ennyi erővel írhattad volna azt is, hogy első
ennyi erővel írhattad volna azt is, hogy első
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
De akár említhetnénk Tarlós úr autósvédő megnyilvánulásait. Amíg rajtuk múlik nem lesz elsődleges szempont sem a kerékpár, sem a tömegközlekedés, sem a környezetvédelem.